abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 april 2014 @ 21:55:18 #76
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_139287582
Is er iemand die een calin blue heeft die iemand die ik ken even mag lenen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_139287771
Webspider en KP, draagpapa's O+ Zoals iemand eens op d'r blog schreef: "Meer mannen zouden zich moeten realiseren hoe sexy het is als ze met een baby in de draagdoek de was ophangen", en zo is het :9~

En ook de andere foto's O+ Ik hou van draagplaatjes!
pi_139287835
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:02 schreef elamanilo het volgende:
Webspider en KP, draagpapa's O+ Zoals iemand eens op d'r blog schreef: "Meer mannen zouden zich moeten realiseren hoe sexy het is als ze met een baby in de draagdoek de was ophangen", en zo is het :9~

En ook de andere foto's O+ Ik hou van draagplaatjes!
:9~ . De mijnes vind het knopen zo lastig! Helaas..
♥ J & S
  zaterdag 26 april 2014 @ 22:12:09 #79
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_139288071
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef klaprooss het volgende:

[..]

:9~ . De mijnes vind het knopen zo lastig! Helaas..
En terecht. Net geprobeerd om een ruck te knopen, zonder al te veel succes.

Na de toss zat kuiken schuin op mn rug, en rechttrekken wil niet echt lukken. Kuiken gillen in mn oor, laat dat afknopen maar zitten :')

Maar de fwcc is toch niet lastig te knopen?

Wrapje om je middel, gekruisd naar je schouders, kindje erin plaatsen en afknopen maar, alsof je een lading vastsjort! ^O^
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zaterdag 26 april 2014 @ 22:13:47 #80
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139288120
Echt he? Ouderwets vlinders hoor :D ik liep een beetje te stuiteren van trots :@

Ik knoop voor hem klap. Ik coach m door de eerste stapjes, maar ik span en knoop de doek voor hem. Dat vindtie fijn! Op stal was de doek nog netter bij hem geknoopt als op de foto. Foto was poging 1 en bij een ander knopen is wel wennen :P

Zelf knopen komt misschien nog wel. Voorlopig ben ik er toch altijd bij als hij d'r in de doek wil, want anders is de baby ook niet bij hem O-) al moet ik zeggen dat ze het met doek zo fijn hadden samen dat het wellicht deuren opent!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139288156
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:12 schreef webspider het volgende:

[..]

En terecht. Net geprobeerd om een ruck te knopen, zonder al te veel succes.

Na de toss zat kuiken schuin op mn rug, en rechttrekken wil niet echt lukken. Kuiken gillen in mn oor, laat dat afknopen maar zitten :')

Maar de fwcc is toch niet lastig te knopen?

Wrapje om je middel, gekruisd naar je schouders, kindje erin plaatsen en afknopen maar, alsof je een lading vastsjort! ^O^
Tja je zou het denken.. hij kan het ook wel maar vind het maar onhandig,
We wachten maar tot mini wat groter is met een sterkere nek dan gaan we aan de slag met makkelijkere knopen voor vriend :D
♥ J & S
pi_139288211
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:13 schreef Kimpossible het volgende:
Echt he? Ouderwets vlinders hoor :D ik liep een beetje te stuiteren van trots :@

Ik knoop voor hem klap. Ik coach m door de eerste stapjes, maar ik span en knoop de doek voor hem. Dat vindtie fijn! Op stal was de doek nog netter bij hem geknoopt als op de foto. Foto was poging 1 en bij een ander knopen is wel wennen :P

Zelf knopen komt misschien nog wel. Voorlopig ben ik er toch altijd bij als hij d'r in de doek wil, want anders is de baby ook niet bij hem O-) al moet ik zeggen dat ze het met doek zo fijn hadden samen dat het wellicht deuren opent!
Haha ik help ook altijd hier.. maar wil niet zo'n juffie zijn :+ :')
En het voelt ook stoer je man met je baby O+ , wat voel je je dan rijk he!
♥ J & S
  zaterdag 26 april 2014 @ 22:19:10 #83
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139288315
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:15 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Haha ik help ook altijd hier.. maar wil niet zo'n juffie zijn :+ :')
En het voelt ook stoer je man met je baby O+ , wat voel je je dan rijk he!
Bij andere dingen loopt dat hier altijd uit op irritaties, maar volgens mij vindtie dit wel gezellig _O-

En juah! O+ mooie man, prachtige baby, blije mama!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139288540
Ik help hier ook met knopen indd. Daarom Interesse in een mei tai oid, want hoewel hij tijdens de zwangerschap zei dat hij alleen maar met een ergo ofzo zou dragen krabbelt hij nu terug en vind hij iets geknooptst toch fijner.

Maar leuk dat het zo'n succes was Kim! O+

Ik ben heel blij met de leendoek!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 april 2014 @ 22:25:56 #85
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_139288561
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:51 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Yes :D! eerste is een calin bleu.. toen het zo warm was wel lekker zo'n dunnetje :D.

Hoe beviel jullie curry *O*?
De curry (gebruikt) is een lekkere doek, maar tov de LF (nieuw) zijn er wel wat verschillen:

- De lf is wat stugger, waardoor de knoop minder glijdt, en dus beter blijft zitten
- De lf is warmer als de curry. Waar ik de curry nu in de zon goed kon hebben, hadden kuiken en ik het in de lf ècht te warm gehad vandaag.

Ik zou de lf tot zegmaar 20c dragen, en de curry tot 25 oid.

Voordeeltje van een doek die soepeler is, is wel dat je minder moet prutsen bij het ophijsen, omdat kuiken naar je navel staart :')
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:26:54 #87
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_139290536
Vraagje: heeft er hier iemand ervaring met een Connecta? Had er nog nooit van gehoord, maar wat ik zo zie, lijkt het me een heel fijn ding. En niet duur.
  zondag 27 april 2014 @ 09:47:30 #88
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_139296281
Zal ik 'm gewoon kopen? O-) Deze. Heb nu superveel reviews gelezen en echt alleen maar positief. Plus dat het me een goed teken lijkt dat ze constant 'out of stock' zijn.

En wat vinden jullie van de manier om een newborn erin te dragen? Met een 'accesory strap' het zitje verkleinen... Zie hier, pag 3 (dit schijnt ook wel gedaan te worden bij mei tai's). Lijkt dat handig? Plus zeggen ze dat, om het rugpand te verkorten, je de waistband een paar keer om kunt slaan. Het lijkt mij dat die opties wel kunnen werken... maar ik twijfel er toch een heel klein beetje door.

Ik zou deze drager dus willen aanschaffen om vanaf new born mee te dragen totdat de baby op m'n rug kan ik de Wompat :). (Mijn andere optie was Bondolino, maar die lijkt me zo kolossaal).

[ Bericht 27% gewijzigd door Fee-nix op 27-04-2014 09:54:17 ]
  zondag 27 april 2014 @ 10:05:59 #89
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139296537
Ik zou toch zeggen kies een drager waar ze echt direct in kunnen (dat is de connecta niet)
Dat omslaan enzo zit toch niet helemaal goed op maat in de praktijk

Er is maar 1 drager die echt compleet te verstellen is naar newborn en dat is de storchenwiege.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139296598
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 09:47 schreef Fee-nix het volgende:
Zal ik 'm gewoon kopen? O-) Deze. Heb nu superveel reviews gelezen en echt alleen maar positief. Plus dat het me een goed teken lijkt dat ze constant 'out of stock' zijn.

En wat vinden jullie van de manier om een newborn erin te dragen? Met een 'accesory strap' het zitje verkleinen... Zie hier, pag 3 (dit schijnt ook wel gedaan te worden bij mei tai's). Lijkt dat handig? Plus zeggen ze dat, om het rugpand te verkorten, je de waistband een paar keer om kunt slaan. Het lijkt mij dat die opties wel kunnen werken... maar ik twijfel er toch een heel klein beetje door.

Ik zou deze drager dus willen aanschaffen om vanaf new born mee te dragen totdat de baby op m'n rug kan ik de Wompat :). (Mijn andere optie was Bondolino, maar die lijkt me zo kolossaal).
Wij hebben de Bondolino, maar daar vind ik mijn kleintje echt idd nog te klein voor. Hij zit niet comfortabel met zijn beentjes iig, daar is de zak echt te breed voor nog.
  zondag 27 april 2014 @ 10:20:39 #91
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139296719
Ik ga nu fotos maken van de storchenwiege voor jullie op baby en dreumes peuter maat :D
Dan snappen jullie waarom de storchenwiege carrier zo fijn is
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 27 april 2014 @ 10:25:59 #92
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139296787
Peuter

Dreumes

Baby
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 27 april 2014 @ 10:31:56 #93
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139296888
Je kan de onderste en zijbanden zo klein maken dat echt de allerkleinste baby er in past.
Elke keer als het kind groeit dan maak je de banden wat losser.
Als het dan al op de grootste stand zit kan het ritsje ook open.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 27 april 2014 @ 10:31:58 #94
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139296889
*ontlurkt* die draagfoto's, geweldig O+

Als het ooit gaat lukken wil ik ook een draagdoek. Gisteren mijn petekind voor de 2 keer in de doek gedragen. Ik ben fan hoor, ik vond het knopen ook makkelijk gaan, stonden voor de Appie, op het bankje zat een vrouw en die was dat met volle verbazing aan het bekijken. Aan haar blik te zien vond ze het erg gaaf.
Wij wonen aan de grens en komen regelmatig in Duitsland en mij viel op dat daar best veel gedragen word
Be happy with the little things in life
  zondag 27 april 2014 @ 10:33:34 #95
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139296918
Alle "eerste" draagmerken zijn duits. ( didymos, hoppediz en storchenwiege)

quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gisteren mijn petekind voor de 2 keer in de doek gedragen
O+ O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 27 april 2014 @ 10:38:11 #96
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139296991
Aah dat verklaard, dat wist ik niet. Het viel me laatst al op, wel vaak icm een kinderwagen die dan vol ligt met tassen hahaha.
Be happy with the little things in life
  zondag 27 april 2014 @ 10:46:31 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139297128
DV O+
KuikenGuppy
pi_139297251
Valt mij ook op, ben veel in Duitsland en ik zie daar standaard manduca's ipv de bb's die je hier ziet.

Wat heerlijk droomvrouwtje! O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_139297360
Genieten he DV O+
pi_139298152
DV O+ !


Ik wil m'n Ellevill.. Ik ben ongeduldig o|O
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')