Dat neem ik ook nooit mee, maar hoef in ieder geval niet panisch mijn bagage te wegen voordat ik vertrekquote:Op maandag 23 juni 2014 02:02 schreef 111210 het volgende:
[..]
snap serieus nooit waarom mensen 20kg meenemen op vakantie, ik kom nooit boven de 8 a 9 kilo uit
en dan nog 12 kg handbagage, wtf heb je dan allemaal bij je? (oke als je fotograaf bent ofzo dan kan je daar met een paketje lenzen wel snel aan komen)
Lisbon Portelaquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Weet iemand als je met ryan air naar lissabon vliegt waar je land?
Want ryan air heeft er een handje van om vliegvelden te kiezen die een uur treinen van je bestemming liggen .
Ik krijg namelijk de naam van het vliegveld niet gevonden.
Dankje, dat is niet het hoofdvliegveld.quote:
Ik googlede 'Lisbon airport Ryanair' en kwam uit op: http://www.ryanair.com/en/flights-to-lisbon/. Daar staat het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dankje, dat is niet het hoofdvliegveld.
Waar heb je dat gevonden.
Portela is wel het hoofdvliegveld. Nouja, er is er maar één, dus dat is direct de belangrijkste.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dankje, dat is niet het hoofdvliegveld.
Waar heb je dat gevonden.
Dat gebeurd overal. Sterker nog. Ik heb het wel eens meer dan 24 uur vertraging gehad met KLM en daarbij werden we ook constant aan het lijntje gehouden terwijl ze achteraf wisten dat we nooit zouden gaan vertrekken. Dit is niet iets specifieks van Ryanair.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb dus net 2 vluchten van RyanAir erop zitten, vorige keren geen problemen maar vrijdag was het wel erg triest.
Er was een ander vliegtuig van RyanAir vertraagd met een half uur, dat was een paar uur voordat mijn vlucht ging al bekend en werd steeds omgeroepen voor een andere vlucht, maar mijn vlucht zou nog gewoon op tijd zijn, "gate will be announced at 14.20", niet dus. Lekker wachten tot 14.50 voordat de gate bekend was voor vertrektijd van 15.20 met origineel "gate closing at 14.50"....
Daar dus aangekomen werd er uiteindelijk om 15.10 omgeroepen dat de vlucht van 15.20 tóch wat vertraging had tot 16.00 door dat vertraagde vliegtuig wat uren geleden al bekend was....
Er was ook totaal geen medewerker bij de gate tot 15.40 ofzo, echt erg triest.
"Voor die prijzen kan je het wel verwachten", oké, maar een beetje klantenservice voor 180 betalende klanten kan toch ook wel lijkt me
Niet altijd is vooraf de totale impact van de vertraging bekend. Zo was in het compleet ondergesneeuwde Geneve vorige jaar mijn Easyjet vlucht naar Amsterdam eerst 2 uur vertraagd, (en dat was maar goed ook, ik kwam uit Tel Aviv en die had ook 3 uur vertraging), eerst werd er geroepen om aan boord te gaan, tot dat er besloten werd om toch niet te vertrekken, dit had alles te maken met de restricties welke er zijn met landen en vertrekken op Amsterdam in de avonduren waardoor het Easyjet vliegtuig niet terug zou kunnen vliegen, wat een enorme impact heeft op de operatie de volgende dag voor Easyjet.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat gebeurd overal. Sterker nog. Ik heb het wel eens meer dan 24 uur vertraging gehad met KLM en daarbij werden we ook constant aan het lijntje gehouden terwijl ze achteraf wisten dat we nooit zouden gaan vertrekken. Dit is niet iets specifieks van Ryanair.
Dit vind ik persoonlijk echt niet kunnen, kijk voor een vlucht van Eindhoven naar Stansted heb ik wel eens vluchten gehad waar het signaal van de stoelriemen niet uit ging, en op een dergelijke vlucht is het niet kunnen gebruiken van een toilet nog wel te doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef remlof het volgende:
NWS / Vier uur in de lucht zonder wc
Uiteraard weer Ryantours.
Dat was voor mij ook niet duidelijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:52 schreef zeebeschuit het volgende:
Je hoeft al je middle names niet eens in te vullen dus je doet ook nog eens meer dan nodig en dan ook nog fout. Complete fail
Een dergelijke wijziging moet ook wel kosteloos kunnen inderdaad, omdat dit echt onder de afdeling kennelijke spelfouten valt, want ook bij Transvertragia waar ik niet had gekozen voor de optie van 5 euro om te kunnen wijzigen werd mijn fout gespelde achternaam, (2 letters omgedraaid), toen ik daar achterkwam bij het inchecken via de telefonische helpdesk gewoon gewijzigd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:09 schreef kalinhos het volgende:
Ik vul bij zulke dingen (tickets etc) altijd mijn volledige naam in.Gewoon, omdat ik geen zin heb dt een overijverige medewerker ineens me erop gaat wijzen dat ik ergens mijn middelste naam vergeten ben. Beter 1 naam te veel dan 1 te weinig zeg maar. Maarja, nu heb ik dus 1 letter te weinig
Edit: Getwitterd met Ryanair, ze hebben het gratis (!) gewijzigd.
Ik heb mijn volledige voornamen ingevuld.quote:Hoe moet dat nou met je naam?
Eerste voornaam zoals in paspoort (of ID kaart) en achternaam in vullen. Als er een accent in staat, invullen zoals het op het onderste randje van je paspoort/ID kaart staat.
panischquote:Op maandag 23 juni 2014 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat neem ik ook nooit mee, maar hoef in ieder geval niet panisch mijn bagage te wegen voordat ik vertrek
Vlieg over een maand trouwens weer met Ryanair naar Faro, zie er nu al tegenop.
Volgende week naar Milaan, gelukkig wel met een beschaafde maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |