abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 juni 2014 @ 02:24:16 #76
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141397389
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Die suggestie kwam van mij af en word vooral gedreven vanuit hoe de serie vanaf het begin is opgebouwd. De serie draait voornamelijk op drie elementen. De relatie tussen Mike en Harvey, Mike's geheim en de ontwikkelingen binnen Pearson Specter.

De relatie tussen Mike en Harvey hebben ze nu in stand weten te houden door ze tegenover elkaar te zetten in het gevecht om dit bedrijf. Maar de vraag is hoe lang ze dat vol gaan houden. Die twee kunnen moeilijk constant tegenover elkaar komen te staan. Dus om die relatie in stand te houden zal Mike op een of andere manier terug moeten richting Pearson Specter.
Dit hoeft zeer zeker niet perse. In bijv. The Good Wife, wat toevallig ook een advocaten-setting heeft, splitsen bepaalde mensen zich ook af, en beginnen ze een eigen kantoor. Soms komen ze elkaar tegen, soms niet. Er zijn wel lijntjes, ze kennen elkaar, soms gebruiken ze dezelfde bronnen, er is een persoonlijke relatie tussen verschillende mensen, etc.

Onder de vleugels van Harvey was Mike prima tevreden. Hij was er eerder weg en begon zelfs met Litt samen te werken, waarop Harvey hem weer terugnam tot tevredenheid van Mike. Nièt onder Harvey werken is sowieso geen optie, aangezien Harvey hem steeds beschermt. Een andere partner gaat dat natuurlijk niet doen.

quote:
Ik zou het ook leuker vinden als ze met creatievere oplossingen zouden komen om de show interessant te houden maar daar staat USA Network niet echt bekend om.
Dit is inderdaad een gegeven, dat ze gewoon altijd het concept zo veel mogelijk hetzelfde willen houden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 22 juni 2014 @ 17:49:07 #77
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_141413489
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 02:24 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dit hoeft zeer zeker niet perse. In bijv. The Good Wife, wat toevallig ook een advocaten-setting heeft, splitsen bepaalde mensen zich ook af, en beginnen ze een eigen kantoor. Soms komen ze elkaar tegen, soms niet. Er zijn wel lijntjes, ze kennen elkaar, soms gebruiken ze dezelfde bronnen, er is een persoonlijke relatie tussen verschillende mensen, etc.

Die zaten toch wel erg veel steeds in dezelfde zaken. Wat met twee, elkaar bestrijdende, advocaten kantoren een stuk makkelijker te doen is dan tussen een advocaten kantoor en een investeringsbedrijf. Bovendien had je daar een groep die afbrak van het geheel, waardoor je veel meer overlap hebt dan alleen Mike die eigenlijk alleen met Harvey en Rachel echt een band heeft.
En na een seizoen lijkt ook daar de splitsing al weer opgeheven te gaan worden.
SPOILER: Finale The Good Wife
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de splitsing van TGW zag ik van te voren ook niet gebeuren dus wie weet verrast Suits me ook wel :)

quote:
Onder de vleugels van Harvey was Mike prima tevreden. Hij was er eerder weg en begon zelfs met Litt samen te werken, waarop Harvey hem weer terugnam tot tevredenheid van Mike. Nièt onder Harvey werken is sowieso geen optie, aangezien Harvey hem steeds beschermt. Een andere partner gaat dat natuurlijk niet doen.
Harvey is Named Partner, dus die zal sowieso nog wel boven Mike blijven staan. Ik zie Mike ook niet ineens een associate onder een andere advocaat worden. Maar terug onder Harvey is wel weer erg terug naar af. Dus als ze dingen toch een beetje anders willen doen zou Mike wat meer op zichzelf kunnen staan binnen Pearson Specter mocht hij terug komen. Dat zou ook de positie van Rachel in stand houden. Anders moet zij ook weer ergens anders ondergebracht worden. Hoewel dat zou kunnen bij de nieuwe partner, als deze het eens wel een tijdje overleefd.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 22 juni 2014 @ 17:55:42 #78
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141413746
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 17:49 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Die zaten toch wel erg veel steeds in dezelfde zaken. Wat met twee, elkaar bestrijdende, advocaten kantoren een stuk makkelijker te doen is dan tussen een advocaten kantoor en een investeringsbedrijf.
Klopt, had ik geen rekening mee gehouden.

quote:
Bovendien had je daar een groep die afbrak van het geheel, waardoor je veel meer overlap hebt dan alleen Mike die eigenlijk alleen met Harvey en Rachel echt een band heeft.
Maar Harvey is natuurlijk ook het centrum van alles daar qua verhaal. Derest is gewoon opvulsel.

quote:
Harvey is Named Partner, dus die zal sowieso nog wel boven Mike blijven staan. Ik zie Mike ook niet ineens een associate onder een andere advocaat worden. Maar terug onder Harvey is wel weer erg terug naar af. Dus als ze dingen toch een beetje anders willen doen zou Mike wat meer op zichzelf kunnen staan binnen Pearson Specter mocht hij terug komen. Dat zou ook de positie van Rachel in stand houden. Anders moet zij ook weer ergens anders ondergebracht worden. Hoewel dat zou kunnen bij de nieuwe partner, als deze het eens wel een tijdje overleefd.
Op zich kreeg Mike ook veel vrijheden onder Harvey. Het was geen reguliere associate, hij sprak met clienten en ging ook zelf op onderzoek uit. Dus ze werken al soort van naast elkaar. Maar meer dan associate qua titel kan Mike dus niet worden zolang hij geen echte advocaat is er beschermd moet worden door Harvey en evt. Jessica.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:19:41 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_141476184
wordt dit weer zo'n half seizoen voor de pauze?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:21:27 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_141476256
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:24 schreef Luxx het volgende:

[..]

Die 'set' is eigenlijk niet meer dan 2 bureau's en wat glazen muurtjes toch? Ik vond het er niet heel erg aangekleed en permanent uitzien...
iedereen ziet toch dat dat gewoon jessica's kantoor en de associates kantoor is met andere inrichting?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:37:30 #81
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_141476764
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 17:49 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Die zaten toch wel erg veel steeds in dezelfde zaken. Wat met twee, elkaar bestrijdende, advocaten kantoren een stuk makkelijker te doen is dan tussen een advocaten kantoor en een investeringsbedrijf. Bovendien had je daar een groep die afbrak van het geheel, waardoor je veel meer overlap hebt dan alleen Mike die eigenlijk alleen met Harvey en Rachel echt een band heeft.
En na een seizoen lijkt ook daar de splitsing al weer opgeheven te gaan worden.
SPOILER: Finale The Good Wife
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de splitsing van TGW zag ik van te voren ook niet gebeuren dus wie weet verrast Suits me ook wel :)

[..]

Harvey is Named Partner, dus die zal sowieso nog wel boven Mike blijven staan. Ik zie Mike ook niet ineens een associate onder een andere advocaat worden. Maar terug onder Harvey is wel weer erg terug naar af. Dus als ze dingen toch een beetje anders willen doen zou Mike wat meer op zichzelf kunnen staan binnen Pearson Specter mocht hij terug komen. Dat zou ook de positie van Rachel in stand houden. Anders moet zij ook weer ergens anders ondergebracht worden. Hoewel dat zou kunnen bij de nieuwe partner, als deze het eens wel een tijdje overleefd.
Er werd vorig seizoen al gehint dat Eric Woodall er jaren en jaren voor uittrekt om iemand te slopen.
MIke is weggegaan, en heeft daardoor gezorgd dat Eric Woodall niets meer kan (illusie, hij was immers in dienst etc etc, is gewoon een aardige plothole waar aardig overheen gekeken wordt). Mike kan in deze hoedanigheid dus nooit meer terugkomen, daar hebben de schrijvers iig wél voor gekozen.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 08:24:20 #82
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_141479382
Eerste 3 seizoenen achter elkaar gekeken, heb minder zin in afleveringen per week. Misschien gewoon wachten dan
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:21:05 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_141480286
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 08:24 schreef SunChaser het volgende:
Eerste 3 seizoenen achter elkaar gekeken, heb minder zin in afleveringen per week. Misschien gewoon wachten dan
ga jij gewoon sesamstraat kijken jonguh!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 09:21:43 #84
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_141480302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ga jij gewoon sesamstraat kijken jonguh!
Daar wacht ik ook altijd tot er een heel seizoen online staat :9
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:35:30 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141480579
Ik wacht ook met het nieuws kijken tot er zo'n jaaroverzicht is. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 09:41:08 #86
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_141480696
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:35 schreef shiznuts het volgende:
Ik wacht ook met het nieuws kijken tot er zo'n jaaroverzicht is. :P
Ik ben gewoon verwend dat ik Suits pas twee maanden geleden ontdekte, net zoals ik Orange is the new black pas 4 weken geleden ondekte
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:43:59 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141480755
Jij ook al? Heb ook Orange is the new black zo'n beetje rond die tijd ontdekt. :D
Maar is toch ook een Netflix-serie? Dan is het sowieso meteen beschikbaar, niet? Wel mooi systeem, dat.
Kun je je voorstellen dat GoT een Netflix-serie was en een heel seizoen meteen online stond? :P Dan was ik meteen een week of wat heel onproductief gok ik zo. _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 09:45:26 #88
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_141480792
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Jij ook al? Heb ook Orange is the new black zo'n beetje rond die tijd ontdekt. :D
Maar is toch ook een Netflix-serie? Dan is het sowieso meteen beschikbaar, niet? Wel mooi systeem, dat.
Kun je je voorstellen dat GoT een Netflix-serie was en een heel seizoen meteen online stond? :P Dan was ik meteen een week of wat heel onproductief gok ik zo. _O-
Daarom trek ik wekelijkse series niet meer, zelfde Orphan Black, eerste seizoen in 1 week gekeken, nu volg ik t via het topic. Suits ga ik nog wel kijken maar spoilers lezen boeit me niet :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:47:10 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_141480831
in suits gebeurt sowieso nooit iets schokkends.
harvey wint altijd, louis verliest altijd, jessica walst overal doorheen en donna is altijd baas.
mike komt altijd in de problemen en rachel is domme eyecandy.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 13:03:36 #90
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_141486247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef Maanvis het volgende:
in suits gebeurt sowieso nooit iets schokkends.
harvey wint altijd, louis verliest altijd, jessica walst overal doorheen en donna is altijd baas.
mike komt altijd in de problemen en rachel is domme eyecandy.
Seizoen 3 werd helaas de soap die je hier beschrijft, seizoen 1 was top en 2 gewoon leuk.

Ep1 van S4 vond ik beter maar er gebeurde weer veel van t zelfde. Maar goed, in Mad Men gebeurt nog minder (afgaande op S1 en deel 2, daarna gestopt)
  woensdag 25 juni 2014 @ 00:20:30 #91
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141518271
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 08:24 schreef SunChaser het volgende:
Eerste 3 seizoenen achter elkaar gekeken, heb minder zin in afleveringen per week. Misschien gewoon wachten dan
Seizoen 3 was aardig veel gejank ja.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141533782
Vanavond S04E03 ^O^

Eerdere 3 seizoenen in een goeie week weggekeken, maar zie er toch wel een beetje tegenop om nu steeds een week te wachten. Goeie serie, alleen S03 viel ook mij wel een beetje tegen.

Zelden 3 zulke bazen in een serie gezien, Louis, Harvey én Donna :9~

[ Bericht 22% gewijzigd door zlotka op 25-06-2014 17:16:45 ]
Trotse Twentenaar
pi_141537779
Tweede helft van seizoen 3 vond ik juist weer heel goed.
pi_141537798
Of nou ja, in ieder geval beter dan de eerste helft.
pi_141571201
Laatste aflevering was wel oke, lijkt een beetje stilte voor de storm. Ben benieuwd wat er gaat komen. Denk of iets tussen Mike en Harvey, of tussen Rachel en Logan.

Nu 2 weken wachten op de nieuwe ivm. 4 July volgende week :'(
Trotse Twentenaar
  donderdag 26 juni 2014 @ 18:04:08 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141582925
Vond het wel een prima aflevering. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 26 juni 2014 @ 18:13:35 #97
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141583242
Ik op zich ook wel. Stoorde me aan dat gedoe tussen Jessica, Jeff en Louis, waarbij Louis als een soort kind behandeld werd, maar daar deden ze vervolgens wel wat mee, hoewel dat iets is dat we nu al meerdere keren hebben zien terugkomen rondom Louis. Ik had het wel wat gevonden wanneer Jeff daarop echte toenadering had gezocht met Louis, zodat Louis tenminste één iemand heeft waar hij een positieve verstandhouding mee heeft behalve zijn assistent.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_141722828
Middag! Nieuw hier en ontken niet dat ik gezocht heb op fora waar Suits fans schuilen .

Ik heb onlangs een bulk aan mokken besteld die voorkwamen in de aflevering 9 van seizoen 3 en heb er een boel aan vrienden kunnen geven/verkopen maar heb er nog een stuk of 15 over.

Betreft deze mok: http://www.nbcuniversalst(...)/detail.php?p=465806

Weet niet of dit mag en of jullie hier kwade wil achter zien, dan mag deze post namelijk verwijderd worden.

Ik hoef er geen winst op te maken en verkoop ze dus voor $15 en de verzendkosten zijn voor jou :)

PM of mail me op brinkytinky@gmail.com als je er 1 wilt en we regelen het wel.

Ajuu!
#TEAMLITT
  maandag 30 juni 2014 @ 14:35:06 #99
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_141722970
quote:
14s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:31 schreef Brinkytinky het volgende:
Middag! Nieuw hier en ontken niet dat ik gezocht heb op fora waar Suits fans schuilen .

Ik heb onlangs een bulk aan mokken besteld die voorkwamen in de aflevering 9 van seizoen 3 en heb er een boel aan vrienden kunnen geven/verkopen maar heb er nog een stuk of 15 over.

Betreft deze mok: http://www.nbcuniversalst(...)/detail.php?p=465806

Weet niet of dit mag en of jullie hier kwade wil achter zien, dan mag deze post namelijk verwijderd worden.

Ik hoef er geen winst op te maken en verkoop ze dus voor $15 en de verzendkosten zijn voor jou :)

PM of mail me op brinkytinky@gmail.com als je er 1 wilt en we regelen het wel.

Ajuu!
Mag hier denk ik niet.

http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/9

Maak daar even een topic aan, daar mag het wel.
pi_141723167
Ok gedaan, thanks!
#TEAMLITT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')