abonnement Unibet Coolblue
pi_138369927
Heb een tijdje de weekenden er geLAT en op zich best prima, mooie ruime studios. Alleen geen goede snackbar in de buurt en weet niet hoe het nu is met de hoerenoverlast.
pi_138370331
Zou daar niet willen wonen. Alles ver weg.
  maandag 31 maart 2014 @ 18:19:25 #203
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_138370440
Je hebt een groot park naast de deur en winkelcentrum Kanaleneiland is makkelijk te lopen, evenals de IKEA ;) De binnenstad is niet naast de deur, nee.
pi_138370542
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:19 schreef Lemans24 het volgende:
Je hebt een groot park naast de deur en winkelcentrum Kanaleneiland is makkelijk te lopen, evenals de IKEA ;) De binnenstad is niet naast de deur, nee.
Liever naar het goylaan voor de boodschappen dan. Avondeten bij ikea is dan weer wel herkenbaar :') good old times...
  maandag 31 maart 2014 @ 18:36:36 #205
141482 Q.
JurassiQ
pi_138370909
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen persoonlijke ervaring mee maar ken wel iemand die er woont en die vind het volgens mij wel okee. Het ligt wel helemaal in het zuiden van de stad dus als je op de Uithof moet zijn is het alsnog ruim 7 kilometer met de fiets. Naar de stad is het toch ook al zo'n 4 kilometer. Op de fiets natuurlijk wel te doen maar tis niet allemaal naast de deur. Verder is er vrij weinig in de omgeving, al heb je wel een vestiging van Subway helemaal beneden. Je loopt niet zomaar even naar een supermarkt; hiervoor moet je toch ook wel de fiets pakken.
De Lildl op Kanaleneiland Zuid (goedkoop studentenbier) is ook best dichtbij. En volgens mij gaat er een rechtstreekse bus naar de Uithof.

-edit-
Check, de lijn 71 rijdt in 13 minuten naar de Uithof.
For great justice!
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:56:00 #206
242879 Onnoman
The On And Only
pi_138392467
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zegt me niets, maar vervelend dat niemand het familiebedrijf kan overnemen.
http://duic.nl/nieuws/648(...)willen-hen-bedanken/
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 2 april 2014 @ 01:05:39 #207
280367 Opperprutser
Derde hond in het kegelspel
pi_138423672
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:57 schreef Ysiranthe het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met City Campus Max? Ben uitgenodigd voor een bezichtiging van een 1-kamer woning, maar de kans dat ik hem krijg is denk ik vrij klein (zijn nog een aantal mensen voor mij) en ik heb niet zo'n zin om daar dan een uur reistijd voor te maken. Aangezien het een vrij nieuw complex is en ik online al foto's heb gezien van hoe de kamers er van binnen uitzien, zat ik eraan te denken het dan maar te accepteren zonder bezichtiging, maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is? :{
Ik heb er twee jaar gewoond. Prima plek, op fietsafstand van Ledig Erf etc, Nette studio's, wel weinig waterdruk maargoed da's een kniesoor..Let er wel op op welke kant de studio ligt want als je 's middags de zon hebt ga je echt dood in de zomer. Ook zou ik liever voor een hoge verdieping gaan, want anders kan de rotonde wel aardig wat geluidsoverlast opleveren. Verder prima, geen last van Kanaleneilandvolk. Goed naar m'n zin gehad daar, ook geen last gehad van de tippelzone.
pi_138423785
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Wat impressies van de mogelijkheden van een bibliotheek op de Neude. Ik ben enthousiast.

http://duic.nl/nieuws/646(...)annen/#comment-18331
Dat gebouw is eigenlijk groter dan ik dacht :o
pi_138425207
quote:
Ah die! Ja daar kom / kwam ik heeeel af en toe langs tijdens mijn lunchrondje.

Edit: Oh ik kan nog steeds langs lees ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 2 april 2014 @ 10:44:26 #210
141482 Q.
JurassiQ
pi_138428277
Ruzie met de gemeente over de paaltjes, Nielsch? :7
For great justice!
pi_138428401
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:44 schreef Q. het volgende:
Ruzie met de gemeente over de paaltjes, Nielsch? :7
Ja. Gaat hierover:

http://duic.nl/nieuws/645(...)nd-wordt-aangereden/

Probleem is dat de gemeente van mening is dat de paaltjes nutteloos zijn. De bewoners denken hier heel anders over. Dus wat doet de gemeente? Juist, weghalen. Want stel je voor dat je eerst even met de bewoners zou overleggen en naar ze luistert. Nee, dat zou echt heel gek zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 2 april 2014 @ 10:50:03 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_138428443
quote:
6s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja. Gaat hierover:

http://duic.nl/nieuws/645(...)nd-wordt-aangereden/

Probleem is dat de gemeente van mening is dat de paaltjes nutteloos zijn. De bewoners denken hier heel anders over. Dus wat doet de gemeente? Juist, weghalen. Want stel je voor dat je eerst even met de bewoners zou overleggen en naar ze luistert. Nee, dat zou echt heel gek zijn.
Had het gelezen, hier zijn ze ook aan het weghalen, er rijden nu steeds auto's de fietspaden op omdat er paaltjes zijn weggehaald, lekker veilig. "Overbodige paaltjes" noemen ze dat. Sure. :')
For great justice!
pi_138428497
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Had het gelezen, hier zijn ze ook aan het weghalen, er rijden nu steeds auto's de fietspaden op omdat er paaltjes zijn weggehaald, lekker veilig. "Overbodige paaltjes" noemen ze dat. Sure. :')
Probleem is ook dat je het onbewust gaat doen. Toen ik laatst de wijk inreed met de auto pakte ik ook een stukje stoep mee waar ik voorheen door de paaltjes netjes op de straat bleef (stoep en straat liggen bij kruisingen op hetzelfde niveau).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 2 april 2014 @ 10:55:16 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_138428563
quote:
6s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Probleem is ook dat je het onbewust gaat doen. Toen ik laatst de wijk inreed met de auto pakte ik ook een stukje stoep mee waar ik voorheen door de paaltjes netjes op de straat bleef (stoep en straat liggen bij kruisingen op hetzelfde niveau).
Ja, ik heb even op streetview gekeken naar het stukje wijk waar het over ging in het nieuwsbericht. Die paaltjes zijn daar niet voor niets neergezet. Achterlijkheid bij de gemeente, niet te geloven.
For great justice!
  donderdag 3 april 2014 @ 12:30:22 #215
141482 Q.
JurassiQ
pi_138467211
Onze grote vriend leeft nog! *O*

http://www.rtvutrecht.nl/(...)ios-tegenhouden.html

quote:
Van Oosten wil komst Utrechtse megabios tegenhouden

UTRECHT - De Utrechtse actievoerder Kees van Oosten gaat bezwaar maken tegen de bouw van de nieuwe megabioscoop naast de jaarbeurs in Utrecht. Van Oosten zegt dat het nieuwe gebouw extra autoverkeer aantrekt en dat de luchtkwaliteit van Utrecht al veel te slecht is.

Over de nieuwe bioscoop van het Utrechtse bedrijf Wolff wordt al jaren gepraat, maar sinds deze week liggen de bestemmingsplannen ter inzage bij de gemeente. Daarin staat dat er jaarlijks tot 1,3 miljoen bezoekers worden verwacht in de 14 zalen en de bijbehorende restaurants.

Wolff wil het gebouw aan het nieuwe Oranjeplein nog vóór de tourstart in 2015 openen. Of dat gaat lukken, nu Van Oosten bezwaar wil maken, is nog maar de vraag. De actievoerder zegt dat hij niet alleen een negatieve zienswijze in wil dienen, maar ook zeker beroep gaat instellen als de gemeente zijn zienswijze naast zich neerlegt.

Van Oosten strijdt met zijn Stichting Stop Luchtverontreiniging Utrecht (SSLU) al jaren voor een betere luchtkwaliteit en maakt daarbij vaak gebruik van alle wettelijke mogelijkheden om de komst van gebouwen en verkeerspleinen tegen te houden of te vertragen.

Volgens Van Oosten is de luchtkwaliteit in de stad ver beneden de norm en lijden de minder gezonde Utrechters nu al onder smog.
For great justice!
pi_138467372
Blijft stuitend hoe zo'n klapjosti de vooruitgang in de stad steeds maar weer op achterstand kan zetten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_138467417
quote:
Mooie zaak om een nieuwe koffietent in te starten.

Doorgestuurd naar starbucks.
pi_138467546
Naar welke stomerij gaan jullie, omgeving Twijnstraat? Ben niet echt tevreden over die kledingmakers die ook stomen daar. Die op de Springweg vraagt 22 piek voor een pak en dat vind ik weer iets te veel van het goede.
  donderdag 3 april 2014 @ 13:18:58 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_138468534
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:36 schreef Vanyel het volgende:
Blijft stuitend hoe zo'n klapjosti de vooruitgang in de stad steeds maar weer op achterstand kan zetten.
Hij komt uit Groningen hè? :7
For great justice!
pi_138491695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mooie zaak om een nieuwe koffietent in te starten.

Doorgestuurd naar starbucks.
Haha
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_138500207
Iemand bekend met wonen in Abstede? Zo ja, hoe bevalt dat?
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:47:06 #222
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_138501931
Hallo mensen, ik woon sinds vorig jaar in Utrecht en wil dit jaar meedoen aan de vrijmarkt met Koningsdag (en de nacht ervoor). Heeft er iemand ervaring hiermee? Wanneer worden de eerste plekjes geclaimd / wanneer leggen de eerste mensen hun kleedjes klaar?
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
pi_138502011
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:47 schreef basm85 het volgende:
Hallo mensen, ik woon sinds vorig jaar in Utrecht en wil dit jaar meedoen aan de vrijmarkt met Koningsdag (en de nacht ervoor). Heeft er iemand ervaring hiermee? Wanneer worden de eerste plekjes geclaimd / wanneer leggen de eerste mensen hun kleedjes klaar?
Ik ken wel een user uit dit topic die daar ervaring mee heeft. Woon je ook langs de route? Anders gaat het wellicht wel erg lastig worden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:57:59 #224
141482 Q.
JurassiQ
pi_138502324
Toch jammer dat dit mooie pand wordt gesloopt:

For great justice!
pi_138502412
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:57 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat dit mooie pand wordt gesloopt:

[ afbeelding ]
Hahaha... ik wilde daar een keer een biertje gaan drinken op het terras. Zit ik daar om 20:00 (op het bord stond dat ze tot 22:00 uur open zouden zijn), komt die kerel aan: "ja we gaan sluiten..."

Echt WTF...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')