Ook V70's en S/V40 vallen binnen die prijscatagorie. 440 en 460 zijn nauwelijks meer te krijgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:36 schreef r8v2 het volgende:
Geef deze aan de sloop, koop een nieuwe van 500 euro met een jaar APK en dan x3 .
Precies, en dat vind ik prima. Kan enorm veel zelf repareren, alleen distributieriemen, koppelingen en koppakkingen begin ik niet aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:41 schreef r8v2 het volgende:
Uiteraard. Die zijn allemaal via hun achterschermen weggerot .
Maar dan kun je idd beter op de go for broke" toer gaan. Eentje met jaar APK en kijken hoe ver ie het haalt.
Heb de beschikking over volledig uitgeruste garage; inclusief brug en al het denkbare gereedschap.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:48 schreef r8v2 het volgende:
Tsja, keuzes:
Oude RWD Volvo: Minder comfort en meer zuipen maar distributie en koppakking is echt supersimpel. Koppeling is kut ivm locatie onder de auto
Modernere FWD Volvo: Meer comfort en economischer maar distributie en koppakking moeilijker. Koppeling is juist weer makkelijker.
En natuurlijk riemen, koppeling, motor steunen, intercooler en ga maar even doorquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo'n V70 rijdt heerlijk comfortabel, maar rond de drie ton kun je toch ook wel wat slijtagedelen verwachten hoor, ook bij een Volvo. Niks qua motor, maar met een beetje pech krijg je dempers, draagarmen, rembekrachtiger en de radiateur, en dan ben je toch een hoop geld kwijt.
Maar daarna lekker door naar de vijf ton,hehehequote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En natuurlijk riemen, koppeling, motor steunen, intercooler en ga maar even door
Dat ja Zo'n N is gewoon wat minder foolproof dan de oude tanks van vroegâh.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En natuurlijk riemen, koppeling, motor steunen, intercooler en ga maar even door
Minder sterke blokken, iig die uit de classic. Dunnere cilinder wanden meen ik, maar mijn vaste monteur heeft er een veel groter aantal rond de drie ton afgeschreven gezien dan de 'gewone viercilinder'.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat ja Zo'n N is gewoon wat minder foolproof dan de oude tanks van vroegâh.
Wat is er volgens jou eigenlijk mis met de 2.4T en/of 2.5T?
Tja,ik moet zeggen dat onze V70 zeer goed meekomt maar dat heeft natuurlijk met zijn onderhoudshistorie te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ja, iedere oudere auto heeft zo zijn gebreken. Heb nog niet echt een goed beeld waarom een S/V40 zoveel slechter is dan een V70.
Is dit wat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:31 schreef NikeyAjax het volgende:
Vraagje, ik kreeg een melding in dashboard display dat de bandenspanning linksvoor laag was en het ruitenvloeistof leeg was.
Dus bij het eerste beste tankstation even alle banden weer op spanning gebracht en het ruitenvloeistof bijgevuld.
Maar de meldingen blijven staan en ik kan ook niet vinden, hoe ik de meldingen moet resetten.
Gaat om een Volvo V60.
Upload je plaatje ff bij een andere img hoster, die dropbox url werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:46 schreef Martijn137 het volgende:
mijn V50 2.0D op 280K gezet vanochtend hoop dat hij nog minimaal 200k meegaat
Geef je dropbox wachtwoord even, dan kan ik je foto bekijkenquote:Op woensdag 18 november 2015 08:46 schreef Martijn137 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn V50 2.0D op 280K gezet vanochtend hoop dat hij nog minimaal 200k meegaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |