Alleen de cabrio , maar heb nog nooit een 5-serie gereden dus heb geen idee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:00 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand overigens ook al de BMW 4-serie gereden? Zie niet echt een verschil met 5-serie moet ik zeggen
Hm. Misschien. Gelukkig is er genoeg kritiek over het ontbreken van de toerenteller als ik zo even vlug Google dus hopelijk bij het volgende model wel weer een toerenteller. Of in ieder geval als optie, nu is het gewoon niet mogelijk bij de Cactus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Volgens mij onder motto van 'minder is meer'. Meeste mensen die deze auto zullen kopen hebben waarschijnlijk geen interesse in de temperatuur van de motor en toerenteller.
Bedoel je de 3-serie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:00 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand overigens ook al de BMW 4-serie gereden? Zie niet echt een verschil met 5-serie moet ik zeggen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bedoel je de 3-serie?
De 4-serie is namelijk een naamswijziging geweest voor de 3-serie coupe, tezamen met een facelift.
528I is toch ook een 4 cilinder met slurbo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:
Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo
In 2011 iig niet, heb paar maand terug een BMW 528i bj2011 gereden, zat 6 cillinder zonder turbo in, volgens kentekenapp en eigen observatiequote:Op maandag 27 oktober 2014 18:00 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
528I is toch ook een 4 cilinder met slurbo?
Dat is kutquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:53 schreef trolley het volgende:
Morgen Wieuwerd - Emmeloord in een S-Max, Coevorden - Breda in een Kia Sportage en tot slot Breda - Heerenveen per trein
Volgens wiki heb je ook gelijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:02 schreef Solidberg het volgende:
In 2011 iig niet, heb paar maand terug een BMW 528i bj2011 gereden, zat 6 cillinder zonder turbo in, volgens kentekenapp en eigen observatie
Mwoah. Wel goed voor de uurtjesquote:
Want zoveel mensen houden zich ook aan die stilte-regel ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:10 schreef trolley het volgende:
[..]
Mwoah. Wel goed voor de uurtjes
Stilte-coupé regelen en je hebt een (bijna) prima plek om, betaald, te studeren
Vandaar ook 'bijna'.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Want zoveel mensen houden zich ook aan die stilte-regel ?
Een 420i klinkt ook wel een beetje zielig eigenlijk, hoewel het tegenwoordig niet zoveel meer zegtquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding, zag er net 1 op de EW FB staan. Ziet er idd als een opgeblazen 3-serie uit.
Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo
Dreigen met spoorwegpolitie helptquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Want zoveel mensen houden zich ook aan die stilte-regel ?
Ze zijn begonnen als twee studenten die privechauffeur waren voor, volgens mij, de burgemeester van Breda. Zo is dit verder uitgegroeid tot het EW van vandaag, maar 25 jaar geleden deden ze nog geen autotransporten en gebeurde het in eerste instantie vooral via via.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:08 schreef Drilboor het volgende:
Zoals we allemaal weten bestaat ons aller easyway dit jaar 25 jaar. Wat ik me nu afvraag, hoe deden ze het 25 jaar geleden met de rit opdracht. Internet betond toen nog niet en dus kon je je rit informatie niet zo krijgen, zouden ze dan alle details van elke leasemaatschapij in een boek hebben, en een standaardformulier?
Zonder papieren?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:20 schreef stripe het volgende:
Vandaag een discussie met een klant gehad over de autopapieren. Mevrouw 'wist' dat ze ergens in de auto lagen dus ik kon op mijn formulier wel aankruisen dat ze er zouden zijn. Ik vertelde dat ik ze toch echt even moest zien voor ik dat kon doen. Daar was ze het niet mee eens want dat ze er nu even niet waren betekende niet dat ze er definitief niet zouden zijn. Haar collega wist ook zeker dat ze ergens in de auto lagen. Na lang zoeken niets gevonden. Was blij dat ik daar gauw weg kon rijden want had het idee dat er wat ging ontploffen.
Je had misschien beter op het formulier zetten:'volgens klant in de auto aanwezig, niet waargenomen wegens onbekende locatie in de auto'. Dat zijn de feiten en daar kunnen ze dan ook niet verder op ingaan of moeilijk doen lijkt mij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:20 schreef stripe het volgende:
Vandaag een discussie met een klant gehad over de autopapieren. Mevrouw 'wist' dat ze ergens in de auto lagen dus ik kon op mijn formulier wel aankruisen dat ze er zouden zijn. Ik vertelde dat ik ze toch echt even moest zien voor ik dat kon doen. Daar was ze het niet mee eens want dat ze er nu even niet waren betekende niet dat ze er definitief niet zouden zijn. Haar collega wist ook zeker dat ze ergens in de auto lagen. Na lang zoeken niets gevonden. Was blij dat ik daar gauw weg kon rijden want had het idee dat er wat ging ontploffen.
Nee. Gewoon nee aanvinken, als ze de auto niet mee willen geven dan lekker niet. Dit soort klanten zijn zo irritant, daar moet je niet eens mee in discussie gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:12 schreef maxjuhhhh het volgende:
[..]
Je had misschien beter op het formulier zetten:'volgens klant in de auto aanwezig, niet waargenomen wegens onbekende locatie in de auto'. Dat zijn de feiten en daar kunnen ze dan ook niet verder op ingaan of moeilijk doen lijkt mij.
Grappig, in die exacte 428i heb ik nog eens een dagje gereden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding, zag er net 1 op de EW FB staan. Ziet er idd als een opgeblazen 3-serie uit.
Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |