abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:20:36 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142686880


Band of Fok!kers server
Je kan ons nu ook favoriten :)

Zou je willen doneren? We mogen het graag.
Vanwegen het geringe aantal donaties op dit moment, zijn er de volgende opties
1: ¤ 10 p/m voor VIP-status
2: ¤ 20 p/m voor VIP-status + in-game rechten + inspraak op mappen

voor meer info, PM hiddit.
Doneren kan hier: https://secure.multiplay.(...)emhqWXc9PWI3OGNjNQ==

Classes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wapens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voertuigen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maps
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Modes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.


Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.


Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.


FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon

Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private

2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:23:29 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142687017
Dus: favo map? En waarom?

Mijne tot op heden denk ik Zavod. Ik houd van de sfeer van dat soort maps. Ook al in de originele BF1942 waren de Russische maps vanwege de sfeer favoriet bij mij. Idem bij CoD4. En ik vind hem lekker overzichtelijk en toch afwisselend genoeg. Lekker nauwe ruimtes binnen, je kunt het dak op, genoeg open ruimtes buiten, beetje vehicles, beetje vliegen. Prima.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_142688242
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:23 schreef Verbal het volgende:
Dus: favo map? En waarom?

Mijne tot op heden denk ik Zavod. Ik houd van de sfeer van dat soort maps. Ook al in de originele BF1942 waren de Russische maps vanwege de sfeer favoriet bij mij. Idem bij CoD4. En ik vind hem lekker overzichtelijk en toch afwisselend genoeg. Lekker nauwe ruimtes binnen, je kunt het dak op, genoeg open ruimtes buiten, beetje vehicles, beetje vliegen. Prima.

V.
Alle maps zonder mobile AA
pi_142690147
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

De M416 vind ik een beetje een algemene gun. Hij doet alles wel goed, maar ook weer niet alles bijzonder goed.
Misschien vind ik hem daarom wel zo prettig. :P Verder vind ik de AEK ook wel fijn, maar ik heb er niet hetzelfde gevoel bij als in BF3 om de één of andere reden. Al blijft de ACE23 ook wel prettig, idem voor de ACE carbine varianten.

quote:
De SCAR-H bevalt mij wel, beter dan in BF3 eigenlijk. Probeer nu de ACE vol te spelen.

Wat is trouwens jullie favo scope attachment op assault rifles? Ik ben eigenlijk gewoon van een RDS zonder magnification, want anders raakt mijn aim-gevoel helemaal in de war.

V.
Gebruik zelf een RDS, en dan het liefst de Kobra sight.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:09:18 #5
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_142695472
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef Verbal het volgende:
Ik heb geen vrienden :'(

V.
Schopje naar R&P.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_142696744
LOL@TT :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:40:47 #7
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_142711963
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:59 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Alle maps zonder mobile AA
Hear hear

Wat een overpowered kutding. Ik vlieg veel, al sinds bf3, maar als er een 'goede' aa gunner is, dan ben je zo goed als kansloos. Gisteren een paar potjes Golmud gespeeld met zo'n sjappie met active radar en 30 mm cannons. 3 potjes achter elkaar issie eerste met 70+ kills en 2 deaths.

Als jetpilot is er geen ontkomen aan. Hij reload sneller dan mijn ecm/flares en als ie je goed op de korrel heeft met zn cannons, ben je met 3 seconden kapot. Ook al vlieg je niet eens in zn buurt.

En dan nog ontkennen dat dat ding OP is. Vreselijk ding...
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:16:00 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142712797
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef StateOfMind het volgende:
LOL@TT :D
*)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:46:59 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_142715340
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:40 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Hear hear

Wat een overpowered kutding. Ik vlieg veel, al sinds bf3, maar als er een 'goede' aa gunner is, dan ben je zo goed als kansloos. Gisteren een paar potjes Golmud gespeeld met zo'n sjappie met active radar en 30 mm cannons. 3 potjes achter elkaar issie eerste met 70+ kills en 2 deaths.

Als jetpilot is er geen ontkomen aan. Hij reload sneller dan mijn ecm/flares en als ie je goed op de korrel heeft met zn cannons, ben je met 3 seconden kapot. Ook al vlieg je niet eens in zn buurt.

En dan nog ontkennen dat dat ding OP is. Vreselijk ding...
Najah, tegen vliegtuigen valt het wel mee hoor, ik kan alleen domweg niet vliegen.

Het probleem is meer dat het ding keihard voor infantry is en dat je er lekker mee vanuit je uncap kunt campen tot en met. Een gewaagde aanval met een attack-chopper heeft me iig ooit de voldoening gegeven dat iemand daarna uit de server stapte :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_142715701
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Najah, tegen vliegtuigen valt het wel mee hoor, ik kan alleen domweg niet vliegen.

Het probleem is meer dat het ding keihard voor infantry is en dat je er lekker mee vanuit je uncap kunt campen tot en met. Een gewaagde aanval met een attack-chopper heeft me iig ooit de voldoening gegeven dat iemand daarna uit de server stapte :')
Tjah het soort mensen dat een heel potje aan het AA hoeren zijn in uncap is echt zielig :(.
pi_142715920
Ik heb geen enkel probleem met AA's. Als er een 'goeie' bezig is ga ik gewoon infantry. Lastig.
Conscience do cost.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:11:15 #12
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142716084
Ik gebruikte de AA altijd voor assault :p 42/0 was me niet vreemd gemiddeld. Als je hem goed door hebt sloop je er zelfs tanks en btrs mee :7 dan dubbel xp week met 200% booster en je ging dan ook nog makkelijk 2 tot 4 lvls omhoog per potje :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:24:52 #13
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_142718441
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Najah, tegen vliegtuigen valt het wel mee hoor, ik kan alleen domweg niet vliegen.

Het probleem is meer dat het ding keihard voor infantry is en dat je er lekker mee vanuit je uncap kunt campen tot en met. Een gewaagde aanval met een attack-chopper heeft me iig ooit de voldoening gegeven dat iemand daarna uit de server stapte :')
Nou, tegen vliegtuigen valt het dus niet mee, want ik kan wel vliegen :) Ik weet wel dat jets in bf3 veel te sterk waren, maar dat is al generfd omdat je nu infantry bijna niet dood kan strafen. Dus om nu ineens zo'n verschrikkelijke aa in bf4 te gooien is wel heul erg dubbelop.
Ook tegen infantry issie inderdaad veel te sterk. Het is gewoon een onding. Hij schijnt al generfd te zijn, maar ik merk er niets van. Van 6 ARM naar 4, please, na 1 ARM en een seconde één rake burst lig ik al smeulend op de grond. Grootste ergernis van het spel voor mij :)
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_142718457
Snap overigens niet hoe er mensen kunnen zijn die Instant Vehicle Spawn servers leuk vinden... Heb je eindelijk een tank kapot, spawnt ie direct weer.... ugh. Nog erger met de AA natuurlijk :P.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:25:58 #15
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_142718485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Als ik een vlag verdedig door in een hoekje te liggen dan wordt dat vaak genoeg al als campen gezien, dus get a fucking grip :D
Campen werkt niet in een game als Quake/COD, hier is campen als attacker in rush de enige no-go zo'n beetje. OK, als sniper aan de rand van de map gaan liggen campen op een plaats waar je nog NET kunt zijn vind ik ook sneu. Maar dat is het wel. De rest is namelijk je omgeving tactisch gebruiken.
Tsjah. Ik lees dit heel vaak. maar de keren dat ik in BF4, in teamverband echt eens iets aan een recon/sniper heb gehad, kan ik echt op 1 hand tellen. Iedereen roept online dat ie het anders doet, ik krijg hoop maar bij de volgende keer dat ik ingame ga, ligt het dak van het eerste hoge gebouw dat ik tegen kom vol met snipers in een soort van comateuze staat. Bewegen niet. Ja, met reloaden. :')

Maar goed, het geeft mij dan weer wat gemakkelijke knifekills als het vijandige snipers zijn. Zeker als ze met 3 of 4 man op een rijtje liggen. Hilarisch ook dat ze de helft van de tijd niet eens merken dat er iemand naast hun zojuist geknifed is. Maar goed, bij conquest potjes de weg vrij banen voor de assaults en een beetje OK spotten, dan kan de class echt wel onmisbaar zijn. Ik maak het alleen te weinig mee helaas.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:00 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tjah het soort mensen dat een heel potje aan het AA hoeren zijn in uncap is echt zielig :(.
Met een jet op het randje van de map vliegen zodat je net niet off map gaat, hopen dat je niet gespot wordt, bochtje maken richting bovenkant uncap, eruit springen boven AA, en als recon de AA volhangen met c4. Je overleeft het zelf eigenlijk nooit (want off-map), maar dat gevoel als het je lukt die AA camper om te leggen. Zeker als het een paar keer achter elkaar lukt. Maar goed, beter trapt een beetje actieve admin zo'n AA camper van de server af.
Tenzij dus degene die aan het AA campen is, ook een serveradmin is. Dan krijg je een ban. Been there, done that, lol
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:40:48 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142718916
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tsjah. Ik lees dit heel vaak. maar de keren dat ik in BF4, in teamverband echt eens iets aan een recon/sniper heb gehad, kan ik echt op 1 hand tellen.
...maar dat heeft gewoon te maken met of iemand al of niet iets begrijpt van de werking van BF. Ik maak de laatste week ook bijna niet anders mee dan dat ik bijna onder mijn tafel lig te smeken of die KUT-medics mij misschien een medpackje gunnen, of dat je achter een support aan moet hollen of hij je alsjeblieft munitie wil geven. Om vervolgens met twee lege guns in je arsenaal voor je flikker te worden geschoten door enemies waar je op dat moment niet op let.

Ook mooi: engineers die te druk zijn met het infantry rpg'en, dat ze gewoon de tanks van de tegenpartij onder zich langs laten rollen naar de dichtsbijzijnde vlag.

M.a.w: BF stikt sowieso van de knuppels die een ander spel moeten spelen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:44:09 #17
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_142719012
Net een leuk momentje op Pearl Market, squadmate liep met een riot shield naar boven en ik liep er achter als support met C4, hij al de kogels blocken uit een kamertje terwijl we de trap opliepen en ik C4 in die kamer gooien. _O-
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_142719477
Trouwens, hebben jullie ook (nog steeds :z ) die bug dat als je spawnt met night vision, je eerst moet switchen naar een andere gun en dan weer terug om ook NV te hebben?
Conscience do cost.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:02:30 #19
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_142719549
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:59 schreef ems. het volgende:
Trouwens, hebben jullie ook (nog steeds :z ) die bug dat als je spawnt met night vision, je eerst moet switchen naar een andere gun en dan weer terug om ook NV te hebben?
Weet niet, de enige reden voor mij om een IRNV scope te gebruiken is bij non explosive metro. Maar daar had ik wel eens eens een holo sight in plaats van een IRNV sight ja. Lang niet altijd hoor.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:05:57 #20
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_142719637
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
M.a.w: BF stikt sowieso van de knuppels die een ander spel moeten spelen.
Dat is sowieso wel waar. het n00b gehalte wordt bij elke release groter, en jhet duurt ook steeds langer voor de populatie n00bs weer afneemt zo lijkt het. Het wordt tijd dat er weer eens een lekkere, ouderwets domme shooter uit komt die lekker gehypt wordt zodat de n00b polulatie binnen BF4 wat uitdunt..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_142720141
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:02 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Weet niet, de enige reden voor mij om een IRNV scope te gebruiken is bij non explosive metro. Maar daar had ik wel eens eens een holo sight in plaats van een IRNV sight ja. Lang niet altijd hoor.
Ik heb het letterlijk iedere respawn :(

En die IRNV doet het ook op andere maps prima heb ik gemerkt. Ik heb vrijwel altijd m'n hoogste scores als ik een rondje nightvision. Zelfs op de zonnige naval strike maps. Altijd weer wennen als ik terugswitch naar een 'normale' scope ;(
Conscience do cost.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:22:32 #22
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142720182
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:05 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat is sowieso wel waar. het n00b gehalte wordt bij elke release groter, en jhet duurt ook steeds langer voor de populatie n00bs weer afneemt zo lijkt het. Het wordt tijd dat er weer eens een lekkere, ouderwets domme shooter uit komt die lekker gehypt wordt zodat de n00b polulatie binnen BF4 wat uitdunt..
QFT

Voel me momenteel nog net een beetje n00b in deze versie (vooral omdat ik nog niet alle maps en wapens ken), maar het principe van het spel is mij duidelijk. Het is dan ook ernstig frustrerend om door zo'n RPG springkonijn met toevallig de meeste kills een n00b te worden genoemd, terwijl jij juist van alles doet om je team aan de overwinning te helpen ipv te lonewolfen :{w

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:22:48 #23
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_142720191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb het letterlijk iedere respawn :(

En die IRNV doet het ook op andere maps prima heb ik gemerkt. Ik heb vrijwel altijd m'n hoogste scores als ik een rondje nightvision. Zelfs op de zonnige naval strike maps. Altijd weer wennen als ik terugswitch naar een 'normale' scope ;(
Ja dat geloof ik wel dat die scope eigenlijk overal wel werkt, eigenlijk wel zonde maar goed, je moet als dev wat verzinnen zonder nachtmaps die echt donker zijn wanneer je er wel IRNV scopes in pleurt zullen we maar zeggen. Ik gebruik ze enkel in combinatie met rookgranaten, dan kom ik met een normale scope niet ver.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_142722674
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:22 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik wel dat die scope eigenlijk overal wel werkt, eigenlijk wel zonde maar goed, je moet als dev wat verzinnen zonder nachtmaps die echt donker zijn wanneer je er wel IRNV scopes in pleurt zullen we maar zeggen. Ik gebruik ze enkel in combinatie met rookgranaten, dan kom ik met een normale scope niet ver.
Probeer em ook op gulf of oman, als de sandstorm begint. :P

Zo, net maar even wat pistol servers gedaan om die deagle te krijgen. Ga ik één rondje 15-0 met die unica (waarvan iets van 6 headshots) wordt ik gekicked want cheater :')

Gelukkig ging een andere server ook degelijk en nu heb ik de deagle. En inderdaad, de deagle is belachelijk sterk.
Conscience do cost.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:32:44 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142724440
Ik moet er nog 4...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')