abonnement Unibet Coolblue
pi_145908610
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:48 schreef Frey het volgende:

[..]

:') :') :')

Dan moeten ze de zelfmoordpoging van Julian eens zien.
Daar sloot ik echt mijn ogen even.
GTST is tegenwoordig bijzonder braaf voor een 12+ serie inderdaad. Vroeger was dat wel anders ja, zoals ook met meneer Harmsen die in elkaar werd geslagen. Dit ziet er nu erg nep uit maar GTST was toen in elk geval niet schuw voor een beetje bloed...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:57:31 #152
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_145908845
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

GTST is tegenwoordig bijzonder braaf voor een 12+ serie inderdaad. Vroeger was dat wel anders ja, zoals ook met meneer Harmsen die in elkaar werd geslagen. Dit ziet er nu erg nep uit maar GTST was toen in elk geval niet schuw voor een beetje bloed...
Of Mathilde die Matthijs in zijn nek stak en het bloed dat eruit spoot, daar schrok ik ook wel even van.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_145908888
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die Facebook reacties. :')

"rikki snijt haar polsen door wat een slecht voorbeeld er kijken ook kinderen *huilhuil*"
"snijt" ook echt :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_145909041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

GTST is tegenwoordig bijzonder braaf voor een 12+ serie inderdaad. Vroeger was dat wel anders ja, zoals ook met meneer Harmsen die in elkaar werd geslagen. Dit ziet er nu erg nep uit maar GTST was toen in elk geval niet schuw voor een beetje bloed...
GTST is grotendeels voor 6+, heel af en toe nog maar voor 12+. Verklaart ook het Jip en Janneke-niveau wat de serie het grootste gedeelte van het seizoen heeft.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_145909119
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

"snijt" ook echt :')
Ja dat was maar even om een indruk te geven van hun intelligentie. Ik zal de echte reactie even quoten:



:') Die is nog erger.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_145909290
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

GTST is grotendeels voor 6+, heel af en toe nog maar voor 12+. Verklaart ook het Jip en Janneke-niveau wat de serie het grootste gedeelte van het seizoen heeft.
Hopelijk verandert dit vanaf nu weer wat. Ik was het Spangasdijk niveau goed zat. Ik keek sinds maart niet meer en nu kijk ik slechts voor de verhaallijn rondom Ludo.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_145909294
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ja dat was maar even om een indruk te geven van hun intelligentie. Ik zal de echte reactie even quoten:

[ afbeelding ]

:') Die is nog erger.
Ik moest "De kijken genoeg kinderen naar gtst!" twee keer lezen voor ik wist wat er precies bedoeld werd _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_145909464
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Hopelijk verandert dit vanaf nu weer wat. Ik was het Spangasdijk niveau goed zat. Ik keek sinds maart niet meer en nu kijk ik slechts voor de verhaallijn rondom Ludo.
Mja, ik betwijfel het. De verhaallijn met Ludo gaat verrassend genoeg door, ik had echt verwacht dat het bij de 5000ste tot een climax zou komen en daarna onmiddellijk zou worden afgekapt. Maar ik vrees ondanks dat dat het snel weer tot het Spangasdijk-niveau zal afzakken met Sjors en Sjimmie Bing #4620157983 en zulk soort troep.

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 24-10-2014 23:16:20 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:25:55 #159
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_145912680
Het boeit me niet als kids naar GTST kijken. Deed het ook namelijk en ben er nooit door beschadigd of door beïnvloed hoe dan ook. Het is eerder de taak van de ouder om GTST toe te staan of te verbieden aan de kids. Controversiële verhaallijnen/gebeurtenissen zijn vaak genoeg langsgekomen in GTST (eetstoornissen, zelfmoord, homoseksualiteit, verkrachting, incest, moord etc.) en die zullen er zeker nog komen.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_145913376
Net de aflevering van vanavond gezien. Roept iig wat vraagtekens op.
pi_145914967
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit Thijs misschien achter de dood van Veltman ?

Waarom gaat Ludo niet even bij Anton op bezoek hij heeft tenslotte te hard gereden en is boven op hem geknald ?? Ik snap wel dat hij het druk heeft met Nina en Lucas en de lijken in zijn huis maar 15 minuten kan er toch wel ff af ?

[ Bericht 5% gewijzigd door MMXMMX op 25-10-2014 02:32:33 ]
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:25:25 #162
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_145917690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 01:44 schreef MMXMMX het volgende:

Waarom gaat Ludo niet even bij Anton op bezoek hij heeft tenslotte te hard gereden en is boven op hem geknald ?? Ik snap wel dat hij het druk heeft met Nina en Lucas en de lijken in zijn huis maar 15 minuten kan er toch wel ff af ?
Haha, geweldig! :D
Het zou toch mooi zijn als iemand dat letterlijk zo tegen Ludo zou zeggen...
"U hoort nog van me!"
pi_145918343
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef LetsGame het volgende:
Het boeit me niet als kids naar GTST kijken. Deed het ook namelijk en ben er nooit door beschadigd of door beïnvloed hoe dan ook. Het is eerder de taak van de ouder om GTST toe te staan of te verbieden aan de kids. Controversiële verhaallijnen/gebeurtenissen zijn vaak genoeg langsgekomen in GTST (eetstoornissen, zelfmoord, homoseksualiteit, verkrachting, incest, moord etc.) en die zullen er zeker nog komen.
Mijn vroegste herinnering aan gtst was rond de dood van Lotje en die sekte waar Laura in kwam. Natuurlijk maakt dat indruk als 8 jarige maar je krijgt ect geen verkeerd beeld van de wereld om je heen of rare ideeën.
Het is een half uurtje soap op tv. Op een bepaalde leeftijd weet je toch dat het nep is? :')
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:22:08 #164
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_145918655
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn vroegste herinnering aan gtst was rond de dood van Lotje en die sekte waar Laura in kwam. Natuurlijk maakt dat indruk als 8 jarige maar je krijgt ect geen verkeerd beeld van de wereld om je heen of rare ideeën.
Het is een half uurtje soap op tv. Op een bepaalde leeftijd weet je toch dat het nep is? :')
Je moet wel heel zwakbegaafd zijn om te denken dat soap echt is. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:39:57 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145919006
Vroeger als Kind hebben wij Robert door de spiegel zien vallen. Bowien naar beneden zien pleuren en Frits een tv in zijn bad zien krijgen. En dan heb ik nog niet eens over dat Enge mens met die scharen. Dat ze nu Rikki buiten beeld laten snijden is wel erg betutteling.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145919983
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:22 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Je moet wel heel zwakbegaafd zijn om te denken dat soap echt is. :P
Oh maar het is algemeen bekend dat volwassen fans soms acteurs benaderen met verwijten, woede en medeleven omdat een Ludo weer eens slechte dingen heeft gedaan of Jef zijn vrouw verloren is.
Sommigen hebben ze echt niet op een rij. :')
pi_145920013
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger als Kind hebben wij Robert door de spiegel zien vallen. Bowien naar beneden zien pleuren en Frits een tv in zijn bad zien krijgen. En dan heb ik nog niet eens over dat Enge mens met die scharen. Dat ze nu Rikki buiten beeld laten snijden is wel erg betutteling.
Dat ze het niet meer expliciet in beeld nemen, heb ik niet zo'n moeite mee. Maar het commentaar dat er dan alsnog op volgt omdat het te erg is voor kinderen...dat is gewoon onzin.
pi_145927070
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh maar het is algemeen bekend dat volwassen fans soms acteurs benaderen met verwijten, woede en medeleven omdat een Ludo weer eens slechte dingen heeft gedaan of Jef zijn vrouw verloren is.
Sommigen hebben ze echt niet op een rij. :')
Die gast die Bing speelt werd toch ook op straat uitgescholden enzo? _O-
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:02:06 #169
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_145927359
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:52 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Die gast die Bing speelt werd toch ook op straat uitgescholden enzo? _O-
Eerst vond iedereen Bing tof en toen werd het meest gehate personage uit de serie. Nu issie weer 'tof'. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_145933441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Eerst vond iedereen Bing tof en toen werd het meest gehate personage uit de serie. Nu issie weer 'tof'. :P
Meh, hij was toffer toen hij zich tegen Aysen keerde en Lorena afbekte. Nu zit hij weer gewoon achter Sjors aan. Maar hij mag van mij in de serie blijven.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_145952986
Ik zie dat laura vechtend met bowien in de vijver komt van de rozenboom, maar dat herft ze toch al eerder gedaan met linda?

Kennelijk was toen ook al sprake van schrijvers armoede.
pi_145953111
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:46 schreef icloud het volgende:
Ik zie dat laura vechtend met bowien in de vijver komt van de rozenboom, maar dat herft ze toch al eerder gedaan met linda?

Kennelijk was toen ook al sprake van schrijvers armoede.
Nee hoor, met Linda was dat op de kamer van Stan. Hier schoffeerde Linda haar en Laura ging Linda vervolgens te lijf met een schildersmes :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_145953140
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee hoor, met Linda was dat op de kamer van Stan. Hier schoffeerde Linda haar en Laura ging Linda vervolgens te lijf met een schildersmes :)
Nee dat was eerder, volgens mij hebben ze later ook nog in de vijver gelegen.
pi_145953264
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:52 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee dat was eerder, volgens mij hebben ze later ook nog in de vijver gelegen.
Volgens mij niet. Wel hebben Barbara en Janine later nog vechtend in een zwembad gelegen vanwege Robert :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_145954458
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:52 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee dat was eerder, volgens mij hebben ze later ook nog in de vijver gelegen.
Linda en Laura hebben eigenlijk maar 2 echte confrontaties gehad, de eerste keer was het toen Laura Robert samen met Linda betrapte in de boutique, al richtte dit zich vooral tegen Robert. Dit hebben ze beiden volledig uitgepraat. De tweede keer was inderdaad op de hotelkamer van Stan en nadien kwam het tussen Laura en Linda niet meer goed totdat vlak voordat ze de serie uitging.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')