abonnement Unibet Coolblue
pi_143274529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef DroogDok het volgende:
Dumpert had weer een compilatie van Nederlandse (en Belgische?) filmpjes:

http://www.dumpert.nl/med(...)dutch_dashcam_4.html

Aangezien in de titel #4 staat zouden er nog 3 delen moeten zijn, die ken ik niet.
Is van koekieracehalsteren


Op zijn kanaal staan de 1 2 en 3... Overigens was de 4 wel vrij kort.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_143283075
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:04 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Is van koekieracehalsteren


Op zijn kanaal staan de 1 2 en 3... Overigens was de 4 wel vrij kort.
thnx ff kijken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143293090
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:40 schreef Thuisprikker het volgende:
Een ander de schuld geven dat hij/zij niet uitkijkt voor verkeer van rechts terwijl meneer zelf op een abnormale manier de bocht afsnijd :

Als ik de kans krijg zal ik wel even kijken of ik een VW Bora kan vinden op de Bergse Plaat. En hoezo "Niet kijken" Toyota was toch eerder op het kruispunt? Gevaarlijke situatie? Waar dan?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:33:23 #154
572 Sniper
Gull Catcher
pi_143359641

eerste testritje met een DOD LS460W

ontzettend veel reflectie van de voorruit

ga hier een polarisatie filter voor plakken
pi_143360275
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:33 schreef Sniper het volgende:

eerste testritje met een DOD LS460W

ontzettend veel reflectie van de voorruit

ga hier een polarisatie filter voor plakken
Wat raar dat jij dat zo veel hebt, ik heb het wel een beetje maar nauwelijks merkbaar..
Komt het door jouw cam of door jouw raam denk je?

Ik zou eens beginnen door je cam zo te richten dat je helemaal niks meer van het dashboard ziet (dus hoger dan nu) misschien dat dat al helpt!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:55:56 #156
572 Sniper
Gull Catcher
pi_143360504
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat raar dat jij dat zo veel hebt, ik heb het wel een beetje maar nauwelijks merkbaar..
Komt het door jouw cam of door jouw raam denk je?

Ik zou eens beginnen door je cam zo te richten dat je helemaal niks meer van het dashboard ziet (dus hoger dan nu) misschien dat dat al helpt!
Ben inderdaad al aan het experimenteren met de stand van de camera. Misschien is mijn auto (Ford Focus mk2) extra gevoelig voor reflectie?

Ik heb op het net al gelezen dat je met een simpel (goedkoop) polarisatie filter veel kan verbeteren.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:41:18 #157
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_143362489
Als je te veel lucht in beeld hebt kan je last krijgen van erg donker beeld. Dan gaat de camera zich aanpassen aan het zonlicht, zodat de auto's en de weg minder goed zichtbaar zijn. Daarom is een stuk dashboard beter, dat zorgt voor een stabieler licht-niveau.
pi_143402867
Nog zo'n aso van dat flitsservice forum :

  Redactie Sport / Supervogel donderdag 14 augustus 2014 @ 08:47:42 #159
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143403500
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 07:23 schreef Thuisprikker het volgende:
Nog zo'n aso van dat flitsservice forum :

:').
pi_143403774
Verrek, ze(Feitelijk) hebben door dat ze op Fok staan :) :)

http://www.flitsservice.n(...)123-t80929-2500.html

Ff naar onderen bladeren

En dan die reactie van "406" :

quote:
Ik zou bijna weer een aso actie uithalen, alleen om die fokkers uit de tent te lokken.

