tvpquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, iedere keer gooi ik er iets in en dan is het bericht pleite.Misschien een copy paste beveiliging van die site ofzo.
Anyways, ik heb de 21 jarige vriendin van de 52 jarige oom van m'n vriend gevonden. Leek een heel net meisje maar is stiekem een onderdanige slet, zoals ze het zelf zegt. Volledig weg van seks.
Heb maar een berichtje gestuurd dat we dit maar even voor onszelf moeten houden en vooral niet uit mag lekken, en dat de oom van m'n vriend ook niet hoeft te weten wat ik/wij op die site zoeken (gezien profielinfo enzo) want dan gaat 'ie ons de hele tijd zo aankijken van Hihaho. 't Is best wel een oversekste ransaap.
Dit gaat rood smoelwerk opleveren bij de volgende verjaardag.
Instagram is ook het nieuwe FB....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha ja erg he, t barst ervan.
Oh ja en de 1liners zijn 9/10 verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, iedere keer gooi ik er iets in en dan is het bericht pleite.Misschien een copy paste beveiliging van die site ofzo.
Anyways, ik heb de 21 jarige vriendin van de 52 jarige oom van m'n vriend gevonden. Leek een heel net meisje maar is stiekem een onderdanige slet, zoals ze het zelf zegt. Volledig weg van seks.
Heb maar een berichtje gestuurd dat we dit maar even voor onszelf moeten houden en vooral niet uit mag lekken, en dat de oom van m'n vriend ook niet hoeft te weten wat ik/wij op die site zoeken (gezien profielinfo enzo) want dan gaat 'ie ons de hele tijd zo aankijken van Hihaho. 't Is best wel een oversekste ransaap.
Dit gaat rood smoelwerk opleveren bij de volgende verjaardag.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die match is alweer maanden geleden.
Ik ga eens vrouwen swipen op tinder. Kijken of het echt zo ernstig is met de nepperds.
Ik ben nu met een spaanse chick in de buurt aan het chatten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]Be prepared. Bij mannen zitten er al veel fake-vrouwenprofielen tussen. Bij vrouwen zal dat waarschijnlijk nog erger zijn.
On topic, dankzij een crash heb ik nu nog maar 1 match over
Been there done that.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef K44S het volgende:
Ik ben nu met een spaanse chick in de buurt aan het chatten.
Wordt wellicht een cursus Spaans voor beginnersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Been there done that.
Zitten de uren te telefoneren met vriendinnen. Dat Spaanse getetter word je gek van.
Straw heeft haar prins al gevonden.quote:
Jawel, maar swipen mag toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet meer coochie coochie met je andere match?
Al springend op een strand met verfpoeder op hun porem, festivalhoedje op, een Afrikaans weeskindje in de armen en een dolfijn op de rug?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een ellende. De instagrams vliegen me om de oren.
Ze waren steeds leeg nadat ik die tekst erin had gekopieerd.quote:
quote:
en dit is okc ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze waren steeds leeg nadat ik die tekst erin had gekopieerd.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op de volgende verjaardag.![]()
Nieuw gespreksonderwerp.
Joh?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Straw heeft haar prins al gevonden.
Jep.quote:
Ja, sowieso wel. Ze leek lief maar nu ik er over nadenk verrast het me totaal niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Craptacular het volgende:
Wellicht heeft ze het er zelf niet opgezet.
Hm. Bizar dat je zo met je kop op Tinder staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ja, sowieso wel. Ze leek lief maar nu ik er over nadenk verrast het me totaal niet.
Het is geen Tinder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hm. Bizar dat je zo met je kop op Tinder staat.
Ik houd het bij Tinderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ja, sowieso wel. Ze leek lief maar nu ik er over nadenk verrast het me totaal niet.
OKC whatever.quote:
Ze zoekt naar vrouwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
OKC whatever.
Alsnog publiekelijk toegeven dat je een slet bent op internet is vragen om heel veel aandacht van mannen. Haar inbox zal roodgloeiend staan.
Ja ach, mbo2 doet ze.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
'Don't tell arround' is wel mega slecht engels...
Zegt niets....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, mbo2 doet ze.
Ben benieuwd wat ze terugstuurt.
ah, mijn type ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
'Don't tell arround' is wel mega slecht engels...
Je noemt jouw oom een oversekste ransaap wat doen jij en je vriend daar? Voor de goede gesprekken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, mbo2 doet ze.
Ben benieuwd wat ze terugstuurt. Hoop serieus niet dat ze het aan d'r vent verteltdie hoeft echt niet te weten over mij en m'n vriend en seksuele spanning op een familiefeest is niet mijn kopje thee.
Zijn oom, niet mijn oom. En hij is 52. Wij zijn gewoon 24.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je noemt jouw oom een oversekste ransaap wat doen jij en je vriend daar? Voor de goede gesprekken?
Ik geef je groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:06 schreef Myrr het volgende:
Ik vind het allemaal tien keer niets. Ik ga morgen maar 's kijken of ik een chick mee naar huis kan hosselen, meer succes dan via zo'n kut schermpje.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Al springend op een strand met verfpoeder op hun porem, festivalhoedje op, een Afrikaans weeskindje in de armen en een dolfijn op de rug?
Dan is het juist leuk om alleen hoi te zeggen als openingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:07 schreef K44S het volgende:
Ik snap alleen niet dat je dus dames er bij hebt die al in hun voorpagina hebben staan:
HOidoei gesprekken begin ik niet aan!
Willen ze dan een of andere openingszin dan ?!
Lekker pesten! Doe ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het juist leuk om alleen hoi te zeggen als opening
Dat zou ik doen dan.
Oh over hypocriet, ik beoordeel haar totaal niet hierop hoor. Heb ik haar ook gestuurd, ben zelf ook redelijk onderdanig en zelf zijn we op zoek naar een ander stel dus lekker boeiend. Vond het alleen heel grappig dat zij erop staat. Alles wat ik over hun zeg is bij mij ook het geval, dat zegt alleen niet dat ik het niet mag zeggen of dat ik overal 'maar ik ook' achter hoef te typen want het lijkt mij al wel duidelijk hier wat ik zelf doe op die sites.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een popcorn topic is dit inmiddels aan het worden, hoe heerlijk hypocriet ook sommige reacties
SV: Jawel maar ik zou de behoefte niet echt hebben, dat meer.
We hebben niks hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een popcorn topic is dit inmiddels aan het worden, hoe heerlijk hypocriet ook sommige reacties
SV: Jawel maar ik zou de behoefte niet echt hebben, dat meer.
Sorry man.quote:
Hoezo sorry?quote:
Weet je wel.quote:
Ja, ik snap wat je bedoeld.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef Myrr het volgende:
Het gesprek is inmiddels gevorderd naar dat ze me wel interessant vindt. Ohdear. No can do.
Echt zo'n 'Waargebeurde verhalen' shit. Seks en familie gescheiden houden.
Ik ben ook blij met mijn sekslevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]Soms ben ik blij met mijn seksleven. Dit is zo'n moment.
Ik was sarcastisch...Experimenteren is inderdaad altijd goed. Alleen heb ik geen vrijwilligster op het moment.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met mijn sekslevenDaar is niets mis mee hoor, maar een beetje uitbreiden en experimenteren is altijd leuk.
Echter niet met iemand die bij schoonfamilie hoort.Dat shit crazy. Kan alleen maar fout uitpakken.
Oh, ik dacht namelijk dat je al met haar op date was geweest en stage 2 zat zegmaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We hebben niks hoor.
We moeten elkaar nog zien zelfs
Nee, dat was ik...Ow wachtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht namelijk dat je al met haar op date was geweest en stage 2 zat zegmaar
Ben ik zeker in de wat met iemand anders
Gewoon vrij snel een nummer vragen, dan filter je er al snel veel verveelden uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben d'r ook wel weer klaar mee voor dit weekend. Zulke apps zijn toch te vrijblijvend. Ik hoop er echt een leuke date of relatie uit te slepen, maar de meeste zitten er gewoon voor verveling op en 3 dagen intensief en leuk contact zegt niks als ze ineens de app weggooien of je als match opheffen. Dan voelt het toch weer als weggooide tijd. En als je dat ieder weekend doet zoals ondergetekende, gesprekken voeren met matches, heb je een leuk weekend maar als je de rest van de week niks meer hoort of er geen dates uitsleept blijft het een beetje nutteloos.
In real life heb je daar minder last van want als je een leuk iemand ziet, weet je vrijwel meteen of het wederzijds is en als je ze aanspreekt kunnen ze moeilijks niks terugzeggen... Bij de apps zie je gewoon dat ze online zijn en je berichten hebben gelezen maar vervolgens niks terugsturen.
Gaat ook niet per se op hoor. Ik geef alleen mijn nummer als er al een date geplanned staat. En ik ben best bereid die te plannen als het contact leuk is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:31 schreef Hinder het volgende:
[..]
Gewoon vrij snel een nummer vragen, dan filter je er al snel veel verveelden uit.
Oh, dan gaat 't daar dus fout, ik doe 't altijd andersom.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se op hoor. Ik geef alleen mijn nummer als er al een date geplanned staat. En ik ben best bereid die te plannen als het contact leuk is.
Geen zin om heel m'n telefoon vol te hebben met mensen die ik nooit meer spreek en/of stalkers eraan over te houden.
De meesten geloof ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:36 schreef Hinder het volgende:
[..]
Oh, dan gaat 't daar dus fout, ik doe 't altijd andersom.
Stop the self-pity!quote:
Dat wachten herken ik wel, mar alleen als ik niet weet wat ik moet zeggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
De meesten geloof ik
Maar goed, zo zeggen mensen ook vaak dat als de ander nooit contact opneemt om een gesprek te beginnen, diegene wel niet geinteresseerd zal zijn. Bij mij is dat ook net andersom
Overigens ga ik dan als hij begint niet 3 dagen wachten voor ik reageer. Dat dan weer niet
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel eens af wie nou erger is. Yats of Fax.
De 1 dag-regel schijnt helemaal hip te zijn nu, hoorde ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
De meesten geloof ik
Maar goed, zo zeggen mensen ook vaak dat als de ander nooit contact opneemt om een gesprek te beginnen, diegene wel niet geinteresseerd zal zijn. Bij mij is dat ook net andersom
Overigens ga ik dan als hij begint niet 3 dagen wachten voor ik reageer. Dat dan weer niet
Ik ben daar niet goed in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:58 schreef Hinder het volgende:
[..]
De 1 dag-regel schijnt helemaal hip te zijn nu, hoorde ik.
Easy...Jijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel eens af wie nou erger is. Yats of Fax.
Kom op sonic, dit was een geintje.quote:
Wat is de inhoud van dat berichtje dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben daar niet goed in.
Dan gaat t zo van 'pff, doet die hufter er nu alweer 6 uur over om een antwoord te geven, nu kan ie het krijgen hoor.'
5 min later: 'Pakt telefoon en stuurt berichtje terug.'
Gewoon je 30cm erbij optellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf, leuke match, beetje leuk praten zegt ze ineens dat ze 1,85m lang is. Wat moet ik daar nou weer mee.
Oh, kan echt vanalles zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:14 schreef Hinder het volgende:
[..]
Wat is de inhoud van dat berichtje dan?
Doen sommige mensen dat express?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, kan echt vanalles zijn
Anderzijds kan ik ook zelf heel goed uren niet antwoorden, helemaal omdat ik geen 3G heb bijvoorbeeld en daardoor soms uberhaupt onbereikbaar ben, maar express doen lukt me niet en is eigenlijk ook vrij zielig.
En het heeft geen nut want een man merkt dat toch niet...
Meer dan de helft van de vrouwen met regelmaat, als ik het internet daarover mag geloven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Doen sommige mensen dat express?
Doe je wel goed, vind ik. Wordt in ieder geval je 'last seen'-status niet bijgewerkt, en kan 't dus goed zijn dat je gewoon geen bereik hebt, of je telefoon leeg is. Was iedereen maar zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, kan echt vanalles zijn
Anderzijds kan ik ook zelf heel goed uren niet antwoorden, helemaal omdat ik geen 3G heb bijvoorbeeld en daardoor soms uberhaupt onbereikbaar ben, maar express doen lukt me niet en is eigenlijk ook vrij zielig.
En het heeft geen nut want een man merkt dat toch niet...
quote:
Naar gedrag. Helaas kun je niet weten of iemand het druk heeft, of express laat reageert. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de vrouwen met regelmaat, als ik het internet daarover mag geloven.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, mijn tekst doet het wel goed op Tinder
" Hoogleraar Emeritus Tinderologie "Hoe open mensen opeens durven te zijn als ik vertel dat ik een wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren ben voor Psychologie Magazine
.
Iets met geestestoestand van Tinderesjes
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, mijn tekst doet het wel goed op Tinder
" Hoogleraar Emeritus Tinderologie "Hoe open mensen opeens durven te zijn als ik vertel dat ik een wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren ben voor Psychologie Magazine
.
Iets met geestestoestand van Tinderesjes
Pass maar naar ons. Of Fasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:07 schreef Myrr het volgende:
Ik heb subtiel afgewezen, gaat ze gewoon door.
Had gewoon geen bericht moeten sturen, die meid maakt het awkward. Ik kan niet handelen met awkward.
Fas schaart haar wel en maakt het af met een rimjob. Maar mensen, dit is niet de plek voor SCquote:
Want?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Blendr even geprobeerd... vind het maar niks...
Ook al geen succes voor je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Blendr even geprobeerd... vind het maar niks...
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:29 schreef Faxie het volgende:
Neuh gewoon het programma zelf... bevalt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |