abonnement Unibet Coolblue
pi_167083170
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 20:22 schreef Remzz het volgende:
Die Verstappen is zo slecht dat ik er enorm hard om moet lachen _O-
Inderdaad. Maar ik schoot al heel erg in de lach, toen de Jumbomeneer alleen al de deur open deed _O-

En wat was Irene Moors slecht als Tineke Schouten ... ...
pi_167124149
Was niet heel veel aan vond ik, maar de laatste aflevering alweer? Zo'n sentimenteel liedje met alle medewerkers, van 'oh het was zo mooi samen om dit te maken', leek een beetje een afscheid... ;)

Ik vind de grime e.d. en de imitaties van Carlo erg goed gedaan bij de TV-kantine, maar de teksten, acts en grappen wel een beetje van een buurthuis en klassenavond nivo vaak hoor. Het meest tenenkrommend is als ze de grappen uit gaan leggen, de meest voor de hand liggende woordgrappen, of dat ze het typetje laten zeggen wie ze zijn. Voor het geval niemand ze herkent... ;)

Patty Brard mag van mij wel opdoeken, dat typetje kennen we nu wel. En wat Dinand daar doet. Weinig actueel? Een aantal leken wel erg goed, die gast van oplichters in het buitenland bv, ik dacht eerst ff dat hij het echt was. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 januari 2018 @ 20:14:36 #253
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_176639765
HET IS BEGONNEN!!1111
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2018 @ 20:20:45 #254
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176639905
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:14 schreef Paul het volgende:
HET IS BEGONNEN!!1111
al een kwartier toch?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 januari 2018 @ 20:24:41 #255
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_176639992
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:20 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

al een kwartier toch?
:B
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_176647386
Waarvan was die muziek in y begin
(she/her)
pi_176648280
De grime blijft fantastisch, de teksten om te janken... Ze komen nog veel te vaak niet verder dan "ik ben.... en ik heb een grote neus/dikke buik/driedubbele onderkin" oftewel het benoemen van karakter en gedrag zonder echt goede grappen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176648394
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:02 schreef TheVulture het volgende:
De grime blijft fantastisch, de teksten om te janken... Ze komen nog veel te vaak niet verder dan "ik ben.... en ik heb een grote neus/dikke buik/driedubbele onderkin" oftewel het benoemen van karakter en gedrag zonder echt goede grappen...
Ze hebben inderdaad veel betere tekstschrijvers nodig. Er zit zoveel meer in.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_176660619
De scènes en teksten zijn inderdaad het grootste probleem bij de TV Kantine. De grime is formidabel, sommige types zijn zeer goed getroffen qua imitaties, maar daar blijft het bij.

Zo vroeg ik mij gisteravond na de eerste aflevering echt af wat nu het nut van sommige scènes en typetjes was. Neem nu de hoofdscènes met de persiflage op Jinek. Naderhand vroeg ik mij hardop af wat de toevoeging van Jelka van Houten als Roxeanne Hazes was in het geheel. Ze kraamde wat songteksten uit and that's it. Carlo als Erik Dijkstra kwam ook niet verder dan wat typische kreten. De toevoeging van Boef vanwege de rel rond zijn uitspraken was aardig bedacht, maar zelfs dat bleef bij wat flauw gewauwel. Er was geen voortgang in die scènes, ze dienden enkel om de losse sketches aan elkaar te babbelen, met de nodige vergezochte verbanden van dien.

En dan was er een kans met Angela de Jong en Erland Galjaard bij De Slimste Mens, maar ook dat kwam niet verder dan een flauwe scène die veel te braaf bleef en niet verder kwam dan de draak steken met wat karaktereigenschappen. Achteraf bekeken had ik liever gezien dat deze types aan de Jinek-tafel hadden gezeten en daar in een flinke discussie over de kritiek op RTL waren beland. Simpelweg omdat dát in de werkelijkheid niet snel zal plaatsvinden in een talkshow, zou dat als sketch zoveel mogelijkheden bieden. Maar helaas.

Heb ik het nog niet eens over die flauwe kinderachtige House of Cards-scène. Kevin Spacey leek nergens op, de letterlijke onderbroekenlol vierde hoogtij en dan hadden ze ook een enorme fout door het te hebben over een "seizoen 7" waarin Claire Underwood de hoofdrol heeft. Uhm, eerst moet er nog een zesde seizoen komen waarin dat zal gebeuren, en dat is ook nog eens het laatste. Beter opletten op dat soort zaken dan je bezighouden met die flauwe kinderachtige 'humor' :|W

Kort samengevat: mooi gemaakt in sommige gevallen (de opening zag er gelikt uit), maar verder was het een opeenstapeling van flauwe onderbroekenlol en een hoop gemiste kansen. Zonde.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_176663445
Eens met bovenstaande post. Het ziet er soms leuk uit maar het is mij te hysterisch en niet echt grappig dus ik haak af.
pi_176725516
De volgende aflevering Voetbal Inside _O_
SOONY
pi_176783641
quote:
17s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef DKUp het volgende:
De volgende aflevering Voetbal Inside _O_
Door wie word johan gespeeld? Zijn stem is heel goed.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 20:41:26 #263
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176783702
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 20:38 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Door wie word johan gespeeld? Zijn stem is heel goed.
Kasper van Kooten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176783902
Kasper van Kooten is een held, zowel in het typetje van Derksen als Genee _O_
Maar eerlijk, van de humor moet dit programma het niet meer hebben. Tenzij ze het opnoemen van karaktereigenschappen humor noemen :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_176787363
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
Kasper van Kooten is een held, zowel in het typetje van Derksen als Genee _O_
Maar eerlijk, van de humor moet dit programma het niet meer hebben. Tenzij ze het opnoemen van karaktereigenschappen humor noemen :X
en het is niet eens meer een kantine.
Ze hadden gewoon de kantine moeten aanhouden en van daaruit die filmpjes moeten starten.
Nu is het meer de 'tv-persiflage'.
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 28 januari 2018 @ 00:14:39 #266
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_176788520
De aflevering van vorige week vond ik erg goed. Deze week viel het toch wat tegen.
pi_176967386
Bijzonder matig niveau afgelopen zaterdag.
En de imitatie van Ronnie Flex was misschien wel Carlo's zwakste ooit.
pi_176968354
Ik vind dit seizoen wel enorm slecht vergeleken met de eerste seizoenen.
SOONY
pi_176969397
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:08 schreef DKUp het volgende:
Ik vind dit seizoen wel enorm slecht vergeleken met de eerste seizoenen.
Het weghalen van die over de top kantine setting is geen goede zet geweest. Denk ook dat het format een beetje op is.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:08:13 #270
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176973161
Wauw dit weekend voor het eerste gekeken samen met mijn vriendin die eigenlijk heel snel om flauwe grappen moet lachen. Maar we konden er allebei niet eens om glimlachen. Wat slecht zeg!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:10:09 #271
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176973217
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
De scènes en teksten zijn inderdaad het grootste probleem bij de TV Kantine. De grime is formidabel, sommige types zijn zeer goed getroffen qua imitaties, maar daar blijft het bij.

Zo vroeg ik mij gisteravond na de eerste aflevering echt af wat nu het nut van sommige scènes en typetjes was. Neem nu de hoofdscènes met de persiflage op Jinek. Naderhand vroeg ik mij hardop af wat de toevoeging van Jelka van Houten als Roxeanne Hazes was in het geheel. Ze kraamde wat songteksten uit and that's it. Carlo als Erik Dijkstra kwam ook niet verder dan wat typische kreten. De toevoeging van Boef vanwege de rel rond zijn uitspraken was aardig bedacht, maar zelfs dat bleef bij wat flauw gewauwel. Er was geen voortgang in die scènes, ze dienden enkel om de losse sketches aan elkaar te babbelen, met de nodige vergezochte verbanden van dien.

En dan was er een kans met Angela de Jong en Erland Galjaard bij De Slimste Mens, maar ook dat kwam niet verder dan een flauwe scène die veel te braaf bleef en niet verder kwam dan de draak steken met wat karaktereigenschappen. Achteraf bekeken had ik liever gezien dat deze types aan de Jinek-tafel hadden gezeten en daar in een flinke discussie over de kritiek op RTL waren beland. Simpelweg omdat dát in de werkelijkheid niet snel zal plaatsvinden in een talkshow, zou dat als sketch zoveel mogelijkheden bieden. Maar helaas.

Heb ik het nog niet eens over die flauwe kinderachtige House of Cards-scène. Kevin Spacey leek nergens op, de letterlijke onderbroekenlol vierde hoogtij en dan hadden ze ook een enorme fout door het te hebben over een "seizoen 7" waarin Claire Underwood de hoofdrol heeft. Uhm, eerst moet er nog een zesde seizoen komen waarin dat zal gebeuren, en dat is ook nog eens het laatste. Beter opletten op dat soort zaken dan je bezighouden met die flauwe kinderachtige 'humor' :|W

Kort samengevat: mooi gemaakt in sommige gevallen (de opening zag er gelikt uit), maar verder was het een opeenstapeling van flauwe onderbroekenlol en een hoop gemiste kansen. Zonde.
Klopt helemaal.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177134758
Ik heb de tweede helft van zaterdag gezien. Ik telde 1x 'in de broek schijten', 1x een scheet, en een aantal kotspartijen. Wat is er met dit programma gebeurd?
pi_177208680
Vraagje:

Aan het einde van de laatste TV kantine had met zich als Elvis verkleed en werd RTL4 bezongen alleen dat stukje is nergens meer terug te vinden online. Iemand?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2018 17:04:37 ]
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2018 @ 20:31:30 #274
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_177262174
Die Carlo is toch wel een talent hoor, sprekend Mr Reid ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_177262280
Wat is dit slecht :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')