abonnement Unibet Coolblue
pi_139449699




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.









De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.



LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139449766
Dat de naam "Night King" al "uitgelekt" is, is geen ramp denk ik. Ten eerste zijn het de makers/HBO die de naam zelf naar buiten brengen dus is het geen spoiler.

Ten tweede bevat elk seizoen maar ca. 1 grote WW-scene (ivm kosten?) dus ik verwacht niet dat de King een (veel) terugkerend personage gaat worden.

Toevoegen aan het character schema lijkt me dan ook vooralsnog niet echt nodig.

Jammer dat we met de dood van Joffrey en de WW-scene nu al 2 van de wss grootste scenes gehad hebben ipv op het eind van het seizoen pas. Je moet er toch niet aan denken dat de laatste 2 a 3 eps fillers worden. :o
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139449775
quote:
12s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:18 schreef Verbal het volgende:

[..]

SPOILER :(

V.
_O-
Tails tell tales
pi_139449794
Hè, hè... eindelijk "Oathkeeper" als TT _O_ ^O^
Tails tell tales
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:33:48 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139449823
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:31 schreef Khaleesi het volgende:
Dat de naam "Night King" al "uitgelekt" is, is geen ramp denk ik. Ten eerste zijn het de makers/HBO die de naam zelf naar buiten brengen dus is het geen spoiler.

Ten tweede bevat elk seizoen maar ca. 1 grote WW-scene (ivm kosten?) dus ik verwacht niet dat de King een (veel) terugkerend personage gaat worden.

Toevoegen aan het character schema lijkt me dan ook vooralsnog niet echt nodig.
Maar als die WW's op den duur echt opmars gaan maken, dan kunnen ze t toch nooit meer beperken tot 1 afl per seizoen? :D Of gaat GRRM dara nu al schrijfsgewijs rekening mee houden? ;) :')

"Wacht, ik die die WW's wel ff minder belangrijk maken. Want anders trekt t HBO CGI-budget t in 2019 niet!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:34:28 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139449844
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:31 schreef Khaleesi het volgende:

Jammer dat we met de dood van Joffrey en de WW-scene nu al 2 van de wss grootste scenes gehad hebben ipv op het eind van het seizoen pas. Je moet er toch niet aan denken dat de laatste 2 a 3 eps fillers worden. :o
De andere seizoenen was t steeds aflevering 9 volgens mij, met de grootste klapper. :D
Nou, ze hebben wat leuks te overtreffen dan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:34:46 #7
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139449853
SPOILER: Waar de naam van die white walker vandaan komt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_139449870
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De andere seizoenen was t steeds aflevering 9 volgens mij, met de grootste klapper. :D
Nou, ze hebben wat leuks te overtreffen dan!
Gelukkig weet ik al dat er nog veul leuks gaat keumen. :7
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:36:07 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139449909
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:35 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik al dat er nog veul leuks gaat keumen. :7
Silence! I kill you, mother of Dragons! }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_139449927
quote:
12s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Silence! I kill you, mother of Dragons! }:|
Sorry, nee, de komende 6 eps worden fillers. :')
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:37:34 #11
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139449955
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:31 schreef Khaleesi het volgende:
Dat de naam "Night King" al "uitgelekt" is, is geen ramp denk ik. Ten eerste zijn het de makers/HBO die de naam zelf naar buiten brengen dus is het geen spoiler.

Ten tweede bevat elk seizoen maar ca. 1 grote WW-scene (ivm kosten?) dus ik verwacht niet dat de King een (veel) terugkerend personage gaat worden.

Toevoegen aan het character schema lijkt me dan ook vooralsnog niet echt nodig.

Jammer dat we met de dood van Joffrey en de WW-scene nu al 2 van de wss grootste scenes gehad hebben ipv op het eind van het seizoen pas. Je moet er toch niet aan denken dat de laatste 2 a 3 eps fillers worden. :o
De makers zeiden dat er dit seizoen meerdere 'episode nines' zouden zijn. :Y

Ik verwacht overigens dat de White Walkers later nog wel vaker voor gaan komen. Ik denk dat de aandact steeds meer van de Game of Thrones naar de White Walkers en draken zal verschuiven.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:38:18 #12
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139449978
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:36 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Sorry, nee, de komende 6 eps worden fillers. :')
Gelukkig :P Want anders zat ik iedere aflevering: "Oeh oeh, nu komt er iets! Want Khaleesi zei...." :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:39:30 #13
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_139450011
Night King is definitly een spoiler voor de boeklezers.

Nu worden de boeklezers eens een keer gespoiled door de tv-serie :D
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_139450024
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De makers zeiden dat er dit seizoen meerdere 'episode nines' zouden zijn. :Y

Ik verwacht overigens dat de White Walkers later nog wel vaker voor gaan komen. Ik denk dat de aandact steeds meer van de Game of Thrones naar de White Walkers en draken zal verschuiven.
Is ook mijn idee (alhoewel ik het óók wel zie gebeuren dat het verhaal opeens toch weer een hele andere wending krijgt :') ), maar Ang3l maakte wat dat aangaat net wel een goede opmerking over de enorme kosten die dat met zich mee zou brengen...
Tails tell tales
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:40:17 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139450029
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:39 schreef DustPuppy het volgende:
Night King is definitly een spoiler voor de boeklezers.
Nou, maar die komen hier gelukkig niet. Want dit is uitsluitend het TV topic :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:40:57 #16
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_139450051
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, maar die komen hier gelukkig niet. Want dit is uitsluitend het TV topic :P
Die komen hier wel!

Ik vind het leuk om de theorieën van de 'Unsullied' te lezen :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:42:00 #17
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_139450094
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Is ook mijn idee (alhoewel ik het óók wel zie gebeuren dat het verhaal opeens toch weer een hele andere wending krijgt :') ), maar Ang3l maakte wat dat aangaat net wel een goede opmerking over de enorme kosten die dat met zich mee zou brengen...
...want dat kunnen ze inmiddels niet betalen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139450200
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

...want dat kunnen ze inmiddels niet betalen?

V.
Nou, dat is mijns inziens toch de vraag ja. Het budget moet dan opeens wel héél erg omhoog. Ze hebben nou al niet eens geld genoeg om de battles echt te laten zien lijkt het, dus... Maar goed, ik ga er maar vanuit dat ze daar al wel rekening mee hebben gehouden ofzo :')
Tails tell tales
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:45:02 #19
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139450211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Is ook mijn idee (alhoewel ik het óók wel zie gebeuren dat het verhaal opeens toch weer een hele andere wending krijgt :') ), maar Ang3l maakte wat dat aangaat net wel een goede opmerking over de enorme kosten die dat met zich mee zou brengen...
Ik denk dat het wel scheelt dat CGI steeds goedkoper wordt. Ik kan me ook voorstellen dat ze in de TV-serie de white walkers meer een klein clubje leiders laten zijn, die vooral wights gebruiken om voor zich te vechten, terwijl de boeken hele legers White Walkers kunnen gebruiken. Ik denk wel dat Wights een stuk goedkoper zijn dan White Walkers.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:45:33 #20
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_139450231
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
andere seizoenen was t steeds aflevering 9 volgens mij, met de grootste klapper.
Nou, ze hebben wat leuks te overtreffen dan!
seizoen 1 onthoofdin eddard stark
seizoen 2 battle in Black water
seizoen 3 red wedding
dus ben idd benieuwd naar aflverering 9 van seizoen 04.

ik gok op de aanval van mance reader ( of hoe je het ook schrijft) op castle black
mee bekant vangde gin haas.
pi_139450434
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:45 schreef kawa4 het volgende:
ik gok op de aanval van mance reader ( of hoe je het ook schrijft) op castle black
Zie characterplaatjes in OP. _O_ :7
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:51:06 #22
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_139450436
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:45 schreef kawa4 het volgende:

[..]

seizoen 1 onthoofdin eddard stark
seizoen 2 battle in Black water
seizoen 3 red wedding
dus ben idd benieuwd naar aflverering 9 van seizoen 04.

ik gok op de aanval van mance reader ( of hoe je het ook schrijft) op castle black
Dat verwacht ik eigenlijk ook. Althans iig de groep van Tormund en Ygritte die Castle Black in de rug aanvalt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:52:05 #23
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_139450466
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Zie characterplaatjes in OP. _O_ :7
:{
ik zit op het werk te op FOK!, en krijg die plaatjes niet te zien,
ik zal ze vanavond thuis wel een aanschouwen :Y
mee bekant vangde gin haas.
pi_139450513
Mooie op
pi_139450550
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Met Sand in je reet :P
Ik zou er niks op tegen hebben om een zomers dagje aan het strand door te brengen met de Sandsnakes hoor :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139450581
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:31 schreef Khaleesi het volgende:
Dat de naam "Night King" al "uitgelekt" is, is geen ramp denk ik. Ten eerste zijn het de makers/HBO die de naam zelf naar buiten brengen dus is het geen spoiler.
die redenering snap ik niet, het slaat op gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden, dus per definitie een spoiler, maarja na de laatste ep is het iig geen ramp zola sje zegt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139450592
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:32 schreef Forbry het volgende:
Hè, hè... eindelijk "Oathkeeper" als TT _O_ ^O^
;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139450641
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar als die WW's op den duur echt opmars gaan maken, dan kunnen ze t toch nooit meer beperken tot 1 afl per seizoen? :D Of gaat GRRM dara nu al schrijfsgewijs rekening mee houden? ;) :')

"Wacht, ik die die WW's wel ff minder belangrijk maken. Want anders trekt t HBO CGI-budget t in 2019 niet!"
ja dat is wel één van de gevaren dat er dreigt voor de boeklezers
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139451349
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

die redenering snap ik niet, het slaat op gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden, dus per definitie een spoiler, maarja na de laatste ep is het iig geen ramp zola sje zegt
Ik kan me vergissen maar volgens mij slaat het op gebeurtenissen die al lang gebeurd zijn op de extra's-dvd van een vorig GoT seizoen... :o

Laat ook maar, hoe minder posts er verspild worden aan spoilerdiscussies hoe beter. :Y

[ Bericht 10% gewijzigd door Khaleesi op 01-05-2014 14:23:21 ]
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139451631
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:16 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen maar volgens mij slaat het op gebeurtenissen die al lang gebeurd zijn op de extra's-dvd van een vorig GoT seizoen... :o
er wordt uiteraard in die history of westeros filmpjes het een en ander verteld over de ww's maar het lijkt me sterk dat er daarnaar verwezen gaat worden in de laatste ep van het seizoen, dat we de laatste ep een ww hebben gezien met een hoofd dat gevormd is als een kroon kan ik me voorstellen dat ze dan deze personage in de laatste ep gaan lanceren als "night king"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139451746
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

er wordt uiteraard in die history of westeros filmpjes het een en ander verteld over de ww's maar het lijkt me sterk dat er daarnaar verwezen gaat worden in de laatste ep van het seizoen, dat we de laatste ep een ww hebben gezien met een hoofd dat gevormd is als een kroon kan ik me voorstellen dat ze dan deze personage in de laatste ep gaan lanceren als "night king"
Ik kan je niet helemaal volgen.
Wat ik wel durf te garanderen is dat de naam "night king" voorlopig niet genoemd zal worden in de serie, daarvoor moet er eerst een treffen komen tussen de mensen en de WW's lijkt me.
Maar om het beestje nu alvast maar een naam te geven, lijkt me volkomen ongevaarlijk. Vooral ook omdat het kennen van de bijbehorende legende helemaal niks verandert aan het verhaal.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:29:47 #32
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139451797
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:16 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen maar volgens mij slaat het op gebeurtenissen die al lang gebeurd zijn op de extra's-dvd van een vorig GoT seizoen... :o

Laat ook maar, hoe minder posts er verspild worden aan spoilerdiscussies hoe beter. :Y
Dat gaat over een Sworn Brother die evil werd, al kan deze Night's King daar iets mee te maken hebben natuurlijk. In ieder geval komt de naam uit een officiële informatiebron van de TV-serie, dus lijkt mij geen spoiler.

Maar het is een twijfelgevalletje, aangezien de naam ook alweer uit de Viewer's Guide is geschrapt. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_139451873
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar het is een twijfelgevalletje, aangezien de naam ook alweer uit de Viewer's Guide is geschrapt. :P
Mja okee, ik ben bereid om er verder geen woord meer over te reppen hoor. :) Bij deze dus. :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:38:43 #34
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139452020
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:32 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Mja okee, ik ben bereid om er verder geen woord meer over te reppen hoor. :) Bij deze dus. :)
Jeej, laten we weer speculeren over wat de Wildlings gaan doen. :D

In aflevering 9 waarschijnlijk. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_139452164
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:38 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Jeej, laten we weer speculeren over wat de Wildlings gaan doen. :D

In aflevering 9 waarschijnlijk. ;)
Of wie Joffrey vergiftigd heeft! _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139452242
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Of wie Joffrey vergiftigd heeft! _O_
Is er al geklaagd over het accent van Carice?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:47:52 #37
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139452334
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Of wie Joffrey vergiftigd heeft! _O_
Mance Rayder zat daar natuurlijk achter, die kon Petyr hier voor strikken omdat Joffrey zijn stem steeds belachelijk maakte.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:49:14 #38
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_139452388
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is er al geklaagd over het accent van Carice?
Oh, dat accent kan écht niet... er is iets met de diftongen enzo... bleeurgh.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139452506
quote:
12s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Oh, dat accent kan écht niet... er is iets met de diftongen enzo... bleeurgh.

V.
"Fow dze nait iz dawk ent foel ov tewwows"
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:03:54 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139452902
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Of wie Joffrey vergiftigd heeft! _O_
Ik denk Cersie! :o :+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:04:23 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139452919
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is er al geklaagd over het accent van Carice?
Nee, maar wel over t feit dat de plasscene van Michiel niet full frontal was. Bij deze. }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:04:57 #42
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_139452932
Ja, maar hij plaste vast niet echt...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:13:17 #43
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_139453160
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:04 schreef Verbal het volgende:
Ja, maar hij plaste vast niet echt...

V.
Dat wordt een vraag tijdens een q&a met de cast. "Did you really pee?"
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:18:57 #44
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_139453311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Of wie Joffrey vergiftigd heeft! _O_
Dat was ik natuurlijk. Verjaardagscadeautje voor Arya.
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:25:40 #45
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139453513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:04 schreef Verbal het volgende:
Ja, maar hij plaste vast niet echt...

V.
Klopt, hij had al in zijn broek gezeken toen dat paard op hem af kwam. :P
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:32:46 #46
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139453708
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:04 schreef Verbal het volgende:
Ja, maar hij plaste vast niet echt...

V.
Klopt, hiervoor heeft men Peter Dinklage gebruikt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:58:36 #47
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139454490
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:13 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Dat wordt een vraag tijdens een q&a met de cast. "Did you really pee?"
Dat is al een vraag geweest in een interview met hem :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:59:02 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139454500
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Klopt, hiervoor heeft men Peter Dinklage gebruikt.
Ook wel Pee Tinklage genoemd :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:38:14 #49
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_139455537
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat is al een vraag geweest in een interview met hem :D
Haha, naja zeg :p
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:40:13 #50
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_139455600
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:18 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dat was ik natuurlijk. Verjaardagscadeautje voor Arya.
Valar Morghulis

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')