abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:27:55 #1
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148506496



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:28:50 #2
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148506540
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:27 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als je van papa en mama niet geleerd hebt om ergens geduld voor op te brengen en jezelf ergens voor in te zetten wel ja.

Verder kun je natuurlijk heel veel vragen bedenken bij dit onderzoek
pi_148506774
En het gebruik van AAS brengt natuurlijk ook weer de nodige risico's met zich mee...
pi_148506997
240 afgetikt voor 't hele jaar, mooie sportschool weer die graag geld wilt zien.. Ooki meteen laatste jaar dat ik daar zit.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:39:09 #5
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_148507036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Zoals?
Het onderzoek is qua opzet en uitvoering goed uitgevoerd aan de hand van de beschikbare data.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:39:31 #6
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148507055
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef BredeBroeder het volgende:
240 afgetikt voor 't hele jaar, mooie sportschool weer die graag geld wilt zien.. Ooki meteen laatste jaar dat ik daar zit.
Dat is toch peanuts voor een tent die heeft wat je nodig hebt?

Snap dat het veel geld is, maar vind maar eens een fatsoenlijke voor minder imho.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:42:22 #7
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_148507187
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat is toch peanuts voor een tent die heeft wat je nodig hebt?

Snap dat het veel geld is, maar vind maar eens een fatsoenlijke voor minder imho.
20 per maand is geen hoge prijs inderdaad.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:43:07 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148507225
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Zoals?
Het onderzoek is qua opzet en uitvoering goed uitgevoerd aan de hand van de beschikbare data.
Als men zo expliciet 7lbs durft te schrijven dan vraag ik me af
Hoezwaar wogen de personen bij aanvang, hoeveel aanleg hadden ze, hoever waren de gene die wel gesport hadden in hun algehele ontwikkeling, wat was het eetpatroon van iedereen...
Wat verstaan ze onder passief, en hoe was de trainingsmethode en hoe intensief van die wel trainende...

Ik heb het hele onderzoek niet gelezen dat moge duidelijk zijn, maar in die samenvatting gaan ze uit van "een normaal persoon" Dat is al een heel ruim begrip iig.

Edit: ik vond het full text knopje....

dan nog, hoe intens trainde men.... dat kun je nooit echt goed meten.
en het lichaamsgewicht v.d. testpersonen is ook vaag...
En het belangrijkste: Wanneer is er gemeten na afloop? Na de laaste shot? Nadat alle bloat weg was? Weken en weken later wanneer de originele testowaarden weer "volledig" terug waren?

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 09-01-2015 14:50:40 ]
pi_148507276
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

20 per maand is geen hoge prijs inderdaad.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:52:36 #10
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_148507659
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als men zo expliciet 7lbs durft te schrijven dan vraag ik me af
Hoezwaar wogen de personen bij aanvang, hoeveel aanleg hadden ze, hoever waren de gene die wel gesport hadden in hun algehele ontwikkeling, wat was het eetpatroon van iedereen...
Wat verstaan ze onder passief, en hoe was de trainingsmethode en hoe intensief van die wel trainende...

Ik heb het hele onderzoek niet gelezen dat moge duidelijk zijn, maar in die samenvatting gaan ze uit van "een normaal persoon" Dat is al een heel ruim begrip iig.

Edit: ik vond het full text knopje....

dan nog, hoe intens trainde men.... dat kun je nooit echt goed meten.
en het lichaamsgewicht v.d. testpersonen is ook vaag...
Daarom onderzoek je groepen mensen, geen individuen. Bij individuen loop je het risico dat eentje meer aanleg heeft dan de ander en dat dat de resultaten vertekent. Bij grotere groepen balanceert dat zich uit omdat er mensen met meer en minder aanleg in één groep zitten.

Je kunt hoogstens opmerken dat bij zo'n test de groepen vaak niet gerandomiseerd zijn, maar self-selected: mensen mogen zelf kiezen of ze aan de juice willen of niet. Maar een goede wetenschapper houdt daar rekening mee.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:55:32 #11
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_148507813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als men zo expliciet 7lbs durft te schrijven dan vraag ik me af
Hoezwaar wogen de personen bij aanvang, hoeveel aanleg hadden ze, hoever waren de gene die wel gesport hadden in hun algehele ontwikkeling, wat was het eetpatroon van iedereen...
Wat verstaan ze onder passief, en hoe was de trainingsmethode en hoe intensief van die wel trainende...

Ik heb het hele onderzoek niet gelezen dat moge duidelijk zijn, maar in die samenvatting gaan ze uit van "een normaal persoon" Dat is al een heel ruim begrip iig.

Edit: ik vond het full text knopje....

dan nog, hoe intens trainde men.... dat kun je nooit echt goed meten.
en het lichaamsgewicht v.d. testpersonen is ook vaag...
En het belangrijkste: Wanneer is er gemeten na afloop? Na de laaste shot? Nadat alle bloat weg was? Weken en weken later wanneer de originele testowaarden weer "volledig" terug waren?
Intensiteit was aan de hand van hun 1RM op de squat en bench voor de start van de studie. Werden 4-5 sets gedaan van 6 reps. Per week 3 trainingen met Heavy(90% van 1 RM) light(70% van 1RM) en medium(80% van 1 RM)

Lichaamsgewicht wordt weergeven in de tabellen. Zat gemiddeld rond de 76-85,5kg. Metingen zijn op meerdere momenten gedaan.

quote:
The primary end points were fat-free mass, muscle size as measured by magnetic resonance imaging (MRI), and muscle strength as based on the one-repetition maximal weight lifted during the bench-press and squatting exercises before and after the 10-week treatment period. Serum concentrations of total and free testosterone, luteinizing hormone, follicle-stimulating hormone, and sex hormone–binding globulin were measured on days 14 and 28 of the control period and days 2, 3, 7, 14, 28, 42, 56, and 70 of the treatment period. Blood counts, blood chemistry (including serum aminotransferases), serum concentrations of prostate-specific antigen, and plasma concentrations of total cholesterol, low-density lipoprotein (LDL) cholesterol, high-density lipoprotein (HDL) cholesterol, and triglycerides were measured at the start of the control period and on day 4; on days 28, 56, and 70 of the treatment period; and four months after the discontinuation of treatment. Periodic evaluations to identify adverse effects were performed by examiners unaware of the study-group assignments on days 1 and 28 of the control period; days 28, 56, and 70 of the treatment period; and four months after the discontinuation of treatment. Mood and behavior were evaluated during the first week of the control period and after 6 and 10 weeks of treatment. Sexual function and semen characteristics were not assessed.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 15:06:17 #12
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148508315
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:55 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Intensiteit was aan de hand van hun 1RM op de squat en bench voor de start van de studie. Werden 4-5 sets gedaan van 6 reps. Per week 3 trainingen met Heavy(90% van 1 RM) light(70% van 1RM) en medium(80% van 1 RM)

Lichaamsgewicht wordt weergeven in de tabellen. Zat gemiddeld rond de 76-85,5kg. Metingen zijn op meerdere momenten gedaan.

[..]

ah oke.

maar er zitten natuurlijik ook pussy's bij die niet doorzetten, en een 1rm hebben die veeel hoger ligt dan dat wat ze bij die initialiserende 1rm test deden en dus minder intensief trainde eigenlijk .

Ik snap wel dat dit soort variabelen tijdens zo een odnerzoek zoveel mogelijk worden uitgemiddeld, maar uiteindelijk praat men dus over een "gemiddelde" van 7lb begrijp ik. Dat klinkt al logischer namelijk :-)

En hoe zit het met de meettijd? Hoeveel weken/maanden na de laatste shot is er bij de juiced figuren gemeten?

kan het nu niet uitgebreid lezen zit op m'n werk enz enz :@ ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 09-01-2015 15:20:35 ]
  vrijdag 9 januari 2015 @ 15:25:42 #13
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_148509207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:06 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ah oke.

maar er zitten natuurlijik ook pussy's bij die niet doorzetten, en een 1rm hebben die veeel hoger ligt dan dat wat ze bij die initialiserende 1rm test deden en dus minder intensief trainde eigenlijk .

Ik snap wel dat dit soort variabelen tijdens zo een odnerzoek zoveel mogelijk worden uitgemiddeld, maar uiteindelijk praat men dus over een "gemiddelde" van 7lb begrijp ik. Dat klinkt al logischer namelijk :-)

En hoe zit het met de meettijd? Hoeveel weken/maanden na de laatste shot is er bij de juiced figuren gemeten?

kan het nu niet uitgebreid lezen zit op m'n werk enz enz :@ ;)
Voor en na de behandel periode is vet-vrije massa(onderwater weging), spieromvang(MRI), kracht(1RM squat en bench) gemeten. Er staat niet expliciet vermeld wanneer deze metingen verricht zijn behalve dat ze voor en na de 10 weken gemeten zijn.

Alle andere hormonale, stemming en gedrag metingen zijn wel expliciet vermeld. Staat ook in het stuk hierboven bij de quote.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 15:30:03 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148509383
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Voor en na de behandel periode is vet-vrije massa(onderwater weging), spieromvang(MRI), kracht(1RM squat en bench) gemeten. Er staat niet expliciet vermeld wanneer deze metingen verricht zijn behalve dat ze voor en na de 10 weken gemeten zijn.

Alle andere hormonale, stemming en gedrag metingen zijn wel expliciet vermeld. Staat ook in het stuk hierboven bij de quote.
Dus als er vlak na die 10 weken gemeten is, dan zitten er kg's bloat bij waarsch.....

;)

Plus, wat heeft het placebo effect bij beide groepen teweeeg gebracht... :D
  vrijdag 9 januari 2015 @ 15:33:24 #15
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_148509510
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:30 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dus als er vlak na die 10 weken gemeten is, dan zitten er kg's bloat bij waarsch.....

;)

Plus, wat heeft het placebo effect bij beide groepen teweeeg gebracht... :D
Er is geen placebo groep gebruikt zo te zien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:10 schreef Verbosity het volgende:
Hier is een korte samenvatting:
Group 1 (no exercise, natural) experienced no significant changes. No surprise there.
Group 2 (no exercise, drug use) was able to build about 7 pounds of muscle. That’s not a typo. The group receiving testosterone injections and NOT working out at all gained 7 pounds of muscle.
Group 3 (exercise, natural) was able to build about 4 pounds of muscle.
Group 4 (exercise, drug use) was able to build about 13 pounds of muscle.
pi_148510653
foutje
pi_148516739
Waarom zou je nog boeken kopen, alles staat onderhand wel op het internet.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 18:26:41 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_148516785
Een gevulde boekenkast staat lekker intellectueel
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_148516860
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Waarom zou je nog boeken kopen, alles staat onderhand wel op het internet.
Sommige mensen vinden een boek fijner lezen, net zoals sommige mensen de voorkeur hebben voor een kettlebell boven een barbell.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 18:31:46 #20
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_148516949
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:26 schreef fathank het volgende:
Een gevulde boekenkast staat lekker intellectueel
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:51:53 #21
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_148522272
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Er is geen placebo groep gebruikt zo te zien.

[..]

Alle groepen werden geinjecteerd. Dus er is wel degelijk een placebo groep. Twee zelfs.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:12:26 #22
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_148523122
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:51 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Alle groepen werden geinjecteerd. Dus er is wel degelijk een placebo groep. Twee zelfs.
Een placebo is een vervanger/fake van een werkelijke stof, die is hier niet gebruikt.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:29:22 #23
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_148523847
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Een placebo is een vervanger/fake van een werkelijke stof, die is hier niet gebruikt.
Is bekend. Genoeg studies gelezen en krijg er ook werk-/hoor-colleges over.

The men received either 600 mg of testosterone enanthate in sesame oil or placebo intramuscularly each week for 10 weeks in the Clinical Research Center.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:42:17 #24
58789 Snakey
-||||--------||||-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:06:05 #25
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_148525429
Hoezo? Daar staat nergens aangegeven of er wel/geen placebo werd gebruikt. Staat wel aangegeven dat de 2de groep testosteron injecties kreeg. Alleen zegt dit niks over groep 1 & 3 welke placeboinjecties kregen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')