abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:34:02 #1
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148295486
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:34:26 #2
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148295500
Veel plezier..
pi_148295762
zaterdag 3 januari 2015 @ 21:32 • 301
DaniqueV
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Avondklok op de COS ^O^
Yep daar lijkt het wel op, en streamloos ben je er ook verbannen


Slechte quote, sorry.


Maar die avondklok is natuurlijk grote onzin. Het is toch niet zo moeilijk. Als er niks meer is om over te posten dan ga je naar de Sc. Gisteren zag ik je dingen posten als, ik heb zin in friet, ik ga een glas wijn pakken. Het is toch ook niet zo lastig om dat soort dingen niet te posten?
De Cos is geen chat, en als je komt om gewoon wat te kletsen ga je naar de Sc.
En ook zonder streams aan kan je nog best meekomen in de Cos, MITS men on topic blijft.
pi_148296067
Het lijkt wel twitter soms.
Soms klik ik op de cos want ik wil dan wat zeggen over de streams en dan ben ik wel eens in de war of ik goed zit.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:47:28 #5
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148296104
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:40 schreef mootie het volgende:
zaterdag 3 januari 2015 @ 21:32 • 301
DaniqueV
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Avondklok op de COS ^O^
Yep daar lijkt het wel op, en streamloos ben je er ook verbannen

Slechte quote, sorry.

Maar die avondklok is natuurlijk grote onzin. Het is toch niet zo moeilijk. Als er niks meer is om over te posten dan ga je naar de Sc. Gisteren zag ik je dingen posten als, ik heb zin in friet, ik ga een glas wijn pakken. Het is toch ook niet zo lastig om dat soort dingen niet te posten?
De Cos is geen chat, en als je komt om gewoon wat te kletsen ga je naar de Sc.
En ook zonder streams aan kan je nog best meekomen in de Cos, MITS men on topic blijft.
Gelul.. de SC gaat zelden over UTO of je wordt er voor lul gezet dat je het wél volgt, slecht voorbeeld
pi_148296133
Precies wat je daar zegt over die patat en wijn, daar had ik het gisteren over en ik merk dat er nu dingen worden bij verzonnen.
Als je geen stream hebt kan je gewoon meedoen, maar dan moet het wel over Utopia gaan. Fok! bestaat niet uit UTO alleen, dus iedereen is vrij om naar een andere subfora te gaan waar je het over alles kunt hebben. De UTO SC is misschien wel juist de plek om te zijn voor mensen die het niet over Utopia willen hebben.
SOONY
pi_148296138
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:40 schreef mootie het volgende:
zaterdag 3 januari 2015 @ 21:32 • 301
DaniqueV
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Avondklok op de COS ^O^
Yep daar lijkt het wel op, en streamloos ben je er ook verbannen

Slechte quote, sorry.

Maar die avondklok is natuurlijk grote onzin. Het is toch niet zo moeilijk. Als er niks meer is om over te posten dan ga je naar de Sc. Gisteren zag ik je dingen posten als, ik heb zin in friet, ik ga een glas wijn pakken. Het is toch ook niet zo lastig om dat soort dingen niet te posten?
De Cos is geen chat, en als je komt om gewoon wat te kletsen ga je naar de Sc.
En ook zonder streams aan kan je nog best meekomen in de Cos, MITS men on topic blijft.
Die friet kwam te sprake als er over de friettent gesproken werd ( in de zin van melig zijn ) het wijntje was omdat ik daar even aan toe was *sorry, soms heb je van die momenten* Maar het was gewoon gisteren het sfeertje ook daar, eigenlijk was het gewoon erg gezellig en naar de SC gaan is voor sommige een moeilijker stap( in mijn geval) kom er nooit, zit volgens mij vaak een vast groepje, dan voel je je toch een beetje van indringer laat maar zeggen *weer bloos*
Onderste zin ook helemaal mee eens, je kan dan gewoon ook meepraten, ik moet het als ze aan staan ook maar met 1 stream doen ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_148296262
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Gelul.. de SC gaat zelden over UTO of je wordt er voor lul gezet dat je het wél volgt, slecht voorbeeld
Snap jij het concept sc wel?
pi_148296263
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef DKUp het volgende:
Precies wat je daar zegt over die patat en wijn, daar had ik het gisteren over en ik merk dat er nu dingen worden bij verzonnen.
Als je geen stream hebt kan je gewoon meedoen, maar dan moet het wel over Utopia gaan. Fok! bestaat niet uit UTO alleen, dus iedereen is vrij om naar een andere subfora te gaan waar je het over alles kunt hebben. De UTO SC is misschien wel juist de plek om te zijn voor mensen die het niet over Utopia willen hebben.
Dingen bij verzonnen? wat dan? ik zeg hoe het is gegaan , niet meer en niet minder
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:53:00 #10
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148296450
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:50 schreef isax het volgende:

[..]

Snap jij het concept sc wel?
Ja, maar niet iedereen blijkbaar, de suggestie wekken dat je ná de COS verder kan discusseren over de streams in de SC is pure flauwekul
pi_148296536
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedereen blijkbaar, de suggestie wekken dat je ná de COS verder kan discusseren over de streams in de SC is pure flauwekul
Het ging niet meer over de streams, dat is het hele punt.
SOONY
pi_148296657
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Gelul.. de SC gaat zelden over UTO of je wordt er voor lul gezet dat je het wél volgt, slecht voorbeeld
dat er soms wat off topic wordt gepost als de loods ligt te slapen.. who cares? Om daarvoor elke keer naar de SC te springen is ook weer overdreven. Het gaat om de gezelligheid en de fun wat mij betreft. Stonden vanavond hele plukken tekst over de ggz... en omdat patrick in de loods aanwezig is, is dit niet offtopic? Als je dan toch gaat zeuren denk ik dan.. doe het dan tegen iedereen en niet tegen bepaalde mensen die alleen maar goede bedoelingen hebben....
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:56:52 #13
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148296668
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Het ging niet meer over de streams, dat is het hele punt.
Napraten, en de nodige zijsporen bewandelen met of zonder patatfriet zonder over te moeten naar de SC waar de YT-Clan al uren bezig is.. wtf is je probleem man :N
pi_148296689
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:50 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Dingen bij verzonnen? wat dan? ik zeg hoe het is gegaan , niet meer en niet minder
Dat stukje was meer algemeen en dat ging niet over jou :)
SOONY
pi_148296723
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:57 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat stukje was meer algemeen en dat ging niet over jou :)
Oké, ik dacht al ~O> dan is het goed ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_148296778
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:56 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Napraten, en de nodige zijsporen bewandelen met of zonder patatfriet zonder over te moeten naar de SC waar de YT-Clan al uren bezig is.. wtf is je probleem man :N
boks ^O^
pi_148296818
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:56 schreef japie1971 het volgende:

[..]

dat er soms wat off topic wordt gepost als de loods ligt te slapen.. who cares? Om daarvoor elke keer naar de SC te springen is ook weer overdreven. Het gaat om de gezelligheid en de fun wat mij betreft. Stonden vanavond hele plukken tekst over de ggz... en omdat patrick in de loods aanwezig is, is dit niet offtopic? Als je dan toch gaat zeuren denk ik dan.. doe het dan tegen iedereen en niet tegen bepaalde mensen die alleen maar goede bedoelingen hebben....
Ik ben bijna afgestudeerd na al die lappen tekst :D weet welke je dus bedoelde.
Maar nogmaals, het was gisteren absoluut niet afzeiken van DKUP en mijn laatste berichtje naar hem gisteravond was ook oprecht gemeend ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_148296960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:56 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Napraten, en de nodige zijsporen bewandelen met of zonder patatfriet zonder over te moeten naar de SC waar de YT-Clan al uren bezig is.. wtf is je probleem man :N
Ik ga roken
Ik ga patat eten
Ik ga wijn nemen
Volgens mij sta ik gewoon in mijn recht om daar iets van te zeggen.
SOONY
pi_148296979
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:59 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik ben bijna afgestudeerd na al die lappen tekst :D weet welke je dus bedoelde.
Maar nogmaals, het was gisteren absoluut niet afzeiken van DKUP en mijn laatste berichtje naar hem gisteravond was ook oprecht gemeend
precies mijn punt... fijn dat mensen hierover willen babbelen.... heb er verder ook geen last van maar als over friet en wijnopmerkingen wel problemen zijn en hierover dan niet dan vraag ik me af of er niet met 2 maten wordt gemeten... :(
pi_148297010
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:02 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik ga roken
Ik ga patat eten
Ik ga wijn nemen
Volgens mij sta ik gewoon in mijn recht om daar iets van te zeggen.
gaat volgens mij niet over in je recht staan over iets maar wel over het meten met 2 maten...
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:04:11 #21
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148297033
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:02 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik ga roken
Ik ga patat eten
Ik ga wijn nemen
Volgens mij sta ik gewoon in mijn recht om daar iets van te zeggen.
Lijkt me prima.. ^O^

maar roken sla ik over, doe ik al 30 jaar niet meer ;)
pi_148297058
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Gelul.. de SC gaat zelden over UTO of je wordt er voor lul gezet dat je het wél volgt, slecht voorbeeld
Wie zegt dat het in de SC over Utopia moet gaan dan?
pi_148297071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:04 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Lijkt me prima.. ^O^

maar roken sla ik over, doe ik al 30 jaar niet meer ;)
tijd om weer te beginnen dus _O- _O-
pi_148297177
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Die friet kwam te sprake als er over de friettent gesproken werd ( in de zin van melig zijn ) het wijntje was omdat ik daar even aan toe was *sorry, soms heb je van die momenten* Maar het was gewoon gisteren het sfeertje ook daar, eigenlijk was het gewoon erg gezellig en naar de SC gaan is voor sommige een moeilijker stap( in mijn geval) kom er nooit, zit volgens mij vaak een vast groepje, dan voel je je toch een beetje van indringer laat maar zeggen *weer bloos*
Onderste zin ook helemaal mee eens, je kan dan gewoon ook meepraten, ik moet het als ze aan staan ook maar met 1 stream doen ;)
Jij vond het een melig sfeertje. Op mij kwam het over als ronduit klieren. Dk waarschuwt, haalt een paar posts weg en vertrekt, en prompt beginnen de kleuters te klieren. 'Hihi, wij zijn zo leker rebels, wij gaan lekker zwaaien en achterlijke dingen posten. Kijk ons eens flink zijn.'

Het is maar hoe je er naar kijkt.
pi_148297306
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:56 schreef japie1971 het volgende:

[..]

dat er soms wat off topic wordt gepost als de loods ligt te slapen.. who cares? Om daarvoor elke keer naar de SC te springen is ook weer overdreven. Het gaat om de gezelligheid en de fun wat mij betreft. Stonden vanavond hele plukken tekst over de ggz... en omdat patrick in de loods aanwezig is, is dit niet offtopic? Als je dan toch gaat zeuren denk ik dan.. doe het dan tegen iedereen en niet tegen bepaalde mensen die alleen maar goede bedoelingen hebben....
Dk is er niet altijd, en je kunt altijd een TR sturen of iets in de Fb melden.
pi_148297329
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:03 schreef japie1971 het volgende:

[..]

gaat volgens mij niet over in je recht staan over iets maar wel over het meten met 2 maten...
Je noemt nu twee verschillende voorbeelden:
Bij de één was ik aanwezig (gisterenavond) en bij het andere voorbeeld was ik niet aanwezig :).
SOONY
pi_148297343
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Dk is er niet altijd, en je kunt altijd een TR sturen of iets in de Fb melden.
je kunt ook overal over zeuren.... en zo is er altijd wat 8)7
pi_148297385
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:09 schreef DKUp het volgende:

[..]

Je noemt nu twee verschillende voorbeelden:
Bij de één was ik aanwezig (gisterenavond) en bij het andere voorbeeld was ik niet aanwezig :).
maar je begrijpt mijn punt denk ik ? Zo selectief mag het volgens mij niet zijn...
pi_148297440
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:09 schreef japie1971 het volgende:

[..]

je kunt ook overal over zeuren.... en zo is er altijd wat 8)7
Euhm, jij zegt dat je het als vervelend ervaart...
pi_148297491
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Euhm, jij zegt dat je het als vervelend ervaart...
dan moet je goed lezen voor te antwoorden... ik zeg .. maakt mij geen ruk uit maar als je over de post van danique gaat zeuren dan weet ik er nog wel eentje...
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:12:11 #31
169210 liesje1979
pi_148297525
Kom op hoor, we zijn helemaal niet zo streng in de COS en doen ook totaal niet moeilijk over hier en daar wat offtopic. Maar als er dan gevraagd wordt of het ontopic kan door een mod, dan kan je het het daar totaal niet mee eens zijn maar heb je daar wel gewoon naar te luisteren.
pi_148297592
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
Kom op hoor, we zijn helemaal niet zo streng in de COS en doen ook totaal niet moeilijk over hier en daar wat offtopic. Maar als er dan gevraagd wordt of het ontopic kan door een mod, dan kan je het het daar totaal niet mee eens zijn maar heb je daar wel gewoon naar te luisteren.
dat ontkent volgens mij ook niemand...
pi_148297613
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef japie1971 het volgende:

[..]

maar je begrijpt mijn punt denk ik ? Zo selectief mag het volgens mij niet zijn...
Ik snap je punt, maar je denkt dat ik users uit kies die de pineut zijn.
Ik doe dat niet en als dat wel zo overkomt spijt mij dat :)
SOONY
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:13:47 #34
169210 liesje1979
pi_148297626
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:13 schreef japie1971 het volgende:

[..]

dat ontkent volgens mij ook niemand...
Klopt maar dat was wel wat er gisteravond gebeurde.
pi_148297645
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:13 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar je denkt dat ik users uit kies die de pineut zijn.
Ik doe dat niet en als dat wel zo overkomt spijt mij dat :)
dat siert je ^O^ _O_
pi_148297656
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:13 schreef japie1971 het volgende:

[..]

dat ontkent volgens mij ook niemand...
Dan had je gisteravond mee moeten lezen. Dat werd in alle toonaarden ontkend.
pi_148297759
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Klopt maar dat was wel wat er gisteravond gebeurde.
ik kan de posts die weggehaald zijn niet lezen uiteraard maar wat ik eruit kan opmaken is praten met elkaar over randzaken omdat er niks in de loods gebeurt en er ook verder bijna niemand in de cos aanwezig was..... waren dialogen zeg maar.....
Ik geloof echt niet dat danique hier kwade bedoelingen achter had en met een wijntje extra erbij ben je misschien wat meliger dan normaal....
Dat lees ik eruit....
pi_148297861
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef japie1971 het volgende:

[..]

ik kan de posts die weggehaald zijn niet lezen uiteraard maar wat ik eruit kan opmaken is praten met elkaar over randzaken omdat er niks in de loods gebeurt en er ook verder bijna niemand in de cos aanwezig was..... waren dialogen zeg maar.....
Ik geloof echt niet dat danique hier kwade bedoelingen achter had en met een wijntje extra erbij ben je misschien wat meliger dan normaal....
Dat lees ik eruit....
Je hoeft niet eens heel goed in begrijpend lezen te zijn om te zien dat daar keihard getrold werd...
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:18:24 #39
169210 liesje1979
pi_148297890
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef japie1971 het volgende:

[..]

ik kan de posts die weggehaald zijn niet lezen uiteraard maar wat ik eruit kan opmaken is praten met elkaar over randzaken omdat er niks in de loods gebeurt en er ook verder bijna niemand in de cos aanwezig was..... waren dialogen zeg maar.....
Ik geloof echt niet dat danique hier kwade bedoelingen achter had en met een wijntje extra erbij ben je misschien wat meliger dan normaal....
Dat lees ik eruit....
Ik kan niet oordelen over bedoelingen maar vind Danique niet een persoon die met opzet zit te trollen inderdaad. Maar DKUp had gezegd dat het klaar was en daar werd gewoon niet naar geluisterd. En dat is wat er aan de hand was, niets meer en niets minder.
pi_148297896
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan had je gisteravond mee moeten lezen. Dat werd in alle toonaarden ontkend.
je doet net alsof die een enorme misdaad is... hadden de offtopic praters dan elke keer maar naar de sc over moeten stappen terwijl er verder bijna niemand in de cos aanwezig was ? En nogmaals.. ik zie vaak zat voorbeelden voorbij komen die wat mij betreft dan ook wel aandacht van de mod kunnen gebruiken maar daar hoor ik dan weer geen gezeik over....
Maar goed.. I rest my case...
pi_148297930
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens heel goed in begrijpend lezen te zijn om te zien dat daar keihard getrold werd...
wellicht ligt dit meer aan jou dan aan diegene die je beschuldigt...
pi_148297942
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Jij vond het een melig sfeertje. Op mij kwam het over als ronduit klieren. Dk waarschuwt, haalt een paar posts weg en vertrekt, en prompt beginnen de kleuters te klieren. 'Hihi, wij zijn zo leker rebels, wij gaan lekker zwaaien en achterlijke dingen posten. Kijk ons eens flink zijn.'

Het is maar hoe je er naar kijkt.
Het was een leuk, gezellig en melig sfeertje, kan je aan al die anderen ook vragen, dat jij het nu net anders ziet kan ik niets aan doen. Ik ben geen persoon die het op de man gaat spelen, zal ook niet iemand gaan klieren of afzeiken. Dan had ik het wel rechtstreeks tegen DKUP gezegd. Zoals ik ook mijn laatste berichtje naar hem heb achtergelaten.
Maar ben er nu ook wel klaar mee, ga zorgen dat ik straks in een schoonbedje mag slapen..of is dit nu ook weer teveel off verhaal :o
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_148297986
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik kan niet oordelen over bedoelingen maar vind Danique niet een persoon die met opzet zit te trollen inderdaad. Maar DKUp had gezegd dat het klaar was en daar werd gewoon niet naar geluisterd. En dat is wat er aan de hand was, niets meer en niets minder.
niet naar geluisterd... niet gelezen.... ... volgens mij is de boodschap wel duidelijk inmiddels
pi_148298022
Als ik het goed begrijp heb je een berichtje voor Dk achtergelaten? Toch?
pi_148298056
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef japie1971 het volgende:

[..]

wellicht ligt dit meer aan jou dan aan diegene die je beschuldigt...
Nee
pi_148298083
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee
met trieste figuren ga ik verder niet meer in discussie.. sorry
pi_148298089
K
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik kan niet oordelen over bedoelingen maar vind Danique niet een persoon die met opzet zit te trollen inderdaad. Maar DKUp had gezegd dat het klaar was en daar werd gewoon niet naar geluisterd. En dat is wat er aan de hand was, niets meer en niets minder.
Klopt helemaal, ben echt niet een persoon die zo doet :N neem gewoon geen wijn meer als ik op fok ben, dan te melig :@
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:22:04 #48
169210 liesje1979
pi_148298098
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef japie1971 het volgende:

[..]

niet naar geluisterd... niet gelezen.... ... volgens mij is de boodschap wel duidelijk inmiddels
Mooi. :)

quote:
11s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef mootie het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je een berichtje voor Dk achtergelaten? Toch?
Je helpt niet echt.
pi_148298120
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef japie1971 het volgende:

[..]

je doet net alsof die een enorme misdaad is... hadden de offtopic praters dan elke keer maar naar de sc over moeten stappen terwijl er verder bijna niemand in de cos aanwezig was ? En nogmaals.. ik zie vaak zat voorbeelden voorbij komen die wat mij betreft dan ook wel aandacht van de mod kunnen gebruiken maar daar hoor ik dan weer geen gezeik over....
Maar goed.. I rest my case...
Wil je het niet snappen ofzo? Er zit niet iemand 24/7 op te letten, dus allicht zijn er dingen die Dk niet ziet.
pi_148298127
Waarom kan ik geen TR maken van mijn eigen post?

Er is veel off topic in het filmpjes topic. (Ook ik heb mij hier schuldig aan gemaakt :@ ) Wellicht kan een mod dit wat opschonen/verplaatsen en een verwijzing naar het opmerkingen topic maken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Inodder op 03-01-2015 22:31:32 ]
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_148298131
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef liesje1979 het volgende:

Je helpt niet echt.
dat is een understatement ^O^
pi_148298142
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef mootie het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je een berichtje voor Dk achtergelaten? Toch?
Ja met erin sorry voor mijn meligheid of zoiets.weet niet de juiste woorden meer, zal ik moeten terug zoeken ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:23:14 #53
169210 liesje1979
pi_148298154
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
K

[..]

Klopt helemaal, ben echt niet een persoon die zo doet :N neem gewoon geen wijn meer als ik op fok ben, dan te melig :@
Kom dan gezellig in de SC met je wijntje. Lijkt misschien een hecht kliekje maar ik kan je vertellen dat dat alles meevalt en vers bloed best welkom is daar. :D
pi_148298155
[/quote]
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
K

[..]

Klopt helemaal, ben echt niet een persoon die zo doet :N neem gewoon geen wijn meer als ik op fok ben, dan te melig :@
ben je helemaal gek geworden ~O>
pi_148298189
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kom dan gezellig in de SC met je wijntje. Lijkt misschien een hecht kliekje maar ik kan je vertellen dat dat alles meevalt en vers bloed best welkom is daar. :D
Oké zal ik eens doen ;) :* thanks
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:24:22 #56
169210 liesje1979
pi_148298201
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Wil je het niet snappen ofzo? Er zit niet iemand 24/7 op te letten, dus allicht zijn er dingen die Dk niet ziet.
Je punt is duidelijk nu.
pi_148298230
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef japie1971 het volgende:

[..]

maar je begrijpt mijn punt denk ik ? Zo selectief mag het volgens mij niet zijn...
Er dient mijns inziens idd altijd veel strenger gemodereerd te worden. Wellicht zou ik mij dan ook weer eens in COS wagen.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_148298234
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:23 schreef japie1971 het volgende:

[..]

ben je helemaal gek geworden ~O>
[/quote]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_148298293
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Inodder het volgende:

[..]

Er dient mijns inziens idd altijd veel strenger gemodereerd te worden. Wellicht zou ik mij dan ook weer eens in COS wagen.
en dan ook wat strenger over belachelijke scheldpartijen die werkelijk nergens op gebaseerd zijn. Iemand voor een h r uitschelden die dergelijke handelingen uithaalt daar is nog daar aan toe maar iemand daarvoor uitmaken die werkelijk niks doet wat daar naar verwijst.... maar goed.. dat zal wel weer niet kunnen 8)7
pi_148298301
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
Kom op hoor, we zijn helemaal niet zo streng in de COS en doen ook totaal niet moeilijk over hier en daar wat offtopic. Maar als er dan gevraagd wordt of het ontopic kan door een mod, dan kan je het het daar totaal niet mee eens zijn maar heb je daar wel gewoon naar te luisteren.
Dat is wellicht het probleem...
Als er dan een keer wel netjes gemodereerd word gaat men steigeren.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_148298318
Ik zeg overigens helemaal niet dat Danique zat te trollen, maar er waren mensen die overduidelijk aan het klieren waren.
pi_148298389
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef japie1971 het volgende:

[..]

en dan ook wat strenger over belachelijke scheldpartijen die werkelijk nergens op gebaseerd zijn. Iemand voor een h r uitschelden die dergelijke handelingen uithaalt daar is nog daar aan toe maar iemand daarvoor uitmaken die werkelijk niks doet wat daar naar verwijst.... maar goed.. dat zal wel weer niet kunnen 8)7
Schat, als dat je stoort spreek je toch een mod aan, of kaart het aan in de fb. Dk heeft trouwens als meer dan eens gezegd dat hij dat gescheld geen succes vindt.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:28:26 #63
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148298403
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Inodder het volgende:

[..]

Er dient mijns inziens idd altijd veel strenger gemodereerd te worden. Wellicht zou ik mij dan ook weer eens in COS wagen.
Ohhw? Mijns inziens loopt de COS juist leeg omdat er strenger gemodereerd wordt... :{
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:28:53 #64
169210 liesje1979
pi_148298422
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Inodder het volgende:

[..]

Dat is wellicht het probleem...
Als er dan een keer wel netjes gemodereerd word gaat men steigeren.
Kan best zijn. Maar we hebben er voor gekozen de COS niet vreselijk streng te modden en dat blijft ook gewoon zo. Maar als er dan een keer wel wat van gezegd wordt zou dat voldoende moeten zijn.
pi_148298429
Dit had ik er neer gezet, even opgezocht.

