abonnement Unibet Coolblue
pi_155834541
Ik vrees dat dat dan ook het eind van het programma betekent.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 september 2015 @ 10:47:28 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_155835876
Zo jammer. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 10:48:36 #204
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155836267
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik vrees dat dat dan ook het eind van het programma betekent.
Ik vond Herman wel een prima opvolger eigenlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Frontpage zaterdag 5 september 2015 @ 11:34:50 #206
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155836643
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik vrees dat dat dan ook het eind van het programma betekent.
Nee komt wel terug
Joost is eigenaar van het format dus het is gewoon inkomen voor hem
pi_155841676
Joost is helemaal niet ziek, volgens Joost
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nd-als-een-vis.dhtml
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 september 2015 @ 15:49:23 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_155842073
'Ik ben helemaal niet ziek. Ik ben zo gezond als een vis.' Dat zei acteur en presentator Joost Prinsen zaterdag in een reactie op berichten in de media dat hij ernstig ziek zou zijn.

Omroepbaas Jan Slagter van Omroep MAX zei in De Telegraaf dat Prinsen ziek is en daarom definitief niet terugkomt als presentator van Met het mes op tafel. 'Ik begrijp niet dat hij zegt dat ik ziek ben. Ik ben in geen tijden ziek geweest en nu ook niet', aldus de 73-jarige Prinsen. 'Maandag ga ik repeteren voor een serie van veertig theatervoorstellingen. Het zou heel vervelend zijn als mensen denken dat ik ziek ben.'

Wel klopt het volgens Prinsen dat hij komend seizoen niet Met het mes op tafel gaat presenteren. Maar over 2017 is volgens de acteur nog niets concreets afgesproken.

FAMILIEOMSTANDIGHEDEN
In het vorige seizoen viel de 73-jarige Prinsen ook uit. Toen werd gezegd dat dat kwam door familieomstandigheden. De presentatie van de kennisquiz werd overgenomen door nieuwslezer Herman van der Zandt. Slagter zegt te hopen dat hij Van der Zandt opnieuw kan strikken.

Prinsen, die de quiz mede bedacht, blijft achter de schermen wel meewerken aan Met het mes op tafel.

Bij muziekvragen deinsde Prinsen er niet voor terug zelf mee te zingen om de vraag in te leiden. Bekijk hier een compilatie van zijn liedjes tijdens de show:

http://www.volkskrant.nl/(...)u-ook-niet~a4136302/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 september 2015 @ 16:04:38 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155842416
Jan_Slagter twitterde op zaterdag 05-09-2015 om 11:11:54 Voor alle duidelijkheid Joost Prinsen stopt op eigen verzoek met het Mes op tafel en hij is niet ziek. #methetmesoptafel reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 zondag 6 september 2015 @ 01:06:27 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_155857703
Jan Slagter, directeur van Omroep Max, betreurt de commotie over de gezondheid van tv-presentator Joost Prinsen. 'Hij is niet ziek, ik ben verkeerd geciteerd door De Telegraaf', aldus Slagter.

In een interview met het dagblad verklaarde Slagter dat Prinsen ziek is en dat hij daarom stopt als presentator van het tv-programma Met het Mes op tafel.

Die lezing herriep hij vanmiddag in een gesprek met de Volkskrant: 'Vorig seizoen moest Joost tijdelijk stoppen, omdat zijn vrouw in het ziekenhuis lag. Ze is weer thuis, trouwens. Daar heb ik iets over gezegd. Misschien is hierdoor een misverstand ontstaan.'

Familieomstandigheden
Het interview is volgens Slagter niet geautoriseerd. 'Ik had het beter voor publicatie kunnen lezen, dan zou ik deze passage eruit hebben laten halen. Meestal vind ik het niet zo erg als een citaat niet helemaal klopt. Nu wel, want het gaat het om iemand anders. Daarom heb ik dit zo snel mogelijk rechtgezet op Twitter en ik heb Joost Prinsen verteld hoe vervelend ik dit vind.'

De auteur van het interview, op de Privépagina's van De Telegraaf, was zaterdagmiddag niet bereikbaar voor commentaar.

De 73-jarige Prinsen kreeg veel bezorgde reacties op het bericht in de krant. 'Ik begrijp niet dat Jan Slagter zegt dat ik ziek ben', zei de presentator. 'Ik ben in geen tijden ziek geweest en nu ook niet. Ik ben zo gezond als een vis. Maandag ga ik repeteren voor een serie van veertig theatervoorstellingen. Het zou heel vervelend zijn als mensen denken dat ik ziek ben.'

Wel klopt het volgens Prinsen dat hij komend seizoen niet Met het mes op tafel gaat presenteren. Maar over 2017 is volgens hem nog niets concreets afgesproken. De presentatie van de kennisquiz werd vorig seizoen overgenomen door nieuwslezer Herman van der Zandt. Slagter zegt te hopen dat hij Van der Zandt opnieuw kan strikken.

Prinsen, die de quiz mede bedacht, blijft achter de schermen wel meewerken aan Met het mes op tafel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155949057
Over een paar weken kan ik meedoen aan een selectiedag voor dit programma. Heb er zin in!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 9 september 2015 @ 15:56:37 #212
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155949091
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:55 schreef -J-D- het volgende:
Over een paar weken kan ik meedoen aan een selectiedag voor dit programma. Heb er zin in!
whaha vet!!! Laat effe weten
pi_156249765
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

whaha vet!!! Laat effe weten
Yeah. Gehaald!
In het voorjaar word ik uitgenodigd voor een proefwedstrijd om te kijken of ik de regels en tactiek snap. Daarna ben ik kandidaat :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_156249840
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:27 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Yeah. Gehaald!
In het voorjaar word ik uitgenodigd voor een proefwedstrijd om te kijken of ik de regels en tactiek snap. Daarna ben ik kandidaat :)
Is dat niet juist iets wat ze in de voorselectie zouden moeten testen of gaat dat puur om kijken of iemand een beetje geschikt is voor TV?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156250144
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 19:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is dat niet juist iets wat ze in de voorselectie zouden moeten testen of gaat dat puur om kijken of iemand een beetje geschikt is voor TV?
Je krijgt eerst 90 vragen om te kijken hoe groot je algemene kennis is. En daarna een gesprek met de redactie. Als je daar door komt, gaat het alleen nog om de kennis van de regels + apparatuur.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_156359368
Mag volgende week zondag naar een proefspel van Met het mes op tafel. Ben benieuwd!
Wat sneller dan verwacht dus.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 25 september 2015 @ 11:20:28 #217
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156369195
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Je krijgt eerst 90 vragen om te kijken hoe groot je algemene kennis is. En daarna een gesprek met de redactie. Als je daar door komt, gaat het alleen nog om de kennis van de regels + apparatuur.
zou dat zijn om een beetje 3 gelijken bij elkaar te krijgen? OF willen ze sommigen gewoon behoeden voor een total afgang?
pi_156369632
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:32 schreef -J-D- het volgende:
Mag volgende week zondag naar een proefspel van Met het mes op tafel. Ben benieuwd!
Wat sneller dan verwacht dus.
Leuk, succes!
Als je straks op tv komt wel zeggen wie je bent he :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 25 september 2015 @ 11:45:34 #219
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156369644
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Leuk, succes!
Als je straks op tv komt wel zeggen wie je bent he :P
zie avatar
pi_156369738
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zie avatar
Ik zit mobiel, is het een foto?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_156373828
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:20 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zou dat zijn om een beetje 3 gelijken bij elkaar te krijgen? OF willen ze sommigen gewoon behoeden voor een total afgang?
Geen idee. Zat naast een dame die genoeg vragen goed gehad, maar niet wordt uitgenodigd. Ben benieuwd waarom.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_156374406
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Geen idee. Zat naast een dame die genoeg vragen goed gehad, maar niet wordt uitgenodigd. Ben benieuwd waarom.
Misschien dat mensen die juist te goed zijn er ook uitgefilterd worden. Dat heb ik bij een andere quiz in elk geval weleens gehoord.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:28:51 #223
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156374465
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Misschien dat mensen die juist te goed zijn er ook uitgefilterd worden. Dat heb ik bij een andere quiz in elk geval weleens gehoord.
eil je hiermee zeggen dat jd een knoeperd is ofwa??!!!
pi_156374625
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Geen idee. Zat naast een dame die genoeg vragen goed gehad, maar niet wordt uitgenodigd. Ben benieuwd waarom.
Misschien niet aantrekkelijk genoeg?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_156374748
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

eil je hiermee zeggen dat jd een knoeperd is ofwa??!!!
Ik zou niet durven :)

Maar je wil in een quiz niet 1 of andere gek die alles weet, dan is spanning er snel af. Dat zegt trouwens niets over dom of slim zijn in het algemeen. Er zijn ook genoeg mensen heel goed in kruiswoordraadsels of klaverjassen, maar niet noodzakelijkerwijs heel slim.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')