abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:57:45 #201
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151770643
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:19:40 #202
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151774970
Aii, de allereerste postNL brief binnen. Gaat waarschijnlijk om mijn Chuwi vi8, ik moet hiervan de waarde invullen, en aangeven of het een koop- of geschenkzending is. Zat ook een keyboard bij, denk dat ik deze ook in moet vullen.
Ach ja, allereerste keer in 4 jaar. Ik doe het met plezier.
You can't be late if you don't show up.
pi_151784543
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:19 schreef l0lownkill het volgende:
Aii, de allereerste postNL brief binnen. Gaat waarschijnlijk om mijn Chuwi vi8, ik moet hiervan de waarde invullen, en aangeven of het een koop- of geschenkzending is. Zat ook een keyboard bij, denk dat ik deze ook in moet vullen.
Ach ja, allereerste keer in 4 jaar. Ik doe het met plezier.
Zorg ff dat al jouw pakketten eruit worden gepikt , als je toch met plezier betaald :P
Dan is de kans groter voor ons dat onze pakketjes belastingvrij binnen komen :D
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:34:58 #204
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151786405
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto's spreken voor zich :D.

Eerste indruk: HUGE!
Hij valt mij in elk geval wel 100 procent mee!
Heel erg mooi horloge vind ik persoonlijk!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:41:48 #205
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151786725
Heb deze nog onderweg. De laatste jaren eigenlijk alleen zwart gedragen. Een mooie zilveren is weleens tof.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:46:25 #206
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_151786961
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Heb deze nog onderweg. De laatste jaren eigenlijk alleen zwart gedragen. Een mooie zilveren is weleens tof.
[ afbeelding ]
Ik wacht nog steeds op een verbeterde Moto 360 met een mooi zilverkleurig, metalen bandje.
Nu steeds zo afhankelijk van de kleur van m'n schoenen om coloeur faux pas te maken ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:50:03 #207
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151787149
Ik heb de zwarte LG Watch R en de zilveren Moto 360. Bandje heb ik een zilveren brushed metal voor een Pebble. Moet nog ff tijd vinden die eromheen te gooien. De Huawei smartwatch ziet er ook wel jammie :9~ uit. Dan heb je nog de nieuwe LG Watch Urbane LTE (niet de gewone Urbane, die vind ik dan weer niet zo) met WebOS en volle telefoonfunctionaliteit. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 17 april 2015 @ 22:07:42 #208
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151788013
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zorg ff dat al jouw pakketten eruit worden gepikt , als je toch met plezier betaald :P
Dan is de kans groter voor ons dat onze pakketjes belastingvrij binnen komen :D
Voor die ene bestelling van de velen kan het er een keer af, mynjong :P
Alleen slaat mijn gierige instinct wel op hol, voor 4 tientjes kun je best iets leuks halen :N
You can't be late if you don't show up.
pi_151788336
Voor het eerst is een Chinees pakketje automatisch in mijn PostNL verschenen, inclusief 3S code.
Ik dacht, geinig en eindelijk weer wat vooruitgang.

Maar toen las ik:
quote:
do 16 apr. - 09:26 -NL - Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd.
Gatverdamme, zo wordt die IP-camera wel heel erg duur. |:( :(
  vrijdag 17 april 2015 @ 22:34:04 #210
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151789026
WIE VAN JULLIE WERKT BIJ DE DOUANE?!!1! o|O
*they're amongst us now! Be careful out there!*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:52:39 #211
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151791650
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Heb deze nog onderweg. De laatste jaren eigenlijk alleen zwart gedragen. Een mooie zilveren is weleens tof.
[ afbeelding ]
Doe jij nog iets met die bandjes?
Vind deze van shark (dit is mijn tweede horloge van andere serie) best slecht.
Ze kraken nogal :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:09:10 #212
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151792117
Het wordt tijd om de officiële FOK!post-maatschappij te beginnen. Het allereerste postbedrijf die een zwerm Cheersons gebruikt in de trans-aziatische importroute. Uiteraard inklaringsvrij voor exclusief dit topic. De rest moet het doen met 75% inklaring + 50 euro administratiekosten (omdat we zo aardig zijn alles voor je te regelen :D #postNLfeitjes)
Aflevering bij de plaatselijke afhaalchinees.
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:29:40 #213
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151792733
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Doe jij nog iets met die bandjes?
Vind deze van shark (dit is mijn tweede horloge van andere serie) best slecht.
Ze kraken nogal :P
Kraken? :P Neuh. Tenzij je gewoon het ritselen van schakels bedoelt... nou ja, dat heeft iedere horloge wel.
De classic Shark (Bull Shark) voelde wel redelijk cheap aan. Maar ik vond de combo analoog/digitaal echt nice. De laatste voelt al veel degelijker aan met een wat mattere finish ook. Wel merkte ik dat de schakeleinden van de linkjes niet lijken te zijn meegenomen in de paintjob, want die zien er eigenlijk gewoon metalig uit. Zie je niks van als je 'em om hebt, maar toch. Verder wel jammer dat de chronographwijzers eigenlijk alleen maar deel van een kalender uitmaken, houdt datum, maand en dag v/d week bij. Dat zou bij die zilveren die eraan komt anders moeten zijn (dus wel chronograph functie). Ze zijn qua prijzen ook wel wat omhoog gegaan met die wat nieuwere modellen. Denk dat ze een beetje een gap willen creëren tussen kwaliteit en functionaliteit van de Shark ARMY watches en die, die alleen Shark branded zijn. Zitten verder veel modellen tussen waarvan ik denk 'eww.. nee', maar ze blijven steeds nieuwe modellen uitrollen, dus zit er altijd wel voor iemand iets leuks bij heb ik het idee. Verder heeft red-plus/m2coutlet met o.a. Agent X, K&S, Orkina, Winner en Curren best wel een geinig aanbod om eens te doorlopen. :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:09 schreef l0lownkill het volgende:
Het wordt tijd om de officiële FOK!post-maatschappij te beginnen. Het allereerste postbedrijf die een zwerm Cheersons gebruikt in de trans-aziatische importroute. Uiteraard inklaringsvrij voor exclusief dit topic. De rest moet het doen met 75% inklaring + 50 euro administratiekosten (omdat we zo aardig zijn alles voor je te regelen :D #postNLfeitjes)
Aflevering bij de plaatselijke afhaalchinees.
Alle Chinashoppers zo'n oldschool perslucht tube transport systeem aan huis. B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 18 april 2015 @ 09:55:08 #214
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151795635
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kraken? :P Neuh. Tenzij je gewoon het ritselen van schakels bedoelt... nou ja, dat heeft iedere horloge wel.
De classic Shark (Bull Shark) voelde wel redelijk cheap aan. Maar ik vond de combo analoog/digitaal echt nice. De laatste voelt al veel degelijker aan met een wat mattere finish ook. Wel merkte ik dat de schakeleinden van de linkjes niet lijken te zijn meegenomen in de paintjob, want die zien er eigenlijk gewoon metalig uit. Zie je niks van als je 'em om hebt, maar toch. Verder wel jammer dat de chronographwijzers eigenlijk alleen maar deel van een kalender uitmaken, houdt datum, maand en dag v/d week bij. Dat zou bij die zilveren die eraan komt anders moeten zijn (dus wel chronograph functie). Ze zijn qua prijzen ook wel wat omhoog gegaan met die wat nieuwere modellen. Denk dat ze een beetje een gap willen creëren tussen kwaliteit en functionaliteit van de Shark ARMY watches en die, die alleen Shark branded zijn. Zitten verder veel modellen tussen waarvan ik denk 'eww.. nee', maar ze blijven steeds nieuwe modellen uitrollen, dus zit er altijd wel voor iemand iets leuks bij heb ik het idee. Verder heeft red-plus/m2coutlet met o.a. Agent X, K&S, Orkina, Winner en Curren best wel een geinig aanbod om eens te doorlopen. :Y

[..]

Alle Chinashoppers zo'n oldschool perslucht tube transport systeem aan huis. B-)
Piepen is wellicht een beter woord voor het geluid dat het bandje kan maken.

"Denk dat ze een beetje een gap willen creëren tussen kwaliteit en functionaliteit van de Shark ARMY watches en die, die alleen Shark branded zijn."

Wat bedoel je hiermee, want Shark is Shark toch?

Het uurwerk zelf is ook gigantisch dik, maar voelt erg solide aan van dit horloge.
Tevens voelen de knoppen ook stevig aan en heeft het horloge ook een "hour chime" functie, wat in wil houden dat hij om elk uur even een piepje geeft.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 18 april 2015 @ 10:14:12 #215
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151795847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 09:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Piepen is wellicht een beter woord voor het geluid dat het bandje kan maken.

Had ik ook met mijn weide, gewoon even wat WD-40 tussen de linkjes :Y
You can't be late if you don't show up.
pi_151797194
Ik wil zo'n Xiaoyi camera nemen. Iemand enig idee of die met originele EU adapter komt of dat er zo'n gelijmde adapter bij zit?

BG Chat was blijkbaar nog online, zit een CN --> EU converter bij. Kijken of ik dat een adapter bij kan vinden, ik vind die converters maar niks. Volgens de BG meneer is het een 220V adapter, mijn anders IP cams hebben allemaal een 5V. Kan dit of is de BG meneer toe aan slaap?

[ Bericht 26% gewijzigd door davedavy op 18-04-2015 11:59:12 ]
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:47:44 #217
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151798367
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:46 schreef davedavy het volgende:
Ik wil zo'n Xiaoyi camera nemen. Iemand enig idee of die met originele EU adapter komt of dat er zo'n gelijmde adapter bij zit?

BG Chat was blijkbaar nog online, zit een CN --> EU converter bij. Kijken of ik dat een adapter bij kan vinden, ik vind die converters maar niks. Volgens de BG meneer is het een 220V adapter, mijn anders IP cams hebben allemaal een 5V. Kan dit of is de BG meneer toe aan slaap?
Qua input wel.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_151800129
Iemand ervaring met brommer/motorhandschoenen uit China?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:25:19 #219
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151800349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:46 schreef davedavy het volgende:
Ik wil zo'n Xiaoyi camera nemen. Iemand enig idee of die met originele EU adapter komt of dat er zo'n gelijmde adapter bij zit?

BG Chat was blijkbaar nog online, zit een CN --> EU converter bij. Kijken of ik dat een adapter bij kan vinden, ik vind die converters maar niks. Volgens de BG meneer is het een 220V adapter, mijn anders IP cams hebben allemaal een 5V. Kan dit of is de BG meneer toe aan slaap?
Is gewoon een USB-power-adapter, 240V->5V USB :) Ik gebruik er de adaters voor die mijn Anker heeft vervangen, de Xiaomi adapters liggen nog allemaal in hun cellofaantje in de doos :) En de converters heb ik weggegeven.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151802610
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:15 schreef Iemand91 het volgende:
Voor het eerst is een Chinees pakketje automatisch in mijn PostNL verschenen, inclusief 3S code.
Ik dacht, geinig en eindelijk weer wat vooruitgang.

Maar toen las ik:

[..]

Gatverdamme, zo wordt die IP-camera wel heel erg duur. |:( :(
Brief binnen. :(

Maar dit heb ik niet eerder gehad.
Was altijd de koerier die soms een onaangename verrassing had en daar direct moest betalen.

Nu moet je ook een factuur bij terugsturen. Item komt van Aliexpress, betaald met Neteller.
Wat sturen jullie in dit geval dan mee?

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 18-04-2015 16:59:32 ]
  zaterdag 18 april 2015 @ 16:44:35 #221
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151802708
Ze moeten bij webshops en dergelijke gewoon aan dubbele betalingen gaan doen. Een listing fee, voor het listen van het product op hun site om te bestellen en dan een 'vrijwillige' service fee. Zo krijg je bij dure items steeds twee betalingen. Eentje van onder de 20 euro en eentje met het restbedrag. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 09:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..].

"Denk dat ze een beetje een gap willen creëren tussen kwaliteit en functionaliteit van de Shark ARMY watches en die, die alleen Shark branded zijn."

Wat bedoel je hiermee, want Shark is Shark toch?
Je hebt 'SHARK ARMY' en dan heb je 'Shark'. SHARK ARMY is zeg maar Infantry/Military Royale met sub 20 USD klokjes. Dan heb je Shark met digitaal/analoog combo's en de wat higher end klokkies. :Y
En dan heb je nog Sharknado. :+

[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 18-04-2015 16:53:34 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151804643
Ik heb eigenlijk altijd lederen bandjes, misschien ook maar eens kijken voor een degelijk klokje van shark. Zo te zien zijn ze ook niet echt klein, ik ben zelf wel van de wat oversized horloges dus maar eens even ebay'en :).

Ik meen dat shiznuts hier wel eens een linkje naar een ebay shop had geplaatst waar zo nu en dan leuke shark watches in de aanbieding kwamen?
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:36:13 #223
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151805062
Zit mobiel dus dat lukt niet zo makkelijk, maar red-plus / m2coutlet dus. Misschien heeft koo_titina / titina_koo ze ook nog wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:14:28 #224
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151809391
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:20 schreef Downstar het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd lederen bandjes, misschien ook maar eens kijken voor een degelijk klokje van shark. Zo te zien zijn ze ook niet echt klein, ik ben zelf wel van de wat oversized horloges dus maar eens even ebay'en :).

Ik meen dat shiznuts hier wel eens een linkje naar een ebay shop had geplaatst waar zo nu en dan leuke shark watches in de aanbieding kwamen?
http://www.ebay.com/usr/red-plus?_trksid=p2047675.l2559

Red-plus.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:28:16 #225
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_151809777
Goedendag Chinashoppers,

Dit is mijn eerste post hier en ook nog meteen in dit topic. Ik volg dit topic ongeveer denk ik ongeveer een jaartje. Ik heb vele mooie bestellingen dankzij jullie kunnen doet. Vooral de Vsonic VSD3 ben ik erg blij mee. En als je een klein budget hebt de Awei ES800M.

Maar nu komt mijn brandende vraag een aantal posts geleden had Shiz het over de Astrotec AS100 en AS200. Ik ben dus op zoektocht gegaan naar informatie over deze 2 koptelefoons. Ik kwam uiteindelijk op de site van Astrotec uit (http://www.astrotec.cn/product.asp?id=9&Ca=8). Daar hebben ze het over de AS100 Pro die volgens mij weer anders is dan de AS100 HD's en ook in prijs wat duurder. Maar welke moet ik nou aanschaffen? De AS100 HD, AS100 Pro of de AS200? Misschien dat iemand hier ervaring heeft met de AS100 Pro.

En nog sorry voor deze lap tekst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')