abonnement Unibet Coolblue
pi_137724581
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Unleash the hounds is soms erg nuttig ja. Ook vooral in combinatie met die ene beast dat je per beast die je summoned dan een kaart trekt. Zit je ineens met 3 extra kaarten in je hand. _O-
Of met die Hyena die +2/+1 krijgt voor elk beest dat dood gaat
pi_137727443
Gisteren anders geen problemen mee. :P
pi_137728120
Pff Blizz en hun games..
Gisteren 3x devolgende keuze in arena draft

dragonhawk / wisp / angry chicken.

Hoezo random :')
pi_137730935
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:46 schreef totalvamp het volgende:
Pff Blizz en hun games..
Gisteren 3x devolgende keuze in arena draft

dragonhawk / wisp / angry chicken.

Hoezo random :')
Oh, als het hetzelfde is, dan is het plots niet meer random?

Weet je wat pas random is? 100x een 6 achter elkaar gooien met een dobbelsteen.
pi_137731001
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:46 schreef totalvamp het volgende:
Pff Blizz en hun games..
Gisteren 3x devolgende keuze in arena draft

dragonhawk / wisp / angry chicken.

Hoezo random :')
3 minions op turn 1 _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_137732393
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh, als het hetzelfde is, dan is het plots niet meer random?

Weet je wat pas random is? 100x een 6 achter elkaar gooien met een dobbelsteen.
Omdat ik dit heel vaak heb, 2 of 3x achter elkaar precies dezelfde keuzes. Statistisch gezien heel onwaarschijnlijk. Meer succes om de lotto te winnen. er zal vast een algoritme achter zitten.
pi_137732507
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Omdat ik dit heel vaak heb, 2 of 3x achter elkaar precies dezelfde keuzes. Statistisch gezien heel onwaarschijnlijk. Meer succes om de lotto te winnen. er zal vast een algoritme achter zitten.
Ja, en die heeft Blizzard zijn programmeurs laten maken, puur om sommige spelers (jij) te benadelen ten opzichte van anderen (mensen die nog niet aan jou gekoppeld zijn in arena). Klinkt jou dat logisch in de oren? Ja? Dan raad ik je aan nooit programmeur te worden.

Je hebt een kleine kans om legendary keus te krijgen, en een steeds grotere kans naarmate de kaarten commener worden.
Daarnaast wordt er at random uit die bracktet 3 kaarten gekozen.

Serieus kerel, het voelt misschien zo, maar software inbouwen om sommige spelers te benadelen is iets wat een programmeur gewoon zou weigeren.
pi_137732654
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, en die heeft Blizzard zijn programmeurs laten maken, puur om sommige spelers (jij) te benadelen ten opzichte van anderen (mensen die nog niet aan jou gekoppeld zijn in arena). Klinkt jou dat logisch in de oren? Ja? Dan raad ik je aan nooit programmeur te worden.

Je hebt een kleine kans om legendary keus te krijgen, en een steeds grotere kans naarmate de kaarten commener worden.
Daarnaast wordt er at random uit die bracktet 3 kaarten gekozen.

Serieus kerel, het voelt misschien zo, maar software inbouwen om sommige spelers te benadelen is iets wat een programmeur gewoon zou weigeren.
Dus een algoritme kan niet fout zijn :')?
Daarnaast ben ik programmeur en zou het bijna onmogelijk moeten zijn zovaak dezelfde keuzes te krijgen.

Op jouw manier zou het dus betekenen dat hun brackets te klein zijn voor sommige, anders zou tenminste 1 kaart verschillen.

Ik zeg niet dat het spel er op uit is mij persoonlijk aan te vallen, er is alleen niet veel random aan in veel gevallen. Zorg dan tenminste dat je niet precies dezelfde combinatie van kaarten krijgt.
pi_137732711
Hmm je moet de hele tutorial opnieuw doen?
Built for Speed
pi_137732713
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:04 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Dus een algoritme kan niet fout zijn :')?
Daarnaast ben ik programmeur en zou het bijna onmogelijk moeten zijn zovaak dezelfde keuzes te krijgen.

Op jouw manier zou het dus betekenen dat hun brackets te klein zijn voor sommige, anders zou tenminste 1 kaart verschillen.

Ik zeg niet dat het spel er op uit is mij persoonlijk aan te vallen, er is alleen niet veel random aan in veel gevallen. Zorg dan tenminste dat je niet precies dezelfde combinatie van kaarten krijgt.
Het algoritme voor Arena draws kan ik in een half uur schrijven, zo simpel is het. Daar kunnen (haast) geen fouten in zitten. Wat jij beweert is dat er dus bewust iets is geschreven om er voor te zorgen dat je vaker dezelfde keuze zal krijgen. Waarom zou dat zijn? Ik zelf kan geen enkele goede reden daarvoor bedenken.
pi_137733208
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het algoritme voor Arena draws kan ik in een half uur schrijven, zo simpel is het. Daar kunnen (haast) geen fouten in zitten. Wat jij beweert is dat er dus bewust iets is geschreven om er voor te zorgen dat je vaker dezelfde keuze zal krijgen. Waarom zou dat zijn? Ik zelf kan geen enkele goede reden daarvoor bedenken.
Ja ik ook, probeer maar eens 1 te schrijven en dan vaak dezelfde kaarten te krijgen. Ik denk dat je zult zien dat je het dan niet meemaakt (tenzij je bepaalde stacks aanhoud).

Loop er een miljoen keer doorheen en ik denk dat je weinig tot geen 3x dezelfde keuzes krijgt.
pi_137733268
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:19 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja ik ook, probeer maar eens 1 te schrijven en dan vaak dezelfde kaarten te krijgen. Ik denk dat je zult zien dat je het dan niet meemaakt (tenzij je bepaalde stacks aanhoud).

Loop er een miljoen keer doorheen en ik denk dat je weinig tot geen 3x dezelfde keuzes krijgt.
Als het wel gebeurt is het geen bewijs dat het niet random is :) Dat is het mooie aan random.
pi_137733373
Hmm al mijn eerdere progress is weg?
Built for Speed
pi_137733511
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm al mijn eerdere progress is weg?
Bij de battle.net launcher staat er boven "play" een regio, dat staat nu waarschijnlijk op America ofzo. Selecteer Europa en probeer het dan eens.
pi_137733570
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als het wel gebeurt is het geen bewijs dat het niet random is :) Dat is het mooie aan random.
Er blijft iets verkeerd aan het algoritme dan. Of zoals ik zei, zijn de stacks te klein. Blijft gewoon raar dat ik bijna elke arena meerdere keren dezelfde keuzes krijg aangeboden.

Ze zouden eigenlijk gewoon 3 random kaarten moeten pakken uit de hele collectie, maar dat geeft waarschijnlijk een hoop andere problemen.
pi_137733694
Wat zijn die Murlocs irritant zeg ;(
pi_137733711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:33 schreef Arcadia het volgende:
Wat zijn die Murlocs irritant zeg ;(
warlock met murlocs <3
pi_137733734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:34 schreef totalvamp het volgende:

[..]

warlock met murlocs <3
Was ik net tegen aan het spelen. _O- Dik verloren.
pi_137733887
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:34 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Was ik net tegen aan het spelen. _O- Dik verloren.
alle murlocs, 2 soulfire, 2 power overwhelming, en wat kleine taunts en buff minions :P
pi_137734041
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:38 schreef totalvamp het volgende:

[..]

alle murlocs, 2 soulfire, 2 power overwhelming, en wat kleine taunts en buff minions :P
Echt een vieze tactiek _O- . Het was constant een race om hem bij te houden :')
pi_137734081
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:41 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Echt een vieze tactiek _O- . Het was constant een race om hem bij te houden :')
jij moet zijn minions clearen maar hij kan aanvallen :P
pi_137734116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef totalvamp het volgende:

[..]

jij moet zijn minions clearen maar hij kan aanvallen :P
Is daar een goede counter voor?
pi_137734182
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:43 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Is daar een goede counter voor?
mage control, hunters, concecrations, dat soort dingen =/ of veel taunts, vooral mogushan warden is goed tegen laag hp murlocks
pi_137734455
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Bij de battle.net launcher staat er boven "play" een regio, dat staat nu waarschijnlijk op America ofzo. Selecteer Europa en probeer het dan eens.
works thanks
Built for Speed
pi_137735133
Het spel is nu toch officieel gereleased? Waar is de ipad versie???
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')