abonnement Unibet Coolblue
pi_137973112
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij bracht de vragen over de traumahelicopter ten berde en over de reanimatie. Die zijn voldoende beantwoordt. En je kunt nog steeds niet uitleggen hoe het acteurwerk kan zijn geweest, met alle nodige implicaties. Niet de boel proberen af te leiden met dat we de belangrijkste vragen niet kunnen weten omdat we de antwoorden niet kennen, ofzoiets (De logica ontgaat me, maar goed. Er langs heen proberen te praten is erg flauw. Niet als iedere vraag met een wedervraag beantwoorden ipv. argumenteren over waarom je iets vindt.)
Ik denk dat het gewoon heel duidelijk is van 't gedrag van de gasten in interviews.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_137973438
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kijk en daar ga je de mist in! de meesten staan wel degelijk open en sommige vragen zijn wel zeker terecht, Maar zolang het maar theoretisch mogelijk is, plus zodra er een simpele vraag word gesteld hoe de theorie dus de andere versie mogelijk is en tot welk doel, word deze vraag gewoon dom weg niet beantwoord, of gewoon afgedaan als een onzinnige vraag.

Elk verhaal heeft 2 kanten zie tekst onder mijn UI maar bekijk het dan ook van 2 kanten.
Pluis sommige dingen verder uit, neem de tijd om zelf onderzoek te doen.
Ik ben 3 uur bezig geweest voor jou met je vragen lijst en heb de bronnen gebruikt zoals de website van het ziekenhuis berekeningen de uitleg van het ziekenhuis en google maps om afstand te berekenen.

Jij neemt het maar klakkeloos aan dat het alsnog niet klopt maar je kan het ook gewoon zelf simpel uitzoeken!
Oh,dus als de alternatief versies van zaken klinkt onmogelijk dan kunnen we gewoon de belachelijk verhalen van de media enz. geloven?
Dat is niet vrijdenkende.

Volgens mij heb je niet erg veel zelf onderzoek gedaan....je heb 't gewoon copy en paste van metabunk.org. (staat op de fotos je heb geplaatse) dus je heb niet zelf afstanden berekend.

Veel verhalen hebben meer dan twee kanten trouwens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:53:54 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137973883
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh,dus als de alternatief versies van zaken klinkt onmogelijk dan kunnen we gewoon de belachelijk verhalen van de media enz. geloven?
Dat is niet vrijdenkende.

Volgens mij heb je niet erg veel zelf onderzoek gedaan....je heb 't gewoon copy en paste van metabunk.org. (staat op de fotos je heb geplaatse) dus je heb niet zelf afstanden berekend.

Veel verhalen hebben meer dan twee kanten trouwens.
tussen klinkt en is zit een groot verschil ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_137974355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

tussen klinkt en is zit een groot verschil ;)
Niet altijd,-edit, nee-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 20-03-2014 19:26:50 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:17:06 #105
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137974893
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kijk en daar ga je de mist in! de meesten staan wel degelijk open en sommige vragen zijn wel zeker terecht, Maar zolang het maar theoretisch mogelijk is, plus zodra er een simpele vraag word gesteld hoe de theorie dus de andere versie mogelijk is en tot welk doel, word deze vraag gewoon dom weg niet beantwoord, of gewoon afgedaan als een onzinnige vraag.

Elk verhaal heeft 2 kanten zie tekst onder mijn UI maar bekijk het dan ook van 2 kanten.
Pluis sommige dingen verder uit, neem de tijd om zelf onderzoek te doen.
Ik ben 3 uur bezig geweest voor jou met je vragen lijst en heb de bronnen gebruikt zoals de website van het ziekenhuis berekeningen de uitleg van het ziekenhuis en google maps om afstand te berekenen.

Jij neemt het maar klakkeloos aan dat het alsnog niet klopt maar je kan het ook gewoon zelf simpel uitzoeken!
Ik verdiep me al in SH vanaf het begin net zoals ongetwijfeld miljoenen andere mensen en iedereen die hier post steekt tijd en moeite erin en ik bekijk het zowiezo van twee kanten aangezien 1 versie dag in dag uit door alle msm de hele dag werd herhaald . Een theoretische mogelijkheid zegt nog niks over de ware toedracht dus ik kan niet meer doen dan die mogelijkheid in mijn achterhoofd houden of verwerpen , meer kan je niet van een ander verwachten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 19:29:12 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_137975510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik verdiep me al in SH vanaf het begin net zoals ongetwijfeld miljoenen andere mensen en iedereen die hier post steekt tijd en moeite erin en ik bekijk het zowiezo van twee kanten aangezien 1 versie dag in dag uit door alle msm de hele dag werd herhaald . Een theoretische mogelijkheid zegt nog niks over de ware toedracht dus ik kan niet meer doen dan die mogelijkheid in mijn achterhoofd houden of verwerpen , meer kan je niet van een ander verwachten .
Mag ik je wat vragen Summers? Waarom wíl je zo graag dat iets anders is dan de officiele versie? En het liefst zo ongeloofwaardig mogelijk? Het lijkt wel een niet te beheersen drang om van een gebeurtenis iets geheel anders te maken. Kun je uitleggen waar dat vandaan komt?
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:39:42 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137976012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik verdiep me al in SH vanaf het begin net zoals ongetwijfeld miljoenen andere mensen en iedereen die hier post steekt tijd en moeite erin en ik bekijk het zowiezo van twee kanten aangezien 1 versie dag in dag uit door alle msm de hele dag werd herhaald . Een theoretische mogelijkheid zegt nog niks over de ware toedracht dus ik kan niet meer doen dan die mogelijkheid in mijn achterhoofd houden of verwerpen , meer kan je niet van een ander verwachten .
Het probleem waar ik mee zit, ik wil je geloven, dat er meer achter steekt sommige dingen komen ook vreemd over.

- waarom had hij de ID van zijn broer mee?
- verwarring of de moeder nu wel of niet bij de school had gewekt.
- en ook wel wat andere miniscule dingetjes waar ik mijn vraagtekens bij heb

De bedenker van de theorie over dat alles in scene is gezet schort het aan een ding en dat is logica.

De vraag die gewoon weer terug komt is, hoe houd je dit onder de radar als er zoveel betrokkenen bij zijn hoe zorg je er voor dat mensen hun hele leven lang hun muil dicht kunnen houden, en hoe kan je met het achterhouden van zo'n belangrijk iets gewoon door gaan met je leven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 20:03:45 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_137977160
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het probleem waar ik mee zit, ik wil je geloven, dat er meer achter steekt sommige dingen komen ook vreemd over.

- waarom had hij de ID van zijn broer mee?
- verwarring of de moeder nu wel of niet bij de school had gewekt.
- en ook wel wat andere miniscule dingetjes waar ik mijn vraagtekens bij heb

De bedenker van de theorie over dat alles in scene is gezet schort het aan een ding en dat is logica.

De vraag die gewoon weer terug komt is, hoe houd je dit onder de radar als er zoveel betrokkenen bij zijn hoe zorg je er voor dat mensen hun hele leven lang hun muil dicht kunnen houden, en hoe kan je met het achterhouden van zo'n belangrijk iets gewoon door gaan met je leven.
En een heel belangrijke: waaróm.
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:48:34 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137979509
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En een heel belangrijke: waaróm.
fear!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:38:18 #110
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_137982318
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sorry off-topic(TitsPuller started it) maar speciaal voor jou,Tits:
The Assassination of Martin Luther King, Jr.

http://www.cluesforum.inf(...)t=martin+luther+king

Ik heb geen vaste mening over wat is gebeuren, maar er is in iedere geval 'n trucjes met de begrafenis fotos.
Ik vind het ook niet leuk hoor!
Dankjewel, Titsgo. Jij doorziet alles.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:42:37 #111
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_137982579
Blijft de vraag waarom dit ons is voorgeschoteld. Waarschijnlijk wilde de nare overheid in Washington de brave racisten in het zuiden treiteren.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_137983665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef TitusPullo het volgende:
Blijft de vraag waarom dit ons is voorgeschoteld. Waarschijnlijk wilde de nare overheid in Washington de brave racisten in het zuiden treiteren.
Nu moet ik zeggen dat ik, als autist zijnde, ook wel eens moordneigingen krijg van dit topic.

