Ja, de perrons zijn uitgelegd voor twee stellen. Met hogere frequentie rijden stuit op problemen op het samenloopbaanvak of zoiets. Plus dat het materieel voor extra treinen niet echt voorhanden is om dat MG2/1 en SG2/1 in revisie zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Ik zie RET meestal met twee stelletjes rijden op lijn E. Zou het kunnen om een aantal metrotreinen te verlengen tot 3 of misschien zelfs 4 setjes, of krijg je dan allerlei ellende met te korte perrons en andere ellende?
Dan houdt het eigenlijk al snel opquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, de perrons zijn uitgelegd voor twee stellen.
Ohja, daar heb ik Pedro Peters al eens iets over zien schrijven. HTM stuurt zoveel trams van en naar Zoetermeer dat er zo goed als geen plek meer is voor extra metro's.quote:Met hogere frequentie rijden stuit op problemen op het samenloopbaanvak of zoiets.
Ah, ok...quote:Plus dat het materieel voor extra treinen niet echt voorhanden is om dat MG2/1 en SG2/1 in revisie zijn.
Ja het houdt gewoon op daar. En als het wel zou passen, hebben ze niet genoeg stellen over die het treinbeveiligingssysteem op RandstadRail snappen. En als ze die wel hebben, zal er wel niet genoeg energie zijn of zo. Er is altijd wel wat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef dennistd het volgende:
Met achter elkaar rijden zal het nog wel gaan denk ik, maar je hebt ook nog een gelijkvloerse aansluiting bij Laan van NOI.
Zo druk is de E lijn nou ook weer niet. Dat is vooral vanaf berkel naar Rotterdam, en 's avonds weer terug.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
RET kan al die reizigers er helemaal niet bij hebben op lijn E, zeker niet in de spits. Dus die zullen niet happig zijn op het afsluiten van een contract voor vervangend vervoer met NS.
Ik reis zo nu en dan wel eens met lijn E in beide richtingen (Rotterdam -> Den Haag rond 09:45, de andere kant op rond 18:30). De drukte lijkt dan mee te vallen: genoeg stoeltjes zijn gevuld, maar voor zover ik kan zien hoeft niemand te staan en blijft er ook niemand achter.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo druk is de E lijn nou ook weer niet. Dat is vooral vanaf berkel naar Rotterdam, en 's avonds weer terug.
Mensen die omreizen omdat Den Haag - Rotterdam er uit ligt, reizen ook op het stuk tussen Berkel en Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo druk is de E lijn nou ook weer niet. Dat is vooral vanaf berkel naar Rotterdam, en 's avonds weer terug.
Uiteraard waar, maar dat is voornamelijk 1 kant op. En zelfs dan zouden er echt nog wel flink wat mensen bij kunnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mensen die omreizen omdat Den Haag - Rotterdam er uit ligt, reizen ook op het stuk tussen Berkel en Rotterdam.
Het is sowieso bijzonder kinderachtig van de htm om mensen niet de trams in te laten. Maar daar heb ik sinds deze week geen goed woord meer voor over. Gister op de bon gegaan omdat ik zoekend om me heen stond te kijken over hoe ik nou aan een kaartje moest komen in de tram. Terwijl de htm beveiligers undercover zaten toe te kijken. Terwijl ik met geld in mijn hand stond. Hondenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik reis zo nu en dan wel eens met lijn E in beide richtingen (Rotterdam -> Den Haag rond 09:45, de andere kant op rond 18:30). De drukte lijkt dan mee te vallen: genoeg stoeltjes zijn gevuld, maar voor zover ik kan zien hoeft niemand te staan en blijft er ook niemand achter.
Wat ik begrepen had, was dat er eigenlijk een metro extra zou moeten rijden in de spits?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteraard waar, maar dat is voornamelijk 1 kant op. En zelfs dan zouden er echt nog wel flink wat mensen bij kunnen.
Echt? Schoften. Dat zou ik niet pikken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is sowieso bijzonder kinderachtig van de htm om mensen niet de trams in te laten. Maar daar heb ik sinds deze week geen goed woord meer voor over. Gister op de bon gegaan omdat ik zoekend om me heen stond te kijken over hoe ik nou aan een kaartje moest komen in de tram. Terwijl de htm beveiligers undercover zaten toe te kijken. Terwijl ik met geld in mijn hand stond. Honden
Wagenverkoop bij de bestuurder lijkt me, in de RR-voertuigen hangen automaten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is sowieso bijzonder kinderachtig van de htm om mensen niet de trams in te laten. Maar daar heb ik sinds deze week geen goed woord meer voor over. Gister op de bon gegaan omdat ik zoekend om me heen stond te kijken over hoe ik nou aan een kaartje moest komen in de tram. Terwijl de htm beveiligers undercover zaten toe te kijken. Terwijl ik met geld in mijn hand stond. Honden
Nooit gemerkt eigenlijk. Hij rijdt nu geloof ik 6x per uur, ik heb een winter lang iedere dag erin gezeten rond 8e van leidscheveen naar 1 halte voorbij beurs.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had, was dat er eigenlijk een metro extra zou moeten rijden in de spits?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Echt? Schoften. Dat zou ik niet pikken.
Klopt, maar die automaten pakken alleen muntjes. Maarja, kom om 11.30 nog maar eens aan munten in een Zoetermeerse woonwijk. Normaal stonden er altijd mannetjes in die ook kaartjes hadden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wagenverkoop bij de bestuurder lijkt me, in de RR-voertuigen hangen automaten?
Klacht indienen bij HTM
Je bent dronken, ga slapen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Sla je er toch gewoon wat immekaar. Wie niet horen wil moet maar voelen
twitter:HTM_Reisinfo twitterde op donderdag 18-12-2014 om 07:36:42 @yrealj Goedemorgen, in de RandstadRail hangt een automaat waar je een uurnetkaartje kan kopen voor ¤ 3,-. ^EA reageer retweet
twitter:yrealj twitterde op donderdag 18-12-2014 om 12:40:20 @HTM_Reisinfo dus als ik s avonds geen muntjes heb, kan ik niet met de tram? reageer retweet
twitter:HTM_Reisinfo twitterde op donderdag 18-12-2014 om 12:44:51 @yrealj klopt, je bent zelf verantwoordelijk voor het kopen van een vervoersbewijs. ^EA reageer retweet
Handigquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt, maar die automaten pakken alleen muntjes. Maarja, kom om 11.30 nog maar eens aan munten in een Zoetermeerse woonwijk. Normaal stonden er altijd mannetjes in die ook kaartjes hadden.
Staan er geen oplaadautomaten op de stations dan?quote:Dusja, wat moet je dan? HTM gooit het op "das jouw probleem, dan kan je dus niet met de tram". Je OV opladen kan ook nergens.
Ik had zoiets fuck jullie, dus ik wilde de tram uit, en toen werd ik hardhandig in gehouden. Ik hou wel van een principe kwestie, maar een arrestatie voor 34.50....quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Sla je er toch gewoon wat immekaar. Wie niet horen wil moet maar voelen
Nop.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
Handig
[..]
Staan er geen oplaadautomaten op de stations dan?
* James1988 komt misschien 1x per jaar in Zoetermeer... met de auto
Nee heus, dat is beter voor de reiziger. Echt heus waar hoor ja echtquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:55 schreef Ireyon het volgende:
Ga morgen met een vriendin naar Breda vanaf Roosendaal. Die kan met mij meereizen met korting.
Maar ze heeft geen OV-chipkaart dus die moet ze nog kopen voor ¤7,50. Daar moet dan nog minstens ¤10,- saldo op natuurlijk. Alternatief is een wegwerpchipkaart kopen, maar daar kan alleen vol tarief op + een euro extra voor die chipkaart waardoor je op ¤5.80 voor een enkeltje uitkomt.
Roosendaal - Breda met 40% korting is 2 euro 90. Iemand die toevallig eens een keertje de trein wilt pakken, is dus minstens 2x zoveel kwijt als dat de reis daadwerkelijk kost. Echt, waarom is dit soort schaamteloos reizigertje naaien in hemelsnaam toegestaan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |