abonnement Unibet Coolblue
pi_144274702
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 16:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

En jij denkt dat Verstappen in de 2de helft Kvyat niet aan kan?

Kijk eens wat Verstappen zn weg naar de F1 geweest is.
Die heeft zodra hij internationaal mocht karten ivm leeftijd altijd tussen de grote jongens gereden, letterlijk, zowel in leeftijd als qua talent en ervaring, en die heeft ie het altijd lastig gemaakt.

Verstappen gaat zn sporen echt wel verdienen in de F1 hoor. :)
Maar F1 is toch echt anders dan die andere klasses, hier heeft hij een mindere auto en betere coureurs
pi_144274740
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Maar F1 is toch echt anders dan die andere klasses, hier heeft hij een mindere auto en betere coureurs
Ik weet niet of je er erg in hebt, maar zijn F3 auto is ook een mindere hoor. Allicht niet de minste, maar 100% zeer zeker niet de beste auto.

En die TR is ook niet de minste van het veld.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144274772
Bovendien rijdt hij tussen allemaal gasten die meer ervaring hebben in de autosport en dan dus beter zouden moeten zijn.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 7 september 2014 @ 16:14:22 #29
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144274836
Zometeen GP2 bij rtl7
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_144274838
Het missen van de chicane op zo'n manier, het blijft een vreemd smaakje hebben. Niemand anders die die fout maakte en waarom niet hard remmen en hem proberen te houden. Dan heb je minder kans dat Hamilton erlangs zou kopen.
.
pi_144274901
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:14 schreef Fer het volgende:
Het missen van de chicane op zo'n manier, het blijft een vreemd smaakje hebben. Niemand anders die die fout maakte en waarom niet hard remmen en hem proberen te houden. Dan heb je minder kans dat Hamilton erlangs zou kopen.
Het is idd nogal vreemd dat 'ie twee keer die fout maakt.
in a crowd you lose humanity
pi_144274908
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:14 schreef Fer het volgende:
Het missen van de chicane op zo'n manier, het blijft een vreemd smaakje hebben. Niemand anders die die fout maakte en waarom niet hard remmen en hem proberen te houden. Dan heb je minder kans dat Hamilton erlangs zou kopen.
Flatspot en 1-stopper gaan niet goed samen.
Calm down, please!
pi_144274994
Niet alleen heeft Williams Ferrari ingehaald in het constructeurs maar Bottas heeft Alonso ingehaald en Massa Raikkönen in het drivers'!

Gaan weer koppen rollen bij Ferrari ... en zo snel al :D
Calm down, please!
pi_144274999
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Flatspot en 1-stopper gaan niet goed samen.
Klopt, maar toch in de jaren vaak iemand laat zien remmen en dan "in de buitenbocht" alsnog insturen. Sta je wel verkeerd voor de volgende bocht, maar nog.
.
  zondag 7 september 2014 @ 16:19:59 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_144275002
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is idd nogal vreemd dat 'ie twee keer die fout maakt.
Het lijkt op een cadeautje inderdaad
pi_144275050
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:19 schreef Googolplexian het volgende:
Niet alleen heeft Williams Ferrari ingehaald in het constructeurs maar Bottas heeft Alonso ingehaald en Massa Raikkönen in het drivers'!

Gaan weer koppen rollen bij Ferrari ... en zo snel al :D
Zie jij Brawn terugkeren bij die rooie?

Ik eerlijk gezegd niet. Wat heeft Brawn nog te winnen. Meervoudig kampioen met Ferrari en Honda de titel bezorgd. Nouja, als die spleetogen niet net 1 seizoen te vroeg de hele flikkerse boel aan Brawn hadden verkocht voor een symbolisch bedrag dan :X :')

Ik ben nog steeds van mening dat toen BrawnGP de titel binnensleepte dat er minstens 1 jap geweest is die harakiri gepleegd heeft destijds :D :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144275071
Ow het is een vraag he, ik insinueer niet dat jij hem ziet terugkeren; ik leg alleen uit waarom ik dat niet zie.

De geruchten zijn er wel en best hardnekkig.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144275104
Brawn was in 2009 geen kampioen geworden met een Honda-blok achterin hoor. Mercedes was toen al het sterkst.

Misschien willen ze Rob Smedley wel terug, die doet het erg goed bij Williams.
.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 september 2014 @ 16:24:16 #39
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144275132
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 16:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zie jij Brawn terugkeren bij die rooie?

Ik eerlijk gezegd niet. Wat heeft Brawn nog te winnen. Meervoudig kampioen met Ferrari en Honda de titel bezorgd. Nouja, als die spleetogen niet net 1 seizoen te vroeg de hele flikkerse boel aan Brawn hadden verkocht voor een symbolisch bedrag dan :X :')

Ik ben nog steeds van mening dat toen BrawnGP de titel binnensleepte dat er minstens 1 jap geweest is die harakiri gepleegd heeft destijds :D :@
Mja, de Benz was een klap beter dan de Honda die alleen in zijn achteruit misschien beter presteerde dan de rest van de motoren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_144275164
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 16:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zie jij Brawn terugkeren bij die rooie? Ik eerlijk gezegd niet.
Ik wel. Ik denk dat Ferrari zo desperate is dat ze met miljoenen gaan gooien om Brawn, van de goeie ouwe tijd, terug te krijgen.

quote:
Wat heeft Brawn nog te winnen. Meervoudig kampioen met Ferrari en Honda de titel bezorgd. Nouja, als die spleetogen niet net 1 seizoen te vroeg de hele flikkerse boel aan Brawn hadden verkocht voor een symbolisch bedrag dan :X :')

Ik ben nog steeds van mening dat toen BrawnGP de titel binnensleepte dat er minstens 1 jap geweest is die harakiri gepleegd heeft destijds :D :@
_O-
Calm down, please!
  zondag 7 september 2014 @ 16:25:41 #41
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144275166
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:23 schreef Fer het volgende:
Brawn was in 2009 geen kampioen geworden met een Honda-blok achterin hoor. Mercedes was toen al het sterkst
Dit dus. Ik wou het ook net typen 14.gif

Maar het was wel een goed chassis, ze waren er al 2 jaar mee bezig om die volledig uit te werken. Maar de Honda V8 was idd minder tov de Mercedes toen. Ze hadden misschien wel mee kunnen dingen om podiums in het eerste kwart van het seizoen, maar zonder de Mercedes waren ze waarschijnlijk nooit zo dominant geweest.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 7 september 2014 @ 16:26:39 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_144275201
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:19 schreef Googolplexian het volgende:
Niet alleen heeft Williams Ferrari ingehaald in het constructeurs maar Bottas heeft Alonso ingehaald en Massa Raikkönen in het drivers'!

Gaan weer koppen rollen bij Ferrari ... en zo snel al :D
was ook geen top idee om Domenicali te vervangen door Mattiacci, kan je je nog zo'n goede autoverkoper zijn maar dit is toch wel heel wat anders.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 september 2014 @ 16:28:00 #43
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144275249
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

was ook geen top idee om Domenicali te vervangen door Mattiacci, kan je je nog zo'n goede autoverkoper zijn maar dit is toch wel heel wat anders.
mja, we kunnen Mattiacci eigenlijk volgend jaar pas goed beoordelen. We moeten de winter afwachten om te kijken of de veranderingen die hij in gang heeft gezet iets opleveren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_144275303
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 16:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, we kunnen Mattiacci eigenlijk volgend jaar pas goed beoordelen. We moeten de winter afwachten om te kijken of de veranderingen die hij in gang heeft gezet iets opleveren
Klopt ... maar ik denk dat de koppen die gaan rollen juist door veranderingen van Mattiaci komen.
Calm down, please!
pi_144275386
Overigens snelste ronde van vandaag. Lewis met een 1:28.004

Zet dat eens tegen die ronde van Montoya waar hij die hoogste top reed: 1:19.525

Dat is een whopping 8.479 seconden verschil :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 7 september 2014 @ 16:30:53 #46
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144275397
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

was ook geen top idee om Domenicali te vervangen door Mattiacci, kan je je nog zo'n goede autoverkoper zijn maar dit is toch wel heel wat anders.
Het heeft natuurlijk weinig te maken met autoverkoper zijn, maar alles met managen en daar gewoon hard in zijn. De huidige CEO van bij ons op de zaak heeft de ballen verstand van electro, werkt pas 3 maanden bij ons, en heeft nu al wijzigingen aangebracht in de structuur (waarbij jammer genoeg koppen zijn gerold) die zijn vruchten al afwerpen. En dat hard zijn is juist iets wat bij Dominicale leek te ontbreken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 7 september 2014 @ 16:31:08 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_144275407
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 16:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, we kunnen Mattiacci eigenlijk volgend jaar pas goed beoordelen. We moeten de winter afwachten om te kijken of de veranderingen die hij in gang heeft gezet iets opleveren
Ik ken zijn achtergrond niet zo goed maar die ligt wel meer op het commerciële vlak dan techniek
  zondag 7 september 2014 @ 16:32:20 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_144275450
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:30 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk weinig te maken met autoverkoper zijn, maar alles met managen en daar gewoon hard in zijn. De huidige CEO van bij ons op de zaak heeft de ballen verstand van electro, werkt pas 3 maanden bij ons, en heeft nu al wijzigingen aangebracht in het structuur (waarbij jammer genoeg koppen zijn gerold) die zijn vruchten al afwerpen. En dat hard zijn is juist iets wat bij Dominicale leek te ontbreken.
Dat kan best maar het gaat toch om de richting waar je technisch heen moet in zo'n technische sport, vind ik niet helemaal vergelijkbaar
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 september 2014 @ 16:33:16 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_144275483
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ken zijn achtergrond niet zo goed maar die ligt wel meer op het commerciële vlak dan techniek
dat sowieso, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij het niet beter kan doen dan Domenicali
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_144275541
Zal mij niks verbazen als straks Haas en Ferrari met een zelfde onderkant, wielophanging, motor en electronica rijden in 2016. Hebben ze dubbel budget om het te ontwikkelen.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')