abonnement Unibet Coolblue
pi_142679649
quote:
Op 30 juli gaat de korte film De Beslissing in première. Die gaat over homoseksualiteit en de islam.

De Beslissing is geregisseerd door Wahid Sanouji, die ook het script schreef. Hassan Slaby (bekend uit Spangas) en Majoub Benmoussa spelen de hoofdrollen. De première van De Beslissing in de Oude Lutherse Kerk is onderdeel van een debat over seksuele diversiteit in Marokkaanse kring.

Boris Dittrich is gespreksleider tijdens de discussie na de première. Ook zijn de initiatiefnemers van de Marokkaanse Gay Pride-boot aanwezig. De toegang is gratis, maar geïnteresseerden moeten zich wel even aanmelden.
BRON
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Nee een stuk voorhuid is ook een stuk huid
ja, het is een stuk huid maar niet vergelijkbaar
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679708
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Klopt, maar ook in dat geval is dat omdat zij intolerant zijn van anderen en niet omdat homo's daadwerkelijk iets fout doen
dat verzin jij omdat het je zo uitkomt
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679714
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef zaid het volgende:

[..]

die andere man zal niet getrouwd zijn en kinderen hebben
Oh jawel hoor. Het komt voor, zeer regelmatig zelfs. Volgens mij steek jij je kop een beetje in het zand!

ha ha, zand!
pi_142679719
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:15 schreef zaid het volgende:

[..]

ja, het is een stuk huid maar niet vergelijkbaar
Verklaar mij aub waarom een stuk huid en een stuk voorhuid niet vergelijkbaar is. Waarom is het erger om een stuk huid van mijn scrotum, teen of piemel af te nemen?
Live Chill
pi_142679730
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee, nogmaals homoseksualiteit speelt statistisch geen rol met betrekking tot de terugval in bevolkingsgeboortecijfers van de afgelopen 50 jaar.

Het blijven roepen dat dat wel zo is, maakt het nog niet waar. :')
bron?
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef zaid het volgende:

[..]

bron?
Het is JOUW stelling :')
pi_142679766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef zaid het volgende:

[..]

dat verzin jij omdat het je zo uitkomt
Nee, het komt mij helemaal niet uit want ik heb niks met homo's te maken. Wel heb ik heb dagelijks te maken te mensen met mensen zoals jij die menen iets te zeggen te hebben over hoe andere mensen zijn.
Live Chill
pi_142679770
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef DonJames het volgende:
Het komt voor, zeer regelmatig zelfs.
ah, een ervaringsdeskundige.
beetje je vrouw bedriegen :r
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679781
Deze film zal nog geen deuk in een pakje boter slaan. De islam blijft de islam.
-
pi_142679796
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Verklaar mij aub waarom een stuk huid en een stuk voorhuid niet vergelijkbaar is. Waarom is het erger om een stuk huid van mijn scrotum, teen of piemel af te nemen?
omdat je daarvan wel last hebt en er ook geen reden toe is
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679798
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef Charismatisch het volgende:
De islam blijft de islam.
Klopt.
pi_142679822
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het is JOUW stelling :')
gebaseerd op logisch nadenken, iedere kleuter ziet dat
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679830
zaid heeft nog nooit een vriendin gehad, spendeert zijn vrije tijd zonder sociale contacten geïsoleerd op zijn zolderkamer en gaat ons even vertellen wat er mis is met homoseksualiteit

top
pi_142679841
Nogmaals de vraag; hoe zit het met aseksualiteit dan?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142679842
quote:
9s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef 16meter het volgende:

[..]

Klopt.
Ik zou eerder zeggen, intoleranten mensen blijven intolerant.
ROBODEMONS..................|:(
pi_142679853
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Nee, het komt mij helemaal niet uit want ik heb niks met homo's te maken. Wel heb ik heb dagelijks te maken te mensen met mensen zoals jij die menen iets te zeggen te hebben over hoe andere mensen zijn.
het komt jou wel uit omdat je je standpunt wil verdedigen
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679861
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef Charismatisch het volgende:
Deze film zal nog geen deuk in een pakje boter slaan. De islam blijft de islam.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef zaid het volgende:

[..]

ah, een ervaringsdeskundige.
beetje je vrouw bedriegen :r
Nee hoor, ik niet. Maar goed argument! Alweer! Je bent echt een kei in discussieren!

ha ha, kei!
pi_142679886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nogmaals de vraag; hoe zit het met aseksualiteit dan?
Staat waarschijnlijk niet in hun boekje, dus kunnen ze de vraag ook niet beantwoorden.
ROBODEMONS..................|:(
pi_142679890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef zaid het volgende:

[..]

omdat je daarvan wel last hebt en er ook geen reden toe is
Waarom zou ik meer last hebben van een ontbrekend stuk huid aan mijn teen dan aan mijn edele delen? Op mijn teen wordt het een litteken en heb ik er nooit meer last van, maar mijn weener wordt erg gevoelig wanneer ik ging voorhuid heb.
Live Chill
pi_142679891
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef Charismatisch het volgende:
Deze film zal nog geen deuk in een pakje boter slaan. De islam blijft de islam.
Je bedoelt een discutabele levensovertuiging gebaseerd op sprookjes, en totaal niet in staat om de dogma's ook maar enigszins te heroverwegen?

Dat klopt, maar dat geldt ook voor christenen en joden. Acceptatie van homoseksualiteit duurt daar ook al eeuwen. Dat gaat bij het seculiere deel van de bevolking toch een stuk sneller. Je gaat je bijna afvragen hoe dat komt...
pi_142679893
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Morrigan het volgende:

Ik zou eerder zeggen, intoleranten mensen blijven intolerant.
Nee hoor, intolerante mensen kunnen veranderen. De islam blijft de islam.
-
pi_142679895
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Tyron het volgende:
zaid heeft nog nooit een vriendin gehad, spendeert zijn vrije tijd zonder sociale contacten geïsoleerd op zijn zolderkamer en gaat ons even vertellen wat er mis is met homoseksualiteit

top
helaas knul, ik ben al getrouwd en heb een kind.
itt tot jou lijkt me
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:21:00 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142679899
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef Charismatisch het volgende:
Deze film zal nog geen deuk in een pakje boter slaan. De islam blijft de islam.
Net zoals Innocence of Muslims inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')