Toch vreemd dat het nooit gewoon een gozer kan zijn die boos is op de wereld en een memorabel einde aan zijn leven wilde maken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:45:07 #113
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_137986225
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nu moet ik zeggen dat ik, als autist zijnde, ook wel eens moordneigingen krijg van dit topic.

Toch vreemd dat het nooit gewoon een gozer kan zijn die boos is op de wereld en een memorabel einde aan zijn leven wilde maken.
Dat vind ik ook merkwaardig aan mensen die denken dat de aanslagen van elf september door de Verenigde Staten zijn gepleegd, omdat de Verenigde Staten al ruim een halve eeuw dood en verderf zaaien in het buitenland. Het komt kennelijk niet in ze op dat iemand daarvoor wraak zou willen nemen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 22:49:10 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_137986442
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat vind ik ook merkwaardig aan mensen die denken dat de aanslagen van elf september door de Verenigde Staten zijn gepleegd, omdat de Verenigde Staten al ruim een halve eeuw dood en verderf zaaien in het buitenland. Het komt kennelijk niet in ze op dat iemand daarvoor wraak zou willen nemen.
_O_
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:41:59 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137995960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat vind ik ook merkwaardig aan mensen die denken dat de aanslagen van elf september door de Verenigde Staten zijn gepleegd, omdat de Verenigde Staten al ruim een halve eeuw dood en verderf zaaien in het buitenland. Het komt kennelijk niet in ze op dat iemand daarvoor wraak zou willen nemen.
_O_ Joh :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_137996368
Vraag me af of er bij dit incident ook mensen waren die zeiden dat het niet echt was

https://en.wikipedia.org/wiki/Bath_School_disaster

killed 38 elementary school children and six adults in total, and injured at least 58 other people
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:12:28 #117
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_137996610
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Vraag me af of er bij dit incident ook mensen waren die zeiden dat het niet echt was

https://en.wikipedia.org/wiki/Bath_School_disaster

killed 38 elementary school children and six adults in total, and injured at least 58 other people
Daar ligt een taak voor de afgestompte betweters van het Clues-forum.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:21:07 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137996818
http://www.dailymail.co.u(...)-people-Newtown.html

Chilling echoes of Sandy Hook: Survivors of America's deadliest school massacre in which 45 children and teachers died show solidarity with the people of Newtown
The Bath Massacre in a small Michigan town killed 45 people, 38 children
The attacker in 1927 killed his wife, launched his killing spree at the school and then took his own life
Survivors of the tragedy say they understand the devastation of the Sandy Hook school shooting in a way that no one else can

check het verschil tussen deze hier boven en deze hier onder.
VS vs wereld wijd, en wat de regering ondernam.


[ Bericht 21% gewijzigd door theguyver op 21-03-2014 10:36:10 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 11:40:49 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137999079
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het probleem waar ik mee zit, ik wil je geloven, dat er meer achter steekt sommige dingen komen ook vreemd over.

- waarom had hij de ID van zijn broer mee?
- verwarring of de moeder nu wel of niet bij de school had gewekt.
- en ook wel wat andere miniscule dingetjes waar ik mijn vraagtekens bij heb
Dat blijven vage zaken idd , moeder scheen er toch niet te werken .
quote:
De bedenker van de theorie over dat alles in scene is gezet schort het aan een ding en dat is logica.
Ik zie dat niet zo , er word met elk scenario rekening gehouden en tot nu toe blijven er zaken naar boven komen die er op blijven wijzen dat het in scene is gezet en men houd er rekening mee dat de overheid tot alles in staat is . Volgens mij word gebrek aan logica gelijkgesteld met " klinkt te bizar " maar het is gewoon mogelijk om zoiets in scene te zetten en in vergelijking met oorlog organiseren en voeren jarenlange propaganda om dat vol te houden , alle doden die je maakt , belasting innen , presidentsverkiezingen , fbi cia nasa homeland security , de wereld afluisteren enz is SH een kruimeltje qua organisatie , geld en groep die iets geheim moet houden of moet liegen .
quote:
De vraag die gewoon weer terug komt is, hoe houd je dit onder de radar als er zoveel betrokkenen bij zijn hoe zorg je er voor dat mensen hun hele leven lang hun muil dicht kunnen houden, en hoe kan je met het achterhouden van zo'n belangrijk iets gewoon door gaan met je leven.
Mensen bedreigen op nationale tv , mensen bedreigen thuis die er te diep in willen duiken , rapporten geheim houden , FBI die tot je beschikking staat en de reden dat er steeds iets naar boven komt tot nu toe is juist omdat zoiets niet onder de radar kan blijven . Je zal altijd mensen houden die alles doen voor geld roem en macht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 maart 2014 @ 11:44:04 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137999159
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 21 maart 2014 @ 11:47:01 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137999241
Lijkt er op dat SH over 2 dagen was verspreid

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_137999882
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon heel duidelijk is van 't gedrag van de gasten in interviews.
Dat is geen argument en geen antwoord op de vraag.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 12:06:12 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137999913
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat blijven vage zaken idd , moeder scheen er toch niet te werken .

[..]

Ik zie dat niet zo , er word met elk scenario rekening gehouden en tot nu toe blijven er zaken naar boven komen die er op blijven wijzen dat het in scene is gezet en men houd er rekening mee dat de overheid tot alles in staat is . Volgens mij word gebrek aan logica gelijkgesteld met " klinkt te bizar " maar het is gewoon mogelijk om zoiets in scene te zetten en in vergelijking met oorlog organiseren en voeren jarenlange propaganda om dat vol te houden , alle doden die je maakt , belasting innen , presidentsverkiezingen , fbi cia nasa homeland security , de wereld afluisteren enz is SH een kruimeltje qua organisatie , geld en groep die iets geheim moet houden of moet liegen .

[..]

Mensen bedreigen op nationale tv , mensen bedreigen thuis die er te diep in willen duiken , rapporten geheim houden , FBI die tot je beschikking staat en de reden dat er steeds iets naar boven komt tot nu toe is juist omdat zoiets niet onder de radar kan blijven . Je zal altijd mensen houden die alles doen voor geld roem en macht .
Dat laatste klopt,

Maar dan nog, niemand klapt uit de boeken, niemand, en dat vind ik heel raar vind je dat niet.
En nee niet overal word rekening mee gehouden, wat dacht je van dagjes mensen toevallig in de buurt, wat dan worden gewoon kopje kleiner gemaakt of zo?
Dreigementen klinkt zo makkelijk, maar zie een Snowden, die is gewoon gevlucht die klapte ook uit de boeken, zo zijn er wel meer klokkenluiders geweest, zo iets kan je gewoon niet onder de pet houden ook al worden mensen bedreigt.
Of de VS bestaat gewoon alleen maar uit mietjes!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 12:07:46 #124
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_137999980
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Summers het volgende:
Lijkt er op dat SH over 2 dagen was verspreid

Ehm wat moet ik hier zien?
pi_138000021
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat blijven vage zaken idd , moeder scheen er toch niet te werken .

[..]

Ik zie dat niet zo , er word met elk scenario rekening gehouden en tot nu toe blijven er zaken naar boven komen die er op blijven wijzen dat het in scene is gezet en men houd er rekening mee dat de overheid tot alles in staat is . Volgens mij word gebrek aan logica gelijkgesteld met " klinkt te bizar " maar het is gewoon mogelijk om zoiets in scene te zetten en in vergelijking met oorlog organiseren en voeren jarenlange propaganda om dat vol te houden , alle doden die je maakt , belasting innen , presidentsverkiezingen , fbi cia nasa homeland security , de wereld afluisteren enz is SH een kruimeltje qua organisatie , geld en groep die iets geheim moet houden of moet liegen .

[..]

Mensen bedreigen op nationale tv , mensen bedreigen thuis die er te diep in willen duiken , rapporten geheim houden , FBI die tot je beschikking staat en de reden dat er steeds iets naar boven komt tot nu toe is juist omdat zoiets niet onder de radar kan blijven . Je zal altijd mensen houden die alles doen voor geld roem en macht .
Dat mensen er corrupt genoeg voor zijn verklaart nog niet hoe het in scene kan zijn gezet. Vergelijkingen met propaganda en oorlog voeren en presidentsverkiezingen zie ik niet. Waar zijn de overeenkomsten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')