*pakt popcorn*


[ Bericht 12% gewijzigd door Thuisprikker op 14-08-2014 09:16:09 ]
pi_143403793
quote:
7s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef Viezze het volgende:
besteld
:')
nee
pi_143404584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 07:23 schreef Thuisprikker het volgende:
Nog zo'n aso van dat flitsservice forum :

Dat doe ik ook weleens :D :@
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143405305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 09:53 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat doe ik ook weleens :D :@
Wij hebben hier nooit zulke rotonde's, altijd vol met gras enzo.. Anders lijkt het mij ook wel verleidelijk :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_143409595
Wat een mongolen daar bij flitsservice :')
Noemen fokkers autisten terwijl die bijna alleen actief zijn in ONZ en KLB :') En natuurlijk lopen hier ook genoeg trollen / grappenmakers / personages rond maar daar moet je dan gewoon omheen kijken :')
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:18:05 #165
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_143451651
Mijn broer ging een weekend weg en als student zijnde heeft hij geen auto en mocht hij mijn auto mee.
Dit is het resultaat.



Van je familie moet je het hebben benzinetank was vol en nu is hij leeg en hij heeft hem dus niet gevuld. Kon net de benzinepomp halen.
Hello!
pi_143459428
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:52 schreef DieselTank het volgende:
Wat een mongolen daar bij flitsservice :')
Noemen fokkers autisten terwijl die bijna alleen actief zijn in ONZ en KLB :') En natuurlijk lopen hier ook genoeg trollen / grappenmakers / personages rond maar daar moet je dan gewoon omheen kijken :')
Die lui hebben last van tunnelvisie. Ze lopen elkaar enorm op te fok!ken met hun aso gedrag. Alles wat afwijkt van hun is fout.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:15:15 #167
572 Sniper
Gull Catcher
pi_143462127
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef Sniper het volgende:

[..]

Ben inderdaad al aan het experimenteren met de stand van de camera. Misschien is mijn auto (Ford Focus mk2) extra gevoelig voor reflectie?

Ik heb op het net al gelezen dat je met een simpel (goedkoop) polarisatie filter veel kan verbeteren.
met een nieuwe setup (en een upload die meer youtube compatible is...) een aardige verbetering bereikt.

wel een saai bagger filmpje

pi_143462246
Iemand het andere topic al gevonden waar ze het over hebben op flitsservice?

quote:
Ach, dat valt nog wel mee, het is maar goed dat ze dat andere topic nog niet ontdekt hebben :wink:
quote:
Jeff's topic? Is wel minstens net zo erg ja O:)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  FOK!fotograaf vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:43:38 #169
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143463168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:11 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Die lui hebben last van tunnelvisie. Ze lopen elkaar enorm op te fok!ken met hun aso gedrag. Alles wat afwijkt van hun is fout.
Ach, ik stap liever bij een doorsnee figuur van Flitsservice in de auto dan bij een doorsnee Fok!er die reageert in het irritaties topic. Die op Flitsservice doen misschien wat niet mag, maar hebben wel door waar dit veilig kan en vooral: wat wel en wat niet kan. Op Fok! lopen mensen te dreigen een ander van de weg af te duwen omdat ze zelf te beroerd zijn uit hun doppen te kijken en ook nog eens zelf 100% fout zitten.
En over die doorgetrokken strepen: ik snap het best, op hoeveel plaatsen staan doorgetrokken strepen waar ze totaal niet nodig zijn? Maargoed, de doorsnee Nederlander kan niet inhalen. Die gaat een meter achter zijn tragere voorganger zitten, telkens even over het streepje kijken en als er ruimte lijkt te zijn pas een keer versnellen (maar wel in zijn 5, want ik mag geen toeren maken). Als je afstand pakt dan kan je zien wat er gaat gebeuren, heb je ruimte om alvast te versnellen (en ga je dus met snelheidsverschil de andere rijstrook op) en heb je nog speelruimte/foutenmarge omdat je je achterliggers dwingt verder van het voertuig weg te blijven.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_143463721
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ach, ik stap liever bij een doorsnee figuur van Flitsservice in de auto dan bij een doorsnee Fok!er die reageert in het irritaties topic.
Ik ook van jou hoor :* .
quote:
Die op Flitsservice doen misschien wat niet mag, maar hebben wel door waar dit veilig kan en vooral: wat wel en wat niet kan. Op Fok! lopen mensen te dreigen een ander van de weg af te duwen omdat ze zelf te beroerd zijn uit hun doppen te kijken en ook nog eens zelf 100% fout zitten.
En over die doorgetrokken strepen: ik snap het best, op hoeveel plaatsen staan doorgetrokken strepen waar ze totaal niet nodig zijn? Maargoed, de doorsnee Nederlander kan niet inhalen. Die gaat een meter achter zijn tragere voorganger zitten, telkens even over het streepje kijken en als er ruimte lijkt te zijn pas een keer versnellen (maar wel in zijn 5, want ik mag geen toeren maken). Als je afstand pakt dan kan je zien wat er gaat gebeuren, heb je ruimte om alvast te versnellen (en ga je dus met snelheidsverschil de andere rijstrook op) en heb je nog speelruimte/foutenmarge omdat je je achterliggers dwingt verder van het voertuig weg te blijven.
Die van Fok hebben iets wat lijkt op moraalriddergedrag, en op FS merk ik veel zelfoverschatting.
Voor beide groepen is wat te zeggen, dus ze zouden misschien van elkaar kunnen leren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:06:27 #171
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143466375
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Ridocar het volgende:
Ik ook van jou hoor :* .
Gelukkig ben jij geen doorsnee Fok!er, bij jou stap ik ook zo in. O+ En jij bent toch niet zo actief in het irritatietopic?

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Ridocar het volgende:
Die van Fok hebben iets wat lijkt op moraalriddergedrag, en op FS merk ik veel zelfoverschatting.
Voor beide groepen is wat te zeggen, dus ze zouden misschien van elkaar kunnen leren.
Deels. En ik stap echt niet bij iedereen in. Maar wat ik meer bedoel is dat de meesten op Flitsservice zich veel meer bewust zijn van wat er in de omgeving van hun auto gebeurt, wat gebeurt er voor ze, wat gebeurt er achter ze. In het irritatietopic zijn, naast de domme fouten die sommige maken en een ander er de schuld van geven, er nog steeds veel users die het normaal achten op je remmen te gaan hangen als je vindt dat een auto achter je loopt te drukken. Of zo dusdanig gaan vertragen dat ze bijna dezelfde snelheid rijden als de auto die ze aan het inhalen zijn. Of dreigend naar links/rechts komen, bijvoorbeeld omdat ze geen ruimte krijgen o.i.d. terwijl ze van mening zijn daartoe wel recht te hebben. En het lijken helaas nog steeds geen trolls te zijn die dat posten.

Ja, beide vertonen wel schoolmeestergedrag. En natuurlijk, het is niet hoffelijk om iemand die hem ervoor wil kwakken via de redresseerstrook nog voorbij te gaan. Maar anderzijds, anders moet je hem vaak vol in de ankers hangen en diegene zit zelf fout en jij hebt er echt last van (niet dat ik het snel aandurf, ik hang hem wel in de ankers met een toeter en eventueel grootlicht erbij). Maar hoeveel last heb je van een bumperklever? Ik heb er geen last van. Leuk dat hij er zit, maar op het moment dat ik naar rechts kan, ga ik gewoon weer naar rechts en ben ik hem weer kwijt. Mijn rijgedrag pas ik er niet op aan, als ik 130 rijd, blijf ik 130 rijden. Ja, zelfs als de limiet 120 is, ik ga er niet voor vertragen hem dwars te zitten. Of op de rem stampen uit het niets. En als ik naar rechts ga en hij komt me niet snel genoeg voorbij (lees: zijn neus hangt nog steeds ergens naast mijn kont wanneer ik moet gaan kiezen tussen gas los of gas erbij voor de volgende opdoemende vrachtwagen), dan trap ik mijn gas even in en kom ik voor hem weer naar links. In Duitsland ook, met 150/160 eentje hebben die hard dichterbij gekomen is, is meteen na de vrachtwagen naar rechts en je kan zonder problemen voor de volgende vrachtwagen weer naar links, ook al is de tussenafstand maar 150 meter ofzo.

Misschien had ik het anders moeten verwoorden: Ik heb het idee dat er relatief meer mensen op Flitsservice zijn waarbij ik probleemloos in de auto zou stappen dan het relatieve gedeelte van de users die in het irritatietopic reageren waarbij ik in de auto zou stappen. En als we PTA tegen Flitsservice wegstrepen zal het aantal zich wel aardig recht trekken en denk ik dat je wel aardig gelijk uit komt, relatief gezien, qua mensen waarbij ik zou instappen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_143467900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:

de meesten op Flitsservice zich veel meer bewust zijn van wat er in de omgeving van hun auto gebeurt, wat gebeurt er voor ze, wat gebeurt er achter ze.
Hun hebben dus last van overmoedigheid. Er is een verschil tussen een beetje stoer doen voor de camera en echt de situatie kennen. En aangezien flitsservice een bron aan goede tips en super goede users en hele super goede bestuurders :') :') :') :') :')

En waarom begin je te lullen over dat je liever met mensen van fs meerijd dan met fok! Fok heeft volgens mij een iets jongere doelgroep en die blijkbaar beter weten wat wel en niet kan...

Je kan niet tegen de regels ingaan en zeggen: Jáááá maar ik had het al gezien het kon makelijk dan gaat het gewoon veel vaker heeeeeel goed mis. Als iedereen te hard gaat rijden en niet de regels gaat volgen dan word het netzo als taiwan: Een grote chaos.

En het ergste is: Als iemand van FS iverkeerd in de spiegels kijkt is het van: Ahhhh jaaaa ik had het wel door maar zodra een iemand niet goed genoeg in de spiegels kijkt waardoor de de mensjes van fs gehinderd worden ja dan word het een ander verhaal

Ik ga niet meer woorden aan die stoere 40+ internet mannen die alles onder controle hebben vuil maken. Het is gewoon kinderachtig van FS.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_143468542

Gemaakt door een collega van mij....sommige weggebruikers :N
  FOK!fotograaf zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:21:42 #174
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143468603
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef DieselTank het volgende:

Je kan niet tegen de regels ingaan en zeggen: Jáááá maar ik had het al gezien het kon makelijk dan gaat het gewoon veel vaker heeeeeel goed mis. Als iedereen te hard gaat rijden en niet de regels gaat volgen dan word het netzo als taiwan: Een grote chaos.
De helft hier rijdt al niet volgens de regels: onnodig links op auto(snel)wegen, te hard in woonwijken, geen voorrang verlenen wanneer men dat dient te doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef DieselTank het volgende:
En waarom begin je te lullen over dat je liever met mensen van fs meerijd dan met fok! Fok heeft volgens mij een iets jongere doelgroep en die blijkbaar beter weten wat wel en niet kan...
Er zit een verschil tussen weten wat wel en niet kan en de volgende keer gewoon maar je voorrang willen nemen, ook al heb je dat niet, omdat je zelf compleet fout zit. En ja, dat laatste komt van Fok!
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef DieselTank het volgende:
En het ergste is: Als iemand van FS iverkeerd in de spiegels kijkt is het van: Ahhhh jaaaa ik had het wel door maar zodra een iemand niet goed genoeg in de spiegels kijkt waardoor de de mensjes van fs gehinderd worden ja dan word het een ander verhaal
Ga een ander woorden in de mond leggen ofzo. Overigens merk ik het zelf ook, het is vaak gewoon schijt hebben. Zo van: "Ik wil NU inhalen, dus ik ga NU inhalen. Dat ik maar 90 rijd en de auto links 130, schijt, dan remt hij maar." En vaak genoeg ben ik dus die auto die 130 doet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef DieselTank het volgende:
Ik ga niet meer woorden aan die stoere 40+ internet mannen die alles onder controle hebben vuil maken. Het is gewoon kinderachtig van FS.
:') :')
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:27:38 #175
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143468725
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gemaakt door een collega van mij....sommige weggebruikers :N
Pffff. En ze hebben zelf totaal niet in de gaten wat voor idiote acties ze uithalen. |:( 8)7
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')