Soms kan je idd effe pech hebben. K&N is nu niet het meest lullige bedrijfje jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
K&N. Ik ga er vanuit dat het een incident is, want de vorige was exact eenzelfde en die heeft nooit een kik gegeven.
Ik neem gemakshalve effe aan dat Deka wel weet waar die mee bezig is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef BlackLining het volgende:
Mja, da hoort nie
Heb je hem niet te strak vast gezet bij de laatste wissel? Daar houden ze niet van.
Het is hetzelfde filter wat op onverklaarbare wijze loszat toen ik net Noorwegen was binnengereden. Toen heb ik 'm voorzichtig stapsgewijs vastgezet totdat'ie niet meer lekte.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef BlackLining het volgende:
Mja, da hoort nie
Heb je hem niet te strak vast gezet bij de laatste wissel? Daar houden ze niet van.
nouquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem gemakshalve effe aan dat Deka wel weet waar die mee bezig is.
Ken er genoeg die vol overtuiging een oliefilter zes slagen voorbij handvast draaien hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem gemakshalve effe aan dat Deka wel weet waar die mee bezig is.
Kan zomaar een fabricage fout zijn, gebeurt af en toe.
Btw Deka..ik zou er effe een mailtje naar K&N doen. Wie weet zit er een gratis oliefilter aan vast.
zat een keer niet op te letten met de FZR. In 2 keer vastgezet. Eerste keer zat ie al goed. 2 keer draaide ik het hele huis aan gort.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ken er genoeg die vol overtuiging een oliefilter zes slagen voorbij handvast draaien hoor
Sterker nog, ik ken iemand die zijn oliefilterbout dol gedraaid had de avond voor een FOK rit
mooie motor hequote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
¤111,- bekeuring
1200 km in 3 dagen gereden, niets aan de hand
20 km heen en terug en gelijk een prent
Het eerste wat mij opviel was de spijkerbroek. Toen de bus .quote:
ja nou he lekekr rijden met de moter gr grquote:
kentekenplaatquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Het eerste wat mij opviel was de spijkerbroek. Toen de bus .
heb ik ook wel eens gehad met een lekke band. Die liep gewoon leeg tot een bepaald aantal bar, misschien dat er dan niet meer genoeg druk in de band zit om nog verder leeg te lopen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:51 schreef Yreal het volgende:
Mijn voorband loopt steeds terug naar 1.6 bar. Iemand die weet wat dat is? Lek lijkt mij niet, dan zou die 1.6 ook niet blijven..
Lijkt mij wel lek, anders kan er ook geen lucht ontsnappen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:51 schreef Yreal het volgende:
Mijn voorband loopt steeds terug naar 1.6 bar. Iemand die weet wat dat is? Lek lijkt mij niet, dan zou die 1.6 ook niet blijven..
Binnenventieltje effe laten vervangen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:51 schreef Yreal het volgende:
Mijn voorband loopt steeds terug naar 1.6 bar. Iemand die weet wat dat is? Lek lijkt mij niet, dan zou die 1.6 ook niet blijven..
Iets met een knipperlichtje. "Je moet je knipperlicht aandoen, jij zemmel*"quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:28 schreef Erasmo het volgende:
Wat werd er nou op het einde gezegd? Jammer dat het filmpje van een dusdanige kwaliteit is dat je niet kan zien of de vrachtwaggel z'n knipper aan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |