abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:36:34 #1
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_140789153
Welkom op het enige echte Breda Fok topic! Geniet hier ook van de Brabantse gastvrijheid
wswms3.jpgkiwiava.giflucifers.gifIMG_1601_-_kopie.JPGaaaicon.jpgsimba.jpgKDSSint2.gifKatsint.jpgblobsnor.jpgrsz_4logo_eaters.pngfc,60x60,black.jpgkyHZCQv.gif
                                                                                    Festiviteiten in Breda                                                                              
Jazz Festival || HBO Intro || Redhead Days || Carnaval 't Kielegat || Palm Parkies || BUT Filmfestival
                                                                        Overige interessante links Breda                                                                              
ViaBreda (nieuwbouw en ontwikkeling) || Bredase Statistieken || Bredase nieuwssite || Bredase Wikipedia || Gemeente Breda || Breda voor toeristen || Brabants nieuws || Bredase Horeca || NAC || Bredase wijk Ginneken || Bredase wijk Heuvel || Bredase wijk Haagse Beemden

                                            Bredase DJ's Tiësto en Hardwell's ode aan Breda: 076                                                
[soundcloud]https://soundcloud.com/tiesto/tiesto-hardwell-zero-76[/soundcloud]

                                                                                Uitgaanskalender Breda                                                                              

Boerke Verschuren || De Bommel || Brooklyn || De Bruine Pij || Bruxelles || Café Dikke || Flinstering || Het Hart van Breda || Kerkplein || Liquid || Mezz || Cafe Moeke || O\'Mearas || Q-Nation || SamSam || De Speeltuin || Suykerkist || De Vulling || Walkabout || Zeezicht || De Beyerd

De Openings Post voor dit topic is hier te vinden in de Fok Wiki en wordt regelmatig bijgewerkt. Gebruik dus altijd de Wiki versie en geen kopie van de oude OP! :)
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:47:37 #2
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140789428
Bredizzle *O*
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_140789546
ja vertel, hoe laat vrijdag ? :D want ik heb er nog maar 2 in reallife gezien van deze topic :P (of naja 3 als ik epicappel meereken maar die komt hier pas sinds ze weet dat ik ook fok! :P )
pi_140790055
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef AMangold het volgende:
ja vertel, hoe laat vrijdag ? :D want ik heb er nog maar 2 in reallife gezien van deze topic :P (of naja 3 als ik epicappel meereken maar die komt hier pas sinds ze weet dat ik ook fok! :P )
15 uur ofzo?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_140790174
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

15 uur ofzo?
Doe het maar wanneer ik moet werken ja :{
pi_140790209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:12 schreef AMangold het volgende:

[..]

Doe het maar wanneer ik moet werken ja :{
Ik kan alleen smiddags, de rest moet ik werken.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_140790349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:14 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik kan alleen smiddags, de rest moet ik werken.
ik heb een medewerkersbespreking tot 17 uur -.-
pi_140790723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:18 schreef AMangold het volgende:

[..]

ik heb een medewerkersbespreking tot 17 uur -.-
Ik hoef toch niet perse hoor :P Vecht het maar uit met de andere jongens hier :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_140790953
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik hoef toch niet perse hoor :P Vecht het maar uit met de andere jongens hier :+
Ja wij meeten wel bij dancetour of andere keer :*
pi_140799707
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

vertel :p
Nou. Ik had allerlei decoratietoestanden gekocht. Vaasjes, glaasjes. En ik had best veel. Ik rekende af, en ik kreeg niet eens de vraag "wilt u soms een tasje mevrouw?". Ik vond dat, gelet op de kwetsbaarheid van de niet zo goedkope spullen en de hoeveelheid spullen, bijzonder slecht. Ik moest zelf om een tasje vragen en om van dat papier om het glas te beschermen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 7 juni 2014 @ 11:04:52 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_140801970
Ik zie het al kuuks, gewoon slechte voorbereiding. Jajajaja
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_140802455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef AMangold het volgende:
ja vertel, hoe laat vrijdag ? :D want ik heb er nog maar 2 in reallife gezien van deze topic :P (of naja 3 als ik epicappel meereken maar die komt hier pas sinds ze weet dat ik ook fok! :P )
Gaat het door ja?
pi_140804674
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 07:19 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nou. Ik had allerlei decoratietoestanden gekocht. Vaasjes, glaasjes. En ik had best veel. Ik rekende af, en ik kreeg niet eens de vraag "wilt u soms een tasje mevrouw?". Ik vond dat, gelet op de kwetsbaarheid van de niet zo goedkope spullen en de hoeveelheid spullen, bijzonder slecht. Ik moest zelf om een tasje vragen en om van dat papier om het glas te beschermen.
Dat is typisch tuincentra volgens mij.. Althans bij de boerenbond en de intratuin in zeeuwsvlaanderen moest ik ook altijd zelf achter een tas / inpak papier vragen en dan werd je doorverwezen naar een tafeltje verderop waar je het allemaal kon inpakken als je dat wou :)
pi_140812086
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 07:19 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nou. Ik had allerlei decoratietoestanden gekocht. Vaasjes, glaasjes. En ik had best veel. Ik rekende af, en ik kreeg niet eens de vraag "wilt u soms een tasje mevrouw?". Ik vond dat, gelet op de kwetsbaarheid van de niet zo goedkope spullen en de hoeveelheid spullen, bijzonder slecht. Ik moest zelf om een tasje vragen en om van dat papier om het glas te beschermen.
het is een regel intern dat we zo min mogelijk tasjes moeten geven ivm milieu. Maar het kan ook zijn dat er een weekendhulp achter de kassa stond die dacht, die zijn wat minder klant gericht dan de vaste medewerkers. wat er overigens maar 2 zijn.
pi_140812095
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:34 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Gaat het door ja?
idd ash,ben jij er ook bij? :D
pi_140834198
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie het al kuuks, gewoon slechte voorbereiding. Jajajaja
Ik ga doorgaans niet met een shopper al ergens een winkel binnen :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:39 schreef AMangold het volgende:

[..]

Dat is typisch tuincentra volgens mij.. Althans bij de boerenbond en de intratuin in zeeuwsvlaanderen moest ik ook altijd zelf achter een tas / inpak papier vragen en dan werd je doorverwezen naar een tafeltje verderop waar je het allemaal kon inpakken als je dat wou :)
Het spul lag naast 'r! :o.

Maar verder leuke winkel hoor. O+
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_140835739
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:09 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik ga doorgaans niet met een shopper al ergens een winkel binnen :P

[..]

Het spul lag naast 'r! :o.

Maar verder leuke winkel hoor. O+
welke dag was het?
plus omschrijving van de desbetreffende dame. :p
pi_140879594
quote:
O gosh, die gasten van tegenwoordig sporen ook echt niet meer he.. Had hij drugs gebruikt ofzo :S
pi_140879690
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:57 schreef AMangold het volgende:

[..]

O gosh, die gasten van tegenwoordig sporen ook echt niet meer he.. Had hij drugs gebruikt ofzo :S
Geen idee. Ik was er gelukkig geen getuige van.
pi_140879972
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Nucky het volgende:

[..]

Geen idee. Ik was er gelukkig geen getuige van.
gelukkig maar :P
pi_140880042
quote:
Ik ben inmiddels weer vrij hoor jongens!
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_140880094
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:05 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels weer vrij hoor jongens!
_O- *O* Vertel waarom moest je lachten ? stiekem aan een fakelul aan het sjorren ? :9
pi_140881274
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:05 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels weer vrij hoor jongens!
Het staat ook in je post "Ga jij lekker met je mini spelen". Je was het dus al langer van plan schavuit!
pi_140883117
dus.. nog mensen naar dancetour geweest? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')