kleintjesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Misschien moet dat hok eens dichtgetimmerd worden. Wel met luchtgaten, hoor.
KLB / Ik erger me aan 'Ik irriteer me'.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef japie1971 het volgende:
dat is volgens mij mijn taakomschrijving toch niet hier ? Nogmaals, ik irriteer me niet snel aan offtopic gebrabbel.. wel aan scheldpartijen soms
ik pak meestal de persoon zelf aan.. is veel effectiever.. en als dat niet helpt dan als laatste redmiddel een rapportage van de postquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
KLB / Ik erger me aan 'Ik irriteer me'.
Sommigen snappen dat niet. Of willen het niet snappen. Die genoemde user is daar een uitermate irritant voorbeeld van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:48 schreef japie1971 het volgende:
ik pak meestal de persoon zelf aan.. is veel effectiever.. en als dat niet helpt dan als laatste redmiddel een rapportage van de post
Dat dus!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er dient mijns inziens idd altijd veel strenger gemodereerd te worden. Wellicht zou ik mij dan ook weer eens in COS wagen.
yep... frustratie tot in de meest bizarre vorm....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommigen snappen dat niet. Of willen het niet snappen. Die genoemde user is daar een uitermate irritant voorbeeld van.
Deze snap ik niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:51 schreef japie1971 het volgende:
[..]
yep... frustratie tot in de meest bizarre vorm....
al hoop ik soms wel dat ze gelijk krijgt..... dan wordt het toch nog gezellig op de cos![]()
![]()
en dat was weer sarcasme
ja terug komend op gister. het is waar dat dkup het prima doet maar als mensen "lollig" gaan doen omdat jij er wat van zegt vertrek je toch niet gewoon? naja dat is wat mij gister stoorde daar aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
De één wil het strenger, de ander wil het losser. De één vindt dat er teveel gescholden wordt, de ander vindt dat het prima gaat. We hebben hier te maken met een hele grote groep users en je kan nooit iedereen tevreden stellen. Dit is wat ons betreft de middenweg en daar moeten jullie het gewoon mee doen. En ja hartstikke jammer dat er dan mensen niet meer in de COS willen komen of zich ergeren maar ik denk dat je dat altijd wel houdt.
Het hele punt was dat wanneer er dan ingegrepen wordt er dan gewoon naar geluisterd moet worden. En dat is volgens mij wel duidelijk nu. Kunnen we nu voor de zoveelste keer de discussie starten over de ideale COS maar dat heeft weinig zin. De ideale COS is een Utopia hihaho. Het gaat over het algemeen prima en DKUp doet het heel goed.
We gaan het monitoren..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
De één wil het strenger, de ander wil het losser. De één vindt dat er teveel gescholden wordt, de ander vindt dat het prima gaat. We hebben hier te maken met een hele grote groep users en je kan nooit iedereen tevreden stellen. Dit is wat ons betreft de middenweg en daar moeten jullie het gewoon mee doen. En ja hartstikke jammer dat er dan mensen niet meer in de COS willen komen of zich ergeren maar ik denk dat je dat altijd wel houdt.
Het hele punt was dat wanneer er dan ingegrepen wordt er dan gewoon naar geluisterd moet worden. En dat is volgens mij wel duidelijk nu. Kunnen we nu voor de zoveelste keer de discussie starten over de ideale COS maar dat heeft weinig zin. De ideale COS is een Utopia hihaho. Het gaat over het algemeen prima en DKUp doet het heel goed.
Dat was inderdaad niet de meest handige zet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
ja terug komend op gister. het is waar dat dkup het prima doet maar als mensen "lollig" gaan doen omdat jij er wat van zegt vertrek je toch niet gewoon? naja dat is wat mij gister stoorde daar aan.
Ja en dat eerste is uitgebreid besproken, opgepakt, users hebben een DM gehad, etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
ja terug komend op gister. het is waar dat dkup het prima doet maar als mensen "lollig" gaan doen omdat jij er wat van zegt vertrek je toch niet gewoon? naja dat is wat mij gister stoorde daar aan.
en fijn dat waarschijnlijk heel wat cossers het geweldig vinden zo maar als het voor een buitenstaander niet leuk is gaat er wat mis. het hoeft ook niet ala libelle maar kom op zeg.
Ik ben er mee bezigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Inodder het volgende:
Heeft er nog een modje tijd om naar mijn TR/eerdere post hier te kijken en/of hier op te reageren?
Thnx...
ps. Wellicht helpt het mensen om een TR serieuzer te nemen als hier wat meer feedback op komt.
Ik zie het net ...quote:
Ik heb het nu allemaal al weggehaald. Als een filmpjesmaker het heeft uitgelegd zet ik het in de OPquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zie het net ...
Zullen maar weinig posts overblijven... 98% is filmloos en kan rechtstreeks naar het UTO / Vragen/opmerkingen over streamverslagen en filmpjes, deel 5 topic.
Wellicht zou een stukje uitleg in de OP kunnen worden verwerkt aangezien het blijkbaar erg moeilijk is voor sommigen om een filmpje afgespeeld te krijgen.
Kan, maar ach, die cos loopt als een trein en de meeste mensen die daar komen hebben gewoon plezier en dat is volgens mij het primaire doel van dat topic en Fok. Lekker zo laten en niet teveel reageren op die paar klagers, gaat prima zo volgens mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Kijkertje het volgende:
Misschien moet er een S.O.O.S. opgericht woreden. Slap Ouwehoeren Over Streams
Het maakt mij allemaal niet uit maar ik hoef dan ook niet te modden. Ik verbaas me meer over het feit dat er in de FB weer een hele discussie toegelaten wordt van pagina's lang.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan, maar ach, die cos loopt als een trein en de meeste mensen die daar komen hebben gewoon plezier en dat is volgens mij het primaire doel van dat topic en Fok. Lekker zo laten en niet teveel reageren op die paar klagers, gaat prima zo volgens mij.
Dank je. Fijn dat je het zo opvat!quote:Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef mootie het volgende:
Fijn dat je even meedenkt. Heel constructief.
Sorry hoor.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef mootie het volgende:
Fijn dat je even meedenkt. Heel constructief.
Aha, nog een meedenker.. Gaat de goede kant uit hier!quote:
Oh je begrijpt me verkeerd. Ik moest lachen omdat ik het een beetje las als een pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Aha, nog een meedenker.. Gaat de goede kant uit hier!
Neinquote:Op zondag 4 januari 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo, ik wil even vragen of de SC ook over Utopia moet gaan?
Tuurlijk, het is toch Utopia SC, het is eigenlijk een schande dat je het niet over Utopia mag hebben in de SC.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar haal je nou weer vandaan dat je het in de Sc niet over Utopia mag hebben?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is toch Utopia SC, het is eigenlijk een schande dat je het niet over Utopia mag hebben in de SC.
Nee. Liever niet zelfs maar dat is een persoonlijke mening en zeg ik niet als mod.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is wel waar, probeer het maar eens, dan krijg je het nette bericht dat je op moet oprotten naar de COS, geen utopia gelul in de SC.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar haal je nou weer vandaan dat je het in de Sc niet over Utopia mag hebben?
Lol daar scroll je dan maar overheen.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is wel waar, probeer het maar eens, dan krijg je het nette bericht dat je op moet rotten naar de COS, geen utopia gelul in de SC.
Meerdere keren gebeurd.
PP Ze hebben de teugels wat strakker aangetrokken ivm met het oeverloze Off Topic gezwetst in de COS dat dus bijna iedereen naar de SC wordt verbannen... Desalnietemin gebeurt het nog regelmatig dat het in de SC over Utopia gaat ...quote:
Teugels strak aantrekken werkt niet weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
PP Ze hebben de teugels wat strakker aangetrokken
Echt een vraag die in de Feedback past, dat iemand soms dringend behoefte heeft aan één bepaald persoon en die nergens vinden kan...quote:
Ooh, iBenny, da's een goeie mod, lekker rustig, doet precies wat ie moet doenquote:Op zondag 4 januari 2015 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
Naar verluidt is de gezochte in een Topic waargenomen, alwaar deze zomaar een post plaatste![]()
[ afbeelding ]
Die zogenaamde off-topic berichten worden niet voor niks weggehaald. Het dagelijks leven van een user of telkens zeggen dit is off-topic zegt volgens mij al genoeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik zie dat er (zogenaamd off topic) berichten verwijderd worden uit de COS. Is dat nieuw beleid?
Dat is mij ook opgevallen, eerst deed een moderator dat die niets te zeggen hoort te hebben over het UTO subforum (Mylene), nu is DKUp actief bezig met deleten, maar heeft dat wel aangekondigd in de nu lopende COSquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik zie dat er (zogenaamd off topic) berichten verwijderd worden uit de COS. Is dat nieuw beleid?
Het weghalen is dus nieuw beleid? En als een post is verwijderd, hoe kan er dan beoordeeld worden of deze inderdaad terecht verwijderd is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die zogenaamde off-topic berichten worden niet voor niks weggehaald. Het dagelijks leven van een user of telkens zeggen dit is off-topic zegt volgens mij al genoeg.
Als er een mod niet aanwezig is kan het dus zijn dat die off-topic posts blijven staan. We kijken als nog naar deze berichten, maar we verwijderen het dan niet.
Berichten worden voordat ze worden verwijderd, genote.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het weghalen is dus nieuw beleid? En als een post is verwijderd, hoe kan er dan beoordeeld worden of deze inderdaad terecht verwijderd is?
En het is dus nieuw beleid?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Berichten worden voordat ze worden verwijderd, genote.
Alle mods en admins kunnen dit zien en zij kunnen dus ook beoordelen of dit terrecht is
Dat kunnen alleen de moderators zelf zien, en de admins, dus niet transparant naar de users toe in dit gevalquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het weghalen is dus nieuw beleid? En als een post is verwijderd, hoe kan er dan beoordeeld worden of deze inderdaad terecht verwijderd is?
Nou, vreemd hoor. Nog nooit gezien dat er zoveel posts verwijderd zijn. Erg irritant als ik de COS probeer te lezen.quote:
Je kunt je eigen notes inzien. Kost je 4,50. Of een abonnement.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Hepyro het volgende:
Dat kunnen alleen de moderators zelf zien, en de admins, dus niet transparant naar de users toe in dit geval.
De berichten die worden verwijderd, hebben niks te maken met de streams (daar is de COS voor).quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, vreemd hoor. Nog nooit gezien dat er zoveel posts verwijderd zijn. Erg irritant als ik de COS probeer te lezen.
ja net zoals sommige het offtopic gewauwel erg irritant vindenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, vreemd hoor. Nog nooit gezien dat er zoveel posts verwijderd zijn. Erg irritant als ik de COS probeer te lezen.
Dat kan ook, maar de Fok!Shop is gesloten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt je eigen notes inzien. Kost je 4,50. Of een abonnement.
Als je de COS terugleest zul je zien dat er nog heel veel off topic posts staan, ook van tijden waarop er een moderator aanwezig was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
De berichten die worden verwijderd, hebben niks te maken met de streams (daar is de COS voor).
Voor gesprekken die daar helemaal niet overgaan, kan ik het best naar de SC (Slowchat verwijzen)
Yep. Dat is voorlopig even de workaround.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef DKUp het volgende:
Je kan volgens mij wel geld overmaken naar Danny en dan krijg je een abonnement
Ook interessant. Volgens de wet persoonsgegevens heeft iedereen recht op inzage (tegen een kleine vergoeding). Een abbo zou dus geen voorwaarde mogen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar de Fok!Shop is gesloten.
Je kan volgens mij wel geld overmaken naar Danny en dan krijg je een abonnement
nou hup dkup deleten dan maarquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als je de COS terugleest zul je zien dat er nog heel veel off topic posts staan, ook van tijden waarop er een moderator aanwezig was.
Wil je die ook weg hebben?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als je de COS terugleest zul je zien dat er nog heel veel off topic posts staan, ook van tijden waarop er een moderator aanwezig was.
Andere optie is dus 4,50 overmaken ... Zoals gezegd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:
Ook interessant. Volgens de wet persoonsgegevens heeft iedereen recht op inzage (tegen een kleine vergoeding). Een abbo zou dus geen voorwaarde mogen zijn.
Als er dan al posts verwijderd worden wil ik dat het consequent gebeurd, en niet van de ene wel en de andere niet.quote:
Ik zie in jou een potentiële mod.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als er dan al posts verwijderd worden wil ik dat het consequent gebeurd, en niet van de ene wel en de andere niet.
Zoals gezegd kan dat nu niet want de Fok!shop is gesloten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Andere optie is dus 4,50 overmaken ... Zoals gezegd.
Ik grijp wel vaker in hoor, met toestemming van moderators hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:24 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Dat is mij ook opgevallen, eerst deed een moderator dat die niets te zeggen hoort te hebben over het UTO subforum (Mylene), nu is DKUp actief bezig met deleten, maar heeft dat wel aangekondigd in de nu lopende COS.
Eentje die het nog geen week uithoudt.quote:
Maar wat een fantastische (bijna) week zou het zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eentje die het nog geen week uithoudt.
ohhhh daarvoor zijn die notesquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Berichten worden voordat ze worden verwijderd, genote.
Alle mods en admins kunnen dit zien en zij kunnen dus ook beoordelen of dit terrecht is
Zoals gezegd kun je ook dan even mailen met Danny. Net als wanneer je een abonnement wil afsluiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Raskolnikow het volgende:
Zoals gezegd kan dat nu niet want de Fok!shop is gesloten.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eentje die het nog geen week uithoudt.
daarom kan dat dan ook eenmalig voor 4.50 zondrr abbo zoals hierboven al vermeldquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ook interessant. Volgens de wet persoonsgegevens heeft iedereen recht op inzage (tegen een kleine vergoeding). Een abbo zou dus geen voorwaarde mogen zijn.
Is me zo 450 notes waard.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:41 schreef Baconbus het volgende:
Maar wat een fantastische (bijna) week zou het zijn.
zoals gezegd is de fok!shop gesloten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals gezegd kun je ook dan even mailen met Danny. Net als wanneer je een abonnement wil afsluiten.
Zoals gezegd is mail geen FOK!shop.quote:
zoals nog niet gezegd hoe kom jij dan aan danny's email?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals gezegd is mail geen FOK!shop.
Ik wil ook wel eens iets.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als er dan al posts verwijderd worden wil ik dat het consequent gebeurd, en niet van de ene wel en de andere niet.
Danny @ fok.nl.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:45 schreef isax het volgende:
zoals nog niet gezegd hoe kom jij dan aan danny's email?
Je zou bijna denken idiotproof. Of stonerproof.quote:
geen offtopic in de cos?quote:
toch niet. ben hem nu een liefdesbrief aan het schrijvenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou bijna denken idiotproof. Of stonerproof.
Juist niet, want er is zooi verwijderdquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met juist niet? Dat ik het niet vervelend vind?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Juist niet, want er is zooi verwijderd
Het is nou net niet irritantquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met juist niet? Dat ik het niet vervelend vind?
Liesje zei zondagnacht nog dat de Cos is zoals die is en zo bleef.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Juist niet, want er is zooi verwijderd
Ik zie geen discrepantie in het gevoerde beleidquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liesje zei zondagnacht nog dat de Cos is zoals die is en zo bleef.
Maar opeens een ander beleid.
Misschien dat de mods even kunnen overleggen met elkaar en één lijn trekken ?
Is gewoon nog hetzelfde als toenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liesje zei zondagnacht nog dat de Cos is zoals die is en zo bleef.
Maar opeens een ander beleid.
Misschien dat de mods even kunnen overleggen met elkaar en één lijn trekken ?
Ik vandaag wel, en vele met mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie geen discrepantie in het gevoerde beleid
Ook op dit moment worden er veel off topic berichten geplaatst en daar hoor ik niets over. En ze blijven ook staan. Heel vreemd, deze selectieve censuur.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vandaag wel, en vele met mij.
Vandaag zijn veel berichten weg gehaald, ook on-topic.
Maar lijkt vandaag wel of het selectief gebeurt.
Terwijl hele grove opmerkingen gewoon blijven staan.
Grove opmerkingen zijn weggehaald toen Mylene en ik er waren, we zijn niet altijd aanwezig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vandaag wel, en vele met mij.
Vandaag zijn veel berichten weg gehaald, ook on-topic.
Maar lijkt vandaag wel of het selectief gebeurt.
Terwijl hele grove opmerkingen gewoon blijven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |