abonnement Unibet Coolblue
pi_151177551
Dank! Afwachten is moeilijk.... :@
  Moderator maandag 30 maart 2015 @ 00:21:43 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151178448
De kans op menstruatie is gestegen naar 99,9% ik ben namelijk echt niet te genieten :( :') ik vind werkelijk alles stom wat vriend doet en zegt :@ zelden zo chagrijnig geweest uit het niets :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151179244
Sterkte voor vriend :+
pi_151181263
Negatief natuurlijk. Ik ga maar in een hoekje zitten wachten tot ik begin te bloeden :'(
pi_151181486
ik probeer hier ook wat vaker te posten maar daarnaast merk ik dat ik vooral op het wachtbankje flink meelees hier :P Inmiddels in ronde 5, en NOD zou 1 april moeten zijn. Afgelopen maand met CB ovulatietesten getest en eindelijk mijn eisprong gevonden, dus in principe goed geklust, dus afwachten maar weer :+
Wel allemaal rare kwaaltjes, vorige week dag ziek geweest, afgelopen dagen erg duizelig, maar ik vrees dat ik weer een hoop dingen inbeeld.
  Moderator maandag 30 maart 2015 @ 10:03:37 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151182407
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:33 schreef Kiwisoep het volgende:
Negatief natuurlijk. Ik ga maar in een hoekje zitten wachten tot ik begin te bloeden :'(
grote kans dat je te vroeg bent! Als je rond dag 19 geklust hebt is dat nog niet terug te vinden op een test natuurlijk ;)

Hier weer volop kwaaltjes. Naast zere tetten ook weer kotsmisselijk :X ik weet dat we op de goeie dagen hebben gebatst dus zou het nu eindelijk eens een keer? :o ik wacht het nog even ongeduldig af :P

Spannend ook bloes! Het zou te maken kunnen hebben met verminderde weerstand rondom de eisprong (stond laatst een linkje hier). Wat dat betreft kloppen je kwaaltjes misschien?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151182485
9 dagen overtijd..nog geen 2 strepen hoor :N
pi_151186380
Ik post hier niet vaak, maar wil toch even van me af schrijven.

Ik heb streepjes getest. Donderdag voor het eerst een heeeeelll licht streepje, eigenlijk alleen voor mijzelf zichtbaar. Vrijdag was mijn NOD en jawel, bloed. Bloeden heeft het hele weekend aangehouden.
Echter toch blijven testen en de testen werden steeds duidelijker. Dus toch wel goede hoop dat het goed ging. Misschien toch een innestelingsbloeding ofzo. Zie foto hieronder voor de test van gisteren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, vanochtend is de test ineens een heel stuk lichter, met nauwelijks zichtbaar streepje. Ook het bloeden blijft aanhouden. Niet veel, maar het is er wel.

Nou heb ik in december een miskraam gehad met 7 weken. Ook toen ben ik gewoon 'ongesteld' geworden en ben ik er pas een week na die bloeding erachter gekomen dat ik zwanger was. Toen is het vruchtje dus wel blijven plakken in eerst instantie maar is het toch mis gegaan.

Mijn lf is ook (te) kort, meestal 9 dagen, een paar rondes terug zelfs maar 7 dagen. Heb het idee dat mijn lichaam al gaat afstoten voor het überhaupt kan registreren dat er een zwangerschap is. Ga hier in ieder geval wel met de huisarts over praten maar misschien hebben jullie nog ideeën hierover of hoe ik m'n lf langer kan maken.

Nouja en het is gewoon allemaal kut. Ben er even he-le-maal klaar mee na bijna 1,5 jaar inmiddels. :r
  maandag 30 maart 2015 @ 12:49:02 #284
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151186400
Spannend Majo, bloes en deadly!

Ik snap hier niet zoveel van mijn menstruatie op het moment. Normaal dient hij zich aan en is het meteen veel, dit duurt 3,5 dag en daarna wordt het minder en de 5e (of soms 6e) dag is voor de laatste beetjes zeg maar. Deze keer begon het vrijdagochtend met een heel klein beetje bruinverlies en wat roze afscheiding gedurende de dag (nog nooit eerder gehad), vanaf zaterdagochtend 1,5 dag een voor mij normale hoeveelheid, en sinds gisteren eind van de middag weer ineens veel minder. Vandaag is het nog niet helemaal voorbij, maar het mag al bijna geen naam meer hebben. Telt dit nog steeds als een normale menstruatie? Het is voor mijn doen echt best weinig, maar voor mijn gevoel wel teveel om als innestelingsbloeding te zien.

Manlief had op internet de term pseudo-menstruatie voorbij zien komen, waarbij je toch ongesteld wordt doordat je te weinig HCG aan zou maken waardoor je hersenen te laat doorhebben dat je toch zwanger bent. In dat geval duurt het vaak ook minder lang. Geen idee of het zoiets zou kunnen zijn?
Ik wil mezelf niet onnodig blij maken met een dode mus, maar omdat deze menstruatie zo anders verloopt (dit heb ik nog niet eerder zo gehad), ben ik toch geneigd om later in de week een test te doen...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151187501
Nouja Zoë, mijn verhaal is geen succesverhaal natuurlijk maar je kunt dus wel degelijk 'ongesteld' zijn terwijl je wel zwanger bent.
Zou er wel een testje aan wagen als ik jou was :).
pi_151187738
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

grote kans dat je te vroeg bent! Als je rond dag 19 geklust hebt is dat nog niet terug te vinden op een test natuurlijk ;)

Hier weer volop kwaaltjes. Naast zere tetten ook weer kotsmisselijk :X ik weet dat we op de goeie dagen hebben gebatst dus zou het nu eindelijk eens een keer? :o ik wacht het nog even ongeduldig af :P

Spannend ook bloes! Het zou te maken kunnen hebben met verminderde weerstand rondom de eisprong (stond laatst een linkje hier). Wat dat betreft kloppen je kwaaltjes misschien?
Ik herken veel van mezelf in jouw post... ik had ook elke maand kwaaltjes die op zwangerschap duidde, tot (je raad t al) het echt raak was, niks noppes nada en volledig overtuigd dat ik ongesteld zou worden.... naja en t resultaat is inmiddels 8 maanden oud :O

Lot, wat rot zeg die onzekerheid, zou idd eens een bezoek aan de huisarts brengen.
S. 2014
J. 2016
pi_151188468
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:48 schreef L0t.. het volgende:
Ik post hier niet vaak, maar wil toch even van me af schrijven.

Ik heb streepjes getest. Donderdag voor het eerst een heeeeelll licht streepje, eigenlijk alleen voor mijzelf zichtbaar. Vrijdag was mijn NOD en jawel, bloed. Bloeden heeft het hele weekend aangehouden.
Echter toch blijven testen en de testen werden steeds duidelijker. Dus toch wel goede hoop dat het goed ging. Misschien toch een innestelingsbloeding ofzo. Zie foto hieronder voor de test van gisteren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, vanochtend is de test ineens een heel stuk lichter, met nauwelijks zichtbaar streepje. Ook het bloeden blijft aanhouden. Niet veel, maar het is er wel.

Nou heb ik in december een miskraam gehad met 7 weken. Ook toen ben ik gewoon 'ongesteld' geworden en ben ik er pas een week na die bloeding erachter gekomen dat ik zwanger was. Toen is het vruchtje dus wel blijven plakken in eerst instantie maar is het toch mis gegaan.

Mijn lf is ook (te) kort, meestal 9 dagen, een paar rondes terug zelfs maar 7 dagen. Heb het idee dat mijn lichaam al gaat afstoten voor het überhaupt kan registreren dat er een zwangerschap is. Ga hier in ieder geval wel met de huisarts over praten maar misschien hebben jullie nog ideeën hierover of hoe ik m'n lf langer kan maken.

Nouja en het is gewoon allemaal kut. Ben er even he-le-maal klaar mee na bijna 1,5 jaar inmiddels. :r
Een dikke knuffel voor jou :* en dat er eentje mag blijven plakken
pi_151188878
Sterkte l0t, wat een onduidelijkheid zo!
pi_151189317
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:48 schreef L0t.. het volgende:
Ik post hier niet vaak, maar wil toch even van me af schrijven.

Ik heb streepjes getest. Donderdag voor het eerst een heeeeelll licht streepje, eigenlijk alleen voor mijzelf zichtbaar. Vrijdag was mijn NOD en jawel, bloed. Bloeden heeft het hele weekend aangehouden.
Echter toch blijven testen en de testen werden steeds duidelijker. Dus toch wel goede hoop dat het goed ging. Misschien toch een innestelingsbloeding ofzo. Zie foto hieronder voor de test van gisteren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, vanochtend is de test ineens een heel stuk lichter, met nauwelijks zichtbaar streepje. Ook het bloeden blijft aanhouden. Niet veel, maar het is er wel.

Nou heb ik in december een miskraam gehad met 7 weken. Ook toen ben ik gewoon 'ongesteld' geworden en ben ik er pas een week na die bloeding erachter gekomen dat ik zwanger was. Toen is het vruchtje dus wel blijven plakken in eerst instantie maar is het toch mis gegaan.

Mijn lf is ook (te) kort, meestal 9 dagen, een paar rondes terug zelfs maar 7 dagen. Heb het idee dat mijn lichaam al gaat afstoten voor het überhaupt kan registreren dat er een zwangerschap is. Ga hier in ieder geval wel met de huisarts over praten maar misschien hebben jullie nog ideeën hierover of hoe ik m'n lf langer kan maken.

Nouja en het is gewoon allemaal kut. Ben er even he-le-maal klaar mee na bijna 1,5 jaar inmiddels. :r
L0t.. :*

Geen tips hoe je jouw lf kan verlengen.. Kunnen bepaalde zwangerschapsvitaminen dit niet stimuleren?

Zou trouwens wel met de huisarts bespreken, maar hoe dan ook een doorverwijzing naar de gynaecoloog aanvragen. Veel huisartsen hebben gewoon niet voldoende kennis hierover. Zeker als je al 1,5 jaar aan het proberen bent is het een doorverwijzing waard.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151189743
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:25 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

L0t.. :*

Geen tips hoe je jouw lf kan verlengen.. Kunnen bepaalde zwangerschapsvitaminen dit niet stimuleren?

Zou trouwens wel met de huisarts bespreken, maar hoe dan ook een doorverwijzing naar de gynaecoloog aanvragen. Veel huisartsen hebben gewoon niet voldoende kennis hierover. Zeker als je al 1,5 jaar aan het proberen bent is het een doorverwijzing waard.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje :*.

Ja wij hebben al een dochter. Ze wordt over 2 weken 2 jaar. We waren al snel toe aan een tweede ;).

Mijn cyclus was toen ook onregelmatig met veel tussentijds bloedverlies. Daar is toen wel naar gekeken door de gyn, vooral om evt ernstige dingen uit te sluiten maar dat zag er allemaal normaal uit. Uiteindelijk toen binnen een half jaar zwanger dus allemaal no problemo.

Ik ga me iig eens verdiepen in teunisbloemolie/tarwekiemolie. Wellicht dat een huisarts/gyn utrogestan voor zou willen schrijven.

Nouja, ik heb er verder wel vertrouwen in dat het goed komt hoor, het is immers al een keer gelukt en het zwanger worden an sich lukt dus ook wel, nu nog een keer blijven.

/klaag, sorry ;(
pi_151190296
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dankje :*.

Ja wij hebben al een dochter. Ze wordt over 2 weken 2 jaar. We waren al snel toe aan een tweede ;).

Mijn cyclus was toen ook onregelmatig met veel tussentijds bloedverlies. Daar is toen wel naar gekeken door de gyn, vooral om evt ernstige dingen uit te sluiten maar dat zag er allemaal normaal uit. Uiteindelijk toen binnen een half jaar zwanger dus allemaal no problemo.

Ik ga me iig eens verdiepen in teunisbloemolie/tarwekiemolie. Wellicht dat een huisarts/gyn utrogestan voor zou willen schrijven.

Nouja, ik heb er verder wel vertrouwen in dat het goed komt hoor, het is immers al een keer gelukt en het zwanger worden an sich lukt dus ook wel, nu nog een keer blijven.

/klaag, sorry ;(
Nee niet sorry! Je moet het kwijt, en dit is echt de uitgewezen plaats ervoor :). Snap wel dat het frustrerend is om zwanger te raken en dat het dan niet blijft plakken. Je weet dat het lukt, maar je lichaam werkt niet mee.

Teurnisbloemolie is een goeie inderdaad! Hoor meer mensen die dit ook gebruiken om een regelmatige cyclus te krijgen, dus wellicht doet dit ook veel goeds voor de luteale fase. Ik heb ondertussen Google even aangeslingerd en krijg een combinatie van zwangerschapsvitaminen met visolie, foliumzuur en extra vitamine E terug.. Ik weet niet wat je al slikt, maar wellicht interessant om je te verdiepen in vitamine E?
Ik ben weliswaar de grootste noob in dit forum volgens mij, maar ik had daar echt nog nooit van gehoord!
  maandag 30 maart 2015 @ 15:08:42 #292
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151190548
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dankje :*.

Ja wij hebben al een dochter. Ze wordt over 2 weken 2 jaar. We waren al snel toe aan een tweede ;).

Mijn cyclus was toen ook onregelmatig met veel tussentijds bloedverlies. Daar is toen wel naar gekeken door de gyn, vooral om evt ernstige dingen uit te sluiten maar dat zag er allemaal normaal uit. Uiteindelijk toen binnen een half jaar zwanger dus allemaal no problemo.

Ik ga me iig eens verdiepen in teunisbloemolie/tarwekiemolie. Wellicht dat een huisarts/gyn utrogestan voor zou willen schrijven.

Nouja, ik heb er verder wel vertrouwen in dat het goed komt hoor, het is immers al een keer gelukt en het zwanger worden an sich lukt dus ook wel, nu nog een keer blijven.

/klaag, sorry ;(
Hoef je geen sorry voor te zeggen, hoor! :*

Zoe: mijn menstruatie was tijdens de pil heel voorspelbaar. Ik had altijd dezelfde klachten op dezelfde momenten en daarna vrijwel altijd even lang bloed. Sinds ik gestopt ben, lijkt het nergens meer op. De vorige ronde was het zelfs 3 dagen spotting, wat ik nog nooit gehad had. En ook deze ronde gaat het weer anders.
Over bloedingen bij zwangerschap kan ik niet meepraten, maar als je twijfelt kun je natuurlijk even een testje doen.

Verder nog :* voor (de vriend van) MaJo en de onzekerheid van bloes, Kiwi en Deadly. En als ik iemand ben vergeten, die natuurlijk ook!
pi_151190630
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:33 schreef Kiwisoep het volgende:
Negatief natuurlijk. Ik ga maar in een hoekje zitten wachten tot ik begin te bloeden :'(
:* *aai over het bolletje*
pi_151191041
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

grote kans dat je te vroeg bent! Als je rond dag 19 geklust hebt is dat nog niet terug te vinden op een test natuurlijk ;)

Hier weer volop kwaaltjes. Naast zere tetten ook weer kotsmisselijk :X ik weet dat we op de goeie dagen hebben gebatst dus zou het nu eindelijk eens een keer? :o ik wacht het nog even ongeduldig af :P

Spannend ook bloes! Het zou te maken kunnen hebben met verminderde weerstand rondom de eisprong (stond laatst een linkje hier). Wat dat betreft kloppen je kwaaltjes misschien?
zou kunnen inderdaad, positieve ovulatietest op 18 en 19 maart, en 4 dagen later was ik hondsberoerd. En afgelopen weekend inderdaad redelijk duizelig. Vooralsnog denk ik dat het allemaal toeval is. Kan mezelf gelukkig nog steeds dwingen om pas na mijn NOD te testen :+

Sowieso fijn om te weten dat je op het goede moment hebt gebatst ;)

Sterkte L0t & Kiwi :*
pi_151205097
Wat balen L0t! Ik kan me voorstellen dat je het beu bent na anderhalf jaar proberen.
Ik heb me niet verdiept in een korte lf enzo, en ik weet niet of de vroege miskramen daardoor komen? Maar ik ben zelf drager van een chromosoom afwijking en daardoor heb ik iedere zwangerschap die ontstaat een zeer verhoogde kans op een miskraam. Wij hebben voordat we voor een kindje gingen een afspraak gehad bij de afdeling klinische genetica waar alles nog eens uitgebreid is uitgelegd. De miskraam vindt vaak al plaats als je nog niet positief getest hebt, of als je dat net hebt. Omdat het zo pril al fout gaat. Zij zei ook, veel mensen komen er pas achter dat ze een chromosoomafwijking hebben omdat ze na een aantal miskramen eens naar de dokter gaan en die ze vaak doorstuurt om te kijken of ze drager ergens van zijn. Ik wil je natuurlijk absoluut niet bang maken, maar kan het misschien zijn dat dit bij jullie ook het geval is? Komen er misschien erfelijke aandoeningen voor in een van jullie familie's en kan het zo zijn dat een van jullie ook drager is waardoor er een verhoogd risico is op miskramen?
Sterkte ermee meid! :*

Verder nog even spannend voor MaJo, ik hoop op een goede ronde!

Hier is de menstruatie gestopt. Morgen de laatste climid en dan maar flink ons best doen! Ik heb m'n NOD op 23 april gezet. Dan zou ik een cyclus van 30 dagen hebben. Maar alleen als de clomid doet wat hij moet doen.
  maandag 30 maart 2015 @ 21:24:13 #296
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151205099
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dankje :*.

Ja wij hebben al een dochter. Ze wordt over 2 weken 2 jaar. We waren al snel toe aan een tweede ;).

Mijn cyclus was toen ook onregelmatig met veel tussentijds bloedverlies. Daar is toen wel naar gekeken door de gyn, vooral om evt ernstige dingen uit te sluiten maar dat zag er allemaal normaal uit. Uiteindelijk toen binnen een half jaar zwanger dus allemaal no problemo.

Ik ga me iig eens verdiepen in teunisbloemolie/tarwekiemolie. Wellicht dat een huisarts/gyn utrogestan voor zou willen schrijven.

Nouja, ik heb er verder wel vertrouwen in dat het goed komt hoor, het is immers al een keer gelukt en het zwanger worden an sich lukt dus ook wel, nu nog een keer blijven.

/klaag, sorry ;(
Is toch geen sorry voor nodig? Kan me voorstellen dat je het ff van je af wil schrijven, lijkt me erg frustrerend!

Hier is de menstruatie volgens mij opgehouden. Laatste tampon was zo goed als leeg, die daarvoor was ook al niet zoveel. Maar heb wel al heel de avond menstruatie achtige krampen alsof er flink wat uit komt. Die heb ik normaal alleen de eerste anderhalve dag of zo, wanneer het net bezig is, daarna niet meer. Uiteindelijk heb ik nu dus 1 dag wat lichte afscheiding gehad, 2,5 dag ongesteld en nu weer klaar. Echt kort voor mijn doen. Misschien morgen toch maar eens testen.. Ben alleen ook wel een beetje bang dat het alsnog negatief is -O-
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151205383
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:24 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Is toch geen sorry voor nodig? Kan me voorstellen dat je het ff van je af wil schrijven, lijkt me erg frustrerend!

Hier is de menstruatie volgens mij opgehouden. Laatste tampon was zo goed als leeg, die daarvoor was ook al niet zoveel. Maar heb wel al heel de avond menstruatie achtige krampen alsof er flink wat uit komt. Die heb ik normaal alleen de eerste anderhalve dag of zo, wanneer het net bezig is, daarna niet meer. Uiteindelijk heb ik nu dus 1 dag wat lichte afscheiding gehad, 2,5 dag ongesteld en nu weer klaar. Echt kort voor mijn doen. Misschien morgen toch maar eens testen.. Ben alleen ook wel een beetje bang dat het alsnog negatief is -O-
Je moet er vanuit gaan dat 'ie negatief is, dan kan het alleen maar meevallen!
  Moderator maandag 30 maart 2015 @ 22:37:53 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151208227
L0t je hoeft je niet te verontschuldigen, je hart luchten kan juist hier! Wat fien zegt is wel een goeie, misschien eens laten testen of er iets aan de hand is? Dat je al een dochter hebt betekent dat het ook goed kan gaan dus dat is al een goed teken lijkt me. Maar kan me goed voorstellen dat je er na 1,5 jaar wel doorheen zit :*

GM zo zie je maar dat kwaaltjes alleen niks zeggen. Wanneer begon dat tijdens je zwangerschap of heb je helemaal nooit echt ergens last van gehad?

Stroopwafel bedankt voor de sterkte aan mijn vriend, hij had het nodig :@ vanavond weer de volle laag gekregen maar hij zegt dat ie het wel snapt, de lieverd O+

Zoe doe eens een testje voor de zekerheid? Je weet het nooit :o al zijn mijn menstruaties ook vaag :')

Ik was vandaag dus weer strontchagrijnig, ben dus bang dat mijn menstruatie eraan komt (zo voelt mijn onderrug ook al dagen). Maar zo lang er geen bloed is houd ik nog een beetje hoop. Een dezer dagen misschien weer eens een testje eraan wijden.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151213586
Lot wat verdrietig. Hier zwanger met een korte lf (< dan een week) maar weet van de gyn dat het zeker iets is om te onderzoeken, zeker als je al zo lang bezig bent!

Majo over kwaaltjes, hier nu ruim 10 weken, misschien drie keer misselijk geweest, nooit gespuugd, buiten vermoeidheid en sinds kort ook chagrijnig nergens last van. Hoe dichter bij de twaalf weken hoe minder zwanger ik mij voel. Ik wist voor mijn nod stiekem al dat het raak was, maar niet door de 'klachten' die ik maandelijks meende te herkennen.
Hopelijk heb je toch gelijk, en is het voor iedereen snel raak.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 08:37:51 #300
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151214333
Heb vanmorgen een test gedaan. Als ik er gewoon van bovenaf op kijk, dan zie ik geen tweede streepje. Maar als ik hem een beetje draai en in het licht hou, dan zie ik wel heel vaag een (schaduwachtig) streepje. Geen idee of dit soort van telt of dat hij gewoon negatief is :? Ik krijg het ook niet echt op de foto. Mijn man moest ook 2 keer kijken voordat hij zag wat ik bedoelde.

Ik test vrijdag wel nog een keer of zo :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')