En dan is dit maar 1 collega die in 2/3 maandjes sporadisch zijn dashcam heeft meegenomen. Dagelijks rijden er ongeveer 300/350 bestuurders voor wie dit dagelijkse kost isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Pffff. En ze hebben zelf totaal niet in de gaten wat voor idiote acties ze uithalen.
Is in Amsterdam ook altijd zo lekker ja. Dat je het met je fiets van 10 kg überhaupt nog probeert op te nemen tegen een tram snap ik al niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan is dit maar 1 collega die in 2/3 maandjes sporadisch zijn dashcam heeft meegenomen. Dagelijks rijden er ongeveer 300/350 bestuurders voor wie dit dagelijkse kost is
Waarschijnlijk bedoelen ze 1 van de topics van JeffreyM ( http://www.flitsservice.n(...)jeffreym-t82049.html aka https://www.youtube.com/channel/UC2HD-3MiZrYxWUAbCYnvzQQ )quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef delano.888 het volgende:
Iemand het andere topic al gevonden waar ze het over hebben op flitsservice?
[..]
[..]
Met de bewoners dan hè. Klagen over het verkeer, maar niet kunnen bedenken dat het stilstaande verkeer dat op een verkeerslicht wacht wellicht schadelijker is dan die autos die rustig voorbij komen op de A10.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:03 schreef Erasmo het volgende:
Sowieso het verkeer in Amsterdam Het begint al als je de A10 op rijdt.
Blijf even ontopic....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met de bewoners dan hè. Klagen over het verkeer, maar niet kunnen bedenken dat het stilstaande verkeer dat op een verkeerslicht wacht wellicht schadelijker is dan die autos die rustig voorbij komen op de A10.
Ach gossie, ga je nu zo proberen een discussie af te kappen omdat je weet dat je ongelijk hebt. Triest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:45 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Blijf een ontopic....
Of ga je hier nu weer op reageren om te zorgen dat je weer het laatste woord hebt?
Kijk daar moet je weer het laatste woord hebben en ik weet dat jij niet gelijk hebt maar het is hier hard tegen hard dusja.... Dan kan je nog wel 50 topics openen om te gaan jagen opelkander maar dat schiet niet op...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ach gossie, ga je nu zo proberen een discussie af te kappen omdat je weet dat je ongelijk hebt. Triest.
Probeer je nu serieus inhalen over een redresseerstrook goed te praten? Met als argument dat je te belazerd bent om te remmen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
En natuurlijk, het is niet hoffelijk om iemand die hem ervoor wil kwakken via de redresseerstrook nog voorbij te gaan. Maar anderzijds, anders moet je hem vaak vol in de ankers hangen
Lees: hun doen vaut dus ikke maggook vroemvroemboem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De helft hier rijdt al niet volgens de regels: onnodig links op auto(snel)wegen, te hard in woonwijken, geen voorrang verlenen wanneer men dat dient te doen.
[..]
[..]
Ik zou echt de neiging hebben om zo'n tram in die auto's te douwen….quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gemaakt door een collega van mij....sommige weggebruikers
Nooit meer je auto meegeven dus…. Wat een idiootquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:18 schreef Nemmarith het volgende:
Mijn broer ging een weekend weg en als student zijnde heeft hij geen auto en mocht hij mijn auto mee.
Dit is het resultaat.
Van je familie moet je het hebben benzinetank was vol en nu is hij leeg en hij heeft hem dus niet gevuld. Kon net de benzinepomp halen.
Je weet hoe groot een doorsnee redresseerstrook is? Degene die ik ken, zijn hoogstens een meter breed. Ik heb hem trouwens ook wel eens gebruikt toen er eentje met 80 naar links kwam terwijl ik er een paar meter achter deze persoon met 130 aan kwam. Ja, ik hang hem vol in de ankers, maar ik snap best dat niet iedereen daar meer zin in heeft. Nogmaals, ik zou het zelf niet doen en praat het niet goed, maar ik snap het best. Net als ik hem ook al een keer met 120 de invoegstrook op gezet heb omdat er eentje met 60 naar links kwam zetten bij het eerste blokje en er links geen ruimte was om uit te wijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:45 schreef OEM het volgende:
[..]
Probeer je nu serieus inhalen over een redresseerstrook goed te praten? Met als argument dat je te belazerd bent om te remmen?
Verder vooruit kijken, allebei de situaties had je op kunnen anticiperen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je weet hoe groot een doorsnee redresseerstrook is? Degene die ik ken, zijn hoogstens een meter breed. Ik heb hem trouwens ook wel eens gebruikt toen er eentje met 80 naar links kwam terwijl ik er een paar meter achter deze persoon met 130 aan kwam. Ja, ik hang hem vol in de ankers, maar ik snap best dat niet iedereen daar meer zin in heeft. Nogmaals, ik zou het zelf niet doen en praat het niet goed, maar ik snap het best. Net als ik hem ook al een keer met 120 de invoegstrook op gezet heb omdat er eentje met 60 naar links kwam zetten bij het eerste blokje en er links geen ruimte was om uit te wijken.
Het is meer dat niemand elkaar ruimte geeft en bij een foutje van een ander gelijk in de claxon gaat hangen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met de bewoners dan hè. Klagen over het verkeer, maar niet kunnen bedenken dat het stilstaande verkeer dat op een verkeerslicht wacht wellicht schadelijker is dan die autos die rustig voorbij komen op de A10.
Want op een invoegstrook die nog een kilometer lang is, moet je verwachten dat iemand die nog ruim onder de snelheid rijdt al bij het eerste blokje naar links komt. Of iemand die al kilometers achter een vrachtwagen zit. En misschien had ik van mijn gas af moeten gaan, true, maar ik verwacht ook van mensen die een strookwissel gaan doen, dat ze hun spiegels gebruiken. Iemand die zich dreigt vast te rijden achter een vrachtwagen, daarvoor ga ik van mijn gas af ja, want diegene loopt erop in, dus zal wel naar links komen. Net ik als aan het einde van een invoegstrook ook gewoon verwacht dat mensen naar links gaan komen. Echter, zoals ik zeg, iemand die aan het begin van een invoegstrook zit of iemand die al kilometers achter een vrachtwagen rijdt, daarvan verwacht ik niet dat ze uitgerekend voor mijn neus naar links komen. En ja, verwachtingspatronen in het verkeer zijn erg slecht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Verder vooruit kijken, allebei de situaties had je op kunnen anticiperen.
Anders dan je misschien zou vermoeden, prefereer ik het gebruik van mijn claxon alleen ter afwending van gevaar. Ik gebruik hem ook helemaal niet zo vaak. Ik had er laatst eentje die mij over het hoofd zag, ja, dan hang ik vol in de remmen en in de claxon. En die automobilist vloog gelijk terug naar rechts. Duidelijk, kijkfoutje. Echter, een groep mensen zetten gewoon door naar links, ondanks het feit dat jij er al rijdt. Dat zijn meer de mensen waarop de mensen op flitsservice dan zo reageren, is mijn gevoel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Het is meer dat niemand elkaar ruimte geeft en bij een foutje van een ander gelijk in de claxon gaat hangen.
Ja -knip-, afkorting van Ik heb een G1W besteld.-knip-quote:
Schijnt lastig te remmen zo'n tram. Handig als er iemand voor springt/rijdt/fietstquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gemaakt door een collega van mij....sommige weggebruikers
Titel/artiest ken ik helaas niet, wil het wel voor je navragen mocht je het echt willen weten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Schijnt lastig te remmen zo'n tram. Handig als er iemand voor springt/rijdt/fietst
(Titel/artiest van de muziek?)
Graag, alvast bedanktquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Titel/artiest ken ik helaas niet, wil het wel voor je navragen mocht je het echt willen weten.
Dat zijn toch die blokken tussen de wielen in het draaistel die op de rails wordt gesmeten?quote:En een tram remt inderdaad niet zo snel als sommige zouden denken, tenzij noodremming
Ik ga erachteraan voor jequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Graag, alvast bedankt
[..]
Dat zijn toch die blokken tussen de wielen in het draaistel die op de rails wordt gesmeten?
Wanneer is laatst? Ben pas 3 dagen in Nederland.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef DieselTank het volgende:
Ik zag laatst toch een (volgens mij) volkswagen passat... Beetje ruig rijden tss wat een mongool was dat.
Maar ik ging maar niet sneller rijden om hem bij te houden want zo kinderachtig ben ik niet.
Effect bereikt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:04 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik haat die Dashcam, ben echt bang voor dat.
Rij ik een keer snel of sportief, en dan filmt iemand mij zonder toestemming.
En komt mijn auto, inclusief mijn kutkop en kenteken op Geenstijl..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |