abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139845622

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Laat je niet zo opnaaien joh!
pi_139845660
*giffelegniffelegnif*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139845714
quote:
5s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Hnng, to send chick pikante foto van torso, or not to send..?
pi_139845803
FFS :')

Waarom denk je dat we het de eerste keer negeerden? :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_139845843
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
FFS :')

Waarom denk je dat we het de eerste keer negeerden? :')
Omdat jullie eigenlijk ook wel graag een exemplaar willen maar niet durfden te vragen ;( :'(
pi_139845977
Sam, je probeert te hard, ook al is het grappig bedoeld. Ik bedoel, zelfs de verminkte fatties gaan je dan zitten ontwijken.
pi_139846060
quote:
3s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Sam, je probeert te hard, ook al is het grappig bedoeld. Ik bedoel, zelfs de verminkte fatties gaan je dan zitten ontwijken.
*boks*
pi_139846203
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef yats het volgende:
Herkenbaar probleem weiss. En ja, ik ben nog steeds niets opgeschoten met de crush ondanks dat ik gisteren in een lichtelijk aangeschoten bui de moed had om te vragen hoe ze over mij dacht. Maar daar dus (nog steeds) geen reactie op gehad, ondanks de verder drukke dag qua heen en weer appen. |:(

p.s. Morgen ga ik met haar naar jouw stad, heb je nog tips voor me?
Als je weet wat het probleem is, waarom werk je er dan verdomme niet aan? Wat voor tips wil je nog meer dan? 8)7

Er bestaan geen magic tricks ofzo, gew doen, op je bek gaan, nog een keer doen. En dat een keertje of 100.

Serieus yats, je lijkt me echt een toffe gozer maar als je een vriend van me was geweest had je allang een trap onder je kont van me gehad (letterlijk).

Dafuq, je bent verdomde aangeschoten en het meest wilde wat je kan uithalen is vragen hoe zij over jou denkt? Man, hoeveel signalen heb je nog nodig? Ze brengt toch tijd met je door? Wil je een schriftelijk rapport van haar gevoelens om er helemaal zeker van te zijn?

En als je morgen toch naar Rotterdam komt; je weet wat de mentaliteit hier is? Rotterdams motto enzo? ^O^
pi_139846208
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*
Hejje nog wat/iemand leuks gedaan?
pi_139846266
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Omdat jullie eigenlijk ook wel graag een exemplaar willen maar niet durfden te vragen ;( :'(
Heb er wel een nympho mee weten te strikken ;)
Dus het werkt zeker. Ik twijfel in deze alleen :o
pi_139846417
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Heb er wel een nympho mee weten te strikken ;)
Dus het werkt zeker. Ik twijfel in deze alleen :o
Vraagt ze om een foto van je? Heb je er al één van je hoofd gestuurd? Spreek je haar langer dan vandaag? Heb je een fantastisch lichaam? Als alle vragen positief te beantwoorden zijn en je wil pronken met je lijf: doen. Anders niet. Of zet hem hier neer, dan geven wij wel een oordeel.
pi_139846457
quote:
17s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef clumsy_clitloos het volgende:

[..]

pi_139846560
quote:
3s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vraagt ze om een foto van je? Heb je er al één van je hoofd gestuurd? Spreek je haar langer dan vandaag? Heb je een fantastisch lichaam? Als alle vragen positief te beantwoorden zijn en je wil pronken met je lijf: doen. Anders niet. Of zet hem hier neer, dan geven wij wel een oordeel.
Ok wacht
pi_139846614
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik voel je pijn homie, ik voel je pijn.
pi_139846706
Niet lullen maar poetsen!!!

Dus yats, bij goed weer, goed flesje bubbels bij de platenburg halen en dan aan de boompjeskade zitten, ijs halen bij de ijssalon op de meent (hoe dan ook altijd ongeacht het weer) en afhankelijk van de dranksoort waar ze van houdt biertje bij locus publicus, cocktail bij level of wijn bij 1nul8 bijvoorbeeld en hoe dan ook geen woorden maar daden O+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP zondag 11 mei 2014 @ 22:18:46 #16
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139846708
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139846750
quote:
17s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef clumsy_clitloos het volgende:

[..]

Wie ben jij nou weer? Zus van Clumsy_Clown?
pi_139846946
YOU CAN DO IT YATS *O* *O*

BATS YATS BATS
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Redactie FP zondag 11 mei 2014 @ 22:22:30 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139847015
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Wie ben jij nou weer? Zus van Clumsy_Clown?
Kloon van een clown?

Ja slecht, ik weet het :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139847079
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef MissGump het volgende:

Dus yats, bij goed weer, goed flesje bubbels bij de platenburg halen en dan aan de boompjeskade zitten, ijs halen bij de ijssalon op de meent (hoe dan ook altijd ongeacht het weer) en afhankelijk van de dranksoort waar ze van houdt biertje bij locus publicus, cocktail bij level of wijn bij 1nul8 bijvoorbeeld en hoe dan ook geen woorden maar daden O+
Thanks missgump

Ik had al een beeld in m'n hoofd van yats en weiss: hand in hand, kameraden.

Dit komt een stuk waarschijnlijker en ook vrij zinnig over. Doe er iets mee, yats. Als dit niet werkt: zoek een ander..
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_139847080
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef MissGump het volgende:

Dus yats, bij goed weer, goed flesje bubbels halen bij de platenburg halen en dan aan de boompjeskade zitten, ijs halen bij de ijssalon op de meent (hoe dan ook altijd ongeacht het weer) en afhankelijk van de dranksoort waar ze van houdt biertje bij locus publicus, cocktail bij level of wijn bij 1nul8 bijvoorbeeld en hoe dan ook geen woorden maar daden O+
Het wordt kutweer, dus ik zou eerder voor herfstige plannen gaan. Eten bij Opa, 's avonds op de banken binnen in Stalles hangen O+.
pi_139847143
Opa's wordt verbouwd.
pi_139847189
Blijf in godesnaam weg bij Hamburg. Madwoeste Alphamannen met baarden. Daar moet je, in die situatie, niet naast willen staan.
pi_139847246
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Opa's wordt verbouwd.
Het vel wordt allemaal weer even strakker getrokken?
pi_139847647
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blijf in godesnaam weg bij Hamburg. Madwoeste Alphamannen met baarden. Daar moet je, in die situatie, niet naast willen staan.
Wrom ben ik daar nog niet geweest? :o.

Ik zit te denken, maar kan serieus geen andere soort van romantische eetplekken bedenken hier. Roffa is op dat gebied best kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')