abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 maart 2017 @ 00:28:14 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_169737292
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #379 De lente is
Mag de tt iets anders worden?
Droge hap
Dan maar :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 24 maart 2017 @ 07:40:07 #252
221912 minilot
Nancy boy
pi_169738939
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #379 Droge hap!
Mag de tt iets anders worden?
Droge hap
Dan maar :D
It iz done! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_169761489
Zou iemand link kunnen geven van het kookboekentopic?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:50:34 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169761505
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou iemand link kunnen geven van het kookboekentopic?
Google, kookboekentopic fok forum
Eerste hit
CUL / Het grote kookboekentopic deel 4
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169762283
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Google, kookboekentopic fok forum
Eerste hit
CUL / Het grote kookboekentopic deel 4
Ik ben dol op mijn telefoon maar Google werkt daar niet echt :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zaterdag 25 maart 2017 @ 10:05:58 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169762366
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ben dol op mijn telefoon maar Google werkt daar niet echt :')
Het terugvinden van topics is soms best lastig ja, ook via Google :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169783960
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 10:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het terugvinden van topics is soms best lastig ja, ook via Google :)
”site:forum.fok.nl” tevoegen aan de zoektermen scheelt een boel bij lastiger te vinden topics. En eventueel "intitle:cul" om bijv. enkel in CUL te zoeken.
http://www.google.nl/sear(...)Acul+kookboekentopic

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2017 04:50:42 ]
pi_170537574
Waarom heeft dit geval nog postrechten?
CUL / christelijke patat, religeuse patat!
pi_170538353
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 08:44 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heeft dit geval nog postrechten?
CUL / christelijke patat, religeuse patat!
Hehe, check het feedbackforuk eens.
pi_170539978
Kunnen de modjes niet ff ingrijpen in dit topic: CUL / De Surinaamse keuken

Ik denk niet dat TS gewild had dat het een soort e-penis wedstrijd wordt over wie het beste weet wat de definitie is van lekker Surinaams eten.
  donderdag 4 mei 2017 @ 13:26:17 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170680606
The love you take is equal to the love you make.
pi_170686720
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172894421
In het FAQ topic staan nog contactgegevens van oude mods en die van onze nieuwe godin ontbreekt.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:41:28 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_172895266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:48 schreef MCH het volgende:
In het FAQ topic staan nog contactgegevens van oude mods en die van onze nieuwe godin ontbreekt.
Met de OP van de oer-godin van CUL.
Vooral zo houden. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_172895298
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Met de OP van de oer-godin van CUL.
Vooral zo houden. O+
Prima maar ik heb werkelijk waar nog nooit van Mord_Sith gehoord en die moet 2 jaar geleden nog mod geweest zijn. Dus dat mag er wel uit. :P
pi_174258756
Joehoe dat Marks & spencers topic. Ik weet dat jullie liever in de SC zitten maar pas het even aan. Ik krijg valse hoop CUL / Marks & Spencer mogelijk weer naar Nederland
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174258864
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:22 schreef Soury het volgende:
Joehoe dat Marks & spencers topic. Ik weet dat jullie liever in de SC zitten maar pas het even aan. Ik krijg valse hoop CUL / Marks & Spencer weg uit Nederland
Goeie!
Spoilers!
pi_174258965
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Goeie!
SNIF Ik ging er voor de pork pie's
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 15 oktober 2017 @ 10:48:44 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174427987
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2017 10:14 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Om het even LS maar het begint wel op te vallen dat jij meer dan bijvoorbeeld een Isabeau je teveel laat gelden als mod en dan in een opvallende manier die geheel haaks staat op hoe Isabeau het deed.
Ik ben Isabeau niet :) Ik ben veel vaker online en dat zal schelen. Moderatie heeft vaak alleen maar zin op het moment suprême en dan helpt het als je vaker meeleest. Er zijn in dit subforum maar een paar modacties per week nodig. Jij bent daar inderdaad regelmatig bij betrokken. Dat was in de tijd van Isabeau niet anders.

quote:
En dan bedoel ik dus het opnemen voor lui die heel goed weten, en al langer in CUL vertoeven, hoe het eraan toegaat en bewust nalaten zich een beetje aan te passen zoals in deze met Heiden6 zijn post. Je deed het ook in een andere post waarin je zei dat er niet zo erg op elkaar gevit moest worden. Het was trouwens je collega mod van SHO die zich ineens weer in CUL vertoonde om redenen die nergens toe deden dan alleen om te komen etteren. ( je had toen je bijvoorbeeld kunnen verdiepen waarom er zo op hem wordt gereageerd door velen w.o.ik.)
Het gaat niet over Heiden6 of om wat mijn collega al dan niet gezegd heeft (weet even niet waar je het over hebt). Heiden6 gaf inderdaad een zeer matige review. Golfer vroeg netjes om meer info en die werd gegeven.
CUL is niet alleen voor de insiders, niet alleen voor de mensen die veel posten, veel uit eten gaan of alles lezen. CUL is voor iedereen. Iedereen moet zich vrij voelen om hier te posten. Als er vaak negatief gedaan wordt tegen users die hier minder vaak komen of zelfs tegen nieuwelingen, heeft dat een afschrikwekkende werking en dat is voor niemand goed.
quote:
Dat Robin, ik of anderen vervolgens een opmerking plaatsen richting Heiden6 als gewoon advies,zonder verwijt o.i.d., en meneertje dan ineens beledigd is omdat er iets tegen hem wordt gezegd wat hem niet welgevallig is, valt geheel op zijn conto bij te schrijven en laat zien dat hij erg weinig incasseringsvermogen heeft en vindt dat alles op zijn manier moet en anders "jammer dan".
Jij bent werkelijk de aller-, allerlaatste die iets moet zeggen over beledigd zijn, weinig incasseringsvermogen hebben en vinden dat alles op andermans manier moet ;)
quote:
Nou zou dat gelden als je al wat hebt bijgedragen in dit subforum, maar als je met name lurkt, vervolgens wil meedoen en je dondersgoed weet hoe het er dus aan toe gaat en dan dit nalaat in een recensie en er wordt iets van gezegd als advies door anderen, dan ben je doelbewust bezig gewoon je luiheid te etaleren en kan je inderdaad beter wegblijven.
Allemaal aannames.
quote:
Immers een paar plaatjes schieten of soortgelijke foto's van de website met benoeming plaatsen is voor een recensie toch niet teveel gevraagd? Alleen het menu neerpennen en tekst in de trant van " het was lekker " is goed voor het algemene eet-drink topic.
Dat heeft hij nu geleerd. Hij komt vast niet meer terug. En andere lurkers wellicht ook niet.
quote:
Of zou jij - om in ene metafoor te spreken - het leuk vinden als jij mij uitnodigt in je huis en ik ga even de opzet van je meubels herstructureren gewoon omdat ik het beter vind en geen zin heb in de opstelling zoals jij die in jouw huis hebt neergezet. Nou zo moet je dus CUL subforum en dat topic ook zien en waarom men reageert zoals men reageert.
Het lijkt er op dat jij denkt dat jij mag bepalen hoe CUL gestructureerd is. Dat mag jij niet. Dat mag ik ook niet. Jij mag posten en ik mag er voor zorgen dat CUL leuk is voor zo veel mogelijk mensen. That's all :)
Spoilers!
pi_174428391
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

en ik mag er voor zorgen dat CUL leuk is voor zo veel mogelijk mensen. That's all :)
En dat is het dus totaal niet. Volgens mij heb je geen besef hoe hinderlijk een aantal elitaire vaste posters zijn voor buitenstaanders en hoe ze worden uitgekotst door de rest van FOK!
  zondag 15 oktober 2017 @ 11:13:49 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174428457
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:10 schreef Mansjester het volgende:

[..]

En dat is het dus totaal niet. Volgens mij heb je geen besef hoe hinderlijk een aantal elitaire vaste posters zijn voor buitenstaanders en hoe ze worden uitgekotst door de rest van FOK!
Wat stel je voor dat ik daar aan doe? Ik ben oprecht benieuwd :)

Ik besef dat een aantal mensen nogal overdadig aanwezig zijn. Maar de FA's kunnen hen niet wegsturen vanwege hun hinderlijke online persoonlijkheden als ze de policy niet overtreden.
Spoilers!
pi_174428700
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat stel je voor dat ik daar aan doe? Ik ben oprecht benieuwd :)

Ik besef dat een aantal mensen nogal overdadig aanwezig zijn. Maar de FA's kunnen hen niet wegsturen vanwege hun hinderlijke online persoonlijkheden als ze de policy niet overtreden.
Het is ook lastig idd. Het laatste wat je wilt is posts verwijderen, puur omdat je het vervelend is. Dat is niet het doel van een vrij forum. Als het niet tegen de regels is kan je ze niet verwijderen nee.

Ik zou die omhooggevallen personen DM'en en uitleggen dat ze niet altijd hun snobistische gedrag hoeven te vertonen. Maar daar leven die mensen van, dus zal wel niet snel veranderen :)
  zondag 15 oktober 2017 @ 11:24:44 #273
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174428722
Uitgekotste, irritante, elitaire, vaste posters. *O*
  zondag 15 oktober 2017 @ 11:30:04 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174428847
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:23 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Het is ook lastig idd. Het laatste wat je wilt is posts verwijderen, puur omdat je het vervelend is. Dat is niet het doel van een vrij forum. Als het niet tegen de regels is kan je ze niet verwijderen nee.

Ik zou die omhooggevallen personen DM'en en uitleggen dat ze niet altijd hun snobistische gedrag hoeven te vertonen. Maar daar leven die mensen van, dus zal wel niet snel veranderen :)
Dan krijg je dus een discussie over wat snobistisch of irritant is. Dat is voor iedereen verschillend. Er zijn ook een aantal users die door anderen als irritant worden bestempeld maar die toch zeer regelmatig fijne tips en trucs posten. 100% irritant is maar een enkeling.

Er wordt uiteraard wel regelmatig een en ander via DM en PM besproken met users.
Spoilers!
pi_174428918
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dan krijg je dus een discussie over wat snobistisch of irritant is. Dat is voor iedereen verschillend. Er zijn ook een aantal users die door anderen als irritant worden bestempeld maar die toch zeer regelmatig fijne tips en trucs posten. 100% irritant is maar een enkeling.

Er wordt uiteraard wel regelmatig een en ander via DM en PM besproken met users.
Nou ja. Ik lees net een topic waarin je je favoriete chocola moet posten. Iemand post koetjesrepen ofzo, waarop Pietverdriet ofzo meteen reageert dat het geen échte chocola is.

99% van Nederland ervaart dat als chcocola, maar hij moet weer melden dat het geen chocola is. Ik vind dat vrij snobistisch ja. En uiteindelijk draagt dat imo niet bij aan een leuk subforum :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')