abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:03:18 #1
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145390645


Wat is Tinder en hoe werkt het?
Tinder is een datingapp voor je mobiele telefoon. Je koppelt Tinder aan je Facebook maar wel pas met als je minimaal 50 vrienden hebt. Tinder zal nooit iets posten op je Facebook maar gebruikt wel je likes, gemeenschappelijke vrienden en foto's. Je kan de afstand, leeftijd en het geslacht naar smaak instellen en zo beginnen met swipen. Indien je iemand naar rechts swiped en hij/zij heeft jou ook naar rechts geswiped dan worden jullie een match en kunnen jullie met elkaar chatten.
De mensen die jou als eerst geliket hebben zullen vooraan komen. Als je vaak Tindert zal het minder vaak voorkomen dat je gelijk matches hebt.

Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots

FAQ
Q: Kan ik een foto op Tinder zetten zonder dat iemand die op Facebook ziet?
A: Ja. Upload hem via je telefoon naar Facebook en selecteer bij wie je foto mag zien “Alleen ik”. Op Tinder zie je hem dan staan tussen mobile uploads.

Q: Ik heb iemand geliket en die had maar 2km afstand. Nu we match zijn ineens 80km. hoe kan dit?
A: Dan heeft hij/zij jou geliket op het moment dat er 2km afstand was. Bijvoorbeeld mensen die in de trein Tinderen veroorzaken dat veel. Wanneer jullie match zijn zien jullie de echte afstand omdat hij/zij op dat moment dan misschien weer thuis is of op het werk.

Q: Ik krijg geen matches, wat is er aan de hand?
A: Waarschijnlijk ben je lelijk. Of dik. Of allebei. 7.gif

Q: Worden de bio’s gelezen?
A: In eerste instantie werd er gedacht van niet maar dit blijkt eigenlijk wel zo te zijn. Je geeft matches zo een manier om ergens mee te openen.

Q: Wat voor foto’s kan ik het beste gebruiken?
A: Duidelijke selfies. Begin niet met een groepsfoto of zonnebrillen foto. Voor de dames geldt dat de negerkindjes en dolfijnen best achterwege mogen blijven. Lieve heren, als jullie zo’n vieze smerige vis hebben gevangen willen wij die alleen op ons bord zien. Niet op de Tinder foto’s.
Let op! Dit is wel een kwestie van smaak.

Q: Wat kan ik met die momenten?
A: Met momenten kan je foto’s uploaden van o.a je sport, je eten of wat je op dat moment je aan het doen bent. De meeste gebruiken het voor recente selfies, hierdoor zie je oude matches vaak alsnog een gesprek beginnen.

Q: Ik had een match en nu is hij/zij ineens uit mijn lijst. Hoe kan dit?
A: Sommige mensen swipen alles naar rechts en op het moment dat de matches binnenkomen zullen zij kieskeurig selecteren.Het kan zijn dat je haar of zijn type toch niet was en dat zij de match hebben opgeheven. Je kan dan geen contact meer opnemen.

Q: Ik krijg geen berichten of meldingen van matches binnen. Is dat normaal?
A: Tinder is heel erg buggy, er zijn regelmatig updates maar helaas nog geen verbetering, log eens een keer uit of installeer Tinder opnieuw, soms is het dan iets beter maar dit is nooit zeker te zeggen.
Heb je een leuke match en doet Tinder raar? Gebruik dat dan om zijn of haar nummer te hosselen.

Q: Waarom zijn we match maar krijg ik geen reactie op mijn berichten?
A: Misschien was je openingszin niet leuk of heeft hij/zij op dat moment al gesprekken lopen of geen zin om er 1 te starten maar wil wel de lol van het swipen. Als boven de 200 matches zit heb je geen zin om iedere keer een gesprek te starten met iedereen. Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn klootzakken. Stop met huilen en ga naar de volgende.

Deel hier je (wilde) Tinder avonturen en veel plezier. 7.gif
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145391468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo erg? What happened?
Het duurt me allemaal te lang. Ik krijg geen gehoor, of soms duurt het meer dan drie dagen. Ik weet drukte, eigen leven etc., maar als je niet even vijf seconden de tijd hebt om een zeer interessant iemand een berichtje terug te sturen of even te bellen, dan heb je dus andere prioriteiten. Prima, dan zoek ik verder :W.

Overigens was ze voor de date ook al vrij 'traag' met antwoorden. Tijdens de date klikte het goed, was mijn beleving uit signalen van haar, dus ik wilde het een kans geven op een vervolg. Maar wat dat betreft heb ik dus een antwoord.
Get stoned
pi_145391671
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef Hinder het volgende:

[..]

Het duurt me allemaal te lang. Ik krijg geen gehoor, of soms duurt het meer dan drie dagen. Ik weet drukte, eigen leven etc., maar als je niet even vijf seconden de tijd hebt om een zeer interessant iemand een berichtje terug te sturen of even te bellen, dan heb je dus andere prioriteiten. Prima, dan zoek ik verder :W.

Overigens was ze voor de date ook al vrij 'traag' met antwoorden. Tijdens de date klikte het goed, was mijn beleving uit signalen van haar, dus ik wilde het een kans geven op een vervolg. Maar wat dat betreft heb ik dus een antwoord.
Bij langer dan een dag geen antwoord kan je al conclusies trekken, laat staan bij 3 dagen. Niks prioriteiten, gewoon een gevalletje geen interesse denk ik.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:31:16 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145391683
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef Hinder het volgende:
[..]
Het duurt me allemaal te lang. Ik krijg geen gehoor, of soms duurt het meer dan drie dagen. Ik weet drukte, eigen leven etc., maar als je niet even vijf seconden de tijd hebt om een zeer interessant iemand een berichtje terug te sturen of even te bellen, dan heb je dus andere prioriteiten. Prima, dan zoek ik verder :W.
Overigens was ze voor de date ook al vrij 'traag' met antwoorden. Tijdens de date klikte het goed, was mijn beleving uit signalen van haar, dus ik wilde het een kans geven op een vervolg. Maar wat dat betreft heb ik dus een antwoord.
Ah. Hetzelfde dilemma wat ik hier ook zo'n beetje heb, zwaar irritant ja.

Blijft altijd lastig inschatten of dat door drukte is of door niet willen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij langer dan een dag geen antwoord kan je al conclusies trekken, laat staan bij 3 dagen. Niks prioriteiten, gewoon een gevalletje geen interesse denk ik.
Hou je iemand op de app dan en reageer je vrijwel direct als de ander wat zou zeggen? Dat is hier het geval namelijk.
pi_145391961
Als je iemand leuk vind wacht je in ieder geval geen 3 dagen voor je even snel iets typt
Hoe lang duurt een berichtje typen nou eenmaal?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145392170
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij langer dan een dag geen antwoord kan je al conclusies trekken, laat staan bij 3 dagen. Niks prioriteiten, gewoon een gevalletje geen interesse denk ik.
Dat zie ik als hetzelfde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
Als je iemand leuk vind wacht je in ieder geval geen 3 dagen voor je even snel iets typt
Hoe lang duurt een berichtje typen nou eenmaal?
De 'last seen'-status op WA verklapt wel dat ze die tijd dan ook niet op WA is geweest. Maar dat is in feiten natuurlijk gewoon hetzelfde verhaal.
Get stoned
pi_145392198
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef Hinder het volgende:
[..]
Dat zie ik als hetzelfde.
[..]
De 'last seen'-status op WA verklapt wel dat ze die tijd dan ook niet op WA is geweest. Maar dat is in feiten natuurlijk gewoon hetzelfde verhaal.
Ja maar als je iemand leuk vind dan ga je dus op whatsapp :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:52:16 #8
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145392351
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef Hinder het volgende:

[..]

De 'last seen'-status op WA verklapt wel dat ze die tijd dan ook niet op WA is geweest. Maar dat is in feiten natuurlijk gewoon hetzelfde verhaal.
Hier is die status verborgen, fml :')

Niet dat het me iets uitmaakt, maargoed. Echt handig is het niet.
pi_145392403
Ik negeer mensen op tinder altijd gerust 3 dagen, en vind het dan frustrerend als ze mij niet binnen 10 minuten antwoorden.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:57:30 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145392505
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:53 schreef SiIk het volgende:
Ik negeer mensen op tinder altijd gerust 3 dagen, en vind het dan frustrerend als ze mij niet binnen 10 minuten antwoorden.
Ze zullen er vast tussen zitten :')
pi_145392544
Ben zelf maar gesprekken aan het beginnen. :(

20 matches, met vijf gepraat en met 1 nog steeds in gesprek en de rest is een beetje dood gevallen. :')

Die ene heeft alleen een vriend en wil enkel dat ik met hun een trio kom doen, maar dat gaat dan weer niet.
pi_145392607
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:58 schreef Myrr het volgende:
Ben zelf maar gesprekken aan het beginnen. :(
20 matches, met vijf gepraat en met 1 nog steeds in gesprek en de rest is een beetje dood gevallen. :')
Die ene heeft alleen een vriend en wil enkel dat ik met hun een trio kom doen, maar dat gaat dan weer niet.
waarom ga je niet gewoon op een (sex)datingsite? Ik weet niet wat je precies zoekt maar net die ene vrouw uit tinder vissen is vrij lastig volgens mij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145392663
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ga je niet gewoon op een (sex)datingsite? Ik weet niet wat je precies zoekt maar net die ene vrouw uit tinder vissen is vrij lastig volgens mij
Hebben we wel gedaan ja maar daar is het 9 van de 10 keer ook niets maar dan ben je wel weer 20-30 euro lichter om even wat profielen te kunnen zien.
pi_145392749
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hebben we wel gedaan ja maar daar is het 9 van de 10 keer ook niets maar dan ben je wel weer 20-30 euro lichter om even wat profielen te kunnen zien.
en een gewone datingsite dan? OKc of zo? Ik weet niet wat je zoekt maar genoeg mensen die daar prima game zijn voor iets vunzigs/tijdelijks
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:17:46 #15
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145393080
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die wel eens een avontuurtje willen met een vrouw/nieuwsgierig zijn maar zich niet identificeren als bi
of genoeg biseksuele vrouwen die in de praktijk vooral bij mannen uitkomen en dus in hun spreektaal er niet continue rekening mee houden
En zo kan ik nog wel wat dingen verzinnen
Biseksuele vrouwen is dan ook 9 van de 10 keer een hoax. Allemaal interessant doenerij.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_145393150
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hebben we wel gedaan ja maar daar is het 9 van de 10 keer ook niets maar dan ben je wel weer 20-30 euro lichter om even wat profielen te kunnen zien.
Gewoon posten in het bi topic van KPD :Y
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:22:36 #17
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145393219
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij langer dan een dag geen antwoord kan je al conclusies trekken, laat staan bij 3 dagen. Niks prioriteiten, gewoon een gevalletje geen interesse denk ik.
Ah, fijn vooruitzicht dus...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:23:39 #18
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145393249
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:53 schreef SiIk het volgende:
Ik negeer mensen op tinder altijd gerust 3 dagen, en vind het dan frustrerend als ze mij niet binnen 10 minuten antwoorden.
Iets met een pot en een ketel?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145393592
Vrouwen hebben er sowieso een handje van om niet snel te reageren...
pi_145393599
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon posten in het bi topic van KPD :Y
Meh, teveel gedoe. Ik wil gewoon een foto zien, kijken of ik je lekker vindt en als je dan seks wilt spreken we af. Geen zin in dat hele gedoe vooraf, als het te lang duurt en je al weet van elkaar wat je uitspookt op een donderdagavond en hoeveel nichtjes en neefjes je hebt dan is het leuke er vanaf.

Het leukste vond ik altijd nog om gewoon een chick te hosselen bij het uitgaan/op een after en dan mee naar huis gaan voor een potje seks. Daarna het liefst zo snel mogelijk weg weer. Bleef een keer nog een dagje hangen en daar ben ik toen flink verliefd op geworden. Niets mis mee natuurlijk, ik schrok er alleen nogal van. :')

Achteraf stom van me dat ik dat heb laten verwateren, maar ik zat toen nog in de kast.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 13:35:45 ]
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:35:23 #21
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145393731
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:32 schreef Myrr het volgende:

[..]

Meh, teveel gedoe. Ik wil gewoon een foto zien, kijken of ik je lekker vindt en als je dan seks wilt spreken we af. Geen zin in dat hele gedoe vooraf, als het te lang duurt en je al weet van elkaar wat je uitspookt op een donderdagavond en hoeveel nichtjes en neefjes je hebt dan is het leuke er vanaf.
Als je lekker bent mag je scharrel en mij wel joinen :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145393763
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je lekker bent mag je scharrel en mij wel joinen :)
Alleen met mijn vriend erbij. ^O^
Moeten jullie natuurlijk ook gewoon lekker zijn.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:41:20 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_145393999
gewoon parencluppie en dan met Gerda en Peter lekker een onderonsje in de hottubbie :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_145394039
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Meh, teveel gedoe. Ik wil gewoon een foto zien, kijken of ik je lekker vindt en als je dan seks wilt spreken we af. Geen zin in dat hele gedoe vooraf, als het te lang duurt en je al weet van elkaar wat je uitspookt op een donderdagavond en hoeveel nichtjes en neefjes je hebt dan is het leuke er vanaf.
Het leukste vond ik altijd nog om gewoon een chick te hosselen bij het uitgaan/op een after en dan mee naar huis gaan voor een potje seks. Daarna het liefst zo snel mogelijk weg weer. Bleef een keer nog een dagje hangen en daar ben ik toen flink verliefd op geworden. Niets mis mee natuurlijk, ik schrok er alleen nogal van. :')
Achteraf stom van me dat ik dat heb laten verwateren, maar ik zat toen nog in de kast.
Wat een luiheid :')

In dat KPD topic wordt er vrij snel foto's uitgewisseld hoor. Het is geen SC.

Foto's DMen, 06en uitwisselen en afspreken.
Als je dat al teveel is, hou het dan maar bij je dronken uitgaansavonden..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:43:44 #25
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145394088
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een luiheid :')
In dat KPD topic wordt er vrij snel foto's uitgewisseld hoor. Het is geen SC.
Foto's DMen, 06en uitwisselen en afspreken.
Als je dat al teveel is, hou het dan maar bij je dronken uitgaansavonden..
Klinkt als een typische vrouw, zelf geen moeite willen doen maar wel verwachten dat je hard geneukt wordt door een lekkere vent :')

Yeah, that is how it works.

Zijn ook altijd van die klonen zonder fobo/fotos die dit roepen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:55:16 #26
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145394547
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:32 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen hebben er sowieso een handje van om niet snel te reageren...
Ik vind het gewoon niet boeiend genoeg meestal.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145394870
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klinkt als een typische vrouw, zelf geen moeite willen doen maar wel verwachten dat je hard geneukt wordt door een lekkere vent :')
Yeah, that is how it works.
Zijn ook altijd van die klonen zonder fobo/fotos die dit roepen.
nee, vrouw :D

Alsof mannen dit ook niet stiekem willen?
Niets mis mee toch, als 2 mensen die er allebei zo over denken elkaar tegen komen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:05:20 #28
416020 K44S
The bearded man
pi_145395010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
Als je iemand leuk vind wacht je in ieder geval geen 3 dagen voor je even snel iets typt
Hoe lang duurt een berichtje typen nou eenmaal?
Ergens heb ik gelezen dat de "3 dagen regel" inmiddels de "1 dag" regel is geworden.

Het is simpel: Heeft hij/zij, interesse..... dan stuurt ze echt wel binnen een dag een berichtje.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145395178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Ergens heb ik gelezen dat de "3 dagen regel" inmiddels de "1 dag" regel is geworden.
Het is simpel: Heeft hij/zij, interesse..... dan stuurt ze echt wel binnen een dag een berichtje.
Die regel heeft nooit bestaan en is bulshit :D
Of nou ja, mensen die die spelletjes spelen falen meestal hard
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:14:04 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145395316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee, vrouw :D
Alsof mannen dit ook niet stiekem willen?
Niets mis mee toch, als 2 mensen die er allebei zo over denken elkaar tegen komen?
Nee. Als ik doelloos wil neuken ga ik wel naar de hoeren. Mag wel een beetje gesprek vooraf gaan.
pi_145395459
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee. Als ik doelloos wil neuken ga ik wel naar de hoeren. Mag wel een beetje gesprek vooraf gaan.
Tja vind jij, maar genoeg mensen die dat niet zo zien
Mannen en vrouwen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:32:51 #32
416020 K44S
The bearded man
pi_145396017
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee. Als ik doelloos wil neuken ga ik wel naar de hoeren. Mag wel een beetje gesprek vooraf gaan.
Hoeren zijn duur... tov een tinder sletje.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145396170
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een luiheid :')
In dat KPD topic wordt er vrij snel foto's uitgewisseld hoor. Het is geen SC.
Foto's DMen, 06en uitwisselen en afspreken.
Als je dat al teveel is, hou het dan maar bij je dronken uitgaansavonden..
Okay, paar keer geprobeerd onder ander account maar dan vond ik die mensen gewoon niet aantrekkelijk genoeg voor een avondje lol. Ik wil dus gewoon meteen weten hoe iemand eruit ziet, in plaats van eerst een gesprekje, dan foto's uitwisselen en het dan lullig vinden om te zeggen dat het toch niet meer hoeft.

quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klinkt als een typische vrouw, zelf geen moeite willen doen maar wel verwachten dat je hard geneukt wordt door een lekkere vent :')
Yeah, that is how it works.
Zijn ook altijd van die klonen zonder fobo/fotos die dit roepen.
Ik post zo nu en dan wel eens een foto in het wat draag je vandaag topic, dus helaas.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 14:37:59 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:41:32 #34
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_145396329
Ik zat bij een maat van mij mee te kijken laatst, die heeft Tinder... maar hoeveel (in Groningen tenminste) arrogante kutwijven er ook zijn :')
Die verhaaltjes vaak onder de foto.... zoveel eisen :') vaak verhaaltjes over zichzelf hoe geweldig ze wel niet zijn :') belachelijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:46:16 #35
416020 K44S
The bearded man
pi_145396491
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zat bij een maat van mij mee te kijken laatst, die heeft Tinder... maar hoeveel (in Groningen tenminste) arrogante kutwijven er ook zijn :')
Die verhaaltjes vaak onder de foto.... zoveel eisen :') vaak verhaaltjes over zichzelf hoe geweldig ze wel niet zijn :') belachelijk.
Ik zag laatst een profiel met een paar eisen over: Geen roken, geen instagram en geen vage slogans.

Wat staat er onder : Live your live to the fullest :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:46:39 #36
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145396506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Okay, paar keer geprobeerd onder ander account maar dan vond ik die mensen gewoon niet aantrekkelijk genoeg voor een avondje lol. Ik wil dus gewoon meteen weten hoe iemand eruit ziet, in plaats van eerst een gesprekje, dan foto's uitwisselen en het dan lullig vinden om te zeggen dat het toch niet meer hoeft.
[..]
Ik post zo nu en dan wel eens een foto in het wat draag je vandaag topic, dus helaas.
Dan is of je profiel niet goed of je bent niet kieskeurig genoeg.

Ah, nee dat maakt het goed :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zat bij een maat van mij mee te kijken laatst, die heeft Tinder... maar hoeveel (in Groningen tenminste) arrogante kutwijven er ook zijn :')
Die verhaaltjes vaak onder de foto.... zoveel eisen :') vaak verhaaltjes over zichzelf hoe geweldig ze wel niet zijn :') belachelijk.
Als puntje bij paaltje komt zijn ze zo monotoom als de pest.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:48:52 #37
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_145396581
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik zag laatst een profiel met een paar eisen over: Geen roken, geen instagram en geen vage slogans.
Wat staat er onder : Live your live to the fullest :')
_O- :') En dat soort nietszeggende oneliners ook veel, ja :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:50:50 #38
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145396653
Valt me nog mee dat er geen condoleance plaatjes de weg naar tinder hebben gevonden over de 'ramp' in Haaksbergen zoals met mh17 het geval was.
pi_145396716
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klinkt als een typische vrouw, zelf geen moeite willen doen maar wel verwachten dat je hard geneukt wordt door een lekkere vent :')
Yeah, that is how it works.
Zijn ook altijd van die klonen zonder fobo/fotos die dit roepen.
If you want prince Charming you'd better be a princess. Het is voor de mannen even lastig om de pareltjes eruit te vissen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:53:59 #40
416020 K44S
The bearded man
pi_145396727
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
_O- :') En dat soort nietszeggende oneliners ook veel, ja :r
Zeg dat. Ach, ik schuif nu alles naar rechts....

quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
Valt me nog mee dat er geen condoleance plaatjes de weg naar tinder hebben gevonden over de 'ramp' in Haaksbergen zoals met mh17 het geval was.
Die van de MH17 was meer nationaal gezien, die van haaksbergen treft minder mensen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:57:41 #41
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145396852
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
If you want prince Charming you'd better be a princess. Het is voor de mannen even lastig om de pareltjes eruit te vissen.
Nou ja beter dat je er na 1 woord al achterkomt dan nadat je getrouwd bent bijvoorbeeld en ze dan in een heks veranderd :') :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Die van de MH17 was meer nationaal gezien, die van haaksbergen treft minder mensen.
Dat snap ik, maakt het echter niet minder debiel om op een dating app te plaatsen, net zoals nog tig andere plaatjes. :P
pi_145396919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef Myrr het volgende:
[..]

[..]
Ik post zo nu en dan wel eens een foto in het wat draag je vandaag topic, dus helaas.
Ja sorry, maar dat moet ik dan toch echt even opzoeken :P
Echt maar een 2x in je hele geschiedenis hier, en zonder gezicht. Dus een mens moet er ook nog eens echt naar speuren...

[ Bericht 2% gewijzigd door rhubarbje op 10-10-2014 15:06:01 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145396926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Okay, paar keer geprobeerd onder ander account maar dan vond ik die mensen gewoon niet aantrekkelijk genoeg voor een avondje lol. Ik wil dus gewoon meteen weten hoe iemand eruit ziet, in plaats van eerst een gesprekje, dan foto's uitwisselen en het dan lullig vinden om te zeggen dat het toch niet meer hoeft.
Doe je het gesprekje toch niet?
Blijkbaar voel jij jezelf dan bezwaard.

Gewoon DM bommen met verzoeken om foto's, de meeste FOK!kers doen niets anders naar alle vrouwen hiero :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145396933
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou ja beter dat je er na 1 woord al achterkomt dan nadat je getrouwd bent bijvoorbeeld en ze dan in een heks veranderd :') :D
[..]
Dat snap ik, maakt het echter niet minder debiel om op een dating app te plaatsen, net zoals nog tig andere plaatjes. :P
Pakt tinder niet automatisch je profielpic op fb?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145397120
Mensen die zeggen af te willen spreken, een datum prikken en dan de match opheffen :')
DafuQ hoe kinderachtig ben je :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:07:25 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145397130
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pakt tinder niet automatisch je profielpic op fb?
Je gebruikt het zelf toch? Dan weet je dat je zelf ook foto's moet toevoegen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:07:37 #47
416020 K44S
The bearded man
pi_145397137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou ja beter dat je er na 1 woord al achterkomt dan nadat je getrouwd bent bijvoorbeeld en ze dan in een heks veranderd :') :D
[..]
Dat snap ik, maakt het echter niet minder debiel om op een dating app te plaatsen, net zoals nog tig andere plaatjes. :P
Ach, het zelfde als FB.... beetje laten zien dat je mee denkt en zo. Net als die ice bucket ..... bak water over je harses ..... iedereen laten zien hoe goed je bezig bent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe je het gesprekje toch niet?
Blijkbaar voel jij jezelf dan bezwaard.
Gewoon DM bommen met verzoeken om foto's, de meeste FOK!kers doen niets anders naar alle vrouwen hiero :')
Nog niet eerder gedaan, maar bedankt voor de tip!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145397187
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gebruikt het zelf toch? Dan weet je dat je zelf ook foto's moet toevoegen.
Ik denk niet continue aan tinder als ik iets op fb doe
Sowieso zit ik echt maar eens in de zoveel weken op tinder
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145397210
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat moet ik dan toch echt even opzoeken :P
Echt maar een 2x in je hele geschiedenis hier, en zonder gezicht. Dus een mens moet er ook nog eens echt naar speuren...
Zonder hoofd dus dat zegt nog niks.
pi_145397248
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is of je profiel niet goed of je bent niet kieskeurig genoeg.
Ah, nee dat maakt het goed :')
[..]
Als puntje bij paaltje komt zijn ze zo monotoom als de pest.
Ik ga mijn kop niet meer op Fok zetten. Met andere profielen wel gedaan maar ik ken een paar mensen die blijkbaar ook op Fok zitten en die hoeven het van mij niet te weten gezien ik vrij open ben over bepaalde dingen.

Ben overigens vrij kieskeurig, alleen maar chickies in mijn matches.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe je het gesprekje toch niet?
Blijkbaar voel jij jezelf dan bezwaard.
Gewoon DM bommen met verzoeken om foto's, de meeste FOK!kers doen niets anders naar alle vrouwen hiero :')
True. Ja, en dan niet meer reageren als indirecte boodschap dat je niet lekker genoeg bent. :')
Ik moet ook eigenlijk niet geven om dat soort shit, maar het voelt inderdaad bezwarend.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:12:25 #51
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145397270
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet continue aan tinder als ik iets op fb doe
Sowieso zit ik echt maar eens in de zoveel weken op tinder
Als je dat soort dingen instelt op facebook als profielfoto spoor je sowieso al niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach, het zelfde als FB.... beetje laten zien dat je mee denkt en zo. Net als die ice bucket ..... bak water over je harses ..... iedereen laten zien hoe goed je bezig bent.
Inderdaad, die 3 seconde aandacht voor een bepaald ding en dan daarna nooit meer naar omkijken. Heerlijk hypocriet :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:13:52 #52
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145397309
Nog een leuke match uit Zwolle O+

Maar hamster blijft het leukst.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145397372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zat bij een maat van mij mee te kijken laatst, die heeft Tinder... maar hoeveel (in Groningen tenminste) arrogante kutwijven er ook zijn :')
Die verhaaltjes vaak onder de foto.... zoveel eisen :') vaak verhaaltjes over zichzelf hoe geweldig ze wel niet zijn :') belachelijk.
Dit dus. Had er v/d week 1, Ja leuk laten we koffie gaan drinken, is de 'afspraak' gemaakt en dag en datum geprikt. Heft die snol de match op :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik zag laatst een profiel met een paar eisen over: Geen roken, geen instagram en geen vage slogans.
Wat staat er onder : Live your live to the fullest :')
En deze zie je zo bizar vaak staan :') Dan weet je vaak al genoeg :+
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:17:17 #54
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145397392
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog een leuke match uit Zwolle O+
Maar hamster blijft het leukst.
Niet meer coochie coochie met je andere match?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:18:23 #55
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145397426
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog een leuke match uit Zwolle O+
Maar hamster blijft het leukst.
Straw? ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145397461
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit dus. Had er v/d week 1, Ja leuk laten we koffie gaan drinken, is de 'afspraak' gemaakt en dag en datum geprikt. Heft die snol de match op :')
[..]
En deze zie je zo bizar vaak staan :') Dan weet je vaak al genoeg :+
Gaat de afspraak dan niet gewoon door?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145397484
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog een leuke match uit Zwolle O+

Maar hamster blijft het leukst.
Zwolle *O*
pi_145397541
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gaat de afspraak dan niet gewoon door?
Nou nee. Beetje raar als het volgende week is en elkaar tussendoor niet meer te spreken.
pi_145397560
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou nee. Beetje raar als het volgende week is en elkaar tussendoor niet meer te spreken.
Maar geen 06 uitgewisseld?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:24:02 #60
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145397565
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou nee. Beetje raar als het volgende week is en elkaar tussendoor niet meer te spreken.
Zou zelf niet eens heen gaan als er een week tussen zou zitten. Sta je daar voor jan lul als ze opeens niet kan :')
pi_145397599
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:07 schreef K44S het volgende:
Nog niet eerder gedaan, maar bedankt voor de tip!
:') _!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145397771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar geen 06 uitgewisseld?
Kreeg ik de kans niet voor om te vragen. Wilde dat dus doen, en toen pats boem match weg :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou zelf niet eens heen gaan als er een week tussen zou zitten. Sta je daar voor jan lul als ze opeens niet kan :')
Was ook niet van plan om heen te gaan. Ga niet voor jantje lul in de regen staan wachten :P
pi_145397789
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kreeg ik de kans niet voor om te vragen. Wilde dat dus doen, en toen pats boem match weg :')
Wegwerpmaatschappij. :r
pi_145397821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wegwerpmaatschappij. :r
Ach je, niks nieuws, vaker meegemaakt :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:36:05 #65
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145397880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wegwerpmaatschappij. :r
Grappig dat jij dit dan zegt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kreeg ik de kans niet voor om te vragen. Wilde dat dus doen, en toen pats boem match weg :')
[..]
Was ook niet van plan om heen te gaan. Ga niet voor jantje lul in de regen staan wachten :P
Wellicht kom je haar nog een keer tegen, kan ook dat het een fout van tinder is.
pi_145397893
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig dat jij dit dan zegt.

Verklaar je nader.
pi_145397991
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Wellicht kom je haar nog een keer tegen, kan ook dat het een fout van tinder is.
Zou inderdaad kunnen. Of ze maakt een nieuw account aan...

Had ik trouwens wel gedaan. Ik kom alleen maar oude matches tegen die nu niet meer matchen :+
pi_145398346


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 15:52:49 ]
pi_145398586
Trouwens, mijn tekst doet het wel goed op Tinder :+

" Hoogleraar Emeritus Tinderologie "

:') Hoe open mensen opeens durven te zijn als ik vertel dat ik een wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren ben voor Psychologie Magazine _O- .

Iets met geestestoestand van Tinderesjes
pi_145398587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef yats het volgende:

[..]

Straw? ;)
Die match is alweer maanden geleden. :)

Ik ga eens vrouwen swipen op tinder. Kijken of het echt zo ernstig is met de nepperds.
pi_145398674
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hier is die status verborgen, fml :')

Niet dat het me iets uitmaakt, maargoed. Echt handig is het niet.
Ook geen foto? Want dan ben je gewoon geblokt.
pi_145398711
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook geen foto? Want dan ben je gewoon geblokt.
Hoeft niet, je kan ook instellen dat niemand je profielfoto ziet op W'app.
pi_145398827
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die match is alweer maanden geleden. :)

Ik ga eens vrouwen swipen op tinder. Kijken of het echt zo ernstig is met de nepperds.
Vrouwen O+
pi_145398836


[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 16:07:07 ]
pi_145398902
Wie haalt mijn berichten weg :(
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:09:58 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_145398986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, mijn tekst doet het wel goed op Tinder :+
" Hoogleraar Emeritus Tinderologie "
:') Hoe open mensen opeens durven te zijn als ik vertel dat ik een wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren ben voor Psychologie Magazine _O- .
Iets met geestestoestand van Tinderesjes
:') ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:07 schreef Myrr het volgende:
Wie haalt mijn berichten weg :(
[ Bericht 37% gewijzigd door Myrr op 10-10-2014 16:07:07 ]
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_145399025
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef artelligence het volgende:

[..]

Vrouwen O+
Wat een ellende. De instagrams vliegen me om de oren.
pi_145399055
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
:') ^O^
[..]
[ Bericht 37% gewijzigd door Myrr op 10-10-2014 16:07:07 ]
:')
Ja, iedere keer gooi ik er iets in en dan is het bericht pleite. :') Misschien een copy paste beveiliging van die site ofzo.

Anyways, ik heb de 21 jarige vriendin van de 52 jarige oom van m'n vriend gevonden. Leek een heel net meisje maar is stiekem een onderdanige slet, zoals ze het zelf zegt. Volledig weg van seks.

Heb maar een berichtje gestuurd dat we dit maar even voor onszelf moeten houden en vooral niet uit mag lekken, en dat de oom van m'n vriend ook niet hoeft te weten wat ik/wij op die site zoeken (gezien profielinfo enzo) want dan gaat 'ie ons de hele tijd zo aankijken van Hihaho. 't Is best wel een oversekste ransaap.

Dit gaat rood smoelwerk opleveren bij de volgende verjaardag.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 16:14:29 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:11:57 #79
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145399057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen. Of ze maakt een nieuw account aan...
Had ik trouwens wel gedaan. Ik kom alleen maar oude matches tegen die nu niet meer matchen :+
Ik heb geen idee. Maar al eerder gezegd ik snap het nut sowieso niet van iemand eruit gooien.

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook geen foto? Want dan ben je gewoon geblokt.
Dat wel, maar dan had ze dat wel al eerder gedaan :P

quote:
15s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een ellende. De instagrams vliegen me om de oren.
Mooi he al die tagjes en meuk die er voorbij komt :')
pi_145399060
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een ellende. De instagrams vliegen me om de oren.
Haha ja erg he, t barst ervan.
Oh ja en de 1liners zijn 9/10 verschrikkelijk :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:19:23 #81
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_145399332
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, iedere keer gooi ik er iets in en dan is het bericht pleite. :') Misschien een copy paste beveiliging van die site ofzo.
Anyways, ik heb de 21 jarige vriendin van de 52 jarige oom van m'n vriend gevonden. Leek een heel net meisje maar is stiekem een onderdanige slet, zoals ze het zelf zegt. Volledig weg van seks.
Heb maar een berichtje gestuurd dat we dit maar even voor onszelf moeten houden en vooral niet uit mag lekken, en dat de oom van m'n vriend ook niet hoeft te weten wat ik/wij op die site zoeken (gezien profielinfo enzo) want dan gaat 'ie ons de hele tijd zo aankijken van Hihaho. 't Is best wel een oversekste ransaap.
Dit gaat rood smoelwerk opleveren bij de volgende verjaardag.
tvp :7
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:30:37 #82
416020 K44S
The bearded man
pi_145399732
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha ja erg he, t barst ervan.
Oh ja en de 1liners zijn 9/10 verschrikkelijk :')
Instagram is ook het nieuwe FB....

Gelukkig ben ik allergisch voor selfies en het woord selfie.

Dus mocht instagram groter worden, dan zal ik weer terug kunnen naar de nokia 3310 ... heb je vrij weinig aan je samsung s4 :P
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145399769
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, iedere keer gooi ik er iets in en dan is het bericht pleite. :') Misschien een copy paste beveiliging van die site ofzo.
Anyways, ik heb de 21 jarige vriendin van de 52 jarige oom van m'n vriend gevonden. Leek een heel net meisje maar is stiekem een onderdanige slet, zoals ze het zelf zegt. Volledig weg van seks.
Heb maar een berichtje gestuurd dat we dit maar even voor onszelf moeten houden en vooral niet uit mag lekken, en dat de oom van m'n vriend ook niet hoeft te weten wat ik/wij op die site zoeken (gezien profielinfo enzo) want dan gaat 'ie ons de hele tijd zo aankijken van Hihaho. 't Is best wel een oversekste ransaap.
Dit gaat rood smoelwerk opleveren bij de volgende verjaardag.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:33:15 #84
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145399824
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die match is alweer maanden geleden. :)
Ik ga eens vrouwen swipen op tinder. Kijken of het echt zo ernstig is met de nepperds.
_O- Be prepared. Bij mannen zitten er al veel fake-vrouwenprofielen tussen. Bij vrouwen zal dat waarschijnlijk nog erger zijn.

On topic, dankzij een crash heb ik nu nog maar 1 match over :{
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:34:54 #85
416020 K44S
The bearded man
pi_145399899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
_O- Be prepared. Bij mannen zitten er al veel fake-vrouwenprofielen tussen. Bij vrouwen zal dat waarschijnlijk nog erger zijn.
On topic, dankzij een crash heb ik nu nog maar 1 match over :{
Ik ben nu met een spaanse chick in de buurt aan het chatten.

Ach, ik verwacht er inmiddels helemaal niets meer van.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145399953
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef K44S het volgende:
Ik ben nu met een spaanse chick in de buurt aan het chatten.
Been there done that.

Zitten de uren te telefoneren met vriendinnen. Dat Spaanse getetter word je gek van. :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:37:32 #87
416020 K44S
The bearded man
pi_145399995
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Been there done that.
Zitten de uren te telefoneren met vriendinnen. Dat Spaanse getetter word je gek van. :')
Wordt wellicht een cursus Spaans voor beginners :7
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:49:49 #88
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145400467
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef yats het volgende:

[..]

Straw? ;)
Straw heeft haar prins al gevonden.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:50:15 #89
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145400487
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet meer coochie coochie met je andere match?
Jawel, maar swipen mag toch?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:50:33 #90
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145400497
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:07 schreef Myrr het volgende:
Wie haalt mijn berichten weg :(
:')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145400564
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een ellende. De instagrams vliegen me om de oren.
Al springend op een strand met verfpoeder op hun porem, festivalhoedje op, een Afrikaans weeskindje in de armen en een dolfijn op de rug?
pi_145400678
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
:')
Ze waren steeds leeg nadat ik die tekst erin had gekopieerd. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:31 schreef Craptacular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]






Kan niet wachten op de volgende verjaardag. :9~ :Y) Nieuw gespreksonderwerp.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 16:57:12 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:57:47 #93
416020 K44S
The bearded man
pi_145400751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze waren steeds leeg nadat ik die tekst erin had gekopieerd. :P
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op de volgende verjaardag. :9~ :Y) Nieuw gespreksonderwerp.
en dit is okc ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145400754
Wellicht heeft ze het er zelf niet opgezet.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:58:29 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145400776
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Straw heeft haar prins al gevonden.
Joh?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145400878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef K44S het volgende:
[..]
en dit is okc ?
Jep.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Craptacular het volgende:
Wellicht heeft ze het er zelf niet opgezet.
Ja, sowieso wel. Ze leek lief maar nu ik er over nadenk verrast het me totaal niet.
pi_145400899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ja, sowieso wel. Ze leek lief maar nu ik er over nadenk verrast het me totaal niet.
Hm. Bizar dat je zo met je kop op Tinder staat.
pi_145400973
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hm. Bizar dat je zo met je kop op Tinder staat.
Het is geen Tinder.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:06:00 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_145400988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ja, sowieso wel. Ze leek lief maar nu ik er over nadenk verrast het me totaal niet.
Ik houd het bij Tinder :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145401002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is geen Tinder.
OKC whatever. :P

Alsnog publiekelijk toegeven dat je een slet bent op internet is vragen om heel veel aandacht van mannen. Haar inbox zal roodgloeiend staan.
pi_145401007
Ik vind het allemaal tien keer niets. Ik ga morgen maar 's kijken of ik een chick mee naar huis kan hosselen, meer succes dan via zo'n kut schermpje.
pi_145401013
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
OKC whatever. :P
Alsnog publiekelijk toegeven dat je een slet bent op internet is vragen om heel veel aandacht van mannen. Haar inbox zal roodgloeiend staan.
Ze zoekt naar vrouwen.
pi_145401023
'Don't tell arround' is wel mega slecht engels...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145401036
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
'Don't tell arround' is wel mega slecht engels...
Ja ach, mbo2 doet ze.

Ben benieuwd wat ze terugstuurt. Hoop serieus niet dat ze het aan d'r vent vertelt _O- die hoeft echt niet te weten over mij en m'n vriend en seksuele spanning op een familiefeest is niet mijn kopje thee.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 17:09:55 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:08:19 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_145401057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, mbo2 doet ze.
Ben benieuwd wat ze terugstuurt.
Zegt niets....

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
'Don't tell arround' is wel mega slecht engels...
ah, mijn type ..
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145401151
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, mbo2 doet ze.
Ben benieuwd wat ze terugstuurt. Hoop serieus niet dat ze het aan d'r vent vertelt _O- die hoeft echt niet te weten over mij en m'n vriend en seksuele spanning op een familiefeest is niet mijn kopje thee.
Je noemt jouw oom een oversekste ransaap wat doen jij en je vriend daar? Voor de goede gesprekken? :')
pi_145401214
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je noemt jouw oom een oversekste ransaap wat doen jij en je vriend daar? Voor de goede gesprekken? :')
Zijn oom, niet mijn oom. En hij is 52. Wij zijn gewoon 24.

Nee, wij zoeken of een chick voor mij of een stel voor ons. :P

Dat seksgebeuren moeten ze zelf weten overigens, hij moet alleen niet van die opmerkingen maken die hij soms maakt en tegen m'n vriend zeggen van je hebt wel een lekker chickie kerel, goed gedaan en dan mij knipogen geven. Awkward dingen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 17:14:46 ]
pi_145401314
Moet 'ie overigens allemaal volledig zelf weten, alleen als hij het weet gaat 'ie ons nog ranziger aan staan kijken en ik weet precies met welke lach op zijn gezicht. :')
pi_145402433
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:06 schreef Myrr het volgende:
Ik vind het allemaal tien keer niets. Ik ga morgen maar 's kijken of ik een chick mee naar huis kan hosselen, meer succes dan via zo'n kut schermpje.
Ik geef je groot gelijk.
pi_145402472
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Al springend op een strand met verfpoeder op hun porem, festivalhoedje op, een Afrikaans weeskindje in de armen en een dolfijn op de rug?
O+

Nee, wel een hoop opgeschoren kapsels (bij vrouwen ja) en bikinipics. Ook veel echt dikke potten.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:06:40 #111
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145402697
Wel een popcorn topic is dit inmiddels aan het worden, hoe heerlijk hypocriet ook sommige reacties O+

SV: Jawel maar ik zou de behoefte niet echt hebben, dat meer.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:07:05 #112
416020 K44S
The bearded man
pi_145402709
Ik snap alleen niet dat je dus dames er bij hebt die al in hun voorpagina hebben staan:

HOidoei gesprekken begin ik niet aan!

Willen ze dan een of andere openingszin dan ?!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:15:35 #113
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145402936
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:07 schreef K44S het volgende:
Ik snap alleen niet dat je dus dames er bij hebt die al in hun voorpagina hebben staan:

HOidoei gesprekken begin ik niet aan!

Willen ze dan een of andere openingszin dan ?!
Dan is het juist leuk om alleen hoi te zeggen als opening :@

Dat zou ik doen dan.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:22:08 #114
416020 K44S
The bearded man
pi_145403121
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het juist leuk om alleen hoi te zeggen als opening :@
Dat zou ik doen dan.
Lekker pesten! Doe ik ook :P

ja ik heb de app gewoon weer brutaal geïnstalleerd ;)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145403327
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een popcorn topic is dit inmiddels aan het worden, hoe heerlijk hypocriet ook sommige reacties O+
SV: Jawel maar ik zou de behoefte niet echt hebben, dat meer.
Oh over hypocriet, ik beoordeel haar totaal niet hierop hoor. Heb ik haar ook gestuurd, ben zelf ook redelijk onderdanig en zelf zijn we op zoek naar een ander stel dus lekker boeiend. Vond het alleen heel grappig dat zij erop staat. Alles wat ik over hun zeg is bij mij ook het geval, dat zegt alleen niet dat ik het niet mag zeggen of dat ik overal 'maar ik ook' achter hoef te typen want het lijkt mij al wel duidelijk hier wat ik zelf doe op die sites.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 18:29:59 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:46:25 #116
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145403884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een popcorn topic is dit inmiddels aan het worden, hoe heerlijk hypocriet ook sommige reacties O+
SV: Jawel maar ik zou de behoefte niet echt hebben, dat meer.
We hebben niks hoor.

We moeten elkaar nog zien zelfs :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:49:08 #117
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145403955
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Joh?
Sorry man.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:55:35 #118
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145404176
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sorry man.
Hoezo sorry?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:58:05 #119
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145404254
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo sorry?
Weet je wel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:58:42 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145404284
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weet je wel.
Ja, ik snap wat je bedoeld.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145404300
Het gesprek is inmiddels gevorderd naar dat ze me wel interessant vindt. Ohdear. No can do.

Echt zo'n 'Waargebeurde verhalen' shit. Seks en familie gescheiden houden. :{w

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 19:00:18 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:03:18 #122
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145404435
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef Myrr het volgende:
Het gesprek is inmiddels gevorderd naar dat ze me wel interessant vindt. Ohdear. No can do.
Echt zo'n 'Waargebeurde verhalen' shit. Seks en familie gescheiden houden. :{w
_O- Soms ben ik blij met mijn seksleven. Dit is zo'n moment.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145404468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
_O- Soms ben ik blij met mijn seksleven. Dit is zo'n moment.
Ik ben ook blij met mijn seksleven :P Daar is niets mis mee hoor, maar een beetje uitbreiden en experimenteren is altijd leuk. :P

Echter niet met iemand die bij schoonfamilie hoort. :{w Dat shit crazy. Kan alleen maar fout uitpakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 19:04:54 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:05:54 #124
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145404510
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met mijn seksleven :P Daar is niets mis mee hoor, maar een beetje uitbreiden en experimenteren is altijd leuk. :P
Echter niet met iemand die bij schoonfamilie hoort. :{w Dat shit crazy. Kan alleen maar fout uitpakken.
Ik was sarcastisch...Experimenteren is inderdaad altijd goed. Alleen heb ik geen vrijwilligster op het moment.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145404560
Ik heb subtiel afgewezen, gaat ze gewoon door. ;(

Had gewoon geen bericht moeten sturen, die meid maakt het awkward. Ik kan niet handelen met awkward. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 19:16:26 ]
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:16:22 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145404854
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We hebben niks hoor.
We moeten elkaar nog zien zelfs :')
Oh, ik dacht namelijk dat je al met haar op date was geweest en stage 2 zat zegmaar :P

Ben ik zeker in de wat met iemand anders :)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:17:04 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145404880
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht namelijk dat je al met haar op date was geweest en stage 2 zat zegmaar :P
Ben ik zeker in de wat met iemand anders :)
Nee, dat was ik...Ow wacht -O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145405318
Ik ben d'r ook wel weer klaar mee voor dit weekend. Zulke apps zijn toch te vrijblijvend. Ik hoop er echt een leuke date of relatie uit te slepen, maar de meeste zitten er gewoon voor verveling op en 3 dagen intensief en leuk contact zegt niks als ze ineens de app weggooien of je als match opheffen. Dan voelt het toch weer als weggooide tijd. En als je dat ieder weekend doet zoals ondergetekende, gesprekken voeren met matches, heb je een leuk weekend maar als je de rest van de week niks meer hoort of er geen dates uitsleept blijft het een beetje nutteloos.

In real life heb je daar minder last van want als je een leuk iemand ziet, weet je vrijwel meteen of het wederzijds is en als je ze aanspreekt kunnen ze moeilijks niks terugzeggen... Bij de apps zie je gewoon dat ze online zijn en je berichten hebben gelezen maar vervolgens niks terugsturen.
pi_145405460
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben d'r ook wel weer klaar mee voor dit weekend. Zulke apps zijn toch te vrijblijvend. Ik hoop er echt een leuke date of relatie uit te slepen, maar de meeste zitten er gewoon voor verveling op en 3 dagen intensief en leuk contact zegt niks als ze ineens de app weggooien of je als match opheffen. Dan voelt het toch weer als weggooide tijd. En als je dat ieder weekend doet zoals ondergetekende, gesprekken voeren met matches, heb je een leuk weekend maar als je de rest van de week niks meer hoort of er geen dates uitsleept blijft het een beetje nutteloos.
In real life heb je daar minder last van want als je een leuk iemand ziet, weet je vrijwel meteen of het wederzijds is en als je ze aanspreekt kunnen ze moeilijks niks terugzeggen... Bij de apps zie je gewoon dat ze online zijn en je berichten hebben gelezen maar vervolgens niks terugsturen.
Gewoon vrij snel een nummer vragen, dan filter je er al snel veel verveelden uit.
Get stoned
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:32:38 #130
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145405506
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:31 schreef Hinder het volgende:
[..]
Gewoon vrij snel een nummer vragen, dan filter je er al snel veel verveelden uit.
Gaat ook niet per se op hoor. Ik geef alleen mijn nummer als er al een date geplanned staat. En ik ben best bereid die te plannen als het contact leuk is.
Geen zin om heel m'n telefoon vol te hebben met mensen die ik nooit meer spreek en/of stalkers eraan over te houden.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145405669
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se op hoor. Ik geef alleen mijn nummer als er al een date geplanned staat. En ik ben best bereid die te plannen als het contact leuk is.
Geen zin om heel m'n telefoon vol te hebben met mensen die ik nooit meer spreek en/of stalkers eraan over te houden.
Oh, dan gaat 't daar dus fout, ik doe 't altijd andersom.
Get stoned
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:39:28 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145405776
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:17 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, dat was ik...Ow wacht -O-
Nee dat was jij niet ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:40:50 #133
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145405823
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:36 schreef Hinder het volgende:
[..]
Oh, dan gaat 't daar dus fout, ik doe 't altijd andersom.
De meesten geloof ik :P
Maar goed, zo zeggen mensen ook vaak dat als de ander nooit contact opneemt om een gesprek te beginnen, diegene wel niet geinteresseerd zal zijn. Bij mij is dat ook net andersom :+
Overigens ga ik dan als hij begint niet 3 dagen wachten voor ik reageer. Dat dan weer niet :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:46:42 #134
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145406066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat was ik...Ow wacht -O-
Stop the self-pity!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:49:02 #135
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145406179
Ik vraag me wel eens af wie nou erger is. Yats of Fax.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:54:32 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145406405
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:40 schreef SiIk het volgende:

[..]

De meesten geloof ik :P
Maar goed, zo zeggen mensen ook vaak dat als de ander nooit contact opneemt om een gesprek te beginnen, diegene wel niet geinteresseerd zal zijn. Bij mij is dat ook net andersom :+
Overigens ga ik dan als hij begint niet 3 dagen wachten voor ik reageer. Dat dan weer niet :P
Dat wachten herken ik wel, mar alleen als ik niet weet wat ik moet zeggen :')
pi_145406413
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel eens af wie nou erger is. Yats of Fax.
}:|
pi_145406572
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
De meesten geloof ik :P
Maar goed, zo zeggen mensen ook vaak dat als de ander nooit contact opneemt om een gesprek te beginnen, diegene wel niet geinteresseerd zal zijn. Bij mij is dat ook net andersom :+
Overigens ga ik dan als hij begint niet 3 dagen wachten voor ik reageer. Dat dan weer niet :P
De 1 dag-regel schijnt helemaal hip te zijn nu, hoorde ik.
Get stoned
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:00:54 #139
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145406643
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:58 schreef Hinder het volgende:
[..]
De 1 dag-regel schijnt helemaal hip te zijn nu, hoorde ik.
Ik ben daar niet goed in.
Dan gaat t zo van 'pff, doet die hufter er nu alweer 6 uur over om een antwoord te geven, nu kan ie het krijgen hoor.'
5 min later: 'Pakt telefoon en stuurt berichtje terug.'
:')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:01:31 #140
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145406662
Hmpf, leuke match, beetje leuk praten zegt ze ineens dat ze 1,85m lang is. Wat moet ik daar nou weer mee :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:13:52 #141
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145407042
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel eens af wie nou erger is. Yats of Fax.
Easy...Jij

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Stop the self-pity!
Kom op sonic, dit was een geintje.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145407064
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben daar niet goed in.
Dan gaat t zo van 'pff, doet die hufter er nu alweer 6 uur over om een antwoord te geven, nu kan ie het krijgen hoor.'
5 min later: 'Pakt telefoon en stuurt berichtje terug.'
:')
Wat is de inhoud van dat berichtje dan?

quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf, leuke match, beetje leuk praten zegt ze ineens dat ze 1,85m lang is. Wat moet ik daar nou weer mee :').
Gewoon je 30cm erbij optellen.
Get stoned
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:17:51 #143
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145407176
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:14 schreef Hinder het volgende:
[..]
Wat is de inhoud van dat berichtje dan?
Oh, kan echt vanalles zijn :')
Anderzijds kan ik ook zelf heel goed uren niet antwoorden, helemaal omdat ik geen 3G heb bijvoorbeeld en daardoor soms uberhaupt onbereikbaar ben, maar express doen lukt me niet en is eigenlijk ook vrij zielig.
En het heeft geen nut want een man merkt dat toch niet...
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145407223
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:17 schreef SiIk het volgende:

[..]

Oh, kan echt vanalles zijn :')
Anderzijds kan ik ook zelf heel goed uren niet antwoorden, helemaal omdat ik geen 3G heb bijvoorbeeld en daardoor soms uberhaupt onbereikbaar ben, maar express doen lukt me niet en is eigenlijk ook vrij zielig.
En het heeft geen nut want een man merkt dat toch niet...
Doen sommige mensen dat express? :')
Hoogachtend
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:20:19 #145
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145407265
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Doen sommige mensen dat express? :')
Meer dan de helft van de vrouwen met regelmaat, als ik het internet daarover mag geloven.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145407474
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, kan echt vanalles zijn :')
Anderzijds kan ik ook zelf heel goed uren niet antwoorden, helemaal omdat ik geen 3G heb bijvoorbeeld en daardoor soms uberhaupt onbereikbaar ben, maar express doen lukt me niet en is eigenlijk ook vrij zielig.
En het heeft geen nut want een man merkt dat toch niet...
Doe je wel goed, vind ik. Wordt in ieder geval je 'last seen'-status niet bijgewerkt, en kan 't dus goed zijn dat je gewoon geen bereik hebt, of je telefoon leeg is. Was iedereen maar zo ;(.
Get stoned
pi_145407498
Overigens heb ik een vaag voorgevoel dat ze morgen gewoon langs de kant staat, ze weet waar en wanneer ik loop :').
Get stoned
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:39:58 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145407830
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:14 schreef Hinder het volgende:
Gewoon je 30cm erbij optellen.
:D. Zou misschien nog kunnen werken ook.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145408602
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:20 schreef SiIk het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de vrouwen met regelmaat, als ik het internet daarover mag geloven.
Naar gedrag. Helaas kun je niet weten of iemand het druk heeft, of express laat reageert. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Hoogachtend
pi_145410201
Zit nu ook op Blendr en dat is nog erger dan Tinder. Hier zie je dus meteen wie er in de buurt zijn inclusief plaatsnaam en ik herken er gewoon een flink aantal :P Handig: je kan meteen berichten sturen naar elkaar zonder eerst wederzijds liken etc. Ook zie je of degene je berichtje gelezen heeft. Stuk transparanter dus, maar komt wel spammerig over. Alleen: je kan pas weer een bericht sturen als degene ook heeft terug heeft gereageerd, dus het loopt dan vrij snel dood als je gewoon niks hoort. En die op Facebook toevoegen tip voor een tweede kans is ook niet altijd een aanrader... :P moet je eerst uitleggen hoe je ze kent en dat je dus hebt lopen zoeken, haha. Niet echt goed voor je reputatie :P
pi_145412327
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, mijn tekst doet het wel goed op Tinder :+

" Hoogleraar Emeritus Tinderologie "

:') Hoe open mensen opeens durven te zijn als ik vertel dat ik een wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren ben voor Psychologie Magazine _O- .

Iets met geestestoestand van Tinderesjes
_O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145412350
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, mijn tekst doet het wel goed op Tinder :+

" Hoogleraar Emeritus Tinderologie "

:') Hoe open mensen opeens durven te zijn als ik vertel dat ik een wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren ben voor Psychologie Magazine _O- .

Iets met geestestoestand van Tinderesjes
_O-
pi_145412737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:07 schreef Myrr het volgende:
Ik heb subtiel afgewezen, gaat ze gewoon door. ;(

Had gewoon geen bericht moeten sturen, die meid maakt het awkward. Ik kan niet handelen met awkward. }:|
Pass maar naar ons. Of Fas :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145412948
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Pass maar naar ons. Of Fas :)
Fas schaart haar wel en maakt het af met een rimjob. Maar mensen, dit is niet de plek voor SC :(

Hihi :@
pi_145413189
Blendr even geprobeerd... vind het maar niks...
pi_145413350
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Blendr even geprobeerd... vind het maar niks...
Want?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145413462
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Blendr even geprobeerd... vind het maar niks...
Ook al geen succes voor je?
pi_145413503
Neuh gewoon het programma zelf... bevalt me niet.
pi_145413536
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:29 schreef Faxie het volgende:
Neuh gewoon het programma zelf... bevalt me niet.
Ik ken het niet :o
pi_145413773
Je hebt ook nog Plenty-off-Fish dating app, wat Google aanbied als "Overvloed aan vis" :')

Krijgt wel goede reviews
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145413791
Ow en het is van Badoo zie ik nu. Zit je gelijk aan een profiel op die site vast. En je mag lappen als je wat wilt doen :')

Alles maar verwijderd incl profiel.
pi_145413963
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Godshand het volgende:
Je hebt ook nog Plenty-off-Fish dating app, wat Google aanbied als "Overvloed aan vis" :')
Krijgt wel goede reviews
is al jaren een van de grootste datingsites hoor. maar die vertaling is wel gaar.
pi_145414040
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ow en het is van Badoo zie ik nu. Zit je gelijk aan een profiel op die site vast. En je mag lappen als je wat wilt doen :')

Alles maar verwijderd incl profiel.
Oh laat maar. Badoo zit vol horken :')
pi_145414053
Ik kap er maar even mee. Voel me fokking wanhopig hier :')

Inb4 'dat ben je ook hurr hurr durr' :(
pi_145414569
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Blendr even geprobeerd... vind het maar niks...
Het is toch net als Grindr?
Burning bridges gives you so much more
pi_145414989
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ow en het is van Badoo zie ik nu. Zit je gelijk aan een profiel op die site vast. En je mag lappen als je wat wilt doen :')

Alles maar verwijderd incl profiel.
Waar zag je dat?

Op zich wel grappig, alleen dat kennismaking spel... Gaat Facebook verzoeken sturen om mensen te wijzen op de Blender app :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:29:20 #167
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145416281
Mijn match; ik date een persoon tegelijk.

Nu de vraag; is ze het waard is om daarop te wachten (tot je een ons weegt waarschijlijk)
pi_145416481
Ik heb een gesprek met een supermooie dame :o Onoes wat moet ik allemaal zeggen? :'(
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:37:08 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145416582
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een gesprek met een supermooie dame :o Onoes wat moet ik allemaal zeggen? :'(
Hoi, neuken?

---

Oh en het antwoord is nee op m'n vraag, 5 minuten voor nodig gehad :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:38:07 #170
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145416626
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn match; ik date een persoon tegelijk.
Nu de vraag; is ze het waard is om daarop te wachten (tot je een ons weegt waarschijlijk)
Zeg gewoon 'snap ik, lijkt mij ook awkward als er nog een andere gast bij is op onze date.'
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145416676
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een gesprek met een supermooie dame :o Onoes wat moet ik allemaal zeggen? :'(
Of ze je auto aanduwt, in ruil dat jij iets aanduwt :')

En beantwoord mijn vraag even! :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145416689
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of ze je auto aanduwt, in ruil dat jij iets aanduwt :')
En beantwoord mijn vraag even! :(
Huh welke vraag?

En nee gek, die ga ik niet in het echt gebruiken :')
pi_145416711
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Huh welke vraag?
Waar zag je dat Blender met Badoo te maken had?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145416713
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zag je dat?
Op zich wel grappig, alleen dat kennismaking spel... Gaat Facebook verzoeken sturen om mensen te wijzen op de Blender app :')
Nouja zie weer allemaal die zooi met superkrachten enzo, en da's lappen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:40:16 #175
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145416714
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'snap ik, lijkt mij ook awkward als er nog een andere gast bij is op onze date.'
Fuck dat,ik heb d'r succes gewenst en als ze zich bedenkt dat ze me weet te vinden. Maar dat de kans bestaat dat ik dan 'bezet' ben.

Ik ga niet lopen wachten op iemand. Geen enkele vrouw is dat waard.
pi_145416726
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zag je dat Blender met Badoo te maken had?
Ow umh... via de mail die ik kreeg na aanmelden denk ik.
pi_145416772
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow umh... via de mail die ik kreeg na aanmelden denk ik.
Owja, je kan mail krijgen. Morgen maar eens kijken.

Ga nu stad in, bandje kijken, dansen, sjansen en bieren enzo :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145416803
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Owja, je kan mail krijgen. Morgen maar eens kijken.
Ga nu stad in, bandje kijken, dansen, sjansen en bieren enzo :)
Zo laat nog? Nouja veel plezier :)
pi_145416857
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zo laat nog? Nouja veel plezier :)
Laat? Begint hier pas, om 10 uur staan alleen de alcoholisten en vrienden/familie van de band er. Pas rond een uur of 1 komen de echte feestgangers pas :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145416889
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat? Begint hier pas, om 10 uur staan alleen de alcoholisten en vrienden/familie van de band er. Pas rond een uur of 1 komen de echte feestgangers pas :)
Lol ok :P

Ik ben maar flauwe grappen aan het maken bij m'n tinder match ghehehe :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:48:05 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145416983
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol ok :P
Ik ben maar flauwe grappen aan het maken bij m'n tinder match ghehehe :')
Hou gewoon een normale conversatie, denk desnoods dat het een vent is in plaats van een lekker wijf, wellicht praat je dan makkelijker :P
pi_145417025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou gewoon een normale conversatie, denk desnoods dat het een vent is in plaats van een lekker wijf, wellicht praat je dan makkelijker :P
Haha ja het valt mee hoor :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:50:09 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145417072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja het valt mee hoor :P
Zo klonk het niet. :P

--

Echt vrouwen, waarom als je ze geluk wenst met hun date gaan ze opeens wel tegen je lullen 8)7
Gotta love reverse psychology :')
pi_145418399
Een Unicorn op een roze wolk. Beste Tinderman ever.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145418909
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Een Unicorn op een roze wolk. Beste Tinderman ever.
Vertel vertel :P
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:54:22 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145418927
Dat zei je ook van de voorgaande 100 tinder matches UF. :')
pi_145418964
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zei je ook van de voorgaande 100 tinder matches UF. :')
En toen ging het regenen? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:57:27 #188
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145418985
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toen ging het regenen? :P
Wolkbreuk inderdaad :')
pi_145418995
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wolkbreuk inderdaad :')
Ook lekker :P

Unicorn, toch veel plezier gewenst hoor ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_145419197
Owjee ik heb d'r al gevraagd voor een drankje :')
pi_145419222
Wtf :') Ze heeft me unmatched :')
pi_145419244
't Is weer mooi geweest met die kapsoneswijven :') Hup, weg account.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 01:13:38 #193
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145419297
Doe je goed, in 1 minuut :o
pi_145419352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
Doe je goed, in 1 minuut :o
Was een uurtje aan het chatten ofzo. Gewoon prima gesprek verder. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt om eens een drankje te doen, hup unmatch.

Echt wtf :')

En als je tijdens die eerste chat niks concreets voorstelt, reageren ze nooit meer later :')

Fuck off met die wijven :')
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 11 oktober 2014 @ 01:17:38 #195
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145419389
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was een uurtje aan het chatten ofzo. Gewoon prima gesprek verder. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt om eens een drankje te doen, hup unmatch.

Echt wtf :')

En als je tijdens die eerste chat niks concreets voorstelt, reageren ze nooit meer later :')

Fuck off met die wijven :')
#Yaxieproblems
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145419458
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
#Yaxieproblems
Ja echt he, waarom heb ik dat weer? :')

Ze kan toch ook gewoon even zeggen dat ze dat nog niet ziet zitten ofzo :') Komop zeg :')
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 01:25:48 #197
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145419544
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was een uurtje aan het chatten ofzo. Gewoon prima gesprek verder. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt om eens een drankje te doen, hup unmatch.
Echt wtf :')
En als je tijdens die eerste chat niks concreets voorstelt, reageren ze nooit meer later :')
Fuck off met die wijven :')
Gewoon een aandachtshoer.
Gewoon verder swipen dus.
pi_145419585
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een aandachtshoer.
Gewoon verder swipen dus.
Heb het alweer weggepleurd. Ben het beu. Toch alles in een straal van 40km gehad, dus meer matches ging ik waarschijnlijk toch al niet krijgen.
pi_145420105
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben d'r ook wel weer klaar mee voor dit weekend. Zulke apps zijn toch te vrijblijvend. Ik hoop er echt een leuke date of relatie uit te slepen, maar de meeste zitten er gewoon voor verveling op en 3 dagen intensief en leuk contact zegt niks als ze ineens de app weggooien of je als match opheffen. Dan voelt het toch weer als weggooide tijd. En als je dat ieder weekend doet zoals ondergetekende, gesprekken voeren met matches, heb je een leuk weekend maar als je de rest van de week niks meer hoort of er geen dates uitsleept blijft het een beetje nutteloos.
In real life heb je daar minder last van want als je een leuk iemand ziet, weet je vrijwel meteen of het wederzijds is en als je ze aanspreekt kunnen ze moeilijks niks terugzeggen... Bij de apps zie je gewoon dat ze online zijn en je berichten hebben gelezen maar vervolgens niks terugsturen.
Kap nu eens met dat verveelde wijven-riedeltje iedere keer als keiharde waarheid te stellen. Dat ze verveeld zijn kan best kloppen, maar dat is dan - frappant genoeg - wel iedere keer na een praatje met jou. Je doet echt wat verkeerd, gozer. Anders flikkeren ze je niet telkens uit hun matches, kom op.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 02:23:35 #200
435411 Parmesian
Lust er iemand kaas?
pi_145420222
Tinder heb ik pas in gebruik. Het is best leuk om zo te chatten en anderen te ontmoeten, maar het valt me op dat er meer mensen op zitten die maar naar een snelle hook-up zoeken.
Mag ook, maar ja, soms zoek je wat anders.
*En zo begint het*
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 02:56:42 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145420562
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
#Yaxieproblems
Eh, wat?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 03:10:46 #202
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145420656
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Een Unicorn op een roze wolk. Beste Tinderman ever.
Je UI is wel van toepassing hier. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_145421589
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vertel vertel :P
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuis O+ Zie hem maandagavond weer.

Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond :)

quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 03:10 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Je UI is wel van toepassing hier. :')
Niet zo mekkeren. :*
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:47:07 #204
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145422564
UF is fliefd
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145423004
#Blendrisbadooenofhotornot
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:41:25 #206
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145423571
Right match is definitief exit, typ je een heel verhaal en dan totaal niet inhoudelijk reageren.

#dantognietjoh. :')
pi_145423713
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuis O+ Zie hem maandagavond weer.

Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond :)

[..]

Niet zo mekkeren. :*
Waarom waren date 2 en 3 niet succesvol voor je?
pi_145424586
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
Right match is definitief exit, typ je een heel verhaal en dan totaal niet inhoudelijk reageren.

#dantognietjoh. :')
hele verhalen typen :{
pi_145424615
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuis O+ Zie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond :)
[..]
Niet zo mekkeren. :*
*O*
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:35:18 #210
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145424664
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hele verhalen typen :{
Ze vraagt er toch zelf naar? Vraag het dan niet als je toch niet geinteresseert bent en totaal niet inhoudelijk erop in wil gaan.
pi_145425351
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef artelligence het volgende:

[..]

Waarom waren date 2 en 3 niet succesvol voor je?
Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtiger :)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145427096
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtiger :)
ah ok! Klinkt goed in ieder geval :)!
pi_145427148
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuis O+ Zie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond :)
[..]
Niet zo mekkeren. :*
Klinkt leuk :)
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:31:12 #214
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145427637
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtiger :)
Klinkt goed UF! Alleen wie moet dit topic vullen als jij van de markt bent?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145428117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
#Blendrisbadooenofhotornot
Idd

Maar waarom zo moeilijk met 3 apps? :')

Denken zij zo meer te gaan verdienen ofzo? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145428143
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Idd
Maar waarom zo moeilijk met 3 apps? :')
Denken zij zo meer te gaan verdienen ofzo? :?
denk t ja
(she/her)
pi_145428148
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtiger :)
Kan hij goed neuken?
Anders heb je er nog niks aan :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145428157
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Idd
Maar waarom zo moeilijk met 3 apps? :')
Denken zij zo meer te gaan verdienen ofzo? :?
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk t ja
pi_145428194
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan hij goed neuken?
Anders heb je er nog niks aan :{
Goed punt wel.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145428220
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Kenner gespot
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145428250
Trouwens, het jammerlijke is dat op die eerder genoemde apps heel veel minderjarige meisjes zitten.
Heb al regelmatig een profiel nagekeken omdat ik twijfelde, en wat denk je ? Ja hoor, staat er: Ik ben eigenlijk 14, 15, 16, 17 :') Godvedomme. Heb ik mijn abo bij Martijn net opgezegd ;(
pi_145428308
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, het jammerlijke is dat op die eerder genoemde apps heel veel minderjarige meisjes zitten.
Heb al regelmatig een profiel nagekeken omdat ik twijfelde, en wat denk je ? Ja hoor, staat er: Ik ben eigenlijk 14, 15, 16, 17 :') Godvedomme. Heb ik mijn abo bij Martijn net opgezegd ;(
Geen last van...

Maar bij mij zijn mijn ballen allang ingedaald, dus ja :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145428837
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan hij goed neuken?
Anders heb je er nog niks aan :{
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145428856
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:16 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nice. Have fun! :Y
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:18:37 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_145428879
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte :)

EDIT: Van het daten dus, niet de seksuele uitspattingen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_145429044
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte :)
EDIT: Van het daten dus, niet de seksuele uitspattingen
Oh.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145429076
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed UF! Alleen wie moet dit topic vullen als jij van de markt bent?
Jullie met het het gejengel. :')

Garpje.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145429090
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jullie met het het gejengel. :')
Garpje.
Mij zul je pas weer horen als ik weer eens zin heb om het te proberen. Over 5 jaar ofzo :')
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:29:52 #229
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145429149
Yats en Faxie zijn net die twee Muppets, die oude mannetjes.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:30:33 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_145429163
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh.
Dat tweede mag je wel appen dan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_145429166
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Yats en Faxie zijn net die twee Muppets, die oude mannetjes.
Huh huh huh :')
pi_145429231
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Yats en Faxie zijn net die twee Muppets, die oude mannetjes.
Moest lachen.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145429376
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
OK.

Trouwkaarten wel naar ons he? O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145429380
Ik kan er even niet om lachen...
pi_145429402
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Yats en Faxie zijn net die twee Muppets, die oude mannetjes.
_O-
pi_145429484
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
OK.
Trouwkaarten wel naar ons he? O+
Optimist.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:43:05 #237
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145429557
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Optimist.
Gewoon optimist tot in de kist toch. Maar leuk dat het iets is.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_145429639
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga eens vrouwen swipen op tinder. Kijken of het echt zo ernstig is met de nepperds.
Valt echt heel erg mee vind ik. Heb denk ik 1 catfish gespot maar verders gewoon leuke mooie vrouwen zaten er tussen. Heb ze weleens laten zien op TC :)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145429658
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:25 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Oh.
Jawel, juist van de seksuele uitspattingen! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_145429702
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jawel, juist van de seksuele uitspattingen! :D
Geile doos
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145429724
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:46 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Valt echt heel erg mee vind ik. Heb denk ik 1 catfish gespot maar verders gewoon leuke mooie vrouwen zaten er tussen. Heb ze weleens laten zien op TC :)
Dat is waar, die waren niet verkeerd.
pi_145429725
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geile doos
Drie pandapunten al bijna ja. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_145429787
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, die waren niet verkeerd.
Kost alleen meer tijd omdat je door alle tuinbroeken en pittige korte kapsels heen moet swipen :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145429902
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, die waren niet verkeerd.
Totdat je er een gesprek mee probeert te krijgen...
pi_145429928
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je er een gesprek mee probeert te krijgen...
..en je Fax heet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:04:42 #246
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145430135
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je er een gesprek mee probeert te krijgen...
Als je maar een keer probeert en dan afhaakt schiet het ook niet op nee. Hou gewoon eens een tijdje vol in plaats van na een dag af te haken.
pi_145430143
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
..en je Fax heet :)
Da's ook wel relevant ja
pi_145430161
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je maar een keer probeert en dan afhaakt schiet het ook niet op nee. Hou gewoon eens een tijdje vol in plaats van na een dag af te haken.
Ik ben al met dat programma aan het klooien sinds het bestaat onderhand :')
pi_145430197
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben al met dat programma aan het klooien sinds het bestaat onderhand :')
En of jij een goede dag hebt of niet, hangt af van jouw match. Maar no pressure en zo doe je alleen hier en daar merkt zij niks van enzo hoor! :*
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:13:01 #250
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145430336
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:07 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En of jij een goede dag hebt of niet, hangt af van jouw match. Maar no pressure en zo doe je alleen hier en daar merkt zij niks van enzo hoor! :*
Ach ja ik snap het wel, sommige vrouwen zijn gewoon compleet van de pot gerukt en sporen niet.

Maar dat is evengoed geen rede om zo te doen natuurlijk. Gewoon doorswipen dus Fax :7
pi_145430402
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ach ja ik snap het wel, sommige vrouwen zijn gewoon compleet van de pot gerukt en sporen niet.

Maar dat is evengoed geen rede om zo te doen natuurlijk. Gewoon doorswipen dus Fax :7
Aan de vrouw kun je niks veranderen. Aan jezelf en je eigen instelling wel. En dan verandert je omgeving vanzelf langzaam mee, want dat is nu eenmaal hoe die shit werkt. Maar goed ik heb een deja vu dus ik houd m'n bek al. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_145430403
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja ik snap het wel, sommige vrouwen zijn gewoon compleet van de pot gerukt en sporen niet.
Maar dat is evengoed geen rede om zo te doen natuurlijk. Gewoon doorswipen dus Fax :7
Ja maar ze doen tot nu toe allemaal zo :') Of ze zeggen niks meer, of ze verdwijnen :')
pi_145430549
Zoals verwacht, kwam de date toch nog langs vanmiddag. Ik vroeg naar een vervolg, en toen werd het lastig en moeilijk, maar het lag niet aan mij. Precies wat dus al doorschemerde. Jammer maar helaas. En door.
Get stoned
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:22:36 #254
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145430565
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Aan de vrouw kun je niks veranderen. Aan jezelf en je eigen instelling wel. En dan verandert je omgeving vanzelf langzaam mee, want dat is nu eenmaal hoe die shit werkt. Maar goed ik heb een deja vu dus ik houd m'n bek al. :')
Dat is (soms) niet zo makkelijk als het klinkt :P

Jij inmiddels alweer aan het swipen geslagen? :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ze doen tot nu toe allemaal zo :') Of ze zeggen niks meer, of ze verdwijnen :')
Jij voelt je persoonlijk 'aangevallen' wat helemaal niet nodig zou moeten zijn, dat is eerder het probleem. Dat soort vrouwen hebben gewoon aandacht tekort buiten tinder of een saai leven en proberen het op die manier te compenseren.
pi_145430647
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is (soms) niet zo makkelijk als het klinkt :P
Jij inmiddels alweer aan het swipen geslagen? :)
[..]
Jij voelt je persoonlijk 'aangevallen' wat helemaal niet nodig zou moeten zijn, dat is eerder het probleem. Dat soort vrouwen hebben gewoon aandacht tekort buiten tinder of een saai leven en proberen het op die manier te compenseren.
Dat het kutwijven zijn was ik al achter ja
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:29:18 #256
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145430734
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuis O+ Zie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond :)
O+ Schattig.
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:21 schreef Hinder het volgende:
Zoals verwacht, kwam de date toch nog langs vanmiddag. Ik vroeg naar een vervolg, en toen werd het lastig en moeilijk, maar het lag niet aan mij. Precies wat dus al doorschemerde. Jammer maar helaas. En door.
Wel vreemd dat ze dan alsnog lang is gekomen. Maar wel duidelijk nu.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:31:48 #257
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145430818
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:21 schreef Hinder het volgende:
Zoals verwacht, kwam de date toch nog langs vanmiddag. Ik vroeg naar een vervolg, en toen werd het lastig en moeilijk, maar het lag niet aan mij. Precies wat dus al doorschemerde. Jammer maar helaas. En door.
Wel geneukt? Of dat ook niet eens :P

Wel jammer.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:33:05 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145430857
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Yats en Faxie zijn net die twee Muppets, die oude mannetjes.
En bedankt...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:35:16 #259
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145430906
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:27 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Jullie met het het gejengel. :')

Garpje.
Ik ben er even klaar mee hier, dus van mij geen verhalen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:37:47 #260
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145430983
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Drie pandapunten al bijna ja. ;(
Heb ik er serieus minder? Waar gaat het heen met de wereld? :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145431095
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is (soms) niet zo makkelijk als het klinkt :P

Jij inmiddels alweer aan het swipen geslagen? :)

[..]

Jij voelt je persoonlijk 'aangevallen' wat helemaal niet nodig zou moeten zijn, dat is eerder het probleem. Dat soort vrouwen hebben gewoon aandacht tekort buiten tinder of een saai leven en proberen het op die manier te compenseren.
Nah. Niet interessant genoeg nu ik toch iets meer zoek dan seks. Ik speel de RL versie nu. :P

Ik ben wel student hè, yats. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_145431134
Vanavond alleen thuis. En het is kut weer, dus normaal zou je denken: lekker filmpje kijken. Maar daar heb ik dus in mijn eentje geen zin in... en hier in de buurt is niks te doen. En wil geen saaie avond hebben, want dat is het zowat elke avond! Heb al wat vrienden geappt om langs te komen maar die hebben andere plannen... Is het hier mensen weleens gelukt om een meid binnen een paar uur naar je huis te krijgen, en dan gewoon voor een filmpje kijken (zonder bijbedoelingen etc.)? :)
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:47:47 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145431282
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nah. Niet interessant genoeg nu ik toch iets meer zoek dan seks. Ik speel de RL versie nu. :P

Ik ben wel student hè, yats. :D
Ik sta nog een maand ingeschreven als student. Ik reken op dezelfde manier als jou. :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:47:48 #264
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145431283
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nah. Niet interessant genoeg nu ik toch iets meer zoek dan seks. Ik speel de RL versie nu. :P
Ik ben wel student hè, yats. :D
Klinkt eng, wellicht ook maar eens doen. :D
Misschien dat ik daar meer geluk heb met mensen die je niet als 2e keuze achter de hand houden :')
pi_145431298
Pandapunten ;(
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:48:44 #266
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145431311
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sta nog een maand ingeschreven als student. Ik reken op dezelfde manier als jou. :D
Gelukkig studeer je geen Nederlands.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145431344
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:37 schreef yats het volgende:

[..]

Heb ik er serieus minder? Waar gaat het heen met de wereld? :D
Jij hebt twee weken geleden geneukt? Waar zit je dan over te zeuren? :p
pi_145431346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:42 schreef Deezertje het volgende:
Vanavond alleen thuis. En het is kut weer, dus normaal zou je denken: lekker filmpje kijken. Maar daar heb ik dus in mijn eentje geen zin in... en hier in de buurt is niks te doen. En wil geen saaie avond hebben, want dat is het zowat elke avond! Heb al wat vrienden geappt om langs te komen maar die hebben andere plannen... Is het hier mensen weleens gelukt om een meid binnen een paar uur naar je huis te krijgen, en dan gewoon voor een filmpje kijken (zonder bijbedoelingen etc.)? :)
Pak gewoon de auto en ga naar een grote stad in de buurt. Of volg een SC hier :)
Er zijn genoeg SC in diverse FOK! fora :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145431393
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pak gewoon de auto en ga naar een grote stad in de buurt. Of volg een SC hier :)
Er zijn genoeg SC in diverse FOK! fora :)
Heb geen auto helaas...
pi_145431406
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dan alsnog lang is gekomen. Maar wel duidelijk nu.
Ik kijk nergens meer van op :').

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel geneukt? Of dat ook niet eens :P
Wel jammer.
Niets bijzonders, nee.
Get stoned
pi_145431456
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klinkt eng, wellicht ook maar eens doen. :D
Misschien dat ik daar meer geluk heb met mensen die je niet als 2e keuze achter de hand houden :')
Calimerocomplex gespot. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:57:56 #272
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145431487
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Calimerocomplex gespot. :')
Een wut? :D
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:09:04 #273
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145431642
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt...
Zeg nou niet dat het als een verrassing komt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er even klaar mee hier, dus van mij geen verhalen.
Dat roep je echt iedere keer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145431646
Wel akward van Blendr: je kan meteen berichten sturen naar personen bij je in de buurt zonder eerst wederzijds te swipen en je kan zien of je berichten gelezen zijn. Mocht je ze daarna in de bus of in de stad tegenkomen weten we allebei waar we elkaar van kennen :P Net een bericht gestuurd aan iemand die ik altijd in de bus tegenkom (maar nooit wat zegt, hopelijk nu wel ;)) dus ben benieuwd naar volgende keer dat ik 'r tegenkom.
pi_145431672
't Wordt tijd voor de Stalkr-app.
Get stoned
pi_145431677
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Deezertje het volgende:
Wel akward van Blendr: je kan meteen berichten sturen naar personen bij je in de buurt zonder eerst wederzijds te swipen en je kan zien of je berichten gelezen zijn. Mocht je ze daarna in de bus of in de stad tegenkomen weten we allebei waar we elkaar van kennen :P Net een bericht gestuurd aan iemand die ik altijd in de bus tegenkom (maar nooit wat zegt, hopelijk nu wel ;)) dus ben benieuwd naar volgende keer dat ik 'r tegenkom.
blendr is toch voor niet hetero?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145431694
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blendr is toch voor niet hetero?
Uh wel hoor. Grindr is voor homo. Blendr zitten allemaal meiden uit de buurt op dus wel hetero ;)
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:12:05 #278
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145431713
Blender is een keukenapparaat, toch?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145431741
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uh wel hoor. Grindr is voor homo. Blendr zitten allemaal meiden uit de buurt op dus wel hetero ;)
Ik ben het niet per se eens met deze gevolgtrekking. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_145431848
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uh wel hoor. Grindr is voor homo. Blendr zitten allemaal meiden uit de buurt op dus wel hetero ;)
ja, biseksuele/lesbische vrouwen...
blendr is voor vrouwen die vrouwen zoeken. Dacht ik?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145431904
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja, biseksuele/lesbische vrouwen...
blendr is voor vrouwen die vrouwen zoeken. Dacht ik?
Voor alles :)
pi_145432027
Dan ben ik in de war, sorry
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:39:18 #283
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145432415
Kan wel zien dat iedereen met de 'hype' meegaat, lijkt drukker daarop dan op tinder :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voor alles :)
Klopt, je kan selecteren Heteroseksueel, Open-Minded, Biseksueel, Homoseksueel.
pi_145433182
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuis O+ Zie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond :)
[..]
Niet zo mekkeren. :*
Wat leuk UF! O+
pi_145433558
Godver. Zelfs lokaal een date regelen lukt niet. :') Oud klasgenootje die hier 3 straten verderop woont. Leuk gesprek net, zie haar ook vaker dus niet vreemd dat we elkaar weer spreken enzo. Dus ik vraag: wat doe je vanavond? Zei: niet veel, moet eigenlijk studeren etc. Ik: Heb je zin om film te kijken hier? Na lange stilte: nee, sorry. moet echt even studeren van de week weinig tijd etc. Dus ik slim: Desnoods neem je je studieboek mee of kom ik naar jou... Daarna boem stilte.

Wou gewoon echt een film kijken want ik weet al dat er niet meer inzit bij haar.

En dat woont dan 3 straten verderop...

Wil niet weer het zielepietje uithangen, maar waarom zie ik dan zoveel veel lelijkere en jongere gasten lopen met leuke meiden bij wie het schijnbaar wel lukt om gewoon normaal contact te hebben met een dame? :( Zo saai, kwetsbaar of lelijk ben ik niet hoor.
pi_145433592
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:42 schreef Deezertje het volgende:
Godver. Zelfs lokaal een date regelen lukt niet. :') Oud klasgenootje die hier 3 straten verderop woont. Leuk gesprek net, zie haar ook vaker dus niet vreemd dat we elkaar weer spreken enzo. Dus ik vraag: wat doe je vanavond? Zei: niet veel, moet eigenlijk studeren etc. Ik: Heb je zin om film te kijken hier? Na lange stilte: nee, sorry. moet echt even studeren van de week weinig tijd etc. Dus ik slim: Desnoods neem je je studieboek mee of kom ik naar jou... Daarna boem stilte.
Wou gewoon echt een film kijken want ik weet al dat er niet meer inzit bij haar.
En dat woont dan 3 straten verderop...
Wil niet weer het zielepietje uithangen, maar waarom zie ik dan zoveel veel lelijkere en jongere gasten lopen met leuke meiden bij wie het schijnbaar wel lukt om gewoon normaal contact te hebben met een dame? :( Zo saai, kwetsbaar of lelijk ben ik niet hoor.
Pushy much? Ze zegt nee, dan is het ook nee. Studieboek meenemen is dikke zinloos, je gaat toch niet studeren als je bij iemand anders bent. :') Komt wel heel wanhopig over op die manier.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145433659
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Pushy much? Ze zegt nee, dan is het ook nee. Studieboek meenemen is dikke zinloos, je gaat toch niet studeren als je bij iemand anders bent. :') Komt wel heel wanhopig over op die manier.
Tja, op de een of andere manier voelt het toch een beetje als een kutreden aan. Studeren is een normale reden, maar op een zaterdagavond ken ik niet veel mensen die dat doen..
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:47:37 #288
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145433681
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, op de een of andere manier voelt het toch een beetje als een kutreden aan. Studeren is een normale reden, maar op een zaterdagavond ken ik niet veel mensen die dat doen..
:W
Zit gewoon op dit moment college te kijken :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145433685
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, op de een of andere manier voelt het toch een beetje als een kutreden aan. Studeren is een normale reden, maar op een zaterdagavond ken ik niet veel mensen die dat doen..
Eh, ik heel erg veel? Zeker omdat het bijna tentamenweek is? Bovendien boeit de reden helemaal niet, ze heeft gewoon geen zin.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145433702
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh, ik heel erg veel? Zeker omdat het bijna tentamenweek is? Bovendien boeit de reden helemaal niet, ze heeft gewoon geen zin.
Dan hoor ik dat liever dan weer zo'n vage reden.
pi_145433711
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
:W
Zit gewoon op dit moment college te kijken :')
Ik moet me vanavond maar eens gaan verdiepen in verschillende soorten psychologische testen. ;( Gelukkig gisteren voor mijn moeder een paar WISC's mogen uitwerken, scheelt weer een hoop leerwerk. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145433766
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat liever dan weer zo'n vage reden.
En dat zeggen mannen altijd. Paar problemen. Als ze echt had gezegd 'nee, geen zin in' was je of gaan doorvragen waarom niet, of je was hier komen janken dat ook niemand je leuk genoeg vindt of allebei. Bovendien is het hard om dat te zeggen tegen iemand die je niet echt heel goed kent, en sociaal acceptabeler om een smoesje te verzinnen. Plus, waarschijnlijk zit ze ook echt te studeren en hoewel ze best tijd zou kunnen maken voor je, heeft ze daar geen zin in, dus is het gemakkelijker om het lekker simpel te houden en gewoon te zeggen dat ze moet studeren. Als jij gewoon had gezegd 'oke, geen probleem, succes en andere keer beter!', had je misschien over een paar weken wel een kans gehad. Nu kun je het voorlopig wel vergeten. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:55:52 #293
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145433873
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
:W
Zit gewoon op dit moment college te kijken :')
:') Mensne die niet time management
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_145433931
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En dat zeggen mannen altijd. Paar problemen. Als ze echt had gezegd 'nee, geen zin in' was je of gaan doorvragen waarom niet, of je was hier komen janken dat ook niemand je leuk genoeg vindt of allebei. Bovendien is het hard om dat te zeggen tegen iemand die je niet echt heel goed kent, en sociaal acceptabeler om een smoesje te verzinnen. Plus, waarschijnlijk zit ze ook echt te studeren en hoewel ze best tijd zou kunnen maken voor je, heeft ze daar geen zin in, dus is het gemakkelijker om het lekker simpel te houden en gewoon te zeggen dat ze moet studeren. Als jij gewoon had gezegd 'oke, geen probleem, succes en andere keer beter!', had je misschien over een paar weken wel een kans gehad. Nu kun je het voorlopig wel vergeten. :')
Deels mee eens. Maar als ze zegt ik heb geen zin, dan vraag ik ook niet door heeft toch geen zin. Nu denk ik: is het een smoesje of niet? Das het nadeel van online communicatie, hup gewoon niet meer reageren of ineens verwijderen. Als iemand voor je neus staat in real life en je dezelfde vraag stelt heb je meteen door of het gemeend is of niet.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:59:25 #295
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145433966
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
:') Mensne die niet time management
Dit punt slaat totaaaal nergens op zonder verdere informatie :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145433979
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels mee eens. Maar als ze zegt ik heb geen zin, dan vraag ik ook niet door heeft toch geen zin. Nu denk ik: is het een smoesje of niet? Das het nadeel van online communicatie, hup gewoon niet meer reageren of ineens verwijderen. Als iemand voor je neus staat in real life en je dezelfde vraag stelt heb je meteen door of het gemeend is of niet.
Ga er gewoon vanuit dat het een smoesje is en ze je niet wilt. Scheelt een hoop ellende.
Get stoned
pi_145433980
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deels mee eens. Maar als ze zegt ik heb geen zin, dan vraag ik ook niet door heeft toch geen zin. Nu denk ik: is het een smoesje of niet? Das het nadeel van online communicatie, hup gewoon niet meer reageren of ineens verwijderen. Als iemand voor je neus staat in real life en je dezelfde vraag stelt heb je meteen door of het gemeend is of niet.
Je vraagt nu zelfs al door, met een "geldig excuus" van haar kant! Hoe kom je erbij dat je dat niet zou doen zonder excuus? :') Het maakt niet uit of het een smoesje is of niet. Ze wil niet. Punt. Let it go. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:59:50 #298
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145433983
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels mee eens. Maar als ze zegt ik heb geen zin, dan vraag ik ook niet door heeft toch geen zin. Nu denk ik: is het een smoesje of niet? Das het nadeel van online communicatie, hup gewoon niet meer reageren of ineens verwijderen. Als iemand voor je neus staat in real life en je dezelfde vraag stelt heb je meteen door of het gemeend is of niet.
Je moet gewoon niet zo doorzeiken. Luister naar Saras.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145434021
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef SiIk het volgende:

[..]

Je moet gewoon niet zo doorzeiken. Luister naar Saras.
En naar SiIk.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:07:37 #300
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145434145
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit punt slaat totaaaal nergens op zonder verdere informatie :')
Ik zit ook maar te kutten. :Y)
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_145434214
:P.
Get stoned
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')