abonnement Unibet Coolblue
pi_144089494

Dit topic is voor iedereen die aan mountainbiken doet. Of je nou net met je gezicht in de modder ligt, al een tijdje de heuvels aan het beklimmen bent, of al jarenlange ervaring hebt en een flink stukje door kan trappen. Hier kunnen we elkaar tips en adviezen geven, foto's delen en uiteraard een leuke anekdote de ether in gooien.


Om alle vorige topicdelen te bekijken ga je naar: [Centraal] Mountainbike Topic


Trek
Specialized
Cannondale Scott
Giant
Cube
Canyon
Fuji
Merida
Stevens
Focus
GT Bergamont
Gary Fisher
Kona
Bulls


slangetje.gif BORRREETJEEE
fokava.jpg kanovinnie
crazy.gif Crazy-M
wielrenner.png MarcoD
2hhdcup.png Poiuytr
icon.jpg Flipmoehoe


Hoofdpagina's:
Dirty-Pages
Mountainbike.nl
MTB Routes NL
MTB Routes BE
Pagina's voor beginners:
Dé pagina voor beginners! (bevat info over verschillende discipline's, onderdelen, fietskeuze, onderhoud etc.)
Sleutelen en onderhoud:
Park Tool site met guides voor al je sleutelwerk
Sleuteltips door bikers, voor bikers
Reviews en info over onderdelen
Bandenreviews

Online (MTB) Winkels
Cyclewear (Vooral kleding)
Futurumshop
Bobshop
Chain Reaction Cycles (Engelse webwinkel)
Bike Components (Duitse webwinkel)
Bikester (Nederlands, verzend uit Duitsland)
Mantel Bikeparts
Fietssportief Onderdelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Flipmoehoe op 02-09-2014 09:04:16 ]
pi_144089522
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:17 schreef kanovinnie het volgende:
Je nopjes beginnen af te vlakken!
Begint minder te worden inderdaad.. na + 1500km :)
Die van Frua Flip is achter nog slechter..
Voor de winter maar is wat bandjes bestellen

enneh mijn 3 dagen baard(je) is inmiddels weer verdwenen, ben gvd geen wielrenner! ;)
pi_144089552
Voor degene die niet meer in het laatste deel kijken..
mijn prachtige foto *D

Wilde gisteren mijn fiets schoonmaken van het modderritje van zondag.
Alleen wilde mijn dochtertje niet slapen... jengelen en huilen..
Dus hup in de draagzak, hij zit niet zoals het hoort.. maar boeiend, ze was stil *D

zo ziet het eruit :P (ze maakte de foto toen ze terug was)



Ook nog mijn lockout verneukt.. deze werkte al niet fijn.
Zat continu dicht, deze geprobeerd te fixen want fiets toch liever met vering (ook op verhard)
Maar toen begon het kabeltje te rafelen.. morgen maar weer naar de FM, wil donderdag en zondag wel weer kunnen fietsen met vering :)
  dinsdag 2 september 2014 @ 09:16:25 #4
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_144090142
Je dochter moet met de knieën meer omhoog.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_144090206
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:16 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Je dochter moet met de knieën meer omhoog.
en mij meehelpen poetsen :(

Maar ze zat idd niet helemaal goed, eerste keer dat ik dat ding zelf omgeknoopt had. En dat terwijl ze een flinke bak herrie produceerde..
was al blij dat het er iets op leek en ze lekker ging slapen ;)

(later heeft mijn vriendin het uitgelegd hoe het precies moet)
  dinsdag 2 september 2014 @ 09:25:30 #6
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_144090285
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:19 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

en mij meehelpen poetsen :(

Maar ze zat idd niet helemaal goed, eerste keer dat ik dat ding zelf omgeknoopt had. En dat terwijl ze een flinke bak herrie produceerde..
was al blij dat het er iets op leek en ze lekker ging slapen ;)

(later heeft mijn vriendin het uitgelegd hoe het precies moet)
Dat helpen poetsen als ze wat ouder zijn wordt je ook niet vrolijk van hoor.

En als ze goed zitten in de doek zijn ze inderdaad mooi snel tam.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_144090695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
Voor degene die niet meer in het laatste deel kijken..
mijn prachtige foto *D

Wilde gisteren mijn fiets schoonmaken van het modderritje van zondag.
Alleen wilde mijn dochtertje niet slapen... jengelen en huilen..
Dus hup in de draagzak, hij zit niet zoals het hoort.. maar boeiend, ze was stil *D

zo ziet het eruit :P (ze maakte de foto toen ze terug was)

[ link | afbeelding ]

Ook nog mijn lockout verneukt.. deze werkte al niet fijn.
Zat continu dicht, deze geprobeerd te fixen want fiets toch liever met vering (ook op verhard)
Maar toen begon het kabeltje te rafelen.. morgen maar weer naar de FM, wil donderdag en zondag wel weer kunnen fietsen met vering :)
Goed bezig. Heb ook al tijd problemen met mijn lockout, krijg hem niet meer helemaal vast.
Descend en trail werken alleen nog, als ik binnenkort even langs FM ga om hem keer na te laten kijken vraag ik wel even of hij het wil maken.

Afgelopen week ook weer het nodig geshopt. Uit China is een mount onderweg voor mijn Garmin, heb ook maar gelijk een siliconenhoesje gekocht met beschermfolie erbij. Vorige week al een Gabba 2.0 gekocht bij Mantel, jammer genoeg nog niet kunnen uittesten omdat het nog iets te warm is. Winterschoenen hoop ik deze week ook te ontvangen, had afgelopen winter vaak last van koude tenen. Moet nu alleen nog goede handschoenen hebben, heb wel een paar die zijn goed tot 5graden ongeveer alles daaronder en beetje wind fiets ik hele tijd met koude handen.

http://www.strava.com/activities/188481529

Gisteren weer rondje gemaakt van ongeveer 45km. Paar mooie ereplekken gehaald 3e van de 339 en 6e van de 323 op paar singletracks. Echt veel hoger ga ik daar toch niet komen, top10 plekken worden gevuld daar met gasten die wedstrijden fietsen. Kan er wellicht nog 10seconden vanaf rijden als ik keer mijn 26inch pak, mijn huidige mtb past met het stuur niet door de poortjes waardoor ik moet remmen en me er doorheen moet frutselen.
pi_144091944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:53 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Goed bezig. Heb ook al tijd problemen met mijn lockout, krijg hem niet meer helemaal vast.
Descend en trail werken alleen nog, als ik binnenkort even langs FM ga om hem keer na te laten kijken vraag ik wel even of hij het wil maken.

Afgelopen week ook weer het nodig geshopt. Uit China is een mount onderweg voor mijn Garmin, heb ook maar gelijk een siliconenhoesje gekocht met beschermfolie erbij. Vorige week al een Gabba 2.0 gekocht bij Mantel, jammer genoeg nog niet kunnen uittesten omdat het nog iets te warm is. Winterschoenen hoop ik deze week ook te ontvangen, had afgelopen winter vaak last van koude tenen. Moet nu alleen nog goede handschoenen hebben, heb wel een paar die zijn goed tot 5graden ongeveer alles daaronder en beetje wind fiets ik hele tijd met koude handen.

http://www.strava.com/activities/188481529

Gisteren weer rondje gemaakt van ongeveer 45km. Paar mooie ereplekken gehaald 3e van de 339 en 6e van de 323 op paar singletracks. Echt veel hoger ga ik daar toch niet komen, top10 plekken worden gevuld daar met gasten die wedstrijden fietsen. Kan er wellicht nog 10seconden vanaf rijden als ik keer mijn 26inch pak, mijn huidige mtb past met het stuur niet door de poortjes waardoor ik moet remmen en me er doorheen moet frutselen.
netjes, heb zelf ook redelijk goede handschoenen maar idd de vraag wat ze in de winter doen, anders nieuwe bestellen.

Wil nu toch wel elke week de fiets op, anders sloop ik weer heel mn conditie. Begin nu gewoon lekker met rondjes van 15 km en ga dan langzaam opbouwen. Eventueel de ronde 2 keer doen op een dag, en als dan goed gaat route van 30 km en zo opbouwen tot grotere afstanden.

Daarnaast toch maar weer keer inschrijven voor die fiets fit voor de teckhnieken beter onder de knie te krijgen.

nadeel van een 29 inch is vooral op single tracks dat je wat tijd verliest in de bochten, maar is op de rechte stukken, of kom bochten win je weer tijd. Dus of je echt je 10 sec er puur af gaat rijden op het stukje met de poortjes vraag ik me dan af. Als je tenminste nu op een 29 rijd
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_144093097
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:46 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

netjes, heb zelf ook redelijk goede handschoenen maar idd de vraag wat ze in de winter doen, anders nieuwe bestellen.

Wil nu toch wel elke week de fiets op, anders sloop ik weer heel mn conditie. Begin nu gewoon lekker met rondjes van 15 km en ga dan langzaam opbouwen. Eventueel de ronde 2 keer doen op een dag, en als dan goed gaat route van 30 km en zo opbouwen tot grotere afstanden.

Daarnaast toch maar weer keer inschrijven voor die fiets fit voor de teckhnieken beter onder de knie te krijgen.

nadeel van een 29 inch is vooral op single tracks dat je wat tijd verliest in de bochten, maar is op de rechte stukken, of kom bochten win je weer tijd. Dus of je echt je 10 sec er puur af gaat rijden op het stukje met de poortjes vraag ik me dan af. Als je tenminste nu op een 29 rijd
Mijn normale zomerhandschoenen zijn goedkope dingen, geef daar niet zoveel om, als er maar een gelbed in zit en ze niet irriteren vind ik het al gauw goed. Winterhandschoenen zijn dacht ik ook van de Lidl of Aldi al 2 jaar oud, werken perfect, heb ze al aan bij ongeveer 10 graden. Handschoenen vallen ook mooi over mijn fietsjack.

Conditie is vaak wel snel terug ja als je weer paar keer gefietst hebt, als je werkt is het doordeweeks nu wel wat lastiger ja om te gaan fietsen vaak om half9 kw voor 9 al donker. Wat voor oefeningen doe je allemaal bij fiets fit?

Heb de laatste tijd trouwens niet echt het gevoel dat ik in de bochten wat inlever tov een 26er. Singletracks hier in de buurt hebben alleen overal van die kloten poortjes omdat ze bang zijn dat er motoren op de route komen. Mijn stuur is 720mm+ dus kan er niet doorheen komen.

Aankomende zondag misschien toertocht doen van 75km.
pi_144093328
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:27 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Mijn normale zomerhandschoenen zijn goedkope dingen, geef daar niet zoveel om, als er maar een gelbed in zit en ze niet irriteren vind ik het al gauw goed. Winterhandschoenen zijn dacht ik ook van de Lidl of Aldi al 2 jaar oud, werken perfect, heb ze al aan bij ongeveer 10 graden. Handschoenen vallen ook mooi over mijn fietsjack.

Conditie is vaak wel snel terug ja als je weer paar keer gefietst hebt, als je werkt is het doordeweeks nu wel wat lastiger ja om te gaan fietsen vaak om half9 kw voor 9 al donker. Wat voor oefeningen doe je allemaal bij fiets fit?

Heb de laatste tijd trouwens niet echt het gevoel dat ik in de bochten wat inlever tov een 26er. Singletracks hier in de buurt hebben alleen overal van die kloten poortjes omdat ze bang zijn dat er motoren op de route komen. Mijn stuur is 720mm+ dus kan er niet doorheen komen.

Aankomende zondag misschien toertocht doen van 75km.
stuk van je stuur zagen ;)

welke toertocht ga je doen zondag?
Zondag zelf namelijk ook een stuk fietsen, zit eraan te denken om een gedeelte van Sallands mooiste na te fietsen :)
pi_144093942
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:36 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

stuk van je stuur zagen ;)

welke toertocht ga je doen zondag?
Zondag zelf namelijk ook een stuk fietsen, zit eraan te denken om een gedeelte van Sallands mooiste na te fietsen :)
Dat is de laatste oplossing, maar brede stuur bevalt me nog steeds goed.
op die poortjes na

http://www.grenslandmarathon.nl/
Deze zit ik over na te denken, geen idee of ik 75km vol hou, heb bar weinig duur getraind dit jaar. Zin om mee te gaan? Sallands mooiste is ook leuke tocht ja welke wou je gaan fietsen dan de 75 of de 45?
pi_144095252
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:58 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dat is de laatste oplossing, maar brede stuur bevalt me nog steeds goed.
op die poortjes na

http://www.grenslandmarathon.nl/
Deze zit ik over na te denken, geen idee of ik 75km vol hou, heb bar weinig duur getraind dit jaar. Zin om mee te gaan? Sallands mooiste is ook leuke tocht ja welke wou je gaan fietsen dan de 75 of de 45?
stuur afzagen zou ik ook niet snel doen hoor ;)

Had iets van die marathon gelezen, maar het trok me niet zo.
Frau Flip gaat 's middags met de kleine weg, dus heb ik mooi de tijd om te gaan fietsen :P
Misschien dat ik ook 's morgens op tijd weg kan, maar dat zou ik ff moeten overleggen.
Dan zou Tubbergen ook een optie zijn (al heb ik ook niet veel duurtrainingen gedaan.. 50km is het vaak)

van Sallands mooiste wilde ik het bovenste gedeelte van de 75km route pakken, boven de Almelose weg. Denk dat het op zo'n 50km uitkomt.
Hele week blijft het goed weer, denk dat het er wel goed bij ligt :)
pi_144095533
update:

Moet om 11 uur nog ergens van een opening foto's maken.
Was me helemaal ontschoten!
De grensland marathon gaat me sowieso niet lukken.

Dan ga ik daarna richting Nijverdal, zet ik daar de auto neer en fiets ik het gedeelte boven de Almelose weg :)
Maar dat zal dus 's middags zijn
pi_144098282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:27 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Mijn normale zomerhandschoenen zijn goedkope dingen, geef daar niet zoveel om, als er maar een gelbed in zit en ze niet irriteren vind ik het al gauw goed. Winterhandschoenen zijn dacht ik ook van de Lidl of Aldi al 2 jaar oud, werken perfect, heb ze al aan bij ongeveer 10 graden. Handschoenen vallen ook mooi over mijn fietsjack.

Conditie is vaak wel snel terug ja als je weer paar keer gefietst hebt, als je werkt is het doordeweeks nu wel wat lastiger ja om te gaan fietsen vaak om half9 kw voor 9 al donker. Wat voor oefeningen doe je allemaal bij fiets fit?

Heb de laatste tijd trouwens niet echt het gevoel dat ik in de bochten wat inlever tov een 26er. Singletracks hier in de buurt hebben alleen overal van die kloten poortjes omdat ze bang zijn dat er motoren op de route komen. Mijn stuur is 720mm+ dus kan er niet doorheen komen.

Aankomende zondag misschien toertocht doen van 75km.
Klopt ja, conditie is meestal wel snel terug, baal er wel van zolang heb laten verslobben maar goed.

Fiets fit leer je vooral basis technieken, bochten goed nemen, balans en die dingen. Ik heb al uitgerekend dat ik in princiepe kan halen vanuit het werk, thuis eten kan ik om half 7 - 7 u in de bossen zijn om traject te doen van 15 km. Maar helaas deze week geen tijd savonds, denk dit weekend gewoon 2 keer ga :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_144098729
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:48 schreef Flipmoehoe het volgende:
update:

Moet om 11 uur nog ergens van een opening foto's maken.
Was me helemaal ontschoten!
De grensland marathon gaat me sowieso niet lukken.

Dan ga ik daarna richting Nijverdal, zet ik daar de auto neer en fiets ik het gedeelte boven de Almelose weg :)
Maar dat zal dus 's middags zijn
Ow jammer, ik kijk aankomende week nog wel even wat ik doe.
Gaan je alleen biken dan in Nijverdal? Kan je dat gps bestand anders ook wel doen van die route wat ik altijd fiets denk dat die nog wat uitdagender is, alleen niet zo heel lang maar kan je zo zelf stuk bij aanplakken genoeg bos om te ontdekken. Misschien kan ik 's middags ook wel al is de dag dan wel helemaal kapot.
pi_144102205
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ow jammer, ik kijk aankomende week nog wel even wat ik doe.
Gaan je alleen biken dan in Nijverdal? Kan je dat gps bestand anders ook wel doen van die route wat ik altijd fiets denk dat die nog wat uitdagender is, alleen niet zo heel lang maar kan je zo zelf stuk bij aanplakken genoeg bos om te ontdekken. Misschien kan ik 's middags ook wel al is de dag dan wel helemaal kapot.
GPX bestand mag je me altijd ff mailen, kan ik ter plekke kijken of ik hem ga gebruiken of niet.
Mijn email adres heb je denk ik nog of niet?

Als ik ga dan zal ik er op zijn vroegst om 13:00 kunnen zijn, maar zal wel 13:30 worden.
Geen idee hoelang de ochtend bij de opening gaat duren.
Ik ga overigens alleen fietsen, zou wel tof zijn als je ook kan ^O^
Dat je dag dan grotendeels kapot is heb je gelijk in ;)
pi_144116098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:39 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

GPX bestand mag je me altijd ff mailen, kan ik ter plekke kijken of ik hem ga gebruiken of niet.
Mijn email adres heb je denk ik nog of niet?

Als ik ga dan zal ik er op zijn vroegst om 13:00 kunnen zijn, maar zal wel 13:30 worden.
Geen idee hoelang de ochtend bij de opening gaat duren.
Ik ga overigens alleen fietsen, zou wel tof zijn als je ook kan ^O^
Dat je dag dan grotendeels kapot is heb je gelijk in ;)
Heb je het GPS bestand gestuurd. Ik laat je vrijdag wel even weten wat ik doe.
pi_144125815
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Heb je het GPS bestand gestuurd. Ik laat je vrijdag wel even weten wat ik doe.
en ontvangen ^O^
Kijk maar is wat je doet zondag, ik ga sowieso die kant op.
Volgens mij blijft het weekend ook goed weer dus het zal een droog rondje worden.
Dat is ook wel nodig want moet de fiets achterin de polo gooien aangezien de vrouw de station mee heeft.

Ik hoor wel, denk het toch de route van Sallands mooiste word. zo'n 50km :)
pi_144125910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:03 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

en ontvangen ^O^
Kijk maar is wat je doet zondag, ik ga sowieso die kant op.
Volgens mij blijft het weekend ook goed weer dus het zal een droog rondje worden.
Dat is ook wel nodig want moet de fiets achterin de polo gooien aangezien de vrouw de station mee heeft.

Ik hoor wel, denk het toch de route van Sallands mooiste word. zo'n 50km :)
Zag iets voorbij komen van eventueel kans op buien, maar wat regen is alleen maar fijner
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_144125941
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:15 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Zag iets voorbij komen van eventueel kans op buien, maar wat regen is alleen maar fijner
Met de fiets in de kofferbak heb ik hem liever schoon dan zeiknat en smerig :P
liever geen regen en nat bos voor mij..

Afgelopen keren fietsen ook al knetter onder de modder thuisgekomen.. vind een keer droog fietsen ook wel weer fijn *D

Ieder zijn ding natuurlijk!
pi_144126044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:18 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Met de fiets in de kofferbak heb ik hem liever schoon dan zeiknat en smerig :P
liever geen regen en nat bos voor mij..

Afgelopen keren fietsen ook al knetter onder de modder thuisgekomen.. vind een keer droog fietsen ook wel weer fijn *D

Ieder zijn ding natuurlijk!
Ja dat is ook, bij mij moet de fiets ook in de kofferbak, voorbandje eruit, klemmetje tussen de schijfrem en fiets achterin.
Was afgelopen week een doek vergeten, moet nu nog mn auto stofzuigen :P

Wat doen jullie dan meestal met de kleding. Had wel even paar gewone schoenen aan voor tijdens het auto rijden. Maar jah, mn kleren zaten ook onder dus ook gelijk mn stoel onder het zand :') ook hiervoor weer een doek vergeten die wel klaar lag :P

Afgelopen zondag reed ik in lange broek en korte t-shirt + Dichte handschoenen, dit weekend maar weer even kijken hoe het weer is. En hopen dat ik mn halve handschoentjes kan vinden :X
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_144126103
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:26 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Ja dat is ook, bij mij moet de fiets ook in de kofferbak, voorbandje eruit, klemmetje tussen de schijfrem en fiets achterin.
Was afgelopen week een doek vergeten, moet nu nog mn auto stofzuigen :P

Wat doen jullie dan meestal met de kleding. Had wel even paar gewone schoenen aan voor tijdens het auto rijden. Maar jah, mn kleren zaten ook onder dus ook gelijk mn stoel onder het zand :') ook hiervoor weer een doek vergeten die wel klaar lag :P

Afgelopen zondag reed ik in lange broek en korte t-shirt + Dichte handschoenen, dit weekend maar weer even kijken hoe het weer is. En hopen dat ik mn halve handschoentjes kan vinden :X
normaal zit de fiets achterop de fietsendrager, maar de vriendin heeft die auto nodig ivm de kleine met kinderwagen en de hele rattaplan ;)
Anders is wat modder op de fiets niet zo erg, alleen 50km door de modder gaat wel vervelen :P

Qua kleding doe ik meestal een trainingsbroek over mijn fietsbroek aan.
Schoon t-shirt en een vest aan anders ga je met een zeiknatte rug terug naar huis.
Niet vergeten de "bretels" van je bibshort ook naar beneden te doen..

met ritjes wat dichterbij huis waar ik toch met de auto ga.. alleen ff schoon shirt met een vest.

Soms gewone schone schoenen, maar meestal gewoon met de MTB schoenen terug.
Of ik moet op voorhand weten dat het echt zeiknat is, dan gewone schoenen mee
pi_144126153
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:31 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

normaal zit de fiets achterop de fietsendrager, maar de vriendin heeft die auto nodig ivm de kleine met kinderwagen en de hele rattaplan ;)
Anders is wat modder op de fiets niet zo erg, alleen 50km door de modder gaat wel vervelen :P

Qua kleding doe ik meestal een trainingsbroek over mijn fietsbroek aan.
Schoon t-shirt en een vest aan anders ga je met een zeiknatte rug terug naar huis.
Niet vergeten de "bretels" van je bibshort ook naar beneden te doen..

met ritjes wat dichterbij huis waar ik toch met de auto ga.. alleen ff schoon shirt met een vest.

Soms gewone schone schoenen, maar meestal gewoon met de MTB schoenen terug.
Of ik moet op voorhand weten dat het echt zeiknat is, dan gewone schoenen mee
ja ik moet nog even kijken naar een universele fietsenrek.
1 die op de achterklep kan en zonder trekhaak.

Die extra kleren kan ik idd ook wel even aan denken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_144133148
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:03 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

en ontvangen ^O^
Kijk maar is wat je doet zondag, ik ga sowieso die kant op.
Volgens mij blijft het weekend ook goed weer dus het zal een droog rondje worden.
Dat is ook wel nodig want moet de fiets achterin de polo gooien aangezien de vrouw de station mee heeft.

Ik hoor wel, denk het toch de route van Sallands mooiste word. zo'n 50km :)
Grote kans dat je er zondag trouwens niet overal kan fietsen. Zondag is de strongmanrun in Hellendoorn, stuk tussen Luttenberg en Nijverdal is niet alles te fietsen. Geen idee hoe laat het begint maar het stikt er denk ik van de mensen. Doen alleen al iets van 8k mensen aan mee, laat staan hoeveel publiek erop afkomt.

pi_144138154
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:12 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Grote kans dat je er zondag trouwens niet overal kan fietsen. Zondag is de strongmanrun in Hellendoorn, stuk tussen Luttenberg en Nijverdal is niet alles te fietsen. Geen idee hoe laat het begint maar het stikt er denk ik van de mensen. Doen alleen al iets van 8k mensen aan mee, laat staan hoeveel publiek erop afkomt.

[ afbeelding ]
ah kut ja, helemaal niet aan gedacht.
Mijn broertje en schoonzusje doen zelfs mee met die strong man run!

Naja.. dan word het denk ik de route van Lochem die we toen ook samen gefietst hebben.
Of toch naar Lemele rijden... wel weer lang in de auto... dillema's!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')