Dat zijn dus hele crankstellen. De meter van Stages lijkt mij zelf wel makkelijk. Hoef je alleen de linkercrank te verwisselen, met het grote nadeel dus dat je alleen links meet.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan wordt het Power2max of Quark. De laatste kan ik misschien voor inkoop krijgen via een kennis. Ik wil hem graag omdat mijn nieuwe trainert aangeeft dat hij mij met een vermogensmeter nog beter kan begeleiden...Mijn vriendin zei dat ik het zelf moest weten maar verklaarde mij wel voor gek
Train je nu ook gericht op hartslag en schema's?
Naja, tijdens een criterium heb je ook niet echt ideaal wegdek. maar omstandigheden hebben wel invloed. Service Course heeft inderdaad meer grip, ze plakken aan de weg. Volgende band die ik ga uitproberen is de Vredestein Senso, maar dat zal waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef Ericr het volgende:
Wegen hier in de omgeving zijn zeker niet overal even super, tezamen met mijn 90kg zal dat ook wel een rol spelen maar de Service Course was toch echt een stuk minder duurzaam onder gelijke omstandigheden t.o.v. de 4000S die ik er eerst op had. Vond alleen de 4000S niet genoeg grip hebben.
Nja ging iets harder dan 15km p/u, niet veel hoor. Het gebeurde allemaal binnen enkele secondes, ging zoveel mogelijk naar rechts en bleef roepen. Hier in de stad schrikken mensen als je roept en worden ze "wakker". Helaas gebeurde dit niet. Heb ook nog niet super veel ervaring met dit soort situaties, dus leer er ook van. Weet niet of ik het had kunnen voorkomen door af te stappen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:31 schreef Ericr het volgende:
Met 15km/uur had je toch wel kunnen stoppen? Met veel hogere snelheden maak ik nog liever een noodstop dan een mogelijke botsing. Fout ligt dan wel bij de andere partij maar met een kind er bij kan je maar beter geen risico nemen.
Het is soms wel eng ja in een peleton. Zeker als het allemaal dicht op je af komt. Kwestie van vertrouwen en wennen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef muzas het volgende:
Fietsclinic gedaan. Wel grappig,.. Beetje onwennig maar toch wat bruikbare tips op kunnen doen.
Rijden wel wat pannekoeken tussen
En ik faal in een 'compact peloton' vertrouw die idioten naast me voor geen kak en word daardoor dus zelf ook nerveus...
Ben volgens mij van dit groepje wel een van de snellere
En in de zomer kan je daar heel goed naar studente's kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:05 schreef muzas het volgende:
Heenweg wind pal in mn snuffert
Door westerpark heen is een goede tip geweest KanoBoy, scheelt echt!
Terugweg toch maar wat gas gegeven, want van die paar bochtjes ben ik ook niet moe geworden.
Nou jah, die brug... Daar omhoog begonnen ze te slingeren als apen, en trekken net die laatste meters omhoog niet door.. Waardoor ik (er achter) moet kappen met trappen... Meh... Maar goed, dat heb je met een groep beginnelingen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Het is soms wel eng ja in een peleton. Zeker als het allemaal dicht op je af komt. Kwestie van vertrouwen en wennen.
Dat heb je daar in de koers ook als je achterin zit.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, die brug... Daar omhoog begonnen ze te slingeren als apen, en trekken net die laatste meters omhoog niet door.. Waardoor ik (er achter) moet kappen met trappen... Meh... Maar goed, dat heb je met een groep beginnelingen.
Ik kan dat dagelijksquote:Op woensdag 3 september 2014 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En in de zomer kan je daar heel goed naar studente's kijken
daar moet je gewoon vooraanrijden.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, die brug... Daar omhoog begonnen ze te slingeren als apen, en trekken net die laatste meters omhoog niet door.. Waardoor ik (er achter) moet kappen met trappen... Meh... Maar goed, dat heb je met een groep beginnelingen.
Gisteren daar ook overheen gefietst, eerste keer dat ik op de 39-30 fietstequote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Fretwork het volgende:
Nieuwe ketting eindelijk erop. Gelijk even een rondje van twee uur eraan geplakt. Muhlenberg blijft een kutding
Misschien als tussenoplossing de intervaltrainingen etc op de trainer te doen icm trainerroad oid? Heb begrepen dat dat virtual power vrij goed werkt.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan wordt het Power2max of Quark. De laatste kan ik misschien voor inkoop krijgen via een kennis. Ik wil hem graag omdat mijn nieuwe trainert aangeeft dat hij mij met een vermogensmeter nog beter kan begeleiden...Mijn vriendin zei dat ik het zelf moest weten maar verklaarde mij wel voor gek
Train je nu ook gericht op hartslag en schema's?
Moet ik in een wiel laten vlechten. Vind in de crank wel handig dat je gewoon wielen kunt wisselen.quote:
Je hoeft niet helemaal in t midden te rijden, je kan ook beetje meer links of rechts in het peloton gaan zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, die brug... Daar omhoog begonnen ze te slingeren als apen, en trekken net die laatste meters omhoog niet door.. Waardoor ik (er achter) moet kappen met trappen... Meh... Maar goed, dat heb je met een groep beginnelingen.
Kloteweg is het, met die steentjes. Eerste keer 39-25, dat was eigenlijk te zwaar. Toen nog een keer op mijn kleinste blad opgereden maar toen waren mijn benen al verrot.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:47 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Gisteren daar ook overheen gefietst, eerste keer dat ik op de 39-30 fietste
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:13 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Je hoeft niet helemaal in t midden te rijden, je kan ook beetje meer links of rechts in het peloton gaan zitten.
Die posities werden gewisseld, is een clinic dus de meeste situaties zijn gesimuleerd. Maar idd, dat soort positie-tips en dingetjes krijg je daardoor wel duidelijk mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daar moet je gewoon vooraanrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |