abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:23:25 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137450787




Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2014 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!



ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base





PC System Requirements
OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4 Intel Core AMD Athlon XP: 1.6GHz+ V/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra ATI Radeon 9800 Intel GMA X3100 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space


Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html


Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:30:14 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137451044
Heb een tijdje niet gespeeld, maar ben weer eens begonnen.
Ik zag dat Parma verschrikkelijk veel spelers had (221 om precies te zijn) en ik wilde hier eens mee gaan spelen.

Voor degenen die geen geduld hebben: dit is extreem kut.

Het is onoverzichtelijk als de tering, van de 221 spelers zijn er 210 te slecht voor de serie A. Het handjevol goede spelers dat je hebt is of om de haverklap geblesseerd of in dienst van een andere ploeg door dat rare co-ownership gebeuren.

Je hebt een klein beetje ruimte qua geld, maar hebt 109 miljoen schuld. Dus je kunt het geld beter bewaren om niet halverwege in de problemen te komen. Helemaal omdat er na 1 jaar allemaal uitgeleende spelers terugkomen die je salarisbudget volledig vernietigen.

Je trainers, fysio's, scouts, etc. Allemaal beneden niveau.

Niemand wil je spelers hebben omdat ze zo slecht zijn. En de kleine Italiaanse ploegen hebben ook geen geld. Iedere dag krijg je een bod van AC Milan of Juventus dat ze een van de twee redelijke spelers die je hebt willen co-ownen voor een schijntje. :')

Nou, de voorbereiding was ruk. De enige die degelijk speelde was Okaka. 2 competitiewedstrijden gespeeld, tegen Roma en Milan en beiden volslagen kansloos verloren. 1 keer in de buurt van de goal geweest. Ik denk dat ik december niet eens ga halen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137452182
Na 4 jaar werpt mijn beleid van jonge spelers halen en gevestigde namen niet verkopen eindelijk vruchten af. Met een tweede plaats in de competitie, waar de concurrentie echt moordend is, het seizoen goed afgesloten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast in mijn eerste Europese seizoen gelijk de Europa League gewonnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Finale van de Capital One Cup verloren van Man City na penalties en in de halve finale van de FA Cup met 1-0 verloren van Arsenal.

Gabriel Barbosa was echt een baas voor de goal, helaas aan het eind van het seizoen een vormdipje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was mijn basiselftal aan het eind van het seizoen. Wanyama speelde aan het begin van het seizoen maar door de vele kaarten die hij pakte heeft Gamarra zijn kans gepakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit geweldige talent gaat dit seizoen als back-up van Barbosa fungeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er dus goed uit, een sterke selectie, alleen is mijn verdediging behoorlijk kwetsbaar in de breedte. Deze zomer op zoek naar een rechtsback en zorgen dat ik niet meer op huurcontracten hoef te teren.

Wat wel naar is: ik moet topaankopen doen, dit willen ze per sé, maar dan moet ik eerst spelers als Wanyama verkopen. Helaas willen de clubs niet de bedragen die ik verlang bieden.
pi_137453535
Weet iemand of het uitmaakt wanneer je vraagt om een nieuw stadion? Ik speel met FC United of Manchester en zit nu in 2015-2016, maar kan al om een nieuw stadion vragen. Ik denk zelf dat het pas handig is om zoiets te doen als ik in de Premier League zit, want ik neem aan da tik dan veel meer groei mogelijkheden heb op het terrein van het stadion.

Want ik vind het nogal zonde om straks als CL winnaar (wat het doel is :7) in een stadion van 20k met uitbreidingen tot 25k te spelen.

Heb nu deze baas binnen gehaald. _O_


Zat zonder contract en wilde part-time bij mij komen voetballen. :D In de Skrill Premier wel te verstaan. _O-

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 17:53:56 ]
pi_137457935
Wat zijn eigenlijk de criteria om een zoon te krijgen in fm14?
PSN: Metal_Akilla
pi_137459297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef Akilla het volgende:
Wat zijn eigenlijk de criteria om een zoon te krijgen in fm14?
Geen idee. Ik heb het 1x gehad, in Championship Manager 00/01 :P, carrière van 40 jaar bij Millwall en ineens was ie daar. Helaas was het geen groot talent ;(
It Never Hurts To Help!
pi_137459555
Santa Coloma heeft de groepsfase EL niet gehaald.. :')
Rosenborg was al meteen te sterk.

In de play-offs voor het WK heeft Spanje van Engeland verloren, de regerend wereldkampioen is er dus niet bij in Brazilië.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:36:24 #8
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137459696
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef Akilla het volgende:
Wat zijn eigenlijk de criteria om een zoon te krijgen in fm14?
Vrouwelijke staff aantrekken.

(en alleen maar lelijke spelers kopen)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_137460737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef Akilla het volgende:
Wat zijn eigenlijk de criteria om een zoon te krijgen in fm14?
Lange carrière en een portie geluk, niet in iedere game zul je een zoon krijgen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:29:27 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137463103
Seizoen drie afgelopen met Feyenoord en het was een teleurstelling, het lijkt de realiteit wel. Vrij lang in het seizoen bovenaan gestaan, maar ongeveer halverwege ging het compleet de andere kant op. Resulteerde in een vierde plaats aan het einde van de rit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijk goede resultaten in de competitie, maar in het nieuwe jaar ging het dus fout. Onnodig verlies tegen een Zwolle, NEC, Ado Den Haag of moeizame wedstrijden tegen Cambuur...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het seizoen begon ik in de CL. Na winst tegen Genk helaas uitgeschakeld door Juventus in de daaropvolgende knock-out ronde. Daarna wel lange tijd meegestreden voor winst in de Europa League. Groepsronde vrij eenvoudig doorgekomen en ook de wedstrijden erna redelijk goed, totdat ik Luis Suarez tegenkwam, de rat. Liverpool heeft uiteindelijk ook gewonnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beker maar snel vergeten. Dat was een deceptie. Op penalties verloren van Ajax in de vierde ronde...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele belangrijke aankopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rest van de aankopen/huurlingen dat seizoen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindresultaat was dat het bestuur me op het matje riep. Kon me er uit lullen, maar kreeg wel als ultimatum mee dat ik in de eerste 5 wedstrijden 9 punten moest halen. :')

Inmiddels in het nieuwe seizoen en ik ben aardig onderweg.

Aankopen tot nu toe. Niet echt veel zoals iedereen kan zien. Heb wel goed kunnen verkopen. Wil proberen wat meer aandacht aan de jeugd te geven. Zitten erg leuke spelers in de selectie, dus die zullen wat meer speeltijd gaan krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe seizoen inmiddels onderweg. Dit zijn tot nu toe de wedstrijden geweest. Die 9 punten moeten geen probleem worden met FC Utrecht en Willem II als volgende tegenstanders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Selectie ziet er als volgt uit en tactiek volgt eronder. Ditmaal wil ik op zeker gaan voor het kampioenschap. En dat gaat lukken ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:40:58 #11
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137463819
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Happel het volgende:
Seizoen drie afgelopen met Feyenoord en het was een teleurstelling, het lijkt de realiteit wel. Vrij lang in het seizoen bovenaan gestaan, maar ongeveer halverwege ging het compleet de andere kant op. Resulteerde in een vierde plaats aan het einde van de rit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijk goede resultaten in de competitie, maar in het nieuwe jaar ging het dus fout. Onnodig verlies tegen een Zwolle, NEC, Ado Den Haag of moeizame wedstrijden tegen Cambuur...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het seizoen begon ik in de CL. Na winst tegen Genk helaas uitgeschakeld door Juventus in de daaropvolgende knock-out ronde. Daarna wel lange tijd meegestreden voor winst in de Europa League. Groepsronde vrij eenvoudig doorgekomen en ook de wedstrijden erna redelijk goed, totdat ik Luis Suarez tegenkwam, de rat. Liverpool heeft uiteindelijk ook gewonnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beker maar snel vergeten. Dat was een deceptie. Op penalties verloren van Ajax in de vierde ronde...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele belangrijke aankopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rest van de aankopen/huurlingen dat seizoen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindresultaat was dat het bestuur me op het matje riep. Kon me er uit lullen, maar kreeg wel als ultimatum mee dat ik in de eerste 5 wedstrijden 9 punten moest halen. :')

Inmiddels in het nieuwe seizoen en ik ben aardig onderweg.

Aankopen tot nu toe. Niet echt veel zoals iedereen kan zien. Heb wel goed kunnen verkopen. Wil proberen wat meer aandacht aan de jeugd te geven. Zitten erg leuke spelers in de selectie, dus die zullen wat meer speeltijd gaan krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe seizoen inmiddels onderweg. Dit zijn tot nu toe de wedstrijden geweest. Die 9 punten moeten geen probleem worden met FC Utrecht en Willem II als volgende tegenstanders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Selectie ziet er als volgt uit en tactiek volgt eronder. Ditmaal wil ik op zeker gaan voor het kampioenschap. En dat gaat lukken ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk overzichtje :P ^O^

Januzaj heeft na de laatste update (paar dagen terug) wel een flinke boost gekregen.
Ben net een game begonnen met Man Utd en Januzaj is vanaf dag 1 al onderdeel van het 1e elftal en 19,5 miljoen waard _O_
Is dus in nieuwe games nagenoeg onhaalbaar geworden voor de meeste clubs.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:42:05 #12
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137463893


Dat is 'm nu dus..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:58:36 #13
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137464776


Heb hem ook nog nooit eerder gezien, ook nieuw na de update??
Zieke stats voor een 16-jarige :9~
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_137464908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Heb hem ook nog nooit eerder gezien, ook nieuw na de update??
Zieke stats voor een 16-jarige :9~
Nee, zit er al vanaf het begin in. Staat ook wel op alle talentenlijstjes :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:02:34 #15
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137464987
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, zit er al vanaf het begin in. Staat ook wel op alle talentenlijstjes :P
Hmm is me nog nooit opgevallen. Ik ben dan ook niet zo van de standaard aankoopjes... O-)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_137465104
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Hmm is me nog nooit opgevallen. Ik ben dan ook niet zo van de standaard aankoopjes... O-)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:06:00 #17
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137465223
Ashley Young heeft een waarde van ruim 14 miljoen en zelfs voor 1 miljoen heeft niemand interesse :+ _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:22:04 #18
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137466251
Je hebt bij Man Utd al zoveel linksbuitens en toch zijn er een aantal die ik graag wil halen.

Ik heb nu:
Mata
Depay
Giggs
Welbeck
Januzaj
Kagawa
Nani.

En ik wil eigenlijk Reus (35 miljoen) of Griezmann (30 miljoen) halen.
Sowieso iemand halen en zo ja, wie? Dilemma's :'(

Mijn team nu:


Eigenlijk moet Diego Costa in de spits maar wat moet ik dan met v. Persie :?
4-4-2 is geen optie want dan moet Rooney op de bank of verkocht worden.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:33:46 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137474121
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is 'm nu dus..
Ja, ik ben blij met hem. Wereldspeler. Nu 8 doelpunten in 7 wedstrijden.

iemand overigens een idee hoe Vagner Love het best te gebruiken? Hij is een pure poacher, maar kan ook op andere rollen. hij is de enige spits. Achter hem staat Ward-Prowse als trequartista.

Love scoort nauwelijks, alles komt van de zijkanten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:47:02 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137474274
Iemand een tip voor me hoe ik in Italie moet spelen? Het lukt me namelijk gewoon niet om ook maar een schot te lossen op het vijandelijke doel. Ik word door iedereen overklast.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:47:31 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137474284
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand een tip voor me hoe ik in Italie moet spelen? Het lukt me namelijk gewoon niet om ook maar een schot te lossen op het vijandelijke doel. Ik word door iedereen overklast.
Zou je dan kunnen laten zien hoe je nu speelt? Maakt het ook makkelijker om tips te geven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:02:25 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137474493
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou je dan kunnen laten zien hoe je nu speelt? Maakt het ook makkelijker om tips te geven.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd. Van een platte 4-4-2, controlerend, tot een aanvallende 4-4-2 met buitenspelers, een verdedigende 4-1-3-2 (dan krijgen we de bal helemaal niet over de middenlijn), een 4-4-2 ruit met counteren.

Ik zoek echt de meest simpele aanwijzingen. Wat me wel lukte in België, Nederland, Engeland, Ierland, Wales en Duitsland, lukt in ieder geval niet in Italië _O-

Ik maak vanavond wel even een screentje of 2.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:23:07 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137479524
Ik ben nog niet ontslagen, ondanks slechte resultaten. De trainers van Milan, Roma, Sampdoria en Cagliari echter al wel. We staan momenteel 17de in de competitie met 2 overwinningen, 5 gelijke spelen en 4 nederlagen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137480483
quote:
5s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
Je hebt bij Man Utd al zoveel linksbuitens en toch zijn er een aantal die ik graag wil halen.

Ik heb nu:
Mata
Depay
Giggs
Welbeck
Januzaj
Kagawa
Nani.

En ik wil eigenlijk Reus (35 miljoen) of Griezmann (30 miljoen) halen.
Sowieso iemand halen en zo ja, wie? Dilemma's :'(

Mijn team nu:
[ afbeelding ]

Eigenlijk moet Diego Costa in de spits maar wat moet ik dan met v. Persie :?
4-4-2 is geen optie want dan moet Rooney op de bank of verkocht worden.
Van Persie verkopen natuurlijk, als dat lukt.
Diego Costa in de spits, met Rooney als back-up (met Mata en Kagawa heb je backups) en met het geld van Van Persie kun je dan een rechtsbuiten halen en een jonge reserve spits.

Edit: Volgens mij kun je trouwens beter wat in de verdediging halen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 12:54:05 ]
pi_137489625
Zieke serie (voor mijn doen dan) met mijn cluppie Stade Rennais.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel uit en thuis met dezelfde tactiek en domineer dus eigenlijk ook altijd de wedstrijd. Maar waar ik vorig seizoen de dominantie niet uitdrukte in doelpunten en daardoor vaak gelijkspeelde, scoor ik nu altijd en opvallend vaak in de laatste 5 minuten. :)
Sta dan ook bovenaan met 9 punten voorsprong (op PSG) en nog 9 wedstrijden te gaan.

edit: 1-0 verloren bij City maar dat kon ik hebben, door naar de kwartfinales :P

[ Bericht 10% gewijzigd door -Willempie- op 07-03-2014 17:42:07 ]
It Never Hurts To Help!
pi_137492080
Ga de laatste serie van 6 duels in(na 14 duels wordt de competitie opgedeeld en spelen de bovenste 4 nog 2x tegen elkaar en de onderste 4 ook 2x tegen elkaar) als leider met 1 punt voorsprong op Sant Julia.
Met Andorra heb ik inmiddels van Djibouti gewonnen en gelijk tegen San Marino en Pakistan. In de EK kwalificatie cyclus zit ik bij onder andere Faroer Eilanden, mogelijk dat ik daartegen een punt kan pakken.
pi_137492994
Iemand die me een goede centrale verdediger voor Dortmund kan aanraden? Budget: 4,5 miljoen euro.
pi_137493548
Zojuist wordt de 4e hattrick van het seizoen gescoord. Extra knap: Christopher Pousa(wie kent m niet) scoorde tegen Sant Julia 3x en het volgende duel scoorde hij 4x. Dit seizoen 8 goals gemaakt waarvan 7 in laatste 2 duels. Normaal gesproken zit hij op de bank, maar aangezien 1 van mijn aanvallers er voor de rest van het seizoen uit ligt..

Moet na dit seizoen flink vernieuwen. Redelijk wat spelers willen hun contract niet verlengen. Tel daarbij op dat mijn huidige selectie 13 30+ers bevat. En ik heb een selectie van 21 man. 3 daarvan zijn 39 en 3 38.

Nog 3 duels te gaan en een voorsprong van 3 punten. Komen duel: uit naar nummer 2 Sant Julia. Bij winst kunnen zij alleen op doelsaldo mij voorbij. Winnen zij met 2 goals verschil gaan zij mij op doelsaldo voorbij.
pi_137494743
Komende 4 duels allemaal tegen Lusitans. In een tijdsbestek van 12 dagen. Eerst thuis voor de beker vervolgens uit voor de competitie en uit voor de beker gevolgd door thuis voor de competitie.
Lusitants is de regerend kampioen maar kunnen geen kampioen meer worden.
pi_137497189
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:21 schreef TvhN het volgende:
Iemand die me een goede centrale verdediger voor Dortmund kan aanraden? Budget: 4,5 miljoen euro.
Denk niet dat dat gaat lukken met dat budget. Maar je hebt Hummels en Subotic toch?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_137504709
Ben bezig met de friendlies in het nieuwe seizoen. Hoe kan ik deze TM/CF de preferred move Places Shots aanleren?

Children of the night. What music they make.
pi_137507107
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:07 schreef Silv het volgende:

[..]

Denk niet dat dat gaat lukken met dat budget. Maar je hebt Hummels en Subotic toch?
Klopt, maar degelijke vervangers heb ik niet.
pi_137507876
Zo direct ff 3x afgemaakt worden op het EK en dan kan de voorbereiding weer starten :)
pi_137507944
Kampioen geworden en beker gewonnen :) Op naar de CL!

Heerlijk dat interland voetbal. Messi, Argentijns aanvoerder. Speelt het hele toernooi goed en wat doe je dan: In de finale zet je hem op de bank :')
Argentinië wereldkampioen door in de finale van Uruguay te winnen. Suarez had na groepsfase al 7 goals. Na 2e ronde stond hij op 10. Op 11 geëindigd.
Bij Nederland was Denswil mee naar het WK...
  zaterdag 8 maart 2014 @ 10:56:32 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137509043
Jezus. Ik heb alles achter dichtgetimmerd. 3 centrale verdedigers, 2 aanvallende vleugelspelers, 3 centrale middenvelders, 1 AMC en 1 spits.
We scoren weinig, maar krijgen ook weinig tegen. Langzamerhand klimmen we wat naar boven, en dan raakt mijn keeper geblesseerd. Ik moet mijn reserve keeper inzetten, van 39. En ineens verliezen we met 5-0 van een ploeg waar we gewoon van kunnen winnen.

Het luistert wel erg nauw allemaal. Ik vrees het einde van het seizoen, als er meer dan 50 verhuurde spelers terugkomen.
Ik heb de loonkosten al teruggekregen van 42 naar 32 miljoen, maar maak nog steeds iedere maand verlies en kan mijn staf geen nieuwe contracten aanbieden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137509608
Jezus zeg, die gekke Spanjaarden vergeten gewoon wederom hun meest waardevolle speler (mijn rechtsbuiten) mee te nemen naar het EK _O-



En hij speelt ook niet echt slecht...

pi_137509841
Dieptepuntje voor het EK. Europees kampioen Schotland treedt met 5 verdedigers aan tegen San Marino :')

San Marino overigens kansloos en met een doelsaldo van 0 voor en 5 tegen naar huis. Echter wel een punt tegen Spanje *O*

En een afgekeurde goal tegen Spanje :'(

En een schitterend afscheid voor de recordinternational. Hij gaat met pensioen na 120 interland en 51 goals en heeft toch nog op een EK mogen spelen door een invalbeurt in de laatste 20 minuten tegen de Spanjaarden.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:27:25 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137510497
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jezus zeg, die gekke Spanjaarden vergeten gewoon wederom hun meest waardevolle speler (mijn rechtsbuiten) mee te nemen naar het EK _O-

[ afbeelding ]

En hij speelt ook niet echt slecht...

[ afbeelding ]
Tering, wat een speler _O_

Hmm, ik merk nu bij Parma dat mijn spelers wel absolute klapjosti's zijn de laatste wedstrijden.
Keeper die naar de rechtsback positie rent om de bal te pakken en hem vervolgens zo in de voeten speelt van de tegenstander die voor open goal staat.
Mijn spits die de bal na een corner niet vooruit, maar achteruit speelt, naar de spits van de tegenstander die alleen de keeper nog hoeft te kloppen.
Verdediger die 15 seconden voor het einde besluit een speler door het midden te trappen zonder een bal in de buurt. Penalty, puntverlies.
Cassano die het hele seizoen nog niet gescoord heeft ondanks meerdere kansen alleen voor de keeper. Zucht.

Ik probeer nu te overleven door allemaal boden voor co-eigenschap te accepteren op mijn talenten, want er is geen cent om uit te geven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:36:01 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137511869
Ow shit. Salarisbudget gaat van 42 miljoen terug naar 27,5. Pffft, dit ga ik niet lang volhouden.
Wel een shirtsponsor die van 1,5 naar 2,4 miljoen gaat. Ieder klein dingetje telt, momenteel. Vechten tegen de bierkaai.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:43:57 #40
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137512018
Heb geloof ik een foutje ontdekt in het co-ownership.
Er staat dat ik pas in 2014 hoef te bieden voor de overige 50%, maar moet dat al in 2013 doen. Balen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:47:12 #41
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137513391
Zit eraan te denken om het na een pauze weer even op te pakken. Heb inmiddels alles gewonnen met Ajax. Als er nu een aanbod van een andere club komt, ga ik er wel even serieus over nadenken. Zit alweer 10 jaar bij Ajax. :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:59:25 #42
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137513653
Ik wil trouwens gerust wat future screentjes maken. Als iemand een speler wil zien uit het seizoen 2023/2024, laat maar horen. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137514084
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
Zit eraan te denken om het na een pauze weer even op te pakken. Heb inmiddels alles gewonnen met Ajax. Als er nu een aanbod van een andere club komt, ga ik er wel even serieus over nadenken. Zit alweer 10 jaar bij Ajax. :P
Probeer een team waar je gewoon de rest van de versie mee uit kunt zingen. Helemaal onderin een land beginnen. :Y
  zaterdag 8 maart 2014 @ 16:27:00 #44
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137515578
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Probeer een team waar je gewoon de rest van de versie mee uit kunt zingen. Helemaal onderin een land beginnen. :Y
Ik wil in deze game eigenlijk het Nederlands Elftal nog wel leiden. Die vacature komt alleen nooit vrij. -O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137515614
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:27 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik wil in deze game eigenlijk het Nederlands Elftal nog wel leiden. Die vacature komt alleen nooit vrij. -O-
Is weinig eer aan te behalen vaak.

In Engeland (bijvoorbeeld) komen elk jaar een aantal super regens uit de opleidingen, terwijl je in Nederland blij moet zijn met één enkele per jaar. Als je dat al haalt.
pi_137518542
Ik moet even op adem komen!

Sta in de rust van de CL-finale 2-0 voor tegen Real Madrid _O_ Ik heb geen idee hoe ik dat komt, want mijn team is echt niet zo goed. :P Mijn backs zijn matig net als mijn vleugelspitsen, wel erg talentvol dat wel.

edit: 3-0 8)7

edit: En GEWONNEN met 3-1 _O_ _O_
It Never Hurts To Help!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:09:23 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137518612
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef -Willempie- het volgende:
Ik moet even op adem komen!

Sta in de rust van de CL-finale 2-0 voor tegen Real Madrid _O_ Ik heb geen idee hoe ik dat komt, want mijn team is echt niet zo goed. :P Mijn backs zijn matig net als mijn vleugelspitsen, wel erg talentvol dat wel.

edit: 3-0 8)7
Goed bezig. :)

Ik ben nog steeds aan het bezuinigen met Parma.
Salarissenpost zit nu al op 30.02 miljoen. Nog 2,5 miljoen kwijt zien te raken in 1 maand.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137518711
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ben bezig met de friendlies in het nieuwe seizoen. Hoe kan ik deze TM/CF de preferred move Places Shots aanleren?

[ afbeelding ]
Iemand?

quote:
99s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef -Willempie- het volgende:
Ik moet even op adem komen!

Sta in de rust van de CL-finale 2-0 voor tegen Real Madrid _O_ Ik heb geen idee hoe ik dat komt, want mijn team is echt niet zo goed. :P Mijn backs zijn matig net als mijn vleugelspitsen, wel erg talentvol dat wel.

edit: 3-0 8)7

edit: En GEWONNEN met 3-1 _O_ _O_
_O_
Children of the night. What music they make.
pi_137518770
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Iemand?

[..]

_O_
Gewoon via de training? Suggested move via een techniektrainer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:17:52 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137518832
Hangt Drizzt hier nog wel eens, of niet?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137519165
Met Andorra bijna eerste punt gepakt.. 3-0 achter tegen Faroer(uit) en vervolgens terug naar 3-2 en in de slotfase een paar kansen gemist die in het 5e van de lokale voetbalclub nog gescoord zouden worden.. :')
pi_137519306
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil trouwens gerust wat future screentjes maken. Als iemand een speler wil zien uit het seizoen 2023/2024, laat maar horen. :+
Doe eens Robbert de Vos. Maatje van me.
pi_137519768

Weer een stunt in de FA Cup. :D
Ben nog altijd een semi-prof club.
pi_137520541
Godver PSG, toen ik 35 miljoen voor Clasie vroeg maakte ik maar een grapje.
Ik wilde gewoon dat jullie uit zijn buurt bleven :')

Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_137520764
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een stunt in de FA Cup. :D
Ben nog altijd een semi-prof club.


_O_ *O*
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:21:54 #56
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137520846
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:13 schreef Cara het volgende:
Godver PSG, toen ik 35 miljoen voor Clasie vroeg maakte ik maar een grapje.
Ik wilde gewoon dat jullie uit zijn buurt bleven :')

[ afbeelding ]
:D Ook weleens gehad ja.
I love my mispoken words.
pi_137521534
De route naar mijn magnifieke CL winst: :P



Dik verdiend, dacht ik zo. :) Alleen gemazzeld uit tegen City, Liverpool werd thuis vakkundig in de pan gehakt, uit b-elftal opgesteld (druk programma, smalle selectie)

CL-finale:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkhouders dit CL-seizoen

Vincent Pajot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bjorn-Ove Bremnes (regen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jean-Armel Kana-Biyik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamit Bilit (regen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
It Never Hurts To Help!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:46:52 #58
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137521716
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Doe eens Robbert de Vos. Maatje van me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137521829
Uit de eerste 3 duels 2 punten gepakt en daardoor 7e(en een na laatste).
Vervolgens win je 4 duels en sta je eerste :) Mooi die kleine competities en kleine landjes.
pi_137522340
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gewoon via de training? Suggested move via een techniektrainer.
De optie om via een trainer hem een move aan te leren is grijs.
Children of the night. What music they make.
pi_137522371
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt Drizzt hier nog wel eens, of niet?
Hij speelt nu voornamelijk Battlefield 1942 :P
Children of the night. What music they make.
pi_137522489
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

De optie om via een trainer hem een move aan te leren is grijs.
Ben je hem aan het tutoren? Dan kan het niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_137528876
Kampioen en mijn grootste concurrent van vorig seizoen is gedegradeerd :')
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:43:26 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137532075
Ok, heb het weer even helemaal gehad met dit spel. :')
Weer totaal afgemaakt door 2 schijtteams die ik makkelijk moet hebben.

Niemand die mijn spelers wil hebben omdat ze teringslecht zijn. Cassano en Amauri willen liever miljoenen cashen dan ergens spelen. Al mijn linksbacks blijven geblesseerd raken.
De enige speler die vaker dan 3 keer heeft gescoord vorig seizoen staat inmiddels al meer dan 12 wedstrijden droog.

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137535118
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ben je hem aan het tutoren? Dan kan het niet.
Oh -O-
Children of the night. What music they make.
pi_137535875
Nu tegen PSV in de Fruitschaal, in de ArenA. Ben benieuwd!
Children of the night. What music they make.
pi_137536102
Gewint met 0-3 _O_

The Saint MoM met 3 goals _O_

3e keer op rij dat Cambuur de Fruitschaal wint _O_
Children of the night. What music they make.
pi_137536161
Alle seizoenskaarten zijn uitverkocht :o _O-

9315 kaarten totaal :P
Children of the night. What music they make.
  zondag 9 maart 2014 @ 10:31:42 #69
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137538053
Fierro _O_



I love my mispoken words.
pi_137540397
Ik heb FM weer opgepakt, verder gegaan met mijn Swansea game. Nu weer 1 seizoen gehad en met heel veel moeite vierde geworden. De eerst 8 wedstrijden won ik niks en ben ik nog bijna ontslagen. Daarna wel een lekkere reeks neergezet.

Mijn wonderkids:





Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_137540907

Nog een ronde verder in de FA cup. _O_ Weer ruim 30k voor in de clubkas, is toch weer een jaarsalaris van een speler. :+

Gaat lekker zo net over de helft

npower league 2 moet dit seizoen wel kunnen

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2014 13:26:28 ]
pi_137542434
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:27 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik wil in deze game eigenlijk het Nederlands Elftal nog wel leiden. Die vacature komt alleen nooit vrij. -O-
Vrij maken dan gewoon door nieuwe manager dat team te laten pakken en ontslag te nemen
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 13:40:42 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137542591
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt Drizzt hier nog wel eens, of niet?
Ik loop steeds tegen een error aan in seizoen 2028/29, na/tijdens de fruitschaalwedstrijd tegen FC Twente en kan dus niet verder met m'n geliefde Telvanni :{ ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137542628


:D _O_
Ik hoop op een wedstrijd tegen United oid, voor de kaartverkoop.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:20:01 #75
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137543552
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Vrij maken dan gewoon door nieuwe manager dat team te laten pakken en ontslag te nemen
Ja, lekker realistisch ook. :') :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 9 maart 2014 @ 14:23:46 #76
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137543660
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik loop steeds tegen een error aan in seizoen 2028/29, na/tijdens de fruitschaalwedstrijd tegen FC Twente en kan dus niet verder met m'n geliefde Telvanni :{ ;(
Balen man. Geen idee waar het aan kan liggen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137544642
Ajax in 2017 ;(
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_137545891
Nee, Jan Jansen als bondscoach gelukkig wel. Nederlands team is gewoon een soort bug in het spel. Die vent wordt nooit ontslagen, terwijl normale coaches dat wel zouden worden met de geleverde prestaties. Pas als die vent weg is wordt het normaal. In sommige spellen die ik gehad heb gaat hij heel snel met pensioen, maar in andere blijft hij eeuwig daar een beetje Oranje verkloten.
pi_137548183
Nou Die carlos fierro krijg ik ook niet meer aan de praat... 3 seizoenen ging het top(top scorder, hoge ratings etc..) maar nu speelt die al 3 seizoenen als een natte krant... ligt ook vast aan mn opstelling, maar zelfs met de opstellingen van die goede 3 seizoenen presteert die niks meer.. :'(
PSN: Metal_Akilla
  zondag 9 maart 2014 @ 19:08:58 #80
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_137552775
Als ik FM14 opstart heeft het beeld een paarse gloed, hoe krijg ik dit weg? Voorheen was het scherm wel gewoon normaal.
AZ
ALKMAAR
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 19:23:27 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137553384
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Balen man. Geen idee waar het aan kan liggen?
Kweenie, maar ik ga eens opstarten en dan gewoon een dagje met vakantie, kijken of dat helpt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 9 maart 2014 @ 19:25:04 #82
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137553448
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kweenie, maar ik ga eens opstarten en dan gewoon een dagje met vakantie, kijken of dat helpt.
Ik heb hard gefaald met Parma. ;(

Misschien een uitdaging voor jou.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 19:36:55 #83
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137553911
Bah, zelfs op vakantie gaan werkt niet, krijg dezelfde fout -O-

Dag Telvanni, het waren mooie jaren :'(

Prijzen: *
Nationaal:
- Kampioenschap Eredivisie 4x (2024, 2025, 2026, 2028)
- Kampioenschap Jupiler League 3x (2016, 2018, 2020)
- Kampioenschap Topklasse 1x (2014)
- Kampioenschap Hoofdklasse 1x (2013)
- Beker 3x (2023, 2026, 2028)
- Fruitschaal 3x (2025, 2026, 2028)

Internationaal:
- EL 1x (2028)

* einde seizoen, dus 2012-2013 = 2013

Legendes:
- ik
- verdediger Pascal Simon en aanvaller Felipe

Iconen:
- Dedryck Boyata
- Guillermo Meija

Waardevolste speler qua bedrag:
- Guillermo Meija: 23 miljoen



[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 09-03-2014 19:43:53 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137554641
Zo en weer een CL illusie armer. Vorig jaar eerst van Tre Fiori(San Marino) gewonnen en daarna nog redelijk(0-3 verlies thuis en 5-0 verlies uit) normaal tegen Astra Giurgiu verloren.
Dit jaar van het Manchester 62 uit Gibraltar gewonnen en vervolgens thuis al met 1-8 en uit 6-0 van Slovan Bratislava verloren.

Dit seizoen een redelijk nieuwe selectie. Aardig wat spelers gestopt.
Mocht ook een testimonial spelen voor mijn 40 jarige linksback. Een week later wordt die wedstrijd gespeeld, is hij gestopt en doet hij dus niet meer mee.. :')
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 19:53:46 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137554713
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef MMUFC het volgende:
Zo en weer een CL illusie armer. Vorig jaar eerst van Tre Fiori(San Marino) gewonnen en daarna nog redelijk(0-3 verlies thuis en 5-0 verlies uit) normaal tegen Astra Giurgiu verloren.
Dit jaar van het Manchester 62 uit Gibraltar gewonnen en vervolgens thuis al met 1-8 en uit 6-0 van Slovan Bratislava verloren.

Dit seizoen een redelijk nieuwe selectie. Aardig wat spelers gestopt.
Mocht ook een testimonial spelen voor mijn 40 jarige linksback. Een week later wordt die wedstrijd gespeeld, is hij gestopt en doet hij dus niet meer mee.. :')
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137558570
Mijn Southampton game blijkt toch het leukste te zijn, ga er nu ook mee verder en proberen er echt een lange game te maken. Nu een beetje de staf te zien reorganiseren.
pi_137560131
In de voorronde CL van mij winnen doet wonderen. Vorig jaar die Roemenen en nu Slovan halen groepsfase nadat ze mij uitgeschakeld hebben.

AC Milan uit 3-0 verloren bij Sporting. Thuis na 30 minuten 4-0 voor en na 45 5-1. Eindstand: 5-1 :')

Wel vervelend kan na 13-8 geen oefenduels meer plannen en de super cup is pas 13-9. Dus als ik in 2e voorronde CL uitgeschakeld wordt lig ik een maand stil..

Met Andorra nipt verloren van Montenegro. Het werd 1-0 terwijl 1-1 terecht was geweest. Duel later wordt Faroer met 3-2 verslagen! De eerste zege van Andorra in een EK kwalificatie. De zege komt bijna 11 jaar da de 1-0 zege op Macedonië. De enige zege tot nu toe in de EK of WK kwalificatie. In de periode 2004-2005 behaalden ze ook 2 gelijke spelen.
Met Wit Rusland, Engeland, Finland, Zweden en Oekraïne in de WK kwalificatie lijken punten daarin uitgesloten.
pi_137560540
WAT EEN BAZEN! _O_

Zlatan, Toivonen? Care:
Andorra - Zweden 1-0 _O_ _O_
Sta gewoon geen laatste meer.. Faroe won 1 duel(1e duels dat ze tegen mij speelden) en staan nu dus laatste.. _O_
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 00:04:00 #89
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137569205
Hoezeer ik nog van het abrupte einde met Telvanni baal is er ook een gevoel van voldoening, want ik ben er met een knal uit gegaan door de eredivisie-, het bekertoernooi- èn de europa league in seizoen 2027-28 te winnen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 10 maart 2014 @ 09:29:42 #90
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137573160
Drizzt, is dat een error als je een bepaalde news item in je inbox aanklikt?
I love my mispoken words.
pi_137575651
Aan het einde van het seizoen maar is reorganiseren.. Heb nu teveel spelers die het niveau (nog neit) aankunnen... en er komt ook weer een aantal talenten aan dat bijna 19 is, die gelijkwaardig of beter zijn...
PSN: Metal_Akilla
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 13:05:00 #92
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137578904
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 09:29 schreef Sejt het volgende:
Drizzt, is dat een error als je een bepaalde news item in je inbox aanklikt?
Nee, zodra de wedstrijd voorbij is en ik de mannen toe heb gesproken moet ik op Doorgaan of Verlaat Wedstrijd klikken. Op dat moment knalt de error er in.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137579100
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee, zodra de wedstrijd voorbij is en ik de mannen toe heb gesproken moet ik op Doorgaan of Verlaat Wedstrijd klikken. Op dat moment knalt de error er in.
In welk jaar zat je?
pi_137579495
Net Roda met 0-6 ingemaakt, hattrickje van Moha _O_
Children of the night. What music they make.
pi_137579551
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gewoon via de training? Suggested move via een techniektrainer.
Ik heb een trainer aangwezen om hem die move te leren, maar ik weet niet of hij een techniek trainer is. Naar welke stats moet ik kijken?
Children of the night. What music they make.
pi_137579626
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik heb een trainer aangwezen om hem die move te leren, maar ik weet niet of hij een techniek trainer is. Naar welke stats moet ik kijken?
Dat staat achter de trainer. Je hebt dat uitklapmenu met een rijtje trainers en achter iedere naam staat dan (defending) (attacking) etc. Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik zou voor iemand met goede stats bij technical + attacking gaan. Dat zijn de stats voor shooting training die tellen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 13:32:31 #97
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137579918
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:11 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

In welk jaar zat je?
WIlde aan seizoen 2028-29 beginnen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137580345
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat staat achter de trainer. Je hebt dat uitklapmenu met een rijtje trainers en achter iedere naam staat dan (defending) (attacking) etc. Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik zou voor iemand met goede stats bij technical + attacking gaan. Dat zijn de stats voor shooting training die tellen.
Ok, bedankt!

Heb Gabri ingesteld als trainer (technical = 20 en attacking is 17) 14.gif

Mweheehe, PSV verliest uit van Fortuna Sittard :')

[ Bericht 13% gewijzigd door DeHovenier op 10-03-2014 13:52:37 ]
Children of the night. What music they make.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:35:13 #99
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137581804
Jeugdspeler van Arsenal verkiest Feyenoord boven Gunners. ^O^

I love my mispoken words.
  maandag 10 maart 2014 @ 17:19:22 #100
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137586413
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Sejt het volgende:
Jeugdspeler van Arsenal verkiest Feyenoord boven Gunners. ^O^

[ afbeelding ]
:9 _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 10 maart 2014 @ 17:21:25 #101
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137586479
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:01 schreef wieisboos het volgende:
Ajax in 2017 ;(
[ afbeelding ]
:'( _O-

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef MMUFC het volgende:

Dit seizoen een redelijk nieuwe selectie. Aardig wat spelers gestopt.
Mocht ook een testimonial spelen voor mijn 40 jarige linksback. Een week later wordt die wedstrijd gespeeld, is hij gestopt en doet hij dus niet meer mee.. :')
:D _O- _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_137587780
Ik zit met Porto, Shakhtar en BATE in de CL poule.

Een stuk beter dan PSV, die zit met Bayern Munich, Arsenal en Dinamo in de poule.

Porto heeft de CL gewonnen 3 jaar geleden, ik verwacht niet van hen te kunnen winnne. Wel van de rest in mijn groep. We zullen zien!
Children of the night. What music they make.
pi_137588289
Ik krijg steeds dit berichtje als ik FM13 normaal aflsuit :?

quote:
Football Manager 2013 13.3.3.f359652 has stopped working
Children of the night. What music they make.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 18:32:23 #104
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137588469
Ik ga opnieuw beginnen met Telvanni, zat al te kijken of ik eventueel met een andere club wilde starten, desnoods wederom in NL, maar ik kan gewoon niet meer aan FM denken zonder het geel/blauw van die bazenclub :D

Ik ga echter wel even het uitshirt aanpassen, want het wit met paars is uiteindelijk best lelijk :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 10 maart 2014 @ 18:35:51 #105
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137588588
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga opnieuw beginnen met Telvanni,
Toen ben ik gestopt met lezen :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_137588745
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga opnieuw beginnen met Telvanni, zat al te kijken of ik eventueel met een andere club wilde starten, desnoods wederom in NL, maar ik kan gewoon niet meer aan FM denken zonder het geel/blauw van die bazenclub :D

Ik ga echter wel even het uitshirt aanpassen, want het wit met paars is uiteindelijk best lelijk :')
Ga je dan ook dingen anders doen dan de vorige keer?
  maandag 10 maart 2014 @ 18:44:52 #107
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137588910
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg steeds dit berichtje als ik FM13 normaal aflsuit :?

[..]

Mensen die FM afsluiten :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 18:59:23 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137589475
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ga je dan ook dingen anders doen dan de vorige keer?
Neuh, de spelers blijven dezelfde stats houden (een keurig gemiddelde van de Hoofdklasse), net als het stadion en de staf e.d. Het enige verschil is dat ik dit keer in de Hoofdklasse E ipv A uit ga komen, kan ik lekker derby's tegen Rigtersbleek en Quick '20 spelen :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137589517




De nieuwe Kluivert
  maandag 10 maart 2014 @ 19:02:47 #110
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137589627
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De nieuwe Kluivert
Netjes _O_
Ik heb die jongen nog nooit een kans gegeven met Ajax :@ Misschien toch maar eens doen de volgende keer :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:03:41 #111
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137589671
Ik vind m'n game met Man Utd nu al saai :')

Wil zo graag een leuke game hebben maar ik kan niks bedenken :(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_137589728
Ik wil deze gast halen, maar hij past niet in m'n beleid.

pi_137589803
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Neuh, de spelers blijven dezelfde stats houden (een keurig gemiddelde van de Hoofdklasse), net als het stadion en de staf e.d. Het enige verschil is dat ik dit keer in de Hoofdklasse E ipv A uit ga komen, kan ik lekker derby's tegen Rigtersbleek en Quick '20 spelen :+
Ik bedoel eigenlijk meer in de loop van de game, bijvoorbeeld alleen spelers binnen europa, zulke andere dingen.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 19:17:04 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137590210
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk meer in de loop van de game, bijvoorbeeld alleen spelers binnen europa, zulke andere dingen.
Ah, op die manier :) Ik zie wel wat ik doe, moet me sowieso eerst in de Hoofdklasse gaan bewijzen, daarna in de Topklasse, gevolgd door de JL.

Ik verwacht dat ik er dit keer wat langer over doe om te promoveren (met de vorige game was ik meteen kampioen hoofdklasse, kampioen topklasse, 14e in JL en daarna kampioen JL :+ ), dus heb alle tijd om een beleid uit te stippelen. Als klein clubje is het natuurlijk logisch dat je het Europees, zelfs Nederlands, houdt, maar als er een goeie Braziliaan langskomt die betaalbaar is ga ik hem niet laten lopen :P

Verwachte aankopen aan het begin: Roberto Verhagen (MR), Kurt Elshot (volgens mij VR) en hopelijk is Delano van Crooy (GK) ook beschikbaar :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137590389
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Sejt het volgende:
Jeugdspeler van Arsenal verkiest Feyenoord boven Gunners. ^O^

[ afbeelding ]
Determination 4/20 would not bang ;(
  maandag 10 maart 2014 @ 19:27:42 #116
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137590641
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:21 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Determination 4/20 would not bang ;(
Je moet je niet blind staren op 1 stat.
I love my mispoken words.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:33:36 #117
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137590918
Of toch maar weer met Ajax gaan beginnen O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_137590989
:r
mijn savegame van FC United of Manchester is verziekt door deze bug
http://community.sigames.(...)ro-League-On-My-Save
[img]puu.sh/7qmzx.png[/img]
check 0-01 :')
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 20:00:34 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137592337
En jahoor, Crooy, Elshot en Verhagen zijn binnen _O_ Zit nog op Vermunt (VL) van Huizen te jagen, dan is de selectie sterk genoeg.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 20:06:41 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137592648
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Typisch het volgende:
:r
mijn savegame van FC United of Manchester is verziekt door deze bug
http://community.sigames.(...)ro-League-On-My-Save
[ afbeelding ]
check 0-01 :')
Da's kut -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 10 maart 2014 @ 20:17:04 #121
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137593123
Wat een geweldige speler is Gómez toch. En hij is nog steeds beter aan het worden!


I love my mispoken words.
  maandag 10 maart 2014 @ 20:24:44 #122
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137593482
Best mogelijke faciliteiten en dan zo'n youth intake hebben:

I love my mispoken words.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 20:27:36 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137593621
Wtf, krijg na een friendly dezelfde error als bij de "echte" Telvannigame:



:?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137593672
Had het al eerder in mijn Southampton game.

Ben er wel even klaar mee, dit verneukt je game gewoon.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 20:33:31 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137593943
Fuck it, ik bewaar de editordata en installeer FM13 opnieuw.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 20:39:55 #126
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137594259
Zeu, editor data en savegames zijn veilig weggezet, FM13 + editor gewist en ben ze opnieuw aan het downloaden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 10 maart 2014 @ 20:40:53 #127
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137594311
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Sejt het volgende:
Wat een geweldige speler is Gómez toch. En hij is nog steeds beter aan het worden!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit 'm in de naam denk ik. ;)


hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137595885
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De nieuwe Kluivert


De nieuwe Torres
Children of the night. What music they make.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 21:29:10 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137597338
Heuj, gefixt! Ik ga echter wel met de 2e versie verder omdat ik al afscheid had genomen van het echte Telvanni :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 22:43:26 #130
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137601470
Dit zijn nog eens cijfers:



_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137605875


aids
pi_137605924
Met wat geluk thuis gewonnen van Sparta met alleen maar tieners op het veld (oudste speler 19 jaar, jongste speler 15 jaar). Heb m'n elftal gespaard voor de eerste CL wedstrijd van het seizoen, tegen Shakhtar uit. Kut is dat mn vaste CV geblesseerd is geraakt in dier wedstrijd. Wel voor 3 dagen, maar hij is dus nog niet fit voor Shakhtar :(

Heb ook een nieuwe jeugdspeler mee laten doen, maar die deed het bar slecht :')
Children of the night. What music they make.
pi_137605934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]

aids
Dat krijg ik bijna elke keer als ik FM13 normaal afsluit.
Children of the night. What music they make.
pi_137605966
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat krijg ik bijna elke keer als ik FM13 normaal afsluit.
Ik kreeg het tijdens het spelen. Stond op het punt om te beginnen aan het volgende seizoen, nu zit ik weer in maart...
pi_137606034
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:49 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ik kreeg het tijdens het spelen. Stond op het punt om te beginnen aan het volgende seizoen, nu zit ik weer in maart...
-O-

Ik sla sowieso al mijn savegames op elke winterstop en na elk seizoen op m'n externe HD.
Children of the night. What music they make.
pi_137606693
Na 5 wedstrijden staat Vitesse 5e, Ajax 8e, PSV 11e en FEY 15e :')
Children of the night. What music they make.
pi_137606803
Mooie wedstrijd tegen PSV, gewonnen met 3-5. The Saint een hattrick _O_

Helaas mn beste AMC 4 weken eruit met een gebroken rib. Ze hadden het wel op hem voorzien, hij moest 2x eerder naar de kant omdat ie niet verder kon.
Children of the night. What music they make.
pi_137607993
Iedere pingel die ik mee of tegen krijg in Andorra gaat erin.. De keeper stopt niets, maar er wordt ook nooit naast of over geschoten
pi_137609123
Kreeg net een penalty, speler schiet hem erin maar volgens het spel was de bal over? Altijd leuk! :D
pi_137610059
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat krijg ik bijna elke keer als ik FM13 normaal afsluit.
Had ik ook altijd met 13 & 14, sinds de laatste update in 14 gebeurt het mij niet meer :o
pi_137616017
Ik zoek een goede satellietclub in Engeland, iemand leuke clubs daarvoor?
pi_137616117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zoek een goede satellietclub in Engeland, iemand leuke clubs daarvoor?
Welk team ben jij?

Google op goede jeugdopleidingen en trainingsfaciliteiten.

Die algerian bug gaat helemaal terug tot fm 2007? :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 14:07:54 ]
pi_137616219
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welk team ben jij?

Google op goede jeugdopleidingen en trainingsfaciliteiten.

Die algerian bug gaat helemaal terug tot fm 2007? :')
Southampton
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 14:09:12 #144
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137616226
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:49 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ik kreeg het tijdens het spelen. Stond op het punt om te beginnen aan het volgende seizoen, nu zit ik weer in maart...
Daarom ALTIJD saven na een wedstrijd :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 14:17:54 #145
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137616507
Haha, yes! De scheids bij het duel tussen Telvanni en DTS Ede heet HENK DE VRIES _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:55:16 #146
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137617778
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom ALTIJD saven na een wedstrijd :P
En een wekelijkse 3-rolling save voor de zekerheid. ;)
I love my mispoken words.
pi_137618011
Ik kan ook nergens een oplossing vinden voor die Algeria bug. ;(
Godverdomme.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:06:11 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137618142
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
Ik kan ook nergens een oplossing vinden voor die Algeria bug. ;(
Godverdomme.
Is het deze? http://community.sigames.(...)eria-Wins-Everything
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:16:29 #150
318507 Jester65
Stay frosty
pi_137618472
Soms zitten er vreemde zaken in het spel. Eén van mijn spellen (ik speel er meerdere tegelijkertijd) is Go Ahead Eagles. Daar sta ik in de winterstop 8e of zo, prima prestatie dus, maar het spel blijft maar melden dat Go Ahead matig presteert, en ik heb zelfs de eerste speler al gehad (Houtkoop volgens mij) die zich zorgen maakt over de prestaties van het team.
pi_137618980
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom ALTIJD saven na een wedstrijd :P
Ja klopt, heb nu automatisch opslaan maar aangezet, anders blijf ik bezig. Wel een nieuwe game gestart.
pi_137619317
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom ALTIJD saven na een wedstrijd :P
En ervoor, kan je altijd nog reloaden :+
Children of the night. What music they make.
pi_137619782
0-0 tegen Porto, 1x lat geraakt, 2x de paal en de keeper redde op een zeer grote kans. Frustrerend :(
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 16:01:00 #154
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137619934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En ervoor, kan je altijd nog reloaden :+
Ch34tz0rh4x!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 16:07:05 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137620155
Goeie start in de Hoofdklasse E:



En even met m'n aankopen (naja, ze kwamen gratis) pimpen:

GK:



Verdediging:









Middenveld:





Zuur voor m'n zelfgemaakte spelers, maar die zijn gewoon ruk vergeleken bij deze lui :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137620646
Zo, nieuwe game met Ajax gestart na dat gedoe van gisteren. Beleid blijft hetzelfde:

- aanvallend, dominant voetbal spelen
- veel eigen jeugd opstellen
- veel geld in de jeugdopleiding pompen
- geen eurocent uitgeven aan transfersommen, enkel transfervrije spelers aantrekken
- salarisplafond van één miljoen, kan na een paar seizoenen stijgen

Ik ben geen fan van schuiven, dus ik heb een selectie van 22 man. Valt er een speler weg, dan komt de volgende er in. Eerste naam is basisspeler, tweede is de back-up. In sommige gevallen komt er een derde optie bij.

GK: Cillessen/Vermeer
RB: van Rhijn/Ligeon/Tete
CB: Veltman/Van der Hoorn
CB: Moisander/Denswil/Riedewald
LB: Blind/Boilesen
VM: Bazoer/Poulsen
CM: Andersen/Schöne/Nouri
CM: de Jong/Klaassen
RW: Bojan/De Sa
LW: Fischer/Kishna/Dekker
ST: Sigthorsson/Becker/Walian
pi_137621091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeie start in de Hoofdklasse E:

[ afbeelding ]

En even met m'n aankopen (naja, ze kwamen gratis) pimpen:

GK:

[ afbeelding ]

Verdediging:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Middenveld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zuur voor m'n zelfgemaakte spelers, maar die zijn gewoon ruk vergeleken bij deze lui :+
ga je daar nu al weer mee beginnen? _O-
pi_137621120
Toon je interesse in een speler, zegt hij ''Het zou een droom zijn om bij deze club te voetballen''. Bod geaccepteerd, wilt hij niet eens onderhandelen voor een contract :')_!
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 16:44:47 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137621648
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

ga je daar nu al weer mee beginnen? _O-
Yup :P Ik vind het leuker om laag te beginnen en langzaam maar zeker aan een club te bouwen. Telvanni heeft in mijn ogen het hoogst haalbare gehaald (paar keer kampioen en beker, keertje EL (want CL overleef ik nooit)), dus vond ik het tijd om er gewoon opnieuw mee te beginnen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137621677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Yup :P Ik vind het leuker om laag te beginnen en langzaam maar zeker aan een club te bouwen. Telvanni heeft in mijn ogen het hoogst haalbare gehaald (paar keer kampioen en beker, keertje EL (want CL overleef ik nooit)), dus vond ik het tijd om er gewoon opnieuw mee te beginnen :D
Niet de CL winnen is natuurlijk een beetje half werk he.
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 16:52:32 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137621915
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:45 schreef Silv het volgende:

[..]

Niet de CL winnen is natuurlijk een beetje half werk he.
Ach, als je jaar na jaar steeds 3e eindigt in de groepsfase krijg je er steeds minder zin in. Ben wel een keer of drie 2e geworden maar vloog er in de eerste knockout meteen uit tegen Barca, Real of Bayern :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137622589
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Yup :P Ik vind het leuker om laag te beginnen en langzaam maar zeker aan een club te bouwen. Telvanni heeft in mijn ogen het hoogst haalbare gehaald (paar keer kampioen en beker, keertje EL (want CL overleef ik nooit)), dus vond ik het tijd om er gewoon opnieuw mee te beginnen :D
Begin dan helemaal onderin in Engeland.

Ik ga denk ik gewoon verder met FC United of Manchester, dan maar zonder spelersgeschiedenis.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 17:13:38 ]
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 17:22:44 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137622845
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Begin dan helemaal onderin in Engeland.

Ik ga denk ik gewoon verder met FC United of Manchester, dan maar zonder spelersgeschiedenis.
Vaak genoeg gedaan, met o.a. Mansfield en Farnborough :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137623259
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:36 schreef Jorwol het volgende:
Kreeg net een penalty, speler schiet hem erin maar volgens het spel was de bal over? Altijd leuk! :D
Ja hoor, en alweer!
pi_137623434
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:37 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja hoor, en alweer!
[ afbeelding ]
:')
Children of the night. What music they make.
pi_137624216
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:37 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja hoor, en alweer!
[ afbeelding ]
Die 3D engine is nog niet waterdicht. Ik speel altijd met 2D, gaat net wat sneller allemaal.
pi_137625748
Trainer van Ajax ontslagen. Peter Maes begon 4 jaar geleden als trainer, Ajax staat nu op de 11e plek na 10 wedstrijden.

Er gaan geruchten dat CR7 wordt benaderd voor de vacante functie.
Children of the night. What music they make.
pi_137626774
Had geld over dus ik had Dzagoev gehaald voor een kleine 30 miljoen maar hij kan er helemaal niks van. Nu heb ik maar de nieuwe Hazard in de basis gezet en die doet het veeel beter

Dzagoev verdient 6 miljoen en heeft nog een vierjarig contract ;(
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_137627702
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef wieisboos het volgende:
Had geld over dus ik had Dzagoev gehaald voor een kleine 30 miljoen maar hij kan er helemaal niks van. Nu heb ik maar de nieuwe Hazard in de basis gezet en die doet het veeel beter [ afbeelding ]

Dzagoev verdient 6 miljoen en heeft nog een vierjarig contract ;(
Zes miljoen per jaar?
Children of the night. What music they make.
pi_137628143
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Zes miljoen per jaar?
Ja, in Rusland verdiende hij rond de 4 miljoen dus ik moest wel :P
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_137628257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Ja, in Rusland verdiende hij rond de 4 miljoen dus ik moest wel :P
Dus 500k/maand. Dajum, mijn grootverdiener krijgt 170k p/m :P
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 19:48:14 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137628360
Halverwege de competitie al 8 punten los:



Topklasse here I come :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137629433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef wieisboos het volgende:
Had geld over dus ik had Dzagoev gehaald voor een kleine 30 miljoen maar hij kan er helemaal niks van. Nu heb ik maar de nieuwe Hazard in de basis gezet en die doet het veeel beter [ afbeelding ]

Dzagoev verdient 6 miljoen en heeft nog een vierjarig contract ;(
Lekkere speler hoor, mooi veel snelheid. :D
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_137629778
Ik kom een Danny Drinkwater tegen :')
Children of the night. What music they make.
pi_137629805
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zijn nog eens cijfers:

[ afbeelding ]

_O_
The fuckkkk :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:17:19 #176
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137630017
Dit is iets nieuws...

I love my mispoken words.
pi_137630087
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Sejt het volgende:
Dit is iets nieuws...

[ afbeelding ]
Idd. Kan je wel opnieuw saven?
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 20:19:31 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137630119
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Sejt het volgende:
Dit is iets nieuws...

[ afbeelding ]
:{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:20:28 #179
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137630174
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd. Kan je wel opnieuw saven?
Geprobeerd met een nieuwe save, maar zelfde resultaat.
Nu probeer ik maar even een wedstrijd te spelen... wie weet lukt het daarna wel.
I love my mispoken words.
pi_137630201
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Sejt het volgende:

[..]

Geprobeerd met een nieuwe save, maar zelfde resultaat.
Nu probeer ik maar even een wedstrijd te spelen... wie weet lukt het daarna wel.
Vaag. Kan je niet terugvallen op een andere save?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:22:12 #181
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137630253
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Vaag. Kan je niet terugvallen op een andere save?
Vast, maar liever niet. Ben net een hele hoop nieuwe spelers (youth intake) doorlopen :)

Edit: Zit niks anders op. :{

Bij het laden van een vorige save, gebeurt dit...
Denk dat m'n FM naar de klote is.



[ Bericht 10% gewijzigd door Sejt op 11-03-2014 20:32:20 ]
I love my mispoken words.
pi_137630803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef Sejt het volgende:

[..]

Vast, maar liever niet. Ben net een hele hoop nieuwe spelers (youth intake) doorlopen :)

Edit: Zit niks anders op. :{

Bij het laden van een vorige save, gebeurt dit...
Denk dat m'n FM naar de klote is.

[ afbeelding ]
-O- :r

Drizzt heeft toch dezelfde error :?
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 20:35:13 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137630883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef Sejt het volgende:

[..]

Vast, maar liever niet. Ben net een hele hoop nieuwe spelers (youth intake) doorlopen :)

Edit: Zit niks anders op. :{

Bij het laden van een vorige save, gebeurt dit...
Denk dat m'n FM naar de klote is.

[ afbeelding ]
Ik heb dat opgelost door FM13 te uninstallen, evenals de editor, en ze vervolgens opnieuw te downen en installeren. Nu loopt het weer als een tiet ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:35:57 #184
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137630920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb dat opgelost door FM13 te uninstallen, evenals de editor, en ze vervolgens opnieuw te downen en installeren. Nu loopt het weer als een tiet ^O^
Ga ik ook doen. Alleen nu even niet :P
I love my mispoken words.
pi_137631020
The fuck. Mijn keeper heeft de afgelopen 3 wedstrijden steeds de bal naar een tegenstander geschoten, die hem vervolgens in het doel tikt. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_137631363
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:22:48 #187
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137633356
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef Sejt het volgende:

[..]

Denk dat m'n FM naar de klote is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 23:52:10 #188
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137642134
Hahaaaaaaa ik flikker in de 4e ronde Heracles uit de beker :D *O* Lomp zondagsschot in de 108e minuut _O-

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137645576
Aight _O_



4-0 thuis gewint van Shakthar, Moha _O_

[ Bericht 13% gewijzigd door DeHovenier op 12-03-2014 04:07:23 ]
Children of the night. What music they make.
pi_137645584
Tsjelsie wil me hebben.

NEIN!

:D
Children of the night. What music they make.
pi_137645586
----------
Children of the night. What music they make.
pi_137646428
Ik begin de zin in de Santa Coloma game een beetje te verliezen..
In seizoen 1 stond de Andorrese Premier Divisio nog op de 184e plaats, nu 205e. Gevolg is dat buitenlandse spelers niet willen komen en dus het niveau van mijn team hetzelfde blijft..
Zelfs de hele slechte Nederlandse spelers denken er niet aan naar Andorra te komen..
pi_137648473
Zo net 2-2 thuis tegen tottenham gespeeld :) goed om te weten dat ik in 3 seizoenen wel wat beter ben geworden(toen verloor ik thuis kansloos met 5-1 en uit 3-0), carlos fierro begint op het goede moment ook weer veel te scoren(interesse van liverpool) dus dan kan hij mooi aan het einde van het seizoen weg :)
PSN: Metal_Akilla
pi_137652992
Nooit geweten dat Jurgen Locadia zo'n baas is in FM14. Nooit echt een kans gegeven, omdat z'n stats minder waren dan die van m'n andere spitsen, maar hem toch als 3e spits bij de selectie gehouden. Toen door blessures hem een keer een kans gegeven en hij schiet ze er aan de lopende band in, nu al 20 doelpunten in 19 wedstrijden.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:38:54 #195
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137655329
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:29 schreef Niek92 het volgende:
Nooit geweten dat Jurgen Locadia zo'n baas is in FM14. Nooit echt een kans gegeven, omdat z'n stats minder waren dan die van m'n andere spitsen, maar hem toch als 3e spits bij de selectie gehouden. Toen door blessures hem een keer een kans gegeven en hij schiet ze er aan de lopende band in, nu al 20 doelpunten in 19 wedstrijden.
Zit bij mij al niet eens meer in het spel. :') November 2023. :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137655608
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:29 schreef Niek92 het volgende:
Nooit geweten dat Jurgen Locadia zo'n baas is in FM14. Nooit echt een kans gegeven, omdat z'n stats minder waren dan die van m'n andere spitsen, maar hem toch als 3e spits bij de selectie gehouden. Toen door blessures hem een keer een kans gegeven en hij schiet ze er aan de lopende band in, nu al 20 doelpunten in 19 wedstrijden.
Die is hier ook niet zo'n succes... speelt al jaren degradatie-voetbal met nec in 2023

Vind het toch raar dat deze speelrs soms gewoon geen club kunnen vinden... boeëtius, rekik dat soort spelers,... zijn gewoon allemaal uit mn spel weg al sinds 2017 ofzo
PSN: Metal_Akilla
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 13:52:14 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137655770
1-1 tegen de nummer laatst (Nunspeet), dus ik heb de spelers weer eens opgesloten :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 14:45:36 #198
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137657311
14 punten los met nog 5 duels te gaan (13 als Quick wint), dat betekent dat ik nog één punt van het kampioenschap verwijderd ben _O_

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137657413
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
14 punten los met nog 5 duels te gaan (13 als Quick wint), dat betekent dat ik nog één punt van het kampioenschap verwijderd ben _O_

[ afbeelding ]
en dat allemaal met je zelf in elkaar gezette team
zou het misschien iets te goed zijn voor die competitie?

sorry
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 14:53:14 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137657503
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

en dat allemaal met je zelf in elkaar gezette team
zou het misschien iets te goed zijn voor die competitie?

sorry
Ehm, driekwart van m'n eigen spelers was te ruk voor de divisie _O- Bijna alle goeie spelers zijn aangekocht/gratis opgehaald, en dat zijn dan kerels van 30+ :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137657536
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ehm, driekwart van m'n eigen spelers was te ruk voor de divisie _O- Bijna alle goeie spelers zijn aangekocht/gratis opgehaald, en dat zijn dan kerels van 30+ :D
En je had ook een budget precies gelijk aan de andere teams zeker?
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 14:58:11 #202
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137657636
Haha, godverdomme _O- Telvanni - Heerenveen (6e ronde beker), ik maak de 1-0 na 21 seconden _O-

quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Jorwol het volgende:

[..]

En je had ook een budget precies gelijk aan de andere teams zeker?
Transfer- en salarisbudget op 0 euro laten staan, dan maakt het systeem er handmatig wat van.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 14:59:38 #203
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137657681
18e minuut is het 2-1 _O-

edit: meh, allebei een keer rood en toen was de kwaliteit van Heerenveen beslissend: 2-3 ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 15:19:52 #204
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137658226
Zeuu, 1-4 winst op SVZW en kampioen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137660823
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:38 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Zit bij mij al niet eens meer in het spel. :') November 2023. :D
Tip voor je volgende carriere dan ;) Het is hier inmiddels maart 2018, dus het heeft wel even geduurd. Ook een uitleenperiode aan Utrecht tussendoor, waar hij 14x scoorde in 24 wedstrijden.

Ondertussen staat ie op 28 doelpunten in 30 wedstrijden trouwens, blijft dus lekker doorgaan.
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:47:54 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137660935
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:47 schreef Akilla het volgende:

[..]

Die is hier ook niet zo'n succes... speelt al jaren degradatie-voetbal met nec in 2023

Vind het toch raar dat deze speelrs soms gewoon geen club kunnen vinden... boeëtius, rekik dat soort spelers,... zijn gewoon allemaal uit mn spel weg al sinds 2017 ofzo
Ze zijn gewoon niet echt goed in het begin en krijgen dan weinig speeltijd dus ontwikkelen ze zich niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137661074
Nu mijn Southampton en FC United games kapot zijn maar weer eens mijn Excelsior game oppikken.

Probleem is hier dat de gemeente de bouw van een nieuw stadion blokkeerde. ;(


:')!

Heb ruim 90 miljoen op de bank staan, maar zit nu dus vast. Met het geld van de Eredivisie kom je geen fluit verder.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 17:09:37 ]
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 17:14:48 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137661758
Absurd, ik ben met een straatlengte voorsprong kampioen geworden maar moet wel nacomp spelen :') Nummer 4, VVOG, heeft nacomp gehaald maar staat er niet tussen, alsof die lui automatisch gepromoveerd zijn _O-

[ Bericht 54% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 12-03-2014 17:37:38 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:02:13 #209
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137665141
Nou, heb Bennekom, Quick '20 en Excelsior '31 afgedroogd (5-1, 4-0 en 5-1 (over 2 wedstrijden)) en moet nu in de playoff finale tegen UNA uit de Hoofdklasse B. Als ik dan win ben ik sowieso gepromoveerd.

Hoop ik :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:26:15 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137666354
Heuj, 0-3 van UNA gewonnnen en VVOG, dat 4e eindigde, is idd zonder ook maar iets te doen gepromoveerd :P :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:27:22 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137666408
Dit is ook nieuw voor me:



:{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:30:53 #212
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137666564
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:22 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
Reinstall en we gaan vrolijk door. ;)
I love my mispoken words.
pi_137666900
@Drizzt ben je eventueel bereid om jouw editorgegevens van Telvanni te delen zodat wij ook met een hoofdklasser kunnen beginnen?
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:40:39 #214
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137667058
Ok, m'n game is fucked. Ik promoveer dus toch niet en Ajax speelt volgens het spel heel ergens anders:



Heeft dus geen zin om te delen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:50:23 #215
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137667698
Zuuuuucht, zeg ik ff op msn tegen Hovenier dat ik tussen de editordata van een van m'n Engelse clubs ga neuzen, is alle data weg :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 19:52:04 #216
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137667790
Echt alles is weg :{

Kan ik goddomme HELEMAAL opnieuw beginnen! :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137667992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt alles is weg :{

Kan ik goddomme HELEMAAL opnieuw beginnen! :(
Heb je weer wat te doen toch?
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 20:01:57 #218
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137668364
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Heb je weer wat te doen toch?
Mja, idd... ik moet het maar van de zonnige kant bekijken :') Tijd om een Engels kutclubje te maken!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 20:09:47 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137668837
Ik ben Telvanni nu dus gewoon helemaal kwijt, verdomme :'(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137669302
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben Telvanni nu dus gewoon helemaal kwijt, verdomme :'(
R.I.P -O-
Children of the night. What music they make.
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:29:49 #221
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137670019
Vage dingen gebeuren hier.
Ik krijg 2 doelpunten niet te zien en zie pas in de 85e minuut dat ik met 2 doelpunten voor sta. Zie 'latest event updates', daar staan ze ook niet.

I love my mispoken words.
pi_137670615
Met 3-2 verloren van FC Eindje :')

Wel met een b-team, en enkele blessures.
Children of the night. What music they make.
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 22:03:47 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137675465
En weer lekker aan het bouwen:





Cheydinhal FC uit het noorden van Engeland, begint in de Blue Square North en heeft als prognose de 18e plek :P Dit was even snel om te zien hoe het logo eruit ziet, heb nog geen spelers gemaakt. Ik vind het een bazenlogo _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137676060
0-0 tegen Porto, was al kwalificeerd dus op naar de 1e Knockout ronde *O*

Jammer dat m'n beste linksback een blessure heeft voor 4 maanden :r
Children of the night. What music they make.
pi_137680996
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En weer lekker aan het bouwen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Cheydinhal FC uit het noorden van Engeland, begint in de Blue Square North en heeft als prognose de 18e plek :P Dit was even snel om te zien hoe het logo eruit ziet, heb nog geen spelers gemaakt. Ik vind het een bazenlogo _O_
Shirt ook zelf zo gemaakt? Ziet er wel gaaf uit zo
pi_137681708
6 Cambuur-spelers staan in de TvdW, waaronder een AMC die maar 1 minuut heeft gespeeld :') _O_
Children of the night. What music they make.
pi_137682422
Loting is net geweest voor de 1e knockoutronde CL, ik moet tegen City.

En tegen hem -O-

Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 03:15:27 #228
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137682963
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Shirt ook zelf zo gemaakt? Ziet er wel gaaf uit zo
Uhu, dat shirt flans je zo in mekaar in de editor. Het spel maakt aan de hand daarvan een logo :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137683092
Sainrimat maakte net zijn 200e doelpunt voor Cambuur _O_
Children of the night. What music they make.
pi_137683368
Vaag, het contract van een spits van OM loopt over een half jaar af en hij staat op de tl. Maar als ik 0 euro bied, word ik afgewezen -O-

Ben trouwens door naar de halve finale beker, heb Heracles verslagen met 4-1 _O_
In de halve finale tref ik Willem II. In de andere halve finale spelen PSV en FEY tegen elkaar.
Children of the night. What music they make.
pi_137683578
Winterstop is net afgelopen:

Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:12:07 #232
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137683747
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:54 schreef DeHovenier het volgende:
Winterstop is net afgelopen:

[ afbeelding ]
Wat was de echte naam van The Saint ook alweer?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137683756
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat was de echte naam van The Saint ook alweer?
Alexis Sainrimat-Moreira.

Nu tegen PSV, en een paar dagen daarna tegen City :X
Children of the night. What music they make.
pi_137684001
:r

Is m'n beste AMC net teruggekomen van een blessure van 7 weken, heeft ie nu zijn voet gebroken in de wedstrijd tegen PSV. Nu weg voor 4 maanden.

Wel overtuigend gewonnen van PSV, dat wel.
Children of the night. What music they make.
pi_137684426
Gemiddelde maandsalaris van een City-speler is 850k :')

Meest verdienende speler is die Heinrich, met 1.5 mln/maand.
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 09:19:19 #236
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137684587
Moet de spelers nog wel iets tweaken, twee spelers zijn veel te goed geworden en alle ML's en MR's zijn VEEL te slecht :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137684824
Gewint van City met 3-0 _O_
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:54:57 #238
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137685316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet de spelers nog wel iets tweaken, twee spelers zijn veel te goed geworden en alle ML's en MR's zijn VEEL te slecht :')
Hij gaat weer valsspelen hoor :D
Dit, dus.
pi_137687230
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet de spelers nog wel iets tweaken, twee spelers zijn veel te goed geworden en alle ML's en MR's zijn VEEL te slecht :')
Heb je zelf dat hele team gemaakt? :P
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_137687459
Oeh, bestuur gaat zomaar een nieuw stadion voor mij bouwen.
83.000 mensen, klaar in 2025.

AJAX _O_
pi_137688423
Nu de return tegen City, ben benieuwd.
Children of the night. What music they make.
pi_137689569
Hallo kwartfinale CL _O_

City won de wedstrijd met 2-1, wat niet genoeg voor ze was :P
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:20:34 #243
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137691293
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef Leonos het volgende:
Oeh, bestuur gaat zomaar een nieuw stadion voor mij bouwen.
83.000 mensen, klaar in 2025.

AJAX _O_
Het enige wat ik kon, was het stadion kopen. :P Dat heb ik dan ook maar gedaan. :') Geen idee waarom.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137691491
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:20 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Het enige wat ik kon, was het stadion kopen. :P Dat heb ik dan ook maar gedaan. :') Geen idee waarom.
Ik zit ook al wat jaartjes verder, inmiddels 2023.
Huidige ArenA is inmiddels uitgebreid naar 65.000 en gekocht inderdaad.
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:32:00 #245
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137691680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik zit ook al wat jaartjes verder, inmiddels 2023.
Huidige ArenA is inmiddels uitgebreid naar 65.000 en gekocht inderdaad.
Ik zit waarschijnlijk nog wel iets verder. :+ 13 december 2023.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137691958
Ik zit in 2025.

Moet zometeen tegen Barca ;(
Children of the night. What music they make.
pi_137692397
Iemand een idee hoe ik na het cancellen van mijn stadion (door de gemeente) nog eens een optie kan krijgen bij het bestuur?
pi_137692978
3-1 thuis gewonnen van Barca _O_
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 15:36:37 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137695234
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij gaat weer valsspelen hoor :D
Hoezo weer... Ik ga de te sterke spelers wat slechter maken en de waardeloze (kerels van 25 met alleen jeugdpotentieelsterren :')_! ) ietsje sterker maken zodat ze op z'n minst 2 sterren voor het niveau krijgen (Blue Square North).

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef Silv het volgende:

[..]

Heb je zelf dat hele team gemaakt? :P
:Y Het lastigste is wel namen verzinnen. Je denkt "dat doe ik wel eventjes", maar puntje bij paaltje: je kunt niet iedereen John Smith oid noemen :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137696853

Sven van Beek is wel echt mijn favoriete speler in deze Excelsior game. :D

Hij is ook al een tijdje de man met de meeste wedstrijden voor Excelsior ooit.
pi_137698230
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:22 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Sven van Beek is wel echt mijn favoriete speler in deze Excelsior game. :D
[ afbeelding ]
Hij is ook al een tijdje de man met de meeste wedstrijden voor Excelsior ooit.
Echt een held is het!
Ik heb hem ook 1 seizoen bij excelsior en 3 bij feyenoord gehad.. altijd boven de 7!
Heb hem voor 18 miljoen naar valencia laten gaan.. gunde het hem wel :)
PSN: Metal_Akilla
pi_137699268
Wat is dit :')

Versla ik Barca en sta ik de CL halve finale :o
Children of the night. What music they make.
pi_137699551
Ben even terug gegaan in mijn save-game, om zo te proberen alsnog een nieuw stadion te krijgen. :@
En het is gelukt, nu hopen dat de gemeente het niet nog een keer tegen gaat houden. :')

Wat screentjes van mijn game.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 17:53:42 ]
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:53:15 #254
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137699642
Mohammed Muhammad. :') _O_ Instant cultheld.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137699699
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
Mohammed Muhammad. :') _O_ Instant cultheld.
Ja, er komen flink wat mensen uit Scandinavië met namen uit het Midden-Oosten in deze game.
Zo ook:


Of is het meer een Marokkaanse naam? Sorry dan bij deze. :+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 17:55:52 ]
pi_137699995
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef Typisch het volgende:
Ben even terug gegaan in mijn save-game, om zo te proberen alsnog een nieuw stadion te krijgen. :@
En het is gelukt, nu hopen dat de gemeente het niet nog een keer tegen gaat houden. :')

Wat screentjes van mijn game.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland staat hier op plek 18 :')

quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, er komen flink wat mensen uit Scandinavië met namen uit het Midden-Oosten in deze game.
Zo ook:
[ afbeelding ]

Of is het meer een Marokkaanse naam? Sorry dan bij deze. :+
Hij heeft wel een Marokkaanse kop :P
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:19:04 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137700364
El Ghazi _O_ Wat een beest is dat bij Ajax in 2017 _O_

Met 91 punten de Eredivisie gewonnen, de KNVB Beker in de Klassieker tegen Feyenoord met gemak binnengehaald, en de finale van de CL bereikt door o.a. Bayern München en Manchester United uit te schakelen. De finale is tegen Liverpool :).
Oh.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:19:40 #258
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137700382
Sergi Roberto voor 8 ton op kunnen halen :9
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:21:45 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137700443
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Sergi Roberto voor 8 ton op kunnen halen :9
Die heb ik gekocht voor 13 miljoen en jaar later voor 25 miljoen verkocht :').

Ik heb sowieso best veel spelers bij Ajax kunnen verkopen voor tussen de 20 en 30 miljoen. Blind, van Rhijn en Denswil o.a.
Oh.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:23:24 #260
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137700502
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die heb ik gekocht voor 13 miljoen en jaar later voor 25 miljoen verkocht :').

Ik heb sowieso best veel spelers bij Ajax kunnen verkopen voor tussen de 20 en 30 miljoen. Blind, van Rhijn en Denswil o.a.
Hoe de fuck doe jij dat?
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 18:25:42 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137700571
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Hij heeft wel een Marokkaanse kop :P
Als 'ie naar blondje meisjes staat te sissen weet je het zeker.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:28:25 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137700671
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hoe de fuck doe jij dat?
Ik krijg constant clubs die mijn spelers willen. En dan hoge vraagprijs hanteren en ze kopen ze wel.

Dat ze goed presteren helpt ook mee :). Maar een Blind bijvoorbeeld had ik al Bazoer en nog een regen voor, dus die verkoop ik dan lekker.

Al heb ik ook mijn miskoopjes gehad :+
Oh.
pi_137700713
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Als 'ie naar blondje meisjes staat te sissen weet je het zeker.
En hij neukt iedereen de moeder :Y

Mijn Cambuur-marokkaan maakt een hattrick _O_
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:40:24 #264
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137701223
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Sergi Roberto voor 8 ton op kunnen halen :9
Dat kan altijd beter. ;)

I love my mispoken words.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:42:57 #265
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137701363
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:40 schreef Sejt het volgende:

[..]

Dat kan altijd beter. ;)

[ afbeelding ]
;(
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:56:10 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137701998
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:40 schreef Sejt het volgende:

[..]

Dat kan altijd beter. ;)

[ afbeelding ]
Hij presteert niet echt geweldig :P
Oh.
pi_137702294
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij presteert niet echt geweldig :P
Sejt is gewoon een slechte coach :P
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:02:47 #268
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137702369

_O_ _O_ _O_

Suarez kreeg rood voor een schwalbe _O- Je verwacht het niet :') _O-
Oh.
pi_137702638
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_

Suarez kreeg rood voor een schwalbe _O- Je verwacht het niet :') _O-
Feli *O*

Ik moet tegen Man Utd. in de halve finale. Ben nog nooit zover gekomen :P

Man Utd. heeft de CL vorig jaar gewonnen.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:09:46 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137702765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Feli *O*

Ik moet tegen Man Utd. in de halve finale. Ben nog nooit zover gekomen :P

Man Utd. heeft de CL vorig jaar gewonnen.
Jij speelt best langzaam :P.

Ik twijfel of ik nu op aanbiedingen van andere clubs moet ingaan, want in de Eredivisie is er sowieso al geen uitdaging meer :')
Oh.
pi_137702824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij speelt best langzaam :P.

Ik twijfel of ik nu op aanbiedingen van andere clubs moet ingaan, want in de Eredivisie is er sowieso al geen uitdaging meer :')
Weet ik :Y

Heb vannacht lekker doorgespeeld, mijn ritme is toch al naar de maan :')
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:11:02 #272
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137702825
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Sejt is gewoon een slechte coach :P
Denk het :) Maar hij is gewoon niet (veel) beter dan mn andere middenvelders, dus ik roteer. Daarom de 20 wedstrijden per seizoen.
I love my mispoken words.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:11:47 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137702879
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Weet ik :Y

Heb vannacht lekker doorgespeeld, mijn ritme is toch al naar de maan :')
Welk jaar zit je?
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef Sejt het volgende:

[..]

Denk het :) Maar hij is gewoon niet (veel) beter dan mn andere middenvelders, dus ik roteer. Daarom de 20 wedstrijden per seizoen.
Ik rouleer ook veel, en bij mij was hij ook niet vaste basisspeler hoor :P. Klaassen en Duarte waren gewoon beter :).
Oh.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 19:16:04 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137703123
Heren, zeg het maar, A of B:



Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137703171
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welk jaar zit je?

[..]

Ik rouleer ook veel, en bij mij was hij ook niet vaste basisspeler hoor :P. Klaassen en Duarte waren gewoon beter :).
2025.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heren, zeg het maar, A of B:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
C!
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:17:33 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137703203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heren, zeg het maar, A of B:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hè bah, neppe logo's.
Oh.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:17:49 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137703219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

2025.

Dan mag je zo onderhand wel eens de CL gaan winnen ja :)
Oh.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:21:28 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137703407
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heren, zeg het maar, A of B:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
A
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137703513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan mag je zo onderhand wel eens de CL gaan winnen ja :)
Mja, ik ben nog niet op het niveau van grote clubs. Die betalen met gemak minstens 500k/maand aan spelers waarvan de groene cijfers je voor de ogen dansen. Die willen niet voor 150k/maand bij Cambuur ballen als er een Inter of Arsenal ook belangstelling voor ze hebben.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:26:33 #280
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137703667
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:23 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja, ik ben nog niet op het niveau van grote clubs. Die betalen met gemak minstens 500k/maand aan spelers waarvan de groene cijfers je voor de ogen dansen. Die willen niet voor 150k/maand bij Cambuur ballen als er een Inter of Arsenal ook belangstelling voor ze hebben.
Je moet ook gewoon op zoek gaan naar jeugdige talenten die nog niet zoveel salaris willen. Die zijn wel haalbaar.
Oh.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 19:27:21 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137703709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hè bah, neppe logo's.
Wil jij er iets moois van maken? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137703725
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon op zoek gaan naar jeugdige talenten die nog niet zoveel salaris willen. Die zijn wel haalbaar.
Doe ik ook, maar ik ben niet zo succesvol in het scouten :P

Ik zoek altijd naar15/16/17jarigen.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:29:17 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137703793
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wil jij er iets moois van maken? :D
Ik wil het best doen hoor :).

Moet ik wel iets weten van die clubs :P
Oh.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:29:57 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137703828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar ik ben niet zo succesvol in het scouten :P

Ik zoek altijd naar15/16/17jarigen.
Gewoon heel veel goede scouts aantrekken. En dan als alle nieuwe regens in het spel komen alle grote landen en clubs afgaan naar de beste jeugd.
Oh.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:33:17 #285
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137704008
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar ik ben niet zo succesvol in het scouten :P

Ik zoek altijd naar15/16/17jarigen.
Hoe zoek je dan ernaar ? Welke criteria gebruik je?
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 19:34:20 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137704053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wil het best doen hoor :).

Moet ik wel iets weten van die clubs :P
Eens kiekn...
- helemaal zelf gemaakt;
- bestaat sinds 1903;
- de fictieve stad Cheydinhal is al eeuwenoud en was voor- en tijdens de middeleeuwen groots ende machtig;
- stadion heet Castle Cheydinhal (Oblivion, anyone? O-) );
- ligt in het noorden van Engeland, ergens ter hoogte van Carlisle;
- logo zou wel shiny donkerblauw met gele of witte letters kunnen zijn, met een wit of geel (ligt dus aan de letters) kasteel in het logo verwerkt, zoiets bijv:



:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:35:29 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137704100
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Eens kiekn...
- helemaal zelf gemaakt;
- bestaat sinds 1903;
- stadion heet Castle Cheydinhal (Oblivion, anyone? O-) );
- ligt in het noorden van Engeland, ergens ter hoogte van Carlisle;
- logo zou wel shiny donkerblauw met gele of witte letters kunnen zijn, met een wit of geel (ligt dus aan de letters) kasteel in het logo verwerkt, zoiets bijv:

[ afbeelding ]

:D
Lijkt me best een leuk klusje :).
Oh.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 19:36:04 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137704132
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lijkt me best een leuk klusje :).
O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:41:50 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137704419
Bod van 37 miljoen op El-Ghazi :o .

Makkelijk geld verdienen zo :') _O-

Edit: Ook nog 33 miljoen voor Bazoer :')
Oh.
pi_137705067
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hoe zoek je dan ernaar ? Welke criteria gebruik je?
Leeftijd, aantal sterren, of ik hem kan gebruiken, maar vooral dat hij geen slechte eigenschappen heeft en wel goede. Of slechte eigenschappen waarvan het helemaal niet erg is dat hij die heeft. Zo heb ik een spits rondlopen met Marking als slechte eigenschap :P

Wat ik vooral wil vermijden is Injury Proneness. Daar heb ik wel mijn buik van vol :')
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:59:30 #291
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137705317
Noooooooooooooooooo....

I love my mispoken words.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:04:30 #292
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137705573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Leeftijd, aantal sterren, of ik hem kan gebruiken, maar vooral dat hij geen slechte eigenschappen heeft en wel goede. Of slechte eigenschappen waarvan het helemaal niet erg is dat hij die heeft. Zo heb ik een spits rondlopen met Marking als slechte eigenschap :P

Wat ik vooral wil vermijden is Injury Proneness. Daar heb ik wel mijn buik van vol :')
Probeer eens alleen de leeftijd , max 19 jaar
RED ONS HENNIEGOD
pi_137705582
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:59 schreef Sejt het volgende:
Noooooooooooooooooo....

[ afbeelding ]
;(

Die Bayern haalt nog best slechte cijfers.
Children of the night. What music they make.
pi_137705605

:D


Twee spelers van mij in de basis. Ik heb ze met hangen en wurgen kunnen kwalificeren voor het toernooi, maar dacht dat het toch niks ging worden. Dus was maar opgestapt. _O- :')

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 20:06:45 ]
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:08:38 #295
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137705735
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

;(

Die Bayern haalt nog best slechte cijfers.
Duitsers waren zo goed als kansloos, totdat m'n rechtsback een penalty veroorzaakt. Die mist Thiago... ik juichen, maar paar seconden later ligt de bal er alsnog in. ;(
I love my mispoken words.
pi_137705780
Dat is 1 :P

Hopelijk dit seizoen voor het eerst kampioen worden. Ik sta 1 punt achter City en de laatste speelronde is Man City - Swansea. Heb ze in de Capitol One Cup al verslagen dus het moet te doen zijn.

Edit wat een schijtcup :')
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:11:46 #297
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137705884
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef wieisboos het volgende:
Dat is 1 :P
[ afbeelding ]
Hopelijk dit seizoen voor het eerst kampioen worden. Ik sta 1 punt achter City en de laatste speelronde is Man City - Swansea. Heb ze in de Capitol One Cup al verslagen dus het moet te doen zijn.

Edit wat een schijtcup :')
[ afbeelding ]
Grats! En wie het kleine niet eert...
I love my mispoken words.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:40:52 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137707453
Ik ga nu al veel te veel geld uitgeven :'). Binnenkort maar nieuwe game starten, heb al weer veel te snel veel te veel geld :')
Oh.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:43:09 #299
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137707565
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga nu al veel te veel geld uitgeven :'). Binnenkort maar nieuwe game starten, heb al weer veel te snel veel te veel geld :')
Doe weer Sankt Pauli :p
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:45:18 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137707687
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Doe weer Sankt Pauli :p
Ik wou misschien eerst nog game doen met Liverpool, maar dat zal ook wel weer makkelijk gaan :').

Italië is wel wat lastiger, in FM13 vloog ik er daar 4 keer uit :'). HSV is ook lastig denk ik. Zit totaal geen niveau in die selectie :P
Oh.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:47:13 #301
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137707794
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wou misschien eerst nog game doen met Liverpool, maar dat zal ook wel weer makkelijk gaan :').

Italië is wel wat lastiger, in FM13 vloog ik er daar 4 keer uit :'). HSV is ook lastig denk ik. Zit totaal geen niveau in die selectie :P
Met een paar aankopen is HSV ook wel te doen opzich
Ben nu zelf met Sampdoria makkelijk kampioen geworden van Italie omdat Juve, Milan en Roma er kut van hebben gebakken . Lazio werd 2de :')
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')