abonnement Unibet Coolblue
pi_143228373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:25 schreef Levitas het volgende:
Zo te zien niet zo heel veel gemist, met al dat gekeuvel over 'trainen leuk vinden VS trainen op HF'. Heel de week vrijwel alleen maar in bed gelegen en dus niet kunnen rijden. Heb blijkbaar het prikkelbaar darm syndroom, althans daar lijkt het nu op, en dat levert extreme buikpijn, moeheid en lusteloosheid op.

Die extreme buikpijnen enzo heb ik wel vaker eigenlijk, om de minimaal 3 maanden, maar wisselt heel erg qua frequentie en intensiteit. Al een paar keer voor bij de dokter geweest, maar die gooide het steeds op stress of andere randfactoren. Nu maar eens wat feller dat gesprek in gegaan om meer testen af te dwingen
Jou verder ook niet gemist, vooral dat gekeuvel over prikkelbare darmpjes en moeheid niet. :*
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:10:08 #252
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_143228457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 22:59 schreef forty-two het volgende:
Ben ik ff een blokje om, hebben jullie gvd weer een heel topic vol gekalkt :(
Ik heb vandaag een rondje IJsselmeer gedaan.
Bij 2 collega's langs geweest, eerst in Wognum voor een lekker glas fris en een plak cake.
Daarna in Tjerkgaast voor wat glazen sap en brood met ei en met Nutella (die waren hard nodig).
Bijna de hele fucking dag wind tegen gehad, behalve het stuk langs de dijk richting Lelystad.

Keesfietst fietst zoveel in NH dat ze wegen naar hem vernoemen;
[ afbeelding ]
De Afsluitdijk was erg gaaf om te fietsen, ondanks de harde wind tegen.
Friesland heeft kut fietspaden, wel mooie huizen.
Noordoostpolder is zo fucking saai dat ik rechtsaf een sloot in wilde rijden.
Bij Lelystad helemaal zeiknat geregend, dus de laatste 70km waren niet echt aangenaam.
10km voor het einde dacht ik, ik voel me eigenlijk best nog ok.
4km voor het einde had ik het helemaal gehad.
Wel een lekker dagje gehad :)
http://www.strava.com/activities/177377650

Ow ja, m'n kont is gaar en voelt als een rauwe biefstuk.
Nu wil ik maffen.
_O_ RES _O_ PECT _O_
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:10:12 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143228459
Ik heb een groot probleem met mijn castellishirts, inclusief mijn gabba....

Ze zitten veel te ruim ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143228500
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een groot probleem met mijn castellishirts, inclusief mijn gabba....

Ze zitten veel te ruim ;(
Ff wat vaker met Muzas meegaan naar de kroeg. Zit het zo weer als gegoten!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_143228507
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 22:59 schreef forty-two het volgende:
Ben ik ff een blokje om, hebben jullie gvd weer een heel topic vol gekalkt :(
Ik heb vandaag een rondje IJsselmeer gedaan.
Bij 2 collega's langs geweest, eerst in Wognum voor een lekker glas fris en een plak cake.
Daarna in Tjerkgaast voor wat glazen sap en brood met ei en met Nutella (die waren hard nodig).
Bijna de hele fucking dag wind tegen gehad, behalve het stuk langs de dijk richting Lelystad.

Keesfietst fietst zoveel in NH dat ze wegen naar hem vernoemen;
[ afbeelding ]
De Afsluitdijk was erg gaaf om te fietsen, ondanks de harde wind tegen.
Friesland heeft kut fietspaden, wel mooie huizen.
Noordoostpolder is zo fucking saai dat ik rechtsaf een sloot in wilde rijden.
Bij Lelystad helemaal zeiknat geregend, dus de laatste 70km waren niet echt aangenaam.
10km voor het einde dacht ik, ik voel me eigenlijk best nog ok.
4km voor het einde had ik het helemaal gehad.
Wel een lekker dagje gehad :)
http://www.strava.com/activities/177377650

Ow ja, m'n kont is gaar en voelt als een rauwe biefstuk.
Nu wil ik maffen.
Mooi rondje. Klasse! ^O^
pi_143228955
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een groot probleem met mijn castellishirts, inclusief mijn gabba....

Ze zitten veel te ruim ;(
Welke maat? XXL zit bij mij nog te krap, dat spul is volgens gemaakt voor Biafranen of zo.
pi_143229018
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:39 schreef Andyy het volgende:

[..]

Strava?
Ik heb zojuist de fok club gejoined... helaas klopt mijn gemiddelde snelheid niet helemaal omdat ik nog op GPS rij, ik heb vandaag mijn cadence/snelheidsmeter binnen gekregen ff snel er op zetten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_143229150
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ff wat vaker met Muzas meegaan naar de kroeg. Zit het zo weer als gegoten!
Lekker man. Kapsalonnetje er achteraan.
pi_143229178
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:34 schreef Ericr het volgende:

[..]

Welke maat? XXL zit bij mij nog te krap, dat spul is volgens gemaakt voor Biafranen of zo.
Wat is jouw favoriete kroeg dan?
pi_143229197
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef Gripper het volgende:
Forty-two denkt: die dekselse ddx zit even in Frankrijk, ik pik z'n plekje op de apenrots in!

Puike afstand :)
Haha :) nee hoor dit is voorlopig de laatste keer :) ik zei gisteren avond dat doe ik nooit meer, tot frau 42 (dat mag ik wel zeggen nu we gaan trouwen ^) ) zei dat mag je nooit meer doen... Dan gaat het toch weer kriebelen :P
Ik moet wel zeggen dat ik hernieuwd respect heb voor de mensen zoals ddx en de 400km rijders die deze afstanden doen, het is toch iets heel anders dan ff 150km rijden. En Patroon je hebt helemaal gelijk, die toerders en randoneurs zijn allemaal gek :D
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ze hebben je huis een aardig eind omhoog gekrikt vandaag.
Mooie afstand. Morgen Nedereindseberg? :P ik waarschijnlijk niet, moet een nieuwe laptop gaan kopen want die is overleden :( En dan zondag of maandag naar de Jura :)

en Alette heeft gelijk
Hehe directieoverleg in Friesland :P
De Berg sla ik ff over, ik heb aan frau 42 beloofd dat ik verder ff niets doe dit weekend :)
Bovendien is m'n lieve Cervélo niet helemaal soigné meer, die heeft een grondige beurt nodig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:00 schreef keesfietst het volgende:

[..]

Baas! Mooi gedaan hoor.

De Oom Keesweg is me wel bekend, ergens vlak voor Den Oever zo'n zijweg langs het IJsselmeer. Dank voor de foto ^O^
Hehe graag gedaan :) Het is eigenlijk net na Wieringerwerf, voor je de A7 oversteekt. Ik vond het iig wel een foto waard :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:59 schreef Zornar het volgende:

[..]

Mooi rondje hoor! Je bent in Lemmer langs m'n huis gereden, had je eventueel wel mogen bijtanken hoor! :P
Hehe, thx :) als ik dat geweten had :) maar gelukkig was ik behoorlijk bijgetankt in Tjerkgaast :) Ik was daarna wel in de modus om zo rap mogelijk naar huis te rijden.
Eigenlijk ben ik verder op die route weinig gelegenheden tegengekomen om wat in te slaan, vanaf NH is het toch behoorlijk leeg als je het met de randstad vergelijkt.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_143229198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:16 schreef gerwinner het volgende:

[..]

Is dat niet die wedstrijd waar je stukken onverhard rijdt?
Ja die is morgen. Vandaag is de offroad toertochtversie.
pi_143229477
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:45 schreef forty-two het volgende:

[..]

Knappe rit hoor. Ze zijn idd gek. Ik kan genieten van ritten van 4-5u maar om nou elke keer 8+ uren te fietsen zie ik de lol niet van in, dan ga ik me vervelen.. (heb er de tijd ook niet voor).

Wat vind je dan kut aan de fietspaden in Friesland? Voor mijn gevoel doen ze niet onder dan die rond Utrecht. Moet wel zeggen dat ik hier vrij weinig op fietspaden rij, omdat je bij de meeste kleine wegen gewoon op de weg kan rijden zoals in Frankrijk, dat vind ik ook een stuk fijner fietsen dan een fietspad.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_143229963
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Knappe rit hoor. Ze zijn idd gek. Ik kan genieten van ritten van 4-5u maar om nou elke keer 8+ uren te fietsen zie ik de lol niet van in, dan ga ik me vervelen.. (heb er de tijd ook niet voor).

Wat vind je dan kut aan de fietspaden in Friesland? Voor mijn gevoel doen ze niet onder dan die rond Utrecht. Moet wel zeggen dat ik hier vrij weinig op fietspaden rij, omdat je bij de meeste kleine wegen gewoon op de weg kan rijden zoals in Frankrijk, dat vind ik ook een stuk fijner fietsen dan een fietspad.
Inderdaad 4-5 uur zijn ritten die beter behapbaar zijn. Tegelijk vond ik het wel leuk om te ervaren hoe het is om 's ochtends op de fiets te stappen en gewoon maar te rijden. Maar het gaat zeker geen vaste prik worden.

Ik overdrijf een beetje over die fietspaden, bij Parrega moest ik een pad nemen waarvan ik dacht dat het in een weiland eindigde. Dus reed ik verder en kwam ik er al snel achter (dankzij een inwoonster van Hielsum) dat alles daar doodloopt. Vervolgens weer teruggereden naar dat ene pad met de gedachte, dan loop ik wel. De 2e keer ontdekte ik een 90cm breed betonnen fietspad door de weilanden liep. Daar kwam ik een paar tegenliggers tegen, ik ging netjes het gras in. In m'n poging weer het fietspad op te wippen bleef ik haken met m'n wiel en ging ik bijna op m'n bek (gelukkig kom ik makkelijk uit m'n pedalen). Na 160km met de wind in je bakkes heb je dan wel ff een baal momentje :)

Trouwens toen ik Friesland inreed kwam me een wielrenner tegemoet die sprekend op jou leek, maar het gaat misschien te ver om te zeggen dat alle Friezen op elkaar lijken :)

[ Bericht 3% gewijzigd door forty-two op 09-08-2014 13:32:24 ]
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_143230083
Ik ben opzoek naar redelijk goedkope buba's. Is er nog specifiek een band die jullie aanraden?
pi_143230245
Ik heb net een rollenband opgehaald in Zwanenburg en ben meteen maar ff bij de vos wezen kijken. Wat een show daar zeg. Je zou net zo goed een autosloperij in kunnen lopen. Alle personeel is Pools, hele plafond vol fietsen, en de kassahoek ziet eruit alsof er een bom ontploft is. "Mooie fietsj he menier?"
Wel goedkope fietsen. Loeiduur met kleding :')

Maarrre, dat valt nog nie mee zeg, op de rollen blijven. Goed voor de balans wel denk ik. Stuk inspannender dan gewoon op de tacx!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_143230420
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik heb zojuist de fok club gejoined... helaas klopt mijn gemiddelde snelheid niet helemaal omdat ik nog op GPS rij, ik heb vandaag mijn cadence/snelheidsmeter binnen gekregen ff snel er op zetten.
Uhuh.. GPS is nauwkeuriger dan je snelheidsmeter hoor.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_143230424
Ik wil daar ook nog eens kijken :D

@forty-two, zo'n pad langs het water? Ik fiets daar vaak als ik bij m'n ouders ben. Schitterend mooi, langs de Brekken (zo heet dat meer).
pi_143230922
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:54 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil daar ook nog eens kijken :D

@forty-two, zo'n pad langs het water? Ik fiets daar vaak als ik bij m'n ouders ben. Schitterend mooi, langs de Brekken (zo heet dat meer).
Kan je ook ff langs hun afhaalpunt in Leeuwarden. Zitten ook Polen, ik zou er nooit een fiets kopen, omdat ik het gewoon vertik om met iemand over fietsen te praten die net zo goed auto's kan verkopen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_143231075
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:46 schreef Gripper het volgende:
Ik heb net een rollenband opgehaald in Zwanenburg en ben meteen maar ff bij de vos wezen kijken. Wat een show daar zeg. Je zou net zo goed een autosloperij in kunnen lopen. Alle personeel is Pools, hele plafond vol fietsen, en de kassahoek ziet eruit alsof er een bom ontploft is. "Mooie fietsj he menier?"
Wel goedkope fietsen. Loeiduur met kleding :')

Maarrre, dat valt nog nie mee zeg, op de rollen blijven. Goed voor de balans wel denk ik. Stuk inspannender dan gewoon op de tacx!
:D

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:54 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil daar ook nog eens kijken :D

@forty-two, zo'n pad langs het water? Ik fiets daar vaak als ik bij m'n ouders ben. Schitterend mooi, langs de Brekken (zo heet dat meer).
Ja klopt, en aan het einde moet je met je fiets onder een bruggetje door, trapje af trapje op. Wel erg mooi daar :)
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_143231123
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:26 schreef forty-two het volgende:

[..]

Inderdaad 4-5 uur zijn ritten die beter behapbaar zijn. Tegelijk vond ik het wel leuk om te ervaren hoe het is om 's ochtends op de fiets te stappen en gewoon maar te rijden. Maar het gaat zeker geen vaste prik worden.

Ik overdrijf een beetje over die fietspaden, bij Parrega moest ik een pad nemen waarvan ik dacht dat het in een weiland eindigde. Dus reed ik verder en kwam ik er al snel achter (dankzij een inwoonster van Hielsum) dat alles daar doodloopt. Vervolgens weer teruggereden naar dat ene pad met de gedachte, dan loop ik wel. De 2e keer ontdekte ik een 90cm breed betonnen fietspad door de weilanden liep. Daar kwam ik een paar tegenliggers tegen, ik ging netjes het gras in. In m'n poging weer het fietspad op te wippen bleef ik haken met m'n wiel en ging ik bijna op m'n bek (gelukkig kom ik makkelijk uit m'n pedalen). Na 160km met de wind in je bakkes heb je dan wel ff een baal momentje :)

Trouwens toen ik Friesland inreed kwam me een wielrenner tegemoet die sprekend op jou leek, maar het gaat misschien te ver om te zeggen dat alle Friezen op elkaar lijken :)
Dat zijn idd klote paden waar je met de racefiets beter niet op komt.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_143231363
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat zijn idd klote paden waar je met de racefiets beter niet op komt.
Ik neem aan dat er daar nog meer van zijn in Friesland? Goede kennis voor wanneer ik weer een keer in die hoek beland :) M'n Garmin liet me daar wel in de steek, als je naar een punt wilt navigeren dat ver weg is dan kan ie dat niet berekenen. Dus enige improvisatie was wel nodig op dat punt.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_143231416
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:38 schreef forty-two het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er daar nog meer van zijn in Friesland? Goede kennis voor wanneer ik weer een keer in die hoek beland :) M'n Garmin liet me daar wel in de steek, als je naar een punt wilt navigeren dat ver weg is dan kan ie dat niet berekenen. Dus enige improvisatie was wel nodig op dat punt.
Ja daar zijn meer van, maar ik ken ze niet omdat ik er nooit langs ga. Beter hou je grotere wegen wat aan van dorp naar dorp. Dus niet rechtstreeks laten navigeren naar Lemmer maar kleinere stukjes op de kaart van Garmin.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_143231453
Haha wat een mongol op die rollen
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:49:23 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143231542
Net de sprint voor marco aangetrokken. Hij reed voor het peleton over de finish naar achter de kopgroep
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:49:59 #275
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')