abonnement Unibet Coolblue
pi_145758909
Ik zou iedereen adviseren de comics toch juist wel te lezen.. dat maakt de serie misschien op sommige punten voorspelbaar, echter ook veel interessanter om te volgen. De dynamiek binnen de groep is anders (in mijn ogen leuker als de comics) en veel minder van de hak op de tak.. Het hele principe van Terminus wat veranderd in jagende kannibalen is veel leuker dan het in eens opduikende groepje, die mensen eet is goed gedaan! Alle credits naar de tv makers, want ik vind het een betere en logischere verhaallijn dan de comics! Man wat een gaaf seizoen tot nu toe!

Dit is de enige serie waarbij ik niet de beheersing heb om een geheel seizoen af te wachten momenteel!
You are a fugitive but you don't know what you're runnin away from..
pi_145760107
Het lijkt me duidelijk dat die vent dus gebeten is door de walkers en weg wilt. en dus infected is.

Maar was deze plot al niet eerder gebruikt? Bij die oude vent? Dat zijn been is opgegeten terwijl ie infected is?

(of ben ik nu in de war met de comics.... ik kan de serie en de comics niet meer uit elkaar houden na zoveel jaar)
  Spellchecker dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:41:16 #103
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_145761633
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Dat zal volgende week wel komen, die wond bekijken. Net als in die spoiler hierboven :)
En weer een spoiler ontspoilerd :')
quote:
Ik denk dat michionne haar zwaard ookmwel weer terug krijgt binnenkort,maar zal het been wel mee afgezet zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:57 schreef athlonkmf het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat die vent dus gebeten is door de walkers en weg wilt. en dus infected is.

Maar was deze plot al niet eerder gebruikt? Bij die oude vent? Dat zijn been is opgegeten terwijl ie infected is?

(of ben ik nu in de war met de comics.... ik kan de serie en de comics niet meer uit elkaar houden na zoveel jaar)
Met die 'oude vent' bedoel je waarschijnlijk Hershel, die een been kwijtraakte (maar daarbij zelf niet geïnfecteerd is geraakt) 8}

Jouw post, samen met de anti-spoiler van die andere pipo (stinkie), vertelt echter alweer genoeg wat Bob betreft...
Tevens -purist.
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:55:48 #104
88815 The_Emotion
98.3
pi_145762042
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:41 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

En weer een spoiler ontspoilerd :')

[..]

[..]

Met die 'oude vent' bedoel je waarschijnlijk Hershel, die een been kwijtraakte (maar daarbij zelf niet geïnfecteerd is geraakt) 8}

Jouw post, samen met de anti-spoiler van die andere pipo (stinkie), vertelt echter alweer genoeg wat Bob betreft...
Er werd al een linkje gelegd naar de comics in een eerdere post, wel in spoilers:
TV / [USA] The Walking Dead #57
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_145762071
Proberen ze dit seizoen iedere aflevering goedkoop te scoren met wat extra gore, of lijkt dat maar zo? Jammer.

Niks tegen een beetje bloed, maar kom op. Die hamburger.... :')
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:59:04 #106
88815 The_Emotion
98.3
pi_145762106
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef havanagila het volgende:
Proberen ze dit seizoen iedere aflevering goedkoop te scoren met wat extra gore, of lijkt dat maar zo? Jammer.

Niks tegen een beetje bloed, maar kom op. Die hamburger.... :')
Wat is er mis met een beetje BarBobCuen?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Spellchecker dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:59:26 #107
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_145762115
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:55 schreef Remqo het volgende:

[..]

Er werd al een linkje gelegd naar de comics in een eerdere post, wel in spoilers:
TV / [USA] The Walking Dead #57
Daar is ook weinig mis mee, al heeft ook dat al niet mijn voorkeur (juist omdat die spoilers, zoals ik al eens eerder aan heb gegeven hier, vaak alsnog (deels) naar buiten 'lekken' via gebruikers die er niet mee om kunnen gaan).

Zolang het maar -binnen- die spoilers blijft, daar zijn spoilers namelijk voor :Y
Tevens -purist.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:06:30 #108
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_145762266
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef havanagila het volgende:
Proberen ze dit seizoen iedere aflevering goedkoop te scoren met wat extra gore, of lijkt dat maar zo? Jammer.

Niks tegen een beetje bloed, maar kom op. Die hamburger.... :')
Overdrijven is ook een vak. :')
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:11:57 #109
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_145762373
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Leuke aflevering, maar dat einde pff.

Ik ben het echt beu dat ze telkens maar 1 vijand hebben en die vijand nooit in 1 keer wordt verslagen maar altijd moet terugkomen. Het lijkt dragonball Z wel. Hoe realistisch is dat nou komop zeg, ze lopen al dagen rond in het bos, dan kan je echt niet zomaar iemand weer vinden.
En het feit dat ze nog steeds geen "altijd met 2 man rondlopen" tactiek hebben is echt tergend irritant.

"We zijn net ontsnapt aan kannibalen en we komen een verdachte kerk tegen laten we allemaal binnen gaan zitten zonder iemand die op wacht staat. O ja bob je mag ook gewoon alleen naar buiten, is allemaal goed jonge, alle dagen feest" :')
Gezopen he. Daarbij is zon bos nou eenmaal goed donker, dus met twee man had je ook niks gedaan. "Ik moet ff pissen" -" pas je wel op?!" -"jaja"
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:14:44 #110
88815 The_Emotion
98.3
pi_145762444
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:59 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Daar is ook weinig mis mee, al heeft ook dat al niet mijn voorkeur (juist omdat die spoilers, zoals ik al eens eerder aan heb gegeven hier, vaak alsnog (deels) naar buiten 'lekken' via gebruikers die er niet mee om kunnen gaan).

Zolang het maar -binnen- die spoilers blijft, daar zijn spoilers namelijk voor :Y
Daar ben ik het mee eens, de comics heb ik dan niet gelezen, maar weet wel dat serie er wel op gebaseerd is en het op een losse manier de comics volgt.
Bepaalde situaties worden gebruikt, maar dan met andere karakters.
Daarom zie ik ook graag comic-gerelateerde zaken ook graag in een spoiler :Y
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_145762565
Ik denk de reden dat die militaire man zegt van dat ze wachten op t juiste moment is denk ik omdat ze er vandoor willen naar DC zonder Rick en de groep.

Just my two cents >:O
Zie!
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:23:14 #112
88815 The_Emotion
98.3
pi_145762639
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:19 schreef johnson555 het volgende:
Ik denk de reden dat die militaire man zegt van dat ze wachten op t juiste moment is denk ik omdat ze er vandoor willen naar DC zonder Rick en de groep.

Just my two cents >:O
Ik denk dat Abraham wat gefrustreerd is omdat de groep achter Rick aanhobbelt, terwijl hij een man met een missie is.
Aan de andere kant kan hij ook wel mensen gebruiken die hun mannetje staan.
Hij was onder de indruk van Michonne en later de rest van de club, gezien zijn speach.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_145762690
ze wachtten op juiste moment om te vragen wie er mee gingen naar washington.. overduidelijk!!
pi_145762851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:23 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik denk dat Abraham wat gefrustreerd is omdat de groep achter Rick aanhobbelt, terwijl hij een man met een missie is.
Aan de andere kant kan hij ook wel mensen gebruiken die hun mannetje staan.
Hij was onder de indruk van Michonne en later de rest van de club, gezien zijn speach.
Ik denk dat Ambraham sommige ook als zwakellingen ziet eerlijk gezegd. Bv baby, carol,de priester nu etc.

Hij is ze liever kwijt dan rijk en zou me niet verbazen als hij probeert sommige over te halen om van de groep te splitsen.

>:O
Zie!
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:38:23 #115
88815 The_Emotion
98.3
pi_145762943
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:34 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ik denk dat Ambraham sommige ook als zwakellingen ziet eerlijk gezegd. Bv baby, carol,de priester nu etc.

Hij is ze liever kwijt dan rijk en zou me niet verbazen als hij probeert sommige over te halen om van de groep te splitsen.

>:O
Daar zie ik hem ook voor aan, hij is overtuigd van zijn missie, maar niet iedereen zal die visie delen.
Rick ging er wel mee accoord, maar dat plan zal vast uitgesteld worden omdat Daryl en Carol Beth gaan zoeken en Bob zo'n bee(n)tje op de BBQ ligt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_145763108
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:11 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Gezopen he. Daarbij is zon bos nou eenmaal goed donker, dus met twee man had je ook niks gedaan. "Ik moet ff pissen" -" pas je wel op?!" -"jaja"
Ja zo doe je nu, niet in een wereld met zombies/moordernaars om iedere hoek.

En met wachten had je het probleem vrijwel helemaal niet gehad. Of iig verminderd, want je hebt het wel door wanneer er iemand wordt vermist. Komop zeg na 2+? jaar nog steeds iemand in zijn eentje dronken in het donker laten rondlopen.. :') Net zo ongeloofwaardig als het niet op slot doen van de celdeuren om zombieuitbraken te verminderen. Of het niet hebben van een backup/escape plan wanneer je al x maanden op dezelfde plek bent. Of een dominee die al jaren ongeschonden in een kerkje leeft ;)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:50:22 #117
88815 The_Emotion
98.3
pi_145763179
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Of een dominee die al jaren ongeschonden in een kerkje leeft ;)
In een net gestreken pak ;)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_145763484
Trouwens je zag het wel heel erg aankomen dat of bob of die vrouw de sjaak was.
De hele tijd zoenen enz -> 1 van de 2 gaat dood.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_145763550
Die bob had toch juist nietgezopen? Undercover alcoholist enzo :+
Zie!
pi_145765049
Wel een aardige aflvering. Zullen die lui van terminus nu langzaam ziek worden en dood gaan als het blijkt dat Bob gebeten was?
pi_145765428
Wanneer was Bob gebeten dan?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_145765824
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:59 schreef Remqo het volgende:

[..]

Wat is er mis met een beetje BarBobCuen?
Bob's Burgers!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:58:47 #123
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145765979
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef MouzurX het volgende:
Of een dominee die al jaren ongeschonden in een kerkje leeft ;)
Volgens mij mis jij de tijdlijn een beetje. Jaren :')
pi_145766085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:09 schreef Dandilion het volgende:
Wanneer was Bob gebeten dan?
Dat is niet vastgesteld maar sommige kijkers (waaronder ik) denken dat Bob gebeten is onder water toen zij voedsel gingen halen bij die voedselbank.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:07:51 #125
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145766091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat is niet vastgesteld maar sommige kijkers (waaronder ik) denken dat Bob gebeten is onder water toen zij voedsel gingen halen bij die voedselbank.
Aan zijn linkerbeen, zou wel tof zijn. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')