abonnement Unibet Coolblue
pi_149734093
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar toch... de kinderen van Bertie en haar ex zijn gewoon door de ooievaar gebracht. Niks bloemetjes bijtjes.
die kinderen waren toch uit vorige relatie van de ex?
pi_149734425
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar toch... de kinderen van Bertie en haar ex zijn gewoon door de ooievaar gebracht. Niks bloemetjes bijtjes.
Die kinderen zijn van Bertie's ex-vriendin, niet van Bertie zelf..
  Vis een optie? maandag 16 februari 2015 @ 18:59:03 #253
70532 loveli
N
pi_149734488
En de ooievaar brengt ook geen babies :@
crap in = crap out
pi_149736523
Recap bij dwdd.
pi_149736970
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef Burdie het volgende:
Ik hoop dat de twee overgebleven dames van Bertie er met elkaar vandoor gaan O+.
Dat lijkt mij ook een mooie match. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_149737510
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:04 schreef Ooi86 het volgende:
Even wat anders: ben ik de enige die deze vergelijkenis treffend vind?

http://incognitief.com/20(...)-2015-de-speeddates/

http://planetoftheapes.wikia.com/wiki/Ari

Esther vs. Ari van Planet of the Apes

Shit: plaatje posten via ipad is lastig
Ze lijkt meer op een Uruk Hai/Ork uit the Lord of the Rings
pi_149738294
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef Burdie het volgende:
Ik hoop dat de twee overgebleven dames van Bertie er met elkaar vandoor gaan O+.
Ik ook, die passen veel beter bij elkaar.
BlaBlaBla
  maandag 16 februari 2015 @ 20:44:28 #258
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149739190
Ik vind die Esther en Katrien helemaal niet bij elkaar passen juist.
in de haak.
pi_149739591
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:44 schreef trui het volgende:
Ik vind die Esther en Katrien helemaal niet bij elkaar passen juist.
Dat.

Dat ze allebei vrouw zijn en op vrouwen vallen, en ietwat meer praten dan Bertie maakt ze nog geen setje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 16 februari 2015 @ 21:17:23 #260
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_149740864
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:44 schreef trui het volgende:
Ik vind die Esther en Katrien helemaal niet bij elkaar passen juist.
Ik zie de chemie ook niet zo. Daarnaast zullen ze altijd elkaars tweede keuze zijn.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_149743063
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:20 schreef Loekie1 het volgende:
[..]

Ik vind de sfeer bij Tom ook niet geweldig. Het lijkt soms een beetje op de situatie bij die boer in Canada. Hij zou iets meer van boer Geert mogen overnemen, dat zou de boel meer sjeu geven. Misschien is een bollenbedrijf ook niet zo boeiend, net zoals een stal met honderdduizend kippen niet je dat is. Bij de lammetjes op Texel is de sfeer stukken beter. Hoewel dat gegraai in verse brokken lammetjesvlees, van de lammetjes die net geknuffeld werden, een beetje luguber was.
Nee, niet als bij boer Jan in Canada. Dat was een vloermat, die aan de vrouwen vroeg wat ze zouden gaan doen. Logees en vrienden waren goed te spreken over Tom en Jan. Lotte schreef ook over de gezelligheid die ze samen hadden. Het ligt dus weer aan de montage.

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:23 schreef roos94 het volgende:
wat ik niet begrijp; bertie zei in het begin te zoeken naar een vrouwelijke vrouw. Hoe kwam ze dan bij Ciska?
De afgehaakte dame Rosita was ook wel vrouwelijke en had een totaal mislukte tactiek uitgezet om niet uitgekozen te worden. Katharine is ook een vrouwtje, ze kan er ook erg meisjesachtig uitzien.

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:26 schreef trui het volgende:
Dat zou best kunnen, maar ze gedraagt zich als 'n keiharde tante. Pff vermoeiend gezelschap lijkt ze me.
Niet keihard maar slechts lijfelijk aanwezig. En depressief, die energiearme en negatieve vorm van onverschilligheid.

quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap wel waarom Ciska bijna spijt van haar deelname heeft.

Als je vertrekt en iemand is zo onbeschoft om je niet met goed fatsoen gedag te zeggen en mee te lopen naar je auto... Dan zou ik ook wel spijt hebben. :{

Laat ik het er maar ophouden dat ze sociaal echt achterlijk is, die Bertie, en dus past ze in BZV.
Als je het gevoel over belevenissen laat afhangen van het afscheid, of dat wel volgens de regels verliep, ben je wel een zwakke figuur.

Ciska heeft spijt omdat de boerin van de logeerweek een ander is dan de boerin van het voorstelfilmpje. En daar hebben we toch allemaal last van?

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:30 schreef byah het volgende:
[..]

ze maakt in ieder geval duidelijk dat het eerste filmpje van Bertie niet echt met de werkelijkheid strookt.
Er kan wat gebeurt zijn tussen de werkelijkheid ten tijde voorstelfilmpje en hoe het was tijdens de logeerweek. En ons is bekend dat op de speeddate daartussenin haar voorkeurskandidate afgehaakt heeft. Ze is dus weer afgedankt nadat de scheiding nog niet zo lang geleden is (hoe lang eigenlijk?).

quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Katherine is wel sociaal, maar je hebt twee mensen nodig voor een gesprek. Esther is ook sociaal, hooguit verlegen.

Ciska en Bertie lijken niet sociaal.
Katharine lijkt niet in kringverband sociaal te zijn, ze heeft niets in beweging gezet. Niet dat het haar taak was, maar als we sociale vaardigheden bespreken, telt dat toch mee. Ciska kwam met het kopje thee om te troosten o.i.d. Het is erg raar om te zien hoe dat gezelschap los zand lijkt te zijn.

Ik kom tot de voorlopige conclusie dat Bertie in een lichte depressie zit, die door niemand als zodanig herkend werd, maar wel ondergaan. Iedereen was lam.
  maandag 16 februari 2015 @ 22:19:40 #262
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149744175
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef Burdie het volgende:
Ik hoop dat de twee overgebleven dames van Bertie er met elkaar vandoor gaan O+.
Zie ik niet gebeuren.
pi_149745419
Katherine koos er zelf voor om in de groep niet zo sociaal te zijn omdat ze vond dat dat de taak van Bertie was en niet die van haar.. Dus ja.
pi_149749946
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:19 schreef alors het volgende:

[..]

Seizoen daarvoor met d'n Peter, Wietse en kleffe Jos was ook genot.
Tot nu toe een topshowtje inderdaad! :Y _O_
pi_149751280
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:45 schreef SSJKliko het volgende:
Katherine koos er zelf voor om in de groep niet zo sociaal te zijn omdat ze vond dat dat de taak van Bertie was en niet die van haar.. Dus ja.
Nee, dat heb je niet goed begrepen. Ze heeft geweigerd om de kar te trekken. Dat is niet hetzelfde als weigeren sociaal te zijn. Je kan uitstekend sociaal zijn in een volgersrol.
pi_149751673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 08:18 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Nee, dat heb je niet goed begrepen. Ze heeft geweigerd om de kar te trekken. Dat is niet hetzelfde als weigeren sociaal te zijn. Je kan uitstekend sociaal zijn in een volgersrol.
Als ze dat geweigerd heeft (logisch), dan klopt jouw uitspraak hier toch niet?

quote:
Katharine lijkt niet in kringverband sociaal te zijn
Katherine hoeft niet sociaal te zijn, het is haar rol niet. Daarbij is ze is sociaal zat, maakt vanaf het begin babbels, komt met cadeaus, praat makkelijk met de camera en Bertie. Ze is geen filantropische beweging die daar de boel moet redden. Het was gewoon een deprimerende bende.

Bertie nodigt vrouwen uit, Bertie had dingen moeten doen, maar is nog zelfs te beroerd om het eten te regelen of alsnog met ideeën te komen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149751685
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:59 schreef Teslynd het volgende:

Ik kom tot de voorlopige conclusie dat Bertie in een lichte depressie zit, die door niemand als zodanig herkend werd, maar wel ondergaan. Iedereen was lam.
Volgens mij draaf je een beetje door.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:29:38 #268
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149752221
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:17 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik zie de chemie ook niet zo. Daarnaast zullen ze altijd elkaars tweede keuze zijn.
Voor deze twee vrouwen werkte het wel :P

http://www.lindanieuws.nl(...)jzing-boerin-bertie/

Maar dat wil natuurlijk zeker niet zeggen dat Katherine en Esther bij elkaar passen :N Zie inderdaad de chemie tussen die twee niet. Ze richten zich allebei volledig op Bertie.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:54:17 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149752738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
Bertie nodigt vrouwen uit, Bertie had dingen moeten doen, maar is nog zelfs te beroerd om het eten te regelen of alsnog met ideeën te komen.
Dit. En ik snap daar geen kont van. Als er drie vrouwen komen logeren, die je alledrie leuk vindt en zij jou ook... en je hebt het idee dat er misschien wel dé vrouw voor je tussen kam zitten... dan doe je toch moeite?!
Dan zorg je toch voor een fijne sfeer, huis aan kant, uitgebreid maaltje voorbereid, bloemetje op tafel, iets lekkers in huis...?
Maar zo onvoorbereid als Bertie... iemand die een gewonde kitten moet verzorgen omdat de hond daarmee aan kwam lopen, lijkt me nog beter voorbereid.
KuikenGuppy
pi_149755412
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dit. En ik snap daar geen kont van. Als er drie vrouwen komen logeren, die je alledrie leuk vindt en zij jou ook... en je hebt het idee dat er misschien wel dé vrouw voor je tussen kam zitten... dan doe je toch moeite?!
Dan zorg je toch voor een fijne sfeer, huis aan kant, uitgebreid maaltje voorbereid, bloemetje op tafel, iets lekkers in huis...?
Maar zo onvoorbereid als Bertie... iemand die een gewonde kitten moet verzorgen omdat de hond daarmee aan kwam lopen, lijkt me nog beter voorbereid.
Daar klopt inderdaad niets van, dus het wachten is op het einde van het seizoen waarna mensen mogen praten en vertellen hoe dat nou zat.

Het is de vraag inhoeverre ze haar gasten leuk vond. Als je in het programma zit, moet je dus 3 gasten uitnodigen. Ook als je direct weet welke ene je wil of dat je niemand wil na wat je van ze gezien hebt. Haar hele houding is bevreemdend, eigenlijk al op de speeddate met die onverschillige kleding en daarna op de dagdate. Omdat de montage geen boodschap heeft aan chronologie, kan het zijn dat ze al in het begin hoorde dat Rosita ermee stopte en daardoor nergens zin meer in had. Maar dat is niet meer dan gissen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 08:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ze dat geweigerd heeft (logisch), dan klopt jouw uitspraak hier toch niet?
Wat bedoel je, wat klopt er niet?

Iemand zegt dat Katharine geweigerd heeft sociaal te zijn. Dat is niet het geval. Wat ze wel geweigerd heeft, is de kar trekken. Ze zei ook dat het haar taak niet is en daar heeft ze groot gelijk in. Dat is in eerste instantie de verantwoording van de gastvrouw en in tweede instantie zijn de gasten medeverantwoordelijk voor de sfeer. Het is natuurlijk wel handig als er een gangmaker is, maar als de anderen nergens op reageren, kan die gangmaker ook niets bereiken.

Naast de kar trekken is er het sociale verkeer. Met het sociale verkeer in de hele kring was niemand goed bezig, maar dat wil niet zeggen dat Katharine geweigerd heeft sociaal te zijn.
pi_149760615
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:45 schreef Teslynd het volgende:

Wat bedoel je, wat klopt er niet?

Dit schreef je eerder:

quote:
Katharine lijkt niet in kringverband sociaal te zijn
Ze is toch wel sociaal in kringverband?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 15:06:20 #272
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149761353
Het zou me werkelijk verbazen als Bertie samen is met een van deze dames.
pi_149762731
Vond het wel schrijnend dat toen Yvon vroeg of de dames Bertie knap vonden dat Ciska niet eens reageerde :') snap trouwens sowieso niet zo goed waarom ze zo zat af te geven op Bertie terwijl ze tijdens de speeddate nog best okay was en 't leek alsof Ciska d'r wel leuk vond (?)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 16:25:02 #274
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149763762
Nou ja, haar indruk van Bertie is aardig bijgesteld gedurende het proces, dat lijkt me duidelijk (en ook niet zo vreemd gezien de minimale informatie die je eigenlijk maar hebt bij de start, en zelfs nog na 't speeddaten).
in de haak.
pi_149764575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:25 schreef trui het volgende:
Nou ja, haar indruk van Bertie is aardig bijgesteld gedurende het proces, dat lijkt me duidelijk (en ook niet zo vreemd gezien de minimale informatie die je eigenlijk maar hebt bij de start, en zelfs nog na 't speeddaten).
Ja dat kan natuurlijk, maar dan hoef je nog niet zo verschrikkelijk negatief te reageren. Ik vond het een beetje overtrokken, alsof ze haar eigen paadje probeerde schoon te vegen terwijl ze d'r zelf ook als een dooie bij zat (en zo weer totaal niet overkwam in dat filmpje..)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')