abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 maart 2014 @ 08:09:35 #1
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138104490


Wij nemen aan dat u alle afspraken die u heeft staan heeft afgezegd, zo niet, doe dat dan nog snel. Stop uw kinderen (als u die heeft) op tijd op bed. Reserveer de televisie op tijd, of anders jaagt u ze op een slimme manier weg. Het belooft weer een genottelijke wedstrijd te worden. In het Santiago Bernabéu wordt om 21:00 afgetrapt voor een gloednieuwe editie van deze kaskraker.



Op het moment van het maken van dit topic is Atlético Madrid op bezoek bij Real Betis. Real Madrid hoopt vanavond FC Barcelona definitief uit te schakelen in de titelstrijd en misschien wel uit te lopen op Atlético. Kortom, voor beide ploegen is winst van groot belang.

Sport1 zal verslag doen van dit grote spektakel. Mensen met een digitaal kastje zullen weten dat Sport1 Select gratis is deze maand. Gratis en voor niets naar El Clasico kijken, wie wil dat nou niet?! Sierd de Vos zal in zijn eentje verslag doen van deze verhitte strijd. Maak je op voor een Sierd die op de opgevoerde brommer verslag doet: sensationeel, verbluffend, indrukwekkend. HET WORDT ÉÉN GROOT FEEST.

Kijken mensen, kijken.

Tot slot nog een kleine poll

Poll: Zoals Sjek zegt: ''zeg het maar''
Real Madrid wint
FC Barcelona wint
Gelijkspelletje
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 24 maart 2014 @ 08:10:03 #2
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138104494
Messi > Ronaldo en Bale overigens. Staat er altijd in de grote wedstrijden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138104532
Alle 10-jarige Barca fappers komen weer uit de kast!

Wel belachelijk dat Real dat kan verliezen... Hoe the hell verlies je thuis tegen Barca.
Beetje vreemde uitslag ineens.
pi_138104565
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:14 schreef bianconeri het volgende:
Alle 10-jarige Barca fappers komen weer uit de kast!

Wel belachelijk dat Real dat kan verliezen... Hoe the hell verlies je thuis tegen Barca.
Beetje vreemde uitslag ineens.
KNBB
  maandag 24 maart 2014 @ 08:21:29 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138104610
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:14 schreef bianconeri het volgende:
Alle 10-jarige Barca fappers komen weer uit de kast!

Wel belachelijk dat Real dat kan verliezen... Hoe the hell verlies je thuis tegen Barca.
Beetje vreemde uitslag ineens.
Beetje vreemd inderdaad. Alle fanboys dienen zich weer aan. Dat ze reacties ook eindigen met "visca catalunya" terwijl ze geen enkele binding met de regio hebben en uit holwerd of Veendam komen :')

Schande.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 24 maart 2014 @ 08:26:23 #6
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_138104661
Wat een wedstrijd, uitslag echter zwaar tegen de verhoudingen in. De scheids had een te grote invloed op het resultaat van de wedstrijd.

Het zij zo, Real staat nog altijd een punt voor en dan moeten Atletico en Barca elkaar nog treffen.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_138105516
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:08 schreef JanCees het volgende:

[..]

Nee.
Dan ben je stekeblind.
pi_138105523
Matig dat Real het allemaal bij de scheids legt, had gehoopt dat dat ook afgelopen zou zijn na Mourinho.
pi_138107064
quote:
Ronaldo woedend: 'Na vijf jaar in Spanje weet ik wel hoe het hier werkt'

Cristiano Ronaldo was na afloop van de 3-4 nederlaag tegen Barcelona woedend op Alberto Undiano Mallenco. De scheidsrechter had een behoorlijk aandeel in de uitslag, door in totaal drie strafschoppen toe te kennen, waarvan twee aan Barcelona. Bovendien kreeg Sergio Ramos een directe rode kaart, nadat hij Neymar uit balans zou hebben gebracht.
/
Met tien tegen elf trok Barcelona uiteindelijk aan het langste eind. "We speelden tegen twaalf man", brieste Ronaldo na afloop. "Ik ben nu vijf jaar in Spanje en het is altijd hetzelfde. De scheidsrechters willen niet dat we winnen. Misschien wilden ze dat Barcelona terugkeert in de titelstrijd, ik weet het niet. Ik wil dit niet voor mezelf houden, de scheidsrechter was niet goed genoeg voor deze wedstrijd."
"Als Barcelona hier had verloren, dan waren ze uit de strijd om het kampioenschap", vervolgde Ronaldo. "Maar na vijf jaar in Spanje weet ik wel hoe het hier werkt. Ik heb nog nooit een scheidsrechter gezien die in het voordeel van Real floot. Maar ik weet zeker dat dit allemaal niets zal uitmaken en dat we gewoon kampioen worden."
Ook Álvaro Arbeloa, die niet in actie kwam, toonde zich een slecht verliezer: "Het is weer het oude liedje, nietwaar?", schreef hij op Twitter, doelend op de beslissingen van de arbiter die in het nadeel van Real waren. Ploeggenoot Marcelo wilde niet teveel zeggen over Undiano Mallenco: "Ik ga niet over de scheidsrechter beginnen, dat heeft toch geen zin", wist de Braziliaan. "We moeten kijken naar onze eigen fouten, zodat we die voortaan niet meer maken. Er zijn nog veel wedstrijden te spelen en nu moeten we ervoor zorgen dat we midweeks winnen van Sevilla."
quote:
Ramos: "Ik raakte Neymar niet aan"


Sergio Ramos haalde het einde van El Clasico zondagavond niet. De verdediger van Real Madrid werd na ruim een uur spelen met rood van het veld gestuurd.

Ramos kreeg rood nadat de doorgebroken Neymar neer ging in het strafschopgebied. Scheidsrechter Alberto Undiano Mallenco was van mening dat Ramos de overtreding maakte en stuurde hem van het veld. "Het is altijd hetzelfde verhaal. Ik heb Neymar niet aangeraakt", aldus Ramos.

Scheidsrechter Mallenco was na afloop van de wedstrijd tussen Real Madrid en Barcelona (3-4) onderwerp van gesprek. "Maar het heeft geen zin om er veel woorden aan vuil te maken. Het verandert niets meer aan de uitslag", vervolgt Ramos. "Iedereen heeft gezien wat er vandaag is gebeurd. Tegen sommige dingen kun je gewoon niet op. Dit was allemaal met voorberdachte rade."

Zondagavond pakte Ramos al zijn negentiende rode kaart in zijn loopbaan. De verdediger van Real Madrid benadrukt dat hij Neymar niet ten val bracht. "Ik liet hem juist gaan omdat ik liever heb dat ze 3-3 maken, dan dat ik rood krijg en wij nog een strafschop tegen ook. Hopelijk komen we Undiano de rest van het seizoen niet meer tegen."
Heel matig, en volgens mij loop je hiermee ook nog het risico om geschorst te worden.

En dat Marcelo dan degene is met de meest zinnige teksten. _O-
  maandag 24 maart 2014 @ 10:52:38 #11
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138107379
Wat een pot voetbal was dit _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_138107816
Ronaldo vergeet voor het gemak even dat Madrid vaak genoeg de scheids mee heeft.. herinner me dat ze nog niet zo lang geleden een pingel kregen in blessuretijd voor een overtreding op Pepe, terwijl die gozer zelf de overtreding maakte.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:49:41 #13
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138110673
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef Pistone het volgende:

[..]

[..]

Heel matig, en volgens mij loop je hiermee ook nog het risico om geschorst te worden.

En dat Marcelo dan degene is met de meest zinnige teksten. _O-
Tja ach, dit soort dingen hou je altijd. Over de onterechte strafschop van Real zelf hoor je ze niet.

Die Ramos maakt me nog niet eens uit, maar het is zo jammer van een schitterende spelers als Ronaldo. Altijd dat gejank. }:|
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 24 maart 2014 @ 12:50:11 #14
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138110684
Pepe deelde nog een kopstoot uit trouwens. Was ook gewoon rood.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_138112203
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:50 schreef Parafernalia het volgende:
Pepe deelde nog een kopstoot uit trouwens. Was ook gewoon rood.
Ongelofelijk dat die vent altijd weg komt met dat wangedrag.. zelf een kopstoot geven en dan gaan liggen of je zelf vermoord wordt. . Bij dat soort figuren zeggen ze altijd dat het buiten het veld zo'n lieve jongen is.. volgens mij is het gewoon een paardelul
  maandag 24 maart 2014 @ 13:43:23 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138112289
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat die vent altijd weg komt met dat wangedrag.. zelf een kopstoot geven en dan gaan liggen of je zelf vermoord wordt. . Bij dat soort figuren zeggen ze altijd dat het buiten het veld zo'n lieve jongen is.. volgens mij is het gewoon een paardelul
Daar hoor je de Real fans dan weer niet over. Typisch.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138112909
Waarom eigenlijk maar 450 meegereisde supporters uit Barcelona?
blablablabla
  maandag 24 maart 2014 @ 14:04:44 #19
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138113002
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat die vent altijd weg komt met dat wangedrag.. zelf een kopstoot geven en dan gaan liggen of je zelf vermoord wordt. . Bij dat soort figuren zeggen ze altijd dat het buiten het veld zo'n lieve jongen is.. volgens mij is het gewoon een paardelul
Hij doet het wat dat betreft beter dan Ramos. Die komt er praktisch nooit mee weg
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 24 maart 2014 @ 14:07:27 #20
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138113106
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:04 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Hij doet het wat dat betreft beter dan Ramos. Die komt er praktisch nooit mee weg
Nee inderdaad die kan zijn kamer behangen met alle kaarten die hij ooit heeft gepakt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 24 maart 2014 @ 14:56:08 #21
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138114874
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 06:53 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Geen pingel jongens?
Hij raakt m wel. En officieel is het een overtreding. Ik vind het alleen zo jammer dat al die voetballers zo ontzettend snel gaan liggen.

Op het moment (en dit is ontzettend naïef en zal nooit gebeuren maar toch) dat een voetballer pas gaat liggen als hij daadwerkelijk op wat voor manier dan ook echt valt door een overtreding dan kan een scheidsrechter het pas echt goed beoordelen.

Ronaldo roept nu dat ze de scheidsrechter niet mee hebben, maar het is ook echt ontzettend moeilijk voor zo'n man om nou echt in een split second te beoordelen of de spelers elkaar raken of niet.

Al die voetballers, Robben, Suarez, Ronaldo, Neymar, Ballotelli noem ze maar op, gaan werkelijk bij elke aanraking in de 16 al liggen. En dan boos worden op de scheidsrechter als die een keer niet fluit.

Speel gewoon als mannen tegen elkaar. Dat de beste mag winnen. Dat gejank van die gasten heel de tijd. :r
#FreeHat
pi_138114927
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:02 schreef Elan het volgende:
Waarom eigenlijk maar 450 meegereisde supporters uit Barcelona?
Omdat Barcelona zelf amper echt supporters heeft.
Dat zie je in het Camp Nou al, wat er zit is toevallig op vakantie daar of zo'n typische successupporter.
Geen enkele binding met de club. Barca is daarin niet bepaald groots
  maandag 24 maart 2014 @ 15:05:38 #23
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138115224
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Omdat Barcelona zelf amper echt supporters heeft.
Dat zie je in het Camp Nou al, wat er zit is toevallig op vakantie daar of zo'n typische successupporter.
Geen enkele binding met de club. Barca is daarin niet bepaald groots
Wat een onzin. In Spanje reizen uitsupporters gewoon niet echt mee met de club.

Binnen Spanje dan, voor de duidelijkheid.
#FreeHat
pi_138115299
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Hij raakt m wel. En officieel is het een overtreding. Ik vind het alleen zo jammer dat al die voetballers zo ontzettend snel gaan liggen.

Op het moment (en dit is ontzettend naïef en zal nooit gebeuren maar toch) dat een voetballer pas gaat liggen als hij daadwerkelijk op wat voor manier dan ook echt valt door een overtreding dan kan een scheidsrechter het pas echt goed beoordelen.

Ronaldo roept nu dat ze de scheidsrechter niet mee hebben, maar het is ook echt ontzettend moeilijk voor zo'n man om nou echt in een split second te beoordelen of de spelers elkaar raken of niet.

Al die voetballers, Robben, Suarez, Ronaldo, Neymar, Ballotelli noem ze maar op, gaan werkelijk bij elke aanraking in de 16 al liggen. En dan boos worden op de scheidsrechter als die een keer niet fluit.

Speel gewoon als mannen tegen elkaar. Dat de beste mag winnen. Dat gejank van die gasten heel de tijd. :r
Ramos tikt de voet van Neymar tegen zijn andere voet, probeer dan maar te blijven staan. Pakt hem ook nog bij zijn arm trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gramulanion op 24-03-2014 15:14:13 ]
pi_138119496
Was wel een fopduik van Neymar maar goed, dat is onderdeel van het beroep in Spanje dus daarover zeiken is kansloos. :P

Verder is die Pepe gewoon anti-voetbal. Dat is gewoon een vermomde tennisser met een hekel aan voetbal en probeert 't op elke mogelijke wijze in diskrediet te brengen.

Overigens hoop ik dat Atletico kampioen wordt. Barcelona gun ik niks en Real Madrid eigenlijk ook niet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138120368
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Was wel een fopduik van Neymar maar goed, dat is onderdeel van het beroep in Spanje dus daarover zeiken is kansloos. :P

Verder is die Pepe gewoon anti-voetbal. Dat is gewoon een vermomde tennisser met een hekel aan voetbal en probeert 't op elke mogelijke wijze in diskrediet te brengen.

Overigens hoop ik dat Atletico kampioen wordt. Barcelona gun ik niks en Real Madrid eigenlijk ook niet.
Pepe is een vermomde tennisser _O_
pi_138120697
RATATATATATATATATATATATAAAAA. Drie. Vier!
pi_138121952
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef Pistone het volgende:

[..]

[..]

Heel matig, en volgens mij loop je hiermee ook nog het risico om geschorst te worden.

En dat Marcelo dan degene is met de meest zinnige teksten. _O-
Ronaldo vergeet voor het gemak ook even dat hij de aanstichter was van het foutenfestival van de scheidsrechter. Hij duikelde overduidelijk het strafschopgebied in nadat de overtreding buiten het strafschopgebied in werd gezet

:{
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_138122793
Toch vreemd dat Casillas niet speelt en ook Varane en Isco niet.

quote:
Di Mariatje deed dat goed he op links, die liet Ronaldotje en Bale even zien hoe je voorzetten geeft op Benzema dat vinden die twee niet leuk hahaha!
pi_138122984
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Nober het volgende:
Toch vreemd dat Casillas niet speelt en ook Varane en Isco niet.

[..]

Di Mariatje deed dat goed he op links, die liet Ronaldotje en Bale even zien hoe je voorzetten geeft op Benzema dat vinden die twee niet leuk hahaha!
Heb je die Bale gezien?! Die loopt alsof hij op een roltrap staat!
  maandag 24 maart 2014 @ 18:13:19 #31
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138123066
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Heb je die Bale gezien?! Die loopt alsof hij op een roltrap staat!
Die komt nog geen koelkast voorbij :D :D :D
#FreeHat
  maandag 24 maart 2014 @ 18:26:28 #32
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_138123732
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 24 maart 2014 @ 20:07:37 #33
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138129206
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
die voetballers, Robben, Suarez, Ronaldo, Neymar, Ballotelli noem ze maar op, gaan werkelijk bij elke aanraking in de 16 al liggen. En dan boos worden op de scheidsrechter als die een keer niet fluit.
Het erge is nog dat uitgerend Ronaldo dan gaat janken. Prima (niet niet, maar goed) dat je gaat liggen om niks. Maar hou dan ook je bek dicht als de tegenstander dat mogelijk ook doet... :r
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 24 maart 2014 @ 20:09:26 #34
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138129303
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Nober het volgende:
Toch vreemd dat Casillas niet speelt en ook Varane en Isco niet.

[..]

Di Mariatje deed dat goed he op links, die liet Ronaldotje en Bale even zien hoe je voorzetten geeft op Benzema dat vinden die twee niet leuk hahaha!
Di Maria was idd echt goed _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_138132769
Neymar werd op de voet getikt door Ramos, niet eens bewust maar daardoor valt Neymar. En probeer het zelf eens dat je in je ren aangetikt wordt op zo'n manier dat je een voet tegen de andere aankomt, diegene die blijft staan is een goeie. Het is wel vervelend dat er een rode kaart voor staat, dezelfde regels die Heereveen laatst nekte. De penalty van Madrid was er buiten en daar heb ik nog geen een speler van Madrid over gehoord.

Overigens denk ik dat Busquets, Ramos en Ronaldo nog wel onder de loupe worden genomen. De eerste voor het feit dat ie op het gezicht van Pepe ging staan, de andere vanwege hun uitlatingen
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
  maandag 24 maart 2014 @ 21:19:35 #36
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_138133225
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Beetje vreemd inderdaad. Alle fanboys dienen zich weer aan. Dat ze reacties ook eindigen met "visca catalunya" terwijl ze geen enkele binding met de regio hebben en uit holwerd of Veendam komen :')

Schande.
Dat ook zo met die ''Madridista's'' die Hala Madrid roepen terwijl 90% nog nooit in Mardid is geweest ;)
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  maandag 24 maart 2014 @ 22:09:31 #37
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138136501
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Dat ook zo met die ''Madridista's'' die Hala Madrid roepen terwijl 90% nog nooit in Mardid is geweest ;)
Ik denk dat 95% alleen ooit eens in Barcelona is geweest ;)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_138146593
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:

Wat een onzin. In Spanje reizen uitsupporters gewoon niet echt mee met de club.

Binnen Spanje dan, voor de duidelijkheid.

Oh jij bent zeker een van de 10-jarige Barca fappers?

Kijk naar wedstrijden in het Camp Nou, zit niet echt veel beleving achter. De sfeer is gewoon zeer matig voor een stadion dat zo vol zit.
En zonder dat soort echte supporters heb je ook weinig die mee gaan.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:05:41 #39
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138149500
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Oh jij bent zeker een van de 10-jarige Barca fappers?

Kijk naar wedstrijden in het Camp Nou, zit niet echt veel beleving achter. De sfeer is gewoon zeer matig voor een stadion dat zo vol zit.
En zonder dat soort echte supporters heb je ook weinig die mee gaan.
Ok

:')
#FreeHat
pi_138153258
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:05 schreef DuvelDuvel het volgende:

Ok

:')
Haha een barca fan :'(
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:21:27 #41
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138153273
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Haha een barca fan :'(
Nee.
#FreeHat
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:30:39 #42
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138178487
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Oh jij bent zeker een van de 10-jarige Barca fappers?

Lekker volwassen reactie...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_138184936
Als Ajacied zou ik voor Barca moeten zijn maar ben het lekker nooit geweest omdat ik om een of andere manier het shirt,stadion e.d.nooit wat aan vond ondanks dat er zoveel oud-Ajax spelers vertoefden.

Dus ja, ik baalde ook afgelopen zondag tijdens Real Madrid vs Barcelona.
Begrijp ook goed hoe Ronaldo zich moet hebben gevoeld toen die kleine sprinkhaan (messi) weer met zijn maatjes wist te winnen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 10:23:40 ]
pi_138185087
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:23 schreef Iwanius het volgende:
Als Ajacied zou ik voor Barca moeten zijn maar ben het lekker nooit geweest omdat ik om een of andere manier het shirt,stadion e.d.nooit wat aan vond ondanks dat er zoveel oud-Ajax spelers vertoefden.

Dus ja, ik baalde ook afgelopen zondag tijdens Real Madrid vs Barcelona.
Begrijp ook goed hoe Ronaldo zich moet hebben gevoeld toen die kleine sprinkhaan (messi) weer met zijn maatjes wist te winnen. :{
_O-
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138188843
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:21 schreef DuvelDuvel het volgende:

Nee.
Waarom klets je dan zo? Iedereen weet toch dat de sfeer in Camp Nou bv niets is, zeggen zelfs erkende Barca-fans... De club heeft geen echte aanhang zo'n beetje.

quote:
15s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef Parafernalia het volgende:

Lekker volwassen reactie...
Sommige reacties vragen daarom :)
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:56:52 #46
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138211594
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Waarom klets je dan zo? Iedereen weet toch dat de sfeer in Camp Nou bv niets is, zeggen zelfs erkende Barca-fans... De club heeft geen echte aanhang zo'n beetje.

[..]

Sommige reacties vragen daarom :)
Laat het kind in je los ;)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_138214209
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Oh jij bent zeker een van de 10-jarige Barca fappers?

Kijk naar wedstrijden in het Camp Nou, zit niet echt veel beleving achter. De sfeer is gewoon zeer matig voor een stadion dat zo vol zit.
En zonder dat soort echte supporters heb je ook weinig die mee gaan.
Bij wedstrijden van Barcelona zitten heel veel dagjesmensen en toeristen.. dat is nooit echt bevorderlijk voor de sfeer. Ben een paar jaar terug naar een wedstrijdje geweest en toen zaten er mensen van allerlei nationaliteiten om me heen.. een Noor, een Argentijnse, van alles. Hetzelfde zie je bij Manchester United.. Die clubs zijn zo commercieel geworden dat de ouderwetse voetbalsfeer langzaam is verdwenen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:25:42 #48
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_161893018
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_161893046
quote:
Waar slaat deze bump op?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:27:28 #50
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_161893052
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waar slaat deze bump op?
Kan iedereen nog even nagenieten _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')