Klaar nu ermee oké *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef DaniqueV het volgende:
Maar ik zou graag over de streams doorgaan, maar met die ene stream op een bed kan ik verder gewoon niets meer mee, Sorry DKUP voor het soms toch ook off gaan, heb geprobeerd om het goed te doen en mijn best gedaan :@ Fok was even voor nu ook een goede afleiding voor mij :@
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:29:02 #66
2651 svann
night-hawk
pi_148298430
* psst... dit is Feedback #10
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_148298460
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef japie1971 het volgende:

[..]

je doet net alsof die een enorme misdaad is... hadden de offtopic praters dan elke keer maar naar de sc over moeten stappen terwijl er verder bijna niemand in de cos aanwezig was ? En nogmaals.. ik zie vaak zat voorbeelden voorbij komen die wat mij betreft dan ook wel aandacht van de mod kunnen gebruiken maar daar hoor ik dan weer geen gezeik over....
Maar goed.. I rest my case...
Je doet net alsof dat een enorme opgave is...
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_148298464
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Schat, als dat je stoort spreek je toch een mod aan, of kaart het aan in de fb. Dk heeft trouwens als meer dan eens gezegd dat hij dat gescheld geen succes vindt.
:Y
Ik heb al vaker gezegd dat het onzinnig is om iemand voor hoer uit te schelden die met niemand daar heeft gezoend of seks heeft gehad :)
SOONY
pi_148298496
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Schat, als dat je stoort spreek je toch een mod aan, of kaart het aan in de fb. Dk heeft trouwens als meer dan eens gezegd dat hij dat gescheld geen succes vindt.
regelmatig aangekaart terwijl dk er was... gebeurt nog steeds en als je het sekt bekijkt dan is iemand uitfoeteren voor iets dat deze persoon niet is ook een soort van offtopic..
pi_148298532
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef svann het volgende:
* psst... dit is Feedback #10
^O^
SOONY
pi_148298537
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ohhw? Mijns inziens loopt de COS juist leeg omdat er strenger gemodereerd wordt... :{
of omdat er geen reet meer gebeurt in de loods wellicht? En daarom gaan er sommige personen over iets anders praten.. en toen was de cirkel weer rond ^O^
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:31:23 #72
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148298569
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef svann het volgende:
* psst... dit is Feedback #10
Ohhw? Ik had braaf het nummer opgehoogd naar 11.. maar die was al goed dus ?
pi_148298584
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef Inodder het volgende:

[..]

Je doet net alsof dat een enorme opgave is...
nee maar gewoon niet thuis voelen daar ? :?
pi_148298611
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

:Y
Ik heb al vaker gezegd dat het onzinnig is om iemand voor hoer uit te schelden die met niemand daar heeft gezoend of seks heeft gehad :)
en daar was ik bij :Y
helpt ook niet echt he :N
pi_148298636
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kom dan gezellig in de SC met je wijntje. Lijkt misschien een hecht kliekje maar ik kan je vertellen dat dat alles meevalt en vers bloed best welkom is daar. :D
Dat dus! ^O^
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_148298683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef japie1971 het volgende:

[..]

nee maar gewoon niet thuis voelen daar ? :?
Is een discussietopic dan een optie?
pi_148298710
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:32 schreef japie1971 het volgende:

[..]

en daar was ik bij :Y
helpt ook niet echt he :N
Ik zie het bijna nooit meer staan en als het er staat (als ik aanwezig ben), dan zeg ik er wat van :).
Volgens mij is het nu wel klaar.
SOONY
pi_148298717
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef japie1971 het volgende:

[..]

en dan ook wat strenger over belachelijke scheldpartijen die werkelijk nergens op gebaseerd zijn. Iemand voor een h r uitschelden die dergelijke handelingen uithaalt daar is nog daar aan toe maar iemand daarvoor uitmaken die werkelijk niks doet wat daar naar verwijst.... maar goed.. dat zal wel weer niet kunnen 8)7
Ach ja, dat mag ook wel wat minder, maar das wel een beetje de Fok! cultuur... al slaat het wel een beetje door mijns inziens.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_148298724
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Is een discussietopic dan een optie?
volgens mij ging het hier niet om discussie maar over offtopic gebabbel in het algemeen :?
pi_148298726
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:32 schreef japie1971 het volgende:

[..]

en daar was ik bij :Y
helpt ook niet echt he :N
Dan zal er dus strenger gemod moeten worden.
pi_148298770
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:34 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik zie het bijna nooit meer staan en als het er staat (als ik aanwezig ben), dan zeg ik er wat van :).
Volgens mij is het nu wel klaar.
PB was net weer goed bezig.. maar je was er niet want was rond zelfde tijdstip als dat ggz gebrabbel.... en daar haken er soms weer een paar op in..
pi_148298786
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ohhw? Mijns inziens loopt de COS juist leeg omdat er strenger gemodereerd wordt... :{
De COS kan ook prima zonder een hele hoop onzin... Goede ontwikkeling dus als je het mij vraagt.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_148298791
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:34 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik zie het bijna nooit meer staan en als het er staat (als ik aanwezig ben), dan zeg ik er wat van :).
Volgens mij is het nu wel klaar.
Dit vind ik dan weer een beetje gek. Eigenlijk. Bijna nooit meer gescheld?
pi_148298816
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:34 schreef Inodder het volgende:

[..]

Ach ja, dat mag ook wel wat minder, maar das wel een beetje de Fok! cultuur... al slaat het wel een beetje door mijns inziens.
iemand voor h r uitmaken die het niet is puur omdat deze een bepaalde bewoonster eruit heeft gestemd of heeft moeten stemmen is belachelijk en eigenlijk zelfs bizar. Kind is 19 notabene
pi_148298849
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:28 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kan best zijn. Maar we hebben er voor gekozen de COS niet vreselijk streng te modden en dat blijft ook gewoon zo. Maar als er dan een keer wel wat van gezegd wordt zou dat voldoende moeten zijn.
Die keuze respecteer ik ook... Geef enkel mijn mening.
En dat laatste staat helemaal buiten kijf natuurlijk. :*
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:37:04 #86
169210 liesje1979
pi_148298858
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:34 schreef Inodder het volgende:

[..]

Ach ja, dat mag ook wel wat minder, maar das wel een beetje de Fok! cultuur... al slaat het wel een beetje door mijns inziens.
Dit. We zitten hier ook niet op het Libelleforum natuurlijk. Als het doorslaat zien we de TR vanzelf en kijken we wel of wij dat ook vinden.
pi_148298890
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef japie1971 het volgende:
je doet net alsof die een enorme misdaad is... hadden de offtopic praters dan elke keer maar naar de sc over moeten stappen terwijl er verder bijna niemand in de cos aanwezig was ?
als jullie nou allemaal netjes naar de sc gaan als de streams oh zo saai is dan is dat probleem toch opgelost?

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Inodder het volgende:

[..]

Er dient mijns inziens idd altijd veel strenger gemodereerd te worden. Wellicht zou ik mij dan ook weer eens in COS wagen.
dit dus.
pi_148298978
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer een beetje gek. Eigenlijk. Bijna nooit meer gescheld?
Zoals Liesje zei; We zijn niet het Libelleforum. :)
SOONY
pi_148299030
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef japie1971 het volgende:

[..]

nee maar gewoon niet thuis voelen daar ? :?
Als je gewoon met je COS clubje verkast zal je van die paar vaste SC-ers vast niet veel hoeven vrezen...
Maar pas op hoor ze bijten wel natuurlijk! ~O>
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_148299058
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Zoals Liesje zei; We zijn niet het libelleforum. :)
wordt er wel eens ooit iets gedaan met een post die gerapporteerd wordt ? Heb ik me 1 of 2 keer aan gewaagd volgens mij
pi_148299104
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef japie1971 het volgende:

[..]

wordt er wel eens ooit iets gedaan met een post die gerapporteerd wordt ? Heb ik me 1 of 2 keer aan gewaagd volgens mij
Ja
SOONY
pi_148299124
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef Inodder het volgende:

[..]

Als je gewoon met je COS clubje verkast zal je van die paar vaste SC-ers vast niet veel hoeven vrezen...
Maar pas op hoor ze bijten wel natuurlijk! ~O>
ik ben overgestapt naar dm voor de cos vriendjes.. soms ga ik ook wel offtopic. ben ik eerlijk in maar als dk er iets van zegt dan stop ik (na 1 trolberichtje :% ) maar als andere gebruikers je lomp dwingen (normaal vragen blijft soms moeilijk voor mensen) dan ga ik wel eens door.......
pi_148299141
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja
^O^
pi_148299254
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef japie1971 het volgende:

[..]

ik ben overgestapt naar dm voor de cos vriendjes.. soms ga ik ook wel offtopic. ben ik eerlijk in maar als dk er iets van zegt dan stop ik (na 1 trolberichtje :% ) maar als andere gebruikers je lomp dwingen (normaal vragen blijft soms moeilijk voor mensen) dan ga ik wel eens door.......
Dat zal ik dan wel zijn.
In het afgelopen jaar heb ik het een paar maanden vriendelijk gevraagd. Op een gegeven moment is het wel klaar.
pi_148299273
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef japie1971 het volgende:

[..]

ik ben overgestapt naar dm voor de cos vriendjes.. soms ga ik ook wel offtopic. ben ik eerlijk in maar als dk er iets van zegt dan stop ik (na 1 trolberichtje :% ) maar als andere gebruikers je lomp dwingen (normaal vragen blijft soms moeilijk voor mensen) dan ga ik wel eens door.......
kom gewoon eens langs in de sc met je vriendjes. we bijten niet enzo.
misschien knijpt er iemand in je bil maar ach, gewoon terug doen.
pi_148299287
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat zal ik dan wel zijn.
In het afgelopen jaar heb ik het een paar maanden vriendelijk gevraagd. Op een gegeven moment is het wel klaar.
hoe geïrriteerd je ook bent.. netjes vragen werkt vaak het beste. :Y
pi_148299337
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef japie1971 het volgende:

[..]

hoe geïrriteerd je ook bent.. netjes vragen werkt vaak het beste. :Y
Dan mag jij vandaag vriendelijk proberen formule in haar hok te houden. :D
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:46:26 #98
169210 liesje1979
pi_148299375
De één wil het strenger, de ander wil het losser. De één vindt dat er teveel gescholden wordt, de ander vindt dat het prima gaat. We hebben hier te maken met een hele grote groep users en je kan nooit iedereen tevreden stellen. Dit is wat ons betreft de middenweg en daar moeten jullie het gewoon mee doen. En ja hartstikke jammer dat er dan mensen niet meer in de COS willen komen of zich ergeren maar ik denk dat je dat altijd wel houdt.
Het hele punt was dat wanneer er dan ingegrepen wordt er dan gewoon naar geluisterd moet worden. En dat is volgens mij wel duidelijk nu. Kunnen we nu voor de zoveelste keer de discussie starten over de ideale COS maar dat heeft weinig zin. De ideale COS is een Utopia hihaho. Het gaat over het algemeen prima en DKUp doet het heel goed.
pi_148299391
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan mag jij vandaag vriendelijk proberen formule in haar hok te houden. :D
dat is volgens mij mijn taakomschrijving toch niet hier ? Nogmaals, ik irriteer me niet snel aan offtopic gebrabbel.. wel aan scheldpartijen soms
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:47:08 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148299418
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef mootie het volgende:

Dan mag jij vandaag vriendelijk proberen formule in haar hok te houden. :D
:+

Misschien moet dat hok eens dichtgetimmerd worden. Wel met luchtgaten, hoor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148299467
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

:+

Misschien moet dat hok eens dichtgetimmerd worden. Wel met luchtgaten, hoor.
kleintjes

:+
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:47:59 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148299470
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef japie1971 het volgende:

dat is volgens mij mijn taakomschrijving toch niet hier ? Nogmaals, ik irriteer me niet snel aan offtopic gebrabbel.. wel aan scheldpartijen soms
KLB / Ik erger me aan 'Ik irriteer me'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148299503
quote:
ik pak meestal de persoon zelf aan.. is veel effectiever.. en als dat niet helpt dan als laatste redmiddel een rapportage van de post
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:50:02 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148299573
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:48 schreef japie1971 het volgende:

ik pak meestal de persoon zelf aan.. is veel effectiever.. en als dat niet helpt dan als laatste redmiddel een rapportage van de post
Sommigen snappen dat niet. Of willen het niet snappen. Die genoemde user is daar een uitermate irritant voorbeeld van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:51:04 #105
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_148299638
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Inodder het volgende:

[..]

Er dient mijns inziens idd altijd veel strenger gemodereerd te worden. Wellicht zou ik mij dan ook weer eens in COS wagen.
Dat dus!
pi_148299642
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sommigen snappen dat niet. Of willen het niet snappen. Die genoemde user is daar een uitermate irritant voorbeeld van.
yep... frustratie tot in de meest bizarre vorm....
al hoop ik soms wel dat ze gelijk krijgt..... dan wordt het toch nog gezellig op de cos *O* *O*
en dat was weer sarcasme
pi_148299712
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:51 schreef japie1971 het volgende:

[..]

yep... frustratie tot in de meest bizarre vorm....
al hoop ik soms wel dat ze gelijk krijgt..... dan wordt het toch nog gezellig op de cos *O* *O*
en dat was weer sarcasme
Deze snap ik niet.
pi_148299730
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
De één wil het strenger, de ander wil het losser. De één vindt dat er teveel gescholden wordt, de ander vindt dat het prima gaat. We hebben hier te maken met een hele grote groep users en je kan nooit iedereen tevreden stellen. Dit is wat ons betreft de middenweg en daar moeten jullie het gewoon mee doen. En ja hartstikke jammer dat er dan mensen niet meer in de COS willen komen of zich ergeren maar ik denk dat je dat altijd wel houdt.
Het hele punt was dat wanneer er dan ingegrepen wordt er dan gewoon naar geluisterd moet worden. En dat is volgens mij wel duidelijk nu. Kunnen we nu voor de zoveelste keer de discussie starten over de ideale COS maar dat heeft weinig zin. De ideale COS is een Utopia hihaho. Het gaat over het algemeen prima en DKUp doet het heel goed.
ja terug komend op gister. het is waar dat dkup het prima doet maar als mensen "lollig" gaan doen omdat jij er wat van zegt vertrek je toch niet gewoon? naja dat is wat mij gister stoorde daar aan.

en fijn dat waarschijnlijk heel wat cossers het geweldig vinden zo maar als het voor een buitenstaander niet leuk is gaat er wat mis. het hoeft ook niet ala libelle maar kom op zeg.
pi_148299742


[ Bericht 100% gewijzigd door japie1971 op 03-01-2015 22:53:46 ]
pi_148299780
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Deze snap ik niet.

dan wordt het toch nog gezellig op de cos
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:54:03 #111
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148299782
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
De één wil het strenger, de ander wil het losser. De één vindt dat er teveel gescholden wordt, de ander vindt dat het prima gaat. We hebben hier te maken met een hele grote groep users en je kan nooit iedereen tevreden stellen. Dit is wat ons betreft de middenweg en daar moeten jullie het gewoon mee doen. En ja hartstikke jammer dat er dan mensen niet meer in de COS willen komen of zich ergeren maar ik denk dat je dat altijd wel houdt.
Het hele punt was dat wanneer er dan ingegrepen wordt er dan gewoon naar geluisterd moet worden. En dat is volgens mij wel duidelijk nu. Kunnen we nu voor de zoveelste keer de discussie starten over de ideale COS maar dat heeft weinig zin. De ideale COS is een Utopia hihaho. Het gaat over het algemeen prima en DKUp doet het heel goed.
We gaan het monitoren..

die paar "recalcitrante" dan
pi_148299837
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef isax het volgende:

[..]

ja terug komend op gister. het is waar dat dkup het prima doet maar als mensen "lollig" gaan doen omdat jij er wat van zegt vertrek je toch niet gewoon? naja dat is wat mij gister stoorde daar aan.

Dat was inderdaad niet de meest handige zet.

:+
  One tough cookie zaterdag 3 januari 2015 @ 22:57:04 #113
169210 liesje1979
pi_148299906
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef isax het volgende:

[..]

ja terug komend op gister. het is waar dat dkup het prima doet maar als mensen "lollig" gaan doen omdat jij er wat van zegt vertrek je toch niet gewoon? naja dat is wat mij gister stoorde daar aan.

en fijn dat waarschijnlijk heel wat cossers het geweldig vinden zo maar als het voor een buitenstaander niet leuk is gaat er wat mis. het hoeft ook niet ala libelle maar kom op zeg.
Ja en dat eerste is uitgebreid besproken, opgepakt, users hebben een DM gehad, etc.
Dus wat mij betreft nu wel klaar.

Dat tweede, tja. Misschien helpt het als je gewoon gezellig mee gaat posten en volgen anderen je voorbeeld. Het is wat het is.
pi_148299910
Heeft er nog een modje tijd om naar mijn TR/eerdere post hier te kijken en/of hier op te reageren?

Thnx...

ps. Wellicht helpt het mensen om een TR serieuzer te nemen als hier wat meer feedback op komt.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_148300015
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Inodder het volgende:
Heeft er nog een modje tijd om naar mijn TR/eerdere post hier te kijken en/of hier op te reageren?

Thnx...

ps. Wellicht helpt het mensen om een TR serieuzer te nemen als hier wat meer feedback op komt.
Ik ben er mee bezig :)
SOONY
pi_148300046
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:59 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik ben er mee bezig :)
Ik zie het net ... ^O^
Zullen maar weinig posts overblijven... 98% is filmloos en kan rechtstreeks naar het UTO / Vragen/opmerkingen over streamverslagen en filmpjes, deel 5 topic.

Wellicht zou een stukje uitleg in de OP kunnen worden verwerkt aangezien het blijkbaar erg moeilijk is voor sommigen om een filmpje afgespeeld te krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Inodder op 03-01-2015 23:08:30 ]
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  zaterdag 3 januari 2015 @ 23:16:49 #117
241662 Jian
Well, well, well
pi_148300845
Alle bewoners liggen vroeg op bed, er valt gewoon geen zinnig woord meer over de streams te zeggen, maar een aantal "cossers" lult wat melig, met hier en daar nog een wijntje wat door, verstoort daarmee eigenlijk niets, hebben het gewoon gezellig onder en met elkaar in de Cos. "Dat mag niet, want ......... tsja, omdat, omdat de regels nu eenmaal en, en, en" Typisch, scheidsrechters (ik heb het niet over DKUp, of specifiek over mods, maar in het algemeen over de ageerders) die de wedstrijd niet aanvoelen....

[ Bericht 0% gewijzigd door Jian op 03-01-2015 23:26:46 ]
pi_148301033
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:00 schreef Inodder het volgende:

[..]

Ik zie het net ... ^O^
Zullen maar weinig posts overblijven... 98% is filmloos en kan rechtstreeks naar het UTO / Vragen/opmerkingen over streamverslagen en filmpjes, deel 5 topic.

Wellicht zou een stukje uitleg in de OP kunnen worden verwerkt aangezien het blijkbaar erg moeilijk is voor sommigen om een filmpje afgespeeld te krijgen.
Ik heb het nu allemaal al weggehaald. Als een filmpjesmaker het heeft uitgelegd zet ik het in de OP ^O^
SOONY
pi_148301285
Misschien moet er een S.O.O.S. opgericht woreden. Slap Ouwehoeren Over Streams :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 3 januari 2015 @ 23:31:06 #120
241662 Jian
Well, well, well
pi_148301441
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Kijkertje het volgende:
Misschien moet er een S.O.O.S. opgericht woreden. Slap Ouwehoeren Over Streams :+
Kan, maar ach, die cos loopt als een trein en de meeste mensen die daar komen hebben gewoon plezier en dat is volgens mij het primaire doel van dat topic en Fok. Lekker zo laten en niet teveel reageren op die paar klagers, gaat prima zo volgens mij.
pi_148301491
Gewoon de COS sluiten.
pi_148301792
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Kan, maar ach, die cos loopt als een trein en de meeste mensen die daar komen hebben gewoon plezier en dat is volgens mij het primaire doel van dat topic en Fok. Lekker zo laten en niet teveel reageren op die paar klagers, gaat prima zo volgens mij.
Het maakt mij allemaal niet uit maar ik hoef dan ook niet te modden. Ik verbaas me meer over het feit dat er in de FB weer een hele discussie toegelaten wordt van pagina's lang. ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2015 @ 01:00:53 #123
425473 Straatverlichting
pi_148305290
RLS heten niet voor niets real life. Ik zit nu achter m'n pc 'real life' te wezen... associatief denken en van daaruit een bericht plaatsen ligt dan ook in de rede.

Zelfs een slapende loods rechtvaardigt comments als:
"Ik kan ook niet slapen, wijntje? c_/ "
"Ik nam een wijntje, dan had X ook beter kunnen slapen"
"Eerder vandaag heeft de ZK een aantal bewoners erop gewezen dat ze bepaalde uitspraken niet mogen doen"
"Er staat nog een taart buiten de koelkast, ik krijg nu enorm zin in een taart."
"Ik zag vanmiddag op FB dat Vanessa weer een filmpje heeft geplaatst over haar nieuwe Helmondse thuisrestaurant.. link: xxxx 8)7 ..

Bovenstaande is arbitrair.. maar dat is modden (bijna) altijd. (compliment voor DK)

De COS is m.i. aanvaardbaar in evenwicht... (met damage control waarvoor ik ook eens schuldig ben geweest). Live and let be... Die paar (het zijn er echt maar 3... hahahahaa... mijn god wat een dwangmatige krengen)..

Het is lol op die COS.. lig regelmatig in een deuk (ook zonder streams). Zie het totaalplaatje ff.. *O* *O* *O*

Zonde om daaraan teveel te schroeven... droeftoetersTs zijn er al genoeg. Lees ff over die paar OT topic berichten heen. De onzin ( *; ) die voorbij komt in de SC stelt je hiertoe gedeeltelijk vast in staat..
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_148305519
Fijn dat je even meedenkt. Heel constructief. ^O^
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2015 @ 01:16:42 #125
425473 Straatverlichting
pi_148305797
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef mootie het volgende:
Fijn dat je even meedenkt. Heel constructief. ^O^
Dank je. Fijn dat je het zo opvat!
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  One tough cookie zondag 4 januari 2015 @ 01:24:42 #126
169210 liesje1979
pi_148306065
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef mootie het volgende:
Fijn dat je even meedenkt. Heel constructief. ^O^
Sorry hoor. _O-
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2015 @ 01:34:16 #127
425473 Straatverlichting
pi_148306392
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 01:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Sorry hoor. _O-
Aha, nog een meedenker.. Gaat de goede kant uit hier! :W
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  One tough cookie zondag 4 januari 2015 @ 01:46:39 #128
169210 liesje1979
pi_148306699
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Aha, nog een meedenker.. Gaat de goede kant uit hier! :W
Oh je begrijpt me verkeerd. Ik moest lachen omdat ik het een beetje las als een pot verwijt de ketel. ;)
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2015 @ 01:50:56 #129
425473 Straatverlichting
pi_148306808
Zo is het niet bedoeld...
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_148307029
Hallo, ik wil even vragen of de SC ook over Utopia moet gaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2015 02:01:55 ]
pi_148307101
quote:
3s.gif Op zondag 4 januari 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo, ik wil even vragen of de SC ook over Utopia moet gaan?
Nein
pi_148307252
quote:
3s.gif Op zondag 4 januari 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo, ik wil even vragen of de SC ook over Utopia moet gaan?
Tuurlijk, het is toch Utopia SC, het is eigenlijk een schande dat je het niet over Utopia mag hebben in de SC.
pi_148307311
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 02:12 schreef Punkman het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is toch Utopia SC, het is eigenlijk een schande dat je het niet over Utopia mag hebben in de SC.
Waar haal je nou weer vandaan dat je het in de Sc niet over Utopia mag hebben?
  One tough cookie zondag 4 januari 2015 @ 02:16:17 #134
169210 liesje1979
pi_148307327
quote:
3s.gif Op zondag 4 januari 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo, ik wil even vragen of de SC ook over Utopia moet gaan?
Nee. Liever niet zelfs maar dat is een persoonlijke mening en zeg ik niet als mod. :')
pi_148307337
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 02:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar haal je nou weer vandaan dat je het in de Sc niet over Utopia mag hebben?
Is wel waar, probeer het maar eens, dan krijg je het nette bericht dat je op moet oprotten naar de COS, geen utopia gelul in de SC.
Meerdere keren gebeurd.
  One tough cookie zondag 4 januari 2015 @ 02:18:58 #136
169210 liesje1979
pi_148307374
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 02:16 schreef Punkman het volgende:

[..]

Is wel waar, probeer het maar eens, dan krijg je het nette bericht dat je op moet rotten naar de COS, geen utopia gelul in de SC.
Meerdere keren gebeurd.
Lol daar scroll je dan maar overheen.
Het mag gewoon, al zal niet iedereen daar zin in hebben. Beetje hetzelfde als de COS binnenstappen en zeggen dat je Charlotte tof vindt, het mag gewoon maar weet niet of jee veel medestanders vindt.
pi_148307393
Sorry, het was alleen een vraag.
  zondag 4 januari 2015 @ 02:24:27 #138
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148307468
quote:
11s.gif Op zondag 4 januari 2015 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry, het was alleen een vraag.
PP Ze hebben de teugels wat strakker aangetrokken ivm met het oeverloze Off Topic gezwetst in de COS dat dus bijna iedereen naar de SC wordt verbannen... Desalnietemin gebeurt het nog regelmatig dat het in de SC over Utopia gaat ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_148308124
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 02:24 schreef chufi het volgende:

[..]

PP Ze hebben de teugels wat strakker aangetrokken
Teugels strak aantrekken werkt niet weet ik uit ervaring.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2015 03:05:07 ]
  zondag 4 januari 2015 @ 19:26:08 #140
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_148327617
De COS gaat soms uit de bocht,en vaste users weten dat heus.En DK weet dat heel goed te reguleren.
Maar het gaat ook om de sfeer.Soms even OT.En dan weer terug .Dat maakt de COS zo leuk.Dit wilde ik even zeggen.Grtjs.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_148328952
Waar is die Benny eik ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 4 januari 2015 @ 20:28:59 #142
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148330022
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef Soury het volgende:
Waar is die Benny eik ?
Echt een vraag die in de Feedback past, dat iemand soms dringend behoefte heeft aan één bepaald persoon en die nergens vinden kan...

Lost and Found Emporium

pi_148334077
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef Soury het volgende:
Waar is die Benny eik ?
Wie?
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  zondag 4 januari 2015 @ 22:49:13 #144
241662 Jian
Well, well, well
pi_148338270
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef Soury het volgende:
Waar is die Benny eik ?
Die man die het vlees snijdt op zondag ...?
  zondag 4 januari 2015 @ 22:55:17 #145
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148338636
Naar verluidt is de gezochte in een Topic waargenomen, alwaar deze zomaar een post plaatste :{

  zondag 4 januari 2015 @ 23:08:18 #146
241662 Jian
Well, well, well
pi_148339468
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
Naar verluidt is de gezochte in een Topic waargenomen, alwaar deze zomaar een post plaatste :{

[ afbeelding ]
Ooh, iBenny, da's een goeie mod, lekker rustig, doet precies wat ie moet doen ^O^
pi_148450384
Ik zie dat er (zogenaamd off topic) berichten verwijderd worden uit de COS. Is dat nieuw beleid?
pi_148450817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik zie dat er (zogenaamd off topic) berichten verwijderd worden uit de COS. Is dat nieuw beleid?
Die zogenaamde off-topic berichten worden niet voor niks weggehaald. Het dagelijks leven van een user of telkens zeggen dit is off-topic zegt volgens mij al genoeg.
Als er een mod niet aanwezig is kan het dus zijn dat die off-topic posts blijven staan. We kijken als nog naar deze berichten, maar we verwijderen het dan niet.
SOONY
pi_148450828
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik zie dat er (zogenaamd off topic) berichten verwijderd worden uit de COS. Is dat nieuw beleid?
Dat is mij ook opgevallen, eerst deed een moderator dat die niets te zeggen hoort te hebben over het UTO subforum (Mylene), nu is DKUp actief bezig met deleten, maar heeft dat wel aangekondigd in de nu lopende COS :).
pi_148451009
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

Die zogenaamde off-topic berichten worden niet voor niks weggehaald. Het dagelijks leven van een user of telkens zeggen dit is off-topic zegt volgens mij al genoeg.
Als er een mod niet aanwezig is kan het dus zijn dat die off-topic posts blijven staan. We kijken als nog naar deze berichten, maar we verwijderen het dan niet.
Het weghalen is dus nieuw beleid? En als een post is verwijderd, hoe kan er dan beoordeeld worden of deze inderdaad terecht verwijderd is?
pi_148451105
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het weghalen is dus nieuw beleid? En als een post is verwijderd, hoe kan er dan beoordeeld worden of deze inderdaad terecht verwijderd is?
Berichten worden voordat ze worden verwijderd, genote.
Alle mods en admins kunnen dit zien en zij kunnen dus ook beoordelen of dit terrecht is :)
SOONY
pi_148451129
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:30 schreef DKUp het volgende:

[..]

Berichten worden voordat ze worden verwijderd, genote.
Alle mods en admins kunnen dit zien en zij kunnen dus ook beoordelen of dit terrecht is :)
En het is dus nieuw beleid?

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 07-01-2015 23:32:19 ]
pi_148451143
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

En het is dus nieuw beleid?
Nee
SOONY
pi_148451157
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het weghalen is dus nieuw beleid? En als een post is verwijderd, hoe kan er dan beoordeeld worden of deze inderdaad terecht verwijderd is?
Dat kunnen alleen de moderators zelf zien, en de admins, dus niet transparant naar de users toe in dit geval :).
pi_148451176
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nee
Nou, vreemd hoor. Nog nooit gezien dat er zoveel posts verwijderd zijn. Erg irritant als ik de COS probeer te lezen.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:34:57 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Hepyro het volgende:

Dat kunnen alleen de moderators zelf zien, en de admins, dus niet transparant naar de users toe in dit geval :).
Je kunt je eigen notes inzien. Kost je 4,50. Of een abonnement.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148451286
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou, vreemd hoor. Nog nooit gezien dat er zoveel posts verwijderd zijn. Erg irritant als ik de COS probeer te lezen.
De berichten die worden verwijderd, hebben niks te maken met de streams (daar is de COS voor).
Voor gesprekken die daar helemaal niet overgaan, kan ik het best naar de SC (Slowchat verwijzen) :)
SOONY
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:36:57 #158
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148451336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou, vreemd hoor. Nog nooit gezien dat er zoveel posts verwijderd zijn. Erg irritant als ik de COS probeer te lezen.
ja net zoals sommige het offtopic gewauwel erg irritant vinden
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_148451343
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je kunt je eigen notes inzien. Kost je 4,50. Of een abonnement.
Dat kan ook, maar de Fok!Shop is gesloten.
Je kan volgens mij wel geld overmaken naar Danny en dan krijg je een abonnement :)
SOONY
pi_148451358
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:35 schreef DKUp het volgende:

[..]

De berichten die worden verwijderd, hebben niks te maken met de streams (daar is de COS voor).
Voor gesprekken die daar helemaal niet overgaan, kan ik het best naar de SC (Slowchat verwijzen) :)
Als je de COS terugleest zul je zien dat er nog heel veel off topic posts staan, ook van tijden waarop er een moderator aanwezig was.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:37:55 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451367
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef DKUp het volgende:

Je kan volgens mij wel geld overmaken naar Danny en dan krijg je een abonnement :)
Yep. Dat is voorlopig even de workaround.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148451399
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat kan ook, maar de Fok!Shop is gesloten.
Je kan volgens mij wel geld overmaken naar Danny en dan krijg je een abonnement :)
Ook interessant. Volgens de wet persoonsgegevens heeft iedereen recht op inzage (tegen een kleine vergoeding). Een abbo zou dus geen voorwaarde mogen zijn.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:38:54 #163
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148451403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als je de COS terugleest zul je zien dat er nog heel veel off topic posts staan, ook van tijden waarop er een moderator aanwezig was.
nou hup dkup deleten dan maar ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:39:08 #164
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_148451407
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als je de COS terugleest zul je zien dat er nog heel veel off topic posts staan, ook van tijden waarop er een moderator aanwezig was.
Wil je die ook weg hebben?
wooblabalurg
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:39:42 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:

Ook interessant. Volgens de wet persoonsgegevens heeft iedereen recht op inzage (tegen een kleine vergoeding). Een abbo zou dus geen voorwaarde mogen zijn.
Andere optie is dus 4,50 overmaken ... Zoals gezegd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148451425
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wil je die ook weg hebben?
Als er dan al posts verwijderd worden wil ik dat het consequent gebeurd, en niet van de ene wel en de andere niet.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:40:13 #167
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_148451442
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als er dan al posts verwijderd worden wil ik dat het consequent gebeurd, en niet van de ene wel en de andere niet.
Ik zie in jou een potentiële mod.
wooblabalurg
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:40:22 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451449
En abo is met een b. Net als abonnement.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148451452
quote:
3s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Andere optie is dus 4,50 overmaken ... Zoals gezegd.
Zoals gezegd kan dat nu niet want de Fok!shop is gesloten.
pi_148451470
quote:
4s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:24 schreef Hepyro het volgende:

[..]

Dat is mij ook opgevallen, eerst deed een moderator dat die niets te zeggen hoort te hebben over het UTO subforum (Mylene), nu is DKUp actief bezig met deleten, maar heeft dat wel aangekondigd in de nu lopende COS :).
Ik grijp wel vaker in hoor, met toestemming van moderators hier.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:40:58 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451480
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Baconbus het volgende:

Ik zie in jou een potentiële mod.
Eentje die het nog geen week uithoudt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:41:21 #172
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_148451500
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eentje die het nog geen week uithoudt.
Maar wat een fantastische (bijna) week zou het zijn.
wooblabalurg
pi_148451505
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:30 schreef DKUp het volgende:

[..]

Berichten worden voordat ze worden verwijderd, genote.
Alle mods en admins kunnen dit zien en zij kunnen dus ook beoordelen of dit terrecht is :)
ohhhh daarvoor zijn die notes
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:41:41 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451510
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Raskolnikow het volgende:

Zoals gezegd kan dat nu niet want de Fok!shop is gesloten.
Zoals gezegd kun je ook dan even mailen met Danny. Net als wanneer je een abonnement wil afsluiten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148451513
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eentje die het nog geen week uithoudt.
:?
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:42:28 #176
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148451536
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ook interessant. Volgens de wet persoonsgegevens heeft iedereen recht op inzage (tegen een kleine vergoeding). Een abbo zou dus geen voorwaarde mogen zijn.
daarom kan dat dan ook eenmalig voor 4.50 zondrr abbo zoals hierboven al vermeld
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:42:30 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451541
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:41 schreef Baconbus het volgende:

Maar wat een fantastische (bijna) week zou het zijn.
Is me zo 450 notes waard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148451582
quote:
3s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoals gezegd kun je ook dan even mailen met Danny. Net als wanneer je een abonnement wil afsluiten.
zoals gezegd is de fok!shop gesloten.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:44:17 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451614
quote:
3s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:43 schreef isax het volgende:

zoals gezegd is de fok!shop gesloten.
Zoals gezegd is mail geen FOK!shop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148451648
quote:
18s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoals gezegd is mail geen FOK!shop.
zoals nog niet gezegd hoe kom jij dan aan danny's email? :o
pi_148451656
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als er dan al posts verwijderd worden wil ik dat het consequent gebeurd, en niet van de ene wel en de andere niet.
Ik wil ook wel eens iets. :{
pi_148451676
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik wil ook wel eens iets. :{
Spreek je uit.
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:46:26 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451686
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:45 schreef isax het volgende:

zoals nog niet gezegd hoe kom jij dan aan danny's email? :o
Danny @ fok.nl.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148451703
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Danny @ fok.nl.
wow die is wel heel makkelijk
pi_148451715
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Danny @ fok.nl.
Die kan ik zelfs onthouden. :+
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:47:43 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148451737
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef isax het volgende:

wow die is wel heel makkelijk
Je zou bijna denken idiotproof. Of stonerproof.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:47:53 #187
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148451741
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik wil ook wel eens iets. :{
geen offtopic in de cos?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_148451772
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je zou bijna denken idiotproof. Of stonerproof.
toch niet. ben hem nu een liefdesbrief aan het schrijven
pi_148451860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou, vreemd hoor. Nog nooit gezien dat er zoveel posts verwijderd zijn. Erg irritant als ik de COS probeer te lezen.
Juist niet, want er is zooi verwijderd
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_148451942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Juist niet, want er is zooi verwijderd
Wat bedoel je precies met juist niet? Dat ik het niet vervelend vind?
pi_148451992
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:52 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met juist niet? Dat ik het niet vervelend vind?
Het is nou net niet irritant
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_148452001
Ik zie wel hoe het gaat in de COS nu. Off topic posts van de ene worden anders behandeld dan off topic posts van de ander. Jammer dit.
pi_148452018
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:53 schreef pullup het volgende:

[..]

Het is nou net niet irritant
Dat vind jij misschien, ik vind het wel irritant.
pi_148452047
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Juist niet, want er is zooi verwijderd
Liesje zei zondagnacht nog dat de Cos is zoals die is en zo bleef.
Maar opeens een ander beleid.
Misschien dat de mods even kunnen overleggen met elkaar en één lijn trekken ?
pi_148452100
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:54 schreef Punkman het volgende:

[..]

Liesje zei zondagnacht nog dat de Cos is zoals die is en zo bleef.
Maar opeens een ander beleid.
Misschien dat de mods even kunnen overleggen met elkaar en één lijn trekken ?
Ik zie geen discrepantie in het gevoerde beleid
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_148452132
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:54 schreef Punkman het volgende:

[..]

Liesje zei zondagnacht nog dat de Cos is zoals die is en zo bleef.
Maar opeens een ander beleid.
Misschien dat de mods even kunnen overleggen met elkaar en één lijn trekken ?
Is gewoon nog hetzelfde als toen :)
SOONY
pi_148452228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik zie geen discrepantie in het gevoerde beleid
Ik vandaag wel, en vele met mij.
Vandaag zijn veel berichten weg gehaald, ook on-topic.
Maar lijkt vandaag wel of het selectief gebeurt.
Terwijl hele grove opmerkingen gewoon blijven staan.
pi_148452277
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef DKUp het volgende:

[..]

Is gewoon nog hetzelfde als toen :)
Dan zie ik het dus verkeerd, en als je er naar vraagt word je bericht verwijdert en genote.
pi_148452282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik vandaag wel, en vele met mij.
Vandaag zijn veel berichten weg gehaald, ook on-topic.
Maar lijkt vandaag wel of het selectief gebeurt.
Terwijl hele grove opmerkingen gewoon blijven staan.
Ook op dit moment worden er veel off topic berichten geplaatst en daar hoor ik niets over. En ze blijven ook staan. Heel vreemd, deze selectieve censuur.
pi_148452304
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik vandaag wel, en vele met mij.
Vandaag zijn veel berichten weg gehaald, ook on-topic.
Maar lijkt vandaag wel of het selectief gebeurt.
Terwijl hele grove opmerkingen gewoon blijven staan.
Grove opmerkingen zijn weggehaald toen Mylene en ik er waren, we zijn niet altijd aanwezig.
SOONY
pi_148452312
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik vandaag wel, en vele met mij.
Vandaag zijn veel berichten weg gehaald, ook on-topic.
Maar lijkt vandaag wel of het selectief gebeurt.
Terwijl hele grove opmerkingen gewoon blijven staan.
Veronderstellingen en volgens mij onterechte aannames nergens op gebaseerd hoor. En de discussie over eventuele grove posts die blijven staan lijkt me een andere
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_148452368
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:59 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dan zie ik het dus verkeerd, en als je er naar vraagt word je bericht verwijdert en genote.
Deze discussie hoort niet thuis in de COS nee, maar jullie denken dat we ontopic berichten noteren en dat is helemaal niet zo.
SOONY
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2015 @ 00:03:05 #203
425473 Straatverlichting
pi_148452421
In 99 % van de gevallen heb ik niet eens door dat m'n bericht is verwijderd.... :+

Ik ga al die cos en sc meuk niet teruglezen.... (doen mods ook niet... ;) )

vandaar dat je off topic bericht blijft staan als er geen mod online is....
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_148452444
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:03 schreef Straatverlichting het volgende:
In 99 % van de gevallen heb ik niet eens door dat m'n bericht is verwijderd.... :+

Ik ga al die cos en sc meuk niet teruglezen.... (doen mods ook niet... ;) )

vandaar dat je off topic bericht blijft staan als er geen mod online is....
Er zijn nu mods online en off topic berichten van sommige users blijven gewoon staan.
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2015 @ 00:05:03 #205
425473 Straatverlichting
pi_148452490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:03 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Er zijn nu mods online en off topic berichten van sommige users blijven gewoon staan.
Anders kunnen ze bezig blijven...???? Zoiets???

Tis maar een forum hoor!!! Zitten niet bij de griffie van de 2e kamer.. :P
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_148452526
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:05 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Anders kunnen ze bezig blijven...???? Zoiets???

Tis maar een forum hoor!!! Zitten niet bij de griffie van de 2e kamer.. :P
Daarom vind ik het ook niet slim om posts te verwijderen, tenzij ze echt te grof zijn. Wat er nu gebeurd riekt naar vriendjespolitiek. Bij de ene wel en bij de andere niet.
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2015 @ 00:06:58 #207
425473 Straatverlichting
pi_148452560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:06 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook niet slim om posts te verwijderen, tenzij ze echt te grof zijn. Wat er nu gebeurd riekt naar vriendjespolitiek. Bij de ene wel en bij de andere niet.
Dan is er vast een foutje gemaakt...
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_148452583
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:06 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Dan is er vast een foutje gemaakt...
Dan hoor ik dat graag hier.
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2015 @ 00:07:55 #209
425473 Straatverlichting
pi_148452600
snap
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_148452614
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:06 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook niet slim om posts te verwijderen, tenzij ze echt te grof zijn. Wat er nu gebeurd riekt naar vriendjespolitiek. Bij de ene wel en bij de andere niet.
Selectief, tenminste die indruk had ik.
Van de één wel alles verwijderen, van de ander niet.
Ik word aangevallen, een mod zegt ophouden met sneren, mijn post word verwijderd met ik voel de liefde niet vandaag, en de sneer blijft staan. :?
pi_148452789
Krijgen we nog iets te horen over waarom er zo selectief verwijderd wordt?
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:17:29 #212
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148452881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:14 schreef Raskolnikow het volgende:
Krijgen we nog iets te horen over waarom er zo selectief verwijderd wordt?
antwoord is al gegeven ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_148452897
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

antwoord is al gegeven ^O^
Nee hoor.
pi_148452925
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee hoor.
wel hoor
pi_148452943
Triest dit.
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:20:17 #216
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148452980
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee hoor.
jawel hoor. Doe nog maar eens lezen ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_148452995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee hoor.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

Die zogenaamde off-topic berichten worden niet voor niks weggehaald. Het dagelijks leven van een user of telkens zeggen dit is off-topic zegt volgens mij al genoeg.
Als er een mod niet aanwezig is kan het dus zijn dat die off-topic posts blijven staan. We kijken als nog naar deze berichten, maar we verwijderen het dan niet.
De mods zijn wellicht online maar niet elk moment met hun neus bovenop elke post.
Deal with it.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_148453005
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Triest dit.
Vraag, waarom iemand aanspreken op een sneer, en dan de sneer laten staan en de reactie daarop weghalen ?
En de reactie was alleen maar "ik voel de liefde niet vandaag".
Offtopic ja, maar ook die sneer.
Maar die blijft dan gewoon weer staan hè.
pi_148453010
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:20 schreef PeZu het volgende:

[..]

jawel hoor. Doe nog maar eens lezen ^O^
Heb ik gedaan, nergens antwoord op mijn vraag waarom er off topic posts van de ene wel en de andere niet verwijderd worden als er moderators aanwezig zijn.
pi_148453039
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:21 schreef Punkman het volgende:

[..]

Vraag, waarom iemand aanspreken op een sneer, en dan de sneer laten staan en de reactie daarop weghalen ?
En de reactie was alleen maar "ik voel de liefde niet vandaag".
Offtopic ja, maar ook die sneer.
Maar die blijft dan gewoon weer staan hè.
Precies. Dit riekt naar vriendjespolitiek. Heel erg jammer dit.
pi_148453083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Precies. Dit riekt naar vriendjespolitiek. Heel erg jammer dit.
Dat dit nog kan op fok!
pi_148453085
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:20 schreef Voxs het volgende:

[..]

[..]

De mods zijn wellicht online maar niet elk moment met hun neus bovenop elke post.
Deal with it.
Bij de ene wel, bij de andere niet.
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:24:18 #223
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148453087
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:20 schreef Voxs het volgende:

[..]


[..]

De mods zijn wellicht online maar niet elk moment met hun neus bovenop elke post.
Deal with it.
zo simpel heh. Ze zien niet alles kan gebeuren. Ja als je daar iets achter wil zoeken vooral doen maar daar heb je dan alleen jezelf mee
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_148453104
Ik wil wel eens weten wie dan vriendjes zijn, wie wordt er voorgetrokken?
Ik ga hem zeggen, namen en rugnummers. 8-)
pi_148453125
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:24 schreef PeZu het volgende:

[..]

zo simpel heh. Ze zien niet alles kan gebeuren. Ja als je daar iets achter wil zoeken vooral doen maar daar heb je dan alleen jezelf mee
Lees even terug, een mod ziet het zegt er wat van, maar laat de sneer staan en verwijderd de reactie op de sneer.
Het is niet zo moeilijk.
pi_148453166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:24 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Bij de ene wel, bij de andere niet.
Ga klagen bij de Uberjuf dan :D
Mijn hemel..
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_148453181
quote:
11s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil wel eens weten wie dan vriendjes zijn, wie wordt er voorgetrokken?
Ik ga hem zeggen, namen en rugnummers. 8-)
Kwestie van kijken welke off topic posts er nog staan op tijden dat andere off topic posts verwijderd zijn.
pi_148453206
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ga klagen bij de Uberjuf dan :D
Mijn hemel..
Dit is het feedback topic, volgens mij de juiste plek om deze vraag te stellen.
pi_148453231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Kwestie van kijken welke off topic posts er nog staan op tijden dat andere off topic posts verwijderd zijn.
Maar als er posts verwijderd zijn, kun je het niet meer zien. En weet je dus ook niet welke wel en welke niet verwijderd zijn.
pi_148453237
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Kwestie van kijken welke off topic posts er nog staan op tijden dat andere off topic posts verwijderd zijn.
En, al gekeken?
wooblabalurg
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:28:59 #231
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148453241
Zaag en zever :W
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_148453247
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:27 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dit is het feedback topic, volgens mij de juiste plek om deze vraag te stellen.
En de mods hebben je een prima antwoord gegeven. Jij denkt aan vriendjespolitiek. Ik vraag me af of je uberhaubt van die gedachte af gebracht kan worden?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_148453281
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:29 schreef Voxs het volgende:

[..]

En de mods hebben je een prima antwoord gegeven. Jij denkt aan vriendjespolitiek. Ik vraag me af of je uberhaubt van die gedachte af gebracht kan worden?
Ik heb geen antwoord gekregen. Als ik gewoon een plausibel antwoord krijg dan kan ik best van gedachten veranderen.
pi_148453297
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:29 schreef Voxs het volgende:

[..]

En de mods hebben je een prima antwoord gegeven. Jij denkt aan vriendjespolitiek. Ik vraag me af of je uberhaubt van die gedachte af gebracht kan worden?
Dit antwoord bedoel je ?

quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef DKUp het volgende:

[..]

Is gewoon nog hetzelfde als toen :)
pi_148453300
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef PeZu het volgende:
Zaag en zever :W
Roger that.
Out of here.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_148453306
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Voxs het volgende:

[..]

Roger that.
Out of here.
:W
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:32:11 #237
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148453341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Maar als er posts verwijderd zijn, kun je het niet meer zien. En weet je dus ook niet welke wel en welke niet verwijderd zijn.
klopt maar dat zegt dan wel.alles hoor :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_148453349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

:W
Zwaaien mag in de sc :+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_148453359
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:32 schreef PeZu het volgende:

[..]

klopt maar dat zegt dan wel.alles hoor :D
Alles bestaat niet. :{w
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:33:32 #240
241662 Jian
Well, well, well
pi_148453380
Ik vind het wel goed dat off-topic posts achteraf nog worden verwijderd, dat is goed voor de Internet-ruimte en voor het nageslacht als ze die cossen allemaal gaan doorlezen in de schoolvakantie ofzo ^O^
pi_148453431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:33 schreef Jian het volgende:
Ik vind het wel goed dat off-topic posts achteraf nog worden verwijderd, dat is goed voor de Internet-ruimte en voor het nageslacht als ze die cossen allemaal gaan doorlezen in de schoolvakantie ofzo ^O^
Die kan je beter door verwijzen naar het filmpjes gedeelte, Hem is een loeder zegt meer dan 1000 cossen. :+
pi_148453447
ik vind het heel boeiend hier maar misschien wat minder zeiken.
pi_148453513
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:35 schreef isax het volgende:
ik vind het heel boeiend hier maar misschien wat minder zeiken.
Verbeter de wereld en begin bij je zelf.
Over zeiken gesproken, wie zeiken er het meest over de COS.
Zoals al eerder gezegd, meest populaire sub forum hier.
Hoop mensen beleven daar plezier aan, maar mag niet van een klein groepje beroeps zeikers.
En een antwoord waarom er selectief verwijderd word krijg je niet.
pi_148453573
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:35 schreef isax het volgende:
ik vind het heel boeiend hier maar misschien wat minder zeiken.
Dit vind ik ook maar gezeik.
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:42:44 #245
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148453609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:38 schreef Punkman het volgende:

[..]

Verbeter de wereld en begin bij je zelf.
Over zeiken gesproken, wie zeiken er het meest over de COS.
Zoals al eerder gezegd, meest populaire sub forum hier.
Hoop mensen beleven daar plezier aan, maar mag niet van een klein groepje beroeps zeikers.
En een antwoord waarom er selectief verwijderd word krijg je niet.
jawel hoor... er wordt niet selectief verwijderd klaar ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_148453612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dit vind ik ook maar gezeik.
mooi zijn we het daar over eens
pi_148453614
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Maar als er posts verwijderd zijn, kun je het niet meer zien. En weet je dus ook niet welke wel en welke niet verwijderd zijn.
Even teruglezen. Er wordt gepost over het verwijderen op het moment dat het gebeurde.
pi_148453675
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:42 schreef PeZu het volgende:

[..]

jawel hoor... er wordt niet selectief verwijderd klaar ^O^
Ja, jjj wilt weer naam en rugnummers zeker.
Ik kan je verzekeren dat er van de één wel alles verwijderd is en een sneer bijvoorbeeld is blijven staan.
Opgemerkt door de mod zelfs, maar ik ben blind.
pi_148453696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:42 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Even teruglezen. Er wordt gepost over het verwijderen op het moment dat het gebeurde.
Ik snap.
Laat het los, je krijgt waarschijnlijk toch geen antwoord waar je tevreden mee bent.
pi_148453863








pi_148454263
quote:
ik snap je punt niet
pi_148454350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 01:05 schreef isax het volgende:

[..]

ik snap je punt niet
Goh. De mensen die het wel snappen kunnen zien dat er selectief posts verwijderd worden en andere off topic posts blijven staan, ook als er een moderator is die de post leest. Sterker nog, deze moderater neemt wel de tijd om er nog een off topic opmerking bij te plaatsen.
pi_148455404
Kunnen jullie vertellen of LekkerSimpel alweer in z'n virtuele dwangbuis is geplaatst. Hij ging vandaga weer lekker los met de ene na de andere racistische opmerking :7
  donderdag 8 januari 2015 @ 02:10:11 #254
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148455484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 02:05 schreef abhinnaya het volgende:
Kunnen jullie vertellen of LekkerSimpel alweer in z'n virtuele dwangbuis is geplaatst. Hij ging vandaga weer lekker los met de ene na de andere racistische opmerking :7
tot nu toe heeft hij geen ban
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 09:45:38 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_148458052
Er zijn geen users die het "privilege" hebben om off-topic te mogen posten. Wel is het zo dat je sneller in de gaten loopt wanneer je regelmatig en meerdere posts achter elkaar off-topic post, dan wanneer je sporadisch even kort een zijpaadje bewandelt. Over dat laatste doen we namelijk niet moeilijk.

Wat betreft racistische / discriminerende posts: die worden genote en leiden bij doorgaan na een waarschuwing tot een ban.
Bij duidelijke gevallen is het plaatsen een Topic Report (warnbig.png bovenaan de pagina) erg behulpzaam. Dat maakt de kans dat we die opmerking zien vrijwel 100%.
Er hoeft dus niet elke keer dat iemand "die Koerd" zegt op de knop gedrukt te worden. Maar staat er "die terrorist" of "dat moslimtuig" of iets dergelijks, dan willen we dat graag weten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_148458980
Ik adviseer mensen wat minder streams te kijken
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_148462279
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik grijp wel vaker in hoor, met toestemming van moderators hier.
Ok, dan heb ik niets gezegd :).
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:26:46 #258
241662 Jian
Well, well, well
pi_148544759
Maare als ik dan bij de Index kijk, achter Uto, bij mods dan zie ik iBenny niet staan. Die stond daar wel volgens mij. Is iBenny geen mod meer bij Uto of is dat een foutje?
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 17:34:56 #259
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_148544960
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:26 schreef Jian het volgende:
Maare als ik dan bij de Index kijk, achter Uto, bij mods dan zie ik iBenny niet staan. Die stond daar wel volgens mij. Is iBenny geen mod meer bij Uto of is dat een foutje?
iBenny is geen mod meer.
Hij had al een tijd geleden aangegeven dat hij er mee wilde stoppen en dat is nu 'geformaliseerd'.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_148545049
iBenny staat ook niet meer in de FAQ, hopelijk is het nu voor iedereen wat duidelijker :).
SOONY
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:43:09 #261
241662 Jian
Well, well, well
pi_148545165
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:39 schreef DKUp het volgende:
iBenny staat ook niet meer in de FAQ, hopelijk is het nu voor iedereen wat duidelijker :).
Als men gewoon een mededeling doet/had gedaan bijvoorbeeld in deze FB en/of bij Fok mededelingen wat gangbaar is als een mod ermee stopt dan is het in één keer hartstikke duidelijk. Maar misschien is er een reden om dat niet te doen of wellicht heb ik e.e.a. gemist, kan natuurlijk ook hoor.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:56:12 #262
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148551758
Gelukkig zijn er nog vele geweldige Mods over

Lavenderr
Mord_Sith
Mylene
Misstique
sp3c

Om maar een paar beroemde te noemen.. ;)
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:59:43 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148551889
IBenny is ook nog steeds moderator, alleen niet meer van UTO.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148613334
Kan UTO / [inwoners] Gabriëlle ingedeeld worden?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148614263
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Dottey het volgende:
Kan UTO / [inwoners] Gabriëlle ingedeeld worden?
^O^
SOONY
pi_148619302
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:26 schreef Jian het volgende:
Maare als ik dan bij de Index kijk, achter Uto, bij mods dan zie ik iBenny niet staan. Die stond daar wel volgens mij. Is iBenny geen mod meer bij Uto of is dat een foutje?
Wat gek. Ik had ook verwacht daar daar minstens 20 hulpmods stonden die zich hier overal mee lopen te bemoeien.
pi_148619333
quote:
11s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat gek. Ik had ook verwacht daar daar minstens 20 hulpmods stonden die zich hier overal mee lopen te bemoeien.
Zoals?
pi_148619808
quote:
5s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Zoals?
Als je een probleem hebt dan lijkt dit me de geschikte plek om het op proberen te lossen. Dat kan prima afgehandeld worden tussen degene die een probleem heeft en een mod. Als 10 users er zich dan mee gaan bemoeien en 5 users de behoefte hebben te laten blijken dat ze zich ver verheven voelen boven beide kampen dan zie daar geen toegevoegde waarde in.
pi_148619859
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als je een probleem hebt dan lijkt dit me de geschikte plek om het op proberen te lossen. Dat kan prima afgehandeld worden tussen degene die een probleem heeft en een mod. Als 10 users er zich dan mee gaan bemoeien en 5 users de behoefte hebben te laten blijken dat ze zich ver verheven voelen boven beide kampen dan zie daar geen toegevoegde waarde in.
Ah, ik begreep je verkeerd.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:42:02 #270
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_148639289
Die pasteltint in de nieuwe OP, is dat een bewuste keuze? Ik krijg er gewoon pijn in mn kop van...

Edit: voor de duidelijkheid, ik maak geen grap of doe niet popi jopie. Ik word er letterlijk naar van, alsof het naar een epileptische aanval neigt. Misschien is het omdat ik mobiel zit en daar de kleuren anders zijn, maar die lijnen tussen de foto's ga ik bijna van hallucineren. Zeg maar wat je hier bewust bij hebt:

FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_148646033
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:42 schreef rico80 het volgende:
Die pasteltint in de nieuwe OP, is dat een bewuste keuze? Ik krijg er gewoon pijn in mn kop van...

Edit: voor de duidelijkheid, ik maak geen grap of doe niet popi jopie. Ik word er letterlijk naar van, alsof het naar een epileptische aanval neigt. Misschien is het omdat ik mobiel zit en daar de kleuren anders zijn, maar die lijnen tussen de foto's ga ik bijna van hallucineren. Zeg maar wat je hier bewust bij hebt:

[ afbeelding ]
Ik had er ook moeite mee, dacht dat het aan mijzelf lag _O- plus hij is nu ook wazig wat de foto's betreft, kijk je er nog lastiger naar.
Hoop niet dat iemand het erg vind, heb hem net aangepast, terug naar de oude kleur en wat LS ook al had gedaan, op alfabet nu de bewoners, als het zo goed is, misschien dat een Modje hem dan even kan vervangen?


[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 13-01-2015 17:31:33 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_148646863
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik had er ook moeite mee, dacht dat het aan mijzelf lag _O- plus hij is nu ook wazig wat de foto's betreft, kijk je er nog lastiger naar.
Hoop niet dat iemand het erg vind, heb hem net aangepast, terug naar de oude kleur en wat LS ook al had gedaan, op alfabet nu de bewoners, als het zo goed is, misschien dat een Modje hem dan even kan vervangen?
[ afbeelding ]
Is nu duidelijker ^O^
Top :)
SOONY
pi_148646904
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:46 schreef DKUp het volgende:

[..]

Is nu duidelijker ^O^
Top :)
;)
Thanks ook voor het veranderen ^O^
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_148646954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:48 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

;)
Thanks ook voor het veranderen ^O^
Geen probleem :)
SOONY
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:11:31 #275
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_148652527
Verkeerde topic sorry
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:12:47 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148652566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Aha, Big Mama is geaccepteerd als kokkin.. ze kookt lekker veel Aldus Wacko
Puicke feedback!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:57:46 #277
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_148657395
Kan er niet ergens een downloadable PSD gezet worden van die OP... Want hij is nu weer "verbetert" alleen staat alles schots en scheef erop ( zet voor de gein eens in Photoshop wat rulers op de foto's, er staat er werkelijk geen enkele goed uitgelijnd nog ), iedereen doet maar wat, iedere naam een ander lettertype, nou ja, Rob zou er niet vrolijk van worden. Geus dan he. Die andere Rob is er wel content mee volgens mij.

Die witte die al een tijdje rondzwerft in de COS is ook best mooi, in de stijl van de Utopia site.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_148658638
Zullen we de Op nu dan gewoon laten zoals die nu is?
Met alfabetische OP-foto van de bewoners, zoals ook de POLL's alfabetisch zijn?

Geen vaste gasten en dieren meer, want Boer John komt niet eens meer en Klaver heet Bella.

Ik denk dat de Op nu wel netjes is, zonder poespas en te veel aan onzin.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:27:35 #279
241662 Jian
Well, well, well
pi_148658744
Voor wat betreft de OP steun ik LS, gewoon omdat ik denk dat die het beste met ons voor heeft. :Y)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:27:44 #280
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_148658754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen we de Op nu dan gewoon laten zoals die nu is?
Met alfabetische OP-foto van de bewoners, zoals ook de POLL's alfabetisch zijn?

Geen vaste gasten en dieren meer, want Boer John komt niet eens meer en Klaver heet Bella.

Ik denk dat de Op nu wel netjes is, zonder poespas en te veel aan onzin.
Die OP is wel prima, ik doel op het plaatje. Omdat er meerdere mensen aanpassingen aan doen en er geen moederbestand is wordt dat ding steeds slordiger. Het zou dus handig zijn als er eenmalig door iemand, kan ik ook zijn, een PSD gemaakt wordt die als download in een eigen topic staat. Op die manier staat alles netjes uitgelijnd, lettertypes hetzelfde etc.

Wie passen nu eigenlijk die OP wel eens aan? Ikzelf doe het soms, Dottey, jij, wie nog meer?

edit: Ik ben nogal een pixelneuker. Noem het beroepsdeformatie. Voor mij is zo'n scheve OP net zo erg als bij iemand met OCD alles in de keukenkastjes op een andere plek zetten :D
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_148658923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:27 schreef rico80 het volgende:

[..]

Die OP is wel prima, ik doel op het plaatje. Omdat er meerdere mensen aanpassingen aan doen en er geen moederbestand is wordt dat ding steeds slordiger. Het zou dus handig zijn als er eenmalig door iemand, kan ik ook zijn, een PSD gemaakt wordt die als download in een eigen topic staat. Op die manier staat alles netjes uitgelijnd, lettertypes hetzelfde etc.

Wie passen nu eigenlijk die OP wel eens aan? Ikzelf doe het soms, Dottey, jij, wie nog meer?
Dottey deed het altijd, maar die wilde het niet op alfabet zetten.
Nu heeft iemand dat gedaan n.a.v. mijn mislukte poging.
Maar twee cossen geleden kwam dat lelijke OP-fotootje er weer in.
Smakeloos en iet op alfabet, want dat ontbrak er aan.

We hebben nu tot 24 februari, dat er geen nieuwen komen.
Dus de OP, zoals die nu is lijkt me toch een compromis met wat we willen?
Op alfabet, uitgelijnd, goede schaduw..... En geen storende kleuren.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:43:52 #282
241662 Jian
Well, well, well
pi_148659384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:27 schreef rico80 het volgende:

[..]

Het zou dus handig zijn als er eenmalig door iemand, kan ik ook zijn, een PSD gemaakt wordt die als download in een eigen topic staat. Op die manier staat alles netjes uitgelijnd, lettertypes hetzelfde etc.

Herstel, an offer you can't refuse, de man biedt aan het zelf geheel gratis te verzorgen _O_
  Admin dinsdag 13 januari 2015 @ 23:10:51 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_148660380
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:27 schreef Jian het volgende:
Voor wat betreft de OP steun ik LS, gewoon omdat ik denk dat die het beste met ons voor heeft. :Y)
:') Jij boefje.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:28:33 #284
241662 Jian
Well, well, well
pi_148661077
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

:') Jij boefje.
Niks, LS en ik, brothers in arms, 2 handen op 1 buik, Peppi en Kokkie, Bassie en Adriaan (LS is Bassie) Als het op OP's aankomt heb ik gewoon alle vertrouwen in die man _O_
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:54:08 #285
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_148661852
Ok, hier een moederbestand. Er zitten 15 groepen in, per bewoner 1. Iedere groep heeft een naam ( tekst ) die gecentreerd staat, een schaduwrandje en de foto. Voor de foto's heb ik die van de site gepakt, geschaald naar 63%/63% en daarna met de select tool op maat geknipt ( scheelt een paar pixels na schalen ). Doordat het groepen zijn kun je makkelijk bewoners op een andere plaats zetten, mocht de alfabetische volgorde gehanteerd blijven. Graag dan wel de groepnamen aanpassen zodat bewoner 1 weer linksboven is en bewoner 15 rechtsonder, anders zoek je je scheel.

Dit is dan de OP:


PSD:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.psd

Let op dat je zowel rulers als guides aan het staan, en snap to guides, dan kun je de uitlijning niet verkloten. Die staat precies uitgemeten namelijk.

Op termijn moeten nog even de elite-stem en genomineerd stickers toegevoegd worden als laagjes, ik weet niet wie die gemaakt had, die kan ze wellicht toevoegen aan dit bronbestand en daarna een nieuwe versie in een dropbox plempen ofzo.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  One tough cookie woensdag 14 januari 2015 @ 00:08:07 #286
169210 liesje1979
pi_148663422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:54 schreef rico80 het volgende:
Ok, hier een moederbestand. Er zitten 15 groepen in, per bewoner 1. Iedere groep heeft een naam ( tekst ) die gecentreerd staat, een schaduwrandje en de foto. Voor de foto's heb ik die van de site gepakt, geschaald naar 63%/63% en daarna met de select tool op maat geknipt ( scheelt een paar pixels na schalen ). Doordat het groepen zijn kun je makkelijk bewoners op een andere plaats zetten, mocht de alfabetische volgorde gehanteerd blijven. Graag dan wel de groepnamen aanpassen zodat bewoner 1 weer linksboven is en bewoner 15 rechtsonder, anders zoek je je scheel.

Dit is dan de OP:
[ afbeelding ]

PSD:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.psd

Let op dat je zowel rulers als guides aan het staan, en snap to guides, dan kun je de uitlijning niet verkloten. Die staat precies uitgemeten namelijk.

Op termijn moeten nog even de elite-stem en genomineerd stickers toegevoegd worden als laagjes, ik weet niet wie die gemaakt had, die kan ze wellicht toevoegen aan dit bronbestand en daarna een nieuwe versie in een dropbox plempen ofzo.
ik had ze liever op volgwoorden van binnenkomst.
of vrouwen bij mannen.
pi_148664689
quote:
16s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:57 schreef isax het volgende:

[..]

ik had ze liever op volgwoorden van binnenkomst.
of vrouwen bij mannen.
Tip: pak het moederbestand van Rico en ga lekker aan het knutselen. Zet ze op "volgwoorden" - lijkt me erg interessant.
Moet je nog wel beslissen of de laatst binnengekomen eerst of laatst in het schema komen.
Ik heb zelf een voorkeur voor het eerste, maar je kunt ook helemaal losgaan en er twee maken.

En wat bedoel je met vrouwen bij mannen - volgens mij druk je je een beetje ongelukkig uit en bedoel je vrouwen bij vrouwen en mannen bij mannen ?

Zoals vroeger in de kerk zeg maar.

En als je je kunstwerk met zweet bloed en tranen het licht hebt laten zien kaap je gewoon volgens goed gebruik de eerstvolgende COS en plaats je vol trots je creatie.
  donderdag 15 januari 2015 @ 09:30:59 #289
241662 Jian
Well, well, well
pi_148701546
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:54 schreef rico80 het volgende:
Ok, hier een moederbestand. Er zitten 15 groepen in, per bewoner 1. Iedere groep heeft een naam ( tekst ) die gecentreerd staat, een schaduwrandje en de foto. Voor de foto's heb ik die van de site gepakt, geschaald naar 63%/63% en daarna met de select tool op maat geknipt ( scheelt een paar pixels na schalen ). Doordat het groepen zijn kun je makkelijk bewoners op een andere plaats zetten, mocht de alfabetische volgorde gehanteerd blijven. Graag dan wel de groepnamen aanpassen zodat bewoner 1 weer linksboven is en bewoner 15 rechtsonder, anders zoek je je scheel.

Dit is dan de OP:
[ afbeelding ]

PSD:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.psd

Let op dat je zowel rulers als guides aan het staan, en snap to guides, dan kun je de uitlijning niet verkloten. Die staat precies uitgemeten namelijk.

Op termijn moeten nog even de elite-stem en genomineerd stickers toegevoegd worden als laagjes, ik weet niet wie die gemaakt had, die kan ze wellicht toevoegen aan dit bronbestand en daarna een nieuwe versie in een dropbox plempen ofzo.
Die OP ziet er qua lay-out goed uit, maar eigenlijk vind ik dat ie niet kan! Moet je nu toch kijken naar die door Talpa opgedofte foto's. Kijk naar die Colinda, best aardig om te zien daar terwijl het in werkelijkheid de griezeligheid zelf is, Gio hoort een dikke plofkop te hebben, Patje is een kale psychopaat, niet een aimabele baardmans etc. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Jian op 15-01-2015 09:36:17 ]
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 10:59:09 #290
388664 crew  Dotteke
pi_148703557
Een vraag, wat verstaat men eigenlijk onder streamverslagen
1- verslagen maken van wat je hoort en ziet op de streams
2- dingen uit de COS pakken en een soort van COS berichten in de SV zetten?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_148703844
quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Dotteke het volgende:
Een vraag, wat verstaat men eigenlijk onder streamverslagen
1- verslagen maken van wat je hoort en ziet op de streams
2- dingen uit de COS pakken en een soort van COS berichten in de SV zetten?
Het liefst het eerste punt, maar als iemand de streams niet heeft, is het belangrijk dat de berichten op de waarheid gebaseerd zijn. Niet dat alles letterlijk wordt overgenomen uit de COS, als er vreemde bijnamen staan weergeven. De SV'en zijn bedoeld voor de 'lurkers' en de mensen die wat terug willen lezen :).
SOONY
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 11:10:12 #292
388664 crew  Dotteke
pi_148703912
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

Het liefst het eerste punt, maar als iemand de streams niet heeft, is het belangrijk dat de berichten op de waarheid gebaseerd zijn. Niet dat alles letterlijk wordt overgenomen uit de COS, als er vreemde bijnamen staan weergeven. De SV'en zijn bedoeld voor de 'lurkers' en de mensen die wat terug willen lezen :).
Oke, duidelijk. Dat scheelt mij een hoop tijd :D
Dan stop ik met schrijven ga er geen tijd en energie meer instoppen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 11:19:59 #293
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_148704232
Ik schreef tegelijkertijd in de het streamverslagen topic dit Dotteke

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:12 schreef Miek37 het volgende:
Dit was mijn laatste COS verslag, ik heb geen streams, iedereen weet nu ondertussen wel dat ik zo werk, ik ga dat er na dik een jaar niet elke keer bijvermelden.

Er komt nu bezwaar omdat wat er in de Cos staat niet altijd de waarheid is, ik schrijf echter pas iets op als meerdere Cossers erover hebben geschreven.

Op een gegeven moment weet je ook wel het kaf van het koren te scheiden en welke users serieus zijn of niet.

Wat een streamverslaggever hoort is immers ook maar een eigen waarneming en kan door een andere streamer weer heel anders worden geinterpreteerd.

Ik deed het omdat er vaak hiaten in de streamverslagen zijn.

Maar als iemand die echt streams verslaat dreigt met stoppen omdat ik uit de COS versla weet ik uiteraard mijn plaats en maak weer vrij baan voor Dotteke. :W
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 11:21:32 #294
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_148704281
quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Oke, duidelijk. Dat scheelt mij een hoop tijd :D
Dan stop ik met schrijven ga er geen tijd en energie meer instoppen.
Ja, zonde van mn ochtend ook :Y
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 11:26:49 #295
388664 crew  Dotteke
pi_148704466
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:21 schreef Miek37 het volgende:

[..]

Ja, zonde van mn ochtend ook :Y
O nee hoor meis, ga lekker door.
Als men er genoegen mee neemt is het toch goed.
Mijn besluit staat toch vast.
En dat heeft niets met jou te maken
Als men genoegen neemt met wat in de COS staat waarom zou ik dan nog tijd en energie in een verslag gaan stoppen.
DE SV afdeling is niet van mij ieder mag het dus op zijn/haar manier doen.
Alleen ik besluit me dan terug te trekken, dat was ook de reden dat ik er eerder mee gestopt was.
Ga lekker verder no hard feelings :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_148704795
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:19 schreef Miek37 het volgende:
Ik schreef tegelijkertijd in de het streamverslagen topic dit Dotteke

[..]

Als meerdere users hetzelfde schrijven in de COS, kan je er vanuit gaan dat het klopt. Het enige wat ik erbij zei was: Let er wel op dat het is gezegd of gebeurd.
Ik heb niet gezegd dat je niks in SV mag plaatsen als je geen streams hebt.
SOONY
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 11:40:24 #297
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_148704915
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef DKUp het volgende:

[..]

Als meerdere users hetzelfde schrijven in de COS, kan je er vanuit gaan dat het klopt. Het enige wat ik erbij zei was: Let er wel op dat het is gezegd of gebeurd.
Ik heb niet gezegd dat je niks in SV mag plaatsen als je geen streams hebt.
Ik reageerde op Dotteke's post.

Die stopt als ik doorga, want wat een streamer verslaat is wel waarheidsgetrouw en een samenvatting uit de COS verslagen niet, terwijl een verslag van de streams afkomt van 1 persoon en uit de COS eenzelfde waarneming is van meerdere mensen.

quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik blijf er bij dat SV een verslag is wat van de streams komt en niet wat er in de COS neer gezet wordt
Hoe kan je een discussie goed weer geven in een SV met wat losse woorden uit een COS?

Maar goed het is mijn mening, voor mij makkelijk ik ben klaar met het schrijven van SV als het zo ook kan,
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 12:00:34 #298
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_148705565
Ik zie werkelijk niet in waarom beide vormen van streamverslagen niet naast elkaar zouden kunnen bestaan. :)

Ik weet ook zeker dat ze allebei waardevol worden gevonden door de users die geen tijd hebben om alle COS'en uit te pluizen maar wél graag op de hoogte willen blijven van wat er in en om de loods speelt.

Beide vormen (zelf verslagen schrijven + COS-highlights) zijn toegestaan. Als er nou een flinke handvol SV'ers was zou je nog kunnen zeggen: het plaatsen van samenvattingen uit de COS is overbodig. Maar aangezien er regelmatig hiaten zijn, is die aanvulling meer dan welkom.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:04:52 #299
241662 Jian
Well, well, well
pi_148705729
Misschien kan mootie hierin een bijdrage gaan leveren, die klaagt vaak over de onvolledigheid van de SV ^O^
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 12:05:36 #300
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_148705750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:00 schreef Gert het volgende:
Ik zie werkelijk niet in waarom beide vormen van streamverslagen niet naast elkaar zouden kunnen bestaan. :)

Ik weet ook zeker dat ze allebei waardevol worden gevonden door de users die geen tijd hebben om alle COS'en uit te pluizen maar wél graag op de hoogte willen blijven van wat er in en om de loods speelt.

Beide vormen (zelf verslagen schrijven + COS-highlights) zijn toegestaan. Als er nou een flinke handvol SV'ers was zou je nog kunnen zeggen: het plaatsen van samenvattingen uit de COS is overbodig. Maar aangezien er regelmatig hiaten zijn, is die aanvulling meer dan welkom.
Mijn idee! ^O^
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 12:07:10 #301
184769 crew  Deisyy
pi_148705806
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:00 schreef Gert het volgende:
Ik zie werkelijk niet in waarom beide vormen van streamverslagen niet naast elkaar zouden kunnen bestaan. :)

Ik weet ook zeker dat ze allebei waardevol worden gevonden door de users die geen tijd hebben om alle COS'en uit te pluizen maar wél graag op de hoogte willen blijven van wat er in en om de loods speelt.

Beide vormen (zelf verslagen schrijven + COS-highlights) zijn toegestaan. Als er nou een flinke handvol SV'ers was zou je nog kunnen zeggen: het plaatsen van samenvattingen uit de COS is overbodig. Maar aangezien er regelmatig hiaten zijn, is die aanvulling meer dan welkom.
Dit ja, beter iets dan niets.

Maar om toch nog iets te zeuren te hebben zou het wel fijn zijn als de foto's onder een spoiler komen, mobiel is het bijna niet te lezen ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')