Die lui hebben last van tunnelvisie. Ze lopen elkaar enorm op te fok!ken met hun aso gedrag. Alles wat afwijkt van hun is fout.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:52 schreef DieselTank het volgende:
Wat een mongolen daar bij flitsservice
Noemen fokkers autisten terwijl die bijna alleen actief zijn in ONZ en KLB En natuurlijk lopen hier ook genoeg trollen / grappenmakers / personages rond maar daar moet je dan gewoon omheen kijken
met een nieuwe setup (en een upload die meer youtube compatible is...) een aardige verbetering bereikt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef Sniper het volgende:
[..]
Ben inderdaad al aan het experimenteren met de stand van de camera. Misschien is mijn auto (Ford Focus mk2) extra gevoelig voor reflectie?
Ik heb op het net al gelezen dat je met een simpel (goedkoop) polarisatie filter veel kan verbeteren.
quote:Ach, dat valt nog wel mee, het is maar goed dat ze dat andere topic nog niet ontdekt hebben :wink:
quote:Jeff's topic? Is wel minstens net zo erg ja O:)
Ach, ik stap liever bij een doorsnee figuur van Flitsservice in de auto dan bij een doorsnee Fok!er die reageert in het irritaties topic. Die op Flitsservice doen misschien wat niet mag, maar hebben wel door waar dit veilig kan en vooral: wat wel en wat niet kan. Op Fok! lopen mensen te dreigen een ander van de weg af te duwen omdat ze zelf te beroerd zijn uit hun doppen te kijken en ook nog eens zelf 100% fout zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die lui hebben last van tunnelvisie. Ze lopen elkaar enorm op te fok!ken met hun aso gedrag. Alles wat afwijkt van hun is fout.
Ik ook van jou hoor .quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ach, ik stap liever bij een doorsnee figuur van Flitsservice in de auto dan bij een doorsnee Fok!er die reageert in het irritaties topic.
Die van Fok hebben iets wat lijkt op moraalriddergedrag, en op FS merk ik veel zelfoverschatting.quote:Die op Flitsservice doen misschien wat niet mag, maar hebben wel door waar dit veilig kan en vooral: wat wel en wat niet kan. Op Fok! lopen mensen te dreigen een ander van de weg af te duwen omdat ze zelf te beroerd zijn uit hun doppen te kijken en ook nog eens zelf 100% fout zitten.
En over die doorgetrokken strepen: ik snap het best, op hoeveel plaatsen staan doorgetrokken strepen waar ze totaal niet nodig zijn? Maargoed, de doorsnee Nederlander kan niet inhalen. Die gaat een meter achter zijn tragere voorganger zitten, telkens even over het streepje kijken en als er ruimte lijkt te zijn pas een keer versnellen (maar wel in zijn 5, want ik mag geen toeren maken). Als je afstand pakt dan kan je zien wat er gaat gebeuren, heb je ruimte om alvast te versnellen (en ga je dus met snelheidsverschil de andere rijstrook op) en heb je nog speelruimte/foutenmarge omdat je je achterliggers dwingt verder van het voertuig weg te blijven.
Gelukkig ben jij geen doorsnee Fok!er, bij jou stap ik ook zo in. En jij bent toch niet zo actief in het irritatietopic?quote:
Deels. En ik stap echt niet bij iedereen in. Maar wat ik meer bedoel is dat de meesten op Flitsservice zich veel meer bewust zijn van wat er in de omgeving van hun auto gebeurt, wat gebeurt er voor ze, wat gebeurt er achter ze. In het irritatietopic zijn, naast de domme fouten die sommige maken en een ander er de schuld van geven, er nog steeds veel users die het normaal achten op je remmen te gaan hangen als je vindt dat een auto achter je loopt te drukken. Of zo dusdanig gaan vertragen dat ze bijna dezelfde snelheid rijden als de auto die ze aan het inhalen zijn. Of dreigend naar links/rechts komen, bijvoorbeeld omdat ze geen ruimte krijgen o.i.d. terwijl ze van mening zijn daartoe wel recht te hebben. En het lijken helaas nog steeds geen trolls te zijn die dat posten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Ridocar het volgende:
Die van Fok hebben iets wat lijkt op moraalriddergedrag, en op FS merk ik veel zelfoverschatting.
Voor beide groepen is wat te zeggen, dus ze zouden misschien van elkaar kunnen leren.
Hun hebben dus last van overmoedigheid. Er is een verschil tussen een beetje stoer doen voor de camera en echt de situatie kennen. En aangezien flitsservice een bron aan goede tips en super goede users en hele super goede bestuurdersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
de meesten op Flitsservice zich veel meer bewust zijn van wat er in de omgeving van hun auto gebeurt, wat gebeurt er voor ze, wat gebeurt er achter ze.
De helft hier rijdt al niet volgens de regels: onnodig links op auto(snel)wegen, te hard in woonwijken, geen voorrang verlenen wanneer men dat dient te doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef DieselTank het volgende:
Je kan niet tegen de regels ingaan en zeggen: Jáááá maar ik had het al gezien het kon makelijk dan gaat het gewoon veel vaker heeeeeel goed mis. Als iedereen te hard gaat rijden en niet de regels gaat volgen dan word het netzo als taiwan: Een grote chaos.
Er zit een verschil tussen weten wat wel en niet kan en de volgende keer gewoon maar je voorrang willen nemen, ook al heb je dat niet, omdat je zelf compleet fout zit. En ja, dat laatste komt van Fok!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef DieselTank het volgende:
En waarom begin je te lullen over dat je liever met mensen van fs meerijd dan met fok! Fok heeft volgens mij een iets jongere doelgroep en die blijkbaar beter weten wat wel en niet kan...
Ga een ander woorden in de mond leggen ofzo. Overigens merk ik het zelf ook, het is vaak gewoon schijt hebben. Zo van: "Ik wil NU inhalen, dus ik ga NU inhalen. Dat ik maar 90 rijd en de auto links 130, schijt, dan remt hij maar." En vaak genoeg ben ik dus die auto die 130 doet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef DieselTank het volgende:
En het ergste is: Als iemand van FS iverkeerd in de spiegels kijkt is het van: Ahhhh jaaaa ik had het wel door maar zodra een iemand niet goed genoeg in de spiegels kijkt waardoor de de mensjes van fs gehinderd worden ja dan word het een ander verhaal
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef DieselTank het volgende:
Ik ga niet meer woorden aan die stoere 40+ internet mannen die alles onder controle hebben vuil maken. Het is gewoon kinderachtig van FS.
Pffff. En ze hebben zelf totaal niet in de gaten wat voor idiote acties ze uithalen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gemaakt door een collega van mij....sommige weggebruikers
En dan is dit maar 1 collega die in 2/3 maandjes sporadisch zijn dashcam heeft meegenomen. Dagelijks rijden er ongeveer 300/350 bestuurders voor wie dit dagelijkse kost isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Pffff. En ze hebben zelf totaal niet in de gaten wat voor idiote acties ze uithalen.
Is in Amsterdam ook altijd zo lekker ja. Dat je het met je fiets van 10 kg überhaupt nog probeert op te nemen tegen een tram snap ik al niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan is dit maar 1 collega die in 2/3 maandjes sporadisch zijn dashcam heeft meegenomen. Dagelijks rijden er ongeveer 300/350 bestuurders voor wie dit dagelijkse kost is
Waarschijnlijk bedoelen ze 1 van de topics van JeffreyM ( http://www.flitsservice.n(...)jeffreym-t82049.html aka https://www.youtube.com/channel/UC2HD-3MiZrYxWUAbCYnvzQQ )quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef delano.888 het volgende:
Iemand het andere topic al gevonden waar ze het over hebben op flitsservice?
[..]
[..]
Met de bewoners dan hè. Klagen over het verkeer, maar niet kunnen bedenken dat het stilstaande verkeer dat op een verkeerslicht wacht wellicht schadelijker is dan die autos die rustig voorbij komen op de A10.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:03 schreef Erasmo het volgende:
Sowieso het verkeer in Amsterdam Het begint al als je de A10 op rijdt.
Blijf even ontopic....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met de bewoners dan hè. Klagen over het verkeer, maar niet kunnen bedenken dat het stilstaande verkeer dat op een verkeerslicht wacht wellicht schadelijker is dan die autos die rustig voorbij komen op de A10.
Ach gossie, ga je nu zo proberen een discussie af te kappen omdat je weet dat je ongelijk hebt. Triest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:45 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Blijf een ontopic....
Of ga je hier nu weer op reageren om te zorgen dat je weer het laatste woord hebt?
Kijk daar moet je weer het laatste woord hebben en ik weet dat jij niet gelijk hebt maar het is hier hard tegen hard dusja.... Dan kan je nog wel 50 topics openen om te gaan jagen opelkander maar dat schiet niet op...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ach gossie, ga je nu zo proberen een discussie af te kappen omdat je weet dat je ongelijk hebt. Triest.
Probeer je nu serieus inhalen over een redresseerstrook goed te praten? Met als argument dat je te belazerd bent om te remmen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
En natuurlijk, het is niet hoffelijk om iemand die hem ervoor wil kwakken via de redresseerstrook nog voorbij te gaan. Maar anderzijds, anders moet je hem vaak vol in de ankers hangen
Lees: hun doen vaut dus ikke maggook vroemvroemboem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De helft hier rijdt al niet volgens de regels: onnodig links op auto(snel)wegen, te hard in woonwijken, geen voorrang verlenen wanneer men dat dient te doen.
[..]
[..]
Ik zou echt de neiging hebben om zo'n tram in die auto's te douwen….quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gemaakt door een collega van mij....sommige weggebruikers
Nooit meer je auto meegeven dus…. Wat een idiootquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:18 schreef Nemmarith het volgende:
Mijn broer ging een weekend weg en als student zijnde heeft hij geen auto en mocht hij mijn auto mee.
Dit is het resultaat.
Van je familie moet je het hebben benzinetank was vol en nu is hij leeg en hij heeft hem dus niet gevuld. Kon net de benzinepomp halen.
Je weet hoe groot een doorsnee redresseerstrook is? Degene die ik ken, zijn hoogstens een meter breed. Ik heb hem trouwens ook wel eens gebruikt toen er eentje met 80 naar links kwam terwijl ik er een paar meter achter deze persoon met 130 aan kwam. Ja, ik hang hem vol in de ankers, maar ik snap best dat niet iedereen daar meer zin in heeft. Nogmaals, ik zou het zelf niet doen en praat het niet goed, maar ik snap het best. Net als ik hem ook al een keer met 120 de invoegstrook op gezet heb omdat er eentje met 60 naar links kwam zetten bij het eerste blokje en er links geen ruimte was om uit te wijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:45 schreef OEM het volgende:
[..]
Probeer je nu serieus inhalen over een redresseerstrook goed te praten? Met als argument dat je te belazerd bent om te remmen?
Verder vooruit kijken, allebei de situaties had je op kunnen anticiperen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je weet hoe groot een doorsnee redresseerstrook is? Degene die ik ken, zijn hoogstens een meter breed. Ik heb hem trouwens ook wel eens gebruikt toen er eentje met 80 naar links kwam terwijl ik er een paar meter achter deze persoon met 130 aan kwam. Ja, ik hang hem vol in de ankers, maar ik snap best dat niet iedereen daar meer zin in heeft. Nogmaals, ik zou het zelf niet doen en praat het niet goed, maar ik snap het best. Net als ik hem ook al een keer met 120 de invoegstrook op gezet heb omdat er eentje met 60 naar links kwam zetten bij het eerste blokje en er links geen ruimte was om uit te wijken.
Het is meer dat niemand elkaar ruimte geeft en bij een foutje van een ander gelijk in de claxon gaat hangen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met de bewoners dan hè. Klagen over het verkeer, maar niet kunnen bedenken dat het stilstaande verkeer dat op een verkeerslicht wacht wellicht schadelijker is dan die autos die rustig voorbij komen op de A10.
Want op een invoegstrook die nog een kilometer lang is, moet je verwachten dat iemand die nog ruim onder de snelheid rijdt al bij het eerste blokje naar links komt. Of iemand die al kilometers achter een vrachtwagen zit. En misschien had ik van mijn gas af moeten gaan, true, maar ik verwacht ook van mensen die een strookwissel gaan doen, dat ze hun spiegels gebruiken. Iemand die zich dreigt vast te rijden achter een vrachtwagen, daarvoor ga ik van mijn gas af ja, want diegene loopt erop in, dus zal wel naar links komen. Net ik als aan het einde van een invoegstrook ook gewoon verwacht dat mensen naar links gaan komen. Echter, zoals ik zeg, iemand die aan het begin van een invoegstrook zit of iemand die al kilometers achter een vrachtwagen rijdt, daarvan verwacht ik niet dat ze uitgerekend voor mijn neus naar links komen. En ja, verwachtingspatronen in het verkeer zijn erg slecht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Verder vooruit kijken, allebei de situaties had je op kunnen anticiperen.
Anders dan je misschien zou vermoeden, prefereer ik het gebruik van mijn claxon alleen ter afwending van gevaar. Ik gebruik hem ook helemaal niet zo vaak. Ik had er laatst eentje die mij over het hoofd zag, ja, dan hang ik vol in de remmen en in de claxon. En die automobilist vloog gelijk terug naar rechts. Duidelijk, kijkfoutje. Echter, een groep mensen zetten gewoon door naar links, ondanks het feit dat jij er al rijdt. Dat zijn meer de mensen waarop de mensen op flitsservice dan zo reageren, is mijn gevoel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Het is meer dat niemand elkaar ruimte geeft en bij een foutje van een ander gelijk in de claxon gaat hangen.
Ja -knip-, afkorting van Ik heb een G1W besteld.-knip-quote:
Schijnt lastig te remmen zo'n tram. Handig als er iemand voor springt/rijdt/fietstquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gemaakt door een collega van mij....sommige weggebruikers
Titel/artiest ken ik helaas niet, wil het wel voor je navragen mocht je het echt willen weten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Schijnt lastig te remmen zo'n tram. Handig als er iemand voor springt/rijdt/fietst
(Titel/artiest van de muziek?)
Graag, alvast bedanktquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Titel/artiest ken ik helaas niet, wil het wel voor je navragen mocht je het echt willen weten.
Dat zijn toch die blokken tussen de wielen in het draaistel die op de rails wordt gesmeten?quote:En een tram remt inderdaad niet zo snel als sommige zouden denken, tenzij noodremming
Ik ga erachteraan voor jequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Graag, alvast bedankt
[..]
Dat zijn toch die blokken tussen de wielen in het draaistel die op de rails wordt gesmeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |