Textures zijn de plaatjes die je er overheen plakt. Detail in je model is bijvoorbeeld een balkon maken, of ramen waardoor je wat diepte krijgt. Of ventilatie dingen op het dak. Dat soort dingen. Als je alles alleen met textures doet krijgt je geen diepte.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef Binamin het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat detail = texture
Het probleem is alleen dat je in Skylines erg moet oppassen met de polycount. Als je kijkt naar de gebouwen die in het spel zitten, zul je zien dat er ook geen ramen opzitten behalve dan als textures. Voor de airco heb ik nog een gat opengelaten op m'n UV map. Ik wil m'n mesh alleen onder de 1000 tris houden, en zit nu rond de 800. Er zijn wel gedetailleerde models op de workshop (die van Gula bijvoorbeeld) maar die zijn ook meteen 2000-3000 tris. Als er daar teveel van op de map verschijnen merk je dat wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Textures zijn de plaatjes die je er overheen plakt. Detail in je model is bijvoorbeeld een balkon maken, of ramen waardoor je wat diepte krijgt. Of ventilatie dingen op het dak. Dat soort dingen. Als je alles alleen met textures doet krijgt je geen diepte.
Ik merk nog niks Maar heb dan ook net een nieuwe pcquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat je in Skylines erg moet oppassen met de polycount. Als je kijkt naar de gebouwen die in het spel zitten, zul je zien dat er ook geen ramen opzitten behalve dan als textures. Voor de airco heb ik nog een gat opengelaten op m'n UV map. Ik wil m'n mesh alleen onder de 1000 tris houden, en zit nu rond de 800. Er zijn wel gedetailleerde models op de workshop (die van Gula bijvoorbeeld) maar die zijn ook meteen 2000-3000 tris. Als er daar teveel van op de map verschijnen merk je dat wel.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vet. Iemand vroeg daar om kleurvariaties dus die voeg ik zo even toe aangezien de in-game kleurenoptie niet goed werkt.
Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Een Feyenoord Fanshop zit er niet in zeker
Baasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.
Goede foto van Lex Immers zoeken als poster op het raam.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goede foto van Lex Immers zoeken als poster op het raam.
Wat gebruik voor 3d model? Blender?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.
[ afbeelding ]
Nu nog de airco's. En misschien nog iets de textures desaturaten. In PS zijn ze echt al bijna weggevaagd qua kleur maar in game is 't vreemd genoeg nog gekleurd. O, paar UV's moet ik nog mirroren op die foto boven.
#wegmetLexquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan is er iig 1 persoon hier die 'm héél graag in z'n stad wil hebben
Blender ja. Maak net een kapitale fout met het UV mappen. Gaat toch zeker weer een uur kosten om te repareren. Ook omdat Blender niet zo heel lekker zit met de undo...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat gebruik voor 3d model? Blender?
Dat is kut inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef Zocalo het volgende:
Waarom moet een park aan een autoweg liggen, kan hij niet aan een voetgangerspad liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie! Al bijna af !Ga ik melden voor misbruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie! Al bijna af !Wat is de fire hazard factor voor dit clubhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een tabje of 2 naar rechts zitten die. Mits je stad al groot genoeg is natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef Zocalo het volgende:
Ik wil zo'n intersection zoals ze bij het starten van een spel al erin zitten, zijn die er? Van die kleine rondjes?
Ik heb nu 35k inwoners, dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me? Maar ik zie hem niet? Bij de wegen, dan intersections?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja een tabje of 2 naar rechts zitten die. Mits je stad al groot genoeg is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:16 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik heb nu 35k inwoners, dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me? Maar ik zie hem niet? Bij de wegen, dan intersections?
Hoe heet ie? Want of ik ben blind of ik doe iets verkeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |