abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150070595
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jevl, hiker regio Eindhoven
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker en rode auto-bezitter regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#26 || Luciano da Silva
pi_150072338
Morgen mag ik mijn 2e ritje rijden van weert naar Apeldoorn en vervolgens van ede naar maastricht. Het 1e ritje beviel mij zeer goed :)
pi_150073121
Nog beetje chille autootjes gekregen? ;)
pi_150073918
Liep Moebs nou net over het limbopad met paarse China?
pi_150073967
Ik ben vanaf nu ook werkzaam als chauffeur bij AR.
Morgen 1e ritje van Hengelo - Waddinxveen en Waddinxveen - Groningen.

Gelijk een hybride auto xd Nooit in gereden tot nu toe
pi_150074255
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef kweenie1 het volgende:
Liep Moebs nou net over het limbopad met paarse China?
Ja

Waarom spot iedereen mij :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150074521
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja

Waarom spot iedereen mij :')
_O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150076231
Ik ben morgen te spotten in Amsterdam. Eindje - Amsterdam per 308. Daarna zal ik mij inc paarse chino over het limbopad richting universiteit begeven.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150076347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef underground1009 het volgende:
Nog beetje chille autootjes gekregen? ;)
Vorig topic gezet maar A5 coupé dus geen idee wat ik moet verwachten :)
Zie!
pi_150077171
Kan ik over een uur een pc krijgen die me naar De Kuip wil brengen? Sta verdomme al helemaal stijf van de spanning, dus ik hoop dat ik m'n auto een beetje fatsoenlijk die kant op gestuurd krijg straks.
pi_150077205
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan ik over een uur een pc krijgen die me naar De Kuip wil brengen? Sta verdomme al helemaal stijf van de spanning, dus ik hoop dat ik m'n auto een beetje fatsoenlijk die kant op gestuurd krijg straks.
Sorry ik chauffeur uit principe niet in roze auto's. :+
Nee.
pi_150077244
quote:
12s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:18 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Sorry ik chauffeur uit principe niet in roze auto's. :+
Da's mooi dan, ik ga met een grijze.
pi_150077271
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Da's mooi dan, ik ga met een grijze.
Tot zo.
Nee.
pi_150077740
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben morgen te spotten in Amsterdam. Eindje - Amsterdam per 308. Daarna zal ik mij inc paarse chino over het limbopad richting universiteit begeven.
Waar in a dam
Zie!
pi_150079525
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Waar in a dam
Bij de vis op de nassaukade ofzo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150079869
Tevens:

Milik _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150081588
quote:
6s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:22 schreef Amoeba het volgende:
Tevens:

Milik _O_
Ik wil dat paarse broekje van jou nog wel eens zien trouwens haha
pi_150083236
quote:
11s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef jtd10 het volgende:
Ik ben vanaf nu ook werkzaam als chauffeur bij AR.
Morgen 1e ritje van Hengelo - Waddinxveen en Waddinxveen - Groningen.

Gelijk een hybride auto xd Nooit in gereden tot nu toe
Waar in Waddinxveen afleveren/ophalen?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_150088906
quote:
11s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef jtd10 het volgende:
Ik ben vanaf nu ook werkzaam als chauffeur bij AR.
Morgen 1e ritje van Hengelo - Waddinxveen en Waddinxveen - Groningen.

Gelijk een hybride auto xd Nooit in gereden tot nu toe
Zul je nog vaker gaan doen :) Een tip, niet te veel gas geven bij weg rijden ;) Elektrische motoren hebben als ik 't goed heb al het vermogen meteen beschikbaar, in tegenstelling tot een verbrandingsmotor. Misschien kan Moebs of een andere beta hier nog meer licht op schijnen :P

Trouwens met de rijtest niet met de 508 gereden van AR? Is ook een hybride, heb ik toen m'n rijtest in gehad :)
pi_150088908
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja

Waarom spot iedereen mij :')
Waarom loop ik om 10 voor 5 richting de TU i.p.v. de andere kant op 8)7
pi_150089667
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Zul je nog vaker gaan doen :) Een tip, niet te veel gas geven bij weg rijden ;) Elektrische motoren hebben als ik 't goed heb al het vermogen meteen beschikbaar, in tegenstelling tot een verbrandingsmotor. Misschien kan Moebs of een andere beta hier nog meer licht op schijnen :P

Trouwens met de rijtest niet met de 508 gereden van AR? Is ook een hybride, heb ik toen m'n rijtest in gehad :)
Bij een hybride is dat niet zo erg hoor :D

Een Tesla daarentegen wel _O_
pi_150093502
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Waarom loop ik om 10 voor 5 richting de TU i.p.v. de andere kant op 8)7
Zuipen op de donderdagavond. Alleen ik houd niet zo van de gemiddelde GEWISser dus maar naar huis gegaan.

Ik loop normaliter nooit richting station. Maar m'n fietsband is lek, het ging regenen dus de motor thuis gelaten en last van m'n knie dus maar de bus genomen. Hoe herkende je me eigenlijk?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150093792
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:56 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik wil dat paarse broekje van jou nog wel eens zien trouwens haha
Punt is dat ik drie chino's heb en twee pantalons. In de winter zijn die pantalons te koud en ik verafschuw spijkerbroeken. Dus die drie chino's rouleren eigenlijk steeds door. Dus iedereen met een grijze, gele of paarse chino ben ik. En ja, die gele is echt knalgeel en die draag ik ook tijdens werk. Net als een dik wintervest omdat ik echt niet met mijn 3% vetpercentage een overhemd draag bij de bushalte. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150095403
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zuipen op de donderdagavond. Alleen ik houd niet zo van de gemiddelde GEWISser dus maar naar huis gegaan.

Ik loop normaliter nooit richting station. Maar m'n fietsband is lek, het ging regenen dus de motor thuis gelaten en last van m'n knie dus maar de bus genomen. Hoe herkende je me eigenlijk?
Ik hoopte eigenlijk een 'collegastudent' tegen te komen waarvan ik wist dat hij rond die tijd klaar was. Bovendien ben ik altijd wel een beetje opmerkzaam. Beetje om me heen kijken naar hele uitlaten bij stoplichten of willekeurige mensen

Overigens ben ik niet gaan borrelen. Van 7 tot 3 bij de zwaar materieel veiling in moerdijk rondgereden op dumpertjes, verreikers, bobcats, graaflaadcombinaties, wielladers, dumptrucks, pulvimixer, crawlers, rupskranen, mini kraantjes en walsjes. Super mooi om te doen altijd, zal zo eens een fotootje uploaden. Was alleen m'n schoenen vergeten dus liep op werkschoenen over de TU rond met nog de smaak van uitlaatgassen in de mond. Vond het toen om 6 uur wel weer tijd om te gaan douchen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150096390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:24 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik hoopte eigenlijk een 'collegastudent' tegen te komen waarvan ik wist dat hij rond die tijd klaar was. Bovendien ben ik altijd wel een beetje opmerkzaam. Beetje om me heen kijken naar hele uitlaten bij stoplichten of willekeurige mensen

Overigens ben ik niet gaan borrelen. Van 7 tot 3 bij de zwaar materieel veiling in moerdijk rondgereden op dumpertjes, verreikers, bobcats, graaflaadcombinaties, wielladers, dumptrucks, pulvimixer, crawlers, rupskranen, mini kraantjes en walsjes. Super mooi om te doen altijd, zal zo eens een fotootje uploaden. Was alleen m'n schoenen vergeten dus liep op werkschoenen over de TU rond met nog de smaak van uitlaatgassen in de mond. Vond het toen om 6 uur wel weer tijd om te gaan douchen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoefde niet te werken dus was ook niet echt als hiker gekleed. Grijze Vans, chino en mijn zwarte jas. Verder de standaard TU rugzak die iedereen heeft.

Hoe wist je dat ik het was? Wist je al hoe ik eruit zag of wat?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150096618
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik hoefde niet te werken dus was ook niet echt als hiker gekleed. Grijze Vans, chino en mijn zwarte jas. Verder de standaard TU rugzak die iedereen heeft.

Hoe wist je dat ik het was? Wist je al hoe ik eruit zag of wat?
Oh ik had een keer een foto van je voorbij zien komen, dat en de verhalen over een paarse broek en laag vetgehalte :)
pi_150097895
Laat wel dit werk zien zeg, eerste rit citygo tweede rit A5 derde ri't Peugeot 308
Zie!
pi_150098384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:49 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Oh ik had een keer een foto van je voorbij zien komen, dat en de verhalen over een paarse broek en laag vetgehalte :)
Zie ik er echt zo mager uit?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 01:04:03 #29
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150098950
Gelukkig ben ik geen hiker meer, want anders zou ik ritten waarin ik een Franse auto moest rijden voortaan stelselmatig gaan weigeren. Kutscheids.
pi_150099034
Had de laatste 15 mimuten gezien maar ze vernederden Roma. _O- Hoe kregen ze die pegels tegen dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 01:14:24 #31
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150099104
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 01:08 schreef Amoeba het volgende:
Had de laatste 15 mimuten gezien maar ze vernederden Roma. _O- Hoe kregen ze die pegels tegen dan?
Doelpunten viel niks op af te dingen, maar die scheidsrechter was echt heel erg matig hoor.

-Ergens in de eerste helft volle elleboogstoot van De Rossi, gebeurt niks
-Te Vrede krijgt rood voor een vrij normale tackle
-Eentje van Roma maakt een zelfde soort tackle en krijgt geel
-Mijn persoonlijke 'favoriet': Van Beek schiet een bal naar voren, lijkt hopeloos en in de voeten van de verdediger terecht te komen, Toornstra besluit er toch achteraan te sprinten, kruipt voor de verdediger en neemt aan: vlagsignaal voor buitenspel :')
-Toornstra staat klaar om een corner te nemen, moet die ineens per se vanaf de andere kant genomen worden

En het had verder geen invloed op de wedstrijd, maar na de 1-1 krijgt Mulder ineens uit het niets een rode kaart :')
En dan nog wat kleine dingen, maar vrijwel alles in ons nadeel.
pi_150099346
Welke bushalte moet ik nou hebben bij locatie Meerkerk? Begrijp er niets meer van daarzo.
pi_150100346
Gemeentehuis of zo
Ik ga slapen :z
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150100670
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 04:59 schreef yosander het volgende:
Gemeentehuis of zo
Ik ga slapen :z
Posthuis ofzo kan t ook nog wel s heten
pi_150102775
Postkantoor.
pi_150104665
M'n auto gaat naar de sloop
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150104842
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:51 schreef Amoeba het volgende:
M'n auto gaat naar de sloop
Veel meer was die toch niet waard :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150104943
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Veel meer was die toch niet waard :')
4 afkeurpunten voor de APK. Reparaties te duur.

Gelukkig heb ik een motor. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150105027
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

4 afkeurpunten voor de APK. Reparaties te duur.

Gelukkig heb ik een motor. :)
Ach, auto rijden kost nou eenmaal geld.
Probleempje met de Peugeot gaat ook minstens 700euro kosten :(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150105233
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

4 afkeurpunten voor de APK. Reparaties te duur.

Gelukkig heb ik een motor. :)
Niet makkelijk (zelf) te repareren?

En wellicht levert ie op marktplaats (al dan niet in onderdelen) meer op? Maar daar moet je maar net zin in hebben natuurlijk...
pi_150105447
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef stripe het volgende:

[..]

Niet makkelijk (zelf) te repareren?

En wellicht levert ie op marktplaats (al dan niet in onderdelen) meer op? Maar daar moet je maar net zin in hebben natuurlijk...
Voor een set nieuwe banden en remschijven: 220 euro
Achter twee nieuwe veerschotels: 60 euro
Uitlaat: 350 euro?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150105472
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Voor een set nieuwe banden en remschijven: 220 euro
Achter twee nieuwe veerschotels: 60 euro
Uitlaat: 350 euro?
Dat zijn heel wat uurtjes hiken ja. Dan zou ik het ook wel weten
pi_150105581
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Voor een set nieuwe banden en remschijven: 220 euro
Achter twee nieuwe veerschotels: 60 euro
Uitlaat: 350 euro?
Ik weet niet hoe handig je zelf bent, maar tweedehands uitlaat en banden zou moeten kunnen.
Uitlaat is dan 50 ofzo, banden ook. Remschijven blijf je toch houden.

Moet je ook maar net zin in hebben..
Nee.
pi_150106352
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:22 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe handig je zelf bent, maar tweedehands uitlaat en banden zou moeten kunnen.
Uitlaat is dan 50 ofzo, banden ook. Remschijven blijf je toch houden.

Moet je ook maar net zin in hebben..
Klussen deden we sowieso al zelf.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150106370
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Klussen deden we sowieso al zelf.
Nouja dan moet het kunnen.
Nee.
pi_150108541
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:46 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Nouja dan moet het kunnen.
Nieuw stuk uitlaat is echt duur. Brug nodig en volgend jaar is het weer raak. Laat maar gaan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150109191
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nieuw stuk uitlaat is echt duur. Brug nodig en volgend jaar is het weer raak. Laat maar gaan.
Wij hebben thuis een smeerput die je mag gebruiken van me. ;)
Nee.
pi_150109724
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:13 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Wij hebben thuis een smeerput die je mag gebruiken van me. ;)
Ja wij ook maar echt een brug nodig. Ken ook wel iemand met een brug.

Nieuwe onderdelen kosten te veel om die auto nog te laten rijden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150110776
Zou je 'm niet beter dan voor onderdelen proberen te verkopen dan 'm naar de sloop te doen? Genoeg louche handelaren met een dieplader die je er wat voor willen geven zou ik zeggen, ook al is het niet veel. Of zie ik nu verkeerd dat de sloop geld kost en niet geld op levert? :P
pi_150110907
Probeer 'm anders bij Jet Cars te slijten :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150111035
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:07 schreef trolley het volgende:
Probeer 'm anders bij Jet Cars te slijten :D
APK verloopt over anderhalve week. Niemand trapt daarin. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150111975
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

APK verloopt over anderhalve week. Niemand trapt daarin. :')
Die geven daar niks om, die verkopen 'm ook zo weer zonder APK :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:51:37 #53
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150114131
Onze Alto is vandaag naar de sloop gegaan. Je krijgt er echt geen zak voor terug.
#26 || Luciano da Silva
pi_150114690
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:51 schreef joppie_saus het volgende:
Onze Alto is vandaag naar de sloop gegaan. Je krijgt er echt geen zak voor terug.
oud ijzer prijs zeker?
Oom had met een manitou over zijn oude Caddy gereden(motorkap en zijscherm schade), sloop wou daar vervolgens ook maar 50¤ ofzo voor geven.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150115181
Druk dagje vandaag, moest al om 08:00 in Nimma zijn, betekende dus wel dat ik al voor 12 klaar was met mijn twee ritten. Toen nog een spoedje vanuit Meerkerk gekregen. Daar stond de instructeur van EW en van hem ook nog twee blikjes fris gehad, dus ik vond helemaal mooi ^O^
pi_150119050
Maandag mag ik er dan ook aan gaan geloven, een hoogwerker :')
pi_150119282
Maandag OM 8u een Passat ophalen in Bourtange. Of all places.. Staat bij dat ik CP mag bellen omdat het nagenoeg onbereikbaar is.
Alleen nu FF bedenken wanneer ik CP ga benaderen. Maandagochtend 7u is ook niet ideaal.
Afijn, het wordt sowieso voor half 7 vertrekken uit Grunn |:(
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:08:04 #58
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_150119663
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:57 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Maandag OM 8u een Passat ophalen in Bourtange. Of all places.. Staat bij dat ik CP mag bellen omdat het nagenoeg onbereikbaar is.
Alleen nu FF bedenken wanneer ik CP ga benaderen. Maandagochtend 7u is ook niet ideaal.
Afijn, het wordt sowieso voor half 7 vertrekken uit Grunn |:(
Avond ervoor? Of gewoon als je er bent.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_150119826
Net tijdens het hiken een prive-chauffeur gespot :P

Audi A7 sportback op de A9 iemand hier?

dimitri?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:13:00 #60
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_150119859
Vanmorgen om kwart voor 10 gebeld of ik Hikerklusje wilde doen. Teringvroeg natuurlijk maar oké, prima. Van half 8 tot 17:00 ofzo. Zou ik ongeveer half 6 voor mijn bed uit moeten. Werd ik een kwartier later nog een keer gebeld. Toch gewoon transportje doen maar? Ja, tuurlijk. Nu mag ik 9 uur beginnen op een adresje vlak bij mijn huis :') En drie ritten die perfect op elkaar aansluiten. Zelfs een keer dat ik een auto op een adres mag brengen en op hetzelfde adres weer een wagentje mee mag nemen. Prima zeg ik. ;)
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_150120013
Pfoee na de hele week uber-fulltime werken (08:00-20:00) mag ik bijna van me weekend gaan 'genieten' :') . Nog ff een auto neerpleuren in Adam zuidoost en ik kan naar huis _O-
أنا مغربي
pi_150120116

Jullie hebben ongetwijfeld al beter gehad, maar ik was er toch behoorlijk tevreden mee 8-)
E200 Estate en uiteraard flink volgehangen met opties _O_
pi_150121429
Maandag in een Zafira van Groningen naar Oss. Prima. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_150121601
Maandag Groningen - Holten en Coevorden - Drachten in een Golf en een Astra. Werk *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150121801
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben ongetwijfeld al beter gehad, maar ik was er toch behoorlijk tevreden mee 8-)
E200 Estate en uiteraard flink volgehangen met opties _O_
Kenteken in DM? Ik heb laatst ook een E200 moeten rijden, kon wel eens dezelfde zijn dus :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150124694
2 maanden geleden bij easyway gesolliciteerd met een studiegenoot. Beide geen response. Wil nu bij autoreset solliciteren. Is het daar ook zo vol ? Zit trouwens in de regio Groningen
pi_150125242
Maandag van 14:00 tot 15:00 een studievoorlichting. Geen werk voor mij dus. :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:57 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Maandag OM 8u een Passat ophalen in Bourtange. Of all places.. Staat bij dat ik CP mag bellen omdat het nagenoeg onbereikbaar is.
Alleen nu FF bedenken wanneer ik CP ga benaderen. Maandagochtend 7u is ook niet ideaal.
Afijn, het wordt sowieso voor half 7 vertrekken uit Grunn |:(
Ik zou de middag van tevoren bellen. Zou anders best kunnen dat de CP die maandagochtend nog in bed ligt om 7 of 8 uur (ervaring mee :') ), en niet iedereen vindt het leuk om 's avonds gebeld te worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:05 schreef Grunn57 het volgende:
2 maanden geleden bij easyway gesolliciteerd met een studiegenoot. Beide geen response. Wil nu bij autoreset solliciteren. Is het daar ook zo vol ? Zit trouwens in de regio Groningen
Geen idee, maar het zit er dik in dat het daar ook lang gaat duren voor je reactie krijgt, ja. Volgens mij maak je bij beide bedrijven de meeste kans aan het begin van het studiejaar.
pi_150125917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:18 schreef Schaafkaas het volgende:

Geen idee, maar het zit er dik in dat het daar ook lang gaat duren voor je reactie krijgt, ja. Volgens mij maak je bij beide bedrijven de meeste kans aan het begin van het studiejaar.
hehe, ik heb begin dit studiejaar bij beide geprobeerd, toen wilden ze me allebei niet. Vervolgens in november weer geprobeerd en toen werd ik wel aangenomen bij AR :P
pi_150127082
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:12 schreef RacerDKB het volgende:
Net tijdens het hiken een prive-chauffeur gespot :P

Audi A7 sportback op de A9 iemand hier?

dimitri?
Haha nee vandaag dagje vrij gehad.
Nee.
pi_150127342
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben ongetwijfeld al beter gehad, maar ik was er toch behoorlijk tevreden mee 8-)
E200 Estate en uiteraard flink volgehangen met opties _O_
Die staat hier nu voor de deur. Morgenvroeg weer taxi rijden.
Nee.
pi_150128010
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:58 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha nee vandaag dagje vrij gehad.
degene die gechauffeurd werd was achterin druk aan het werk met notitieblokken en papieren en zaken; gaat dat er zo altijd aan toe of chillen de meesten gewoon?
pi_150129528
Ik werd een dag nadat ik me aanmeldde bij EW al gebeld (regio Den Bosch), over twee weken mag ik langskomen.

Vraagje: word je altijd gebeld voor een opdracht of gaat het via de mail?
pi_150129959
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

degene die gechauffeurd werd was achterin druk aan het werk met notitieblokken en papieren en zaken; gaat dat er zo altijd aan toe of chillen de meesten gewoon?
Bij de overdag ritten zit 90% wel achterin te werken. Ik heb ook vaak avondritten, dan zitten de meeste wel te chillen na een diner of borrel. Vaak goede gesprekken dan.

@jirdo telefoon
Nee.
pi_150131851
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef Jirdo het volgende:
Ik werd een dag nadat ik me aanmeldde bij EW al gebeld (regio Den Bosch), over twee weken mag ik langskomen.

Vraagje: word je altijd gebeld voor een opdracht of gaat het via de mail?
Mail bestaat niet. Je wordt altijd een dag van tevoren (soms meerdere dagen) gebeld dat er werk is
Zie!
pi_150132385
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Mail bestaat niet. Je wordt altijd een dag van tevoren (soms meerdere dagen) gebeld dat er werk is
Maar dat is toch helemaal niet handig? Als je college hebt bijvoorbeeld kan je niet opnemen. Kan je dan gewoon terugbellen?
pi_150132574
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 23:54 schreef Jirdo het volgende:

[..]

Maar dat is toch helemaal niet handig? Als je college hebt bijvoorbeeld kan je niet opnemen. Kan je dan gewoon terugbellen?
meestal (bij dan) bellen ze rond 17 a 1800. Je kan dan idd terugbellen maar t moet wel snel. Vaak wachten ze hooguit 15 min voordat ze doorgaan naar de volgende kanidaat (strakke planning) :)
soms onhandig ja, maar tijdens college zou ik even naar t toilet gaan ofso (ze bellen vaak na 4 dus dan redt je t wel denk k)
Zie!
pi_150133006
Of gewoon bij opmerkingen neerzetten: niet bereikbaar tussen xx:xx en xx:xx uur. Dan komt t ook wel goed.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150135815
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 23:58 schreef johnson555 het volgende:

[..]

meestal (bij dan) bellen ze rond 17 a 1800. Je kan dan idd terugbellen maar t moet wel snel. Vaak wachten ze hooguit 15 min voordat ze doorgaan naar de volgende kanidaat (strakke planning) :)
Maar dit alles verschilt ook enorm per dag/drukte/persoon. Afgelopen donderdag was ik rond 10:00 gebeld en de loop van de dag nog twee keer (totaal drie gemiste oproepen), en toen ik om 15:30 belde waren mijn ritten er gewoon.

Ik word meestal al vroeg in de ochtend/middag gebeld.
pi_150137977
Ik kreeg gisteren zowaar een hike opdracht, een Kia Venga (heuj!) van Goirle naar Amersfoort. Tevens ook nu al een nieuwe vergelijkbare opdracht voor woensdag binnen gekregen. Blijkbaar heeft mijn baas wat hikeopdrachten kunnen scoren ergens, want wij doen normaal gesproken bijna nooit dit soort opdrachten.

Ik vind het wel een prima afwisseling zo :)
pi_150138519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:12 schreef Marco001 het volgende:

[..]

oud ijzer prijs zeker?
Oom had met een manitou over zijn oude Caddy gereden(motorkap en zijscherm schade), sloop wou daar vervolgens ook maar 50¤ ofzo voor geven.
Dan had die wel echt een gruwelijk wrak. Wij krijgen nog 125 ofzo.
#26 || Luciano da Silva
pi_150142908
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef qua111 het volgende:

[..]

Waar in Waddinxveen afleveren/ophalen?
Bij een man thuis, mozartlaan ofzo
pi_150142935
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Zul je nog vaker gaan doen :) Een tip, niet te veel gas geven bij weg rijden ;) Elektrische motoren hebben als ik 't goed heb al het vermogen meteen beschikbaar, in tegenstelling tot een verbrandingsmotor. Misschien kan Moebs of een andere beta hier nog meer licht op schijnen :P

Trouwens met de rijtest niet met de 508 gereden van AR? Is ook een hybride, heb ik toen m'n rijtest in gehad :)
Nee met een Volkswagen dacht ik, passat als ik het goed heb. Maar ging prima, splinternieuw was deze
pi_150147901
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 02:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Maar dit alles verschilt ook enorm per dag/drukte/persoon. Afgelopen donderdag was ik rond 10:00 gebeld en de loop van de dag nog twee keer (totaal drie gemiste oproepen), en toen ik om 15:30 belde waren mijn ritten er gewoon.

Ik word meestal al vroeg in de ochtend/middag gebeld.
Ja dat sowieso natuurlijk. ene keer word ik ook om 10:00 gebeld andere keer 20:00.
Een keer hadden ze na 10 min al de rit vergeven, andere keer 1 uur
Zie!
pi_150154535
Krijg nog 175 euro van die rotbak van iemand _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150154971
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef Amoeba het volgende:
Krijg nog 175 euro van die rotbak van iemand _O_
Wat had jij voor auto dan? :D
pi_150155093
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wat had jij voor auto dan? :D
Opel Tigra 1.4i uit '95
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 1 maart 2015 @ 17:32:39 #87
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150183209
Ik heb een kratje bier op de zege staan _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150183360
Ik had 0-0 voorspeld dus dat is nu al mislukt :+
  zondag 1 maart 2015 @ 17:44:47 #89
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150183574
Wat een zaadpot van ons zeg, man man man. Scheelt dat dat Utrecht ook er behoorlijk weinig van bakte.
  zondag 1 maart 2015 @ 17:52:09 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150183864
Godver Groningen dan. Beter hoepelt die kut trainer van ons op, slappe lul.
#26 || Luciano da Silva
pi_150183928
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:10 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dan had die wel echt een gruwelijk wrak. Wij krijgen nog 125 ofzo.
neuh, was gewoon echt een oud ding. Van voor 2000
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150184999
Nee dan Heerenveen :') :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 1 maart 2015 @ 18:35:44 #93
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_150185847
Vitesse heeft een record te pakken, 6 wedstrijden op rij winnen in februari :D
  zondag 1 maart 2015 @ 18:42:53 #94
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150186164
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:52 schreef joppie_saus het volgende:
Godver Groningen dan. Beter hoepelt die kut trainer van ons op, slappe lul.
Nee, dan Fred. Lekker een gehandicapte spits erin zetten, man man man.
pi_150186880
Nieuwe telefoons announced, dat wordt weer uurtjes hiken :D :+

[ Bericht 23% gewijzigd door Drowzz op 01-03-2015 23:04:09 ]
  zondag 1 maart 2015 @ 19:42:09 #96
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_150188263
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, dan Fred. Lekker een gehandicapte spits erin zetten, man man man.
Jullie hebben toch niks anders op dit moment?
  zondag 1 maart 2015 @ 23:28:02 #97
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150199902
Moet dus een maandje fulltime stage gaan lopen.. Oftewel geen werk dus. April wordt een leuke maand :')
أنا مغربي
  zondag 1 maart 2015 @ 23:31:30 #98
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150200047
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:42 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Jullie hebben toch niks anders op dit moment?
Jawel. Manu, Achahbar, van mijn part pleur je Immers in de spits.. Alles beter dan die kneus van een Te Vrede.
pi_150202532
08:23 vanaf Groningen CS de bus morgen, anyone? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150204171
Ik pak de bus van 7.53 en moet nog uit Zwolle komen :O

[ Bericht 2% gewijzigd door yosander op 02-03-2015 06:16:43 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150204237
Ik sta in alle vroegte op het station, rijden er ivm een verstoring geen treinen. Nu wachten op trein vervangend vervoer.. Altijd leuk..
  maandag 2 maart 2015 @ 07:14:08 #102
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150204330
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Alles beter dan die kneus van een Te Vrede.
Ruilen tegen Hoesen?

_O-
#26 || Luciano da Silva
pi_150204354
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 06:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik sta in alle vroegte op het station, rijden er ivm een verstoring geen treinen. Nu wachten op trein vervangend vervoer.. Altijd leuk..
Utrecht zeker? Hoorde het net al op de radio
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150204449
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 07:20 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Utrecht zeker? Hoorde het net al op de radio
Nee, Groningen - Winschoten. Uiteindelijk bleken de treinen wel te gaan rijden, met +/- 15 min vertraging. Dus aansluiting in Winschoten gemist. In de gegevens stond dat ik CP mocht bellen om opgepikt te worden, maar ben op dit moment nog niet echt in de buurt. Maar CP is onderweg, dat maakt mijn maandag ochtend _O_
pi_150205141
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 07:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Nee, Groningen - Winschoten. Uiteindelijk bleken de treinen wel te gaan rijden, met +/- 15 min vertraging. Dus aansluiting in Winschoten gemist. In de gegevens stond dat ik CP mocht bellen om opgepikt te worden, maar ben op dit moment nog niet echt in de buurt. Maar CP is onderweg, dat maakt mijn maandag ochtend _O_
das dan best wel tof
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150205862
En ik heb me verslapen. Voor het eerst in m'n leven. :{ LM op z'n zachtst gezegd niet blij, ritje doorgegeven aan iemand anders terwijl ik de aflevertijd misschien nog net had kunnen halen. Wel begrijpelijk, maar balen voor mij. Hopelijk zijn ze niet zo pissed dat ze me niet meer willen inzetten, want dan weet ik nu al dat ze me niet meer voldoende kunnen inzetten. Hopelijk krijg ik nog een ander ritje van AR vandaag. Eindelijk weer werken, verknal ik het flink. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_150206091
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:36 schreef Sarasi het volgende:
En ik heb me verslapen. Voor het eerst in m'n leven. :{ LM op z'n zachtst gezegd niet blij, ritje doorgegeven aan iemand anders terwijl ik de aflevertijd misschien nog net had kunnen halen. Wel begrijpelijk, maar balen voor mij. Hopelijk zijn ze niet zo pissed dat ze me niet meer willen inzetten, want dan weet ik nu al dat ze me niet meer voldoende kunnen inzetten. Hopelijk krijg ik nog een ander ritje van AR vandaag. Eindelijk weer werken, verknal ik het flink. :')
Zuur! :{

Zo ben ik een keer wakker gebeld door AR met een rit die ik niet had bevestigd en die ik ook nog niet had gezien, en waarvoor ik 5 minuten later de bus moest pakken :P ophaaladres was wel in Groningen gelukkig dus ik had het ook nog eventueel kunnen fietsen :)
pi_150206311
Nieuw ritje van de planner waar ik mee ga trouwen! *O* Assen-Diemen in een Skoda Octavia Combi. Ik ben echt superblij. :D
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 maart 2015 @ 10:30:38 #109
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150207207
Werd ook wakker gebeld voor een spoedrit. Laatste kans om nog wat kilometers met d'n Tigra te kunnen declareren. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150208001
Een kopje koffie en een lift naar het station maakt de maandagochtend al een stuk draaglijker ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150208851
Kan je bij ew ook km declareren? :+ / heeft iemand hier ervaring mee?
pi_150209230
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:41 schreef Drowzz het volgende:
Kan je bij ew ook km declareren? :+ / heeft iemand hier ervaring mee?
Hikers niet, PC's wel. Maar ik heb nu drie keer een wissel gehad hier in de buurt, dan ging ik met de auto erheen en vulde ik in de ritbonnen gewoon de OV tijden in die ik er over zou hebben gedaan als ik niet met de auto was gegaan. Ook een soort van km vergoeding :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150209590
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:54 schreef trolley het volgende:

[..]

Hikers niet, PC's wel. Maar ik heb nu drie keer een wissel gehad hier in de buurt, dan ging ik met de auto erheen en vulde ik in de ritbonnen gewoon de OV tijden in die ik er over zou hebben gedaan als ik niet met de auto was gegaan. Ook een soort van km vergoeding :P
Ja precies haha, met auto 10 minuten, zo'n plek is hier in de buurt, ov duurt dan wel een uur, en dan ben je er nog niet xd moeten ze je nog oppikken van t station
  maandag 2 maart 2015 @ 12:31:46 #114
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150210497
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:54 schreef trolley het volgende:

[..]

Hikers niet, PC's wel. Maar ik heb nu drie keer een wissel gehad hier in de buurt, dan ging ik met de auto erheen en vulde ik in de ritbonnen gewoon de OV tijden in die ik er over zou hebben gedaan als ik niet met de auto was gegaan. Ook een soort van km vergoeding :P
Normaliter krijg je dat bij AR ook niet voor elkaar. Alleen AR belde me om half 9 wakker, en ik moest tussen half 9 en half 10 een auto ophalen. Nu had ik dat wel kunnen redden met het OV (40 minuten) als ik zin had om me te haasten, maar als ik ook de auto kan pakken en rustig op kan staan.. ^O^

Had Eindhoven - Tilburg in een gloednieuwe Golf Slowmotion. De file op de A58 duurde nog langer dan de verwachte ritduur. :') Gebeuren echt te veel ongelukken op dat stuk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150210607
CP was super tof, ook nog koffie gahad nadat hij ruim een half uur onderweg was geweest om mij op te halen. ^O^ .
In Breda nog precies de bus kunnen halen. Was overigens ook nog controle van EW, relaxte man en ook nog een nieuwe map gekregen. De vorige was vorig jaar al overleden. Deze ziet er zowaar vrij degelijk uit :)
pi_150211065
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:05 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ja precies haha, met auto 10 minuten, zo'n plek is hier in de buurt, ov duurt dan wel een uur, en dan ben je er nog niet xd moeten ze je nog oppikken van t station
Wieuwerd zeker? :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150211168
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
CP was super tof, ook nog koffie gahad nadat hij ruim een half uur onderweg was geweest om mij op te halen. ^O^ .
In Breda nog precies de bus kunnen halen. Was overigens ook nog controle van EW, relaxte man en ook nog een nieuwe map gekregen. De vorige was vorig jaar al overleden. Deze ziet er zowaar vrij degelijk uit :)
Controle op baarschot?
pi_150211294
Fijn dit. Na anderhalf uur te hebben gereisd naar het tweede ophaaladres hoeft de auto niet meer mee blijkbaar :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150211321
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:53 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Controle op baarschot?
Jep :Y
  maandag 2 maart 2015 @ 12:59:10 #120
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150211372
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:05 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ja precies haha, met auto 10 minuten, zo'n plek is hier in de buurt, ov duurt dan wel een uur, en dan ben je er nog niet xd moeten ze je nog oppikken van t station
xd xd xd
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150211738
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:50 schreef trolley het volgende:

[..]

Wieuwerd zeker? :D
jij snapt m, Aardige lui daar altijd, chille locatie :D ook wel s geweest?
pi_150211839
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

jij snapt m, Aardige lui daar altijd, chille locatie :D ook wel s geweest?
Wel eens? :')

Er waren tijden dat 8/10 ritten van mij begonnen in Wieuwerd. Als ik ze bel en m'n naam zeg weten ze al genoeg inmiddels en vragen ze direct welke auto ik kom halen :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150212231
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef trolley het volgende:

[..]

Wel eens? :')

Er waren tijden dat 8/10 ritten van mij begonnen in Wieuwerd. Als ik ze bel en m'n naam zeg weten ze al genoeg inmiddels en vragen ze direct welke auto ik kom halen :P
Haha ik ben er alleen nog maar voor spoedjes geweest :p belde je dan of ze je wouden halen vanaf mantgum ofzo?
pi_150212348
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:23 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha ik ben er alleen nog maar voor spoedjes geweest :p belde je dan of ze je wouden halen vanaf mantgum ofzo?
Jep, standaard. Er rijdt vanaf Sneek alleen een bus tot 8 uur richting Wieuwerd, of na 3 uur. En eentje om 12 uur nog geloof ik.

Staat ook gewoon in de ritinfo overigens dat je ze gewoon kunt bellen om je op te laten halen ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150212906
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:27 schreef trolley het volgende:

[..]

Jep, standaard. Er rijdt vanaf Sneek alleen een bus tot 8 uur richting Wieuwerd, of na 3 uur. En eentje om 12 uur nog geloof ik.

Staat ook gewoon in de ritinfo overigens dat je ze gewoon kunt bellen om je op te laten halen ^O^
Toen ik nog vanuit Friesland werkte zo vaak geweest dat ik het telefoonnummer nog steeds uit m'n hoofd ken :')
pi_150213079
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:27 schreef trolley het volgende:

[..]

Jep, standaard. Er rijdt vanaf Sneek alleen een bus tot 8 uur richting Wieuwerd, of na 3 uur. En eentje om 12 uur nog geloof ik.

Staat ook gewoon in de ritinfo overigens dat je ze gewoon kunt bellen om je op te laten halen ^O^
true, maar ouders bieden tot nu toe elke keer aan om te brengen, okeee dan haha
pi_150213174
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:57 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Jep :Y
Mooi dan, heb net alleen een dobkere spijkerbroek met mijn niet heel mooie schoenen meer aan :(
  maandag 2 maart 2015 @ 14:34:39 #128
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150214279
Spoedrit op Facebook. Harderwijk naar Almere. Per direct ophalen. Stel dat dat van de grote dealer aan de Lorentzstraat in Harderwijk naar de Veluwezoom in Almere is, ben je half uurtje rijden. Breng dat hok dan zelf :')
#26 || Luciano da Silva
pi_150214313
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:34 schreef joppie_saus het volgende:
Spoedrit op Facebook. Harderwijk naar Almere. Per direct ophalen. Stel dat dat van de grote dealer aan de Lorentzstraat in Harderwijk naar de Veluwezoom in Almere is, ben je half uurtje rijden. Breng dat hok dan zelf :')
Even kijken of ze mij dat willen laten doen :P Werk is werk.

Edit: Nee dus. Half 5 daar zijn was te laat -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150214779
Uiteindelijk toch nog een mooie dag. Liftje gekregen naar Groningen CS van een kennis die bij greenwheels werkt, gratis twix gekregen van hem, vervolgens een skoda, mijn eerste skoda *O*, in Diemen bij de zijuitgang uitgezet zodat ik mijn trein kon halen, door een lieve vrouw de weg gewezen en ik mocht een stuk meelopen onder haar paraplu, en nu zit ik in een rechtstreekse trein naar Zwolle die gewoon op tijd rijdt ook nog. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_150215130
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:56 schreef Sarasi het volgende:
Uiteindelijk toch nog een mooie dag. Liftje gekregen naar Groningen CS van een kennis die bij greenwheels werkt, gratis twix gekregen van hem, vervolgens een skoda, mijn eerste skoda *O*, in Diemen bij de zijuitgang uitgezet zodat ik mijn trein kon halen, door een lieve vrouw de weg gewezen en ik mocht een stuk meelopen onder haar paraplu, en nu zit ik in een rechtstreekse trein naar Zwolle die gewoon op tijd rijdt ook nog. :D
Ha Diemen, daar was ik vandaag ook :P In de ritinfo van het hoogwerkerbedrijf stond dat ik mocht bellen om opgehaald te worden, maar CP van het afleveradres van mijn eerste rit wilde me maar al te graag weg brengen. Super chill, zo'n vrolijke Italiaan.

Morgen voor de verandering drie ritten, best ok auto's ook.

Oh, en morgen weer lijn 12 in Groningen, anyone else?
pi_150215317
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:09 schreef ManScat het volgende:

[..]

Ha Diemen, daar was ik vandaag ook :P In de ritinfo van het hoogwerkerbedrijf stond dat ik mocht bellen om opgehaald te worden, maar CP van het afleveradres van mijn eerste rit wilde me maar al te graag weg brengen. Super chill, zo'n vrolijke Italiaan.

Morgen voor de verandering drie ritten, best ok auto's ook.

Oh, en morgen weer lijn 12 in Groningen, anyone else?
Beter, klinkt als een leuke cp! :Y Ik heb morgenmiddag rijles, dus ik zit pas 's middags in lijn 12. Maar ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai in bed morgenochtend. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_150215366
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Beter, klinkt als een leuke cp! :Y Ik heb morgenmiddag rijles, dus ik zit pas 's middags in lijn 12. Maar ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai in bed morgenochtend. :*
Rijles, vertel?

En ik zal ook aan jou denken, terwijl ik lekker geld verdien :)
pi_150215431
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:17 schreef ManScat het volgende:

[..]

Rijles, vertel?

En ik zal ook aan jou denken, terwijl ik lekker geld verdien :)
Motorrijles bij Oosterveld. Zit vlakbij de LM van lijn 12, aan de Bremenweg ofzo. Dus ik ga morgen weer 63 euro aftikken terwijl jij geld verdient. :P
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 maart 2015 @ 15:24:26 #135
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150215594
Daar ga ik me ook voor aanmelden, binnenkort. Wordt ook Oosterveld of Oosterpoort.
#26 || Luciano da Silva
pi_150215597
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:09 schreef ManScat het volgende:

[..]

Ha Diemen, daar was ik vandaag ook :P In de ritinfo van het hoogwerkerbedrijf stond dat ik mocht bellen om opgehaald te worden, maar CP van het afleveradres van mijn eerste rit wilde me maar al te graag weg brengen. Super chill, zo'n vrolijke Italiaan.

Morgen voor de verandering drie ritten, best ok auto's ook.

Oh, en morgen weer lijn 12 in Groningen, anyone else?
Chille lui daar inderdaad ^O^

Hier nog geen belletje gehad :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150215804
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:24 schreef joppie_saus het volgende:
Daar ga ik me ook voor aanmelden, binnenkort. Wordt ook Oosterveld of Oosterpoort.
Oosterveld bevalt me echt heel erg goed. Ben ook bij Severijn gaan kijken, maar die man was zo'n Groninger dat ik hem slecht verstond. :P Mark van Oosterveld is een toffe gozer en komt altijd op de motor achter je aan ook. En je hebt steeds dezelfde instructeur, is bij Oosterpoort niet zo. Maar ik hoorde daar voor B bewijs al zoveel slechte verhalen over dat ik Oosterpoort voor A niet eens heb overwogen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150216010
Zo, van tweeenhalfjaar geen controle naar 2 op 1 dag. Ook in Almere was een vriendelijke man van EW aanwezig. In tegenstelling tot Breda had deze geen mappen maar wel eten en drinken. Dus met een Cola en Twix opzak weer richting huis ^O^
  maandag 2 maart 2015 @ 15:42:52 #139
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150216231
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:36 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zo, van tweeenhalfjaar geen controle naar 2 op 1 dag. Ook in Almere was een vriendelijke man van EW aanwezig. In tegenstelling tot Breda had deze geen mappen maar wel eten en drinken. Dus met een Cola en Twix opzak weer richting huis ^O^
Ja Avatar is wel erg toepasselijk nu :7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150219369
Meneer van EW in breda was inderdaad niet heel blij met mijn spijkerbroek, maar omdat ik mijn pantalon niet op mijn ouderlijk adres had liggen en dus niet tot mijn beschikking had deed hij er eenmalig niet moeilijk over. O-)
pi_150219797
Iemand die hier de 131 had van baarschot naar Station, toen ik op school instapte zag ik 2 mannen naast elkaar zitten met easyway tassen.
  maandag 2 maart 2015 @ 17:00:36 #142
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150219906
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oosterveld bevalt me echt heel erg goed. Ben ook bij Severijn gaan kijken, maar die man was zo'n Groninger dat ik hem slecht verstond. :P Mark van Oosterveld is een toffe gozer en komt altijd op de motor achter je aan ook. En je hebt steeds dezelfde instructeur, is bij Oosterpoort niet zo. Maar ik hoorde daar voor B bewijs al zoveel slechte verhalen over dat ik Oosterpoort voor A niet eens heb overwogen.
Heb daar autorijbewijs gehaald. Was dikke prima. Mensen die door eigen falen dingen niet kunnen, wijzen negen van de tien keer naar anderen. Zal bij Oosterpoort wel net zo zijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_150221144
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb daar autorijbewijs gehaald. Was dikke prima. Mensen die door eigen falen dingen niet kunnen, wijzen negen van de tien keer naar anderen. Zal bij Oosterpoort wel net zo zijn.
Het hangt er ook vanaf op wat voor manier je het gemakkelijkst leert. En natuurlijk zal het voor veel mensen een prima rijschool zijn, anders waren ze nooit zo groot geworden en gebleven. Maar het is niet mijn sfeer. Ik ben meer van de kleine eenmanszaakjes met aparte maar aardige instructeurs.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150221728
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:58 schreef Drilboor het volgende:
Iemand die hier de 131 had van baarschot naar Station, toen ik op school instapte zag ik 2 mannen naast elkaar zitten met easyway tassen.
Ik had die bus ja en er zat een andere ew gast naast me, kwam volgens mij rond half 5 aan op cs breda. Ik hab alleen een weekendtas bij en geen ekte easyway tas. :7
pi_150221795
Ik heb morgen een rit van Echt naar Doetinchem en de meest praktische route gaat door Duitsland. Hoe zit dat, kan dat gewoon of moet ik daar EW morgen eerst over bellen?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150222084
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:48 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Ik had die bus ja en er zat een andere ew gast naast me, kwam volgens mij rond half 5 aan op cs breda. Ik hab alleen een weekendtas bij en geen ekte easyway tas. :7
Oh ik had de bus een paar uur eerder.
pi_150222133
quote:
5s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:50 schreef trolley het volgende:
Ik heb morgen een rit van Echt naar Doetinchem en de meest praktische route gaat door Duitsland. Hoe zit dat, kan dat gewoon of moet ik daar EW morgen eerst over bellen?
Voor NL in Groningen mag het ECHT niet, staat ook in de ritinfo. Ik zou even bellen, want bij hen is het een verzekeringskwestie geloof ik.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150222272
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Voor NL in Groningen mag het ECHT niet, staat ook in de ritinfo. Ik zou even bellen, want bij hen is het een verzekeringskwestie geloof ik.
Ja precies, ik geloof dat dat voor vrijwel alle LM's een verzekeringskwestie is, meende ik me ook te herinneren. Nou ja, dan bel ik de planning morgen wel even :Y)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150222296
Voor EW mag het gewoon
pi_150222383
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:04 schreef Viezze het volgende:
Voor EW mag het gewoon
Oh. Nou ja, ik bel ze wel gewoon morgenochtend. Better safe than sorry.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150222542
Waarom vraag je het dan hier :D
pi_150222617
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:12 schreef Viezze het volgende:
Waarom vraag je het dan hier :D
Hahaha, ja geen idee :') :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150222655
Morgenochtend eerst 4 uur OV'en naar Rhoon :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150226247
Volgens mij is het voor de LM's ook meer dat 9 van de 10 in Duitsland voluit zullen gaan. Met dus hogere kosten en hoger risico.
Ik moest vandaag ook door Duitsland, ook gewoon gedaan. Had er gister nog even die EW verzekeringspolis op na geslagen, maar die heeft voor zover ik begreep dekking over de hele wereld.
pi_150228692
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:50 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Volgens mij is het voor de LM's ook meer dat 9 van de 10 in Duitsland voluit zullen gaan. Met dus hogere kosten en hoger risico.
Ik moest vandaag ook door Duitsland, ook gewoon gedaan. Had er gister nog even die EW verzekeringspolis op na geslagen, maar die heeft voor zover ik begreep dekking over de hele wereld.
Voluit met een Polo bluemotion :') _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150231772
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:50 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Volgens mij is het voor de LM's ook meer dat 9 van de 10 in Duitsland voluit zullen gaan. Met dus hogere kosten en hoger risico.
Ik moest vandaag ook door Duitsland, ook gewoon gedaan. Had er gister nog even die EW verzekeringspolis op na geslagen, maar die heeft voor zover ik begreep dekking over de hele wereld.
Alsof hikers in Nederland niet voluit gaan :s)
  maandag 2 maart 2015 @ 21:43:55 #157
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_150231776
Vandaag met een kereltje van AR gesproken. Hij reed al tien jaar voor AR en zat ver in zijn pensioen. Vond het best bijzonder :P
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_150235183
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:39 schreef trolley het volgende:

[..]

Voluit met een Polo bluemotion :') _O-
Inderdaad, had laatst een Ibiza door Duitsland gereden maar dat was echt niet leuk meer met 160 :')
pi_150243500
Ze zijn bij EW nu ook al opzoek naar verhuizers, regio Eindhoven.
Dan moet je of sjouwen erg leuk vinden of het geld hard nodig hebben.
Maar zoals Jeremy Clarkson zou zeggen, I'm allergic to manual labour. ;)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:11:08 #160
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150244428
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Inderdaad, had laatst een Ibiza door Duitsland gereden maar dat was echt niet leuk meer met 160 :')
Ik had laatst een Up! Die ging gewoon niet harder dan 160. :P Maar dan nog, ook met 120/130 is de autobahn goed toeven.
pi_150244588
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:11 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik had laatst een Up! Die ging gewoon niet harder dan 160. :P Maar dan nog, ook met 120/130 is de autobahn goed toeven.
Nouuu nee. Laatst naar Oostenrijk gereden, duurt lang :p rij liever in Nederland op een of andere manier (zonder file he :+ )
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:11:35 #162
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150246199
Je zou die i8 maar in Duitsland rijden..
أنا مغربي
pi_150251013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:11 schreef A_Valbuena het volgende:
Je zou die i8 maar in Duitsland rijden..
Jij? :D
pi_150253932
Morgen Benz C220 en een octavia Beide uit '14. Ik ben tevreden haha, @trolley morgen niet beschikbaar ofzo? :+
pi_150254047
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:03 schreef Drowzz het volgende:
Morgen Benz C220 en een octavia Beide uit '14. Ik ben tevreden haha, @trolley morgen niet beschikbaar ofzo? :+
C220 ^O^

Had vanmiddag een Octavia afgeleverd bij NL, mag ik morgenochtend weer een exact dezelfde uitvoering ophalen bij NL :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150254170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:03 schreef Drowzz het volgende:
Morgen Benz C220 en een octavia Beide uit '14. Ik ben tevreden haha, @trolley morgen niet beschikbaar ofzo? :+
Morgen een A8 naar Rotterdam en een XF naar Almere ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:28:50 #167
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150254663
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Morgen een A8 naar Rotterdam en een XF naar Almere ^O^
I call bullshit
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150255649
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

I call bullshit
Metooo
pi_150256094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:03 schreef Drowzz het volgende:
Morgen Benz C220 en een octavia Beide uit '14. Ik ben tevreden haha, @trolley morgen niet beschikbaar ofzo? :+
Voor die grote uit Almere die C220? Reed daar laatst ik, reed zeer prettig maar schrok van de catalogusprijs, iets van 65.000
pi_150256173
Voor morgen geen ritje gekregen. Hebben jullie dit vaak?
pi_150256383
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:12 schreef Viezze het volgende:

[..]

Voor die grote uit Almere die C220? Reed daar laatst ik, reed zeer prettig maar schrok van de catalogusprijs, iets van 65.000
jup maar mag nu naar Amsterdam zo
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:32:25 #172
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150256728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:14 schreef jtd10 het volgende:
Voor morgen geen ritje gekregen. Hebben jullie dit vaak?
Wen er maar aan, morgen hopen voor je op een spoedje en de FB in de gaten houden. Ik had over het algemeen 75% werk.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150256870
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:21 schreef Drowzz het volgende:

[..]

jup maar mag nu naar Amsterdam zo
Ik moet morgen ook naar Amsterdam voor die, met een Insignia. Meet?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150256952
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:37 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik moet morgen ook naar Amsterdam voor die, met een Insignia. Meet?
Yes yes, waar ophalen / tijden ?
pi_150257088
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:39 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Yes yes, waar ophalen / tijden ?
Ophalen voor 09:30 in Jirnsum, privé adres. Dus ik denk dat ik zo rond 11 in Amsterdam ben dan.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150257296
Morgen Zaandam-Nijmegen :) Eerste keer dat ik alleen een middag beschikbaar sta en gebeld word geloof ik
pi_150257377
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Ophalen voor 09:30 in Jirnsum, privé adres. Dus ik denk dat ik zo rond 11 in Amsterdam ben dan.
Hmm ik mag naar onze vrienden in wieuwerd haha, maar moet voor 11 afleveren dus denk dat ik dan alweer onderweg ben naar Haarlem :+
pi_150257541
Vandaag ook weer eens gewerkt sinds ruim een half jaar :) C1 van Echt naar Breukelen. Aardige vent waar ik op moest halen, eerste wat ie zei was dat ie de LM gebeld had wanneer ik op het station zou zijn zodat hij me kon ophalen (want stortregen). Mocht niet van de LM :+ Wel koffie gekregen ^O^

Bij de komende salaris run maar eens kijken of dit lucratief is geweest. Heb geen OV meer, maar het werk is leuk om te doen en als ik er nog een klein beetje winst, eurotje of 3 per uur, uit kan halen na het zelf betalen van OV vind ik het al lang best om zo nu en dan eens te doen. OV kosten waren iets van 27 euro en ik heb 5,5 uur gewerkt. Ben benieuwd, volgens mij net quite. Straks maar even zo'n voordeel ding op mijn chipkaart zetten voor 50 euro, dan moet het aardig lukken denk ik zo :)

Prima afwisseling van de godsganse dag in een winkel werken in ieder geval *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150258820
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:52 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hmm ik mag naar onze vrienden in wieuwerd haha, maar moet voor 11 afleveren dus denk dat ik dan alweer onderweg ben naar Haarlem :+
Helaasch. Ik ben vanochtend om half 8 de deur uitgestapt en nu net weer binnen. Dus veel eerder dan 09:30 uur ga ik niet op de stoep staan in Jirnsum morgenochtend.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150261622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:32 schreef trolley het volgende:

[..]

Helaasch. Ik ben vanochtend om half 8 de deur uitgestapt en nu net weer binnen. Dus veel eerder dan 09:30 uur ga ik niet op de stoep staan in Jirnsum morgenochtend.
tssk. Kan best wel toch? :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150262537
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

tssk. Kan best wel toch? :P
:W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:04:32 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150264169
Doei...

#26 || Luciano da Silva
pi_150266650
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:32 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wen er maar aan, morgen hopen voor je op een spoedje en de FB in de gaten houden. Ik had over het algemeen 75% werk.
Hmm oke dat gaat nog wel. Heb toch vier dagen aan staan, zie wel wanneer ik word gebeld. :p
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:55:59 #184
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_150267124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef joppie_saus het volgende:
Doei...

[ afbeelding ]
:'(
pi_150267213
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:56 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag ook weer eens gewerkt sinds ruim een half jaar :) C1 van Echt naar Breukelen. Aardige vent waar ik op moest halen, eerste wat ie zei was dat ie de LM gebeld had wanneer ik op het station zou zijn zodat hij me kon ophalen (want stortregen). Mocht niet van de LM :+ Wel koffie gekregen ^O^

Bij de komende salaris run maar eens kijken of dit lucratief is geweest. Heb geen OV meer, maar het werk is leuk om te doen en als ik er nog een klein beetje winst, eurotje of 3 per uur, uit kan halen na het zelf betalen van OV vind ik het al lang best om zo nu en dan eens te doen. OV kosten waren iets van 27 euro en ik heb 5,5 uur gewerkt. Ben benieuwd, volgens mij net quite. Straks maar even zo'n voordeel ding op mijn chipkaart zetten voor 50 euro, dan moet het aardig lukken denk ik zo :)

Prima afwisseling van de godsganse dag in een winkel werken in ieder geval *O*
Heb je dit niet aangevraagd? Hiermee heb ik het nog een maand fulltime volgehouden voordat ik met mijn nieuwe baan begon.

http://www.ns.nl/reiziger(...)od-ex-studenten.html
pi_150273006
In de bus naar wieuwerd :+ trolley al besloten eerder weg te gaan? :)
pi_150273067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:33 schreef Drowzz het volgende:
In de bus naar wieuwerd :+ trolley al besloten eerder weg te gaan? :)
Nope. Hoe laat verwacht jij in Amsterdam te zijn?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150273080
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:37 schreef trolley het volgende:

[..]

Nope. Hoe laat verwacht jij in Amsterdam te zijn?
Hoop 9 weg te rijden bij onze vrienden in wieuwerd, dus half 11 dan :+
pi_150273183
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:38 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoop 9 weg te rijden bij onze vrienden in wieuwerd, dus half 11 dan :+
Mja ik rijd rond half 10 weg, maar hoop nog op koffie eerst in Jirnsum, dus half 11 ga ik niet halen c_/
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150273321
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:46 schreef trolley het volgende:

[..]

Mja ik rijd rond half 10 weg, maar hoop nog op koffie eerst in Jirnsum, dus half 11 ga ik niet halen c_/
De Mercedes is niet in wieuwerd :)
pi_150273399
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

De Mercedes is niet in wieuwerd :)
Wat, waar dan wel? :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150273700
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Wat, waar dan wel? :')
De beste man rijdt er nog gewoon in :')
pi_150274390
Lol die foto op Facebook, tesla S foto terwijl ie rijdt :p
pi_150275086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef Drowzz het volgende:
Lol die foto op Facebook, tesla S foto terwijl ie rijdt :p
En alweer verwijderd uiteraard. :')
pi_150275179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:18 schreef RTS91 het volgende:

[..]

En alweer verwijderd uiteraard. :')
inderdaad haha
  woensdag 4 maart 2015 @ 11:33:36 #196
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150277141
Zo de Tigra is weg. :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 4 maart 2015 @ 11:40:02 #197
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150277326
Vanochtend weer de hiker uitgehangen, bevalt me best goed. Vooral ook omdat ik voor een bedrijf uit Amersfoort werk waar ik zelf vandaan kom. Ik vraag me wel af wat ik per opdracht verdien, waarschijnlijk gewoon 3 uur minimaal. Vrijdag en zaterdag weer gewoon de pc uithangen, onder andere voor die BNer waardoor ik die kartmeet misliep :p
pi_150277428
Als het weer beter wordt, ga ik een keer een kanomeet organiseren. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150277472
Vroeg aan de rit naar Tilburg beginnen loont ^O^ Breda - Purmerend is geannuleerd en mag nu een auto ophalen in Son die naar Groningen moet :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 4 maart 2015 @ 12:03:33 #200
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150278062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:44 schreef Sarasi het volgende:
Als het weer beter wordt, ga ik een keer een kanomeet organiseren. 8-)
Goed idee! Ik hou wel van een goed bakje koffie met een kano.
pi_150278140
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:03 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Goed idee! Ik hou wel van een goed bakje koffie met een kano.
:')
Your opinion of me is none of my business.
pi_150278480
Ik moet morgen postbezorger spelen voor een bedrijf in Den Haag :P iemand dat wel eens gedaan?
pi_150279738
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:44 schreef Sarasi het volgende:
Als het weer beter wordt, ga ik een keer een kanomeet organiseren. 8-)
Kanoën in Groningen.. Goede herinneringen aan!
Nee.
pi_150279804
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:58 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Kanoën in Groningen.. Goede herinneringen aan!
Animo! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_150279981
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:00 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Animo! *O*
Dan ben ik zeker van de partij als Groninger en fervent kanoër :P Bij m'n ouders vroeger verscheidene jaren bij DKV gekanoëd, de grachten van Grunn zullen wel minder stroming hebben dan de IJssel op richting Zutphen en weer af richting Deventer terug :+
pi_150280050
Wat een enthousiasme. :D Leuk mensen. Ergens bij temperaturen rond de twintig graden hoort u meer. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_150280564
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:03 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Goed idee! Ik hou wel van een goed bakje koffie met een kano.
Bakkie pleur met een kano*
pi_150280896
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:06 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Dan ben ik zeker van de partij als Groninger en fervent kanoër :P Bij m'n ouders vroeger verscheidene jaren bij DKV gekanoëd, de grachten van Grunn zullen wel minder stroming hebben dan de IJssel op richting Zutphen en weer af richting Deventer terug :+
Mjah, hier is weinig stroming inderdaad, tenzij je de zee op gaat. :)
Nog een paar keer de veluwerally gedaan tot aan Deventer, ook leuk kanoën daar ^O^
Hier dus ook animo ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:29:26 #209
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150282500
Ik kom bier drinken langs de kant
pi_150282602
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom bier drinken langs de kant
Dan zorg ik wel voor de barbecue :Y)
pi_150282675
Vanmorgen nog uit bed gebeld voor een Bmw 3 serie van Hengelo - Meerkerk. Leuk autotje
pi_150283452
Lol 2 letters omgedraaid in t kenteken op de ew site, kom je aan, staat er een c220 ipv octavia :) I ain't even mad, vast goedmakertje voor die van vanochtend
  woensdag 4 maart 2015 @ 15:16:20 #213
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150284127
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:32 schreef ManScat het volgende:

[..]

Dan zorg ik wel voor de barbecue :Y)
Kijk nu gaat tenminste ergens over.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150284457
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:32 schreef ManScat het volgende:

[..]

Dan zorg ik wel voor de barbecue :Y)
Dan ben ik zeker bij, al lijkt me een keer kanoën door de Diepenring ook wel geinig :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:01:54 #215
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150285655
Vanochtend nog gebeld voor een spoedje Groningen - Den Bosch in een Touran. Nu weer in de trein terug naar Groningen. Ik vind helemaal mooi. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:44 schreef Sarasi het volgende:
Als het weer beter wordt, ga ik een keer een kanomeet organiseren. 8-)
Goed plan! ^O^
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:04:38 #216
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150285755
Mag een dagje vrij nemen van stage morgen, direct aanwezigheid aangepast. Vrijwel 10 min daarna gebeld voor een Volvo V50 en een Mini One Clubman.. Not bad :P

Hoop ik
أنا مغربي
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:13:24 #217
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150286088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:04 schreef A_Valbuena het volgende:
Mag een dagje vrij nemen van stage morgen, direct aanwezigheid aangepast. Vrijwel 10 min daarna gebeld voor een Volvo V50 en een Mini One Clubman.. Not bad :P

Hoop ik
Zeker geen slechte auto's. :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:16:12 #218
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150286188
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:13 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Zeker geen slechte auto's. :)
VW Touran is ook chill! :s)
أنا مغربي
pi_150286191
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:32 schreef ManScat het volgende:

[..]

Dan zorg ik wel voor de barbecue :Y)
Vleesch! :9~ Iedereen een kratje bier mee, wordt mooi joh. :7
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:21:31 #220
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150286365
M'n TomTom maar weer eens van een nieuwe kaart voorzien, blijft toch altijd een beetje spannend of hij het nog doet als ik klaar ben...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150286460
Morgen een Insignia, nog nooit in gereden! Ben benieuwd.
Nee.
pi_150287185
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:24 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen een Insignia, nog nooit in gereden! Ben benieuwd.
Ik had er vandaag toevallig nog een. Prima auto wel :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150287276
Vanmorgen toch nog gebeld voor een spoedje. VW Transporter naar 't Harde. Moest hem afleveren op de kazerne. Reed vrolijk de kazerne op maar ergens halverwege ging er een poort niet open. Kreeg bij de informatiebalie de vraag of ik nog nooit op een kazerne was geweest (nee, gelukkig niet). Man, die vent was boos dat ik me niet eerst had gemeld en zo door was gereden.
Blijkbaar moet je een pasje hebben om het terrein op te mogen ofzo (iets met ministerie van defensie, god mag het weten). Direct 5 boze militairen en zulks om me heen. Toen onder begeleiding weer naar buiten gelopen. Daarna met een tank naar het station gebracht _O_ en ben ik met een goederenwagon weer naar Groningen gedeporteerd, was me het dagje wel ^O^
pi_150287642
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:48 schreef stripe het volgende:
Vanmorgen toch nog gebeld voor een spoedje. VW Transporter naar 't Harde. Moest hem afleveren op de kazerne. Reed vrolijk de kazerne op maar ergens halverwege ging er een poort niet open. Kreeg bij de informatiebalie de vraag of ik nog nooit op een kazerne was geweest (nee, gelukkig niet). Man, die vent was boos dat ik me niet eerst had gemeld en zo door was gereden.
Blijkbaar moet je een pasje hebben om het terrein op te mogen ofzo (iets met ministerie van defensie, god mag het weten). Direct 5 boze militairen en zulks om me heen. Toen onder begeleiding weer naar buiten gelopen. Daarna met een tank naar het station gebracht _O_ en ben ik met een goederenwagon weer naar Groningen gedeporteerd, was me het dagje wel ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150287776
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:48 schreef stripe het volgende:
Vanmorgen toch nog gebeld voor een spoedje. VW Transporter naar 't Harde. Moest hem afleveren op de kazerne. Reed vrolijk de kazerne op maar ergens halverwege ging er een poort niet open. Kreeg bij de informatiebalie de vraag of ik nog nooit op een kazerne was geweest (nee, gelukkig niet). Man, die vent was boos dat ik me niet eerst had gemeld en zo door was gereden.
Blijkbaar moet je een pasje hebben om het terrein op te mogen ofzo (iets met ministerie van defensie, god mag het weten). Direct 5 boze militairen en zulks om me heen. Toen onder begeleiding weer naar buiten gelopen. Daarna met een tank naar het station gebracht _O_ en ben ik met een goederenwagon weer naar Groningen gedeporteerd, was me het dagje wel ^O^
_O-

Ben een keer op de kazerne geweest in Heerenveen, maar daar hadden ze geen tank of goederenwagon :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150288403
quote:
5s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet morgen postbezorger spelen voor een bedrijf in Den Haag :P iemand dat wel eens gedaan?
echt niemand dus? :P
pi_150290357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

echt niemand dus? :P
Let us know :)
pi_150290488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

echt niemand dus? :P
Ik rij elke zaterdag voor een postbedrijf, maar ik denk dat je iets anders bedoeld... ^^

Bier zuipen, en beetje kanoën ben ik wel voor in, maar moet zeker wel warm zijn dan
  woensdag 4 maart 2015 @ 18:50:24 #229
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_150291410
Hoi! Morgen sinds lange tijd weer naar de snelweglocatie in Meerkerk. Ik had hier geloof ik wel eens gelezen dat je er onder aan de snelweg geen bus meer gaat?

Dus eigenlijk moet je in Meerkerk altijd naar Blommendaal/Postkantoor lopen?
pi_150291690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef CruisinDen het volgende:
Hoi! Morgen sinds lange tijd weer naar de snelweglocatie in Meerkerk. Ik had hier geloof ik wel eens gelezen dat je er onder aan de snelweg geen bus meer gaat?

Dus eigenlijk moet je in Meerkerk altijd naar Blommendaal/Postkantoor lopen?
Ja, dat heb ik hier een keer gepost ja. Blommendaal/postkantoor is inderdaad de enige optie nog. Valt qua lopen wel mee vergeleken met snelweg, alleen de mac donalds mis ik wel..
pi_150292292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef CruisinDen het volgende:
Hoi! Morgen sinds lange tijd weer naar de snelweglocatie in Meerkerk. Ik had hier geloof ik wel eens gelezen dat je er onder aan de snelweg geen bus meer gaat?

Dus eigenlijk moet je in Meerkerk altijd naar Blommendaal/Postkantoor lopen?
Klopt ja, maar dat is maar 10 min of minder lopen. Was er toevallig vandaag nog.
  woensdag 4 maart 2015 @ 19:27:08 #232
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_150292871
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Volluto het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik hier een keer gepost ja. Blommendaal/postkantoor is inderdaad de enige optie nog. Valt qua lopen wel mee vergeleken met snelweg, alleen de mac donalds mis ik wel..
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef jtd10 het volgende:

[..]

Klopt ja, maar dat is maar 10 min of minder lopen. Was er toevallig vandaag nog.
Top, bedankt. Scheelt weer voor niets er heen lopen ofzo. oO<
pi_150296805
Ik mag over 2 weken op gesprek komen bij autoreset in Amsterdam. Is de kans nu groot dat je dan al bent aangenomen?
pi_150297364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:00 schreef Grunn57 het volgende:
Ik mag over 2 weken op gesprek komen bij autoreset in Amsterdam. Is de kans nu groot dat je dan al bent aangenomen?
Als je in Groningen woont niet. Kun je net zo goed thuisblijven joh.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150300308
:D

Hangt een beetje af van je beschikbaarheid en rijvaardigheid, maar met een beetje geluk kom je er wel :)
pi_150300773
Zijn die grote palen met camera's op de afsluitdijk nou flitspalen? :+ nog nooit eerder gezien :) of zouden het gewoon verkeerscameras zijn? Waren van die karretjes die je kan verplaatsen
pi_150300930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:00 schreef Grunn57 het volgende:
Ik mag over 2 weken op gesprek komen bij autoreset in Amsterdam. Is de kans nu groot dat je dan al bent aangenomen?
Als je mag komen ben je al ongeveer geaccepteerd mits je de test haalt die overigens een ritje van ongeveer 1 km is. En het is ook niet echt een gesprek, soort voorlichting met een grotere groep.
pi_150301463
Ik kwam vanavond al scrollend door m'n foto's van 'bijzondere' auto's die ik gereden heb erachter dat ik dezelfde Insignia die ik vanochtend van Jirnsum naar Amsterdam heb gebracht, op 19 januari j.l. van Amsterdam naar Franeker heb gereden haha :D

Ik zat naar het kenteken op die foto te staren, en ik dacht: 'hmm, dat lijkt wel verdacht veel op het kenteken van de Insignia van vanochtend ..' :') :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:44:04 #239
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150302614
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:47 schreef jtd10 het volgende:

[..]

Als je mag komen ben je al ongeveer geaccepteerd mits je de test haalt die overigens een ritje van ongeveer 1 km is. En het is ook niet echt een gesprek, soort voorlichting met een grotere groep.
Dit inderdaad, en je moet een beetje netjes gekleed zijn.

Stiekem is het meer een intake dan een sollicitatie. :P
pi_150304713
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als je in Groningen woont niet. Kun je net zo goed thuisblijven joh.
:D _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150304717
Ja zeg, beetje mijn werk voor m'n neus wegkapen zeker. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_150304834
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:04 schreef trolley het volgende:
Ik kwam vanavond al scrollend door m'n foto's van 'bijzondere' auto's die ik gereden heb erachter dat ik dezelfde Insignia die ik vanochtend van Jirnsum naar Amsterdam heb gebracht, op 19 januari j.l. van Amsterdam naar Franeker heb gereden haha :D

Ik zat naar het kenteken op die foto te staren, en ik dacht: 'hmm, dat lijkt wel verdacht veel op het kenteken van de Insignia van vanochtend ..' :') :P
Was de berijder er wel weer klaar mee haha
pi_150305070
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef Drowzz het volgende:
Zijn die grote palen met camera's op de afsluitdijk nou flitspalen? :+ nog nooit eerder gezien :) of zouden het gewoon verkeerscameras zijn? Waren van die karretjes die je kan verplaatsen
Dat zijn verkeerscamera's.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150305874
Deze vraag zullen jullie wel vaker voorbij hebben zien komen maar wilde toch even informeren. Ik heb vandaag mijn sollicitatiegesprek en vroeg me af of jullie nog tips hebben, bij voorbaat dank.
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:06:24 #245
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150305962
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:00 schreef vervoerder23 het volgende:
Deze vraag zullen jullie wel vaker voorbij hebben zien komen maar wilde toch even informeren. Ik heb vandaag mijn sollicitatiegesprek en vroeg me af of jullie nog tips hebben, bij voorbaat dank.
Man kijk ff 3 post boven je en in de OP
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150306129
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:06 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Man kijk ff 3 post boven je en in de OP
Daar staat alleen zeer beperkte informatie
pi_150306222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:19 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Daar staat alleen zeer beperkte informatie
Tip 1: nette kleding

Meer heb je niet nodig.
Neem aan dat je fatsoenlijk kunt rijden
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:26:03 #248
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150306235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:19 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Daar staat alleen zeer beperkte informatie
Oh. Gelukkig weet jij al precies hoe de sollicitatie in gang gaat zo te horen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150306336
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:25 schreef jtd10 het volgende:

[..]

Tip 1: nette kleding

Meer heb je niet nodig.
Neem aan dat je fatsoenlijk kunt rijden
Bedankt, mijn rijstijl wordt over het algemeen als prettig en efficiënt ervaren
pi_150306340
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Oh. Gelukkig weet jij al precies hoe de sollicitatie in gang gaat zo te horen.
Ik ga hier niet eens op in
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:35:59 #251
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150306386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:19 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Daar staat alleen zeer beperkte informatie
Dat is de informatie die er is, daarmee zult u het moeten doen.

Edit: Jongens wie is hier aan het trollen? Manmanman
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150306420
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:35 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat is de informatie die er is, daarmee zult u het moeten doen.

Edit: Jongens wie is hier aan het trollen? Manmanman
Prima, dan doe ik het daar mee, vind het alleen apart dat er zo gereageerd wordt terwijl het toch een erg normale vraag is
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:43:35 #253
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150306524
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:37 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Prima, dan doe ik het daar mee, vind het alleen apart dat er zo gereageerd wordt terwijl het toch een erg normale vraag is
De vraag is zo normaal dat we die shit in de OP hebben gezet. Dus wellicht is het niet 'zeer beperkte informatie' maar 'gewoon' volledige informatie.

En nu opzouten. Ik word moe van bijdehandjes zoals jij. :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150306558
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:37 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Prima, dan doe ik het daar mee, vind het alleen apart dat er zo gereageerd wordt terwijl het toch een erg normale vraag is
Nou ja, de OP is niet voor niets zo uitgebreid opgesteld natuurlijk hè. Je kunt je wel voorstellen dat wanneer er iedere week een sollicitant zich in dit topic komt melden, en elke keer weer dezelfde vragen stelt, dat wij daar op een gegeven moment een beetje moe van worden. Vandaar dat alle informatie die je nodig hebt voor je sollicitatiegesprek in de OP staat.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:47:13 #255
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150306605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:37 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Prima, dan doe ik het daar mee, vind het alleen apart dat er zo gereageerd wordt terwijl het toch een erg normale vraag is
Die vraag word hier echt 5 keer per week gesteld en in de OP staat echt alles wat je moet weten.

En je stelt je vraag met een behoorlijke attitude vriend.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150306619
Hoi hoe moet ik solliciteren? :@ gr gr
Zie!
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:51:19 #257
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_150306680
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]
En nu opzouten. Ik word moe van bijdehandjes zoals jij. :W
Jij wordt vast vaak moe van jezelf dus.
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:53:26 #258
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150306712
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:51 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Jij wordt vast vaak moe van jezelf dus.
Ik had me ingedekt met het toevoegen van 'zoals jij' aan het einde van mijn zin.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150306912
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De vraag is zo normaal dat we die shit in de OP hebben gezet. Dus wellicht is het niet 'zeer beperkte informatie' maar 'gewoon' volledige informatie.

En nu opzouten. Ik word moe van bijdehandjes zoals jij. :W
Gedraag je ff. ;)

Lees even zijn eerste bericht terug, ik vind dat hij meer dan netjes zijn vraag stelt. Van de honderd keer dat die vraag voorbij komt is dit toch wel op de meest nette manier.
En we kunnen hem/haar wel wat vriendelijker begroeten ipv een: "en nu opzouten"

Welkom Vervoerder, de instructie stelt weinig voor, gedraag je normaal, kom netjes naar het kantoor in Breda en rij netjes.
En lees natuurlijk nog even de OP door O-)
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:16:44 #260
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150307133
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:05 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Gedraag je ff. ;)

Lees even zijn eerste bericht terug, ik vind dat hij meer dan netjes zijn vraag stelt. Van de honderd keer dat die vraag voorbij komt is dit toch wel op de meest nette manier.
En we kunnen hem/haar wel wat vriendelijker begroeten ipv een: "en nu opzouten"

Welkom Vervoerder, de instructie stelt weinig voor, gedraag je normaal, kom netjes naar het kantoor in Breda en rij netjes.
En lees natuurlijk nog even de OP door O-)
Iedereen roept dat de informatie volledig is en hij roept van niet. Kennelijk weet hij meer dan wij, ik zeg dat, en hij wijst het af als een troll ofzo. Vind ik best bijdehand.

Maar succes op je sollicitatie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150307181
Speltip 23: wees geen Amoeba op je sollicitatie bij EW
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:23:47 #262
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150307271
quote:
12s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:19 schreef Viezze het volgende:
Speltip 23: wees geen Amoeba op je sollicitatie bij EW
_O-

Speltip 24: Raak tijdens het inparkeren tijdens je rijtest geen kasten, auto's of andere obstakels.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150307274
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:05 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Gedraag je ff. ;)

Lees even zijn eerste bericht terug, ik vind dat hij meer dan netjes zijn vraag stelt. Van de honderd keer dat die vraag voorbij komt is dit toch wel op de meest nette manier.
En we kunnen hem/haar wel wat vriendelijker begroeten ipv een: "en nu opzouten"

Welkom Vervoerder, de instructie stelt weinig voor, gedraag je normaal, kom netjes naar het kantoor in Breda en rij netjes.
En lees natuurlijk nog even de OP door O-)
Bedankt!
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:26:37 #264
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150307327
Stop backfiren pls

Je mag ook geen 30 km/u te hard rijden trouwens.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150307477
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:24 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Bedankt!
Trek stevig door, houd je rug goed recht tegen de stoel (vooral in bochten). Als je 120 mag dan rijd je ook 120 en niet 117 ofzo.
pi_150308643
Dag ex-collega's!

Zijn er hier mensen bekend met GoHammerhead in Groningen? Heb daar binnenkort een sollicitatiegesprek plus rijtest. Wat extra kennis en voorbereiding kan geen kwaad :D
pi_150308918
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:24 schreef dery1990 het volgende:
Dag ex-collega's!

Zijn er hier mensen bekend met GoHammerhead in Groningen? Heb daar binnenkort een sollicitatiegesprek plus rijtest. Wat extra kennis en voorbereiding kan geen kwaad :D
Oh jee, nog eentje :'(
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:36:23 #268
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150308985
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:24 schreef dery1990 het volgende:
Dag ex-collega's!

Zijn er hier mensen bekend met GoHammerhead in Groningen? Heb daar binnenkort een sollicitatiegesprek plus rijtest. Wat extra kennis en voorbereiding kan geen kwaad :D
Niet vast komen te zitten in de modder.
pi_150310203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:24 schreef dery1990 het volgende:
Dag ex-collega's!

Zijn er hier mensen bekend met GoHammerhead in Groningen? Heb daar binnenkort een sollicitatiegesprek plus rijtest. Wat extra kennis en voorbereiding kan geen kwaad :D
Gewoon een beetje schreeuwen, geheel in de stijl van hun site: WE OFFER OUR CLIENTS TOP CLASS CUSTOMIZED TRANSPORT SERVICES DURING VARIOUS SPORTS AND BUSINESS EVENTS AROUND THE GLOBE.
OUR STRENGHT? SATISFYING YOUR NEEDS 24/7! :')
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:25:27 #270
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150310459
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Gewoon een beetje schreeuwen, geheel in de stijl van hun site: WE OFFER OUR CLIENTS TOP CLASS CUSTOMIZED TRANSPORT SERVICES DURING VARIOUS SPORTS AND BUSINESS EVENTS AROUND THE GLOBE.
OUR STRENGHT? SATISFYING YOUR NEEDS 24/7! :')
Die kansloze website viel mij ook op ja
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:32:30 #271
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_150310653
Gaaf, de Hammerhead rijtest zal waarschijnlijk op het vliegveld in Dunsfold, Uk plaatsvinden. Voor de Hammerhead zelf geldt: zorg dat je de eerste Apex goed aansnijdt en ga daarna voorzichtig op het gas om zo gecontroleerd de bocht uit te accelereren.

Bekijk anders ook nog even wat rondes die The Stig heeft gereden in diverse auto's, te vinden op YouTube.
pi_150310735
Jullie moesten toch als privechauffeur voor hun gaan werken,niet als race courreur dacht ik?
pi_150310767
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:24 schreef dery1990 het volgende:
Dag ex-collega's!

Zijn er hier mensen bekend met GoHammerhead in Groningen? Heb daar binnenkort een sollicitatiegesprek plus rijtest. Wat extra kennis en voorbereiding kan geen kwaad :D
Dery! *O*

Nee, geen idee. Maar naar aanleiding van wat ik heb gehoord van je kartskills, veel succes! :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_150310861
Wanneer en hoelaat heb je je test Dery?
Nee.
pi_150310965
Man man man, nieuws uit de regio hier.
http://www.bndestem.nl/re(...)einde-raad-1.4793833
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:45:58 #276
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150311023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:32 schreef Sjouveur het volgende:
Gaaf, de Hammerhead rijtest zal waarschijnlijk op het vliegveld in Dunsfold, Uk plaatsvinden. Voor de Hammerhead zelf geldt: zorg dat je de eerste Apex goed aansnijdt en ga daarna voorzichtig op het gas om zo gecontroleerd de bocht uit te accelereren.

Bekijk anders ook nog even wat rondes die The Stig heeft gereden in diverse auto's, te vinden op YouTube.
:7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150312392
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:34 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Oh jee, nog eentje :'(
Hee jij ook dan? Ik mag donderdag langskomen :)
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dery! *O*

Nee, geen idee. Maar naar aanleiding van wat ik heb gehoord van je kartskills, veel succes! :P
De legende leeft nog voort :D

Ik maak me overigens totaal geen zorgen over die rijtest, vroeg me af of er toevallig anderen bekend mee zijn.
pi_150312447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Hee jij ook dan? Ik mag donderdag langskomen :)

[..]

De legende leeft nog voort :D

Ik maak me overigens totaal geen zorgen over die rijtest, vroeg me af of er toevallig anderen bekend mee zijn.
Tuurlijk. Over generaties heen zal het een mythe worden. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_150312577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Hee jij ook dan? Ik mag donderdag langskomen :)

[..]

De legende leeft nog voort :D

Ik maak me overigens totaal geen zorgen over die rijtest, vroeg me af of er toevallig anderen bekend mee zijn.
Hebben ze ook op donderdag sollicitanten, en is dat aankomende donderdag?
Edit: dat is vandaag, dom dom dom. Jij hebt dus de 12e de sollicitatie?

De rijtest maak ik mij ook weinig zorgen over, waar ik mij meer zorgen over maak is dat ik dicht kan klappen tijdens het gesprek.

Ik mag volgende week dinsdagochtend.

[ Bericht 3% gewijzigd door DrSnuggle op 05-03-2015 13:52:13 ]
pi_150314343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Hebben ze ook op donderdag sollicitanten, en is dat aankomende donderdag?
Edit: dat is vandaag, dom dom dom. Jij hebt dus de 12e de sollicitatie?

De rijtest maak ik mij ook weinig zorgen over, waar ik mij meer zorgen over maak is dat ik dicht kan klappen tijdens het gesprek.

Ik mag volgende week dinsdagochtend.
\

Aah, ik moet dus extra goed m'n best doen.
pi_150314684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:19 schreef dery1990 het volgende:

[..]

\

Aah, ik moet dus extra goed m'n best doen.
nou ja, hoeft op zich niet.

Dan maak ik meer kans :D
pi_150315018
Even gekeken naar die GoHammerhead maar ik voldoe nog lang niet aan de eisen. Misschien voor tijdens mijn master een leuke bijbaan :D

Ew begint maar saai te worden, als je uberhaupt al gebeld wordt. :')
pi_150315192
Ik moet morgen om half negen in het ziekenhuis zijn, hopelijk kan ik daarna nog een ritje krijgen. Volgende week ben ik gelukkig wel gewoon een paar hele dagen beschikbaar, alles wat beter gepland. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150315224
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:43 schreef Exorbitantes het volgende:
Even gekeken naar die GoHammerhead maar ik voldoe nog lang niet aan de eisen. Misschien voor tijdens mijn master een leuke bijbaan :D

Ew begint maar saai te worden, als je uberhaupt al gebeld wordt. :')
Ik heb ze ook al een mail gestuurd met het verzoek om meer informatie :D Lijkt mij wel gaaf werk voor erbij.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_150319336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:51 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik heb ze ook al een mail gestuurd met het verzoek om meer informatie :D Lijkt mij wel gaaf werk voor erbij.
Cool. Kun je die info delen?

Ik ga sws even een echt bijbaantje zoeken, heb liever toch de zekerheid van uren dan de vrijheid van hiken.
pi_150321383
Morgen wisselritje Groningen - A'dam in een Mii en een 107 :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150321760
Morgen wisseltje Amstelveen-Meerkerk, A4&Corsa :)

Alleen jammer dat EW me maar 3 uur geeft, om 10:00 ophalen, voor 13:00 afleveren.
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:10:30 #288
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150321851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:07 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen wisseltje Amstelveen-Meerkerk, A4&Corsa :)

Alleen jammer dat EW me maar 3 uur geeft, om 10:00 ophalen, voor 13:00 afleveren.
Dat haal je makkelijk toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150322015
Ik moet ook een busje brengen naar meerkerk. lekker half uurtje lopen naar het station en dan hopen dat ik de bus niet mis :P
pi_150322904
In de ritinfo van vandaag stond "klant regelt eten voor chauffeur", dus ik dacht.. Bescheiden bordje ofzo.

Nee hoor, krijg gewoon hetzelfde 5 gangen diner als de klant. :D
Nee.
pi_150323095
Een tip voor de AR'ers: Als er wordt gevraagd of je als postverspreider wil fungeren, zeg dan nee. :{
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:03:46 #292
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150323560
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Een tip voor de AR'ers: Als er wordt gevraagd of je als postverspreider wil fungeren, zeg dan nee. :{
Kun je hier even iets meer over vertellen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150323586
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Een tip voor de AR'ers: Als er wordt gevraagd of je als postverspreider wil fungeren, zeg dan nee. :{
_O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150323756
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:32 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Trek stevig door, houd je rug goed recht tegen de stoel (vooral in bochten). Als je 120 mag dan rijd je ook 120 en niet 117 ofzo.
Bedankt, dat is een goed advies
pi_150323877
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Een tip voor de AR'ers: Als er wordt gevraagd of je als postverspreider wil fungeren, zeg dan nee. :{
Werk weigeren :{w ik heb in augustus voor EW een heel appartement in een verhuisauto getild bij dik 20 graden. Of tenminste, heb het in de verhuiswagen gepast, de rest heeft het naar beneden getild :@
pi_150323957
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:44 schreef Dimitri_ het volgende:
In de ritinfo van vandaag stond "klant regelt eten voor chauffeur", dus ik dacht.. Bescheiden bordje ofzo.

Nee hoor, krijg gewoon hetzelfde 5 gangen diner als de klant. :D
Nice
pi_150324168
Morgen een ritje van welgeteld 25 minuten naar Amersfoort.
Daar doen we het voor :p wel een ander ritje daarvoor
pi_150325428
Morgen een S60 van Grunn naar Amersfoort :D Tweede Volvo voor AR, stiekem best zin in :+ Van huis uit ervaring met V70, V50, XC60 en V40 maar nog nooit een sedan van Volvo gereden :)
pi_150325450
Morgen om 14:00 afleveren maar 15:21 gaat de eerstvolgende bus. Een uur en 20 minuten wachten ergens in een verlaten dorp zie ik niet zitten. Iemand advies?
pi_150325651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef Exorbitantes het volgende:
Morgen om 14:00 afleveren maar 15:21 gaat de eerstvolgende bus. Een uur en 20 minuten wachten ergens in een verlaten dorp zie ik niet zitten. Iemand advies?
Oefen op je puppy ogen in de spiegel :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150325721
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef Exorbitantes het volgende:
Morgen om 14:00 afleveren maar 15:21 gaat de eerstvolgende bus. Een uur en 20 minuten wachten ergens in een verlaten dorp zie ik niet zitten. Iemand advies?
Geestverruimende middellen meenemen voor de terugreis.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')