abonnement Unibet Coolblue
pi_148071764


Sinds dit weekeind helemaal verslaafd aan deze topgame: Elite: Dangerous van Frontier.

Het is een zeer uitgebreide volledig online Space adventure, handel en vecht game simulator voor de PC/Mac in een volledig open galaxy. Je bent zo vrij als een vogeltje in space in wat je wilt gaan doen: dog fighting, handelaar zijn, exploren, of Space trucker worden, smokkelaar, mining, piraat worden, huurling, bij de Federatie aansluiten, politiek, het kan allemaal en niets moet. Bij de start krijg je een simpele vlieger, 1000 credits en red je maar. Geld verdienen, en overleven.

Science technisch klopt het ook allemaal behoorlijk met 400 miljoen (!) acurate sterren stelsels. Grafisch is het spel echt fenomenaal. Een wow-moment wanneer je zelf voor het eerst een space dock in vliegt, alsof je midden in A Space Odyssey van Stanley Kubrick zit.

Speltechnisch is het pittig, de leercurve is recht omhoog met dikke online handleidingen en veel, heel veel opleidingsmateriaal, waaronder op Youtube.

De game is twee jaar geleden gestart via Kickstarter waar het $ 2 miljoen ophaalde en wordt gemaakt door dezelfde maker van de orginele Elite van 30 jaar geleden. Sinds 16 december 2014 is de eerste versie uitgekomen. Het is allemaal nog in ontwikkeling, heeft af en toe ruwe kantjes en je krijgt steeds updates en nieuwe features.

Wie speelt er hier nog meer Elite Dangerous?

http://www.elitedangerous.com/




pi_148072416
Word een resolutie van 2560'1080 ook ondersteunt? :D
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  zondag 28 december 2014 @ 22:55:17 #3
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_148073757
Ik denk dat ik liever wacht op Star Citizen, of tenminste dat deze game iets meer afgewerkter wordt.
pi_148086163
De vergelijking met Star Citizen ligt voor de hand, al zijn er grote verschillen. Belangrijkste verschil is dat het nog minstens een jaar duurt voordat Star Citizen uitkomt, terwijl Elite Dangerous er nu is. Elite Dangerous heeft soms ruwe randjes maar is erg goed speelbaar. Slimste keuze is Elite Dangerous EN Star Citizen.

Met Elitie Dangerous is een resolutie van 4K mogelijk. En mooie setups zie je op internet, met voice command, head tracking, Oculus ondersteuning. Het mag wat kosten. :)

pi_148092429
Ik speel het ook sinds afgelopen week (Kickstarter backer).

Destijds toch goed vermaakt met Elite: Frontier op de Amiga dus dit backen was een no-brainer.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:27:05 #6
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_158000896
Schaamteloze topic kaping (it's in the game ;) )

De uitbreiding ELITE DANGEROUS: HORIZONS komt deze maand uit. Nu wil ik na dertig jaar de opvolger gaan spelen maar heb ik geen mogelijkheid om een high-end GPU te kopen. De rest van mijn systeem voldoet aan de eisen.

Voeding heeft 1x6 + 1x8 (6+2) pins beschikbaar.
Ik wil op 1920x1080 spelen.
Videokaart lengte max 33.4 cm.
PCI-e 2.0 x16

Systeemeisen
Minimum ATI 4870HD
Recommended ATI Radeon R9 280X

Iemand een suggestie voor een betaalbare GPU om dit spel te kunnen spelen op een redelijke frame-rate zonder gelijk 250 euro te hoeven lappen?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_158040137
Speel dit spel ook, maar ben benieuwd naar waar jullie eigenlijk rond hangen?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 6 december 2015 @ 01:05:54 #8
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_158048414
Nog nergens. Eerst een bruikbare GPU kopen, dan het spel en dan mijn eerste ervaring opdoen.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_158169312
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:27 schreef Pagan het volgende:
Schaamteloze topic kaping (it's in the game ;) )

De uitbreiding ELITE DANGEROUS: HORIZONS komt deze maand uit. Nu wil ik na dertig jaar de opvolger gaan spelen maar heb ik geen mogelijkheid om een high-end GPU te kopen. De rest van mijn systeem voldoet aan de eisen.

Voeding heeft 1x6 + 1x8 (6+2) pins beschikbaar.
Ik wil op 1920x1080 spelen.
Videokaart lengte max 33.4 cm.
PCI-e 2.0 x16

Systeemeisen
Minimum ATI 4870HD
Recommended ATI Radeon R9 280X

Iemand een suggestie voor een betaalbare GPU om dit spel te kunnen spelen op een redelijke frame-rate zonder gelijk 250 euro te hoeven lappen?
Om heel specifiek te zijn nu. Horizon komt op de 15DE uit!

Plus nog de nieuwe trailer die of de 9de uit is gekomen.
Every war is different, every war is the same.
pi_158952492
Tijd voor een kick, er moeten meer mensen zijn die dit spelen toch? :)

Hang nu zelf vooral rond LP 811-17 uit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:33:36 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158953824
Superpopulair spel.
pi_158954274
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:33 schreef RickoKun het volgende:
Superpopulair spel.
ingame en op tweakers wel iig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 4 juni 2016 @ 16:02:49 #13
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_162741426
Grote kick :D

Ik zit er over na te denken om dit game aan te schaffen. Zijn er hier nog mensen die het spelen?

Ik wil vooral gebieden verkennen en misschien weirde (alien) artifacts ofzo vinden. Is dat mogelijk in dit game?
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_162755309
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:02 schreef Roland_Deschain het volgende:
Grote kick :D

Ik zit er over na te denken om dit game aan te schaffen. Zijn er hier nog mensen die het spelen?

Ik wil vooral gebieden verkennen en misschien weirde (alien) artifacts ofzo vinden. Is dat mogelijk in dit game?
Er zijn sommige gebieden die je niet kan exploren en er schijnt een soort van alien ras in het universum te zitten die nog niemand heeft gezien.

Speel het nu op aanraden van een vriend een aantal maanden en ik vind het een leuk spel. Wil je vechten kan je vechten, wil je mijnen kan je mijnen, traden. Alleen na de update is alles moeilijker geworden.
pi_163072501
I'm a absolute beginner....

Heb vandaag E.D. ook maar eens gekocht.
En nu maar eerst eens de toetsenbesturing gaan leren.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_163107310
Tjonge.. ik heb de oude DOS versie nog gespeeld.... met wireframe graphics.
see what is invisible to others.
  zondag 19 juni 2016 @ 12:00:02 #17
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_163133987
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:12 schreef IShootPeople het volgende:
Tjonge.. ik heb de oude DOS versie nog gespeeld.... met wireframe graphics.
Ik ook. En nu verslingerd aan deze versie. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_163138153
Ik zit eraan te denken om toch maar een Xbox One kopen voor E.D.
Allen nu dat dilemma... wachten op de One S (augustus)
Of nu naar MM gaan en de "oude" box kopen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  zondag 19 juni 2016 @ 16:22:32 #19
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_163140296
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:59 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zit eraan te denken om toch maar een Xbox One kopen voor E.D.
Allen nu dat dilemma... wachten op de One S (augustus)
Of nu naar MM gaan en de "oude" box kopen.
Of gewoon voor 40 euro een hotas joystick kopen. Pc speelt *veel* fijner dan de Xbox versie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_163141946
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of gewoon voor 40 euro een hotas joystick kopen. Pc speelt *veel* fijner dan de Xbox versie.
daar had ik ook al aan gedacht. Maar dan wel de hotas 4 voor PS4/PC
Omadt ik dan hopelijk ook No Man's Sky ermee kan spelen op de PS4.

Ik speel E.D. op een laptop (uitstekend) met minimale settings.
Maar Horizons en engeneers kan ik niet spelen... Heb het gecheckt op "can you run it"
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_163168192
Heb me deThrustmaster T.Flight Hotas 4 besteld



En in 2017 zou Elite Dangerous op de PS4 uitkomen.
Dan speel ik wel tot die tijd E.D. wel op de laptop.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:31:41 #22
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_163179890
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:09 schreef -CRASH- het volgende:
Heb me deThrustmaster T.Flight Hotas 4 besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En in 2017 zou Elite Dangerous op de PS4 uitkomen.
Dan speel ik wel tot die tijd E.D. wel op de laptop.
Op het forum heeft Crab een fijne set .binds voor de HOTAS geplaatst. Wellicht heb je er wat aan.
https://forums.frontier.c(...)ewfull=1#post1185166
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_163183156
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:31 schreef Pagan het volgende:

[..]

Op het forum heeft Crab een fijne set .binds voor de HOTAS geplaatst. Wellicht heb je er wat aan.
https://forums.frontier.c(...)ewfull=1#post1185166
^O^ ^O^ ^O^
Ik zal er zeker gebruik van maken.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  maandag 27 juni 2016 @ 13:42:59 #24
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_163338642
Ik ben sinds vorige week ook een Commander ^O^ Het spel bevalt me tot nu toe prima, alleen zijn mijn dogfight skills nog niet zo heel goed. :@

Spelen jullie ook met VoiceAttack? Geniaal, ik bestuur zo'n beetje m'n hele schip met voice commando's. _O_ Als onboard stem heb ik KICS. _O_

Ik ben nu bezig met het halen van mijn Sol permit zodat ik naar ons eigen zonnestelsel kan vliegen. _O_
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:55:40 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164452612
Ik kan er nog minder dan niks van maar vind het wel een geweldig 'here you go' spel die je gewoon lekker je gang laat gaan en niet je handje vast houdt. _O-.

Speel het gewoon met een xbox controller en keyboard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:35:16 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164453292
Ik heb mezelf al een paar keer te pletter gevlogen tegen een ruimte station, begreep niet dat silent running en over verhitting aan elkaar gerelateerd waren en wist ook niet hoe je überhaupt moest docken met een station. En ik begrijp niet hoe je cargo kan 'scoopen'

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:33:46 #27
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_164454435
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:35 schreef jogy het volgende:
Ik heb mezelf al een paar keer te pletter gevlogen tegen een ruimte station, begreep niet dat silent running en over verhitting aan elkaar gerelateerd waren en wist ook niet hoe je überhaupt moest docken met een station. En ik begrijp niet hoe je cargo kan 'scoopen'

[ afbeelding ]
Getting started in Elite Dangerous
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_164454555
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:35 schreef jogy het volgende:
Ik heb mezelf al een paar keer te pletter gevlogen tegen een ruimte station, begreep niet dat silent running en over verhitting aan elkaar gerelateerd waren en wist ook niet hoe je überhaupt moest docken met een station. En ik begrijp niet hoe je cargo kan 'scoopen'

[ afbeelding ]
De tutorial missies wel al gespeeld in het spel?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:38:54 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164454561
quote:
Merci! Ik had gister al een youtube gekeken hoe ik in een space station kan docken. Verder een erg tof spel. Volledige free-roaming O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:39:57 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164454590
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De tutorial missies wel al gespeeld in het spel?
Tot aan de derde ongeveer, dus alleen de battle missions maar wat de rest betreft ben ik al redelijk ver. Zeker nu ik weet dat de controller niet voor alles gebruikt kan worden :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164454683
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Tot aan de derde ongeveer, dus alleen de battle missions maar wat de rest betreft ben ik al redelijk ver. Zeker nu ik weet dat de controller niet voor alles gebruikt kan worden :').
Het is al even geleden, maar daar zat toch ook een docking tutorial bij?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:46:25 #32
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_164454735
Ik ben nog nauwelijks aan ED toegekomen door familieomstandigheden, maar ja, de herfst/winter komt er aan is er al.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:29:42 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164455759
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het is al even geleden, maar daar zat toch ook een docking tutorial bij?
Ja... Hoezo? ( :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164456024
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja... Hoezo? ( :@ )
Ik weet nog dat ik diezelfde tutorial negeerde en na drie keer opgeblazen te zijn tijdens het landen dacht 'hey, laat ik die tutorial eens doen... wellicht helpt het'
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:41:59 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164456123
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik diezelfde tutorial negeerde en na drie keer opgeblazen te zijn tijdens het landen dacht 'hey, laat ik die tutorial eens doen... wellicht helpt het'
Het landen op een outpost ging wel meteen goed gelukkig. Nou ja, goed.. Het ging niet verschrikkelijk in ieder geval. Wist alleen niet dat het docken IN een space station moest ipv erop.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164456167
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Het landen op een outpost ging wel meteen goed gelukkig. Nou ja, goed.. Het ging niet verschrikkelijk in ieder geval. Wist alleen niet dat het docken IN een space station moest ipv erop.
En die letterboxes worden alleen maar leuker met grotere schepen. Ik kan het perfect nu maar heb een docking computer gekocht om het voor me te doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 29 augustus 2016 @ 10:12:42 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164933240
Automatische docking module gekocht O+. Ook leuk dat je klassieke muziek krijgt tijdens het parkeren _O-. Vind het nu wel een tof spel en heb de controls ook door. Afgelopen 3 dagen uren gespeeld. Het is ook gewoon mooi en het oog voor detail is verbluffend, niks wat verkeerd draait en als je zo'n spacestation in vliegt is het gewoon elke keer weer spectaculair O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:39:35 #38
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_164937293
quote:
17s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:12 schreef jogy het volgende:
Automatische docking module gekocht O+. Ook leuk dat je klassieke muziek krijgt tijdens het parkeren _O-. Vind het nu wel een tof spel en heb de controls ook door. Afgelopen 3 dagen uren gespeeld. Het is ook gewoon mooi en het oog voor detail is verbluffend, niks wat verkeerd draait en als je zo'n spacestation in vliegt is het gewoon elke keer weer spectaculair O+.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:17:38 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164981978
quote:
Leuke easter egg dus O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:29:04 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164982139
Ah, ik heb een nieuw schip gekocht, dat standaard schip die je erbij kreeg had gimballed pulse lasers en deze die ik nu heb is fixed, ik vond het al vaag dat ik niet meer kon richten :@. Vanavond maar even snel vervangen/
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 1 september 2016 @ 11:09:39 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165006080
Is dit vals spelen of niet? https://eddb.io/ Een database van alle space stations en wat ze verhandelen en voor hoe veel. Hoef ik niet meer random rond te zoeken en te hopen dat ik een keer de spullen vind die ik zoek.

Nu weer gimballed pulse lasers en mijn eerste bandiet aan gruzelementen geschoten O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_165006174
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:09 schreef jogy het volgende:
Is dit vals spelen of niet? https://eddb.io/ Een database van alle space stations en wat ze verhandelen en voor hoe veel. Hoef ik niet meer random rond te zoeken en te hopen dat ik een keer de spullen vind die ik zoek.

Nu weer gimballed pulse lasers en mijn eerste bandiet aan gruzelementen geschoten O+.
ach, ik gebruik sinds het begin al deze; http://www.elitetradingtool.co.uk/

en dat geld volgens mij voor alle traders :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167200700
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:09 schreef -CRASH- het volgende:

En in 2017 zou Elite Dangerous op de PS4 uitkomen.
Zoals ik al zei

We're bringing Elite Dangerous: Horizons to PS4 in Q2 of 2017!
quote:
We think CEO David Braben said it best in today's Playstation EU blog:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"I'm thrilled to announce today that Elite Dangerous is coming to PlayStation 4.
In Elite Dangerous, every star in our night sky - the whole Milky Way - is there for you to explore how you choose. Fight, bounty-hunt, trade, assassinate, mine, explore your way across human space and out into the immense galaxy beyond, flying with your friends or travelling alone.
Elite Dangerous has been a wonderful project to be involved with, made by a great team here at Frontier. Its roots go all the way back to my first commercial game, Elite, first released in 1984 with Ian Bell, while we were both at university. Two sequels followed. Over thirty years later, Elite Dangerous is a huge step forwards from those games, but the principles are the same - do what you like and live life in an immense galaxy - and today you can play with (or against!) friends and our amazing community as you travel the galaxy alone, together in a 'wing' or even fly aboard the same ship.
It is great to come to PlayStation. When Elite Dangerous arrives on PlayStation 4 next year, we're bringing the full game with everything in our 'Horizons' season of expansions included, so not only can you fly your ship, but you can carry an 'SRV' - Surface Recon Vehicle - in your hold, and charge around the surfaces of planets and moons at up to 100mph, finding materials, attacking bases, or seeking out hidden secret things with your friends.
When you progress far enough in to the game to buy one of the larger ships you might choose to carry a ship-launched fighter to help defend yourself; you can employ crew or even allow other players to help you pilot your larger ship. Craft special weapons with the Engineers, collaborate with the community and engage in massive-scale community goals. Elite Dangerous is a game you'll play your way.
Elite Dangerous does not follow many of the rules of other games. It lets you move as fast or as slowly as you like, without telling you what to do or how to do it. Play purely as a sandbox - exploring and looking for some of the many mysteries within the game - or follow missions and work with other players to re-shape humanity's control over the galaxy, as you make your way to Elite status in any or all four categories in the game - Combat, Trade, Exploration and CQC.
We've worked hard to make Elite Dangerous the richest space simulation ever. From our love of science and astronomy, the galaxy is as real as we can make it. You'll look up at the night sky in our own Solar system and you'll recognise familiar constellations, then see them change as you travel away from Earth. Visit real white dwarfs, neutron stars, even black holes that exist in our real night sky. Every distance, orbit, planet, moon, ring and crater is as real as we could make it, with some 160,000 stars in the game taken from real star catalogues, with the rest of the 400 billion stars coming from stellar density maps to make the whole galaxy as accurate as possible. It's a huge, real galaxy you can leave your mark on.
The galaxy is gradually evolving as players overthrow governments, align themselves with powers in the game, play with one of the giant like-minded player groups, or simply strive to discover something new. Two giant superpowers are on the edge of war, and there are hints of a nascent alien threat that may emerge as a quite real one any time now... We're excited to let PlayStation 4 players jump aboard at this critical moment for our galaxy!
We're making full use of the PS4 system and the unique features of the PS4 and PS4 Pro to deliver an experience unlike any other on the console, with features tailored to the DualShock 4 controller, whether you're down on the surface of a planet or cruising around a stellar system, connected with your friends or meeting strangers out in the black of space.
We're looking forward to telling you more about how we're supporting PlayStation 4 in the coming months, before we launch in Q2 2017. We have had a great time with Elite Dangerous already. I hope you'll come and join our fantastic community, and I'm looking forward to meeting all the PlayStation 4 players exploring our galaxy!"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We're very excited to welcome PS4 Commanders to the Elite Dangerous galaxy as we continue to develop the game for Xbox One, PC and soon for PS4!
Dicuss this announcement on our forum here.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_167717813
Hoop morgen de xbox one s binnen te krijgen.
En de eerste game wordt dus Elite Dangerous commander deluxe edition.

[ Bericht 74% gewijzigd door -CRASH- op 29-12-2016 19:48:47 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_167730846
Elite _O_

Heb op dit moment een Cobra mkIII met 2 railguns en 2 gimballed autocannons :P

Ik ga binnenkort overstappen op de Vulture, schijnt beter te zijn voor premiejagen.
  maandag 2 januari 2017 @ 11:31:31 #46
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_167825354
Ja sinds vorige week met mn Rift O+

Sinds ik voiceattack heb is het geniaal, hiervoor niet te doen met alle keyboard commando's

  maandag 2 januari 2017 @ 11:50:36 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167825675
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja sinds vorige week met mn Rift O+

Sinds ik voiceattack heb is het geniaal, hiervoor niet te doen met alle keyboard commando's

[ afbeelding ]
Oooohh, de fuck. Ik ben jaloers :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_168052545
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_171003081
quote:
En het is zover ^O^
Kan ik eindelijk de Hotas-stick gaan gebruiken

PS4 versie Elite Dangerous: Commander Deluxe Edition 39.99

Multiplayer space-sim Elite Dangerous verschijnt 27 juni

De space-sim Elite Dangerous is van oorsprong een PC game, maar werd door ontwikkelaar Frontier Developments eind vorig jaar aangekondigd voor de PS4. Deze PS4-versie zal geoptimaliseerd zijn voor de DualShock 4 alsook de PS4 Pro. Een releasedatum ontbrak nog, maar het ijs is nu gebroken middels een nieuwe trailer waarin de releasedatum verschijnt.
Op 27 juni zal deze titel voor de consoles van Sony uitkomen, dus nog even geduld. Het lange wachten wordt nu wel wat verzacht door de nieuwe trailer die veel van de game toont. Veel features zoals het verkennen van planeten, allianties sluiten en strijden tegen andere online spelers komen langs in deze trailer.



[ Bericht 1% gewijzigd door -CRASH- op 17-05-2017 15:41:54 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_171246621
Ben benieuwd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_171254458
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd :Y
De prijs is 49,99 ipv 39,99
Pre-order al voldaan. Nu nog alleen afwachten op de download :z :z :z
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_171404697
Ik heb 'm ook in de pre-order staan voor de ps4 ^O^
pi_172336713
Schopje voor de PS4. :+


De servers zijn offline?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2017 12:49:27 ]
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:39:11 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172340215
Ik heb er een aantal uren inzitten nu. Echt een tof spel, vrij diepgaand allemaal. Ik heb een cobra MKIII gekocht van 350k na wat trading missies.

Gisteren ook voor het eerst 2 bounties gedaan en dat was vet _O_

Speel op de ps4
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:11:24 #55
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_172342369
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:21 schreef Typisch het volgende:
Schopje voor de PS4. :+

De servers zijn offline?
Er is een onderhoud bezig dat zo een 5 uur zal duren. Ook een patch met enkele bugfixes.

Meer info hier.

Voor de ps4 spelers: Spelen jullie allemaal in open? Is er misschien interesse in een ps4 privé groep?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:13:14 #56
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_172342407
Dubbel.
pi_172344283
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Er is een onderhoud bezig dat zo een 5 uur zal duren. Ook een patch met enkele bugfixes.

Meer info hier.

Voor de ps4 spelers: Spelen jullie allemaal in open? Is er misschien interesse in een ps4 privé groep?

Op FB wordt gezegd dat de servers weer open zijn.

Heb tot op heden alleen in solo gespeeld.
Want ik hou niet van triggerhappy kindertjes.
En wat speelt het fijn met de Hotas.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:59:42 #58
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172344738
Ik zou gewoon op open spelen. Waarom een mmo in je eentje spelen?

Ik vlieg nu al redelijk wat uur en kom uberhaupt maar zelden mensen tegen, en als ik ze tegenkom zijn ze altijd vriendelijk.

Een ps4 fok group is altijd tof.

Waar houden jullie je vooral mee bezig? Exploration, combat of trading?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172344839
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou gewoon op open spelen. Waarom een mmo in je eentje spelen?

Ik vlieg nu al redelijk wat uur en kom uberhaupt maar zelden mensen tegen, en als ik ze tegenkom zijn ze altijd vriendelijk.

Een ps4 fok group is altijd tof.

Waar houden jullie je vooral mee bezig? Exploration, combat of trading?
Een serieuze FOK! prive groep ^O^
Doe nu aan trading. Ga later aan exploration en mining doen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:13:28 #60
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_172344956
Een beetje vanalles door elkaar. Op dit moment bezig met de engineers te unlocken. Afgelopen week CG's en missies gedaan en zit nu in een asp explorer die helemaal klaar is voor het zwaardere exploratie werk. Het is nu wel makkelijker om geld te verdienen dan bij de pc launch vind ik.
pi_172345745
Ik heb net mijn Hauler. Moet nog bepalen wat ik precies wil gaan doen, minen of traden denk ik.

Hoe zit dat met passengers, levert dat wat op?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:00:42 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172345962
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Een beetje vanalles door elkaar. Op dit moment bezig met de engineers te unlocken. Afgelopen week CG's en missies gedaan en zit nu in een asp explorer die helemaal klaar is voor het zwaardere exploratie werk. Het is nu wel makkelijker om geld te verdienen dan bij de pc launch vind ik.
Ik ben gisteren uren op zoek geweest naar een systeem waar ik die empire media influence kan afgeven :'(

En ik kom er maar niet vanaf. Ben ik op zoek naar systemen met een wit schild? Als je op de power map kijkt?

[ Bericht 6% gewijzigd door MMaRsu op 11-07-2017 18:43:54 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:25:08 #63
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_172347746
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik ben gisteren uren op zoek geweest naar een systeem waar ik die empire media influence kan afgeven :'(

En ik kom er maar niet vanaf. Ben ik op zoek naar systemen met een wit schild? Als je op de power map kijkt?
Heeft dat iets te maken met powerplay? Want dat is nou iets waar ik nog niet mee ben begonnen. Die engineers, heb er nog maar 3 unlocked, is al werk genoeg op het moment hehe.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:28:04 #64
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172347861
Ja volgens mij wel ik probeer wat doelen te stellen en zag dat je voor die faction dingen ook wekelijks credits krijgt enzo.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172349908
Wat zouden we eventueel samen kunnen doen?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:43:06 #66
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172349967
Bounty missions om credits te verdienen? Ik weet het ook allemaal nog niet zo goed :$
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:50:31 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172350166
Rolstoelvandaal & -CRASH- wat zijn jullie psn id's?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:20:32 #68
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_172352879
Mijn psn is Stavross. Ik heb er al enkele fokkers op maar speel er eigenlijk nooit mee samen :')

We kunnen erg goed worden in pvp en samen op rooftochten gaan. Rijk worden door andere hun hard verdiende credits af te pakken O-)

Maar we kunnen volgens mij ook dat powerplay sneller doen gaan door samen te werken er aan. Missies doen of naar een res of conflictzone gaan om door combat credits en reputation te verdienen. daar zijn volgens mij ook missies aan verbonden.

Er zijn ook hele spelers groepen die zich bezighouden met het sterrenstelsel helemaal in kaart te brengen.

Voor degene die snel geld willen verdienen en tegelijk willen weten of exploratie wel iets voor hun is. Google 'Elite dangerous road to riches'. Dat is een route langs 500 systemen, allemaal binnen de bubbel van bewoonde systemen. Al die systemen bevatten planeten, die als je ze scanned, heel veel geld opbrengen. De eerste 6 system waren al 7 miljoen credits waard. Dus dat telt snel op. Er is ook een app van die eenzelfde route uitwerkt op basis van je huidige locatie.
pi_172356455
Misschien maar een HOTAS aanschaffen. :')
  woensdag 12 juli 2017 @ 08:39:27 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172357882
Mwah ik vind de controls met een normale ps4 controller best goed te doen :P.

Maar ik zit er ook over na te denken hoor haha ;).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172357898
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:39 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik vind de controls met een normale ps4 controller best goed te doen :P.

Maar ik zit er ook over na te denken hoor haha ;).
Ik ook hoor.

Maar ik zag er eentje die voor zowel ps4 als pc het goed lijkt te doen. Lijkt mij wel lekker werken, met name bij spacebattles en netjes inparkeren kan het wel eens een voordeel zijn.

Zie hem voor ongeveer 6 a 7 tientjes. Nog even over nadenken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 08:45:27 ]
pi_172360616
Ik kan deze HOTAS lenen van een maatje. _O_ http://www.mediamarkt.nl/(...)1424230%7C%7Cp%7C%7C

Morgen uitproberen.
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:59:52 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172361103
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:37 schreef Typisch het volgende:
Ik kan deze HOTAS lenen van een maatje. _O_ http://www.mediamarkt.nl/(...)1424230%7C%7Cp%7C%7C

Morgen uitproberen.
Wil ik ook.

Of zo ééntje

Heb je helemaal geen knoppen meer nodig op je toetsenbord. *eventueel* voicecommands erbij maar dan zit ik zo als een halve tamme tegen mijn pc te schreeuwen en dat is ook weer zo genant :@
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_172361239
quote:
8s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Wil ik ook.

Of zo ééntje [ afbeelding ]

Heb je helemaal geen knoppen meer nodig op je toetsenbord. *eventueel* voicecommands erbij maar dan zit ik zo als een halve tamme tegen mijn pc te schreeuwen en dat is ook weer zo genant :@
Zal mijn bevindingen hier posten. Ik speel overigens op de ps4.


Als dit werk ga ik mij denk ik focussen op bounty hunten als ik het geld heb. _O_
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:10:55 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172361313
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zal mijn bevindingen hier posten. Ik speel overigens op de ps4.

Als dit werk ga ik mij denk ik focussen op bounty hunten als ik het geld heb. _O_
Oh ja checkerdecheck, die is natuurlijk geoptimaliseerd voor minder toetsen, dat is wel handig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_172361463
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Rolstoelvandaal & -CRASH- wat zijn jullie psn id's?
J-055

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Mijn psn is Stavross.
Aha jij staat al in mijn vriendenlijst.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:26:05 #77
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_172361555
J-055 Inderdaad Ik was me al een tijd aan het afvragen welke fokker daar achter zat :) Vroeger toegevoegd voor of wel gran turismo of grand theft auto. Maar vlak daarna ernstig ziek geworden, veel in het ziekenhuis gelegen enzo en daarna amper nog online gespeeld.
pi_172361844
Is dit beetje speelbaar op de ps4, ook qua controller?
I am a Koala who Stretches :P
pi_172361972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:44 schreef StretchingKoala het volgende:
Is dit beetje speelbaar op de ps4, ook qua controller?
Prima te doen. Voor 25 euro is het een prima dealtje als je interesse hebt in space sims.
pi_172362127
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Prima te doen. Voor 25 euro is het een prima dealtje als je interesse hebt in space sims.
Zeker niet makkelijk te leren? Heb niet zo heelveel tijd maar ben wel uitgekeken op FF15 na 150 uur
I am a Koala who Stretches :P
pi_172362131
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:44 schreef StretchingKoala het volgende:
Is dit beetje speelbaar op de ps4, ook qua controller?
Heb de eerste dagen met de controller gespeeld en het is goed te doen.
Toen ben ik overgeschakeld naar de Hotas (die ik al een jaar in de kast klaar had staan)
En de Hotas geeft je net dat ander gevoel van vliegen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_172366883
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:00 schreef StretchingKoala het volgende:

[..]

Zeker niet makkelijk te leren? Heb niet zo heelveel tijd maar ben wel uitgekeken op FF15 na 150 uur
Jawel hoor. Na de tutorials is het prima te doen.

Ik ken ook nog lang niet alles, maar ik vermaak mij er nu al kostelijk mee. :)
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:10:59 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172367673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:00 schreef StretchingKoala het volgende:

[..]

Zeker niet makkelijk te leren? Heb niet zo heelveel tijd maar ben wel uitgekeken op FF15 na 150 uur
Het vliegen is in principe niet zo moeilijk na je een paar keer totaal random door de ruimte gegaan bent. ik had alleen wel issues met het landen op stations, ze helpen je niet zeg maar dus het is nog best lastig :@. Gelukkig kan je ook een autolanding module kopen maar dat is voor meisjes die zittend plassen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:11:33 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172367691
Ik wil weer spelen :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:16:31 #85
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_172367814
Tip: Niet reizen als je moe bent, ik schoot wakker van een luid alarm, mijn schip was veel te dicht bij een ster gekomen en had een noodstop gedaan. Maar net daar weer weg geraakt.
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:19:23 #86
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172367883
Haha sowieso niet wegkijken als je hyperjumps gaat doen

Gister wel 44 jumps gemaakt om naar Empire territory te komen

Cutie Aisling <3
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:25:04 #87
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_172368014
Er was een systeem met enkel de letter H als naam. Nu was ik toch nieuwsgierig of daar iets speciaals te vinden was. Dus daar naar toe 1407 licht jaren heen en ook weer terug. Dan kun je wel eens indommelen haha
pi_172368218
Speel ook in ED maar dan in PC met joystick.
Landen in station is eitje.. zelfs met grootste schip.
Gewoon goed opletten en matigen met snelheid en op tijd een landing verzoek aanvragen.

Ben nu momenteel in Maia.
Speel meestal in moebius private server
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:49:46 #89
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172368626
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Speel ook in ED maar dan in PC met joystick.
Landen in station is eitje.. zelfs met grootste schip.
Gewoon goed opletten en matigen met snelheid en op tijd een landing verzoek aanvragen.

Ben nu momenteel in Maia.
Speel meestal in moebius private server
Ik wil zo leren landen als deze gast

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:19:11 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172369064
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Speel ook in ED maar dan in PC met joystick.
Landen in station is eitje.. zelfs met grootste schip.
Gewoon goed opletten en matigen met snelheid en op tijd een landing verzoek aanvragen.

Ben nu momenteel in Maia.
Speel meestal in moebius private server
Ja onderhand kan ik het ook wel maar toen ik net begon had ik het wel ff lastig _O-. Met autolanding krijg je ook regelmatig opmerkingen van traffic control naar je hoofd geslingerd :D.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:27:30 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172369194
Auto dock is voor newbs :p
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172369260
Een goede landing, hangt er af hoe je de station benadert en jouw besturing.

Ik heb een joystick saitek 52X pro. Dat maak wel iets makkelijker, vind ik.

Wil je recht voor de station poort voor je zicht nadat je uit de cruise speed komt.
Zie mijn opname hoe ik met cutter de station benader.
Je ziet witte afbeelding naast de grote radar.. dat geeft aan waar station in richting staat. De poort zijn altijd naar de planeet of zon gericht (afhankelijk van de locatie)
Trouwens ik kon net goed eerder afremmen voordat ik door de postbus ingaat.. maar goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Ghost op 12-07-2017 18:46:25 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_172369391
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Auto dock is voor newbs :p
Mwah, vind het wel relaxed met m'n 100-tonner cargo-hauler ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_172369933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:00 schreef StretchingKoala het volgende:
Heb niet zo heelveel tijd maar ben wel uitgekeken op FF15 na 150 uur
Niet zo heel veel tijd :') 150 uur.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:00 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Heb de eerste dagen met de controller gespeeld en het is goed te doen.
Toen ben ik overgeschakeld naar de Hotas (die ik al een jaar in de kast klaar had staan)
En de Hotas geeft je net dat ander gevoel van vliegen.
Heb je een link van de controller?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:24:28 #95
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172370274
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mwah, vind het wel relaxed met m'n 100-tonner cargo-hauler ;)
Kost je blijkbaar wel veel tijd


Schijnbaar kan die auto dock je ook nog laten crashen :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172372328
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kost je blijkbaar wel veel tijd


Schijnbaar kan die auto dock je ook nog laten crashen :P
Voor de missies waarbij je niet eens mag gescand worden, kan je beter zonder auto dock doen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  woensdag 12 juli 2017 @ 20:55:47 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172372592
Ja dat ook schijnbaar. Maar nog niet zulk soort missies gehad haha.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 12 juli 2017 @ 20:59:11 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172372685
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Een goede landing, hangt er af hoe je de station benadert en jouw besturing.

Ik heb een joystick saitek 52X pro. Dat maak wel iets makkelijker, vind ik.

Wil je recht voor de station poort voor je zicht nadat je uit de cruise speed komt.
Zie mijn opname hoe ik met cutter de station benader.
Je ziet witte afbeelding naast de grote radar.. dat geeft aan waar station in richting staat. De poort zijn altijd naar de planeet of zon gericht (afhankelijk van de locatie)
Trouwens ik kon net goed eerder afremmen voordat ik door de postbus ingaat.. maar goed.
Die stick wil ik ook hebben, Heb je dan helemaal geen toetsenbord meer nodig? Genoeg knoppen zeg maar?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_172372718
Momenteel weer eventjes met mijn backlog bezig maar ik zit er steeds meer aan te denken om mezelf over 2 weken voor mijn verjaardag ED cadeau te doen c_/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:08:38 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172373023
Hij is maar 25 euro op de ps4, ik zeg doen!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')