quote:Op zondag 15 maart 2015 09:19 schreef Bugno het volgende:
Zie je wel, die Max kan er niks van. Net als zijn vader. Paupers.
Op de Frontpage schreef ja anders zelf ook iets van gelijke strekking:quote:
Uitslag Grand Prix van Australiëquote:Jahoor Max uitgevallen
Niks te zoeken in de F1.
om de trolls daar voor te zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op de Frontpage schreef ja anders zelf ook iets van gelijke strekking:
[..]
Uitslag Grand Prix van Australië
Teveel toeren bijvoorbeeld? Lijkt me niet. Dat zou je dan ook in zijn brandstofverbruik moeten zien en dat is niet het geval. Daarnaast leek zijn bandenmanagement ook dik in orde, dus ik zie eigenlijk geen extremiteiten.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:58 schreef franklop het volgende:
Tis trouwens toch al de derde keer dat er iets mis is met de motor van Max, sinds dat hij bij Toro Rosso is begonnen. VT in Japan, tijdens 1 der testdagen en nu ook. Nu is de Renault niet de betrouwbaarste bak, maar kan het eventueel iets met zijn rijstijl te maken hebben?
Was ook zomaar een gedachte, geen voorbarige conclusies enzo, maar kan zo wel hard gaan met zijn motorenquote:Op zondag 15 maart 2015 12:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Teveel toeren bijvoorbeeld? Lijkt me niet. Dat zou je dan ook in zijn brandstofverbruik moeten zien en dat is niet het geval. Daarnaast leek zijn bandenmanagement ook dik in orde, dus ik zie eigenlijk geen extremiteiten.
Dat Renault-blok is gewoon kut. Ricciardo is ook al aan zijn tweede bezig.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Was ook zomaar een gedachte, geen voorbarige conclusies enzo, maar kan zo wel hard gaan met zijn motoren
Ik had dezelfde gedachte, maar die auto's worden van alle kanten in de gaten gehouden dus als z'n rijstijl anders is dan normaal zou dat opvallen.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Was ook zomaar een gedachte, geen voorbarige conclusies enzo, maar kan zo wel hard gaan met zijn motoren
nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:58 schreef franklop het volgende:
Tis trouwens toch al de derde keer dat er iets mis is met de motor van Max, sinds dat hij bij Toro Rosso is begonnen. VT in Japan, tijdens 1 der testdagen en nu ook. Nu is de Renault niet de betrouwbaarste bak, maar kan het eventueel iets met zijn rijstijl te maken hebben?
Onderin heeft de Renault vaak wel veel trekkrachtquote:Op zondag 15 maart 2015 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee.
Renault is gewoon een zaadmerk.
Stuk of 10 WK titels in laatste 20 jaar....zaadmerk inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee.
Renault is gewoon een zaadmerk.
Je bent dan ook wel door de molen geslagen als je überhaupt nog de moeite neemt om de Telegraaf te lezen en een kwalitatief hoogstandje voorgeschoteld verwacht te krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:36 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
De Telegraaf in de bocht Ik schrik me rot; ik dacht dat die jongen iets heel ergs was overkomen. Blijkt dat -ie met autopech is uitgevallen...
Tjonge jonge... hoe erg kun je iets opkloppen?
Toen hij uit de pits kwam had hij een knipperend achterlicht. Ik dacht dat dat aansprong in een zuinige modus. Misschien verkeerde knopje op het stuur en vervolgens te veel toeren gedraaid?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:58 schreef franklop het volgende:
Tis trouwens toch al de derde keer dat er iets mis is met de motor van Max, sinds dat hij bij Toro Rosso is begonnen. VT in Japan, tijdens 1 der testdagen en nu ook. Nu is de Renault niet de betrouwbaarste bak, maar kan het eventueel iets met zijn rijstijl te maken hebben?
In het verleden behaalde resultaten....quote:Op zondag 15 maart 2015 14:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stuk of 10 WK titels in laatste 20 jaar....zaadmerk inderdaad.
quote:Het eindresultaat van Max Verstappen's F1 debuut op de racebaan is uiteraard niet waar we op gehoopt hadden. Maar er is ook nog een ander resultaat en dat is om te zien hoe hij met de tegenslag van uitvallen omgaat. Daar scoort hij gewoon 10/10! Gelukkig is hij geen 'drama-koning' en blijft hij gebalanceerd in z'n terugblik. Een winnaar die bij verlies de rug recht houdt, heerlijk en een echte kerel. Door de techniek getackeld dus niets waarvoor hij verantwoording hoeft te nemen.
De term 'opgeblazen motor' wordt nog wel eens door sensatiebeluste omstanders gebruikt en daar krijg ik eerlijk gezegd altijd kromme tenen van. Even kort en goed: een moderne Formule 1 motor kan je nog niet kapot krijgen al zou je het graag willen. Als dus een motor kapot gaat kan een rijder daar tegenwoordig NIETS aan doen om dat te voorkomen! Niet met over-toeren of mis-schakelen, niets. Daar gaat intern in de motor gewoon iets fout en 'that's it'. Wel zie je dat het vaak na een pit-stop gebeurd en dat komt door het fenomeen 'heat-soak', wanneer je tijdens de race langdurig en maximaal de motor belast dan krijg je op de baan alle rijwind-koeling en motorsmering die je nodig hebt en waar de motor op berekend is. Wanneer je dan abrupt stilstaat is die koeling plotseling weg en krijg je een enorme hitteontwikkeling wat bij een zwakke motor soms tot oververhitting lijdt. Op de baan komt dat dan vaak terminaal tot uiting zoals het geval was bij Max.
Voor de rest van het seizoen kunnen we concluderen dat hij bij een goed team zit naast een teamgenoot met ook veel talent! Gelukkig maar want sommige raceteams zijn een opvangcentrum voor de 'lucky-sperm-club' waarbij het familiekapitaal hun sterkste eigenschap is.. Team Torro Rosso is dat niet dus, die hebben gewoon twee top-talenten. Over het hele komende jaar zal Max het goed gaan doen tegen dit decor.
Ik heb nog wel een verklaring waarom Carlos Sainz het zo goed deed en daar zijn we in ons enthousiasme allemaal een beetje schuldig aan. Door Max bij iedere gelegenheid op te hemelen brachten we Carlos in een positie waar hij niets meer te verliezen had en dat zijn de moeilijkste tegenstanders om tegen te vechten. Nu is door zijn sterke optreden ook bij hem voor de volgende race een verwachtingspatroon aanwezig dus het evenwicht is onderweg! Geduld en vertrouwen zal nog veel vaker nodig gaan zijn! Even balen nu maar daarom is winnen zo mooi! Nothing worthwhile comes easy
nee dat is om de hybride systemen op te laden meen ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Toen hij uit de pits kwam had hij een knipperend achterlicht. Ik dacht dat dat aansprong in een zuinige modus. Misschien verkeerde knopje op het stuur en vervolgens te veel toeren gedraaid?
Wat een flauwekul. Als Verstappen niet was uitgevallen, was hij voor Sainz terecht gekomen.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zoals Sainz zelf al zei: hij werd vorig jaar kampioen en Verstappen werd verslagen door een andere rookie. Geen reden om aan te nemen dat Max Sainz alle hoeken van de racebaan gaat laten zien dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |