abonnement Unibet Coolblue
pi_142020980
http://www.omroepwest.nl/(...)donuts-uit-de-winkel

Denken dat die donuts daar al vanaf 2011 liggen...
pi_142022412
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:38 schreef Crientj het volgende:
Bestaan die "snoepautomaten" met onderdelen nog bij Ikea? Ik was bezig om een Billy boekenkast in elkaar te zetten, maar ik mis al het beslag; op de houtjes en de spijkers na.
Het beslag van twee van mijn deurtjes was niet helemaal goed, net bij de klantenservice gewoon nieuwe meegekregen :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_142027763
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef essnhills het volgende:

[..]

Het beslag van twee van mijn deurtjes was niet helemaal goed, net bij de klantenservice gewoon nieuwe meegekregen :)
Muffinbeslag? :9
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_142027977
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Muffinbeslag? :9
Nee, pannenkoekenbeslag :9

Oh, eindresultaat nieuwe kast + lampjes en lantaarn van Ikea:

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_142028076
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef essnhills het volgende:

[..]

Nee, pannenkoekenbeslag :9

Oh, eindresultaat nieuwe kast + lampjes en lantaarn van Ikea:

[ afbeelding ]
Oh, wanneer bak je pannenkoeken voor me? :9

Mijn lantaarn staat nu buiten met een lichtje erin te branden O+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_142028387
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:46 schreef Miniem het volgende:

[..]

Oh, wanneer bak je pannenkoeken voor me? :9

Mijn lantaarn staat nu buiten met een lichtje erin te branden O+
Misschien na de zomer :+

En *O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_142028447
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:

[..]

Misschien na de zomer :+

En *O* *G* *O*
Hou ik je aan :D

Jij geeft je lantaarn een plek in je kast?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_142028501
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hou ik je aan :D

Jij geeft je lantaarn een plek in je kast?
Eentje in ieder geval wel, die andere moet ik nog even kijken wat ik leuk vind :Y Heb nog meer kasten natuurlijk :+

En even mee naar buiten nemen mocht het nodig zijn kan altijd natuurlijk 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_142031126
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef essnhills het volgende:

[..]

Het beslag van twee van mijn deurtjes was niet helemaal goed, net bij de klantenservice gewoon nieuwe meegekregen :)
Top (Y). Thanks.
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:50:59 #235
100412 mefke79
komt goed!
pi_142140348
Ik heb V-vormige haken voor aan mijn Pax kastdeuren. Daar kan je dan mooi een hanger aan kwijt. Nou wil ik er graag een aantal bij kopen, maar ik zie ze niet meer op de site. Weet iemand of dit rekje van Hemnes past om een Pax deur?


niet zo praktisch als wat ik heb, maar toch. Ik vrees dat dit de opvolger is en of die past betwijfel ik
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_142142381
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:50 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb V-vormige haken voor aan mijn Pax kastdeuren. Daar kan je dan mooi een hanger aan kwijt. Nou wil ik er graag een aantal bij kopen, maar ik zie ze niet meer op de site. Weet iemand of dit rekje van Hemnes past om een Pax deur?
[ afbeelding ]

niet zo praktisch als wat ik heb, maar toch. Ik vrees dat dit de opvolger is en of die past betwijfel ik
[ afbeelding ]
HEMNES is meer bedoeld om aan "binnendeuren" te hangen, de haken zijn 4.3cm breed namelijk...

De GRUNDTAL haken kunnen op deuren van 2cm dik en dat komt, denk ik, het meest overeen met PAX deuren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:55:41 #237
100412 mefke79
komt goed!
pi_142142468
Die Grundtal haken heb ik ook twijfel over of die passen. De haken die ik heb passen namelijk perfect juist door de V vorm en de breedte. Ik keek gisteren naar mijn pax deur en die is volgens mij geen 2 cm. Ik ga eens bij Ikea kijken wat zij daar aan de deuren hebben hangen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_142142701
Je hebt het over deze toch:
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 10 juli 2014 @ 17:05:11 #239
100412 mefke79
komt goed!
pi_142142794
Ja, die heb ik. Die zijn er niet meer, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_142142901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:05 schreef mefke79 het volgende:
Ja, die heb ik. Die zijn er niet meer, toch?
Maar de manier waarop je die op je deur 'klemt', is hetzelfde als met de GRUNDTAL. De V-vorm heeft niets te maken met het wel of niet passen op een deur...

Geen idee, denk het niet. Maar volgens mij zat dit in het "vrije keuze assortiment". Wat wil zeggen dat niet iedere vestiging dit product persé verkocht en dat de voorraad van die producten vaak sneller uitverkocht is omdat dit niet zomaar meer bijgemaakt kan worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 10 juli 2014 @ 17:09:17 #241
100412 mefke79
komt goed!
pi_142142959
Ik ben bang dat die smallere sneller gaan 'schommelen' aan de deur omdat ze smaller zijn. We gaan het zien, ik moet toch naar de ikea om bakken te halen voor in de vouwwagen. Boodschappenlijstje staat al klaar in de app. Wat is dat toch een uitvinding O+
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_142143040
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:09 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben bang dat die smallere sneller gaan 'schommelen' aan de deur omdat ze smaller zijn. We gaan het zien, ik moet toch naar de ikea om bakken te halen voor in de vouwwagen. Boodschappenlijstje staat al klaar in de app. Wat is dat toch een uitvinding O+
Ik denk dat dat nog wel meevalt :)

Oh heel handig, alleen had ik laatst dat mijn lijstje, ondanks opnieuw in te loggen, toch niet hetzelfde was als die via de site :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:30:26 #243
325863 Krisp
Like.no.other
pi_142147228
M'n keuken is af! *O* METOD is een hele forse vooruitgang ten opzichte van FACTUM. De kastjes zitten aan alle kanten beter in elkaar en ze zijn lekker ruim.

Bovenin zitten enkel klapdeuren, en onderin enkel laden. Verder heb ik het blad ergens anders gekocht, net als de apparatuur (oven, kookplaat, afzuigkap, vaatwasser).

Met die vaatwasser gaat IKEA nog veel problemen krijgen: de deuren (80cm) zijn veel te hoog voor een standaard vaatwasser, waardoor je eigenlijk een hele lelijke constructie moet gebruiken. Gelukkig heb ik een extra hoge vaatwasser gekozen, waardoor ik met een slimme constructie toch gewoon de deuren tegen de vaatwasser zelf kon schroeven. ^O^
pi_142147301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Krisp het volgende:
M'n keuken is af! *O* METOD is een hele forse vooruitgang ten opzichte van FACTUM. De kastjes zitten aan alle kanten beter in elkaar en ze zijn lekker ruim.
[ afbeelding ]
Bovenin zitten enkel klapdeuren, en onderin enkel laden. Verder heb ik het blad ergens anders gekocht, net als de apparatuur (oven, kookplaat, afzuigkap, vaatwasser).

Met die vaatwasser gaat IKEA nog veel problemen krijgen: de deuren (80cm) zijn veel te hoog voor een standaard vaatwasser, waardoor je eigenlijk een hele lelijke constructie moet gebruiken. Gelukkig heb ik een extra hoge vaatwasser gekozen, waardoor ik met een slimme constructie toch gewoon de deuren tegen de vaatwasser zelf kon schroeven. ^O^
Strak hoor! ^O^
Hoe heb je de ladekast rechts ingericht?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142147319
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef essnhills het volgende:

[..]

Het beslag van twee van mijn deurtjes was niet helemaal goed, net bij de klantenservice gewoon nieuwe meegekregen :)
Blijkbaar wisselt het per ikea vestiging of ze daar geld voor vragen? Ik moest 2,50 betalen voor het beslag. Naja, goed. Kan eindelijk die kast in elkaar.
pi_142147478
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:33 schreef Crientj het volgende:

[..]

Blijkbaar wisselt het per ikea vestiging of ze daar geld voor vragen? Ik moest 2,50 betalen voor het beslag. Naja, goed. Kan eindelijk die kast in elkaar.
Haar beslag klopte niet van een kast die ze net gekocht had.

Jij was je beslag toch kwijt?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:39:02 #247
325863 Krisp
Like.no.other
pi_142147482
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Strak hoor! ^O^
Hoe heb je de ladekast rechts ingericht?
IKEA heeft daar speciale laden voor, die minder diep zijn. De bovenste gebruik ik toe nu toe voor schoonmaakspullen en vaatdoeken, de onderste voor emmers en m'n teil. Vind het nog niet een ideale oplossing, maar het functioneert op zich wel. Mogelijk doe ik in de onderste lade de prullenbak van IKEA, maar dan ben ik meteen weer een groot deel van de ruimte onderin kwijt. Door die vaatwasser (tweede van rechts) houdt het niet echt over namelijk. :P
pi_142147551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:39 schreef Krisp het volgende:

[..]

IKEA heeft daar speciale laden voor, die minder diep zijn. De bovenste gebruik ik toe nu toe voor schoonmaakspullen en vaatdoeken, de onderste voor emmers en m'n teil. Vind het nog niet een ideale oplossing, maar het functioneert op zich wel. Mogelijk doe ik in de onderste lade de prullenbak van IKEA, maar dan ben ik meteen weer een groot deel van de ruimte onderin kwijt. Door die vaatwasser (tweede van rechts) houdt het niet echt over namelijk. :P
Oh ik zie dat ik de andere rechts bedoelde :')

(dat van die spoelbakkast weet ik, ik weet ook dat IKEA laden heeft die achter het grotere front vallen, maar welke laden heb je links in de kast?

Bij METOD heb je wel een mooie ruime lade onder de oven. Dat was bij FAKTUM echt zo'n sneu klein ding waar je niks mee kon...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142149506
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:38 schreef Miniem het volgende:

[..]

Haar beslag klopte niet van een kast die ze net gekocht had.

Jij was je beslag toch kwijt?
Klopt. Enkel, een vriendin van me had hetzelfde, ook het beslag weg/kwijt en die kreeg kosteloos nieuw beslag.
pi_142149686
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:33 schreef Crientj het volgende:

[..]

Blijkbaar wisselt het per ikea vestiging of ze daar geld voor vragen? Ik moest 2,50 betalen voor het beslag. Naja, goed. Kan eindelijk die kast in elkaar.
In principe is beslag alleen gratis wanneer het niet (correct) in je verpakking zit.
In de andere gevallen moet er voor betaald worden. Vroeger hing er bij onze beslagkasten een prijslijst. Uiteindelijk is het ter beoordeling van de servicemedewerker om er wel of geen geld voor te vragen.
Sowieso is het natuurlijk gewoon een service om beslag überhaubt bij of na te kunnen bestellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')