abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf donderdag 12 februari 2015 @ 22:41:47 #251
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_149618081
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Fer het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan altijd

Net zoals je in huis de regel kan voeren geen wapens meenemen en een bord ophangen wapens verboden, zodra een man met een getrokken pistool binnenkomt heeft ie altijd gelijk, een heel andere situatie.
Euh, nee. Dat is niet vergelijkbaar.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_149627047
Mensen die half slaperig in de auto zitten en niet opletten. Zat zonet achter een figuur dat pas richting aangaf als 'ie in de bocht zat, of al van rijstrook gewisseld was en de hele tijd zat te wisselen tussen 40km/u en 60km/u.
Na een tijdje zaten we kort achter een vrachtwagen op een bedrijventerrein, die ging naar links om daar uit te laden ofzo. Geeft netjes richting aan voordat hij remt, maar meneer in de auto heeft alleen oog voor remlichten die plots branden en probeert hem er links langs te gooien, terwijl die vrachtwagen al naar links gaat. Dus, in blinde paniek naar rechts gegooid, komt er zonder kleerscheuren langs maar neemt vijfitg meter verderop bijna een fietser mee.

Kwam uiteindelijk bij een verkeerslicht naast hem te staan, keek even naar binnen, kerel was flink aan het gapen en zat uit zijn thermosflesje te drinken. :|W
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_149628462
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef Luxuria het volgende:
Ik hoef maar een klein kwartiertje naar mijn werk te rijden, maar daar zit een punt in wat toch bijna dagelijks een bron van ontzettende ergernis is bij mij:

https://www.google.nl/map(...)yIbhDQd62Q23JZ2A!2e0

De rechterrijstrook is tegelijk een oprit en uitvoegstrook die richting Eindhoven en Duitsland gaat. 's Ochtends in de spits moet het grootste deel van de mensen die uitvoegstrook hebben, vanuit de snelweg en vanuit de oprit. En vanuit de oprit moet een deel de snelweg op.
Dat is vaak een reden voor opstopping en hele gekke capriolen van mensen :N
Het komt regelmatig voor dat er weer een paar auto's/vrachtwagens op de vluchtstrook staan omdat ze op elkaar hebben gezeten.
En waarschijnlijk wil iedereen z'n manoeuvre al hebben uitgevoerd bij het eerste blokje of niet?

Daarom zie je tegenwoordig op steeds meer drukke punten ook die ontvlechting van op en afritten van de hoofdrijbaan. Werkt stukken beter.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:58:55 #254
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_149628583
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Voor wie de artikelen niet bij nummer kent:

Artikel 50
Weggebruikers moeten bestuurders van een voorrangsvoertuig voor laten gaan.

Toch is het vreemd inderdaad, dat verkeerstekens boven -regels gaan en dat artikel 50 een regel is. Uiteraard geef je voorrang aan een ambulance, maar wie legt dit even uit?
Ik vond nog dit: http://www.verkeerspro.nl(...)wel-op-voorrangsweg/. Het gaat daar eigenlijk om dezelfde situatie.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:05:07 #255
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_149628748
De ruiten krabben. Idioot dat je voorruit en achterruit wel verwarmd zijn, maar je zijruiten niet. Dan moet je alsnog de kou trotseren en te laat komen :')
pi_149630653
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:05 schreef NieuweNier het volgende:
De ruiten krabben. Idioot dat je voorruit en achterruit wel verwarmd zijn, maar je zijruiten niet. Dan moet je alsnog de kou trotseren en te laat komen :')
Lees anders het weerbericht. _O-
Professioneel gifmenger.
pi_149630662
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:05 schreef NieuweNier het volgende:
De ruiten krabben. Idioot dat je voorruit en achterruit wel verwarmd zijn, maar je zijruiten niet. Dan moet je alsnog de kou trotseren en te laat komen :')
Zijruiten krabben is echt 1 minuut werk, werk je met zo'n strak schema?
pi_149630670
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:05 schreef NieuweNier het volgende:
De ruiten krabben. Idioot dat je voorruit en achterruit wel verwarmd zijn, maar je zijruiten niet. Dan moet je alsnog de kou trotseren en te laat komen :')
Fag
pi_149630686
Boys, come on! :(
pi_149630693
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:05 schreef NieuweNier het volgende:
De ruiten krabben. Idioot dat je voorruit en achterruit wel verwarmd zijn, maar je zijruiten niet. Dan moet je alsnog de kou trotseren en te laat komen :')
Ramen 's nachts open laten staan ^O^
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_149630796
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:21 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ramen 's nachts open laten staan ^O^
Goede tip. _O-
Professioneel gifmenger.
  FOK!fotograaf vrijdag 13 februari 2015 @ 12:30:41 #262
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_149630905
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:20 schreef Ciora het volgende:

[..]

Zijruiten krabben is echt 1 minuut werk, werk je met zo'n strak schema?
Nee, whatsapp is veel belangrijker waardoor hij al te laat weg gaat omdat hij niet kan starten met 1 hand en dan ook nog hard moet gaan rijden en dan is een minuut later heel veel tijd.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_149632217
Gisteren ging het echt op een centimeter of anderhalf goed... Ging van de A1 af de A50 op. Daar heb je een uitvoegstrook die overgaat in 2 stroken. Links is voor richting Zwolle, rechts voor Arnhem. Ik zit al op de linker. Er is veel verkeer en voor me rijdt het allemaal +/- 90 en ik dus ook.

Omdat er regelmatig mensen op het laatste moment achter komen dat ze eraf moeten, let ik altijd goed op wat eraan komt. Ik zie dus een zwarte Peugeot stationwagen heel hard aankomen, zie geen knipperlicht maar al wel een beweging naar rechts. Hij gaat zo hard dat voordat ik reageren kan, hij al bijna naast me zit en er daar achter komt dat hij hem er niet meer voor krijgt, remt en toch doodleuk doorstuurt naar rechts, want als je je afslag mist krijg je ebola en wat zijn nou de levens van andere weggebruikers? Hij moet eraf en dus.

Ik kan geen kant op en voel gelukkig geen tik als hij achterlangs zwalkt en boos toeterend rechts langs zoeft. Voetje gaat meteen weer goed op het pedaal, wat heel nuttig is want een paar meter verderop is de afrit al en kan hij weer goed in de ijzers want dat lukt niet met 120.

Het ergste vind ik dat je dan achteraf beseft dat het bijna raak was en dat zo'n gladiool blijkbaar nog denkt dat ik iets verkeerd deed ook, ik reed immers op zijn weg. Wat denken deze mensen :?
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 13:42:27 #264
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_149632512
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Jihawti het volgende:

Het ergste vind ik dat je dan achteraf beseft dat het bijna raak was en dat zo'n gladiool blijkbaar nog denkt dat ik iets verkeerd deed ook, ik reed immers op zijn weg. Wat denken deze mensen :?
Vooral dat ja. Egoïsme ten top noem ik dat.

Ik had overigens laatst het tegenovergestelde. Iets waarvan ik me realiseerde dat je in zo'n geval eigenlijk vanuit een gesloten auto nooit duidelijk kan maken dat het een foutje was.

Ik kom aangereden bij een rotonde, en van links kwamen twee auto's op de rotonde aangereden. Zoals een beschaafde verkeersdeelnemer weet, hebben die gewoon voorrang. Dus ik rem en wacht netjes tot ze voorbij zijn.
Maar op het moment dat ik dus stil sta en terwijl de 2e auto mij op de rotonde passeert rek ik mij een beetje uit en raak daarbij per ongeluk vol mijn claxon :P
Dus een dikke duidelijke "TOEEET" komt er uit mijn Astra terwijl de 2e auto mij passeert op de rotonde.

Afijn, ik trek op en sluit achter de auto voor mij aan, die ik een verbaasd handgebaar naar mij zie maken vanuit zijn binnenspiegel.
Tja, ik kon wel een handgebaar terugmaken van "sorry, het ging per ongeluk, ik wilde helemaal niet naar je toeteren" maar ja, geen idee hoe je dat doet :')
pi_149632823
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:42 schreef dick_laurent het volgende:

Tja, ik kon wel een handgebaar terugmaken van "sorry, het ging per ongeluk, ik wilde helemaal niet naar je toeteren" maar ja, geen idee hoe je dat doet :')
Je kunt je hand opsteken maar dan wel met álle vingers omhoog.
Werkt prima als verontschuldigend gebaar. ;)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 14:25:19 #266
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_149633546
Zoiets had ik laatst om half zes 's ochtends. Stoppen voor een zebrapad, per ongeluk de toeter raken en de overstekende voetganger zet het geschrokken op een lopen. Ik heb maar beide handen opgestoken, maar ben bang dat het niet helemaal overkwam.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  FOK!fotograaf vrijdag 13 februari 2015 @ 14:34:28 #267
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_149633795
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zoiets had ik laatst om half zes 's ochtends. Stoppen voor een zebrapad, per ongeluk de toeter raken en de overstekende voetganger zet het geschrokken op een lopen. Ik heb maar beide handen opgestoken, maar ben bang dat het niet helemaal overkwam.
Raampje openen en schreeuwen: "Sorry, verkeerde knopje!"?
Ik had het tijdje terug andersom. In de auto die ik het meeste gebruik zit de toeter op het uiteinde van de RAW pook. Bij die auto zit in die pook ook nog de ruitenwisser verwerkt. Snijdt eentje me af, dus ik druk die knop in. Instant ruitenwissen en sproeien. :X :P :D
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 13 februari 2015 @ 14:55:35 #268
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_149634383
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:34 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Raampje openen en schreeuwen: "Sorry, verkeerde knopje!"?
Ik had het tijdje terug andersom. In de auto die ik het meeste gebruik zit de toeter op het uiteinde van de RAW pook. Bij die auto zit in die pook ook nog de ruitenwisser verwerkt. Snijdt eentje me af, dus ik druk die knop in. Instant ruitenwissen en sproeien. :X :P :D
Klinkt als Australië in mijn huurauto, daar zit ook alles verkeerd om. Slecht weer, modder op de weg en een tegemoetkomende roadtrain. Hele voorruit zit dicht, ik doe snel de ruitenwissers aan en hoor tik-tak-tik-tak... :')
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:17:14 #269
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_149644083
Haha herkenbaar. Ik zou best een (inter)nationaal gebaar van verontschuldiging willen hebben. Of een of ander lichtsignaal of zo. Maar ik ben bang dat als ik op zo'n moment wat doe, dat ze het dan juist als agressief gebaar op zullen vatten en dus doe ik meestal maar niets.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_149650359
De Hollandse wintersporters komen morgen weer langs voor de voorjaarsvakantie. De laagland Fransen glibberde zelf al vandaag omhoog met uitzonderlijke moeite, morgen tijd voor Roderick die met verhit hoofd, 2,2 klierende kinderen achterin tracht zijn 14% bijtelling lease Audi vol met goedkope hagelslag en Calve omhoog te slepen.

Ik weet niet waar die zelfoverschatting vandaan komt, de meeste buitenlanders gooien toch echt eerst kettingen erop voordat ze de berg hier op gaan, bij den Hollander is het vaak te laat.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149650522
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef twiFight het volgende:
Haha herkenbaar. Ik zou best een (inter)nationaal gebaar van verontschuldiging willen hebben. Of een of ander lichtsignaal of zo. Maar ik ben bang dat als ik op zo'n moment wat doe, dat ze het dan juist als agressief gebaar op zullen vatten en dus doe ik meestal maar niets.
Alletwee je handen een beetje naar achter gekanteld omhoog en sorry zeggen is vrij duidelijk toch?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149651047
Over verkeerde knopjes. Bij mijn scooter zit de claxon pal onder het richtingaanwijzer-hendeltje. Dus knipperlicht uit willen zetten en dan hard toeteren... :@ sorry...
Professioneel gifmenger.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:01:28 #273
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149651145
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:45 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Alletwee je handen een beetje naar achter gekanteld omhoog en sorry zeggen is vrij duidelijk toch?
Mja, ik weet het niet, ik hou graag het stuur vast als ik aan het rijden ben. ;)
Ok stelletje hokboeren
pi_149651242
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:01 schreef padlarf het volgende:

[..]

Mja, ik weet het niet, ik hou graag het stuur vast als ik aan het rijden ben. ;)
Heb je geen knieen? :+

hulde trouwens, voor handen aan het stuur
Professioneel gifmenger.
pi_149653417
Nu ging ik eens zelf de fout in, ik was een auto zat en trapte dus vol het gas in om hem te halen, de auto die voor de irritante auto reed wilde zijn voorganger weer inhalen.
Hij zag mij dus niet aankomen en gooide hem ervoor waardoor ik vol op de rem moest, hij schrok zich te pletter dat een auto uit het niets opdook (ik) en ik dacht van ja, moest dat nou Explorer1?
life happens while you're pusing the throttle.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')