abonnement Unibet Coolblue
pi_138710376




De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.



iOS 7 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 18 september 2013 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4 en hoger en de vijfde generatie iPod touch.

Meer informatie




Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_138718679
Wat vinden jullie van de veroudering van telefoons? Ik vind dat dit eigenlijk super snel gaat!

Het is voor mij financieel lastig bij te blijven, had de eerste iphone toen de 3g die heb ik 4 jaar gebruikt tot die echt ondraaglijk sloom werd. Toen ongeveer anderhalf jaar geleden een iphone 4 gekocht en daar heb ik een beetje spijt van omdat die nu ook al weer traag aan het worden is.

Ook vraag ik me af of het wel goedkoper is om een tweedehands iphone te kopen want die zijn dan vaak al weer een jaar oud voor je ze koopt.

Hoelang doen jullie met een iphone?
Gegroet!
pi_138718987
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef Zspirit het volgende:
Hoelang doen jullie met een iphone?
2 Jaar. Daarna verkoop ik hem aan een halve zool die er bakken met geld voor over heeft waardoor die iPhone mij uiteindelijk helemaal niet zoveel heeft gekost.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:29:45 #4
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138719097
De iPhone 4 was anderhalf jaar geleden al een verouderd toestel. Je had een 4S moeten kopen, die zal veel langer meegaan qua prestaties. Helaas denken veel mensen dat de 4S en de 4 bijna hetzelfde zijn. Ik zou eerder beweren dat de 4S de grootste stap vooruit was in de geschiedenis van de iPhone. Er zit minder verschil tussen de 5S en 4S dan tussen de 4S en 4.
2000 light years from home
pi_138719138
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef Dimens het volgende:

[..]

2 Jaar. Daarna verkoop ik hem aan een halve zool die er bakken met geld voor over heeft waardoor die iPhone mij uiteindelijk helemaal niet zoveel heeft gekost.
Hmm, en koop je dan je nieuwe iphone bij de release?
Ik ben dus zon halve zool geweest dit keer, anderhalfjaar geleden een iphone 4 gekocht voor 250 euro had ik nooit moeten doen want hij is nu al sloom aan het worden en nog maar 100 euro waard of zo.
Het probleem is een beetje dat ik eenn heel fijn sim only abbonement heb waar ik niet van af wil, ik betaal 15 euro voor 400 min/sms en onbeperkt internet met fair use policy en 14,4 Mbps

quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:29 schreef Merkie het volgende:
De iPhone 4 was anderhalf jaar geleden al een verouderd toestel. Je had een 4S moeten kopen, die zal veel langer meegaan qua prestaties.
Inderdaad, maar hebben we weer van geleerd.
Ik denk dat ik een 5s ga kopen als de iphone 6 uitkomt.
Gegroet!
pi_138719210
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:31 schreef Zspirit het volgende:
Ik ben dus zon halve zool geweest dit keer, anderhalfjaar geleden een iphone 4 gekocht voor 250 euro had ik nooit moeten doen want hij is nu al sloom aan het worden en nog maar 100 euro waard of zo.

150 euro over anderhalf jaar is toch een fatsoenlijke deal?
People assume too much.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:37:08 #7
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138719273
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:31 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Inderdaad, maar hebben we weer van geleerd.
Ik denk dat ik een 5s ga kopen als de iphone 6 uitkomt.
Je hebt gewoon een beetje pech gehad. Zowel de 3G (niet 3GS, die was veel sneller) als de iPhone 4 waren geen bijzondere toestellen qua hardware. Sterker nog, het zijn relatief gezien de slechtste toestellen die Apple heeft uitgebracht qua performance. Zeker de 3G, die had precies dezelfde specificaties als de generatie daarvoor, maar dan met 3G en GPS.

Vanaf de 4S is Apple gestopt met het inbouwen van last year's hardware en zijn de iPhones echt zeer goed qua raw performance. Als je nu de nieuwste iPhone koopt is hij over 4 jaar nog steeds snel, ben ik van overtuigd.
2000 light years from home
pi_138719286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef Zspirit het volgende:
Wat vinden jullie van de veroudering van telefoons? Ik vind dat dit eigenlijk super snel gaat!

Het is voor mij financieel lastig bij te blijven, had de eerste iphone toen de 3g die heb ik 4 jaar gebruikt tot die echt ondraaglijk sloom werd. Toen ongeveer anderhalf jaar geleden een iphone 4 gekocht en daar heb ik een beetje spijt van omdat die nu ook al weer traag aan het worden is.

Ook vraag ik me af of het wel goedkoper is om een tweedehands iphone te kopen want die zijn dan vaak al weer een jaar oud voor je ze koopt.

Hoelang doen jullie met een iphone?
Ik mijn iPhone 4 denk ik een jaartje of 2, afgelopen december de 5s gekregen. Is met andere smartphones denk ik niet anders. Zit gewoon veel innovatie (en geld) in deze sector, dan gaat het al snel heel erg hard.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 10:40:43 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138719358
Ik deed 2 jaar met mijn 4s. En als er na een jaar een extreme verbetering is wil ik dat ook nog overwegen. Overigens denk ik dat je met een iphone zonder problemen 3 of 4 jaar kan doen, wat ik voor de snelheid waarmee deze branche gaat eigenlijk bizar lang vind.

Je dell laptop van 4 jaar oud is ook een traag stuk plastic geworden en een smartphone is gewoon een zakcomputer
  donderdag 10 april 2014 @ 10:41:02 #10
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_138719366
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:34 schreef very het volgende:

[..]

150 euro over anderhalf jaar is toch een fatsoenlijke deal?
Dit. Dat is nog geen 10 euro per maand voor de telefoon, te overzien als je de gemiddelde abonnementprijzen ziet.

Ik heb de afgelopen 4 jaar zo'n 10 iPhones gehad. Kocht een iPhone altijd via marktplaats, deed er een paar maanden mee, verkocht hem dan weer voor hetzelfde of meer door en kocht dezelfde dag eenzelfde voor minder of één type nieuwer voor ongeveer hetzelfde geld terug. Op die manier kostte de telefoons me nagenoeg niks. Hetzelfde deed ik in mindere mate voor familie en vrienden.

Als ik soms zie wat gasten om me heen neertellen nieuw voor Android telefoons, die na een jaar geen klote meer waard zijn, dan zijn iPhones gewoon enorm waardevast.
pi_138719459
Goede reacties allemaal!
Mij hoor je verder ook niet klagen hoor, mijn iphone 4 doet het nog prima maar ik niet voor lang. Denk dat die na de zomer de deur uit gaat. Maar inderdaad dan betaal ik gemiddeld 10 euro voor mijn telefoon per maand dat is ideaal want ik betaal voor mijn abonnement maar 15 euro dus 25 euro per maand, ideaal!

@bigsmurf, hoevaak doe je dit dan? Het lijkt mij dat je toch altijd wel bij moet leggen als je bijvoorbeeld een iphone 5 vekoopt en een 2ehands 5s wil komen.
Gegroet!
pi_138719569
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:31 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Hmm, en koop je dan je nieuwe iphone bij de release?
Nee. Als de iPhone er een tijdje is met een goede deal. Momenteel heb ik een abonnement waarmee ik uiteindelijk goedkoper uit ben dan wanneer ik geen nieuw abonnement zou hebben aangeschaft. En dan heb ik nog de prijs van de iPhone 5 als ik die verkoop. Kan ik dan vast ook weer zo'n ¤ 200,- voor krijgen.

Mijn MacBook Air is helemaal een mooi verhaal. Die had ik voor ¤ 719,- gekocht en na twee jaar voor ¤ 700,- weten te verkopen. Afschrijving van ¤ 19,- over twee jaar. Goedkoopste laptop ooit.

Dat was wel heel veel geluk hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 10:48:54 ]
pi_138719582
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Het wordt nu toch idd echt tijd voor een fiks grotere iPhone. Kan me voorstellen dat ze het huidige formaat ernaast blijven aanbieden, maar het is me toch echt te klein aan het worden.
Ik vind juist het compacte formaat van 3,5" of 4" groot zat. Ik heb een half jaar een Samsung Galaxy Nexus gehad met een 4.65" formaat en dit vond ik echt niet fijn beet houden danwel te gebruiken. Ik ging zelfs expres geen apps bovenin zetten zodat ik niet de telefoon naar boven hoefde te schuiven om normaal te kunnen gebruiken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is een 4S nog goed mee te leven tegenwoordig? Gaat om een tel voor mijn moeder, die nu sinds de release nog steeds de eerste Galaxy S heeft. Dat ding heeft het alleen vandaag begeven en ze stoorde zich al langer aan traagheid en crashes. Het toestel moet zo'n 2 a 3 jaar meegaan.
Mijn vriendin en ik maken met veel plezier gebruik van twee iPhone 4S toestellen met iOS7.1 erop. Draaien top. Ik raad je wel aan minimaal een 16GB versie te nemen (ben je volgens mij wel aangewezen op 2e hands, nieuw alleen nog 8GB versie) zodat je moeder aardig uit de voeten kan qua foto's/videos, muziek en app opslag. Wij hebben deze afgelopen jaar 2e hands gekocht en hebben er een ook al langer een bestaand Simyo sim-only abo bij voor 6,99 p/mnd voor 300 belminuten of smsjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door funrider op 10-04-2014 12:09:42 ]
  donderdag 10 april 2014 @ 10:50:52 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138719625
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:48 schreef funrider het volgende:

[..]

Ik vind juist het compacte formaat van 3,5" of 4" groot zat. Ik heb een half jaar een Samsung Galaxy Nexus gehad met een x formaat en dit vond ik echt niet fijn beet houden danwel te gebruiken. Ik ging zelfs expres geen apps bovenin zetten zodat ik niet de telefoon naar boven hoefde te schuiven om normaal te kunnen gebruiken.

[..]

Mijn vriendin en ik maken met veel plezier gebruik van twee iPhone 4S toestellen met iOS7.1 erop. Draaien top. Ik raad je wel aan minimaal een 16GB versie te nemen (ben je volgens mij wel aangewezen op 2e hands, nieuw alleen nog 8GB versie) zodat je moeder aardig uit de voeten kan qua foto's/videos, muziek en app opslag. Wij hebben deze afgelopen jaar 2e hands gekocht en hebben er een ook al langer een bestaand Simyo sim-only abo bij voor 6,99 p/mnd voor 300 belminuten of smsjes.
Ik heb zakelijk een iPhone en daarom prive, want je moet wel eerlijk vergelijk voor je blaat, een Galaxy S4. En het enige echte voordeel van de galaxy is het grotere scherm.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 10:56:16 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138719763
Ik twijfel nog steeds over het grotere scherm. Als je een iphone naast een flagship android legt is het scherm wel klein naar huidige maatstaven. Aan de andere kant kan ik nu NET mijn iphone 5s met 1 hand bedienen (en dat is al rekken naar bovenkant scherm). Met een groter scherm gaat dat gewoon niet meer.
pi_138719776
Als er straks inderdaad een 4,7 inch iPhone komt, dan bestel ik hem op dag 1 :Y
People assume too much.
pi_138719859
Ik snap dus niet waarom iedereen een groter scherm wil, ik vind het huidige iphone formaat echt maximaal, vond de grotte van de 4/4s perfect.
Gegroet!
pi_138719864
Voor mij hoeft er ook geen grotere iPhone te komen. Ik vind het formaat van de iPhone 5 voor iOS 7 goed, met iOS 6 was het echt vervelend. Linksbovenin is gewoon niet goed te bereiken met je duim op de manier zoals ik mijn iPhone vasthoud. Dat heb ik nu gelukkig niet meer.

Tenzij iOS aangepast zal worden op een groter formaat, zie ik er sowieso ook weinig voordeel in. Een uitgerekt scherm of extra ruimte tussen de iconen, ik word daar niet echt warm van. Het zou pas een voordeel zijn als er dan 5 iconen naast elkaar kunnen komen en er meer op het scherm weergeven kan worden. Dat moet ik nog zien gebeuren. Misschien dat het dan interessant is. Dat heb je nu ook niet bij veel Android toestellen waardoor het grotere scherm niet veel nut heeft.
pi_138719901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:00 schreef Dimens het volgende:
Voor mij hoeft er ook geen grotere iPhone te komen. Ik vind het formaat van de iPhone 5 voor iOS 7 goed, met iOS 6 was het echt vervelend. Linksbovenin is gewoon niet goed te bereiken met je duim op de manier zoals ik mijn iPhone vasthoud. Dat heb ik nu gelukkig niet meer.

Tenzij iOS aangepast zal worden op een groter formaat, zie ik er sowieso ook weinig voordeel in. Een uitgerekt scherm of extra ruimte tussen de iconen, ik word daar niet echt warm van. Het zou pas een voordeel zijn als er dan 5 iconen naast elkaar kunnen komen en er meer op het scherm weergeven kan worden. Dat moet ik nog zien gebeuren. Misschien dat het dan interessant is. Dat heb je nu ook niet bij veel Android toestellen waardoor het grotere scherm niet veel nut heeft.
Helemaal mee eens.
Ik heb dus ook redelijk kleine handen en met ene groter scherm kan ik dan gewoon niet meer de telefoon besturen met een hand.
Gegroet!
pi_138719904
Een groter scherm is prima mogelijk in een behuizing die niet veel groter wil. Voor games en video's is een groter scherm wel erg fijn, maar ik wil liever niet een gigantisch toestel zoals de HTC One, LG G2 of Galaxy S5. Iets groter mag wel, maar ik hoop toch dat Apple een mooi edge-to-edge scherm in de volgende iPhone zet.
pi_138720118
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:00 schreef Zspirit het volgende:
Ik snap dus niet waarom iedereen een groter scherm wil, ik vind het huidige iphone formaat echt maximaal, vond de grotte van de 4/4s perfect.
Tja, en ik snap niet dat je dat niet wilt :D
Ieder zijn ding toch? Ik heb grote handen, ik wil een grote telefoon.
People assume too much.
pi_138720214
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef Zspirit het volgende:
Wat vinden jullie van de veroudering van telefoons? Ik vind dat dit eigenlijk super snel gaat!

Het is voor mij financieel lastig bij te blijven, had de eerste iphone toen de 3g die heb ik 4 jaar gebruikt tot die echt ondraaglijk sloom werd. Toen ongeveer anderhalf jaar geleden een iphone 4 gekocht en daar heb ik een beetje spijt van omdat die nu ook al weer traag aan het worden is.

Ook vraag ik me af of het wel goedkoper is om een tweedehands iphone te kopen want die zijn dan vaak al weer een jaar oud voor je ze koopt.

Hoelang doen jullie met een iphone?
In principe is een iPhone 4 al meer dan genoeg (ik heb er 2 jaar mee gedaan, het was toen net in de opmars). Het is dat de consumenten steeds meer willen, meer snelheid, meer apps, meer innovatie, meer degelijkheid. Een iPhone 4 is in deze tijdperk snel genoeg als je het maar zo vaak genoeg restored, en ga het niet bombarderen met tientallen apps erop.

Qua innovatie stelt Apple niets voor, dat weet ieder mens.
Dus je moet voor jezelf afvragen wat voor jou een geschikte Apple toestel is.

Ik raad je aan om toch voor de meest recente iPhone te kiezen, dit omdat deze een hele andere hardware heeft (denk aan processor, cachegeheugen, grafisch)

Zeker perspectief gezien met de komst van iOS 8.
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_138720267
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:00 schreef Dimens het volgende:
Voor mij hoeft er ook geen grotere iPhone te komen. Ik vind het formaat van de iPhone 5 voor iOS 7 goed, met iOS 6 was het echt vervelend. Linksbovenin is gewoon niet goed te bereiken met je duim op de manier zoals ik mijn iPhone vasthoud. Dat heb ik nu gelukkig niet meer.

Tenzij iOS aangepast zal worden op een groter formaat, zie ik er sowieso ook weinig voordeel in. Een uitgerekt scherm of extra ruimte tussen de iconen, ik word daar niet echt warm van. Het zou pas een voordeel zijn als er dan 5 iconen naast elkaar kunnen komen en er meer op het scherm weergeven kan worden. Dat moet ik nog zien gebeuren. Misschien dat het dan interessant is. Dat heb je nu ook niet bij veel Android toestellen waardoor het grotere scherm niet veel nut heeft.
Als het scherm groter wordt om er een rij iconen bij te kunnen zetten aan de zijkant (en dan waarschijnlijk ook bovenkant), dan gaat dat de overzichtelijkheid niet ten goede komen

People assume too much.
pi_138720342
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:16 schreef very het volgende:

[..]

Dat wordt echt te veel dan IMO

[ afbeelding ]
Tenminste functioneel. Het zou zonde zijn als het allemaal alleen maar uitgerekt wordt. Dan is het grotere scherm geen steek beter dan wat de meeste Android toestellen hebben.
pi_138720388
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

In principe is een iPhone 4 al meer dan genoeg (ik heb er 2 jaar mee gedaan, het was toen net in de opmars). Het is dat de consumenten steeds meer willen, meer snelheid, meer apps, meer innovatie, meer degelijkheid. Een iPhone 4 is in deze tijdperk snel genoeg als je het maar zo vaak genoeg restored, en ga het niet bombarderen met tientallen apps erop.

Qua innovatie stelt Apple niets voor, dat weet ieder mens.
Dus je moet voor jezelf afvragen wat voor jou een geschikte Apple toestel is.

Ik raad je aan om toch voor de meest recente iPhone te kiezen, dit omdat deze een hele andere hardware heeft (denk aan processor, cachegeheugen, grafisch)

Zeker perspectief gezien met de komst van iOS 8.
Thanks voor de info!
Zo als ik al vertelde heb ik 4 jaar met een 3g gedaan die ook traumatisch sloom werd (wordt nog wel eens zwetend van angst wakker). Zolang een telefoon gewoon snel reageert en ik fatsoenlijk kan watsappen en wat apps kan gebruiken ben ik tevreden dus zal eens wat vaker mn telefoon leeggooien dan, helpt dat zo goed? Dat wist ik niet namelijk.
Gegroet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')