quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere nieuwe informatie:
• Kaarten met de enige huisjes achter (ten noorden van) de Mirador; 5-13
Laatste nieuws:
• (es) Gesprek OM Panama en Familie Kremers - Telemetro - 05-08• (es) Ouders benadrukken dat er gesjoemeld kan zijn - Panamericana - 05-08quote:Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] opgedragen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties [WTF?] naar buiten gebracht zouden worden.Tijdlijn (kort):quote:• ouders boos op het OM
• beloftes niet nagekomen
• niet gedoken in het stuwmeer (wat blijkbaar eerder al was toegezegd)
• geen data van de telefoons gehad, alleen mondelinge bevestigingen
• nu blijkt dat de eerste noodoproep niet om 16:30 maar tussen 15:00 en 16:00 gedaan zou zijn?!
• Kris en Lisanne begonnen om 10:45 met de El Pianista-tocht
• Meiden waren rond 13:00 boven op de Mirador
• Laatste foto van Kris gemaakt om 14:00, locatie bekend van iPhone
• Om 16:30 eerste noodoproep gedaan, locatie onbekend
• Op 8 april 01:00-04:00 90 fotos gemaakt waarvan slechts 3 iets op te herkennen is: takken en een rotswand/grot (gedachte Hans Kremers)
• Laatste noodoproepen gedaan op 11 april
• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EenVandaag-profiel met vindplaatsen en tijden
• Google Earth-profiel met vindplaatsen en de Mirador (ongeveer), kijkend naar het NW
• BING Maps-kaart met vindplaatsen van de vondsten, gebaseerd op contact KingRoad (Websleuthsforum) met Feliciano Gonzalez (de gids die de meeste vondsten heeft gedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
• Afstanden bij benadering
• Tijden gebaseerd op Feliciano's snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
• (en) Crime Updates Boquete
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatste foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatste foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 05-08-2014 23:41:48 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Wat betreft die beha's: die doe je misschien aan tijdens het wandelen maar als je moet liggen (omdat je ziek of gewond bent, of wilt slapen) dan is het een naar knellend ding en doe je het af. Als je constateert dat beide beha's in de rugzak zitten is het misschien te veronderstellend dat op het moment dat de meiden van de rugzak verwijderd raakten ze aan het rusten/ slapen waren.
Waarom staat die speculatie in de OP? Het is een aanname die niet zoveel hout snijdt, net zoals vele andere speculaties. Het voegt niks toe en zijn geen feiten. De OP is al veel te lang![]()
Idd weer typisch triest gedrag van die Mata-dudequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:04 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Wat betreft die beha's: die doe je misschien aan tijdens het wandelen maar als je moet liggen (omdat je ziek of gewond bent, of wilt slapen) dan is het een naar knellend ding en doe je het af. Als je constateert dat beide beha's in de rugzak zitten is het misschien te veronderstellend dat op het moment dat de meiden van de rugzak verwijderd raakten ze aan het rusten/ slapen waren.
Waarom staat die speculatie in de OP? Het is een aanname die niet zoveel hout snijdt, net zoals vele andere speculaties. Het voegt niks toe en zijn geen feiten. De OP is al veel te lang.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Speculatie is eruit.Dan komt logica om de hoek kijken. Ik persoonlijk (weet niet hoe andere hikers hier dat zien) vind 83 dollar al veel om mee te nemen op een hike.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij ook niet
Misschien zat er wel 1083 dollar in die tas toen hij hem vond
Ik kan me niet voorstellen dat het nog (veel) meer was. 1083 dollar is natuurlijk een klein beetje overdreven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Het blijft een bizar verhaal. Zelfs al zou je van een misdrijf of verdwaling uitgaan valt er nog geen pap te maken van een mogelijk scenario.![]()
Bitch Pitti en haar BBW-secretaresse?quote:
Let op Schnautzer; vrouwenhaat!
Padres de Kris Kremers se reúnen con Fiscal Betzaida Pittí
http://www.telemetro.com/(...)65.html#.U-E6GWNVWDl"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] bevolen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties (WTF?) naar buiten gebracht zouden worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 05-08-2014 22:22:24 ]The only limit is your own imagination
De spanning is om te snijdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef StaceySinger het volgende:
Padres de Kris Kremers se reúnen con Fiscal Betzaida Pittí
[ afbeelding ]
http://www.telemetro.com/(...)65.html#.U-E6GWNVWDl![]()
Dat meen je niet...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] bevolen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via de pers (WTF?) naar buiten gebracht zouden worden.![]()
Wat hebben ze ècht gedaan dan volgens jou?quote:Ik denk hem juist heel goed te begrijpen! Het enige wat niet klopt zijn de Panamese autoriteiten die lopen te suffen, maar dat doet niets af dat zijn dochter samen met iemand hoogstwaarschijnlijk verdwaald is. Hij lijkt me overigens typisch zo'n kerel die na een tijdje de schuld van zijn dochter bij het falen van de autoriteiten gaat leggen, omdat die 'in zijn ogen' geen reet hebben gedaan terwijl zijn dochter nog gered had kunnen worden.
Pas zaterdag echt in de jungle gezocht. Terwijl Feliciano eerder wilde zoeken, maar hem dat verboden was.![]()
Bron:quote:ZES BOTRESTEN
Volgens Trejos gaat het nu om zes botresten, waaronder een deel van een schedel. Van de overige resten kon hij niet specificeren wat het was.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1212609/
Mischien dat daar iets meer verheldering uit voorkomt, uit de 6 bot resten en de deel van een schedel.![]()
- deel van de ribbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef caracamel68 het volgende:
de 6 bot resten en de deel van een schedel.
- deel van de benen, sommige gebroken
Eerder al door Panamese media verklaard.The only limit is your own imagination
Kleine nuance aangebracht. Evengoed vreselijk dit.quote:
Hoi, we hebben op FOK! een knopje om te quoten:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef caracamel68 het volgende:
Wat hebben ze ècht gedaan dan volgens jou?
Pas zaterdag echt in de jungle gezocht. Terwijl Feliciano eerder wilde zoeken, maar hem dat verboden was.
Maakt het allemaal wat leesbaarder voor meelezers om te zien op wie je reageert...Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Mischien dat daar wel iets uit komt toch? En het deel van een schedel?quote:- deel van de ribben
- deel van de benen, sommige gebroken
Eerder al door Panamese media verklaard
De bovenstaande foto's wekken op mij niet de indruk dat Pitti echt begaan is, maar meer nu alles als een last ziet. Of zie ik het verkeerd? Geen enkele emotie. En de ouders van Kris zitten er maar hulpeloos en wanhopig bij..En alleen via de pers.
Ik vind het een, ik zeg het ook: schandalige toestand.![]()
Geeft in ieder geval openheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kleine nuance aangebracht. Evengoed vreselijk dit.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Dat kun je niet aan foto's zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:25 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Mischien dat daar wel iets uit komt toch? En het deel van een schedel?
De bovenstaande foto's wekken op mij niet de indruk dat Pitti echt begaan is, maar meer nu alles als een last ziet. Of zie ik het verkeerd? Geen enkele emotie. En de ouders van Kris zitten er maar hulpeloos en wanhopig bij..En alleen via de pers.
Ik vind het een, ik zeg het ook: schandalige toestand.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Maar wel aan foto's èn handelen.quote:Dat kun je niet aan foto's zien
Ik vind dat ze echt laks gehandeld hebben, en nu wekt het de indruk op mij dat dit alleen maar ''lastig'' is nu. Maar dat is alleen hoe ik het zie en voel hoor. Info moeten de ouder zelfs horen via de: media. Is toch te zot voor woorden.
Dan wèèr.
Ik blijf benieuwd naar de laatste 90 foto's waar die gemaakt zijn. Dus gefotografeerd vanaf beneden en zicht op een grot en takken.![]()
Een foto is een momentopname. Een politieagent is er bovendien op getraind om zich niet mee te laten slepen door emotionele betrokkenheid. bovendien zal zij ook onder supervisie staan van hogergeplaatsten die uiteindelijk bepalen wat er gebeurtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Maar wel aan foto's èn handelen.
Ik vind dat ze echt laks gehandeld hebben, en nu wekt het de indruk op mij dat dit alleen maar ''lastig'' is nu. Maar dat is alleen hoe ik het zie en voel hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: