abonnement Unibet Coolblue
pi_145659154
Waar valt trouwens de aflevering in split screen terug te kijken? Op de Gtst site krijg ik alleen maar de gewone tv-aflevering te zien.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_145659278
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_145660526
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik heb nu al medelijden met de ontvoerder om wie hij ontvoerd heeft _O-
:D dat was het eerste wat ik ook dacht hahahaha.
Vond het verder een zeer matige aflevering
pi_145660529
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:09 schreef MMXMMX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks nieuws dus? Zo is ze altijd.
pi_145660535
Spoilers voor maandag 20 t.n vrijdag vrijdag 24 hier :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
copy paste mobiel zuigt... niet boos worden
pi_145661882
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 07:02 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Niks nieuws dus? Zo is ze altijd.
Misschien is het zelfs een vooruitgang. :')
pi_145661920
Was dezen, Reinout weer terug in de series :?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:38:23 #133
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_145661975
Dit was inderdaad een heel goed in elkaar gezette aflevering!

De mooie leader met de vertrouwde tune, het ongeluk waarbij twee belangrijke verhaallijnen samenkwamen, de opbouwende spanning rondom Veltman en mijn persoonlijke hoogtepunt; de leren stoel met de hogere macht. Precies wat ik had gehoopt dat er zou gebeuren.

Sinds lange tijd ben ik echt enthousiast en benieuwd hoe het verder gaat.

Hopelijk is het vervolg net zo sterk en is de hogere macht een oude bekende en geen bijrol. Maar dat blijft afwachten...
"U hoort nog van me!"
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:48:03 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_145662112
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:38 schreef Hogendoorn het volgende:
Dit was inderdaad een heel goed in elkaar gezette aflevering!

De mooie leader met de vertrouwde tune, het ongeluk waarbij twee belangrijke verhaallijnen samenkwamen, de opbouwende spanning rondom Veltman en mijn persoonlijke hoogtepunt; de leren stoel met de hogere macht. Precies wat ik had gehoopt dat er zou gebeuren.

Sinds lange tijd ben ik echt enthousiast en benieuwd hoe het verder gaat.

Hopelijk is het vervolg net zo sterk en is de hogere macht een oude bekende en geen bijrol. Maar dat blijft afwachten...
En als bonus Hogendoorn terug in de topic reeks. _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:53:44 #135
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_145662214
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:48 schreef Frey het volgende:

[..]

En als bonus Hogendoorn terug in de topic reeks. _O_ _O_ _O_
Dit leek me wel een geschikt moment... ;)
5000ste aflevering, een hogere macht in een stoel. Classic!
"U hoort nog van me!"
pi_145663039
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:38 schreef Hogendoorn het volgende:
Dit was inderdaad een heel goed in elkaar gezette aflevering!

De mooie leader met de vertrouwde tune, het ongeluk waarbij twee belangrijke verhaallijnen samenkwamen, de opbouwende spanning rondom Veltman en mijn persoonlijke hoogtepunt; de leren stoel met de hogere macht. Precies wat ik had gehoopt dat er zou gebeuren.

Sinds lange tijd ben ik echt enthousiast en benieuwd hoe het verder gaat.

Hopelijk is het vervolg net zo sterk en is de hogere macht een oude bekende en geen bijrol. Maar dat blijft afwachten...
Hogendoorn :D _O_
Heb jij een vermoeden wie de hogere macht zou kunnen zijn?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:51:43 #137
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_145663110
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:05 schreef PeterKelder het volgende:
Thuisopeen_ twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 10:54:48 Vanuit België wensen wij de Nederlandse (collega) soap @gtst van harte proficiat met hun 5000e uitzending vanavond!! reageer retweet
Dit vind ik wel tof :D _O_
(Geen officieel vrt account) :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_145663202
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 11:51 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

(Geen officieel vrt account) :P
Dan nog, gewoon tof :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:03:49 #139
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_145663337
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 11:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hogendoorn :D _O_
Heb jij een vermoeden wie de hogere macht zou kunnen zijn?
Om eerlijk te zijn niet...

Ik hoop dat het Martine Hafkamp is. Dat zou voor mij het ultieme zijn. Maar aangezien ik meen de hand van een man gezien te hebben betwijfel ik dat.

Iconische figuren die het zouden kunnen zijn, zijn Nick Sanders, Marcus Sanders of Jack van Houten. Al sta ik op allemaal niet echt te wachten, persoonlijk. Lijkt me ook vreemd dat een Sanders Nina en Lucas wat zou aandoen...

Dan kan het nog een legendarische terugkeer zijn. Iemand die we dood waanden of iets dergelijks. Maar ook dat lijkt mij niet.

Zou het dan een middelmatig en onbelangrijk personage kunnen zijn, zoals zo'n Maarten of Frederik. Maar daar vind ik zelf niets aan en daar lijkt deze wraak ook ietwat buitenproportioneel voor. Maar je weet het nooit.

Of het is een nieuw personage met een sterk verhaal om Ludo te haten. Zou wel meteen een überslechterik opleveren. Ook wel interessant wellicht.

Dus ik hoop op Martine Hafkamp, maar denk dat het een andere oude bekende is.
"U hoort nog van me!"
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:10:07 #140
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_145663473
Die leader, ik ga de bom droppen en zeggen dat de tune aardig is, maar de leader veel te braaf. Kom dan met een grote verandering aan in plaats van de fotoboekleader te blijven evolueren. Door al dat geëvolueer doet het me nu namelijk denken aan...

Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_145663542
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Misschien is het zelfs een vooruitgang. :')
:D
pi_145663593
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:03 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn niet...

Ik hoop dat het Martine Hafkamp is. Dat zou voor mij het ultieme zijn. Maar aangezien ik meen de hand van een man gezien te hebben betwijfel ik dat.

Iconische figuren die het zouden kunnen zijn, zijn Nick Sanders, Marcus Sanders of Jack van Houten. Al sta ik op allemaal niet echt te wachten, persoonlijk. Lijkt me ook vreemd dat een Sanders Nina en Lucas wat zou aandoen...
Jack van Houten een iconisch figuur? Iconisch in de zin van een lulletje rozenwater, ja. En het zou ook wel vreemd zijn als hij wraak neemt op Ludo, want waarom zou hij dat doen?

Marcus lijkt mij hiervoor ook een vreemde eend in de bijt, dus dan blijft van dat rijtje alleen Nick over. En om eerlijk te zijn heb ik daar niet zo'n behoefte aan. Het zou heel makkelijk zijn en daarnaast zou hij zich eerder wreken op Maxime dan op Ludo, van wie hij altijd de erkenning en voldoening wilde hebben.

quote:
Dan kan het nog een legendarische terugkeer zijn. Iemand die we dood waanden of iets dergelijks. Maar ook dat lijkt mij niet.

Zou het dan een middelmatig en onbelangrijk personage kunnen zijn, zoals zo'n Maarten of Frederik. Maar daar vind ik zelf niets aan en daar lijkt deze wraak ook ietwat buitenproportioneel voor. Maar je weet het nooit.
Maarten zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn, zoals ik al eerder aangaf zou hij zich (net als Nick) eerder wreken op Maxime dan op Ludo.

Frederik zou eigenlijk best goed kunnen. Misschien is hij niet zo iconisch, maar gezien het feit dat Lorena (zijn dochter) ook in dit verhaal betrokken is... En daarbij zou ik Ronald Top graag terug willen zien, een zeer goed acteur ^O^

quote:
Of het is een nieuw personage met een sterk verhaal om Ludo te haten. Zou wel meteen een überslechterik opleveren. Ook wel interessant wellicht.

Dus ik hoop op Martine Hafkamp, maar denk dat het een andere oude bekende is.
Dan hoop ik op een nieuwe slechterik als de hogere macht. Martine zou tof zijn, maar ik ben bang dat ze haar na deze verhaallijn alleen nog neerzetten als de "ietwat harde moeder van Sjors" en dat zou zonde zijn. En daarbij heeft het wel iets: we weten niet wanneer Martine terugkeert, als ze ooit terugkeert. Dat mysterie is eigenlijk te mooi om te eindigen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_145663666
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Die leader, ik ga de bom droppen en zeggen dat de tune aardig is, maar de leader veel te braaf. Kom dan met een grote verandering aan in plaats van de fotoboekleader te blijven evolueren. Door al dat geëvolueer doet het me nu namelijk denken aan...

De vorige leader werd daar ook al mee vergeleken. En ik vind het juist wel mooi dat ze vasthouden aan de foto's, dat totaal veranderen zou echt op verzet stuiten denk ik. Het hoort er gewoon bij, net als de titelsong.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:26:10 #144
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_145663755
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jack van Houten een iconisch figuur? Iconisch in de zin van een lulletje rozenwater, ja. En het zou ook wel vreemd zijn als hij wraak neemt op Ludo, want waarom zou hij dat doen?

Marcus lijkt mij hiervoor ook een vreemde eend in de bijt, dus dan blijft van dat rijtje alleen Nick over. En om eerlijk te zijn heb ik daar niet zo'n behoefte aan. Het zou heel makkelijk zijn en daarnaast zou hij zich eerder wreken op Maxime dan op Ludo, van wie hij altijd de erkenning en voldoening wilde hebben.

[..]

Maarten zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn, zoals ik al eerder aangaf zou hij zich (net als Nick) eerder wreken op Maxime dan op Ludo.

Frederik zou eigenlijk best goed kunnen. Misschien is hij niet zo iconisch, maar gezien het feit dat Lorena (zijn dochter) ook in dit verhaal betrokken is... En daarbij zou ik Ronald Top graag terug willen zien, een zeer goed acteur ^O^

[..]

Dan hoop ik op een nieuwe slechterik als de hogere macht. Martine zou tof zijn, maar ik ben bang dat ze haar na deze verhaallijn alleen nog neerzetten als de "ietwat harde moeder van Sjors" en dat zou zonde zijn. En daarbij heeft het wel iets: we weten niet wanneer Martine terugkeert, als ze ooit terugkeert. Dat mysterie is eigenlijk te mooi om te eindigen.
Jack is icononisch in de zin van zijn achtergrond als personage en de daarbij behorende potentie. Doet er niets aan af dat ik het met je eens ben dat hij als personage zwak was.

En ik ben het met je eens dat de Sanders clan niet hoeft terug te keren. Zie hier weinig brood in.

Wat Frederik betreft: ik geef niets om die bijpersonages. En bovendien lijkt het me sterk dat Frederik zijn eigen dochter zo onder hoge druk zou zetten.

Ik hoop persoonlijk wel op Martine. Dat mysterie is mooi, maar het is wel aan Martine besteed dat ze comebacks maakt en zij heeft wraak gezworen. Om haar te lang in de serie te houden om soft te worden, lijkt mij geen optie. Inge Ipenburg is druk bezet met schrijven en acteren en dergelijke activiteiten om structureel te blijven. Maar een harde wraakactie en dan een triomf exit is dit legendarische personage meer dan gegund, wat mij betreft.

En een nieuwe slechterik die blijft en ook boosaardig blijft ontvang ik ook met open armen!
"U hoort nog van me!"
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:31:56 #145
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_145663864
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:53 schreef GTSTFreakje het volgende:
Het is Martine.
Veel te slanke (vrouwen)handen daarvoor (en dat bedoel ik niet beledigend).

Yasmine, anyone? :P Ja okee, ik ben maar aan het vissen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:00 schreef TywinLannister het volgende:
Wie is martine hafkamp? Ik kijk nog maar 6/7 jaar ofzo
Koop de DVD-boxen, dan praten we verder.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_145663960
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:03 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn niet...

Ik hoop dat het Martine Hafkamp is. Dat zou voor mij het ultieme zijn. Maar aangezien ik meen de hand van een man gezien te hebben betwijfel ik dat.

Iconische figuren die het zouden kunnen zijn, zijn Nick Sanders, Marcus Sanders of Jack van Houten. Al sta ik op allemaal niet echt te wachten, persoonlijk. Lijkt me ook vreemd dat een Sanders Nina en Lucas wat zou aandoen...

Dan kan het nog een legendarische terugkeer zijn. Iemand die we dood waanden of iets dergelijks. Maar ook dat lijkt mij niet.

Zou het dan een middelmatig en onbelangrijk personage kunnen zijn, zoals zo'n Maarten of Frederik. Maar daar vind ik zelf niets aan en daar lijkt deze wraak ook ietwat buitenproportioneel voor. Maar je weet het nooit.

Of het is een nieuw personage met een sterk verhaal om Ludo te haten. Zou wel meteen een überslechterik opleveren. Ook wel interessant wellicht.

Dus ik hoop op Martine Hafkamp, maar denk dat het een andere oude bekende is.
Thijs Kramer wilde wel héél graag dat Sjors voor hem kwam werken, hè? :P Stille hint misschien?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:37:47 #147
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_145663977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:20 schreef Frey het volgende:
Vraag me af of deze app nou de bedoeling was, of dat ze oorspronkelijk gewoon een dubbele wilden maken maar dat er geen ruimte voor was door The Voice.
Ook ik denk dus aan een dubbele.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:38:41 #148
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_145663994
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Inderdaad _O_ _O_ _O_
En ik moet toegeven, toch weer 40 hele seconden :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:39:21 #149
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_145664009
quote:
Ik weet van niets.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_145664049
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:26 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Jack is icononisch in de zin van zijn achtergrond als personage en de daarbij behorende potentie. Doet er niets aan af dat ik het met je eens ben dat hij als personage zwak was.

En ik ben het met je eens dat de Sanders clan niet hoeft terug te keren. Zie hier weinig brood in.

Wat Frederik betreft: ik geef niets om die bijpersonages. En bovendien lijkt het me sterk dat Frederik zijn eigen dochter zo onder hoge druk zou zetten.
Het is voor de betrokkenen (Ludo, Veltman) volgens mij niet duidelijk dat Lorena achter de chantage zit. Alleen Thijs weet hier iets van af als ik het goed heb. Dus het zou betekenen dat Frederik hier ook niets van weet, mocht hij de "hogere macht" zijn. Zou wel een aardig vervolgverhaal bieden.

quote:
Ik hoop persoonlijk wel op Martine. Dat mysterie is mooi, maar het is wel aan Martine besteed dat ze comebacks maakt en zij heeft wraak gezworen. Om haar te lang in de serie te houden om soft te worden, lijkt mij geen optie. Inge Ipenburg is druk bezet met schrijven en acteren en dergelijke activiteiten om structureel te blijven. Maar een harde wraakactie en dan een triomf exit is dit legendarische personage meer dan gegund, wat mij betreft.
Ken je de comeback van Nick in seizoen 22 nog? Triomfeerde met zijn wraakactie op Maxime en ging als een ware held weg. Nog geen halfjaar later was het duidelijk dat Nick verantwoordelijk was voor de placebo's die Janine bijna het leven hadden gekost, werd hij opnieuw verstoten door de familie en werd Maxime weer opgenomen in de familie.

Het zou mooi zijn als Martine een fantastische wraakactie op Ludo zou nemen, maar het komt vroeg of laat altijd weer goed met Ludo. Een wraakactie van Martine zou alleen echt tof zijn als het altijd voelbaar blijft voor Ludo, dus dat hij een keer niet vroeg of laat alsnog wint.

quote:
En een nieuwe slechterik die blijft en ook boosaardig blijft ontvang ik ook met open armen!
Daar zit ik misschien nog meer op te wachten. Martine zou tof zijn, maar een nieuwe slechterik (misschien familie van Thijs?) zou ook een hoop potentie kunnen bieden, mits de schrijvers dit niveau eindelijk eens weten vast te houden.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')