abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 september 2014 @ 22:14:16 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144117886
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:59 schreef Troel het volgende:

[..]

En ik gok dat het rechter gedeelte gespiegeld moet worden, want op deze manier komt de trap niet helemaal uit qua afmetingen :?
Oh ja, dat ook nog.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 3 september 2014 @ 09:53:38 #102
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_144127503
Voor het eerst dat ik in NL vloerbeddeking in de badkamer tegenkom. Verder zou het leuk zijn als de koper van dit object de rest van FOK! mee zou laten genieten van zijn/haar verbouwing (man man man wat een oude zooi)



http://www.funda.nl/koop/(...)8-colvenierstraat-6/

en dan komt er ook nog elke minuut een bus langs :(
pi_144127677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
Voor het eerst dat ik in NL vloerbeddeking in de badkamer tegenkom. Verder zou het leuk zijn als de koper van dit object de rest van FOK! mee zou laten genieten van zijn/haar verbouwing (man man man wat een oude zooi)

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)8-colvenierstraat-6/

en dan komt er ook nog elke minuut een bus langs :(
Ook echt die laatste foto van het busstation. Nee dat helpt om het huis te verkopen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 3 september 2014 @ 10:03:53 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144127776
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
Voor het eerst dat ik in NL vloerbeddeking in de badkamer tegenkom. Verder zou het leuk zijn als de koper van dit object de rest van FOK! mee zou laten genieten van zijn/haar verbouwing (man man man wat een oude zooi)

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)8-colvenierstraat-6/

en dan komt er ook nog elke minuut een bus langs :(
Getver, tapijt om de plee.
En hoe het gelegen is, nooit rust in je huis, hele tijd bussen die af en aan rijden
375 K en voor je klaar bent zit je op 500K schat ik ff met links. Overal drievoudig glas voor de herrie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 3 september 2014 @ 10:06:48 #105
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_144127858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Getver, tapijt om de plee.
En hoe het gelegen is, nooit rust in je huis, hele tijd bussen die af en aan rijden
375 K en voor je klaar bent zit je op 500K schat ik ff met links. Overal drievoudig glas voor de herrie
de enige opties zijn studentenhuis of kantoorpand lijkt me. Maar ik heb op de hoek van het volgende blok gewoond en daar viel het reuze mee met de herrie. Al kwam daar geen bus langs natuurlijk
  woensdag 3 september 2014 @ 10:09:39 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144127925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:06 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

de enige opties zijn studentenhuis of kantoorpand lijkt me.
Mja, je zet er wel zo 6-7 studentenkamers in
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144137156
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
Voor het eerst dat ik in NL vloerbeddeking in de badkamer tegenkom. Verder zou het leuk zijn als de koper van dit object de rest van FOK! mee zou laten genieten van zijn/haar verbouwing (man man man wat een oude zooi)

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)8-colvenierstraat-6/

en dan komt er ook nog elke minuut een bus langs :(
Het is niet nieuw, ik kwam het lang geleden tegen met het argument van bejaard en niet tegen koude tegelvloer kunnen, zou noodzaak zijn. Ze hadden mot met de verzekeraar die geen waterschade voor tapijt in de badkamer wilde betalen.

Later las ik het in een kwebbelcolumn. Ook overstroming in de badkamer. Hier geen sprake van noodzaak maar puur luxe. En dan de waterlaag niet oplossen met een tapijtreiniger die je bij de drogist o.i.d. huurt (en het vervuilde tapijt dan gelijk schoon voor zo lang als het duurt), maar alle lakens en badhanddoeken uit de kast halen om het water op te nemen.
pi_144141890
In Engeland lag er ook tapijt in de badkamer van onze stacaravan. Vond het daar ook al vreemd. Alsof je op een slaapkamer aan het douchen bent.
pi_144148577
Okee, mijn eerste post en strafpunten omdat hij niet van funda is en waarschijnlijk 3 jaar geleden al gepost is.. Maar.. tadaa.. niet alleen een bijzondere titel en foto's, tevens de mogelijkheid tot een 'bijzondere betalingsregeling én ook nog een omschrijving waar menig makelaar nog een puntje aan kan zuigen. Doe dat vooral, LEES DE OMSCHRIJVING :')


sometimes your knight in shining armor is just a retard in tin foil


Zet de koffie maar op het biljart.


Foto draaien? neejoh, "ze draaien de teblut maar hoor"

link.
  woensdag 3 september 2014 @ 21:09:40 #110
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144149278
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef cherryblossomgirl het volgende:
Okee, mijn eerste post en strafpunten omdat hij niet van funda is en waarschijnlijk 3 jaar geleden al gepost is.. Maar.. tadaa.. niet alleen een bijzondere titel en foto's, tevens de mogelijkheid tot een 'bijzondere betalingsregeling én ook nog een omschrijving waar menig makelaar nog een puntje aan kan zuigen. Doe dat vooral, LEES DE OMSCHRIJVING :')

[ afbeelding ]
sometimes your knight in shining armor is just a retard in tin foil

[ afbeelding ]
Zet de koffie maar op het biljart.

[ afbeelding ]
Foto draaien? neejoh, "ze draaien de teblut maar hoor"

link.
:o Inderdaad, die tekst.

"(MOCHT U BINNEN EEN HALF JAAR KOPEN KRIJGT U 38.000 EURO KORTING) EN ZONDER MAKELAAR!! ACTIE DUURD TOT JULI !!"

"(BEL EERST EVEN ,ALS U HEM WILT KOPEN)"

"MOCHT U NIET KUNNEN FINANCEREN DAN IS ER NOG EEN ANDERE OPTIE =OVERLEG MET DE HEER DENNIS IN PRIVE"

"Dit zijn geen recente foto's. Kan zijn
dat er wat bijgebouwd is of aangelegd!!"

:o
  woensdag 3 september 2014 @ 21:45:13 #111
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_144150895
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

:o Inderdaad, die tekst.

"(MOCHT U BINNEN EEN HALF JAAR KOPEN KRIJGT U 38.000 EURO KORTING) EN ZONDER MAKELAAR!! ACTIE DUURD TOT JULI !!"

"(BEL EERST EVEN ,ALS U HEM WILT KOPEN)"

"MOCHT U NIET KUNNEN FINANCEREN DAN IS ER NOG EEN ANDERE OPTIE =OVERLEG MET DE HEER DENNIS IN PRIVE"

"Dit zijn geen recente foto's. Kan zijn
dat er wat bijgebouwd is of aangelegd!!"

:o
Nee joh, gewoon aanbellen met het koopcontract :D
  woensdag 3 september 2014 @ 21:46:29 #112
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144150973
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon aanbellen met het koopcontract :D
_O-

*ding dong* Tekent u ook even?
pi_144152186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef cherryblossomgirl het volgende:
Okee, mijn eerste post en strafpunten omdat hij niet van funda is en waarschijnlijk 3 jaar geleden al gepost is.. Maar.. tadaa.. niet alleen een bijzondere titel en foto's, tevens de mogelijkheid tot een 'bijzondere betalingsregeling én ook nog een omschrijving waar menig makelaar nog een puntje aan kan zuigen. Doe dat vooral, LEES DE OMSCHRIJVING :')

[ afbeelding ]
sometimes your knight in shining armor is just a retard in tin foil

[ afbeelding ]
Zet de koffie maar op het biljart.

[ afbeelding ]
Foto draaien? neejoh, "ze draaien de teblut maar hoor"

link.
Als al die teringzooi eruit is, je die amateuristisch aangelegde vijver eruit hebt getrokken en het sanitair een upgrade hebt gegeven heb je wel een hendig sjiek optrekje, mét buitenbar! :7
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  woensdag 3 september 2014 @ 22:53:37 #114
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_144153821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

:o Inderdaad, die tekst.

"(MOCHT U BINNEN EEN HALF JAAR KOPEN KRIJGT U 38.000 EURO KORTING) EN ZONDER MAKELAAR!! ACTIE DUURD TOT JULI !!"

"(BEL EERST EVEN ,ALS U HEM WILT KOPEN)"

"MOCHT U NIET KUNNEN FINANCEREN DAN IS ER NOG EEN ANDERE OPTIE =OVERLEG MET DE HEER DENNIS IN PRIVE"

"Dit zijn geen recente foto's. Kan zijn
dat er wat bijgebouwd is of aangelegd!!"

:o
(het is ook nog een zuinig huis omdat er veel luxe is verwerkt)!!
Maar serieus 720.000 voor zo'n huis in Drenthe. Ik denk dat je voor die centen daar wel wat beters kan vinden
  woensdag 3 september 2014 @ 22:57:41 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144153942
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

:o Inderdaad, die tekst.

"(MOCHT U BINNEN EEN HALF JAAR KOPEN KRIJGT U 38.000 EURO KORTING) EN ZONDER MAKELAAR!! ACTIE DUURD TOT JULI !!"

"(BEL EERST EVEN ,ALS U HEM WILT KOPEN)"

"MOCHT U NIET KUNNEN FINANCEREN DAN IS ER NOG EEN ANDERE OPTIE =OVERLEG MET DE HEER DENNIS IN PRIVE"

"Dit zijn geen recente foto's. Kan zijn
dat er wat bijgebouwd is of aangelegd!!"

:o
Het zijn niet alleen geen recente foto's, het lijkt erop alsof er foto's van 2 huizen door elkaar gebruikt zijn.
Dit is iig het huis waarvandaan de eerste foto gemaakt is, met zicht op die boom zonder bladeren in het grasveld, en het buurhuis zie je ook duidelijk vanaf het dakterras
https://www.google.nl/map(...)ehlk3wH4fg!2e0?hl=nl

Het is alleen een compleet ander huis aan de buitenkant, de bouwstijl is ook anders.

Daarbij vind ik het wel humor:
DIT IS EEN UNIKE KANS VOOR MENSEN DIE NIET AL TE HOGE INKOMEN HEBBEN!!!!!(MIDDEN KLASSE)

En dan verderop:
(bieden mag) maar wel aanneemlijk bedrag!!!!!
dus vanaf taxatiewaade ¤ 650.000 euro!!!

De middenklasse die en huis van ¤ 650.000 koopt :')
Ja over 30 jaar.... maar niet in 2014 (of 2015 of 2016)

Ik ben wel benieuwd hoe het huis op die locatie er nu werkelijk uitziet, ik zal er eens op letten als we er langs komen.

Op dat adres (Heirweg 16 in Balinge) zat van oudsher de kroeg:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 september 2014 @ 23:00:39 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144154056
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:53 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

(het is ook nog een zuinig huis omdat er veel luxe is verwerkt)!!
Maar serieus 720.000 voor zo'n huis in Drenthe. Ik denk dat je voor die centen daar wel wat beters kan vinden
En dit.
Ik denk dat het een Randstedeling is die het gekocht heeft, vervolgens veel te veel aan de verbouwing uitgegeven heeft en nu toch niet kan aarden in het dorp.

Afhankelijk van waar je met streetview kijkt zie je bij de foto's die van oktober 2010 zijn dat er een steiger voor het huis staat.

Voort ¤ 274.500 zit je 3 huizen verderop met minder rotzooi en veel meer grond :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144155876
Huisje in een best hippe wijk met enkele "bijzondere" features.

Wat een grote woonkamer! He... Wacht es effe.....


Een vijver? Waarom niet in de kelder!




Mooie doorgang


Schitterend bed


Helaas al verkocht onder voorbehoud: http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-48048481-groeneweg-57/
I'd write more often if these damned aliens would stop abducting me
pi_144157699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
Voor het eerst dat ik in NL vloerbeddeking in de badkamer tegenkom. Verder zou het leuk zijn als de koper van dit object de rest van FOK! mee zou laten genieten van zijn/haar verbouwing (man man man wat een oude zooi)

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)8-colvenierstraat-6/

en dan komt er ook nog elke minuut een bus langs :(
meest depri badkamer/toilet die ik in 2014 heb gezien :)
Wel is er tenminste ooit rekening gehouden met de ruimte die er in de toekomst nodig zou zijn om een grotere badkamer te realiseren :)
pi_144157722
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

_O-

*ding dong* Tekent u ook even?
je bedoelt
Tekent uw ook effen _O-
  donderdag 4 september 2014 @ 01:18:59 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144158263
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 00:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

meest depri badkamer/toilet die ik in 2014 heb gezien :)
Wel is er tenminste ooit rekening gehouden met de ruimte die er in de toekomst nodig zou zijn om een grotere badkamer te realiseren :)
Volgens mij is het origineel helemaal geen badkamer maar hebben ze een WC, douche en wastafel in een slaapkamer geplaatst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2014 @ 08:50:27 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_144160497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:18 schreef Leandra het volgende:

Volgens mij is het origineel helemaal geen badkamer maar hebben ze een WC, douche en wastafel in een slaapkamer geplaatst.
Er heeft ook een bad gestaan :D Je ziet de omtrek nog op de muur _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_144160791
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef cherryblossomgirl het volgende:
Okee, mijn eerste post en strafpunten omdat hij niet van funda is en waarschijnlijk 3 jaar geleden al gepost is.. Maar.. tadaa.. niet alleen een bijzondere titel en foto's, tevens de mogelijkheid tot een 'bijzondere betalingsregeling én ook nog een omschrijving waar menig makelaar nog een puntje aan kan zuigen. Doe dat vooral, LEES DE OMSCHRIJVING :')

[ afbeelding ]
sometimes your knight in shining armor is just a retard in tin foil

[ afbeelding ]
Zet de koffie maar op het biljart.

[ afbeelding ]
Foto draaien? neejoh, "ze draaien de teblut maar hoor"

link.
Even voor de toekomst als iemand de tekst nog eens wilde lezen en die van marktplaats is verwijderd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144161169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even voor de toekomst als iemand de tekst nog eens wilde lezen en die van marktplaats is verwijderd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o |:( _O-
  donderdag 4 september 2014 @ 09:49:20 #124
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_144161480
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even voor de toekomst als iemand de tekst nog eens wilde lezen en die van marktplaats is verwijderd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy f*ck! :o
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 4 september 2014 @ 09:53:14 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144161563
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even voor de toekomst als iemand de tekst nog eens wilde lezen en die van marktplaats is verwijderd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een linkje:

http://www.gratishuisaanbod.nl/woning-informatie.php?woning=10123

Echt, ik ga een dezer dagen kijken hoe het er (van buiten) uitziet, het adres stond 3 jaar geleden te koop voor ¤ 250.000 dus ik weet niet wat hier gebeurd is, maar het is echt heel vaag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')