abonnement Unibet Coolblue
pi_143754608
Iemand hier verder ervaring mee? Ondergetekende gaat vaak genoeg de fout in met verkeerde dames waar ik zelf zeker schuld aan heb.

Is het ergens mis gegaan in de jeugd? Ergens niet de ballen lopen kweken om met fatsoenlijke dames te daten maar je moet net dat mooie meiske hebben wat om aandacht liep te schreeuwen? Uiteraard kun je leuk lullen, je kiest er zelf voor met je volle verstand om voor zo'n damsel in distress te kiezen maar er zijn genoeg linken te leggen tussen verleden en keuzes die je nu maakt.



Waar ligt dat aan? Omdat je gewoon een domme sukkel bent keer op keer te vallen voor zo'n dame of liggen er toch ergens in het verleden belangrijke struikelpunten?

Ik heb zelf overigens echt een ruk jeugd gehad en dat alleen al is vaak een magneet voor dat soort dames want dan hoor je al snel: "Oh .. ik ook .. " et voila 5 week later zit je in een relatie :')!

Het zijn ook niet bepaald dingen die je voor je kunt houden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143754724
Mwah, toen ik een jaartje of 18/19 was wel ja, maar dat draaide niet echt uit op iets wat ik een "relatie" zou noemen.
pi_143754778
Stupid is as stupid does
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_143754852
ze bood een paar keer aan om mij te pijpen, op een gegeven moment sla je niet meer af he :')
pi_143754904
Vroeger was ik niet zo kieskeurig en gegarandeerde seks (relatie) was altijd wel oké :'). Mijn God wat lopen er toch idioten op deze aarde rond.
pi_143755174
Soort zoekt soort.

Ik heb er derhalve geen ervaring mee.
pi_143755200
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Vroeger was ik niet zo kieskeurig en gegarandeerde seks (relatie) was altijd wel oké :'). Mijn God wat lopen er toch idioten op deze aarde rond.
Het was ook altijd wel oke, maar op een gegeven moment ben je het zat, kies je er 1 uit en wordt dat een relatie. Na 1,2 of 3 jaar zit je weer single en heb je een buslading vol met haat mails/sms/etc en begin je weer opnieuw.

Je zegt, ik doe het niet. Ik kies nu wel een goede dame uit. Op een gegeven moment verveel je je, ga je op stap. Pats boem en 5 week later weer een relatie :'). Ik ben ook echt een magneet voor dit soort mental nut jobs.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143755276
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Soort zoekt soort.

Ik heb er derhalve geen ervaring mee.
Nah, no way. Het zijn vaak narcisstische wijven met een bepaalde stoornis en mannen die niet genoeg ballen hebben om een fatsoenlijke dame te kiezen en dus met minder akkoord gaan.

"crazy doesn't date crazy".
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143755302
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het was ook altijd wel oke, maar op een gegeven moment ben je het zat, kies je er 1 uit en wordt dat een relatie. Na 1,2 of 3 jaar zit je weer single en heb je een buslading vol met haat mails/sms/etc en begin je weer opnieuw.

Je zegt, ik doe het niet. Ik kies nu wel een goede dame uit. Op een gegeven moment verveel je je, ga je op stap. Pats boem en 5 week later weer een relatie :'). Ik ben ook echt een magneet voor dit soort mental nut jobs.
Misschien valt het gros van de vrouwen wel in die categorie als je ze beter leert kennen >:)
pi_143755380
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nah, no way. Het zijn vaak narcisstische wijven met een bepaalde stoornis en mannen die niet genoeg ballen hebben om een fatsoenlijke dame te kiezen en dus met minder akkoord gaan.

"crazy doesn't date crazy".
Misschien kunnen sommige mannen niet beter krijgen. :P
pi_143755460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het was ook altijd wel oke, maar op een gegeven moment ben je het zat, kies je er 1 uit en wordt dat een relatie. Na 1,2 of 3 jaar zit je weer single en heb je een buslading vol met haat mails/sms/etc en begin je weer opnieuw.

Je zegt, ik doe het niet. Ik kies nu wel een goede dame uit. Op een gegeven moment verveel je je, ga je op stap. Pats boem en 5 week later weer een relatie :'). Ik ben ook echt een magneet voor dit soort mental nut jobs.
Ow das dan wel weer heel snel :'(, ik probeerde altijd een soort van afstand te bewaren in het begin. Dan hield de grootste idioten wel op afstand meestal :D
pi_143755469
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Misschien valt het gros van de vrouwen wel in die categorie als je ze beter leert kennen >:)
Ik beschouw mezelf niet als goed referentie kader :').

Hoe gekker hoe lekkerder :'). Nee, ik denk wel oprecht dat de gekkigheden op een gegeven moment verslavend worden. Ik heb echt vage shit mee mogen maken. Bijv. dat mijn vriendin in pyama snachts in de regen huilend weg liep omdat ik vertraging had met de trein en dat zou op een bepaalde manier mijn schuld zijn. En om dat ik bij binnenkomst haar niet direct een knuffel gaf explodeerde ze :'). Ze nam geen telefoon of sleutel van het huis mee en liep zo de straat in :'). Ik kan er boeken over schrijven.

En dan hebben we het over een mid 20iger + uni achtergrond :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143755543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ow das dan wel weer heel snel :'(, ik probeerde altijd een soort van afstand te bewaren in het begin. Dan hield de grootste idioten wel op afstand meestal :D
Ook dat heb ik geprobeerd. Het trok mijn borderline ex alleen maar meer naar me toe. :')

Op een gegeven moment maakt het geen reet uit wat je doet, dit soort dames weten je op een soort troon te gooien waar je echt blind van kunt worden. De 1e keer ben ik er vies voor gevallen nu is dat veel minder met name qua attachment. Dit soort dames gaan standaard vreemd en zijn niet te vertrouwen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143755556
Ironisch gezien is dit echt 1:1 het verhaal van vrouwen die altijd op eikels vallen. Wat ik zei over beter leren kennen meende ik wel serieus; misschien klopt je beeld van wat normaal is wel niet helemaal. Ieder huisje z'n kruisje geldt ook voor mensen.
pi_143755578
Oh, borderline.. -O-

dan neem ik terug wat ik zei :')
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:39:37 #16
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143755604
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook dat heb ik geprobeerd. Het trok mijn borderline ex alleen maar meer naar me toe. :')

Op een gegeven moment maakt het geen reet uit wat je doet, dit soort dames weten je op een soort troon te gooien waar je echt blind van kunt worden. De 1e keer ben ik er vies voor gevallen nu is dat veel minder met name qua attachment. Dit soort dames gaan standaard vreemd en zijn niet te vertrouwen.
je moet gewoon hard zijn en grenzen stellen, ze weten hoe ze kunnen manipuleren en jij moet het beter kunnen
pi_143755646
Je valt dus op aandachtshoeren?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:41:05 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143755667
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nah, no way. Het zijn vaak narcisstische wijven met een bepaalde stoornis en mannen die niet genoeg ballen hebben om een fatsoenlijke dame te kiezen en dus met minder akkoord gaan.

"crazy doesn't date crazy".
Mwah, je zoekt, bewust of onbewust, het extreme op. Dat ligt weldegelijk binnen jezelf.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:42:56 #19
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_143755744
Keihard negeren heeft wel eens geholpen
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_143755749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nah, no way. Het zijn vaak narcisstische wijven met een bepaalde stoornis en mannen die niet genoeg ballen hebben om een fatsoenlijke dame te kiezen en dus met minder akkoord gaan.

"crazy doesn't date crazy".
Als je die rare wijven niet weet te filteren spoor je zelf simpelweg ook niet. Soort zoekt soort dus.
Een keertje neuken is prima, zolang het maar niet bij je thuis is. :')
pi_143755773
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

je moet gewoon hard zijn en grenzen stellen, ze weten hoe ze kunnen manipuleren en jij moet het beter kunnen
Dat gaat lastig wanneer de ex in kwestie in een 5 jarige relatie zat met een geblokte Albanees die stratenmaker was. Haar verkrachtte (sex tegen haar wil), in elkaar sloeg en van alles en nog wat. Ja, ik heb de beten, scratches en van alles en nog wat mogen zien. Die ex-vriend van mijn huidige ex was nog gekker dan mijn ex :').

Ga dan nog maar eens grenzen stellen aan een mooie dame die uit een abusievelijke relatie wil en niks liever wil dan elke nacht met jou spenderen. Uiteraard gaat soms de telefoon, en ik heb berichten moeten gelezen van dat figuur waarin hij zei: "if your not coming home now you are coming home in a body bag" dat soort shit :').

Oh, en politie kan echt niks doen in dit soort gevallen. Dat werkt als een soort van rode lap bij dat soort figuren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143755836
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mwah, je zoekt, bewust of onbewust, het extreme op. Dat ligt weldegelijk binnen jezelf.
Dat moge dan wel waar zijn. Het zijn wel 2 uitersten. Ik heb nooit iets 'crazy' gedaan behalve daten met crazy dames. Zij daarentegen hebben wel een waslijst aan shit gedaan waar je de mond van open valt.

Uiteraard heb ik hier wel therapie voor gezocht maar die wijzen allemaal naar de jeugd, want dat was alles behalve leuk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:45:17 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143755839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat gaat lastig wanneer de ex in kwestie in een 5 jarige relatie zat met een geblokte Albanees die stratenmaker was. Haar verkrachtte (sex tegen haar wil), in elkaar sloeg en van alles en nog wat. Ja, ik heb de beten, scratches en van alles en nog wat mogen zien. Die ex-vriend van mijn huidige ex was nog gekker dan mijn ex :').

Ga dan nog maar eens grenzen stellen aan een mooie dame die uit een abusievelijke relatie wil en niks liever wil dan elke nacht met jou spenderen. Uiteraard gaat soms de telefoon, en ik heb berichten moeten gelezen van dat figuur waarin hij zei: "if your not coming home now you are coming home in a body bag" dat soort shit :').

Oh, en politie kan echt niks doen in dit soort gevallen. Dat werkt als een soort van rode lap bij dat soort figuren.
wat dan? dat stimuleren? gewoon duidelijk zijn dat dat zo niet gaat, en niet hoort, wat zij er ook van denkt.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:46:47 #24
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143755901
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat moge dan wel waar zijn. Het zijn wel 2 uitersten. Ik heb nooit iets 'crazy' gedaan behalve daten met crazy dames. Zij daarentegen hebben wel een waslijst aan shit gedaan waar je de mond van open valt.

Uiteraard heb ik hier wel therapie voor gezocht maar die wijzen allemaal naar de jeugd, want dat was alles behalve leuk.
Leuk dat ze daar naar wijzen, maar heb je er ook iets mee gedaan?
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:50:20 #25
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_143756033
Eenmaal is een fout, tweemaal is een keus
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_143756169
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook dat heb ik geprobeerd. Het trok mijn borderline ex alleen maar meer naar me toe. :')

Op een gegeven moment maakt het geen reet uit wat je doet, dit soort dames weten je op een soort troon te gooien waar je echt blind van kunt worden. De 1e keer ben ik er vies voor gevallen nu is dat veel minder met name qua attachment. Dit soort dames gaan standaard vreemd en zijn niet te vertrouwen.
Maar zijn alle mensen die vreemdgaan dan zo gek als een deur ofzo? Serieuze vraag.
pi_143756222
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als je die rare wijven niet weet te filteren spoor je zelf simpelweg ook niet. Soort zoekt soort dus.
Een keertje neuken is prima, zolang het maar niet bij je thuis is. :')
Nou. Het is meer dat je zelf dan echt issues hebt als je er keer op keer op valt. Of zulke mannen kunnen niet beter krijgen dan dat omdat ze zelf inderdaad niet sporen.
pi_143756441
Not this shit again. Ondertussen echt eigen schuld TS
pi_143756644
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
Not this shit again. Ondertussen echt eigen schuld TS
Ik vraag hier of anderen hier dit ook wel eens doen en of ze weten waarom ze dat doen. Overigens zeg ik ook in de OP dat ik er zelf schuld aan heb :+
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143757050
Ts is gewoon te aardig voor psychopaten
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:31:40 #31
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143757462
Gewoon leren scherper je grenzen te bewaken.
Tot hier en niet verder, en dan ook niet verder gaan.

Dan is de pijn zo over, one way or another.
Now man up!!!!!

Je godverdomme niet een week geleden nog lopen verdedigen in je keuzevrijheid aangaande vrouwen,
stel me niet teleur!

=====================
Voorbeeld:

Moeders na een rit van 170 km binnen 3 minuten mijn huis uit gezet omdat ze een graf stemming had en dat wel ff op mij ging projecteren. Ga maar een patatje eten en kom als je normaal doet maar weer terug, zei ik. Ze is weer zo terug naar huis gereden, maar ze doet dat niet nog een keer kan ik je verzekeren.

[ Bericht 24% gewijzigd door Florentius op 23-08-2014 23:44:17 ]
pi_143757599
Misschien moet TS een paar keer alle delen van Twilight gaan kijken. Dan komt misschien het idee naar boven dat bij binnenkomst een knuffel en kusje gewenst is.
pi_143757600
Raar vraagje maar heb je misschien verlatingsangst ? Je rolt namelijk van de ene slechte relatie in de ander. Misschien is ff single zijn en tijd voor jezelf beter.
pi_143757657
Je exen zijn niet gek: jij bent gek dat je je grenzen niet durft aan te geven en steeds weer de fout in gaat.
pi_143757777
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:31 schreef Florentius het volgende:
Moeders na een rit van 170 km binnen 5 minuten mijn huis uit gezet omdat ze een graf stemming had en dat wel ff op mij ging projecteren. Ga maar een patatje eten en kom als je normaal doet maar weer terug, zei ik. Ze is weer zo terug naar huis gereden, maar dat doet ze niet nog een keer kan ik je verzekeren.
Wat ben jij een labiele/trieste pauper zoon. :')
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:45:33 #36
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143757880
Many hugs and kisses to you too.

Terug rijden was haar keuze, ik heb gezegd dit wat je doet pik ik niet en ga ik niet ondergaan (onverdiende bullshit).
Ga een patatje eten en kom maar terug als je normaal kan doen.

Uitstekend de grens aangegeven, een reddingslijn uit geworpen die ze had kunnen pakken, maar haar trots verknalde het voor haar zelf.

Mijn issues niet, mijn probleem niet, in discussie gaan met (zelfs maar tijdelijke) onredelijkheid is zinloos.
En nodigd alleen maar herhaling uit.

[ Bericht 45% gewijzigd door Florentius op 23-08-2014 23:53:27 ]
pi_143757917
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
Raar vraagje maar heb je misschien verlatingsangst ? Je rolt namelijk van de ene slechte relatie in de ander. Misschien is ff single zijn en tijd voor jezelf beter.
Nee. Alleen dat ene extreme voorbeeld van jaren terug, daar had ik er toen wel last van. Nu, nu keer ik me daar juist tegen. In mijn vorige relatie zat ik qua woonplek, financien en alles en nog wat vast, daar heb ik van geleerd. Die fout qua attachment zal ik niet weer maken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef Elvi het volgende:
Je exen zijn niet gek: jij bent gek dat je je grenzen niet durft aan te geven en steeds weer de fout in gaat.
Niet gek? Ik ben het eens dat ik echt gruwelijke fouten maak, met name qua grenzen en dat dat in jouw opinie misschien gek is. Fine! Daar kan ik mee leven en ben ik het mee eens ... Maar om te zeggen dat mijn exen niet gek waren gaat echt wel ver :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143757993
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:46 schreef sitting_elfling het volgende:

Niet gek? Ik ben het eens dat ik echt gruwelijke fouten maak, met name qua grenzen en dat dat in jouw opinie misschien gek is. Fine! Daar kan ik mee leven en ben ik het mee eens ... Maar om te zeggen dat mijn exen niet gek waren gaat echt wel ver :').
Ik ben het gewoon zat dat je steeds over je gekke exen begint. Kijk nou eens een keer naar jezelf. Jij bent ook niet 100% dat je steeds voor hetzelfde type gaat. Als een vent tegen mij begint dat hij zoveel gekke exen heeft denk ik "wegwezen want er is iets loos met die gast".
pi_143758009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:45 schreef Florentius het volgende:
Many hugs and kisses to you too.
Steek je hugs en kisses lekker in je anus en behandel je moeder fatsoenlijk vlegel.

Wat een pruster, ongelooflijk. :')
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:55:17 #40
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143758200
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Steek je hugs en kisses lekker in je anus en behandel je moeder fatsoenlijk vlegel.

Wat een pruster, ongelooflijk. :')
Klinkt alsof je mommy issues hebt kerel, in aanbiddende zin.
Vraag de dames hier eens of dat aantrekkelijk is.
I dare you!
pi_143758252
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:55 schreef Florentius het volgende:

[..]

Klinkt alsof je mommy issues hebt kerel, in aanbiddende zin.
Vraag de dames hier eens of dat aantrekkelijk is.
I dare you!
Bedankt voor het onderstrepen van mijn punt.

:')
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:58:24 #42
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_143758297
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:48 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben het gewoon zat dat je steeds over je gekke exen begint. Kijk nou eens een keer naar jezelf. Jij bent ook niet 100% dat je steeds voor hetzelfde type gaat. Als een vent tegen mij begint dat hij zoveel gekke exen heeft denk ik "wegwezen want er is iets loos met die gast".
Weet je wat het is. Zolang mensen er over praten, zoals een topic als dit openen, zijn ze niet van plan om uit hun situatie te stappen, die willen bevestigd worden in hun zelfmedelijden. Iemand die beslissingen neemt en daarnaar leeft praat er niet over, die doet.
  zondag 24 augustus 2014 @ 00:01:17 #43
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143758388
Nou ok dan stel ik de vraag.

Dames vinden jullie een man aantrekkelijk die zich moeilijk los kan maken van zijn moeder?
Die vind dat zijn moeder als de moeder Maria behandeld dient te worden.

Of zien jullie liever een man die gewoon normaal kan praten met zijn moeder en zich in de regel gewoon bezig houd met vrouw of vriendin?
pi_143758485
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:01 schreef Florentius het volgende:
Nou ok dan stel ik de vraag.

Dames vinden jullie een man aantrekkelijk die zich moeilijk los kan maken van zijn moeder?
Die vind dat zijn moeder als de moeder Maria behandeld dient te worden.
Ik vind het wel aantrekkelijk als een man zijn moeder met respect behandeld ja.

Wat ik veelzeggender vind is hoe een moeder haar zoon behandeld. Is ze betuttelend en ziet ze hem nog als haar kleine jongen: run want jij bent het derde wiel en ze zal je nooit accepteren. Laat hem eerst maar losweken :')
  zondag 24 augustus 2014 @ 00:06:53 #45
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143758578
Ik ga hier niet exact herhalen wat ze zei.
Het volstaat om te zeggen dat ik dat welgeteld 1 x gedaan heb denk ik.
pi_143759176
TS is idd zelf ook redelijk gek omdat ie steeds weer 'n gestoord wijf weet te vinden. :')
Hallon!
  zondag 24 augustus 2014 @ 00:28:33 #47
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143759416
quote:
10s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef BlueMage het volgende:
TS is idd zelf ook redelijk gek omdat ie steeds weer 'n gestoord wijf weet te vinden. :')
jij bent ex van ts?
pi_143760492
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:01 schreef Florentius het volgende:
Nou ok dan stel ik de vraag.

Dames vinden jullie een man aantrekkelijk die zich moeilijk los kan maken van zijn moeder?
Die vind dat zijn moeder als de moeder Maria behandeld dient te worden.

Of zien jullie liever een man die gewoon normaal kan praten met zijn moeder en zich in de regel gewoon bezig houd met vrouw of vriendin?
Je hebt maar 1 moeder; je moeder. Vriendinnen die kan je kiezen hoe je wilt. Je hebt 9 maanden in haar buik gezeten, ze werd misselijk door jou, moest kotsen door jou. Kreeg rugpijn, blaasproblemen door jou. Kon moeilijk slapen door jou. Haar bevalling van jou was waarschijnlijk haar hell. Littekens op haar buik door jou. Botontkalking door jou. Mogelijk geen gehoopte carrière door jou. Pijn op haar borst door jou bij borstvoeding. Toen jij niks kon als baby, peuter en kleuter, was jou moeder er voor jou. Jou uit bed halen, luiers verschonen, eten geven, je eerste woordjes leren, jou leren lopen, etc. Zij was degene die jou liefde gaf vanaf het begin. Dus natuurlijk moet je haar als moeder Maria behandelen!

1 van mijn criteria voor een man beoordelen is kijken hoe hij zijn moeder behandelt, iemand die zijn moeder niet lief behandeld, zegt alles. Moeder die zoveel voor een kind doet en haar niet goed behandelen, daar moet je van wegrennen. Als hij zijn moeder niet eens respectvol kan behandelen, dan hoef je ook niet te verwachten dat je op de lange termijn respectvol wordt behandeld. En niet alleen dit, hoe zal hij jouw moeder en vader dan behandelen? Een collega van mij heeft ooit zijn schoonmoeder voor bitch en heks uitgemaakt, omdat zij haar eigen dochter advies gaf over bepaalde zaken. Echt walgelijk dat een schoonzoon zo over de moeder van zijn geliefde kon praten.

Verder hoe Elvi het ook zei: ook kijken naar hoe een moeder haar zoon behandelt.

--------------
TS, misschien kan je neerzetten wat jou criteria zijn voor het kiezen van vrouwen voor een date en/of relatie. Dan kunnen de mensen jou hierop adviseren.

[ Bericht 9% gewijzigd door Yiwei op 24-08-2014 01:25:03 ]
  zondag 24 augustus 2014 @ 01:10:25 #49
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143760677
En na al dat ga je door met je eigen leven.
En ga je praten als een volwassene met een andere volwassene.
Waar je een hele speciale relatie mee hebt, dat wel, maar dat is het dan ook.

Goed,
ik zal hier nu tegen het sommige mensen zijn meer dan alleen maar mensen aangelopen zijn.
Monarchisten onder ons bijv. , en mensen die geloven in heiligverklaringen en zo.

Nou fuck it dan maar: leve de republiek!!
Ik stem al 20 jaar links maar ik steun elke partij voor 1 termijn als je het prinsen zootje uit hun huizen trappen. Liefst hun huizen en assets veilen en opbrengsten naar een schoon drinkwater systeem voor Afrika of zo. Dat niet mijn moeder comfortabeler is maar honderduizenden moeders niet meer hoeven te lopen voor water, en hun kindjes zich niet dood hoeven te poepen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Florentius op 24-08-2014 01:32:38 ]
pi_143761292
Jonge, kut kap nou.
Je mag mij niet? Mooi ik jou ook niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')