abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 september 2014 @ 16:58:06 #1
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144488368




Overzicht
- Er zullen 10 teams, 20 coureurs en 40 auto's deelnemen.
- Elk team heeft 2 coureurs en 4 auto's.
- Races, genaamd ePrix', zullen worden gehouden in tien steden over de hele wereld.
- Racecircuits worden neergelegd in steden en zullen tussen de 2,5 en 3 kilometer lang zijn.
- De auto's zullen accelereren van 0 naar 100 km/h in 3 seconden met een maximumsnelheid van 220 km/h.
- Het geluidsniveau is ongeveer 80 dB, waar een normale auto 70 dB en een bus 90 dB produceert.

Raceday
- Vroege morgen: vrije training gevolgd door kwalificatie.
- Late morgen: kwalificatie met 1 rondetijd voor elke coureur in zowel auto A als auto B.
- Middag: pauze van 2 uur om de auto's op te laden
- Avond: race
- Bij een pitstop zal van auto verwisseld worden: wanneer de batterij leeg is maakt de coureur een pitstop
- Races zullen 45 minuten duren en altijd op zaterdag plaatsvinden.

Kalender
1 China Peking ePrix Beijing Olympic Green Circuit 13 september 2014
2 Maleisië Putrajaya ePrix Putrajaya Street Circuit 22 november 2014
3 Uruguay Punta del Este ePrix Punta del Este Street Circuit 13 december 2014
4 Argentinië Buenos Aires ePrix Puerto Madero Street Circuit 10 januari 2015
5 Onbekend n.n.b. n.n.b. 14 februari 2015
6 Verenigde Staten Miami ePrix Downtown Miami 14 maart 2015
7 Verenigde Staten Long Beach ePrix Stratencircuit Long Beach 4 april 2015
8 Monaco Monte Carlo ePrix 9 mei 2015
9 Duitsland Berlijn ePrix Luchthaven Berlin-Tempelhof 30 mei 2015
10 Verenigd Koninkrijk Londen ePrix Battersea Park 27 juni 2015

[ Bericht 9% gewijzigd door nils7 op 13-09-2014 17:24:27 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:19:19 #2
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144488814
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144488909
quote:
- Bij een pitstop zal van auto verwisseld worden: wanneer de batterij leeg is maakt de coureur een pitstop, waarbij hij 100 meter rent naar een opgeladen auto.
Dat heb ik niet gezien.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 13 september 2014 @ 17:23:24 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_144488943
Sorry, maar dit is verschrikkelijk. :o
Waar is het geluid? :o
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:24:36 #5
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144488995
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:22 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien.
damn wikipedia :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:24:58 #6
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144489017
wel apart dat er een versnellingsbak in zit... dat zit in een Tesla niet..
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144489420
Denk dat het eerder 100cm is, ze parkeren de lege auto naast de volle en stappen zo over.

Die bak is wel leuk voor de tactiek, short shiften enzo.
.
pi_144489667
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:36 schreef Fer het volgende:
Denk dat het eerder 100cm is, ze parkeren de lege auto naast de volle en stappen zo over.

Ik mag het toch hopen. Eventjes een stukje rennen zou echt volslagen idioot zijn.
pi_144489784
Ik vind het wel wat hebben, maar die minimale pitstop tijd mag er wat mij betreft uit... gewoon z.s.m. uit en instappen en weer wegwezen, wel met een safe release uiteraard !
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:55:17 #10
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144489952
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
Sorry, maar dit is verschrikkelijk. :o
Waar is het geluid? :o
tsja, je moet het natuurlijk niet benaderen met het idee dat je naar een standaard race aan het kijken bent ;) het geluid, of beter het gebrek daar aan, icm een formule wagen is wat vreemd in het begin. Maar dat wilt niet zeggen dat het racen ansich niet leuk/goed/amuserend is on te zien. Ik ben in ieder geval al benieuwd naar Maleisië, ik vond het vandaag een plezierige race om te zien en wil dit best een kans geven :) en natuurlijk mooi dat het gedeeltelijk een winter serie is ;)

Maar bouwen die gasten daar een heel circuit op in een binnenstad om maar 1 dag te rijden 8)7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144490133
Dat was mijn gedachte dus ook... geld..balk... Maar ze besparen wel op brandstof kosten 8)7 :D
pi_144491090
Was nog best ok die race, met een knallend einde dat gelukkig goed afliep. Ook het idee van in stadscentra crossen bevalt me wel, maar dit circuit was zo saai en zo anoniem als het maar kon. Ik zag dat er ook een race in Monaco komt, dat lijkt me dan al een stuk beter.

In een paar jaar kan dit best wat worden. Maar dan moeten ze wel van die twee auto's af en de topsnelheid wat omhoog zien te schroeven. En die kutmuziek uitzetten. En fanboost afschaffen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_144491122
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:55 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

tsja, je moet het natuurlijk niet benaderen met het idee dat je naar een standaard race aan het kijken bent ;) het geluid, of beter het gebrek daar aan, icm een formule wagen is wat vreemd in het begin. Maar dat wilt niet zeggen dat het racen ansich niet leuk/goed/amuserend is on te zien. Ik ben in ieder geval al benieuwd naar Maleisië, ik vond het vandaag een plezierige race om te zien en wil dit best een kans geven :) en natuurlijk mooi dat het gedeeltelijk een winter serie is ;)

Maar bouwen die gasten daar een heel circuit op in een binnenstad om maar 1 dag te rijden 8)7
Kost minder dan de stad twee dagen platleggen, dus dat snap ik wel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 13 september 2014 @ 18:46:29 #14
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144491249
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Was nog best ok die race, met een knallend einde dat gelukkig goed afliep. Ook het idee van in stadscentra crossen bevalt me wel, maar dit circuit was zo saai en zo anoniem als het maar kon.


Vandaag was de baan idd zo anoniem als maar kan......
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144491565
Ik denk dat dit op een kort bochtig circuit nog een stuk leuker kan worden om te zien.
.
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:11:48 #16
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144491953
De volgende 3 ronden zijn al bekend qua layout:

Maleisië 2,5km:


Uruguay 2,8km:


Argentinië 2,44km:



Dan pas ronde 7 in Long Beach weer, 2,1km:



De rest moet schijnbaar nog ontworpen worden....
Ronde 5 nog helemaal niet bekend waar ze gaan rijden _O- wie heeft er een grote oprit?

Bron: http://www.fiaformulae.com/en/calendar.aspx
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144492153
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vandaag was de baan idd zo anoniem als maar kan......
Die pitstraat ook :').
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:32:27 #18
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144494443
Lotterer humor _O- :D

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 13 september 2014 @ 22:44:41 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144500734
Die muziek :'). Jeetje, ik denk dat iedereen inmiddels wel weet dat die dingen voor geen meter klinken, hoef je echt niet te verbergen met een belegen muziekje.

Ook leuk dat accelereren, gaat best hard tot 100 en daarna helemaal niks meer :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 14 september 2014 @ 04:33:55 #20
362014 richarddv95
Support your local.
pi_144507650
Dit is nog best leuk om te zien, gelukkig maar 2 maanden wachten op de volgende eprix
  zondag 14 september 2014 @ 07:04:11 #21
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144507901
Hmm mijn bevindingen:

- jammer dat er geen variatie zit in het ontwerp van de aero. M.i. is dat toch een van dé plekken om je te onderscheiden.
- een en al oude F1 rijders. Afhankelijk van de coureur is dat goed of slecht ;)
- ik was lichtelijk verbaasd dat er versnellingsbakken gebruikt worden
- geluid klinkt als een afstandbestuurbaar wagentje. Ik had echter veel meer geluid van banden verwacht te horen :?
- tof dat ze dicht op elkaar kunnen racen!
- dunne bandjes -O- geen slicks
- energieniveau van de accus is erg slecht af te lezen op de FIA graphics (serieus, testen ze die shit nooit?)
- halverwege wisselen van auto vind ik een beeeeetje gay. Dat moet makkelijk in één keer kunnen. Maar goed, een Tesla bijvoorbeeld heeft dan ook meer dan twee keer zoveel gewicht aan accus.
- ik vond Beijing een errug saaie baan (ongeacht met welke autos je er over racet). En hoe zinloos lang was die pitlaan wel niet.

En los van de sport was het ITV commentaar ook niet bijster intrigerend. Bestond voornamelijk uit het vertellen wat je op je scherm ziet. Een beetje zoals F1 op de Belgische zender, zeg maar. Maar misschien is dat ook niet zo verbazingwekkend voor een nieuwe klasse.

Ik denk dat er wel toekomst zit in Formula E. De wagens mogen in de toekomst wel een stuk sneller en ik hoop dat ze snel over kunnen op één wagen per race. Met de juiste coureurs komt er dan vast wel een leuke klasse uit.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_144508828
Ik vond het wel leuk om te zien :) De verplichte duur van de pitstop is jammer.

Krijgt Prost nog een straf? Want zijn actie sloeg nergens op :{
in a crowd you lose humanity
pi_144511135
Was ook wel gaaf om te zien, hoe bepaalde mensen in een soort powersaving achter iemand zaten te jagen, om dan opeens full power aan te zetten en inhalen.

Meer topsnelheid was wel leuk geweest.
.
  zondag 14 september 2014 @ 12:40:39 #24
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144511343
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:33 schreef Fer het volgende:


Meer topsnelheid was wel leuk geweest.
het zijn ook wel heel korte baantjes eigenlijk, veel heb je dan niet aan topsnelheid. Dan kun je beter, zoals ze ook hebben, veel koppel hebben....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144511908
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

het zijn ook wel heel korte baantjes eigenlijk, veel heb je dan niet aan topsnelheid. Dan kun je beter, zoals ze ook hebben, veel koppel hebben....
Lang genoeg om niet te zien dat ze aan het racen zijn ipv de formatieronde rijden.
.
pi_144512553
Meer topsnelheid kan, maar dan moeten ze een andere motor pakken. De huidige motor komt uit de McLaren P1. De snelste elektromotor (320+) zit in de Drayson Lola. Alleen kost dat veel meer energie, waardoor er ook grotere battery packs nodig zijn en het laden langer duurt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144512786
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
Meer topsnelheid kan, maar dan moeten ze een andere motor pakken. De huidige motor komt uit de McLaren P1. De snelste elektromotor (320+) zit in de Drayson Lola. Alleen kost dat veel meer energie, waardoor er ook grotere battery packs nodig zijn en het laden langer duurt.
Ze zeulen nu al 200 kg aan accu's mee waar ze net 25 minuten mee kunnen rijden. Meer vermogen lijkt me voorlopig niet een optie.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zondag 14 september 2014 @ 17:04:17 #28
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144518704
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Ze zeulen nu al 200 kg aan accu's mee waar ze net 25 minuten mee kunnen rijden. Meer vermogen lijkt me voorlopig niet een optie.
Volgens de officiele FIA pagina zelfs 320 kg aan accu's.
Maar goed, een Tesla gaat sneller, verder en je hoeft niet eens halverwege van Tesla te wisselen. Daarentegen heeft die bijna net zo veel gewicht aan accu's er in liggen als die hele Formula E wagentjes wegen. Dat zal ook wel zo zijn eigen problemen meebrengen, m.b.t. rijeigenschappen en eisen aan het chassis en zo.

Ik krijg best een sterk Atomgevoel bij het zien van de Formule E wagentjes.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_144521769
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Volgens de officiele FIA pagina zelfs 320 kg aan accu's.
Maar goed, een Tesla gaat sneller, verder en je hoeft niet eens halverwege van Tesla te wisselen. Daarentegen heeft die bijna net zo veel gewicht aan accu's er in liggen als die hele Formula E wagentjes wegen. Dat zal ook wel zo zijn eigen problemen meebrengen, m.b.t. rijeigenschappen en eisen aan het chassis en zo.

Ik krijg best een sterk Atomgevoel bij het zien van de Formule E wagentjes.
Iedere 100m vol optrekken en vol remmen en die Tesla gaat echt niet verder komen hoor en misschien brand die electronica wel door en moet je toch van auto wisselen halverwege.
.
pi_144537694
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Volgens de officiele FIA pagina zelfs 320 kg aan accu's.
Maar goed, een Tesla gaat sneller, verder en je hoeft niet eens halverwege van Tesla te wisselen. Daarentegen heeft die bijna net zo veel gewicht aan accu's er in liggen als die hele Formula E wagentjes wegen. Dat zal ook wel zo zijn eigen problemen meebrengen, m.b.t. rijeigenschappen en eisen aan het chassis en zo.

Ik krijg best een sterk Atomgevoel bij het zien van de Formule E wagentjes.
Een Tesla rijd max 210 km/uur en doet er 1 seconde langzamer over om op de 100 km/uur te komen, dus deze auto's zijn sneller.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144538990
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:08 schreef Wombcat het volgende:
Ik vond het wel leuk om te zien :) De verplichte duur van de pitstop is jammer.

Krijgt Prost nog een straf? Want zijn actie sloeg nergens op :{
10 plekken grid penalty voor de volgende race.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144541226
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

10 plekken grid penalty voor de volgende race.
Da's nog mild
in a crowd you lose humanity
  maandag 15 september 2014 @ 07:36:37 #33
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_144541450
Cool, mijn ouders komen half december weer naar Argentinie en vliegen 14 januari weer terug. Die laatste paar dagen ga ik wel met ze mee naar Buenos Aires :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 15 september 2014 @ 07:41:45 #34
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_144541471
Hm, ik heb me voor een wedstrijd (10km hardlopen) ingeschreven op 13 december, maar als ik die nu skip, dan kan ik Punta del Este ook mooi meepakken :P Dilemma dilemma...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 15 september 2014 @ 11:57:07 #35
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144545545
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Een Tesla rijd max 210 km/uur en doet er 1 seconde langzamer over om op de 100 km/uur te komen, dus deze auto's zijn sneller.
Klopt, mijn fout, dacht dat de Tesla gelimiteerd was op 250.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:12:03 #36
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144720576
Monaco Circuit voor Formula E ook bekend:



quote:
The track map for Formula E's Monaco ePrix has been revealed.

The seventh round of the 2014/2015 FIA Formula E championship will take place at the legendary Monaco street circuit, but the route used will not be the same as Formula One.

The 1.2 mile course will have Formula E drivers take a sharp right at St. Devote, deviating from the usual path. They will then run parallel to and in the opposite direction of the F1 track as they race towards the famed tunnel.

A hairpin at the chicane will take the cars back onto the usual circuit for th remainder of the lap. It's a unique layout which will certainly prove difficult for all drivers in the field. Take a virtual lap below.

Als ik het goed begrijp rijden ze in de tegengestelde richting, richting de tunnel. Dus uitkomend van aan vluchtweg als je je zou verremmen in de chicane aan het einde van de tunnel op het normale circuit.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144720874
Dat begrijp je verkeerd volgens mij. Hier het F1-circuit:


Bij St. Devote (na de start) draaien ze scherper naar rechts dan de F1, een weg in die parallel loopt aan het F1-circuit. Daarna komen ze bij de uitgang van de tunnel het F1-circuit weer op, bij de haarspeld rechtsonder in je afbeelding (ze gaan de tunnel dus niet in). Zo te zien is dat bij de chicane na de tunnel.

Edit: oh, dat zei je ook ongeveer. Alleen rijden ze dus niet in tegengestelde richting (oer het F1-circuit) naar de tunnel als in de F1, maar over een parallelweg.
in a crowd you lose humanity
pi_144720905
Nee, ze rijden dezelfde richting op. Alleen snijden ze een stuk af van Beau Rivage tot aan de Nouvelle Chicane (na de tunnel op de F1 layout). Zie ook http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Circuit_de_Monaco voor de F1 layout.

En wombcat komt tot dezekfde conclusie. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:49:31 #39
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144721719
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:21 schreef Wombcat het volgende:
Dat begrijp je verkeerd volgens mij.
Dat dacht ik ook toen ik het plaatje zag, totdat ik dit las:

quote:
They will then run parallel to and in the opposite direction of the F1 track as they race towards the famed tunnel.
quote:
Alleen rijden ze dus niet in tegengestelde richting (oer het F1-circuit) naar de tunnel als in de F1, maar over een parallelweg.
Ik zeg toch ook niet dat ze tegenovergesteld op het F1 circuit rijden :?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144722012
Niet echt (maar ook niet echt niet). Iig had je het zo geformuleerd dat je zowel sasquatch als mij op het verkeerde been zette.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:35:54 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144722736
Waarom gebruiken ze niet de normale layout?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:14:35 #42
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144726717
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom gebruiken ze niet de normale layout?
Heel simpel: te lang. In het reglement staat dat een circuit tussen de 2,5 en 3km moet zijn.
Dat zal te maken hebben met de 45 min. racetijd vs. accu/wagenwissels.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:35:04 #43
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144736617
Volgens mij is die hairpin in de Formule E lay out waar de chicane zit in de F1 lay out.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:35:47 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144736640
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Heel simpel: te lang. In het reglement staat dat een circuit tussen de 2,5 en 3km moet zijn.
Dat zal te maken hebben met de 45 min. racetijd vs. accu/wagenwissels.
Ach so. Anders kunnen ze maar 3 rondjes doen ofzo :+?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_144938302
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 21 november 2014 @ 19:08:15 #46
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146876581
Morgenvroeg, na meer dan 2 maanden rust :')_! , om 7.00 nl'se tijd ronde 2 in Petrujaya, Maleisië.



Ondanks dat ik de 1ste race zeer amuserend vond weet ik niet of ik de wekker ervoor wil zetten :{ ik twijfel nog....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146876943
Ik ben dan sowieso wakker. Moet om 7.30 weg, dus kan ik maar een half uurtje zien.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146877328
Twee maanden geleden alweer?

Nou ja, dikke kans dat ik sowieso al wakker ben, dus dan ga ik wel even kijken.
pi_146877513
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Morgenvroeg, na meer dan 2 maanden rust :')_! , om 7.00 nl'se tijd ronde 2 in Petrujaya, Maleisië.

[ afbeelding ]

Ondanks dat ik de 1ste race zeer amuserend vond weet ik niet of ik de wekker ervoor wil zetten :{ ik twijfel nog....


Mooi niet dus. Ik kijk wel een samenvatting op yt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 21 november 2014 @ 19:34:29 #50
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146877613
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 19:28 schreef Jigzoz het volgende:
Twee maanden geleden alweer?
precies 70 dagen morgen :') 8)7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')