Die beoordelingsbrief vind ik ook weer zo zinloos.quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef V__L_N het volgende:
2 tassen met steeds 2 stapeltjes naast elkaar. Heel veel fouten, was een beetje jammer. Maar al die kerstkaarten lopen vind ik toch wel heel erg leuk. Zelfs beetje jammer als er ineens een gewone envelop tussen zit.
Tc kwam even langs. Beoordelingsbrief binnen... Ja nou, daar heb ik dit jaar ook echt veel voor gedaan . Verder ook een amandelletter gekregen, wat kerstkransjes en een mandarijn.
In mijn geval slaat het echt helemaal nergens op. Wat heb ik goed samengewerkt met me collega's en ben ik goed omgegaan met materiaal... In die 7 maanden dat ik thuis op de bank zat zeker?quote:Die beoordelingsbrief vind ik ook weer zo zinloos.
"Je hebt het dit jaar goed gedaan. Ga zo door." Wat heb je daar aan?
Niks beschadigd of versleten, geen bezorgfouten of andere klachten, geen conflicten, niet gezeurd over late aanlevering, beroerde sortering of niet-geboekte uren... je bent een modelbezorger, ga zo door!quote:Op maandag 22 december 2014 16:44 schreef V__L_N het volgende:
[..]
In mijn geval slaat het echt helemaal nergens op. Wat heb ik goed samengewerkt met me collega's en ben ik goed omgegaan met materiaal... In die 7 maanden dat ik thuis op de bank zat zeker?
Wij hebben morgen zowaar helemaal geen hah. Want de jumbo foldert hier nog altijd niet. Ondanks dat we er inmiddels 3 hebben. Maar ik vind het prima!quote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Rafierafie het volgende:
Ik had vandaag in ieder geval weer zoveel dat ik niet alles in mijn schoudertassen kon proppen en in een rondje kon lopen.
Geen amandelletter of overig vreetwaar.
Wel een klein kerstwonder: ik had slechts één pakketje!
Morgen rustig qua hah; hier alleen de Jumbo.
Nou, zelfs de bezorgers die altijd klagen en nooit eens wat extra's willen doen krijgen zo'n "je hebt het goed gedaan, ga zo door"-brief, daarom kun je het ook totaal niet serieus nemen. Onzin gewoonquote:Op maandag 22 december 2014 17:01 schreef posje het volgende:
[..]
Niks beschadigd of versleten, geen bezorgfouten of andere klachten, geen conflicten, niet gezeurd over late aanlevering, beroerde sortering of niet-geboekte uren... je bent een modelbezorger, ga zo door!
Ben ik daarvoor dus voor niets mee langs de familie gegaan om dit te laten zien en hiermee een bijdrage af te troggelen te laten zien dat ik mijn werk goed doe, en ook dus voor niets ingelijstquote:Op maandag 22 december 2014 17:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, zelfs de bezorgers die altijd klagen en nooit eens wat extra's willen doen krijgen zo'n "je hebt het goed gedaan, ga zo door"-brief, daarom kun je het ook totaal niet serieus nemen. Onzin gewoon
Ik denk dat PostNL je hiermee iets wil duidelijk makenquote:Op maandag 22 december 2014 16:44 schreef V__L_N het volgende:
[..]
In mijn geval slaat het echt helemaal nergens op. Wat heb ik goed samengewerkt met me collega's en ben ik goed omgegaan met materiaal... In die 7 maanden dat ik thuis op de bank zat zeker?
Ik had nog niet in de tassen gekeken, maar het zag er uit als erg weinig. 3 net aan halve tasjes.. Duidt meestal op zo aan het volume te zien 1 of 2 dunne folders, dus zou hier ook wel de JUMBO kunnen zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Rafierafie het volgende:
Ik had vandaag in ieder geval weer zoveel dat ik niet alles in mijn schoudertassen kon proppen en in een rondje kon lopen.
Geen amandelletter of overig vreetwaar.
Wel een klein kerstwonder: ik had slechts één pakketje!
Morgen rustig qua hah; hier alleen de Jumbo.
Mwah ik zanik wel hoor. Er is tijdens me ziekte een week aan vakantie af getrokken. Die probeer ik al 2 maanden terug te krijgen... Onmogelijke opgave natuurlijk.quote:Niks beschadigd of versleten, geen bezorgfouten of andere klachten, geen conflicten, niet gezeurd over late aanlevering, beroerde sortering of niet-geboekte uren... je bent een modelbezorger, ga zo door!
Je weet dat de kerstman stoute jongetjes in het ijs van de noordpool stopt he...quote:Ik denk dat PostNL je hiermee iets wil duidelijk maken
Dat doen we helemaal niet, we bezorgen op adres, niet op naam. Dat soort verzoekjes hoeven we hier niet te honoreren. Krijgen we ook geen extra tijd voor.quote:Juiste adres (2 huisnummers 1 brievenbus) bezorgd, maar er stond een andere naam op. Of ik daar beter rekening mee wilde houden om ook op (achter)naam te bezorgen want zoveel moeite is dat niet!
Ik ben altijd braafquote:Op maandag 22 december 2014 18:08 schreef V__L_N het volgende:
Je weet dat de kerstman stoute jongetjes in het ijs van de noordpool stopt he...
Inderdaad. Maar deze bewoner(s) is/zijn voor wel meer reden niet vatbaar.quote:[..]
Dat doen we helemaal niet, we bezorgen op adres, niet op naam. Dat soort verzoekjes hoeven we hier niet te honoreren. Krijgen we ook geen extra tijd voor.
Niet veel, maar het is erger als je 'm niet krijgt denk ikquote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Die beoordelingsbrief vind ik ook weer zo zinloos.
"Je hebt het dit jaar goed gedaan. Ga zo door." Wat heb je daar aan?
Tijdens je ziekte, heb je toen die week ook vakantie gehouden? Weggeweest oid?quote:Op maandag 22 december 2014 18:08 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Mwah ik zanik wel hoor. Er is tijdens me ziekte een week aan vakantie af getrokken. Die probeer ik al 2 maanden terug te krijgen... Onmogelijke opgave natuurlijk.
[..]
Je weet dat de kerstman stoute jongetjes in het ijs van de noordpool stopt he...
[..]
Dat doen we helemaal niet, we bezorgen op adres, niet op naam. Dat soort verzoekjes hoeven we hier niet te honoreren. Krijgen we ook geen extra tijd voor.
Soms heb je van die adressen. Zijn er gelukkig niet al te veel van, al ken ik er wel eentje. Heb er wel eens gezeur over gehad en ik was lang niet de enige die het overkomen is, ondanks dat we alles zeer scherp in de gaten hielden.quote:Op maandag 22 december 2014 18:17 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik ben altijd braaf
[..]
Inderdaad. Maar deze bewoner(s) is/zijn voor wel meer reden niet vatbaar.
Geen aso's ofzo, maar en vorige keer werd mij duidelijk gemaakt dat zij mijn collega al hadden aangesproken omdat zij het zat waren verkeerde post te krijgen( ze hebben inderdaad wel eens verkeerde post gehad(voor een ander nummer) maar ook voor op dat adres, maar blijkbaar voor een ander naam/het huisnummer verkeerd werd ingevuld zoals ook vandaag het geval was). Uitgelegd dat ik de enige van PostNL ben die de briefpost doe, maar dat was volgens hun niet zo: post=post! (bleek overigens dat zij een nieuwe SANDD-loper hadden aangesproken )
Ja, ik ben meerdere weken weggeweest toen. Maar alles netjes afgesproken met postnl/arbo en zolang ik beschikbaar bleef voor operatie enzo mocht het gewoon.quote:Tijdens je ziekte, heb je toen die week ook vakantie gehouden? Weggeweest oid?
GLS is meestal al niet de snelste en nu met de kerstdrukte zal het wel een puinhoop zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb contact opgenomen met Albelli, deze keer komt het via GLS dus geen PostNL
En het pakketje ligt al sinds Zaterdag in het magazijn aldaar
,,We zijn tevreden over je."quote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Die beoordelingsbrief vind ik ook weer zo zinloos.
"Je hebt het dit jaar goed gedaan. Ga zo door." Wat heb je daar aan?
Daarom is er dus verlof afgeschreven.quote:Op maandag 22 december 2014 21:27 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ja, ik ben meerdere weken weggeweest toen. Maar alles netjes afgesproken met postnl/arbo en zolang ik beschikbaar bleef voor operatie enzo mocht het gewoon.
quote:Vandaag en morgen
Zacht met vrij veel wind en soms (mot)regen. Pas woensdag in de loop van de dag droger weer met opklaringen en minder wind
Inderdaad, kan gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms heb je van die adressen. Zijn er gelukkig niet al te veel van, al ken ik er wel eentje. Heb er wel eens gezeur over gehad en ik was lang niet de enige die het overkomen is, ondanks dat we alles zeer scherp in de gaten hielden.
Ik had/heb er eentje bij:quote:Op maandag 22 december 2014 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klanten die zeuren kunnen een klacht indienen, als ze dat niet doen weet ik wel hoe laat het is.
gewoon een standaard uitvoering is bij iedereen hetzelfdequote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Die beoordelingsbrief vind ik ook weer zo zinloos.
"Je hebt het dit jaar goed gedaan. Ga zo door." Wat heb je daar aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |